NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جزء فاجر وفشيخ بمعني الكلمة وخالد هيفشخ الكل بس واحدة واحدة والدجال ده مضحك نيك ايه الهبل بتاعه ده وفكري عبيط خالص😂😂
متتاخرش في الجديد يغالي خلصانة ♥️
حبيبى يا كبير فرحان ان الجزء عجبك واستنا علشان السسبنس الى جاي كتير

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
استمر
في انتظاااااااارك

• حبيته
التفاعلات: SKT
حبيبى يا كبير فرحان ان الجزء عجبك واستنا علشان السسبنس الى جاي كتير
مستني يغالي♥️

• حبيته
يا باشا جنس إيه اللى بتتكلم عليه القصة من غير جنس عظمة على عظمة الجزء ده أفضل جزء أتمنى تمشى على هذا الرتم واتمنالك التوفيق..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
جامده

• حبيته
اهو وصل يا صحبى
بعمل حاجه في البيت مهمه اخلص عشان ابقا رايق وانا بقرا الجزء عشان اكيد طويل

• عجبني
بصراحه مش اقدر اقول راي غير لما تشوف الجزء الجاي

• عجبني
التفاعلات: SKT و مرحب
😐 فقدت الواقعية

اولا عودة حميدة يا باشا

لكن فى كام سؤال و فى الانجاز
١ ازاى الناس مشكوش او خافوا اول ما خالد كان بيتحرش. بأم فكرى فى السوق او حتى فكرى و انت بتقول ان خالد كان لازق فى ام فكرى ف عبايتها ها تتحرك و هيكون باين جدا و كما وضحت ان الحاجة خالد بيأثر عليها

٢ ازاى فكرى زى العبيط يقول العفريت ال بتتركبى منه و ال دجال موجود

اما بقيت الجزء كويس بتمنى لك الافضل

• عجبني
جميل جداا بس انت بتتاخر في تنزيل الاجزاء

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش يحب كمل

• حبيته
يا باشا جنس إيه اللى بتتكلم عليه القصة من غير جنس عظمة على عظمة الجزء ده أفضل جزء أتمنى تمشى على هذا الرتم واتمنالك التوفيق..
مع خالص تحياتى...
ما ده الى عايز اوصله من الاول بس لازم تسلسل الاحداث وغير كده الجنس بالنسبالى لتوصيل فكر واحساس مش حاجة اساسية يعنى فاهمنى يعنى بيظهر مرة واحدة وممكن مأعدش مشاهد تانية متكررة او اختصر فيها طلامة الفكرة وصلت
بس اسعدنى جدا ان الجزء عجبكوا علشان ده الجزء الانتقال فى الاحداث ولازم يكون عند حسن ظنكوا

بصراحه مش اقدر اقول راي غير لما تشوف الجزء الجاي
لسه يا صحبى الفكرة حتوضح اكتر مع الجزء الجاى علشان فيه علمات استفاهم كتير انا موضحتش ولا حاجة فيهم لسه بس ده جزء انتقالى من حاجة لحاجة

• حبيته
التفاعلات: Elza7im
😐 فقدت الواقعية

اولا عودة حميدة يا باشا

لكن فى كام سؤال و فى الانجاز
١ ازاى الناس مشكوش او خافوا اول ما خالد كان بيتحرش. بأم فكرى فى السوق او حتى فكرى و انت بتقول ان خالد كان لازق فى ام فكرى ف عبايتها ها تتحرك و هيكون باين جدا و كما وضحت ان الحاجة خالد بيأثر عليها

٢ ازاى فكرى زى العبيط يقول العفريت ال بتتركبى منه و ال دجال موجود

اما بقيت الجزء كويس بتمنى لك الافضل
بص الحتة بتاعت فكرى والدجال لسه حتوضح الجزء الحاى علشان ازاى طبعا واحد يقول كده قدام واحد غريب عن امه بس لسه حتفهم اكتر هو قالوا ازاى دورا الدجال كبير لسه مخلصش ده اولا وانا عارف ان الحتة ديه كانت عايزة توضح اكتر من كده بس بعد ما نزل انا ركزتلها
الحزء بتاع السوق السوق بيبقا زحمة والست ام فكرى كان محشور فيها العباية بس بتتحرك مش بحركة جامدة بس فيه هزة خلتها مع تكرارها مش على بعضها فاهمنى يعنى فيه حك مع زق بسيط خلاها سخنت ومبقتش قادرة الى لاحظ البياع علشان فى وشه
اما بالنسبة للناس الى فى السوق كانت العربيات والفرش قريب لبعضه يعنى فى ناس رايحة جاية وصلالك وكل الى فى السوق متعود على الحك والتضقير بس بيبقا على خفيف يعنى حاجة عادية ان يشوفوا واحد ورا واحدة زانقها وزى ما قولت منطقة شعبية يعنى بيكثر فيها الحاجات ديه وكمان بالنسبة للعباية محشورة ف عادى فيه ستات كتير بتبقا فلق طيازها شافط العباية
انا بردوا عارف ان كنت محتاج اوضح اكتر فى الجزء ده هو كمان بس بردوا ركزتله بعد ما نزلته علشان مكنتش حقدر انزل حاجة او اكتب ل حدود اسبوع كمان ف كان لازم انزل جزء علشان القصة حتهبط

الواقعية مش شرط انها بدخول الخيال تضيع الواقعيه بأن اغلب الاحداث بتحصل وبنعيشها مش شرط انت فيه غيرك عاشها وفيه غيرك لا وصلتلك اتمنى اكون وضحت الفكرة وبالنسبة للاجزاء الجاية حتوضح الفكرة اكتر من كده وحتظهر حاجات كتير انا لسه مبينتلهاش ملامح ولسه مبهمة

• عجبني
التفاعلات: Ssalk18 و مرحب
جميل جداا بس انت بتتاخر في تنزيل الاجزاء
حبيبى يا صديقى على تعليقك بس ولله مشاغل ولسه احتمال انشغل اكتر اليومين الجاين

حقيقي القصه روووعه بجد و شكرا ليك جدا على
مجهودك و فكرك العالي و بتمنى انك مش تتاخر علينا ف نزول الاجزاء لان اول مره اقراء القصه ف هستنى بفارغ الصبر نزول الاجزاء وبردو ياريت خالد يرجع يخد حقه
من الخول و ابو و ابو العرص لانهم اكتر ناس حقيقي كانه السبب ف تدمير حياته يمكن اكتر من امه و اخته اللى لازم بردو يتعقبه بس ف الاخر يسمحهم و يخليهم يبطله اللى همه في و يرجع لخلود بعد ما تعرف الحقيقه كامله و تنتهى القصه على رد المظالم و كل واحد ياخد حقه ارجو منك دا يكون ف الاعتبار اه نقطه اخير بتمنى يرجع وهو ظاهر و قوي و معا نفوذ مش وهو مختفي و يحاسب الكل وشكرا لوقتك و مجهودك الجبار على اسعدنا

• حبيته
ابداع بامانه من اول القصه للجزء الخطير ده الى حول القصه 360 درجه:eek: فكره انك تدخل حوار الفانتازيا فى النوع ده بيضيف ليها تخيلات كتير للى بيتابع القصه وبيخليه يستمر فى متابعه كل جزء فيها
فاتمنى انك متتاخرش وتحاول تثبت ميعاد لنزول الاجزاء وابداع بامانه استمر (y)(y)(y)

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%