NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أتمنى لك التوفيق فى المسابقة
وتسلم ايدك يا باشا..

مع خالص تحياتى...
حبيبى يا كبير الجزء الجديد نزل واسعدنى انها عاجباك

• حبيته
التفاعلات: زبر برو ماكس
تحفه وجميله بس خالد ده مافيش منه أي ابن متناكه مافيش تشغيل دماغ مافيش اي انتقام مافيش سجرتين
استنا عليه شوية ده اخد صدمات ورا بعض مرة واحدة حيفوق من كل ده ويرد عليهم كلهم

يا ايها السادة قراء المنتدى الكرام ابلغكم كامل اسفى على تأخرى

بس انا مضغوط شوية واحتمال اغيب شوية فى الجزء الجديد ف ارجوا منكم انكم تستحملونى علشان بجد **** وحده الى عالم بالى انا فيه انا عارف ان ناس كتير ممكن تقول ان انا بتلكك او اى حاجة وخلاص بس بجد ولله مش فاضى حتى امسك التليفون ولو فضيت دماغى مش بتجيب اى حاجة تتكتب

ف حطلب طلب صغير انكم تستنونى وانا و**** اول لما يخلص حينزل على طول

انا ممكن مقدرش ارد على كل الكومنتات بس قولت اقول كومنت موحد يلخص الى الموضوع

ولو تأخيرى حيطلعنى من المسابقة ف انا معنديش مشكلة وكان ليا شرف المحاولة وشرف التواجد بين كتاب جامدين زى الى فى المنتدى

شكرا ليكوا يا جدعان كلكوا ولله على راسى سؤالكوا وشرفنى جدا ان ناس محترمين زيكوا يسألوا عليا @El7aim @برنس الكون @Elnamr شكرا ليكوا ولكل الناس الى اهتموا بالسؤال عليا وحتى لو معلقوش

• حبيته
التفاعلات: Elnamr و برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا ليكوا يا جدعان كلكوا ولله على راسى سؤالكوا وشرفنى جدا ان ناس محترمين زيكوا يسألوا عليا @El7aim @برنس الكون @Elnamr شكرا ليكوا ولكل الناس الى اهتموا بالسؤال عليا وحتى لو معلقوش
عيب عليك ياعم شكر ايه احنا اخوات ❤

• حبيته
التفاعلات: SKT
حبيبى يا كبير الجزء الجديد نزل واسعدنى انها عاجباك
فين يابنى انت بتضحك علينا😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: برنس الكون
اكيد طبعا اخوات وانا يشرفنى انى ابقا اخوك 🥰
حبيبي الشرف ليا انا ❤

بس فين الجزء بقا عشان مش نخسر لعض 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون
الجزء فاجر يا صاحبي حاجه جامدة من الاخر بس انا مش هتوقع حاجه وهسيبك تفاجنى وربنا معاك ويوفقك ❤❤💪

• حبيته
ياعم ايه الكلام ده هو احنا بينا الكلام ده ♥️

• حبيته
جزء فاجر وفشيخ بمعني الكلمة وخالد هيفشخ الكل بس واحدة واحدة والدجال ده مضحك نيك ايه الهبل بتاعه ده وفكري عبيط خالص😂😂
متتاخرش في الجديد يغالي خلصانة ♥️

• حبيته
روقان ي غالي

• حبيته
الجزء فاجر يا صاحبي حاجه جامدة من الاخر بس انا مش هتوقع حاجه وهسيبك تفاجنى وربنا معاك ويوفقك ❤❤💪
حبيبى يا صحبى فرحنى ان الجزء عجبك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%