NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء ده جامد وكوميدي نيك احييك يزعيم متتاخرش عليما تاني

• حبيته
التفاعلات: SKT
بص الحتة بتاعت فكرى والدجال لسه حتوضح الجزء الحاى علشان ازاى طبعا واحد يقول كده قدام واحد غريب عن امه بس لسه حتفهم اكتر هو قالوا ازاى دورا الدجال كبير لسه مخلصش ده اولا وانا عارف ان الحتة ديه كانت عايزة توضح اكتر من كده بس بعد ما نزل انا ركزتلها
الحزء بتاع السوق السوق بيبقا زحمة والست ام فكرى كان محشور فيها العباية بس بتتحرك مش بحركة جامدة بس فيه هزة خلتها مع تكرارها مش على بعضها فاهمنى يعنى فيه حك مع زق بسيط خلاها سخنت ومبقتش قادرة الى لاحظ البياع علشان فى وشه
اما بالنسبة للناس الى فى السوق كانت العربيات والفرش قريب لبعضه يعنى فى ناس رايحة جاية وصلالك وكل الى فى السوق متعود على الحك والتضقير بس بيبقا على خفيف يعنى حاجة عادية ان يشوفوا واحد ورا واحدة زانقها وزى ما قولت منطقة شعبية يعنى بيكثر فيها الحاجات ديه وكمان بالنسبة للعباية محشورة ف عادى فيه ستات كتير بتبقا فلق طيازها شافط العباية
انا بردوا عارف ان كنت محتاج اوضح اكتر فى الجزء ده هو كمان بس بردوا ركزتله بعد ما نزلته علشان مكنتش حقدر انزل حاجة او اكتب ل حدود اسبوع كمان ف كان لازم انزل جزء علشان القصة حتهبط

الواقعية مش شرط انها بدخول الخيال تضيع الواقعيه بأن اغلب الاحداث بتحصل وبنعيشها مش شرط انت فيه غيرك عاشها وفيه غيرك لا وصلتلك اتمنى اكون وضحت الفكرة وبالنسبة للاجزاء الجاية حتوضح الفكرة اكتر من كده وحتظهر حاجات كتير انا لسه مبينتلهاش ملامح ولسه مبهمة
انا مقتنع بكلامك بس الا حتة ام فكرى

بس برضوا سألت نفسى طال ما السوق زحمة كيف مفيش حد عدى ورا ام فكرى وخالد وراءها عشان يعد ل حتة اخرى

على العموم انا مستنى الجديد بفارغ الصبر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الجمال ده بجد تحفه فنان احسنت ياوحش

• حبيته
انا مقتنع بكلامك بس الا حتة ام فكرى

بس برضوا سألت نفسى طال ما السوق زحمة كيف مفيش حد عدى ورا ام فكرى وخالد وراءها عشان يعد ل حتة اخرى

على العموم انا مستنى الجديد بفارغ الصبر
وانا معترف انها كانت عايزة توضيح اكتر استنى الجديد وبأذن **** يكون احسن من ده ويكون وضحت الافكار اكتر

ابداع بامانه من اول القصه للجزء الخطير ده الى حول القصه 360 درجه:eek: فكره انك تدخل حوار الفانتازيا فى النوع ده بيضيف ليها تخيلات كتير للى بيتابع القصه وبيخليه يستمر فى متابعه كل جزء فيها
فاتمنى انك متتاخرش وتحاول تثبت ميعاد لنزول الاجزاء وابداع بامانه استمر (y)(y)(y)
حبيبى يا صحبى فرحان ان القصة عجباك وححاول ابقا اثبت معاد تنزيل بس الفترة ديه صعب شوية

حقيقي القصه روووعه بجد و شكرا ليك جدا على
مجهودك و فكرك العالي و بتمنى انك مش تتاخر علينا ف نزول الاجزاء لان اول مره اقراء القصه ف هستنى بفارغ الصبر نزول الاجزاء وبردو ياريت خالد يرجع يخد حقه
من الخول و ابو و ابو العرص لانهم اكتر ناس حقيقي كانه السبب ف تدمير حياته يمكن اكتر من امه و اخته اللى لازم بردو يتعقبه بس ف الاخر يسمحهم و يخليهم يبطله اللى همه في و يرجع لخلود بعد ما تعرف الحقيقه كامله و تنتهى القصه على رد المظالم و كل واحد ياخد حقه ارجو منك دا يكون ف الاعتبار اه نقطه اخير بتمنى يرجع وهو ظاهر و قوي و معا نفوذ مش وهو مختفي و يحاسب الكل وشكرا لوقتك و مجهودك الجبار على اسعدنا
كلامك الجامد ده فوق النمرة واحد وانا فرحان بيه جدا
و حفزتنى ب طاقة ايجابية كبيرة جدا اشكرك عليه
بالنسبة للانتقام ف لسه شوية عليه علشان القدرة الى عنده حتفتحله حاجات كتير جدا جدا حنعرفها قدام
ححاول متأخرش عليكوا بالجزء الجديد على قد ما اقدر وانا كل ما ببقا فاضى بكتب شوية تحياتى ليك يا كبير

وانا معترف انها كانت عايزة توضيح اكتر استنى الجديد وبأذن **** يكون احسن من ده ويكون وضحت الافكار اكتر
متقلقش اصلا انت مستواك ممتاز جدا

• حبيته
عاش يفنان جامد فشخ بس يا ريت تخليه يقدر يتحكم ف قدرته والانتقام يبقا ابن متناكه فشيخ لانهم ولاد احبه يستاهلو+يا ريت تعرفنا معادك

• حبيته
ما ده الى عايز اوصله من الاول بس لازم تسلسل الاحداث وغير كده الجنس بالنسبالى لتوصيل فكر واحساس مش حاجة اساسية يعنى فاهمنى يعنى بيظهر مرة واحدة وممكن مأعدش مشاهد تانية متكررة او اختصر فيها طلامة الفكرة وصلت
بس اسعدنى جدا ان الجزء عجبكوا علشان ده الجزء الانتقال فى الاحداث ولازم يكون عند حسن ظنكوا
تمام يا باشا أنا معاك على الخط أكمل وبالتوفيق...

• حبيته
عاش يفنان جامد فشخ بس يا ريت تخليه يقدر يتحكم ف قدرته والانتقام يبقا ابن متناكه فشيخ لانهم ولاد احبه يستاهلو+يا ريت تعرفنا معادك
بالنسبة لقدرته ف حفاجئك لسه
اما المواعيد ف مش حعرف اظبطها لسه معلش اخلص بس الاسبوع السفر بتاع الشغل ده وافوق تانى
تحياتى ليك يا كبير وفرحان ان الجزء عجبك

هي حلوة القصة وكل شويه بتتغير الاحداث وتبقى تأخذ اتجاة غير متوقع بس هي فين الاحداث الواقعية اللي بسببها ممكن تتأخر.. وشكرأ..

• حبيته
تسلم أديك علي القصةالحلوي في انتضار بقية الاجزاء

• حبيته
كلامك الجامد ده فوق النمرة واحد وانا فرحان بيه جدا
و حفزتنى ب طاقة ايجابية كبيرة جدا اشكرك عليه
بالنسبة للانتقام ف لسه شوية عليه علشان القدرة الى عنده حتفتحله حاجات كتير جدا جدا حنعرفها قدام
ححاول متأخرش عليكوا بالجزء الجديد على قد ما اقدر وانا كل ما ببقا فاضى بكتب شوية تحياتى ليك يا كبير
دا مش مجرد كلام لان دا حقق فعلا لان كل واحد فينا عنده حياته الشخصيه و العمليه ف لم تدينا جزء كبير من المساحه دي عشان تقدم لينا عظمه بالشكل دا ف اقل شئ نقوم بي هو كلمة شكرا و اتمنى ليك التوفيق فما هو قادم و تفضل قادر على ابهرنا لاخر لحظه بس ارجو تذكير طلبي ليك و الاخذ بي ف عين الاعتبار و الراي ف الاول و ف الاخر ليك بردو تحياتي ليك يا مبدع

عظمه علي عظمه كمل ي كبير

• حبيته
صرحه القصة حلوة
مشكور الجهدك ياكبير

• حبيته
حلوه ياكبير وخليه ينيك محمد😂😂

• بيضحكني
حلوه بس نحس انها من الخيال العلمي
بس السرد حلو

• حبيته
القصه جميله جدا و تطور الاحداث رائع و البعد النفسى للقصه عاملها توازن مع المشاهد الجنسيه و مخلى القصه بأجملها فى حته تانيه خالص .
فى انتظار بقية الاجزاء

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%