NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هوا عاااااش وكل حاجه بس حرام عليك يا اخى خليته يصعب عليا وزعلت علشانه وينكسر بالطريقه دى يااريت تخليه ف الآخر ياخد حقه من كله
حفرحك فيهم فى الاخر الجزء الجديد نزل

قصة جميلة
وانا مستني اشوف الانتقام هيكون ازاي
باس متتاخرش علينا يا برنس
شرفنى مرورك يا صحبى
التاخير مش بيبقا بأرادتى ولله
حفرحك فيهم بس الصبر و الجزء الجديد نزل

هي حلوة القصة وكل شويه بتتغير الاحداث وتبقى تأخذ اتجاة غير متوقع بس هي فين الاحداث الواقعية اللي بسببها ممكن تتأخر.. وشكرأ..
شرفنى مرورك يا كبير ده اولا
تانى حاجة انا مقولتش بتأخر بسبب الاحداث انا بتأخر بسبب حياتى ومشاغلها عموما
الحزء الجديد نزل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Ali_12
حلوه بس نحس انها من الخيال العلمي
بس السرد حلو
لازم نغير شوية عن الى موجود
شرفنى مرورك يا كبير
الجزء الجديد نزل

القصه جميله جدا و تطور الاحداث رائع و البعد النفسى للقصه عاملها توازن مع المشاهد الجنسيه و مخلى القصه بأجملها فى حته تانيه خالص .
فى انتظار بقية الاجزاء
شرفنتى كلمتك يا كبير
اتمنى الى جاى يعجبك والجزء الجديد نزل

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
القصة جميلة جدا ولكن عندي استفسار
في نهاية الجزء الأول كتبت
طلع خالد للدور السابع وقعد على الارض وبيبص على الشارع وبيفتكر من ٣ سنين كان حياته عاملة ازاى ودلوقتى بقت عاملة ازاى ودموعه بدأت تغرق وشه وبيفتكر حبيبته خلود وبيمسك السلسلة الى لابسها الى على شكل ريشة وبيبوس فيها بحب رهيب وعيونه مش مبطله عياط بيبدأ يفتكر زمان وندمان على الى حصل كله علشان غبائه وهمجيته وحبه لنفسه الى وصلوه لكل ده حتى الناس الى فى الشارع عارفينه ومحدش بيرئف بيه ولا بيطيقه بسبب الى عمله
وقلت انه قعد في الحبس 4 شهور
وبعد ما خرج من الحبس وراح فرح خلود طلع على سطح عمارة وقال
بقالى سنين مستنيها تتحسن
ازاي سنين وهما 4 شهور
وحاجة كمان
ازاي قبل الفلاش باك كانت الأحداث غير بعد الفلاش باك
بص مبدأيا انا فرحان ان القصة شدتك ده واحد
تانى حاجة انا اساسا قايل ان فلاش باك قبل ٣ سنين مش ٤ شهور او ٥ شهور حتى
ف انا وصلت للجزء الى كسره وخلاه خلاص مش حاسس بالدنيا بس مكملتش بقيت معاناته ولا حايته اتكمل عليها ازاى ولا محمد عمل ايه كمان ولا ابوه ولا عم مصطفى ابو محمد ولا اى حاجة من ديه كل ده انا بس قولت الفلاش باك لحتة معينة ورجعت مع صوت البرق هو الى فوقه من سرحانه يعنى كان لسه فيه تانى

الاحداث اتغيرت ازاى مش فاهم معلش انا مخليها قبل الفلاش باك كان فى المبنى وبعد الفلاش باك رجع للمبنى

يا جماعة الجزء اتمسح مسحوه من غير ما حتى يرجعوا للحيوان الى كتبه وتعب فيه وعمال ينقل ويعدل فى ام الالوان

اتمسح من غير سابق انزار او اى تحذير هب اتمسح شكرا جدا وانا الى كنت عمال اشكر فى الادراة وفى التنظيم

ومستنى ايه من ادارة فى منتدى جنسى

انا كنت كاتب انى مش مهتم بالمسابقة مش مهم عندى قروه او لا بس الى بتكلم فيه ان يتقال على الاقل يتعلق الجزء حتى نهاية التصويت

مش يتمسح انت مشوفتش كلمة واحدة فى شورط المسابقة او الاعلان ان يتم مع اضافة الاجزاء عند تخطى المدة المسموحة اى حاجة من الشكل ده لما يخلص ام التصويت نبقا نشوف حنضيف ام الجزء ولا لا او حكملها من اصله

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: برنس الكون, Ki1inG, mahmoud48x و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: Omar1999
سلام عليكم ياغالي لما القصة بدأت تحلو انت غيبت خير ياغالي وينك مغيب عسى ما شر عسى المانع خير اتمنى انك تكون بخير وعافيه تحياتي لك
ولله يا صديقى مشاغل ولله مش بإيدى وكمان نزلت الجزء الجديد واتمسح علشان معاد التصويت

• عجبني
التفاعلات: حاكم الشاات
يسطا بغض النظر عن ان القصة بقيت خيالية و دخل الخيال العلمي فيها زي باقي القصص اللي بدأت بحاجه و انتهت بالخيال،
اللي عايز افهمه ايه اللي يخلي البطل يسكت و هو شايف امه بتتناك من صاحب ابوه قدام عينه و الاب ساكت ليه،؟
طبعآ انت الكاتب و صاحب القصة و انت احق مني في قصتك، و رغم اني زعلت لما خليتها خيالية بس اتمني توضح النقطة دي لما تشوف تعليقي
بص يا صحبى منورنى الاول طبعا وانا بحب قصصك جدا
انا الخيال دخلته بس مش زى الى موجود ولا بنفس الطريقة وكمان مدخله علشان واحد معهوش اى حاجة حيعمل ايه ها قولى ف اكيد لازم حاجة تساعده مش ححطله مصباح علاء الدين واكيد اغلب الافكار الى اتكتبت معروفة وهى هى وانت كاتب كبير وعارف اغلبها ده لو مش كلها ف انا مدخل الخيال علشان يبقا فيه حاجة تعقل هو حيوصل ازاى علشان يقدر يا خد حقه حلو
سكت ليه لما شافها قولت ولله انهم على سطح والدنيا ساكته يعنى تخيل انا واقف فى الشارع وعمال تتعارك فى عز الليل قولى كمية البنى ادمين الى حتصحى تبص والى حتطلع علشان تخلص علشان تنام او ايا يكن وراها ايه ف علشان كده سكت غير كده هو كمان كان زى ابوه مش بيهتم غير بنفسه بس غير كده ف الى غيرته هى خلود ف علشان كده بدا يركز مع اهله وابوه ميعرفش اساسا هو مش بيركز غير فى مصلحته وبس

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%