NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول واقعية عربية فصحى التخيلات وما بعدها ـ جزئين (للكاتب (kimokimo79)

أشرف ناشر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أولاً : التخيلات

انا اسمى وائل 35 سنة متزوج من 10 سنوات بعد زواجى بسنتان بدء الملل يدب حياتى انا وزوجتى هالة التى تبلغ من العمر الان 33 سنة فى فتره الزواج لم اكن اتابع اى شىء جنسى لا افلام ولا صور ولا قصص ولا منتديات رغم انى قبل الزواج

كنت متابع جيد لكن قررت بعد الزواج ان انهى علاقتى بكل ما هو جنسى خارجى واركز مع زوجتى فقط فرجعت مره اخرى للمواقع و المنتديات هربا من ذالك الملل ووجدت ان ما انا فيه يسمى بالروتين الزوجى وهو منتشر بين الازواج فبدءت

اتابع المواضيع عن ذالك وكيف تجدد حياتك الجنسية فكان منتشر جدا بين الازواج التخيلات الجنسية رغم انى انا وهالة فى مرحلة الخطوبه مررنا بخطوات جنسية مثل الاحضان و القبلات مثل معظم المخطوبين لكن تطورت العلاقة بيننا فى فتره

قصيره وشاهتها عاريه عده مرات وقمت بدعك زبى على كسها من بره و هى لعبت فى زبى واتت شهوتى على بززها عده مرات لكننا لم نمارس ممارسة كامله الا بعد الزواج فبرغم ذالك الا اننى لا استطيع ان افتح معها موضوع التخيلات هذا فبعد

عده ايام قرأت موضوع مكتوب فى احدى المنتديات الشهيره وهو نسوانجى عن تجربه احد الاعضاء وكان يوجد به افكار عن كيفية توصيل ما اريد الى زوجتى هالة وبالفعل بدءت فى التنفيذ وكانت اول خطوه ان اعرف هل زوجتى تشعر بما أشعر به

من ملل او بالروتين الزوجى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وائل : هالة عايز اتكلم معاكى فى موضوع
هالة : خير يا حبيبى اتكلم
وائل : ايه رايك فى حياتنا
هالة : حيتنا مالها ؟؟؟
وائل : مبسوطة يعنى
هالة : طبعا مبسوطة طلما معاك
وائل : تسلمى حبيبتى وانا كمان مبسوط انك معايا بس انا قصدى يعنى مش حاسة ان حيتنا روتينية شوية
هالة : روتينية مش فاهمة ؟؟؟ هو فى ايه يا وائل
وائل : لا مفيش بس قصدى يعنى مش نفسك نغير من اسلوب حيتنا شوية
هالة : رغم انى مش فاهمه حاجة بس التغيير مطلوب بس يكون للاحسن
وائل : طبعا للاحسن
هالة : طلما للاحسن نغير بس انت عايز تغير ايه
وائل : نغير نمط حيتنا ككل
هالة : انا معنديش مشكلة نغير انا من ايدك دى لايدك دى بس فهمنى نغير ازاى وانا معاك

دى كانت اول خطوه ان هالة يكون عندها استعداد لتغير نمط حيتنا بكده ننتقل للنقطة الثانية وهى اصعب من النقطة اللى فاتت وكل خطوه بتكون اصعب من اللى قبلها و النقطة اللى جايه هى الصراحة بينى وبين زوجتى وطبعا دى خطوه صعبه جدا

لان فى النقطة دى لازم ميكونش فى اسرار بين الزوج و الزوجة حتى لو كانت قبل الزواج وغير كده كمان لازم يكون فى تسامح بين الزوجين للى حيتقال وبصراحة انا اخذت وقت عشان اتشجع و افضفض لهالة اللى مش عارف ازاى حتتقبل اللى حقولة وكمان مش عارف هل هالة حتقدر تكون صريحة معايا زى ما حكون صريح معها ولا لا

بعد يومين من حديثنا انا وهالة
هالة : ايه يا وائل كنت بتقول نغير نمط حيتنا وبعدين سكت فجأة ايه الموضوع
وائل : فعلا يا هالة احنا لازم نعمل ثورة فى حيتنا
هالة : ثوره مره واحده اوعى تكون ثوره عليا عشان انا الحكومه ههههه
وائل : هههههه لا مش عليكى ولا حاجة الثوره على حيتنا لازم نتمتع بكل لحظة فيها
هالة : ممممم كلام جميل جدا نفذ وانا معاك
وائل : تيجى نلعب لعبة
هالة : لعبة ؟؟؟؟ هى دى الثوره
وائل : بصى اللعبة دى بدايه الثوره
هالة : ازاى يعنى
وائل : دى ثوره داخلية بين كل واحد و نفسة
هالة : وائل انا بدءت اخاف ياريت تتكلم بصراحة
وائل : هو ده المطلوب الصراحة
هالة : الصراحة مالها مش فاهمة
وائل : ايه رايك نتكلم انا وانتى بصراحة بس بشرط ان اللى حيتقال ميأثرش فى علاقتنا بالعكس يقوى علاقتنا
هالة : هى ايه الصراحة اللى ممكن تأثر فى علاقتنا
وائل : مفيش حاجة تأثر فيها بالعكس انا عايز اقويها
هالة : طيب انا معاك واحده واحده وحفهم
وائل : بصى يا ستى انا حسأل سؤال وانتى تجاوبى بصراحة مهما كانت وانتى تسألى وانا حجاوب مهما كان بس زى ما قولت الاجابه مش حتأثر فى علاقتنا
هالة : ماشى انا موافقة ومعاك لحد ما اشوف انت تقصد ايه يلا ابدأ
وائل : انا حبدأ عشان تفهمى اللعبة
هالة : ماشى يلا أسأل
فضلت افكر ايه اول سؤال لازم يكون سؤال قوى وحساس عشان تتجرأ وتفهم قصدى
وائل : بصى يا هالة اللعبة دى اسئلة غير متوقعة وعمرى ما سألتها ليكى قبل كده فلازم تكون اسألتك كمان لما تسألى تكون غير تقليديه
هالة : ماشى اسأل بقى
وائل : طبعا انا اتقدمت ليكى وانتى فى اخر سنة فى الكليه ولما خلصتى اتجوزنا بس عمرى ما سألتك عن حياتك قبل ما نعرف بعض فسؤالى هو ..... بس قبل ما أقول لازم توعدينى انك تجاوبى بصراحة اوكى
هالة : حجاوب بصراحة انجز بقى
وائل : تمام سؤالى بصراحة فى حد لمسك قبل كده ؟؟
هالة : ايه انت بتقول ايه انت بتستعبط ازاى تقول عليا كده هو انا ايه

وجدت هالة تحولت وبدء تتعصب و تتنرفز وانا هادى وساكت لحد ما خلصت وبدءت اكلمها بهدوء وشرحت ليها ان مهما كانت الاجابه انى حتقبلها بس لازم نبدء مع بعض صفحة جديده وحياه جديده تعتمد على الصراحة لانها لو قالت ليا عن ماضيها حيكون المستقبل اكثر صراحة ومحدش حيخبى عن حد حاجة مهما كانت طبعا الوضع غريب لان هالة مكنتش تتوقع سؤالى ده و الغريب ايضا انى كنت هادى رغم ان قلبى كان بيدق بسرعة لانى كنت خايف انها تجاوب رغم انى مستعد لإجابتها

بس كنت خايف يكون ليها تجربة او اكثر سابقة ومقدرش اتحكم فى نفسى واسامحها رغم انى مستعد بس انا بشر و رجل شرقى المهم امتنعت هالة عن الاجابة وطلبت منى انها مش عايزه تكمل اللعبه دى وانها مش عايزه تغير نمط حياتها
انا عذرت هالة لان مش اى زوجين ممكن يصل بينهم الصراحة الى هذا الحد وخصوصا الماضى لكن انا لم ايأس وفضلت اسبوع كل يوم اكلم هالة و اطمنها و افهمها ان ده فى مصلحتنا لحد ما اقتنعت بس هى طلبت انها تسأل الاول وطبعا وافقت
هالة : سؤالى انا عارفة انك كنت تعرف بنات قابلى بس ياترى لمستهم ؟؟؟

طبعا فى فتره الاسبوع ده كنت قررت انى احكى كل حاجة بصراحة اولا لتشجيعها وثانيا تعرف انى مش ممكن اخبى عليها حاجة فيكون فى ثقة بينا كبيره

وائل : بصراحة اه
هالة : يعنى عملت معاهم ايه
طبعا بدأت احكى وكانت هالة مش مصدقة اللى بقولة وفى بعض الاوقات كانت بتخجل ووشها يحمر لكن فى النهايه وصلت للى انا عايزه وهو انى خليتها تبدأ تحكى وعرفت انى مش ممكن اخبى عليها حاجة وكانت حكايتها خفيفة مش زى العك اللى كنت بعكة وبكده حققت النقطة الثانية وهى الصراحة بينى وبين هالة وكمان شيلنا اى خجل بينا

بدءت بعد كده فى الخطوه التالية وهى اننا نشوف سكس مع بعض و طبعا هى عمرها ما شافت افلام قبل كده وهى مكنتش رافضة لكنها كانت مكسوفة الى حد ما و مع الوقت بدءنا نتفرج

ومن هنا بدأت الحكاية ..............................

مرت عده شهور واصبح الجنس بينى وبين هالة له شكل ثانى فكنا بنتفرج على الافلام ونطبق مع بعض بعض الاوضاع اللى تعجبنا لكن لسة مدخلناش فى مود التخيل لحد ما فى مره قررت اجس نبضها فى موضوع التخيل

كنت انا وهى على السرير وعريانين ومشغل فيلم لراجل مع بنتين بدءت احسس على جسمها وهى ماسكة زبى بتلعب فيه فطبعا وقف بسرعة وانتصب على اخره كنا متعودين نخلص الفيلم وبعدين نسخن تانى وبعد كده نعمل اوضعنا المره دى من نص الفيلم..

سيبت الفيلم ونزلت عند كسها بدءت الحسة ودى كانت اول مره الحس كسها لأنها ماكنتش بتحب كده ولا حتى بتوافق تمص زبى لكن مع الافلام حسيت انها ممكن تستجيب وفعلا المره دى خلتنى الحس كسها وهى بتتفرج على الفيلم

وكانت اللقطة اللى انا سبتها فيها ونزلت الحس كسها كان البطل منيم البنتين وبيلحس كس كل واحده فيهم كانت هالة تتلوى من المتعة وهى منسجمه مع الفيلم وخليتها تجيب رعشتها وانا بلحس كسها و بدخل صبعى فيها وكانت رعشتها قويه جدا

طلعت وقربت زبى من بقها وبدء تمص وكانت اتعلمت من الافلام ازاى تمص بس لسة برضوا معندهاش الخبره الكافية فى المص شوية ونيمتها على ظهرها ودخلت زبى فى كسها وبدءت انيكها وهى عمالة تتأوة نمت فوقيها وحضنتها بقوه وانا بنيكها

وهمست فى ودنها

وائل : تخيلى يا هالة وانا بنيكك كده فى بنت معانا وبترضع بزازك وانا بنيكك زى الفيلم كده بصى
وكانت اللقطة اللى فى الفيلم الراجل بينيك بنت و الثانية عمالة ترضع فى بزاز البنت اللى بتتناك وشويه نزلت تلحس كسها وهى بتتناك برضوا
وائل : شايفة بتعمل ايه فى البنت عايز واحده تعمل كده معاكى وانا بنيكك
مكنتش متخيل رده فعل هالة من اللى قولتة ايه لكن حسيت ان هالة اتخيلت للحظة اللى بقولة فاتت شوهتها بقوه استمريت فى النيك وكل ما بنت تعمل حاجة مع البنت اللى بتتناك اقولة لهالة وهالة تاتى شهوتها اتت هالة شهوتها ثلاث مرات على التخيلات دى وانا قذفت فى هالة بعدها بقوه ونمنا احنا اللاثنان من التعب

مر اسبوع واصبح التخيل بينى وبين هالة فى حدود ان فتاه اخرى معنا وكانت هالة متقبلة هذا التخيل وكانت تثار بسرعة جدا وفى احدى الايام كنا خارج المنزل معزومين على فرح ومن التطورات فى حياتنا ان لما عينى تيجى على واحده كانت هالة تبص معايا ونبدء فى الكلام عنها يعنى شوفى بزاز البنت دى ولا شوفى طيزها ولا جسمها او شوفى بتمشى بمياعة ازاى وكنا نهزر ونضحك ( كنت بفتكر فى اول الزواج لما بصيت على واحده لابسه قصير وهالة شافتنى واتخنقنا خناقة كبيره ده الفرق بين زوجين متافهمين و زوجين غير متفاهمين وكلة فى اطار التخيل و النظرات فقط )

وانا سرحان لاقيت هالة بتقولى بص البنت اللى بترقص هناك دى بصيت لاقيت واحده عمالة ترقص ولا اجدع رقاصة طبعا انا وهالة مسكنا جسمها حته حته بعنينا وعاملين نضحك واحنا ايدنا فى ايد بعض

المهم روحنا واحنا بنغير هدومنا لاقيت هالة قربت منى وفتحت موضوع البنت اللى كانت بترقص
هالة : انت اخذت بالك ان البنت اللى كانت بترقص من غير برا
وائل : وانتى عرفتى منين
هالة : مشوفتش بزازها كانت بتتهز ازاى
وائل : بزازها ده احنا اتفكنا خالص
هالة : بقى كده طيب

وش هالة احمر و ضرب الوان وكشرت فرحت قربت منها
وائل : متزعليش حبيبتى انا بهزر بس على فكره بزازك انتى احلى
كانت هالة بالبرا و الاندر ولسة ملبستش رحت مطلع بزها من البرا وبدءت ارضع بزها وايدى دخلتها فى الاندر وحسست على كسها وبعدين نيمتها على السرير ونزلت الاندر و لحست كسها وهى عمالة تتأوه
وبعدين قولت ليها
وائل : تخيلى ان اللى بيلحس كسك البنت دى
ونزلت اكمل لحس فيها مفيش ثوانى كانت هالة جابت رعشتها ثوانى ونيمتنى على ظهرى وطلعت زبى وقالت
هالة : شوف بقى لما البنت دى تمص زبك حتمصة ازاى
وبدءت هالة تمص زبى بطريقة مش متعود عليها هيجتنى على الاخر رحت قايم ومنيمها ومدخل زبى فيها
هالة : براحة عليها كسها صغير نيكها براحة
شعللت هالة فيها النار وكانت بتصوت
هالة : اااااااه اااااااه براحة يا وائل على كس البنت اااااااه اااااااه

اتت هالة شهوتها مره اخرى وانا كمان بركان من اللبن نطر جوه كس هالة
هالة : مممم شكل البنت عجبتك كسها حلو
وائل : ممممم يجنن

استمر الحال لعده اشهر نتخيل اى بنت نشوفها انها معانا على السرير حتى لو كانت صاحبه هالة .............

اصبح الوضع بينى وبين هالة ممتع جدا اى حاجة بتخيلها بخليها تشترك معايا فيها فكنت شوفت موضوع عن اللبس التنكرى وعرضت عليها الفكره
وفعلا قررنا ننزل نشترى بعض الملابس التنكرية
هالة : ها حنروح نشترى منين
وائل : مش عارف تفتكرى بيتباع فين
هالة : استنى حدخل النت اشوف

وفعلا دورت على النت ولاقيت كام مكان بيبيعوا الملابس دى فأخترنا احدى المولات عشان نشترى منها لان بصراحة انا وهى كنا محرجين جدا . ذهبنا للمول ووقفنا بعيد عن الفاترينة نتفرج من بعيد لاننا كنا مكسوفين جدا وعمالين نضحك ونبص حولينا ومن حسن حظنا ان المول لسه فاضى لحد ما

وائل : يلا ندخل يا هالة قبل ما المول يتزحم
هالة : مكسوفة جدا ادخل انت
وائل : ادخل لوحدى ازاى بس يلا نشجع بعض

مسكت ايدها وذهبنا للمحل وهو محل عادى بيبيع لانجيرى بكل انواعة المهم دخلنا وكان فيه مدام اللى واقفة لابسة جيبة جينز طويلة وبلوزة بيضاء وعليها جاكت جينز لحد وسطها وهى بيضاء متفجره الانوثة من الواضح انها صاحبة المحل
صاحبه المحل : اهلا وسهلا اتفضلوا

دخلت انا و هالة وعمالين نبص يمين وشمال وباين علينا الاحراج لانى اول مره انزل انا وهى نشترى حاجات كده لان هالة كانت بتاخد والدتها وهى اللى بتشتريلها

صاحبة المحل : تسمحولى اساعدتكم شكلكم محرجين
هالة : بصراحة اول مره والدتى متبقاش معايا و جوزى اللى يبقى معايا
صاحبه المحل : انتم عرسان جداد
هالة : لا بقلنا سنتين
صاحبة المحل : سنتين بس تبقوا لسه عرسان جداد ههههه انا اسمى انجى صاحبة المحل
هالة : اهلا مدام انجى انا هالة وجوزى وائل
انجى : اهلا مدام هالة اهلا استاذ وائل قوليلى بقى بتدورى على ايه و انا اساعدك
هالة : بصراحة يعنى أأأأ....
احمر وجه هالة جدا
انجى : ياه ايه الكسوف ده كلة طيب بصى عايزه اندر وير ولا براه ولا بيبى دول ولا اية
هالة : لالالالا بصراحة احنا بندور على أأأأأ

كانت انجى تنظر الى هالة ومنتظره الاجابه وهى مبتسمه من شكل هالة وخجلها
انجى : قولى متتكسفيش احنا ستات زى بعض
هالة : بدور على ملابس تنكرية
انجى : ياه كل ده عشان ملابس تنكريه هههههه انتى خجولة خالص على فكره ساعات كتير رجالة بتيجى وهى اللى بتطلب ده لزوجتهم عادى جدا الملابس التنكرية مش محتاجة الخجل ده كلة
هالة : اصل زى ما قولت ليكى اول مره من غير والدتى
انجى : ولا يهمك بصى يا ستى عندى ملابس ممرضة و بابا نويل حريمى طبعا وملابس جلدية وبدلة رقص و لبس بنات ثانوى بتاع بره اللى هو جيب منفوش قصير جدا و علية بادى شيفون شفاف و جاكيت قصير
هالة : طيب ممكن اشوفهم
انجى : هما فى المخزن اللى جوه وليهم صور خارجية تعالى اتفرجى عليهم بس مش حقدر افك حاجة و اطلعها
هالة : مفيش مشكلة
انجى : اتفضلى معايا
هالة : انا حدخل اشوف ماشى يا وائل
وائل : ماشى حبيبتى

دخلت انجى و هالة الى الداخل ومرت حوالى ربع ساعة وخرجت هالة مرتبكة وهى تمسك فى يدها احدى الملابس التنكرية وخرجت خلفها انجى

هالة : ايه رايك فى ده يا وائل
وائل : جميل
كان لبس ممرضة
هالة : طيب يلا ادفع
وائل : كام يا مدام
دفعت الفلوس وخرجنا واثناء الخروج
انجى : مع السلامه مدام هالة
هالة : مع السلامه مدام انجى شكرا

طبعا الوضع كان غريب جدا وانا مش فاهم فى ايه ركبنا العربية وفى طريقنا للمنزل وهالة ساكته مش بتتكلم خالص وصلنا المنزل
وائل : فى ايه يا هالة
هالة : بص يا وائل احنا بنا صراحة وانا حبيت الصراحة اللى بينا
وائل : كويس تمام فى ايه
هالة : بصراحة كده اللى اسمها انجى بتاعة المحل دى اتحرشت بيا
وائل : ايه اتحرشت بيكى ازاى
هالة : بصراحة أأأأ مدت ايدها على صدرى ووووو باستنى من شفايفى
وائل : ايه وعملت ايه تانى
هالة : وطلبت منى طلب

بصراحة اول ما هالة قالت انها مدت ايدها على صدرها و باستها وانا حسيت ان زبى وقف زى الحديده
وائل : طلبت ايه
هالة : اديتنى رقم تليفونها وقالت انها عايزه تنام معايا وانها مستعده لاى طلبات اطلبها
وائل : الشرموطة بنت الكلب كل ده وانا واقف بره امال لو كنتى لوحدك كانت عملت ايه
اتت فى ذهنى فكره لكن هل تقبل بها هالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فى المساء ارتدت هالة اللبس التنكرى وكنت انا فى الحمام اخذ شاور وخرجت بالبوكسر فقط لاجد هالة فى لبس الممرضة
وائل : وووااااااووووو شكلة يجنن عليكى

اللبس عباره عن قطعة واحده مثل الفستان لكنه قصير جدا يظهر اللارجل كاملة وضيق ومن اعلى فتحة على شكل رقم سبعة تصل الفتحة اسفل الصدر بحيث يظهر جانبى البزاز وبزاز هالة مممم كبيره الى حد ما ومستديره ويظهر اكثر من نصف بززها ومن خلف الرقبة يغلق الفستان بكبسولة اذا تم فك الكبسلوه يسقط اعلى اللبس التنكرى لتظهر بززها كلها ولكن يبقى الفستان على جسمها لانه استرتش ضيق وتضع هالة على راسها القطعة الثانية من اللبس التنكرى و هى القبعة الخاصة بالممرضات

هالة : حضرتك حتكشف عاده ولا مستعجل
وائل : مستعجل طبعا
هالة : طيب اتفضل نام على السرير
دخلت هالة فى تمثيل انها ممرضة ونمت على السرير وبدءت تعمل انها بتكشف عليا وتوطى قدامى وبززها اللى تجنن تظهر اكثر وكانت حاطة برفن يجنن بحبه جدا لفت هالة وعملت نفسها انها بتجيب حاجة من الارض ووطت وكانت من غير اندر

اووووووف ظهر كسها و ظيزها ودى اول مره اشوفها موطية كده زبى كان هينفجر من الهيجان واول ما قربت منى تانى روحت ماسكها ومنيمها على السرير وخرجت بززها وفضلت ارضع فيهم كانى اول مره ارضعهم ونزلت ايدى وفضلت احسس على كسها العريان وادخل صوابعى فيه وهى هاجت على الاخر مكنتش قادر امسك نفسى طلعت زبى من البوكسر ودخلته بقوه فى كسها المبلول

هالة : اةةةةة براحة على كسى انا ممرضه غلبانه
كنت فى حالة هياج غير عادية مردتش عليها وكملت نيك فيها حسيت برعشتها مره واثنين وانا شغال نيك لحد ما انفجر لبنى فى كسها وهى كمان جابت المره الثالثة

ظل الصمت لحظات وهى فى حضنى وبعد شوية
هالة : انبسط حبيبى
وائل : تجننى يا روحى
هالة : يعنى اللبس عمل شغل
وائل : المهم الحشو اللى جوه اللبس

ضحكت هالة وضحكت وضمتنى بقوه وبعد كده

هالة : وائل ممكن سؤال
وائل : طبعا اتفضلى
هالة : انت ليه معلقتش على اللى حكيتهولك
وائل : اللى هو ايه
هالة : اللى اسمها انجى
وائل : اة مفيش عادى يعنى
هالة : عادى هو اللى حصل ده عادى
وائل : يعنى عايزانى اعمل ايه اروح اتخانق معاها
هالة : مش عارفة بقى
وائل : هالة مش احنا فى صراحة بنا
هالة : طبعا
وائل : طيب ممكن اسأل سؤال
هالة : طبعا اتفضل
وائل : حسيتى بأيه وهى بتحط ايدها على بزازك و باستك بصراحة
هالة : بصراحة انا اتخضيت جامد بس مش عارفة فجأه افتكرت لما كنا بنتخيل سوا ان فى ست معانا وانها هى الست دى بس مفيش لحظات وفوقت وخليتها تبعد عنى
وائل : يعنى حسيتى بأيه
هالة : بصراحة كسى اتبل وهجت
وائل : طلما كنتى صريحة معايا ايه رايك مجرد فكره تيجى نجرب معاها انا وانتى زى ما كنا بنتخيل
هالة : بتقول ايه لالالا احنا متفقين تخيل بس
وائل : ايوه صح احنا اتفقنا بس احنا مدورناش الموضوع هو اللى جه قدمنا ومجرد تجربة وبس

ظلت هالة صامته لحظات وكأنها تفكر
هالة : لالا بس انا مقدرش اشوفك قدامى بتلمس حد غيرى لالالالا مش حقدر
وائل : ما هى كمان حتلمسك وبعدين احنا بنمتع نفسنا وانتى عارفة انى بحبك وتفكيرى وعشقى وكل حياتى ليكى
هالة : بلاش يا وائل
وائل : بليز تجربة وتعدى
هالة : طيب افرض انى وافقتك تضمن منين انها توافق على كده
وائل : كلميها وافقت ماشى ما وفقتش يبقى خلاص
هالة : ماشى عشان خاطرك بس
وائل : يلا هاتى تليفونك اتصلى بيها
هالة : دلوقتى دى شكلها دخلت مزاجك قوى
وائل : مزاجى انا لا خالص طيب ما احنا كنا بنتكلم على ستات و بنات كتير عمرك ما قولتى كده
هالة : صح بس ده وضع مختلف ان الست ممكن توافق وبعدين دى اول واحده نتكلم معاها وعملت حاجات تشجعك على اللى انت عايزه
وائل : هالة بجد لو الموضوع حيخليكى تقلبى عليا بلاش منه اصلا احنا مبسوطين كده بلاش حاجة زى دى تعكر صفونا
هالة : لا حبيبى متخفش انا واثقة فيك وفى حبك ليا هات تليفونى
قومت وجبت التليفون لهالة واتصلت بيها فعلا وشغلت الاسبيكر
هالة : مساء الخير مدام انجى
انجى : مساء النور مين معايا
هالة : انا هالة اللى اخذت من عندك النهارده لبس الممرضة
انجى : اها مدام هالة الخجولة هههه اهلا اهلا بصراحة مكنتش متوقعة انك تتصلى النهارده
هالة : ليه
انجى : خجلك هو اللى خلانى متوقعش انك ممكن تتصلى اصلا
هالة : وادينى اتصلت
انجى : تمام تمام وياترى بتتصلى عشان تبلغينى انك وافقتى على طلبى
هالة : يعنى حاجة زى كده
انجى : يعنى ايه
هالة : انا ليا شرط لو وافقتى عليه ممكن نتقابل
انجى : وايه الشرط ده
هالة : شرطى انك تنامى معايا انا و جوزى
انجى : انتى وجوزك بتتكلمى بجد
هالة : ايوه بجد اشمعنى
انجى : هو انتى و جوزك ليكم فى تبادل الازواج ولا ايه
هالة : تبادل ازواج يعنى ايه
انجى : لالا ولا حاجة المهم طيب انا موافقة بس بعد ما نخلص سوى احنا الثلاثة حتبقى انتى معايا لوحدنا قولتى ايه

نظرت هالة ليا ومكنتش عارف ارد عليها اقولها ايه
هالة : حنشوف بعد ما نخلص
انجى : لا موافقة ولا لا
نظرت هالة مره اخرى ليا
هالة : طيب ماشى
انجى : متفقين هاتى العنوان
هالة : عنوان ايه
انجى : عنوان بيتك ولا تحبى يبقى عندى

نظرت ليا هالة وشاورت ليها انها هى اللى تيجى
هالة : لا طبعا انتى اللى تيجى
انجى : تمام هاتى العنوان
هالة : انتى حتيجى النهارده
انجى : اه مسافة السكة اكون عندكم
هالة : لالالا خليها بكره
انجى : ماشى بكره
هالة : تمام كلمينى بكره الساعة 8 بليل اديكى العنوان
انجى : حكلمك 8 اخد العنوان بس حاجى زى دلوقتى على الساعة 1 بليل عشان اكون قفلت المحل تمام
هالة : تمام
انجى : سلام
هالة : سلام

ظل صمت لحظات
هالة : حتخليها تنام معايا لوحدها
وائل : بصى متفكريش بعد ما نخلص معاها حنشوف
هالة : بقى كده طيب تصبح على خير
طبعا هالة اتقمصت وكان ليها حق بس انا فعلا مكنتش عارف اعمل ايه وقولت فى نفسى يحلها حلال بكره

الساعة 12.30 رن جرس الباب وكانت انجى وفتحت ليها هالة
انجى : مساء الخير
هالة : مساء النور اتفضلى

كنت انا فى الداخل عندما فتحت هالة لانجى الباب دخلت انجى وكان معها كيس اسود كبير وجلست وكنت انا اشاهدها من غير ما هى تشوفنى وكانت ترتدى عباية سوداء فخمة جدا ويبدوا عليها انها غالية جدا وكانت رائحة البرڤان بتاعها واصل لغاية جوه عندى وهالة ترتدى بيجامه كت بنطلون وتى شيرت كت بامبى

انجى : هو جوزك بره ولا ايه
هالة : وائل لا جوه وجى حالا

دخلت انا الى المكان الذى يجلسون فيه وكنت ارتدى بنطلون و تى شيرت

وائل : اهلا مدام انجى
انجى : مدام انجى ايه بس من اولها كده انجى وانت وائل وهى هالة ولا ايه
وائل : اللى تشوفيه
هالة : تشربى ايه
انجى : لالا مش عايزه اشرب حاجة خليها بعدين ( وقامت بغمزى انا و هالة ) قولولى بقى انتم عملت الحكاية دى قبل كده
هالة : حكاية ايه
انجى : ان تبقى فى واحده معاكم
هالة : بصراحة لا دى اول مره

اخرجت انجى علبة سجائر واشعلت سيجارة
انجى : حد بيدخن
وائل و هالة : لا
انجى : انتم عارفين انا بحب قوى الجنس وكنت متزوجة من راجل اكبر منى بـ 30 سنة هو اللى اشترى ليا المحل ده بس خلعتة لانه بصراحة مش بيبسطنى
اخذت انجى نفس عميق من السيجارة واكملت كلامها
انجى : بعد خمس شهور زواج خونته لاول مره مع شاب جارنا وكانت اول مره اعرف يعنى ايه جنس بجد وفضلت مع جارنا ده لمده سنتين كنا زى المتزوجين لحد ما قررت انى اطلق من جوزى اللى طبعا رفض فخلعتة والشاب جارنا ده توقعت انه حيتزوجنى لكن اتهرب منى فقررت اعيش حياتى وبقيت بمارس للمتعة مع رجالة وستات كمان بس فى الاخر استقريت على الستات بس لانهم مش بيجى من وراهم اى وجع دماغ بس طول الفتره دى عمر ما صدفنى ان واحد او واحده يطلبوا منى انى اشاركها زوجها او اشارك راجل مراته بس لما قولتى ليا فى التليفون الفكره عجبتنى وديما اول حاجة جديده بتبقى ممتعه ،، معلش انا رغاية شوية بس بحب ديما كده اتكلم قبل ما اعمل اى علاقة بتشيل كتير من الخجل وبتذوب اى ثلج

قامت انجى بدون اى مقدمات وفكت ازرار العباية وكانت المفاجأة ترتدى اسفل العباية لبس تنكرى من الجلد عباره عن اندر اسود جلد وبرا سوداء جلد مفتوحة من اعلى على شكل سبعة وبها اسفل الصدر حوالى ثلاث ازرار مغلقين و بززها تظهر من تلك الفتحة وبززها اكبر بقليل من بزاز هالة وجسدها جميل جدا فهى بيضاء وشعرها بنى فاتح طويل طبعا انا وهالة مكناش متوقعين ده وظهر علينا الخجل وانا بدءت اتعرق ووجه هالة مال للاحمرار

انجى مسكت الشنطة السوداء وفتحتها وكانت مفاجأة اخرى فكان داخل الشنطة العاب جنسية وكانت لعبة اسمها بوس الواوا بها ورق كثير ولوحة للعب و لعبة سهام الحب وكان معها ايضا زب صناعى يعمل بهزاز و زهر مكتوب علية بالانجليزى
انجى : طبعا عارفين ايه الحاجات دى
وائل : العاب جنسية
انجى : هى اسمها العاب زوجية بس تمشى جنسية الحاجات دى هديه منى ليكم تبقوا تلعبوا بيها معادا الزب الصناعى ده بتاعى بس لو عايزين واحد اجبلكم
وائل : انتى بتبيعى الحاجات دى
انجى : اه ببعها بس مش بعرضها فى المحل عندى تعالوا بقى ناخد الزب ده والزهر ها حنقعد هنا ولا فى غرفة النوم
هالة : زى ما تحبى
انجى : يبقى يلا على غرفة النوم

قامت انجى ومسكت هالة من يدها فتقدمت هالة متجه الى غرفة النوم و بيدها انجى واثناء ذالك امسكت انجى يدى لاكون خلفها ونظرت الى طيز انجى التى امامى فالاندر الجلد مختفى من الخلف فى فلقتى طيز انجى البيضاء الجميلة المستديره البارزة وصلنا غرفة النوم وقامت انجى بخلع الحذاء وتوجهت الى منتصف السرير وجلست على ركبتيها

انجى : تعالى انتى يا هالة على يمينى وانت يا وائل على يسارى
جلست فى المكان الذى اشارت اليه انجى وكذالك هالة وضعت انجى بجوارها الزب الصناعى وامسكت الزهر واعطت هالة احدى الزهرتين
( الزهره التى مع انجى هى الاوامر مثل مص لحس بوس لمس وهكذا والزهره لها ستة اوجه والزهره التى مع هالة هى الاماكن التى يطبق عليها الاوامر مثل اليد الرجل الزب الكس البزاز ولها ايضا ستة اوجه )

نظرت هالة الى الكلمات الموجوده على الزهر وفهمت ما بها لكن انجى طبعا قرأت لنا ما موجود على الزهر الخاص بها ثم طلبت من هالة قراءه ما على الزهر الذى معها

انجى : الاوامر اللى معايا بوس لحس مص مداعبة مسك علامه استفهام يعنى افعل ما اشاء وانتى بقى يا هالة قولى الاماكن اللى عندك
هالة : أأأأأأأأأا
انجى : بلاش كسوف يا هالة قولى عادى يعنى كس وبزاز وكده يلا
هالة : كس بزاز طيز زب شفايف علامه استفهام
انجى : دى يعنى انتى تختارى المكان اللى انفذ فيه الامر حتى لو عند وائل مثلا فهمتو
وائل و هالة : تمام
انجى : يلا نبدا ورمت انجى الزهره ( لحس ) مممم يلا ورينى يا هالة حلحس ايه

رمت هالة الزهر ( علامه استفهام )
انجى : من اولها كده ها تحبى الحس ايه كسك مممم
هالة : لالالالا الحسى لوائل مش كده صح
انجى : ههه صح دبستك يا وائل بس تحبى الحس له ايه
هالة : مممم مش عارفة
انجى : عنك انتى المره دى حلحس زبه
نظرت انجى الى وائل من اعلى الى اسفل ثم وجهت نظرها الى مكان زبه وهى تلعب بلسنها على شفايفها من الخارج
انجى : يلا قوم اقف قدام السرير
وقف وائل امام السرير وجلست انجى امامه ثم امسكت البنطلون وانزلتة ثم البوكسر ليظهر زبه منتصب امامها فنظرت انجى الى هالة وقامت انجى بنفس الحركة وهى مداعبة شفايفها بلسانها وهى تنظر الى هالة ثم اتجهت انجى برأسها الى زب وائل

وامسكته وبدءت بلحسة من جميع جوانبه ثم لحست الرأس وحتى البويضات
انجى خبره كبيره فى عالم الجنس كما قالت وهى محبه جدا لجميع انواع الجنس فكانت تلحس زبى بمنتهى الحرفية و المتعة لها و لى وكانت تتعمد النظر الى هالة كل فتره لترى تعبيرات وجهها مر بعض الوقت ثم تركت انجى زبى ورفعت البوكسر و البنطلون لى مره اخرى وكان زبى وقتها منتصب عن اخره

انجى : يلا نكمل رمت انجى الزهر ( بوس ) دورك تانى يا هالة عشان انتى خلتينى الحس لجوزك زبه
كانت انجى جريئة فى كلمها و الفظها ولا تخجل من شىء وده كان بيخلينى استثار جدا وهالة كمان واضح عليها الاثاره من كلام انجى
رمت هالة الزهر ( البزاز )
انجى : وااو اخيرا حشوف بزازك يا هالة لا وكمان حبوسهم

اتجهت انجى بجوار هالة وبدءت بالتحسيس على بززها من الخارج
انجى : مممم وكمان من غير برا يا هالة اوووف
رفعت انجى لهالة التى شيرت الكات لتجد بزاز هالة زوجتى
انجى : يا لهوى يا هالة ايه البزاز الحلوه دى

طبعا انا كنت مكسوفة جدا خصوصا دى اول مره حد يشوف بزازى غير جوزى وكمان اللى يشوف بزازى ست وكمان قدام جوزى مع ان فى المصارحة اللى تمت بينى وبين جوزى عرفته ان ايام ثانوى اتعرفت على شاب جارى وبعد كام شهر باسنى من شفايفى ولعب فى بزازى بس من غير ما يشوفهم ولا يرضع منهم كان لمس من على الملابس فقط ورغم ان لمسات وائل لبزازى ولعبه فيهم بيثرنى جدا لكن كلام انجى ولمستها وكمان لما باست بزازى و حلماتى كان شىء مختلف تماما وحسيت بكسى بقى مبلول على اخره كنت فى عالم تانى وكنت هايجة ومستمتعة باللى بتعملة ومش عايزها تسيب بزازى خالص لانى كنت بتخيل الافلام اللى بشوفها مع وائل

بدءت انجى ترضع بزاز هالة المستسلمة تماما

وائل : هو مش الامر بوس بس ولا ايه
انجى : بصراحة بزاز مراتك تجنن مش قادره اسيبهم ما تسيبك من الزهر بقى وتعالى ارضع معايا بزاز مراتك شرموطة قوى
انجى دى كلامها سافلا وصريح يهيج على الاخر لاقتنى بدون اى تفكير روحت لحد عندهم و جلست بجوارهم وبدءت الحس بز هالة انا برضع فى ناحية وجنب منى انجى بترضع فى الناحية الثانية وبدءت هالة تنهار من اللى بيحصل وبدءنا نسمع انين طالع من فم هالة

هالة : اااااااه مممممم اوووف مممممم
انجى : تعالى يا وائل على ركبتك جنب منى نعلب بلسنا نفس الحلمه بتاعة هالة

ذهبت على ركبتى وبدءت اداعب بلسانى حلمه هالة و انجى تداعب نفس الحلمه بلسانها وجاء لسانى على لسان انجى اكثر من مره وفى احدى المرات وضعت انجى يدها على راسى من الخلف وجعلتى ابوس شفتيها ثم بدءت بمداعبة لسانى بلسانها وكانت قبلة طويلة كل ذالك امام بزاز زوجتى هالة التى تنظر لنا بعد ذالك وجهت انجى وجهى مره اخرى الى بزاز هالة واتجهت انجى الى البز الاخر لتكمل مص حلمات زوجتى بعد لحظات قامت انجى ووقفت وبدءت بفك الازرار الثلاثة لتنطلق بززها الكبيره وتظهر كاملة امامى انا و زوجتى هالة فقامت انجى بخلع البرا نهائيا ثم قامت بنزع الاندر الخاص بها ليظهر كسها كنت انظر انا وهالة لما تفعلة انجى لكن انجى جعلت هالة تقف وبدءت بخلع ملابس هالة حتى اصبحت عاريه تمام ثم اتجهت لى وقامت بتعريتى ايضا ثم جلسنا على السرير انجى بالمنتصف وهالة على اليمين وانا على اليسار ودون ان نتحدث امسكت راس هالة لتجعلها ترضع بزها و امسكت راسى لتجعلنى ارضع البز الاخر
انجى : مممم ايوه ممم ارضعوا بزازى مصوا حلماتى مممم قطعوا بزازى مص ممممم اااااااه

ثم تركت راسى ورأس هالة ونامت الى الخلف ثم اشارت لنا لتكملة رضاعة بزازها وبالفعل جلسنا على جنبينا وكلا منا يرضع فى بز انجى التى مدت يدها لتداعب زبى و اليد الاخرى تداعب كس هالة لحظات وطلبت انجى منى ان استلقى على السرير فى المنتصف وذهبت انجى الى جه و هالة بالجهه الاخرى وبدءوا بمص زبى وكان احساس رائع ان ترى سيدتان يمصون زبك كان شعور جميل جدا ولم تترك انجى الوضع يمر هكذا فبدءت ببوس شفايف زوجتى هالة ثم يعدون للمص ثم تعود و تبوس شفايفها مره اخرى

انجى : ايه يا وائل ما تمد ايدك كده والعب فى كسى انا ومراتك ولا حتى طيزنا ولا مكسوف
وبالفعل قمت بمد يدى اداعب كس زوجتى هالة وباليد الاخرى كس انجى وبدءت بإدخال اصابعى فى كس كل واحده منهن
انجى : يلا بقى نامى انتى يا هالة فى النص وانا وجوزك حندلع كسك احلى دلع
نامت هالة وبدءت انا وانجى بلحس كس و زنبور هالة زوجتى وكانت انجى فى بعض اللحظات تتركنى وتصعد لمص بزاز هالة وبوس شفايفها ثم تعود للحس مره اخرى وفعلت ذالك عده مرات ثم بدءت انجى بيدها تداعب زنبور هالة التى بدءت تتلوى بشده الى ان اتت هالة شهوتها بقوه
هالة : اااااااه اااااااه ااااااااااااااه
انجى : مممم تجننى يا هالة يلا متعوا كسى بقى
ونامت انجى بالمنتصف
انجى : هالة هاتى رجليك وخلى وشى بينهم عايزه الحس كسك وانتى بتلحسى كسى

ووضعت هالة ارجلها كما طلبت انجى وهى وضعية 69 الشهيره وكانت اساعد هالة فى لحس كس انجى اللى كانت بتحلس كس هالة وايدها ماسكة زبى وانا بلحس لها
انجى : العبى بأيدك جامد على زنبورى يا هالة وانت يا وائل نكنى بصباعك فى كسى اةةةة ممم احححح اااااااااااه اووف حجيبهم نكنى جامد يا وائل اااااااه اااااااااااااااااااااه
واتت انجى شهوتها
انجى : يلا بقى يا بطل دورك نمتع زبك بالنيك
نمت على ظهرى مره اخرى وبدءت انجى و هالة بمص زبى مره اخرى الى ان انتصب عن اخره
انجى : يلا يا هالة اركبى زب جوزك
وركبت هالة زبى وبدءت بالصعود و الهبوط وانجى تداعب زبى و كس هالة بيدها وترضع بزاز هالة التى تتأرجح لاعلى واسفل بقوه
انجى : ايوه يا هالة نيكى زب جوزك جامد دخلية للاخر يلا يا لبوة وانت يا وائل نيك شرموطك جامد نيك كسها الحلوه ده شايف بززها بتتنطط ازاى
اتت هالة شهوتها على زبى بعد الكلام اللى كانت بتقولة انجى نزلت هالة ومسكت انجى زبى ومصته عده مصات ثم ركبت على زبى بنفس الوضعيه
انجى : شايفة يا هالة انا راكبه زب جوزك ازاى مممم زبه يجنن وواقف قوى مممم يلا يا وائل متع كسى متعنى انا شرموطك انا لبوتك نيكنى جامد نيك كسى مترحمهوش اةةة اةة وانتى يا هالة ارضعى بزازى مصيهم جامد والعبى فى كسى وانا بتناك من جوزك اااااااه مم اااااااه

كانت انجى بتتنطط على زبى جامد قوى وكلامها خلانى اولع اتت انجى شهوتها على زبى وانا حسيت انى خلاص حجيبهم
وائل : حجيبهم يا انجى حجيبهم يا هالة
قامت انجى بسرعة البرق وبدءت بتجليخ زبى بسرعة
انجى : قربى بزازك يا هالة بسرعة من زب جوزك
وبالفعل اتت شهوتى بقوه و غزارة على بزاز زوجتى هالة وبعد اخر قطره من لبنى اتجهت انجى الى بزاز زوجتى وبدءت بلحس لبنى من عليها ثم انجى جعلت هالة تمص اصابعها لتمص بعض القطرات من لبنى التى على اصابعها وكانت اول مره تذوق هالة لبنى ارتمينا على السرير نحن الثلاثة من شده الارهاق و الاستمتاع

مرت خمسة دقائق من الصمت
انجى : ماتيجوا ناخد شاور كلنا
هالة : احنا الثلاثة
انجى : اة وفيها ايه اوعى تكونوا لسة مكسوفين بعد المعركة اللى حصلت دى هههههههه
هالة : كسوف ايه بقى ماخلاص يلا يا وائل
وائل : يلا بينا

ذهبت انا وانجى و هالة الى الحمام عرايا تماما وكانت انجى ممسكة بيد هالة ودخلنا نحن الثلاثة اسفل الدوش وبدء كل اثنين بغسيل جسم الثالث بالشاور بمعنى انا وهالة نقوم بغسيل جسم انجى ثم انا وانجى نقوم بغسيل جسم هالة وانجى وهالة قامو بغسل جسمى لم يترك منا مكان لم نعبث به باليد حتى ان هالة اتت شهوتها بالحمام قمنا بتنشيف انفسنا وخرجنا وجلسنا امام التليفزيون لحظات وقامت هالة وانجى الى المطبخ لتحضير بعض الطعام الخفيف و بعض المشروبات مر بعض الوقت دون اى حس من انجى او هالة فذهبت الى المطبخ ونظرت للداخل لاجد هالة متكأه على رخامه المطبخ وفاتحة ارجلها وفى الاسفل انجى تقوم بلحس كس هالة واحدى ايدى انجى يداعب بز هالة و هالة مغمضة العينان وتداعب بزها الاخر بيدها

وائل : اللى يتمتع لوحده يزور
ففتحت هالة عينها وانزلت يدها من على صدرها ونظرت الى و انجى تركت كس هالة ونظرت الى ايضا
انجى : اعمل ايه فى مراتك جسمها يجنن وكسها هايج على طول ده انا يدوب بوستها من شفايفها وبحط ايدى على كسها لاقيتة مبلول فنزلت اطفى ناره شوية
وائل : ماشى بس مش ناكل الاول انا جعان جدا
هالة : لحظات و السندوتشات تكون جاهزه

خرجت وفعلا بعد 10 دقائق رجعت هالة وخلفها انجى بالسندوتشات و المشروبات قعدنا أكلنا واتكلمنا انا و هالة وانجى فى كلام عادى جدا مفيهوش اى سكس لحد ما خلصنا اكل

انجى : يا وائل انت و هالة انا لما هالة كلمتنى وطلبت نمارس احنا الثلاثة انا وافقت بس كان ليا شرط انى انفرد بهالة انا بقى دلوقتى عايزه انفرد بهالة من غير ما تدخل يا وائل بس لو حابب تتفرج مفيش مشكلة وانا بعد ما اخلص اوعدك بمفاجأة حلوه ليك
وائل : مفاجأة ايه
انجى : لا لما اخلص انا و هالة الاول تمام

لم تترك انجى لنا اى كلام فمسكت هالة من يدها و اتجهت الى غرفة النوم وانا طفيت التليفزيون ودخلت وراهم كانوا هما ناموا على السرير وانا اتجهت الى فوتيه موجود فى غرفة النوم وجلست عليه لاشاهد ما سوف يحدث

بدءت انجى فى بوس جسم هالة وتداعبه بيدها ثم قامت ببوس هالة من شفتيها بوسه طوووووووويلة جدا هى مكنتش بتبوسها دى كانت بتكلها بوس ومص و لحس شفايف و لسان وهالة مستسلمه وبتحاول تجارى انجى بعد شويه نزلت انجى وبدءت ترضع بزاز هالة وبعد كده نزلت على كس هالة لحس وبوس ونيك بالصوابع ثم جابت انجى الزب الصناعى وشغلتة وبدءت تحطة على زنبور هالة اللى بدءت تصوت بصوت مكتوم لحد ما جابت شهوتها لكن انجى مرحمتهاش وفضلت مكملة ودخلت الزب الصناعى فى كس هالة اللى عمالة تتلوى من الشهوه بعد كده قعدت انجى قدام هالة وفتحت رجلها ودخلت بين ارجلها وبدءت تدعك كسها فى كس هالة و الزب الصناعى بين كساسهم وبدءت تدخلة فى كسها شوية وكس هالة شوية اللى جابت شهوتها تانى اديت انجى الزب لهالة عشان تداعب بيه كس انجى وفعلا بدءت هالة تحطة على زنبور انجى و تدخل الزب و تطلعة من كس انجى اللى جابت شهوتها وبعدين عملوا وضعيه 69

انجى : يلا يا هالة نلعب فى كس بعض جامد عايزه اجيب شهوتى انا وانتى مع بعض
وفعلا بدءت كل واحده بدعك كس الاخرى ويدخلوا صوابعهم فى كس بعض
انجى : اااااااه اااااااه يلا يا هالة حجيبهم هاتيهم معايا يا حبيبتى اااااااه اااااااه
هالة : وانا كمان حجيبهم اااااااه اااااااه اااااااه اممممم
واتت هالة وانجى رعشتهم ثم نامت انجى بجوار هالة وانا مازلت مندهش مما حدث مرت لحظات
انجى : ايه رايك فى اللى شوفتة
وائل : ولا اجدع فيلم سكس
انجى : هههه يلا بقى عشان اديك المفاجأة اللى قولتلك عليها
وائل : ايه المفاجأة قولى
انجى : نكت واحده قبل كده من طيزها
وائل : من الطيز بصراحة لا
انجى : تمام انا حخليك تنكنى من طيزى مع انى معملتهاش كتير قبل كده يمكن مرتين ثلاثة بس انا حخليك تتمتع وتجرب نيك الطيز

جلست انجى على السرير وطلبت منى ان اقوم واقف امامها وبدءت بمص زبى حتى ينتصب عن اخره و اثناء ذالك امسكت يدى وجعلتى اداعب بززها وحلمتها بيدى لحظات واتخذت انجى وضع السجود على السرير وانخفضت برأسها الى الامام ليكون كسها و فتحة طيزها امامى وعلى مستوى زبى
انجى : وائل الحس كسى شوية و بل صباعك اللى فى النص ودخلة فى طيزى واحده واحده عشان طيزى توسع شوية

وفعلا بدءت بفعل ذالك لفتره ثم امسكت الزب الصناعى واعطتنى اياه
انجى : خد الزب ده وشوف اى كريم او فازلين او زيت وحطة على الزب وحاول تدخلة فى طيزى شوية شوية
احضرت زيت ووضعتة على الزب ودهنت خرم طيزها ايضا وبدءت بإدخال الزب واحده واحده وكنت بلحس كسها اثناء ذلك
انجى : اةةة مممم بيوجع شوية بس حستحمل عشان خاطر زبك يا وائل ممممم ماتيجى يا هالة الحس كسك شوية
هالة : لالالالا خلاص مش قادره حاسة انى نشفت ده انا مش عارفه جبتهم كام مره النهارده
انجى : هههه يا موزه الكس يحب الزياده ههه
ضحكنا جميعا وانا مستمر فيما افعلة حتى دخل ربع الزب الصناعى تقريبا
انجى : يلا بقى شيل الزب الصناعى ودخل زبك فى طيزى ونيك واستمتع بس براحة عليا

شيلت الزب الصناعى وبدءت ادخل زبى بعد ما دهنته زيت كان الزب الصناعى اعرض من زبى فدخل زبى بسهولة الى طيز انجى
انجى : احححح اوووف يجنن زبك يا وائل يلا نكنى بقى
بدءت بنيك انجى بهدوء وكل فتره اشعر ان زبى دخل اكثر وكانت طيزها ضيقة وممتعة جدا تعودت انجى على زبى فبدءت ازيد من سرعة النيك
انجى : اااااااه اااااااه اااااااه شايفة يا هالة جوزك فشخ طيزى ازاى زبه يجنن اممم احححح اووف
بدءت انجى تلعب فى كسها وانا بنيك طيزها وبدء صوتها فى العلو
انجى : اااااااه اااااااه اااااااه نكنى يا وائل نيك طيزى اةةة اةةة حجيبهم يا وائل اةة اةة
بدءت عضلات طيز انجى تضغط على زبى فشعرت انى اقتربت من القذف
وائل : وانا كمان حجيبهم مممم
انجى : متطلعش زبك نزل لبنك السخن فى طيزى اااااااه اااااااه
وائل : حنزلهم فى طيزك اااااااه ممممممم اوووف
وانطلقت حمم من زبى فى طيز انجى وكانت هى الاخرى تأتى بشهوتها
انجى : طلعة براحة بقى
اخرجت زبى بهدوء وارتميت على السرير بجوارهم وكانت هالة تتابع ما يحدث بإبتسامه خفيفة

لم ندرك اى شىء إلا الصباح فقمت مفزوع من النوم لارى هالة وانجى بجوارى عاريتان كما كانوا امس فانجى باتت عندنا ولم تذهب نظرت فى الساعة كانت السابعة والنصف صباحا واليوم هو يوم الجمعة فتسحبت وذهبت الى الحمام وعند الخروج

وجت انجى امامى ومازالت عارية
انجى : صباح الخير
وائل : صباح النور
انجى : معلش مقدرتش امشى امبارح عينى راحت فى النوم على طول
وائل : ولا يهمك البيت بيتك
انجى : شكرا يا وائل بس انتم كابلز يجنن بصراحة مكنتش متوقعة انى حنبسط كده
وائل : وانا كمان انبسط واكيد هالة كمان
هالة : فعلا انبسط
وائل : صحيتى حبيبتى صباح النور
انجى : صباح الفل يا قمر
هالة : صباح النور عليكم مممم جسمى مكسر حاسة انى كنت فى مارثون امبارح
انجى : ليكى حق ده انتى جبتيهم ولا عشرين مره ههههههه

ضحكنا جميعا ودخلت انجى الحمام وبعدها هالة كنت انا لابست بوكسر و تى شيرت ولما خرجت هالة لبست روب قصير بدون اى شىء اسفلة وعندما خرجت انجى ارتدت الاندر الجلد فقط وتركت بززها عارية كانت هالة اعدت فطور جلسنا جميعا واكلنا واثناء الاكل بدءت انجى الحديث
انجى : قولولى بقى ناوين تكرروا موضوع واحده تانى معاكم ده ولا لا
وائل : بصراحة مش عارف
انجى : وانتى يا هالة
هالة : بردوا مش عارفة
انجى : انتم عارفين انا الموضوع عجبنى جدا وبفكر اعملة تانى
وائل : لو انتى ممكن نعملة تانى ولا ايه رايك هالة
هالة : طبعا بعيد عن الاستمتاع والجنس احنا ارتحنا ليكى
انجى : ميرسى حبيبتى بس متزعلوش منى انا لو حعملة تانى غالبا حيكون مع ناس تانية
وائل : ليه احنا زعلانكى ولا حاجة
انجى : لا لا ابدا احنا حنفضل اصدقاء على طول بس انا بحب التغير ومفتكرش اننا لو عملنا كده مع بعض تانى حنستمتع زى المره دى عموما خلوها بظروفها تسلم ايدك على الفطار يا هالولة
هالة : ايه رايحة فين
انجى : حروح بقى النهارده الجمعة اجازه مش بفتح المحل حروح اناااااااااام برحتى

قامت انجى ولبست العباية بدون برا واخذت الزب الصناعى ثم قامت بتقبيلى انا وهالة وغادرت المنزل ............................

مر شهر تقريبا على مقابلتنا انا و هالة مع انجى وكانت انجى تتصل كل يومين تقريبا للاطمئنان على هالة و عليا وكان هناك جانبا من الحديث الجنسى بينهم فكانت انجى تسأل هالة اذا كنا تعرفنا على فتاه اخرى او قمنا بممارسة الجنس سويا انا وهالة

وكانت هالة تجيب انجى وفى احدى المرات وصفت هالة لانجى احدى ممارستنا بعد لعب الالعاب الزوجية التى احضرتها انجى هدية لنا وفى مره اخرى قالت انجى لهالة انها منذ ان التقت بنا لم تمارس الجنس مطلقا وكانت تلك المحادثة بعد اسبوعين من التقائنا

وفى نهاية الشهر تقريبا اتصلت انجى بهالة ودار بينهم تلك المحادثة
انجى : ازيك يا هلولة
هالة : ازيك يا انجى عاملة ايه
انجى : انا تمام وانتى
هالة : انا تمام
انجى : بقولك يا هالة
هالة : قولى حبيبتى
انجى : اسكتى مش اخيرا امبارح مارست الجنس بعد شهر تقريبا من مقابلتكم
هالة : بجد مبروك ههههه راجل ولا ست ولا كابلز
انجى : هههه متشكره لا ست هى مش ست دى بنت لسة عذراء
هالة : يالهوى عذراء وعملتى معاها ايه
انجى : لا متخفيش هى لسة عذراء زى ماهى بس فتحت طيزها بالزب الصناعى
هالة : وانبسطت
انجى : دى كانت فى قمه سعادتها
هالة : اشمعنى
انجى : لانها بتعشق الجنس وكل ممارستها مع بنات عشان بتخاف من الشباب احسن يفتحوها ولما فتحت طيزها فرحت انها اخيرا حتتناك من طيزها لانها كانت خايفة من الموضوع ده
هالة : هى كام سنه
انجى : 20 سنة فى كلية تجاره
هالة : تمام حبيبتى
انجى : عندى ليكم بقى مفاجأة
انجى : انا اقنعت سهام انها تتناك من زب جوزك
هالة : سهام مين
انجى : البنت اللى قولتلك عليها ركزى يا هالة
هالة : اه اصل انتى مقولتيش اسمها ها المهم كملى
انجى : مفيش بعد ما خلصنا انا وهى كلمتها عليكم ففرحت وقالت طلما متجوزين وانا ضمناكم هى موافقة ها قولتى ايه
هالة : ده وائل حيفرح قوى بس انتى عارفة انا مش خبره قوى مع البنات وخايفة تحصل حاجة غلط
انجى : لا اوعى انت او وائل تفتحوها لو خايفين بلاش
هالة : لالا خليها تيجى
انجى : تمام انا حكلمها واديها رقمك وهى حتكلمك وتتفقوا سوا
هالة : ما تيجى معاها
انجى : انتى عارفه مبدئى مره واحده تكفى
هالة : بس ده احنا حنبقى 3 وانتى الرابعة حاجة جديده
انجى : لا بلاش انا المره دى تمام
هالة : ماشى حبيبتى
انجى : يلا سلام حخليها تكلمك سلام
هالة : اوك سلام

مر بعض الوقت و اتى اتصال على هالة
هالة : الو
سهام : الو هالة معايا
هالة : ايوه انتى سهام
سهام : ايوه
هالة : اهلا سهام
سهام : اهلا بيكى
وظل الصمت للحظات
هالة : انتى مكسوفة ولا ايه
سهام : يعنى شوية
هالة : لا مفيش كسوف بينا احنا بنات زى بعض
سهام : ححاول
هالة : طيب يا سهام تحبى تشرفينا امتى
سهام : مش عارفة شوفى انتى
هالة : طبعا انتى عايزه وقت بدرى اكنك فى الكلية صح
سهام : صح
هالة : خلاص يوم السبت بعد بكره الساعة 9 الصبح كويس
سهام : كويس جدا
هالة : اتفقنا خدى العنوان
اعطت هالة العنوان لسهام وبلغتنى هالة بالمكالمه اللى دارت بينها وبين انجى وبعدين سهام واتى يوم السبت والساعة 9.20 رن جرس الباب وذهبت هالة لتفتح الباب
هالة : اهلا سهام صح
سهام : ايوه هالة صح
هالة : تمام اتفضلى

دخلت سهام وهالة الى الصالة وانا كالعاده فى الدخل انظر عليهم وكانت سهام شابه صغيره 20 سنه ترتدى بنطلون جينز و تى شيرت ابيض نصف كم وكانت هالة ترتدى بيجامه منزل عباره عن شورت و بادى كت زرقاء
هالة : شكلك مكسوفة خالص
سهام : اصل اول مره تكون ست ومعاها جوزها وعموما اول مره ابقى مع راجل
هالة : بصى متفكريش فى اى حاجة فكرى فى الانبساط وبس
سهام : ده اللى قالتوا انجى
هالة : طيب تمام حنادى جوزى اسمه وائل ماشى
سهام : عارفة انجى قالت ليا اسمه
هالة : يا وائل تعالى
دخلت وسلمت على سهام وجلست معهم وبدءت افتح كلام عادى انا و هالة مع سهام عشان تفك شوية وذهبت هالة واحضرت عصير وشربنا العصير وبدء مجرى الكلام يتغير حسب ترتيبى مع هالة
هالة : بتحبى تتفرجى على افلام سكس يا سهام
سهام : انا اتفرجت على افلام قبل كده بس كتير يعنى
هالة : طيب ايه رايك نتفرج سوى
سهام : مفيش مشكلة
هالة : يلا يا وائل جهز الفيلم جوه واحنا حنحصلك
وائل : ماشى
ذهبت للداخل وبدءت بتوصيل اللاب الى شاشة تليفزيون بالداخل وكنت محضر فيلم لبنتين مع رجل وكانت هالة بالخارج تتحدث مع سهام حتى ترفع من خجلها وبالفعل بعد عشره دقائق اتت هالة و معها سهام جلسوا على السرير بملابسهم وانا اطفئت النور وأضئت إضاءه خفيفة و شغلت الفيلم وذهبت معهم الى السرير وكانت سهام فى المنتصف بينى وبين هالة ولكنها كانت قريبة جدا الى هالة فلم اعلق او افعل شىء فعند بداية الفيلم سوف اقوم بالتقرب لها وبالفعل بدء الفيلم وكنت متفق مع هالة لما الفيلم يسخن تبدء تحسس على جسم سهام وفعلا البنتين فى الفيلم بدءوا يبوسوا بعض ويقلعوا بعض ويرضعوا بزاز بعض وهنا هالة مدت ايدها على بزاز سهام من على الملابس شوية ونامت هالة على جنبها وقامت بنزع تى شيرت سهام وفكت لها البرا وبدءت برضاعة بززها وكانت بزاز سهام تعتبر متوسطة لكن حلمتها وردية ومنتصبه جدا لحظات وبدءت هالة بفك زرار بنطلون سهام وادخلت يدها للداخل لتداعب كس سهام بحذر بدءت تنسجم سهام مع هالة

هالة : ما تيجى تشاركنا يا وائل
فنظرت لى سهام وابتسمت ابتسامه خفيفة فأقتربت منها وعينى فى عينها واتجهت الى بززها لارضع منها وكانت هالة فى الجانب الاخر ترضع من البز الثانى
سهام : اااااااااه مممممم
تركتنى هالة ارضع بز سهام بمفردى ونزلت لتخلع بنطلون سهام ثم الاندر وفتحت ارجل سهام ودخلت برأسها بين ارجل سهام وبدءت لحس كسها واصبحت سهام عارية تماما
سهام : اااااااااااه مممممم يجنن الاحساس ده مممممممم
مازلت ارضع بز سهام ويدى الاخرى تعبث بالبز الاخر ثم بدءت ببوس سهام من شفتيها ويدى تداعب بززها ثم نمت على ظهرى وبدءت اخلع ملابسى حتى اصبحت عارى وعدت الى حضن سهام لاكمل رضاعة بزها وقبل ان امسك البز الاخر بيدى امسكت يدها ووجهتها الى زبى المنتصب فبدءت باللعب بزبى
سهام : ممكن امصة
وائل : طبعا انتى اول مره تمصى زب
سهام : اة اول مره

جثوت على ركبتى وزبى منتصب امامى فأمسكتة وبدءت تداعب شفايفها به ثم بدءت ببوسة وتحسسه بلسنها ثم ادخلتة فى فمها
سهام : مممم يجنن مممممم
بدءت تمصة بقوه ومازالت هالة تلحس كس سهام مع دخول اصابعها فى طيز سهام حتى تعدها لى كى انيكها فى طيزها بدءت سهام تتلوى وتئن وفى فمها زبى واتت سهام رعشتها فقامت هالة وجلست بجوار سهام وبدءت برضاعة بزها
هالة : ايه محدش حيريح كسى ولا ايه
نامت هالة على ظهرها واخرت سهام زبى من فمها
سهام : لا ازاى ده انا مشتاقة انى الحس كسك
وقامت سهام وقبل نزولها لكس زوجتى هالة قامت ببوسها من فمها ثم نزلت رضعت بززها وانا منتظر بجوارهم لحظات ونزلت سهام الى بين ارجل زوجتى حتى تلحس لها كسها
سهام : بزازك حلوه قوى يا هالة نفسى بزازى تكبر كده زيك انتى و انجى
بدءت سهام فى لحس كس هالة فأتجهت الى سهام كى اساعدها وبدءت افعل مع سهام كما كانت تفعل معى انجى حيث بدءت اقرب لسانى من لسان سهام ثم اغوص معها فى بوسه ثم نعود للحس كس هالة امسكت يد سهام وجعلتها تدخل اصابعها فى كس هالة زوجتى وبدءت سهام بنيك زوجتى بأصابعها وهى تلحس لها ثم ذهبت الى هالة وجعلتها ترضع زبى بدءت هالة تئن وتئن الى ان اتت شهوتها
وائل : يلا يا بنات دور زبى يدلع

نمت على ظهرى وبدءت هالة وسهام بمص زبى و قاموا بعرض امام حيث ان واحده تمص زبى والاخرى تداعب جسدها من مص ولحس وبوس وكانت سهام تضع يدها فى كس هالة واحيانا فى طيزها ولاول مره هالة تترك احد يداعب طيزها ويدخل اصبعه فيها وكانت هالة تفعل نفس الشىء مع سهام الى اصبح زبى جاهز فطلبت من الاثنين يقومون بوضع السجود على السرير حتى تصبح طيزهم واكساسهم امامى وبالفعل فعلوا ذلك فأنحنين وبدءت بمداعبة كس و طيز كل واحده منهن فمن اقوم بلحس كسها يدى تكون تداعب كس الاخر او طيزها ثم اتجهت الى هالة زوجتى وبدءت بإدخال زبى بكسها ثم بدءت بنكها بقوه حتى يبتل زبى واستطيع ادخالة فى طيز سهام التى كنت ادخل اصبعى فى طيزها اثناء نيك زوجتى قمت بإخراج زبى من كس زوجتى وذهبت الى طيز سهام التى كانت مستعده لاستقبال زبى وبدءت ادخلة بهدوء رغم ان انا وهالة وضعنا ايدينا فى طيز سهام لتوسعتها الى ان زبى يعتبر كبير فلم تستوعب فتحة طيزها زبى فجلبت زيت ووضعته على زبى وعلى فتحتة طيزها ثم بدءت بإدخال زبى الذى دخل جزء منه مع تأوهات سهام فبدءت زوجتى بمداعبة بزاز سهام بيدها

سهام : اةةة احححح بيوجع ويحرق اوووف اةةةة
اعتدلت هالة وبدءت بدعك كس سهام بيدها لمحاولة تهيجها حتى تنسى الم دخول زبى وبعد عده محاولا اخير بدءت سهام فى التعود على زبى بطيزها وبدء الاستمتاع
وائل : اوووف يا هالة طيز سهام ضيق خالص وسخن يجنن ممممم
هالة : ايه رايك يا سهام فى زب جوزى
سهام : اةةة اةة يجنن نفسى بقى اتناك فى كسى بس زبه فى طيزى جميل قوى
اخرجت زبى من طيز سهام بشويش وادخلتة فى كس هالة وبدءت بالتناوب انيك طيز سهام وكس زوجتى واتت سهام رعشتها ومن قبلها هالة ولكنى استمريت بنيك طيز سهام الى ان شعرت انى سوف اقذف
وائل : اةةة ممم حجيبهم يا هالة
هالة : هاتهم فى طيز سهام هاتهم يا حبيبى غرق طيزها بلبنك
سهام : نزلهم فيا يا وائل طفى نار طيزى اةةةة اةةة
وانطلقت شهوتى فى طيز سهام بقوه وغزاره ثم اخرجت زبى وارتميت بجوارهم على السرير واتوا الاثنان بحضنى وكنت اداعب بزازهم بيدى ويدهم تداعب زبى ثم مصوا أصابعهم ليتذوقوا ما تبقى من لبنى على ايديهم ......

ارتدت سهام ملابسها بعد اخذ شاور سريع لان ميعاد عودتها الى منزلها اقترب وقامت بتوديعى انا وهالة ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

فى المساء اتصلت انجى لتعرف ما تم مع سهام وحكت هالة لانجى ما حدث بالتفصيل مر اسبوع وعاودت انجى الاتصال
هالة : الو ازيك يا انجى فينك بقالك اسبوع مش بتتصلى ولما كلمتك تليفونك على طول مفلق
انجى : ازيك يا هالولة معلش حبيبتى اصل كنت فى دبى وتليفونى قفلتة لحد ما ارجع
هالة : دبى ايوه يا عم ماشى شغل ولا فسحة ولا ....
انجى : يا شرموطة ههههه شغل وفسحة و ييييي هههههههه
هالة : ههههه كده انتى اللى شرموطة كبيره احكيلى بقى
انجى : ححكيلك بس عندك جديد
هالة : لا مفيش جديد
انجى : وسهام مش بتتصل
هالة : لا يظهر زيك بتحب التجديد
انجى : جدعة
هالة : المهم احكيلى
انجى : ححكيلك يا ستى انا روحت اجيب بضاعة جديده خلصت كلة تمام قولت اتفسح فذهبت للشوبنج وبليل الفندق اللى انا قاعده فيه موجد صاله ديسكو فدخلت وقعدت شوية ولاقيت واحده جايه بتتكلم مصرى فلما اتكلمت معاها عرفت انى مصرية

اتعرفنا على بعض وبعد نصف ساعة تقريبا جوزها وصل وطبعا قعد معانا اكلنا وشربنا ورقصنا كمان وهما قاعدين فى نفس الفندق وجايين زياره لدبى فسحة وشغل المهم انا كنت متوقعة انها عايزه انى انام معها ومع جوزها لكن بعد حوالى ساعتين

جالوا اتصال فأستأذن وذهب لباب الدخول ودخل شاب ومعاه واحده وجلسوا على ترابيزه مع زوج الست اللى معايا واسمها دعاء وزوجها خالد شوية وشاور ليها زوجها فستأذنت منى وراحت قولت تمام كده اطلع بقى اريح وانا قايمه كانوا هما كمان

قايمين فجت دعاء واعتذرت منى وطلبت رقم غرفتى عشان تبقى تتصل بيا وفعلا اديتها الرقم وطلعوا وانا طلعت وراهم وركبوا اسانسر الفندق و انا دخلت اسانسير تانى ودخلت غرفتى ونمت لاقيت الساعة 4 بليل تليفون قومت مخضوضة مين

حيتصل بيا لاقيتها دعاء وفضلت تتأسف انها صحتنى وطلبت تيجى غرفتى فرحبت بيها مع انه ميعاد غريب شوية ووصلت دعاء وبدءت تحكى ان جوزها من النوع اللى بيحب التبادل و
هالة : استنى تبادل ايه التبادل ده
انجى : تبادل ازواج متعرفيهوش
هالة : لا
انجى : يعنى اثنين متزوجين يبادلوا زوجتهم ببعض كل واحد ينام مع زوجة التانى
هالة : احيه ايه الهبل ده
انجى : فى ناس بتحب كده عادى يعنى ما انتى بتجيبى ست لجوزك
هالة : اه بس ست مش راجل
انجى : فى ناس شايفة ان الموضوع ده عادى زى ما انتى شايفة موضوع عادى وعلى فكره فى رجالة بتجيب راجل ثالث بس معاهم بيحب يشوف مراته وهى بتتناك من غيره كل دى ميول و اذواق وكل واحد بيتمتع بطريقتة
هالة : وجه نظر تحترم ما علينا كملى
انجى : ماشى لما دعاء بدءت تحكى ان جوزها اخد الست وراح غرفتهم والراجل اخذ دعاء فى غرفتة وكل واحد نام مع الست اللى معاه والمفروض انها ترجع الصبح غرفتها و الزوجه الثانية ترجع غرفتها لكن الراجل اللى معاها مش قد كده وريح

نفسة ونام وهى مش جايلها نوم فقررت تتصل بيا
هالة : وبعدين
انجى : ودى عايزه بعدين طبعا ريحتها هههههه
هالة : ههههه
انجى : على فكره فى ناس بتعمل تبادل مع بعض فى نفس الغرفة وفى ناس تانية مش بتحب التبادل بس بيعملوا ايه يبقى كل راجل مع مراته بس يبقوا قدام بعض فى نفس الغرفة اكنهم بيتفرجوا على فيلم بس فيلم لايف ومحدش يلمس زوجة الثانى

وفى ناس تانية بيعملوا نفس الموضوع بس بيبقى فى لمس وبوس و احضان ومص ولحس ولعب فى البزاز يعنى اى حاجة مباحة الا انه ينيك زوجة الاخر وفى ناس كمان كلة مباح الا نيك الكس يعنى ممكن من الطيز وناس كمان ....
هالة : ايه ده كلة ده انتى موسوعة هههههه
انجى : مش بعرفك على الدنيا اللى حواليكى الجنس بحر كبير ملهوش اخر طيب تعرفى جنس المحارم
هالة : وده ايه كمان
انجى : يوووووه ده قصة لوحده تلاقى اب مع بنته او ولد مع امه او عيلة مع بعض الابن مع عمته وخالتة والبنت مع عمها وخلها او اخوها
هالة : بس بس بس ايه ده
انجى : دى اذواق وميول وكل شخص حسب دماغة وافكاره وزى ما بتحترمى ميولك انتى وجوزك لازم تحترمى الاخرين طالما مش بيضرك فى حاجة صح ولا انا غلطانة
هالة : صح 100 فى 100
انجى : بالمناسبة مش نفسك انتى وجوزك فى حاجة مطرقعة
انجى : بفكر فى فكره مجنونة
هالة : اللى هى ايه
انجى : عايزه اعمل حفلة
هالة : وماله اعملى حفلة ده بمناسبة عيد ميلادك ولا ايه
انجى : هههه عيد ميلادى ايه حفلة نيك
هالة : يالهوى حفلة نيك ايه دى كمان قولى يا شرموطة ده انتى مصيبة ايه حفلة النيك دى
انجى : بفكر اعزم دعاء و جوزها وانتى وجوزك و سهام وانا
هالة : اربع ستات مع راجلين يالهوى
انجى : اه ايه رايك بقى
هالة : لا طبعا انا مفيش راجل غير جوزى يلمسنى او يشوفنى عريانة لالالا انا لو قولت لوائل ده يذبحنى
انجى : لو على وائل سبية انا حقنعة المهم انتى
هالة : لا لالالالا يعنى لا
انجى : طيب مش حخلية يلمسك
هالة : ابقى عريانة قدام راجل تانى لا يا انجى
بعد عده محاولات من انجى قدرت تقنع هالة بأنها تصبح عاريه امام زوج دعاء لكن كان شرط هالة انه لا يلمسها وان وائل يوافق فقامت انجى بمكالمه وائل واستطاعت ان تقنعة بالتجربة وبعد عده ايام تم الاتفاق مع جميع الاطراف لحضور الحفلة فى

شقة انجى وكان الموعد فى التاسعة صباحا حتى تستطيع سهام الحضور

كانت سهام اول الواصلين ومن بعدها وائل و هالة ثم دعاء وخالد تركت انجى الجميع يتحدثون ودخلت لجلب العصائر فى كاسات ويبدوا ان انجى تنوى على شىء خصوصا لهالة و سهام حيث وضعت للجميع ماده مثيره للشهوه اتت بها من دبى

وحبوب هلوسة اتت بها من مصر دخلت انجى وبيدها المشروب وقام الجميع بالشرب حتى اخر قطره وما ان احست انجى بأن مفعول الماده بدء فقامت ببدء خلع ملابسها حتى اصبحت عاريه ثم اتجهت الى دعاء وقامت بنزع ملابسها ثم الى هالة

واخيرا الى سهام تجمع الأربعة نساء فى دائره وبدءت انجى فى ممارسة الجنس مع الثلاثة الاخرين فأندمجوا جميعا سريعا بفضل مفعول الماده قام خالد و وائل بنزع ملابسهم وبدءوا فى مداعبه ازبارهم بيدهم وهم يشاهدون الفتيات الاربعة وكانه فيلم سحاق جماعى كانت الإثارة عن اخرها فمع مرور الوقت يشتد مفعول الماده المثيره للشهوه نزل وائل و خالد بين النساء الاربعة يتجولون بين اجسادهم وكانت هالة ودعاء مع وائل و انجى و سهام مع خالد فبدأوا بمص قضيب الرجال وكانوا الرجال يتحسسون اكساس و بزاز وطياز البنات وبدء وائل بنيك دعاء و خالد بنيك انجى ثم بدلت هالة مع دعاء وهنا ناك خالد سهام من كسها ففض غشاء بكارتها لكن مع تاثير الماده لم تشغل سهام بالها و كانت مستمتعة..

ظل النيك على اشده الى ان اخذت انجى هالة وجعلت خالد ينكها امام زوجها اثناء ما كان وائل ينيك دعاء زوجة خالد امام زوجها ايضا وبدءت من الفوضى فكل رجل من الاثنان يستطيع ان ينيك من تحلو له فوائل ناك سهام بعد دعاء فسهام اصبحت مفتوحة الان وبعد ان تذوق خالد كس هالة تذوق حلاوه نيك طيزها بمساعده انجى التى جعلت وائل ايضا ينيك دعاء بطيزها لأول مره اتى الجميع شهوته عدة مرات فأرتمى الجميع مكانهم على الارض وبعد ساعة بدء الجميع يستيقظ وكانت الفاجعة ...

فهالة فى حضن خالد و سهام فى حضن وائل و دعاء وانجى فى احضان بعضهم البعض

سهام : يا لهوى يا لهوى
استيقظ الجميع على صيحات سهام التى فقدت عذريتها واستيقظت هالة ووجدت نفسها فى احضان خالد فنظر وائل ليجد زوجته فى احضان خالد

وائل : ايه اللى انتى عملتيه ده يا انجى
انجى : كل اللى عملته انى خلتكم كلكم تتمتعوا بالجنس
سهام : وانا عملتى كده فيا ليه طيب هما متجوزين انا ليه عملتى كده وفضحتينى
انجى : ولا تخافى خالد حيتقدم ليكى ويتجوزك وأهلك حيوفقوا على طول لأنه غنى جدا ولا ايه يا خالد
خالد : طبعا مفيش مشكلة
انجى : عندك مانع يا دعاء
دعاء : لا طبعا دى اول مره اتمتع بجد ونفسى نعمل تانى كده واحنا فى وعينا
هالة : وانا ازاى ابص فى وش وائل تانى ولا هو يبص فى وشى تانى ازاى
انجى : عادى يا هالوله احنا كلنا واحد دلوقتى واعتقد ان وائل دماغة اكبر من كده ولا ايه
وائل : مش عارف انتى عملتى فينا كده ليه
انجى : يوووه يا وائل حنعيده خليك اسبور وجينتل مان ومتحرر زى ما عايز تنيك ستات من حق مراتك كمان تتتتــ ... تنبسط مش حقول لفظ كبير عشان بس نفسيتك فى الاول وبعدين عندك 3 ستات غير مراتك تمتعهم وتتمتع معاهم ولسه كمان ممكن نبقى اربعة وخمسة واكتر كمان اتحرروا من كل حاجة وخلوا المتعة هى اللى قدامكــــــــــــــــــــــم

إلى اللقاء فى قصة أخرى منفصلة متصلة ( ما بعد التخيلات ) تحكى عن ما دار بين أبطال القصة بعد تلك الليلة مع تحياتى

النـــــــــــــــــــــهايــــــــــــــــــــــــــــــــة

ثانياً : ما بعد التخيلات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ذهب الجميع الى منازلهم بعد ما دار فى بيت انجى ( راجع قصة التخيلات ) منهم من سعيد ومنهم من كان حزين وكان السعيد فى ما حدث انجى طبعا و خالد وزوجتة دعاء اما هالة و زوجها وائل فكانوا غير راضين عما حدث اما المصيبة الكبرى كانت لسهام لانها فقدت اعز ما تملك عذريتها

لم تتحمل هالة ما حدث فذهبت الى عائلتها بحجة ان زوجها وائل سوف يسافر عده ايام لانها لم تتحمل ان ترى وائل بعد ما حدث وهو انه شاهدها وهى تمارس الجنس مع خالد زوج دعاء ولم يتحرك او يحاول يمنع ما حدث اما وائل رغم انه كان يريد تغيير حياتة الا انه لم يكن يتوقع ما حدث وان انجى سوف تقوم بخطة لجعل زوجتة هالة تتناك من غيره فكان غير مدرك ما حدث ولا يعلم كيف يتأقلم مع الوضع لذلك ترك زوجتة هالة تذهب الى اهلها اما سهام فلم تذهب يومان متتاليان الى الجامعة وكانت منهاره تمام وحاولت اسرتها معرفة ما حدث لكنها كانت تجيب بإنها تشاجرت مع احدى زميلها فى الكلية ومرت الايام ..............

مر اسبوع وذهبت سهام الى الكلية لتتفاجأ بإنجى
انجى : ازيك يا سهام بقالى اسبوع بكلمك تليفونك مغلق
سهام : عايزه ايه يا انجى مش كفاية اللى انا فيه بسببك
انجى : وانا هنا عشان اطلعك من اللى انتى فيه
سهام : المفروض انى اصدق
انجى : انا مش قولت ليكى ان خالد حيتجوزك
سهام : وحيتجوزنى ليه بقى ايه اللى حيجبره على كده بقولك ايه يا انجى كفاية اللى عملتية
انجى : طيب تعالى معايا وجربى مش حتخسرى حاجة
سهام : اجى معاكى فين
انجى : حنروح شركة خالد وحتسمعى بودنك مش حتخسرى حاجة اكتر من اللى خسرتيه صح
ظلت سهام تفكر ثوانى وقررت ان تذهب مع انجى وانها لن تخسر شىء اكثر مما خسرت و فعلا وصلوا الى مقر شركة خالد
السكرتيرة : صباح النور
انجى : ممكن نقابل مستر خالد
السكرتيرة : فيه ميعاد سابق
انجى : الحقيقة لا بس قولى لمستر خالد ان مدام انجى و انسة سهام طالبين يقابلوك
السكريتيرة : طيب اتفضلوا ثوانى وحرجعلكم
دخلت السكرتيره الى خالد ثم عادت بعد لحظات
السكرتيرة : مستر خالد حيقابلكم بعد ما يخلص العملاء اللى عنده تشربوا حاجة
انجى : لا شكرا
مرت ربع ساعة و خرج العملاء من عند خالد الذى قام بالاتصال بالسكرتيرة
السكرتيرة : اتفضلوا مستر خالد فى انتظاركم
ذهبت انجى مع سهام الى الداخل و اغلقوا الباب خلفهم
خالد : اهلا اهلا ازيك يا انجى ازيك يا سهام
انجى و سهام : اهلا يا خالد
قام خالد ببوس انجى وسهام من خديهم وجلسوا على كنب موجود داخل غرفتة
خالد : ايه فينكم مختفيين ليه
انجى : لا ابد بس سهام كانت مكتأبة وقافلة تليفونها واخيرا عرفت اشوفها النهارده وهى مش مصدقة اللى قولتة ليها
خالد : بصى يا سهام انا حجيب من الاخر انا حتجوزك من بكره لا من النهارده كمان لو حبيتى بس ليا شرط
سهام : شرط ؟؟؟ ياترى ايه الشرط
خالد : بصراحة انا راجل بحب اتبسط يعنى بحب احضر حفلات جنسية وتبادل بصى اى حاجة متعلقة بالجنس بحبها فحتبقى موافقة وتعملى زى دعاء مراتى وتكونى اسبور ولا ليكى رأى تانى
سهام : يعنى ده شرطك بس
خالد : اة بس
سهام : على فكره انت فتحتنى فى شقة انجى وكنا فى حفلة يعنى انا اصلا بحب الجنس ومعاك فى اى حاجة بس تخلصنى من الورطة دى واة ليا طلب ممكن
خالد : تأمرى مدام حتعملى اللى انا عايزه
سهام : متقلقش معاك فى كل حاجة بس عايزه اكمل دراستى
خالد : ومالة كملى دراستك مفيش مشكلة
سهام : يبقى متفقين بس بالنسبة لطلبات اهلى
خالد : مفيش مشكلة خالص اللى حيطلبوه حعملة وزياده
انجى : كده نقول مبروك
واخيرا ابتسمت سهام واعطت العنوان لخالد ورقم تليفون والدها وفعلا اتفق خالد مع والد سهام على شىء وكان الفرح بعد اربعة ايام وهنا اتصلت انجى على هالة لتعزمها وفرحت هالة لسهام بشده ووعدتها بالحضور كما قامت انجى بدعوه وائل الذى وعد بالحضور ايضا ......

اليوم فرح سهام و خالد فى احدى الفنادق الكبيره وكان فرح كبير جدا كان اهل سهام يعلمون بأن خالد متزوج من سيده تدعى دعاء وكان اخبرهم ان دعاء تعلم وهى موافقة لكن لم يشاهدوها من قبل وبالفعل كانت دعاء فى القاعة وعرفتهم بنفسها وكانوا اهل سهام غير مصدقين ما تفعلة دعاء وكأنها من اقارب العريس وليست زوجتة فكانت فرحة جدا بزواج زوجها واتت انجى وكانت تقف مع دعاء ثم اتت هالة ووقفت معهم ايضا ثم اتى وائل وكان واضح ان بين هالة و وائل مازال الخلاف فهنا قامت انجى بمحاولات و دعاء ايضا واثناء ذلك اتى العريس و العروسة خالد و سهام وبدء الطبل و الزمر و مراسم الفرح وبدءت دعاء و انجى بالرقص مع خالد و سهام ومازال اهل سهام لا يصدقون ان تلك هى زوجة العريس وشاركت هالة ووائل العريس و العروسة الرقص ايضا مرت ساعات وانتهى الفرح
خالد : دعاء رتبتى اللى اتفقنا علية
دعاء : يعنى اصل لسة هالة و وائل ميعرفوش
خالد : طيب انتى ظبطى وانا و سهام حنروح الفيلا وطبعا اهلها حيكونوا معانا اول ما يمشوا تيجوا ماشى
دعاء : ماشى
ذهب خالد وسهام بزفة السيارة وخلفهم اهل سهام وتبقى فى القاعة انجى و دعاء و وائل و هالة
دعاء : ايه يا هالة انتى و وائل يعنى خليت جوزى يتجوز عشان نحل موضوع سهام وانتم مش حنعرف نحل موضوعكم ولا ايه
هالة : انتى قلبك جامد يا دعاء
انجى : قلب جامد ايه و بتاع ايه انتم اللى مكبرين الموضوع انتم حلكم حفلة تانية
وائل : لا يا انجى ابعدينا عن حفلاتك
دعاء : يعنى مش عايزين تحضروا حفلة جواز سهام و خالد
هالة : حفلة سهام وخالد ازاى يعنى
دعاء : انا وانجى دلوقتى حنروح عند خالد وسهام وحنشاركهم ليلة الدخلة
هالة : انتم مجانين مش ممكن تكونوا عاقلين
انجى : ريحى دماغك يا هالة كتر التفكير يجيب المرض و الهم و العجز
هالة : هو اللى بتقولة دعاء عادى المفروض نعملة كده على طول
دعاء : اه عادى عشان احنا عايزينه عادى انتم بتحبوا بعض ولا لا
نظرت هالة الى وائل الذى كان ينظر لها
وائل : طبعا بحبها
دعاء : يبقى خلاص انتم بتحبوا بعض واى حاجة تحصل تبقى للمتعة وبس
هالة : هو عشان بحبه او هو يحبنى يبقى اتناك من غيره عادى كده لا طبعا الحب يموت كده
انجى : ايه علاقة الحب بالتمتع دى حاجة ودى حاجة يعنى مثلا لو عملتى كده من وراه اه تبقى خيانة ومش بتحبية انما لو مع بعض ايه المشكلة
وائل : انتم بتقولوا اى كلام ده هبل
هالة : صح ده هبل
انجى : من الاخر سؤال وعايزه رد انتى يا هالة وانت يا وائل بذمتكم مش استمتعتم باليوم اللى كنتم عندى فيه شعرتوا بالحرية و الانبساط ولا لا
هالة : بغض النظر بس ...
انجى : لا من غير بغض النظر كان فى متعة ولا لا هالة جاوبى
هالة : كان فيه بس كنا تحت تأثير الحبوب هلوسه ومنشطات
انجى : وانت يا وائل
وائل : كان فيه بس زى ما قالت هالة
انجى : يبقى خلاص ده الهدف المتعة وبعد كده عيشوا حايتكم عادى اكنكم بتحلموا او بتتخيلوا بس يبقى فى اتفاق بينكم ان ده يحصل بموافقتكم انتم الاثنين وميكونش كل واحد لوحده
بدءت دماغ وائل و هالة تلين الى حد ما رغم ان كلام انجى ودعاء غير مقنع الى حد ما وان ليس اى زوجين ممكن يتقبلون ذلك لكن فى النهاية استطاعت انجى و دعاء التأثير على وائل و هالة حيث طلبوا ان يجربوا اليوم معهم وهم بكامل وعيهم وان لم يستطيعوا التكيف مع الوضع يغادروا ولن يطلبوا منهم ذلك مره اخرى
ذهبت دعاء بسيارتها وخلفها انجى بسيارتها و خلفهم هالة و وائل بعد ما اتصلت هالة بأهلها و قالت لهم ان وائل اتى الفرح حيث كان يعمل لها مفاجأة وانها سوف تذهب معه الى البيت
وائل : هالة مش عارف اقول ايه بس احنا متعودين على الصراحة انتى عايزه تخوضى التجربة دى
هالة : جاوب انت الاول
وائل : ماشى حجاوب بس توعدينى تجاوبى بصراحة
هالة : ماشى
وائل : انا عايز اخوض التجربة دى
هالة : وانا كمان عايزه اخوضها
وائل : انتى كذابه
هالة : اة كذابة بس حخضها
وائل : طيب ليه
هالة : عايز الصراحة
وائل : ياريت
هالة : انا حخوضها عشان انت عايز كده
وائل : يعنى تفتكرى حبنا مش حيتأثر
هالة : هو اتأثر لانه مكنش بإردتنا لكن حنشوف لما نعملة واحنا متفقين حيحصل ايه
ظل الصمت حتى وصل الجميع الى الفيلا ودخلوا وكان فى انتظارهم خالد و سهام التى مازالت بفستان الفرح ............

دخلت دعاء و انجى وهالة و وائل وقاموا بمصافحة العريس و العروسة وبوسهم
دعاء : يلا بينا على فوق محضره ليكم جو رومانسى يجنن
صعد الجميع الى اعلى ودخلت دعاء غرفة نوم الضيوف وكانت مجهزه بشاشة كبيره وهناك طاولة عليها مأكولات و مشروبات عادية ومشروبات روحية ثم قامت دعاء بتشغيل الشاشة وكانت وضعه بها فلاشة بيها فيلم سكس جماعى لعروسة ليلة زفافها لم تنتظر دعاء مشاهده الفيلم وطلبت من هالة وانجى ينضموا لها لخلع ملابس العروسة وبدءوا الثلاث نساء بنزع ملابس العروسة الى ان اصبحت بالاندر و البرا البيضاء
دعاء : بصوا بقى الليلة ليلة خالد و سهام هما اللى حيتمتعوا كويس عشان نبقى متفقين ماشى
فرد الجميع بالموافقة
اتجهوا الثلاث فتيات الى خالد وقاموا بنزع جميع ملابسه معادا البوكسر
دعاء : يلا خالد قلع سهام البرا و الاندر وبعدين انتى يا سهام قلعى خالد البوكسر
اتجه خالد الى سهام وقام بنزع الاندر و البرا ثم قامت سهام بنزع البوكسر لخالد
دعاء : ايه رايك يا انجى نبدء مين خالد و سهام
انجى : سهام الاول
اتجهت دعاء الى سهام وبدءت ببوس شفايفها و اتجهت انجى الى بزاز سهام وقامت برضاعتها و اتجهت هالة الى كس سهام وبدءت بلحسة كل هذا ومازالت دعاء و انجى و هالة بملابسهم وكان خالد و وائل يتابعون ما يحدث وكان خالد يداعب زبه وهو جالس عاريا اما وائل فقد اخرج زبه من البنطلون لكن مازال بملابسة بدءت دعاء تبدل مع الفتيات فكل فتاه تداعب ما تشاء من جسد سهام التى ارتمت على الارض واتت رعشتها
دعاء : يلا دور العريس
اتجهوا الى خالد وبدءت كل واحده تفعل ما يحلوا لها لكن هالة كانت مازالت مضطربة لكن انجى و دعاء وجهوا هالة الى زب خالد ومع الوقت تناست هالة وجود وائل انتصب زب خالد بشده وهنا اتوا بسهام وجعلوها تجلس على زب خالد الذى بدء ينيك زوجتة الجديده التى مازال كسها اضيق من طيزها وهنا بدءت دعاء بخلع ملابسها وكذلك انجى و هالة واتجهوا الى وائل ليخلعوا ملابسة ثم مصوا زبه الى ان انتصب عن اخره ثم امسكت دعاء بوائل واتجهت به الى سهام و خالد
دعاء : يلا يا وائل متع العروسة مع جوزها ونيك طيزها فى نفس الوقت
بدل خالد نومته واصبح على الارض و سهام تركب زبه وتميل علية للامام ومن الخلف جلس وائل الذى ادخل زبه فى طيز سهام وبدء الاثنين فى نيك سهام بقوه من كسه وطيزها امسكت دعاء هالة وجعلتها تجلس على فم خالد بكسها حتى يقوم بلحسة وجعلت انجى تنام على ارض لترضع بزاز سهام وهى تتناك من كسها وطيزها فى نفس الوقت ثم قامت دعاء بالوقوف امام وائل ليلحس كسها كان منظر رهيب والاهات تصعد من الجميع بعد عده دقائق تغير وضع خالد و وائل حيث وائل بدء بنيك كس سهام و خالد ينيك طيزها وهالة و انجى و دعاء لم يغيروا اماكنهم ظل هذا الوضع بعض الوقت الى ان عاد خالد لنيك سهام بمفرده من كسها و ركبت دعاء بكسها على زب وائل وانجى تساعدها وهالة اتجهت مع سهام وخالد لحظات واتى خالد لبنة لاول مره داخل كس سهام و اتى وائل لبنة على بزاز انجى ودعاء ثم اخذ الجميع استراحة
بعد نصف ساعة اتت دعاء لكلا من وائل و خالد حبوب منشطة ليستعدوا للجولة الثانية وكانت هذه الجولة اكثر سخونة حيث قام وائل و خالد بنيك كل فتاه مع بعضهم البعض من الكس و الطيز وكانت الاولى سهام مره اخرى ثم دعاء ثم انجى واخيرا هالة التى كان من الصعب نيكها فى طيزها لانها غير معتاده على ذلك فأخذ منهم وقت حتى استطاعوا ان يفتحوا طيزها واستمرت الحفلة الى الساعات الاولى من الصباح وذهب الجميع بعدها فى نوم عميق وهما فى اماكنهم ومازالوا عرايا ......

يبدوا ان تجربة هالة و وائل كانت لها تأثير على حياتهم ولم يتخيلوا انهم سوف يتأقلمون على الوضع لكن اصبحت حايتهم اكثر سخونة وشهوه واصبح تفكيرهم الاول فى الجنس

فى تلك المرحلة اصبحت دعاء و سهام و زوجهم خالد مستقلون بحياتهم فالجنس بينهم هم الثلاثة على سرير واحد اصبح عادى جدا ومن الممكن ان تكون سهام ودعاء بمفردهم دون خالد واحيانا كثيره داخل مصر و خارجها يلتقون الثلاثة مع كابلز اخر عربى وخليجى و اجنبى ايضا ولم يلتقون مع انجى او هالة وزوجها وائل مره اخرى
اما بخصوص انجى فتزوجت من ثرى عربى وصفت اعمالها بمصر وعاشت فى احدى الدول الاوربية ولم تعرف هالة ووائل اى اخبار عنها
اما هالة و وائل فأصبح لهم ابطال اخرين فى حياتهم ....................

بعد اختفاء كلا من دعاء و سهام وزجهم خالد ويليهم انجى من حياه هالة و وائل كان يجب عليهم ان يجدوا البدائل لكن وجود بدائل يستطيعون ان يستأمنوهم كان امر صعب
وائل : ايه يا هالة مفيش حاجة ولا ايه
هالة : زفت فيس بوك تويتر كلة زفت كلهم شوية عيال عاملين نفسهم متجوزين ولما اكشفهم يقولوا انا حمتعك قدام جوزك افهم فيهم ان احنا عايزين كابلز مفيش فايده
وائل : لازم نلاقى حل بديل
هالة : ايه يعنى ننزل ندور فى الشارع ههههههه
وائل : ههههه لا طبعا بس اكيد فى حل

مر شهر دون اى جدوى كانت هالة و وائل يمارسون الجنس بمفردهم وكانت الافلام الذين يشاهدونها هى التبادل او الحفلات الجنسية
هالة : وائل عندنا فرح الخميس اللى جاى
وائل : فرح مين
هالة : بنت خالى حسن نرمين
وائل : ومالة نروح الفرح نفك شوية
اتى يوم الخميس وارتدت هالة فستان احمر مثير جدا ضيق ويبرز البزاز و الطيز وكان مجسم جدا فكان من التطورات التى حدثت ان هالة اصبحت ترتدى كل ما هو ضيق ويبرز مفاتنها فالتحرر اصبح فى الملابس ايضا ذهبت هالة ومعاها وائل الى الفرح وكان اهل العريس من النوع المتفتح فأم العريس ترتدى القصير وكذالك اخته و حتى بنات العائلة كلهم يرتدون القصير و معظمهم بزازهم ظاهره
وائل : يظهر بنات عيلة العريس اسبور خالص ده حتى ام العريس
هالة : اظاهر حنتفرج على لحمه كتير هههههههههه
وائل : هههههه بقولك ما تيجى نستنضف واحده كده ونوقعها
هالة : تفتكر
وائل : نجرب
ظل وائل و هالة يبحثون بين المدعوات على واحده يستطيعون ان يجلبوها لمشاركتهم السرير وفجأة ظهرت واحده بين المدعوات وبدءت الرقص وكانت ترتدى فستان احمر قصير جدا عارى الصدر واكثر من ثلاثة ارباع صدرها ظاهر وكانت ترقص ولا اجدع راقصة وبززها تهتز بشده لدرجة انهم اعتقدوا ان احدى بززها ممكن تخرج من الفستان فنظرت هالة الى وائل الذى نظر لها وضحك يبدوا انهم متفقين انها هى الفتاه المناسبة وكان شكلها يدل على انها فى الثلاثين من عمرها انتهت وصلة الرقص ويبدوا انها سوف تذهب الى الحمام فقام وائل بغمز هالة التى ذهبت خلفها الى الحمام ودخلت وكانت تلك الفتاه فى الحمام تشعل سيجاره
هالة : مساء الخير
الفتاه : مساء النور
هالة : رقصك يجنن
الفتاه : شكرا
هالة : انا هالة وانتى
الفتاه : مروه
هالة : اهلا مروه اتشرفت بيكى
مروه : الشرف ليا
هالة : انتى من قرايب العريس
مروه : لا من قرايب العروسة
هالة : العروسة ازاى انا كمان قريبة العروسة
مروه : انتى بجد مش عارفانى يا هالة
هالة : ايه ده انتى تعرفينى
مروه : يا لهوى يا هالة انا بحسبك بتعملى نمرة عليا
هالة : معلش انا اسفة بس مش واخده بالى
مروه : ليكى حق احنا متقبلناش من يمكن ما كنتى انتى فى اعدادى وانا كنت فى كلية
هالة : انتى مين
مروه : انا بنت عمك حسين
هالة : مروه مش معقول
واخذت هالة مروه بالحضن
هالة : ياااه يا مروه معرفتكيش انتى رجعتى امتى مش اتجوزتى وسافرتى فرنسا ده حتى محضرتش فرحك
مروه : دى حكاية طويلة
هالة : لا لازم نتقابل وتحكيهالى انتى عايشة فى مصر ولا فى المنصورة
مروه : لا فى مصر وعندى بيوتى سنتر فى المعادى
هالة : ياه يا مروه تعالى اعرفك على جوزى وائل
كانت مروه انهت السيجاره وخرجت مع هالة واقتربوا من وائل
وائل : برافوا عليكى يا هالة جبتيها كده بسرعة ( كان الكلام بين وائل و نفسة )
هالة : اعرفك يا وائل مروه بنت عمى حسين كانت عايشة فى فرنسا ورجعت مصر
مد وائل يده وسلم على مروه وعينة على بزاز مروة المنتفخة وظاهره امامه لاحظت مروه عين وائل لكنها لم تبين ذلك
وائل : (فى نفسة وادى الموزة طارت ) اهلا يا انسه مروه
مروه : لا مدام بس مطلقة
وائل : اهلا اهلا طيب اتفضلى
جلست مروه وبجوارها هالة و بجوارها وائل كانت فخاد مروه عارية نظرا للفستان القصير ولا يفصل عن الاندر حتى يظهر سوى بعض السنتيمترات وكانت ارجلها و وركها ملفوفين وجسمها ابيض جدا كانت عين وائل لم تتحرك عن ارجل مروه
هالة : انتى سلمتى على ماما و خالى ومرات خالى
مروه : طبعا انتى ناسية ان خالك متجوز اخت مرات عمك حسين اللى هى خالتى
هالة : مش عارفه عيلتنا داخلة فى بعض بابا لما اتجوز مامتى اخوات ماما اتجوزت من قرايب بابا فالعائلتين دخلوا فى بعض
مروه : متشغليش بالك
كانت مروه كل فتره تنظر الى وائل الذى كان عينه على جسمها
مروه : بس ايه الحلاوه دى انتى بقيتى موزه قوى
هالة : هههه من بعض ما عندكم انتى اللى بقيتى نار ههههه
ضحكت هالة و مروه وابتسم وائل وعينه لم تتزحزح عن جسم مروه انتهى الفرح وعاد وائل و هالة الى منزلهم بعد ما اخذت هاله تليفون مروه و عنوان منزلها وكذلك عنوان البيوتى سنتر
هالة : كنت حتاكل البت بعينك جسمها عجبك
وائل : متنكريش انه كان عجبنا احنا الاثنين وانتى روحتى عشان توقعيها
هالة : هههه تصدق صح
وائل : بس للاسف اختيارنا طلع غلط وطلعنا من المولد بلا حمص
هالة : ومين قال كده
وائل : يعنى ايه
هالة : متقلقش حجبها ونتمتع احنا الثلاثة
وائل : ايوه يا هالوله بقى
وانقض وائل على هالة ومارس معها نيكة ولا احلى من كده وتخيلوا ان مروه معهم وكانت نيكه ممتعه وبعد ان انتهوا
هالة : ياه يا وائل من ايام انجى وسهام ودعاء و خالد مستمتعناش كده
وائل : فعلا معاكى حق ولسة لما تيجى مروه

مر يومين وذهب وائل الى العمل كالمعتاد وبخصوص عمل وائل كان يعمل فى احدى الشركات كمحاسب وهو جاد جداً فى عمله وعلاقتة بزملاءه جميلة جداً فهو مرح جداً رغم شدته فى اوقات العمل واثناء عمله اتت له رساله على الواتس اب تقول حمل الصورة وقولى إيه رايك ففتح الرسالة وقام بتحميل الصورة وهنا حدقت عينة ولم يصدق ما رأه
عاد وائل الى المنزل واول ما دخل
وائل : هالة يا هالة
هالة : انا فى المطبخ تعالى
وائل : ازيك الأول
هالة : أهلاً حبيبى فى ايه مالك
وائل : بصى الصوره دى

فتح وائل الواتس اب ل هالة وجعلها تشاهد الصورة
هالة : ايه ده مين دى وايه اللى مكتوب تحت ده (( حمل الصورة وقولى ايه رايك) ) مين الست دى ومين اللى بعتلك الصوره
وائل : مش عارف

الصورة عباره عن سيدة على سرير ومتخذه وضع السجود ومتباعده ارجلها و يظهر كسها وطيزها و من بين ارجلها يظهر بزازها متدليه ولا يظهر وجهها
هالة : طيب تفتكر مين ؟ وعايز إيه ؟؟
وائل : بجد مش عارف
هالة : طيب ما ترد عليه
وائل : اقوله ايه
هالة : اسأله هو مين وعايز ايه
وائل : طيب اجرب
وائل : يكتب ..... انت مين؟ وعايز إيه ؟؟ ومين اللى فى الصورة دى؟؟؟
مر بعض الوقت وكانت هالة بجوار وائل !!
الآخر : الأول ازيك
وائل : اهلا يا سيدى انت تعرفنى
الآخر : طبعا امال حبعت لحد معرفهوش
وائل : طيب انا مين
الآخر : انت وائل صح
وائل : صح !! وانت بقى مين
الآخر : مش مهم تعرف دلوقتى المهم إيه رايك فى الصورة
وائل : انت لو مقولتش انت مين حعملك بلوك
الآخر : ليه بلوك ده انا حخليك تنبسط
وائل : انبسط ازاى يعنى
الآخر : بص اللى فى الصورة دى مراتى وانا بحب الناس تتفرج على جسمها وتقولى رأيها فيها وانا عارف انك حتى لما تعرف انا مين مش ممكن تتكلم وتفضحنى وانت تانى واحد يشوف جسمها
وائل : وانا اوعدك مش حفضحك ولا حاجة بس اعرف انت مين
الآخر : وائل ارجوك خليها قدام شويه وانا حقولك بس دلوقتى خلينى اعرف رأيك وقريب جداً حتعرف
وائل : طيب انت عايز ايه دلوقتى
الآخر : ايه رأيك فى جسمها
وائل : جسمها جميل
الآخر : جميل بس
وائل : انت عايزنى اقول إيه
الآخر : عايزك تتكلم معايا بصراحة وتقول كل اللى جواك وعلى فكره مراتى جنبى ونفسها تشوف وتعرف انت حتقول ايه
وائل : مراتك جنبك كمان
الآخر : اه فعلا جنبى ومستنيه وعلى فكره هى عريانة وكسها مولع
الكلام بدء يسخن وائل و هالة
هالة : ده شكلة ديوث يا وائل
وائل : اه فعلا بس انتى عرفتى ديوث منين
هالة : هههه يعنى جت على دى مش حعرفها
وائل : لا بجد عرفتى منين
هالة : فاكر لما انجى كانت بتكلمنى عشان تقنعنى اننا نعمل اول حفلة
وائل : اه فاكر
هالة : كانت قالتلى على الرجالة اللى بتحب تشوف وتسمع كلام الرجالة على مراتتهم وبيبقى الراجل و مراته ومعاهم راجل ثالث وينكوها هما الاثنين
وائل : اة فهمت طيب تيجى نسخنهم
هالة : يلا
وائل : يكتب طيب ورينى كسها كده ابعت صورة
ارسل الآخر صوره لكس زوجته وهى تلعب بيدها فيه
وائل : يجنن عايز يتناك
الآخر : فعلاً مراتى بتحب تتناك قوى بس قولى تحب انت تنيكها
وائل : طبعا ده انا زبى وقف
الآخر : مراتى بتقولك ورينى زبك ابعت صورة
وائل : لا مش كده على طول
الآخر : بتقولك طيب تحب تنكها إزاى
وائل : زى ما كانت فى الصورة الاولى حدخل زبى فيها من ورا بس انا بحب انيك الطيز كمان
الآخر : وهى نفسها تتناك من طيزها وبتقولك انت اول واحد حيعمل كده وتفتحها
وائل : وانا زبى جاهز حفشخهالك
الآخر : بتقولك وانت بتنكها فى طيزها حتكون بتلعب فى زبى وفى واحد تانى قدامها حتكون بتمص زبه
وائل : مراتك عايزه 3 رجالة مره واحده دى شرموطة قوى
الآخر : دى شرموطة ولبوه وكسها مش بيشبع
وائل : هى بتعمل ايه دلوقتى
الآخر : مدخلة صبعها فى كسها وبتنيك نفسها
وائل : ابعت صوره
وفعلا بعت صوره وهى بتنيك نفسها بصبعها كانت هالة طلعت زب وائل وبتلعب فيه لحد ما بقى زى الحديده
هالة : صور زبك وابعته
وائل : متأكده
هالة : اة
صور وائل زبه وهو منتصب وبعتة
الآخر : ايه ده زبك يجنن مراتى بتقولك
وائل : عجبها
الآخر : دى بتتخيل انه فى طيزها دلوقتى دى كمان جابت رعشتها وهى بتبصلة امال لما يدخل فيها حتعمل ايه
وائل : قولها قريب حيدخل فيها ولا ايه رايك
الآخر : انا نفسى اشوف زبك بينيك كل خرم فيها النهارده قبل بكره
وائل : خلاص يلا وانا مستعد
الآخر : لا خلينا نتكلم باقى الاسبوع ده وعلى اخره حقولك انا مين متفقين
وائل : ماشى متفقين
الآخر : بقولك معلش انا حقفل لان اللبوه مراتى الكلام بقى كتير وعايزه تتفرج على زبك وتجيبهم تانى
وائل : ماشى براحتك يا نجم وابقى سلملى على مراتك
الآخر : يوصل سلام
وائل : سلام
هالة : ايه ده الراجل فرحان
وائل : كل واحد ودماغة
هالة : على رايك بس انت زبك نار هجت عليها
وائل : الحوار كان قوى
هالة : وانا كسى ساح حتى شوف
دخل وائل يده ليجد كس زوجته سايح عن اخره فأنزل لها بنطلون البيجامه والاندر وبدء بلحسه وكان مازال زبه منتصب فغرس زبه بكسها وبدء بنيكها الى اتت شهوته فى كسها وهى اتت شهوتها ايضا
وائل : شكلنا يا هالة حنتمتع من جديد
هالة : بس ده عايزك لوحدك
وائل : بالعكس ده ما حيصدق تكونى موجوده معايا وغير كده انا ضامن انه مش حيلمسك لانه حيتفرج على فيلم ثلاثى قدامه ما حيصدق
وائل : افتكر جدا ده غير مروه ولا رجعتى فى كلامك
هالة : لا طبعا ده انا اكتر واحده نفسى اشوفها عريانه والمس كسها وارضع بززها هههه
وائل : هههه هو ده الكلام بكره كلميها بعد ما انزل واتكلمى معاها واعرفى موضوعها ماشى
هالة : من عنيا حبيبى

فى اليوم التالى اتصلت هالة على مروه بالاتفاق مع وائل بعدما غادر وائل الى عمله

هالة : الو ازيك يا مروه انا هالة
مروه : أهلاً هالة ايه يابنتى انا قولت حتتصلى تانى يوم
هالة : معلش بقى انشغلت شويه بس كلمتك اهو
مروه : عاملة ايه واخبار جوزك ايه
هالة : تمام حبيبتى ايه بقى احكيلى من ساعة ما سافرتى لحد ما رجعتى
مروه : فى التليفون مش حينفع بقولك وراكى حاجة دلوقتى
مروه : طيب ما تيجى السنتر
هالة : اصلى مقولتش لوائل
مروه : كلميه وتعالى اعتقد حيوافق
هالة : حشوف واكلمك
مروه : ماشى منتظره اتصالك سلام

اتصلت هالة على وائل وقالت على المحادثة اللى دارت بينها وبين مروه فوافق وائل

هالة : غريبة
وائل : ايه اللى غريب
هالة : مروه قالت انك حتوافق
وائل : ودى فيها ايه
هالة : مش عارفة
وائل : عادى يعنى مفيهاش حاجة
هالة : طيب انا حروح وحرجع قبل ما ترجع من الشغل ماشى
وائل : ماشى حبيبتى سلام

اغلقت هالة مع وائل واتصلت بمروه
هالة : ايوه حبيبتى انا شويه واكون عندك
مروه : مش قولت ليكى حيوافق ماشى يا قمر اشوفك بعد شوية عارفة العنوان
هالة : اه
مروه : تمام منتظراكى سلام

كلام مروه لهالة فيه حاجة غريبة وحستها هالة لكن فعلا محطيتش فى دمغاها زى ما قال وائل ارتدت هالة ملابسها وذهبت الى مروه دخلت مروه المحل وسألت احدى الفتيات على مروه واخذت الفتاه هالة الى الدور العلوى حيث مكتب مروه

هالة : ازيك يا مروه
مروه قامت من على المكتب وذهبت الى هالة بالاحضان و البوس
مروه : ازيك يا هالة اتفضلى حبيبتى
هالة : جميل قوى السنتر مبروك عليكى يا حبيبتى
مروه : تسلمى يا قمر عقبالك يكون ليكى بيزنس خاص ليكى
هالة : تسلمى يا مروه

بدء الكلام بينهم عن ايام زمان والعائلة وايام المنصورة ثم بدءت مروه تتكلم عن زواجها وذهابها مع زوجها الى فرنسا وكان الحديث عادى جدا الى ان مرت سنتان على وصولها الى فرنسا

مروه : بس يا ستى وبعد السنتين دول بدء الوضع يتغير وكده لحد ما بعدها بسنه قررنا ننفصل
هالة : واشمعنى بعد سنه ايه اللى حصل بعد السنه دى
مروه : مش عارفه يا هالة احكيلك ولا لا ححكيلك انتى مش غريبة
هالة : متخفيش يا مروه سرك فى بير
مروه : انا عارفة طبعا وعارفة انك تعرفى عنى حجات كتير ايام زمان وكنتى ومازلتى محافظة على الاسرار اللى بنا
هالة : طبعا يا مروه
مروه : فاكره لما دخلتى عليا وكنت مع صحبتى سحر
هالة : هههه ياااااه تصدقى فكرتينى هههههه
مروه : كنت شقيه
هالة : بقى انتى وسحر عريانين وبتلعوا فى بعض دى شقاوه برضوا
مروه : ههههه يااااااه اتغيرتى يا هالة
هالة : الجواز بقى
مروه : ممكن سؤال قبل ما احكيلك
هالة : طبعا اتفضلى
مروه : عاملة ايه مع جوزك
هالة : وائل تمام
مروه : يعنى كل حاجة بينكم تمام
هالة : اة ليه
مروه : لا بس بطمن عليكى
هالة : لا فى حاجة فى ايه
مروه : لا مفيش صدقينى
هالة : وحياتى قولى
مروه : مش عايزه ابقى بوقع بينك وبينه
هالة : توقعى ازاى يعنى
مروه : خلاص بقى حبقى اقولك بعدين
هالة : براحتك ماشى المهم احكى بقى ايه اللى حصل فى السنه الاخيره
مروه : بصى يا سيتى فى السنه دى الشغل بقى قليل جدا والمصاريف زادت والدخل بقى تقريبا مفيش فجوزى قالى مفيش غير حل من اثنين يا تنزلى مصر لحد ما الوضع يتحسن او اتجوز واحده فرنسية واخد الجنسية انا فكرت ومش حابه انزل مصر ايد ورا وايد قدام فقولت يتجوز يعنى اللى اخدوا الجنسية احسن مننا وفعلا بعد كام اسبوع اتجوز وبعد اسبوع من جوازه طلب منى طلب كده يعنى فأنا ....
هالة : استنى بس طلب ايه
مروه : يعنى طلب حاجة كده وانا نفذتها عشان الست ترضى تديلة الجنسية
هالة : يابت احكى وبلاش كسوف
مروه : مش مكسوفة بس معرفش الموضوع ده لما اقوله ليكى حتعملى ايه
هالة : حعمل ايه يعنى ولا حاجة احكى يا مروه بلاش رخامه
مروه : جوزى قالى ان مراته الفرنسية عايزه ننام احنا الثلاثة مع بعض وغير كده مش حتروح تعمل الجنسية
هالة : هو ده اللى مكسوفة تقولية
مروه : ليه هو اللى قولتة عادى
هالة : كملى بس وبعدين نتكلم
مروه : ماشى المهم طبعا روحت ونمت معاهم و تانى يوم فعلا راحت وعملت الجنسية لجوزى و لما رجعت قالت ليا تخلينى عايشة معاهم وبصراحة لاقيتها فكره عشان نوفر ثمن الغرفة اللى مأجرنها وبقينا كل يوم تقريبا بنام مع بعض احنا الثلاثة
هالة : بينى وبينك بقى كانت ممتعة انتم الثلاثة
مروه : بصراحة كنت خايفة جدا بس مره بعد مره لاقيت الموضوع حلو وممتع بس ..
هالة : يالهوى ايه تانى احكى احكى
مروه : الموضوع تطور شوية
مروه : فى يوم لاقينا مراته جت ومعاها راجل فجوزى بيسألها مين ده قالت له ده صحبى وحينام معايا عندك مانع طبعا هى مش مهمه بالنسبة لجوزى بس الوضع نفسه كان محرج وهو كده كده فتره وحينفصلوا فكبر دماغة لكن بعد حوالى نصف ساعة خرجت وكانت عريانة خالص وطلبت ان جوزى يجى معاها جوه وانا كمان فرفض بس فضلت تهدد فيه فدخلت انا وهو وكان الراجل اللى معاها عريان خالص المهم قلعت جوزى وخدته معاها السرير ومطلبتش منى حاجة غير انى اقعد على كرسى اتفرج بس فوافقت وقلت كده احسن بدء جوزى وصديقها ييي...
هالة : ينكوها ها كملى ده انتى لخمه خالص
مروه : هههه مش لخمه بس خوفت تنحرجى
هالة : بصى يا مروه انا زى ما قولت ليكى الجواز فكنى خالص فقولى اى حاجة من غير كسوف ماشى
مروه : ماشى فجوزى وصديقها بدءوا ينيكوها فى كسها وطيزها مع بعض فى نفس الوقت بصراحة رغم الاحراج بس لقتنى هجت بدءت العب فى نفسى دخلت ايدى جوه الشورت وبدءت ادعك فى كسى فشافتنى مرات جوزى راحت قايله له روح نيكها فجه عندى وقلعنى وقعد على الكرسى وبدء ينكنى والاهات بتاعتى وبتعتها مليت الغرفة شوية وقالت له تعالوا على السرير ونكها هنا كنت طبعا مكسوفه من صاحبها هو شايفنى من بدرى عريانة بس كنت بعيده عنه حطيت ايدى داريت بزازى وكسى لحد ما نمت جنبهم على ظهرى وجه جوزى وبدء ينيك كسى طبعا مش حشكر فى نفسى بس جسمى غير جسم الفرنسية خالص انا بزاز وطيز وبيضاء هى بزازها صغيره خالص ومفيش طيز اصلا و سمراء شويه مش قوى يعنى زى ما بيقولوا عود فرنسى بدءت البت تحط ايدها على بزازى عادى يعنى انا وهى نمنا مع بعض ومع جوزى كذا مره لكن فجأه صديقها هو كمان مسك بزازى فجوزى اتجنن وكان حيتخانق مع الراجل الست هاجت وزعقت جامد لجوزى وقالت له لو صاحبها منمش معايا حتبلغ عنه لانه ممنوع يكون متجوز اثنين من هنا لهنا اتحطيت انا وجوزى فى مأزق وفعلا صاحبها نام معايا وهى وجوزى ناموا مع بعض
هالة : طيب وبعدين
مروه : بقى كل كام يوم نلاقى البت دى جايبة راجل فى ايدها ونعمل زى حفلة بنا احنا الاربعة ومر شهرين على كده لحد ما اكتشفت ان جوزى و مراتة الفرنسية متفقين من اول مره انهم يعملوا كده مع رجالة ويخدوا فلوس منهم
هالة : يالهوى كان بيبيعك يعنى ويقبض الثمن
مروه : ابن الكلب تصدقى بس عارفة لو كان الموضوع زى ما انا كنت فاكره انه متعه كنت كملت عادى
هالة : بجد
مروه : بصراحة الموضوع كان عجبنى جدا بس لما عرفت مكنتش عارفة حعمل ايه
هالة : وعرفتى ازاى
مروه : كنت مره بشترى حاجة ولاقيت راجل من اللى كانوا معنا جه وعرض عليا فلوس انى اروح له لوحدى وانه حيدفع نفس اللى اداه لجوزى مع انى واحده بس مش اثنين فعرفت
هالة : وعملتى ايه
مروه : زى ما عمل معايا عملت معاه
هالة : يعنى ايه
مروه : اتفت مع الفرنسية عليه وطبعا وافقت
هالة : اتفقتى على ايه
مروه : خليت الموضوع الصبح وهو فى الشغل مش بليل وبقيت بنروح انا وهى لرجالة وساعات كمان لستات ونقسم الفلوس سوا
هالة : وهو مخدش باله
مروه : كان شاكك طبعا بس البت الفرنسية مكانش يقدر يفتح بقه معاها
مروه : لحد ما البت جابت راجل روحنا له فى فندق كان نازل فيه وكان ثرى خليجى ولما عرف انى مصرية اتفق معايا انى افضل معاه طول إقامته هنا وكان حيقعد اسبوع وادى للفرنسية الفلوس اللى كان متفق معاها عليها وفعلا مشيت هى وانا فضلت معاه الاسبوع
هالة : وجوزك
مروه : هههههه كان حيتجنن ويعرف انا فين
هالة : وطبعا عرف اللى كان بيحصل من ورا ظهره
مروه : الفرنسية قالت له وطبعا كان على اخره
مروه : بعد الاسبوع الراجل الخليجى قالى انزلى عيشى فى مصر وانا حعملك اللى انتى عايزاه بس تكونى ليا انا وبس طبعا وافقت واديت للفرنسية فلوس عشان تخلى جوزى يطلقنى وفعلا قابلته فى السفارة وطلقنى غصب عنة وطلعت من السفاره على المطار وكان فى انتظارى فى مصر الثرى الخليجى و روحت معاه الفيلا بتاعته وكان معايا فلوس حطيتها فى البنك وهو اشترى ليا البيوتى سنتر ده بإسمى وشقة كمان بإسمى وكل ما ينزل مصر افضل معاه
هالة : يعنى اتجوزك
مروه : ههههه لا طبعا
هالة : اة كده يعنى
مروه : شقة وبيوتى سنتر تفتكرى لو كنت اتجوزته او اتجوزت غيره كان حيجبلى شقة وبيوتى سنتر طبعا لا
هالة : المهم مبسوطة
مروه : جدا ادى يا ستى حكيتى قولى بقى انتى حكايتك

وبدءت هالة بسرد حكيتها مع وائل منذ ان كان يريد تغيير حياتة الروتينية
مروه : مممم عشان كده جوزك كان حياكل جسمى بعينه يوم الفرح وانا مستغربه ازاى يبص كده عليا بكل بجاحة وانتى جنبه اتريكم مقضينها مع بعض بس بجد برافوا عليكم بتتمتعوا مع بعض وبتعملوا ده للمتعة مش زى الخول اللى كنت متجوزاه بيبعنى بالفلوس
هالة : طيب ايه رايك مش عايزه تتشاقى شوية
مروه : معاكى انتى وجوزك
مروه : هو انا وانتى بقنا كتاب مفتوح لبعض ممممم ماشى موافقة بس مش دلوقتى
هالة : امتى طيب
مروه : الاسبوع اللى جاى
مروه : اصل ابو فيصل جاى الاسبوع ده
هالة : ابو فيصل مين
مروه : ابو فيصل الثرى العربى رفيقى
هالة : اة معلش اصل اول مره تقولى اسمه خلاص ماشى بس حنبقى على اتصال
مروه : طبعا
هالة : ياه الساعة 2.30 الوقت جرى ووائل شوية ويروح يلا حبيبتى اشوفك على خير
مروه : ماشى يا قمر وابقى سلمى على وائل لحد ما نتقابل
هالة : من عنيا بااااى
مروه : باى

ذهبت هالة للمنزل وعندما اتى وائل قصت له كل شىء عما دار بينها وبين مروه ففرح وائل وتمنى ان يأتى تلك اليوم سريعا وكان هناك اتصال دائم بين مروه وهالة وفى احدى الايام تكلمت مروه مع وائل ايضا واستمرت المكالمات بينهم

مرت الايام وكل يوم يتحدث ذلك الرجل الى وائل مرتين يوميا وفى اخر يوم وكان يوم الاربعاء كانت زوجة الرجل هى من تحدثت مع وائل بالكتابة
السيدة : ازيك يا وائل
وائل : اهلا بيك
السيدة : على فكره انا مراته
وائل : بجد
السيده : اه بجد
وائل : طيب وانا حعرف منين
السيده : حتعرف حالا
واتى اتصال من نفس رقم الواتس وكانت هالة بجوار وائل
وائل : ده رقمهم
هالة : طيب رد وافتح الاسبيكر
رد وائل و فتح الاسبيكر وأتى صوت انثوى عذب
وائل : أهلاً أهلاً يا الا اسمك ايه
السيدة : قولى نانى
وائل : اهلا يا نانى
نانى : اهلا بيك صدقت بقى انه انا
وائل : ومين قال انى مكنتش مصدق
نانى : المهم مستعد تنكنى
وائل : طبعا مستعد بس مش ناوين تقولوا انتم مين
نانى : انا حقولك بص يا سيدى انت تعرفنا كويس جدا وبنشوف بعض كتير ونسلم على بعض كمان
وائل : دى فزوره ولا إيه
نانى : هههههه لا
وائل : طيب ما تقولى
نانى : انا اسمى الحقيقى نيره
وائل : بس انا معرفش الاسم ده
نانى : فعلا انت متعرفش اسمى بس تعرف اسم جوزى
وائل : واسمه ايه جوزك
نانى : منصور
وائل : منصور منصور طيب منصور ايه
نانى : منصور رجب
وائل : منصور رجب معقول بجد
نانى : ها عرفته
وائل : استاذ منصور رجب اللى فى الشقة اللى تحت منى
نانى : ايوه تمام

نظر وائل الى هالة وكانوا مستغربين

وائل : انتم بقالكم سنه بس فى العماره وبعدين عمرى ما اديت رقمى لحد فى العماره انتم جبتوا رقمى إزاى
نانى : فعلا بقلنا سنه بس ورقمك ياسيدى يبقى ابن خالى هو اللى ادانا الرقم
وائل : ابن خالك وهو يعرفنى منين
نانى : ابن خالى يبقى صحبك وغير كده معاك فى الشغل
وائل : معايا فى الشغل وصاحبى مين ده
نانى : شادى
وائل : شادى مين قصدك شادى الاسيوطى
نانى : ايوه الاسيوطى
وائل : هو يبقى ابن خالك
نانى : ايوه
وائل : هو يعرف اللى بيحصل بنا ده
نانى : لا طبعا متخفش انا عارفه انك مديره فى الشغل ومتخفش انا و جوزى اكتر ناس بنحب نحافظ على الناس المحترمه اللى زيك عشان مصلحتنا طبعا مش حكذب عليك
وائل : طيب ازاى جبتوا رقمى منه وإيه اللى قولتوه ليه
نانى : بص انا ححكيلك القصة من اولها بس عندك برنامج IMO
وائل : اة ليه
نانى : معلش عشان نتكلم براحتنا
وائل : مفيش مشكلة
نانى : سجل رقمى حيظهر على طول فى IMO
نانى : منتظراك سلام

نظر وائل الى هالة
وائل : إيه رايك انا مش مطمن
هالة : ليه الست جات دوغرى معاك وبعدين اسمع القصة وبعدين نقرر
وائل : انتى شايفة كده
هالة : اه يلا اتصل بيها

قام وائل بالاتصال وردت نانى بسرعة
نانى : ايوه وائل
وائل : ايوه نانى معاكى احكى يلا
نانى : بص يا سيدى زى ما قولت ليك ان شادى ابن خالى وهو اصغر منى بسنتين لما كنا ***** بنلعب مع بعض كتير جدا وواخدين على بعض وكل ما نكبر بنقرب لبعض اكتر لحد ما كنت فى اعدادية كان هو فى اولى اعدادى ومازلنا بنلعب مع بعض كان بيحصل احتكاك غير مقصود بنا يعنى يخبط فى بزازى يحك فى طيزى اخبط فى زبه وخصوصا لما ننزل البحر ونرش على بعض مياه ويحاول يمسكنى كان دايما بيمسك بزازى ولما طلعت ثانوى بصراحة كنت بستمتع بحركاتة دى وبقيت اتعمد اخبط فى زبه واهيجة ساعات عليا بس كنا صغيرين لحد ما كنت فى ثانويه عامه وهو فى اولى ثانوى واحنا فى المصيف زودت العيار معاه شوية وكان الوقت متأخر جدا ورجعنا البيت مع اهلنا هما طلعوا وكنا احنا وراهم بشوية وتحت بير السلم مسكنى وباسنى من شفايفى ومسك بزازى عصرهم انا سحت على الاخر ومقدرتش اقاومه وفضلنا باقى الاسبوع على كده حتى فى المياه وانا كمان اتشجعت وبقيت امسك زبه تحت المياه وفضلت معاه كده طول ما انا فى ثانوى نتقابل ونروح اماكن ظلمه وهناك رضع بزازى ومصيت زبه وبصراحة زبه كان يجنن رغم انه لسه فى اولى ثانوى المهم دخلت الجامعة وطبعا فرق بين الجامعه وثانوى كبير جدا فعلاقتى بيه تقريبا انقطعت وكل ما يقولى نخرج اتحجج لحد ما فقد الامل ورجعنا قرايب وبس خلصت جامعة واشتغلت بقالى سنتين و لسة لا اتجوزت ولا اتخطبت طبعا انت عارف شادى ان ابوه اللى هو خالى معاه فلوس كتير ومرتاحين ماديا جدا لاقيته جه شغلى وكان هو اخر سنه فى الكليه وقالى انه عايز يتجوزنى واحده فى وضعى كان المفروض اوافق مخلصة من سنتين ولسة مفيش اى ارتباط بس معرفش رفضت وقلت له اننا قرايب وبس المهم لاقيته بعد اسبوعين خطب واحده معاه فى الكليه اللى هى ياسمين مراته حاليا وانا بعد منه بشهر لاقيت بابا جايب عريس اكبر منى بـ 15 سنه اللى هو منصور جوزى كنت انا 24 سنه وهو 39 سنه ومنصور كان شغال بره مصر فتره ولسة راجع وعايز يتجوز بس معرفش لاقيت نفسى وافقت عليه واتجوزنا ،، وفى ليلة الدخلة معرفش يعمل حاجة قولت يمكن لسه مكسوف منى اصلنا اتجوزنا فى اسبوعين بس ومكناش اخدنا على بعض وفضلنا اسبوع مفيش فايده راح لدكتور لوحده وقاله عندك مشاكل فى الانتصاب وبياخد علاج المهم بعد كام يوم ومع الفياجرا اخير فتحنى وبعد كده رجع الموضوع تانى دخلت على النت وحاولت اساعده فلاقيت كلام كتير جدا عن الموضوع ده بس معرفتش اعمل ايه لحد ما قولت ليه فيه ناس بتقول نتفرج على افلام اثناء العلاقة و عملنا كده لحد ما اتفرجنا على فيلم راجلين مع ست لاقيت الموضوع جاب معاه وبقينا نتخيل ان راجل تانى معانا وبدنا تخيل ناس من اصحابه لحد ما قولت له على شادى ابن خالى وبدءت احكيله على اللى كان بيحصل معانا فى المصيف فكان بيهيج على الاخر اكنه واخد عشر حبات فياجرا وبعد ما خلصت حكاياتى لاقيته بيطلب منى اكلم شادى ونتكلم مع بعض فى ايام زمان و السكس وبعد ما اقفل معاه انام انا و منصور مع بعض فى مره لاقيت شادى بيقولى انه نفسه ينكنى منصور اتجنن مش غيره لا هيجان واول مره ينكنى مرتين ورا بعض ومرت الايام وخلانى اجيب شادى البيت وناكنى ولما مشى عرفت انه كان بيصورنا وبقينا نتفرج و منصور ينكنى وتانى مره لما جه شادى دخل علينا منصور مكنش قايلى انه حيجى فشادى اتخض وكان حيهرب لكن منصور طمنه وخلاه ينكنى قدامه وشوية ودخل منصور معاه وبقوا هما الاثنين ينيكونى ومن ساعتها يا شادى يجى مع منصور او نتفرج على الحاجات اللى مصورها الكلام ده كان من سنتين لحد ما غيرنا السكن من سنه وكانت دى تانى مره يجى شادى السكن الجديد ولما جه يطلع شافك ففضل فى العربية لحد ما مشيت انت و هالة مراتك ولما طلع سأل عليك فقولنا لشادى انك جارنا اللى فوق هو انت تعرفة منين فقال ده مديرى فى الشغل فسألنا عليك شادى فشكر فيك جدا بعد ما مشى لاقيت منصور بيقولى لازم نشوف حد تانى مع شادى ففهمت قصده وفعلا اخذنا رقمك من شادى بحجة اننا نكلمك عشان الغسيل بتاعكم بينقط علينا و ادانا الرقم بس دى الحكايه كلها

وائل : يعنى شادى ميعرفش حاجة
نانى : ميعرفش ومش حيعرف متخفش
وائل : ماشى بس انسوا حكايه التصوير دى
نانى : متخفش هو كان بيصور عشان يسخن نفسه انما كده فى انت و فى شادى وحنحاول نلاقى حد كمان وكده يبقى تمام
وائل : شكلك حبيتى الموضوع
نانى : مممم ممتع جدا بص بقى انا عارفة ان بكره الخميس ودى ليلة ابليس و الكل بيهيص واكيد ده واجب مقدس بينك وبين مراتك بس انا عايزه اتناك منك بكره اتصرف وتيجى
وائل : لا عادى جدا اجى بكره بس فيه حاجة
نانى : حاجة ايه
وائل : انتى و جوزك اللى حتيجوا
نانى : نيجى فين
وائل : الشقة عندى
نانى : ليه هى مراتك مسافره ولا ايه
فردت هالة على نانى
هالة : لا انا هنا يا موزه
نانى : ايه ده هو فى ايه
هالة : متتخضيش انا ووائل واحد ومتخفيش ده حيقطعك بكره بس وانا معاه
نانى : مش فاهمه
هالة : مش مهم بكره تفهمى تعالى بس انتى و جوزك الساعة 8 بليل وحتفهمى كل حاجة ماشى يا موزه وائل معاكى
وائل : متتخضيش يا نانى اوعدك بكره حتشوفى ليلة ولا الف ليلة وليلة ماشى
نانى : ماشى
وائل : حنستناكم بكره الساعة 8 اوك يلا سلام
نانى : اوك سلام

فى اليوم التالى دق جرس الباب الساعة 8 بالظبط وذهب وائل لفتح الباب
وائل : أهلاً منصور أهلاً نانى اتفضلوا
منصور : اهلا بيك وائل
نانى : اهلا وائل
جلست نانى و منصور بجوار بعضهم و وائل فى كرسى بمفرده
وائل : تشربوا ايه
منصور : لا ولا حاجة شكرا
وائل : لا طبعا لازم تشربوا حاجة ساقعة ماشى
منصور : ماشى
وائل : وانتى يا نانى
نانى : مفيش مشكلة
وائل : ثوانى و حرجع
دخل وائل لحظات وعاد وخلفة هالة وبيدها صينية بيها عصير
هالة : أهلاً أهلاً ازيك منصور ازيك نانى
وضعت هالة الصينية وسلمت باليد على منصور وباست نانى من خديها وجلست
نانى و منصور : أهلاً مدام هالة
هالة : لا هالة بس ماشى
منصور و نانى : ماشى مفيش مشكلة

قدم وائل العصير لنانى و منصور ثم هالة ثم اخذ كأس لنفسة وبدء حوار عادى جدا بينهم عن عمل منصور فوائل لم يعرف عن حياتهم العادية اى شىء وبعد مرور الوقت بدء وائل بالكلام
وائل : طبعا انتم مش فاهمين حاجة انا حوضح ليكم كل حاجة زى ما انت يا منصور وانتى يا نانى ليكم ميولكم انا و هالة لينا ميولنا و ميولنا ان تكون ست معانا على السرير مش راجل وبكده منصور حيشوفنا انا وهالة مع مراته على السرير وانا وهالة نتمتع بأن واحده معانا على السرير بس ده كل الموضوع
منصور : بس انا بحب اشارك الراجل اللى مع مراتى
وائل : وماله شارك
منصور : طيب و مدام قصدى وهالة
وائل : عادى ملكش دعوه بيها خليك فى مراتك ماشى
وائل : تمام يلا بينا على جوه
دخلت هالة ومعها وائل و خلفهم منصور ونانى
وائل : اتفضلوا متتكسفوش

دخلوا واصبحوا الأربعة فى الغرفة

وائل : استريح بقى يا منصور على الكرسى واتفرج اكنك بتشوف فيلم بس لايف
جلس منصور على كرسى فوتيه مريح جدا وهنا مسك وائل بيد نانى وجذبها نحوه بقوه وهى تنظر له فى عينه وهو ينظر لها فى عينها بدء وائل بوضع يده على شعرها ثم الى كتفيها و كانت هالة تجلس على السرير تشاهد ما يحدث كانت نانى ترتدى عبايه سوداء مجسمه اكمل وائل بيده ليتحسس باقى جسد نانى فعندما وصل الى بزازها ادرك انها لا ترتدى برا
وائل : انتى مش لابسة برا
نانى : لا ولا حتى اندر
وائل : بجد ورينى كده
فإمتدت يد وائل سريعا الى كس نانى من على العبايه فشعر بشفرات كسها البارزه
نانى : أةةةةةةة براحة على كسى ده انت شكلك مصيبه
وائل : انتى لسه شوفتى حاجة
ظل وائل يداعب كس نانى من على العباية وهى تطلق اهاتها واغمضت عينها وهنا شعرت نانى بأن احد التصق بها من الخلف فنظرت بطرف عينها فوجدتها هالة لم تعلق نانى على شىء واغمضت عينها مره اخرى بعد ان امتدت يد هالة الى بزاز نانى من على العباية وشعرت هالة ببروز حلمات نانى فبدءت بمداعبه حلمات نانى
نانى : آآآآآآه حرام عليكم انتم بتعملوا فيا ايه آآآآآآه

وهنا انقض وائل على شفايف نانى وبدء بمص شفتيها و إدخال لسانه بلسانها ويده على كس نانى ويد زوجته هالة على بزاز نانى فى نفس الوقت كان منصور يتابع ما يحدث فى زوجته امامه ورغم انه لم يقوم احد بالتعرى لكن زبه بدء ينتصب لحظات وامسك وائل العبايه الخاصة بنانى وبدء برفعها الى خلع عبايتها واصبحت عارية و بدء بمص بززها واتت زوجته هالة تشاركة رضاعة تلك البزاز كانت نانى منهاره مما يحدث فلم يكتفى وائل او هالة برضاعة البزاز فكانت يدهم تتجول ما بين كس و طيز نانى بعد قليل نزعت هالة ملابسها لتصبح عاريه وكانت تنظر الى منصور لترى رده فعلة لتراه يداعب زبه من على الملابس وهو ينظر الى جسدها العارى التصقت هالة بنانى من الخلف وشعرت نانى بجسد هالة و بزازها الناعمين على جسدها فقامت ب إرجاع يدها لتمسك هالة من جانبى طيزها لتتحسسهم وهالة قامت بمسك بزاز نانى بكلتا يديها تفركهم بشده وتقرص حلماتها قرصة خفيفة اثناء ذلك كان وائل يخلع ملابسه ليصبح عاريا و ظهر زبه المنتصب امامه فإنقضت نانى على زب وائل لتمصه بقوه فنزلت هاله الى جوارها
هالة : ايه رايك فى زب جوزى
نانى : يجنن انا اول ما شوفته فى الصور هيجنى على الاخر شايف يا منصور زب الرجالة
منصور : اتمتعى يا حبيبتى اتمتعى بزبه

عادت نانى لمص زب وائل وشاركتها هاله فى ذلك امسك وائل نانى وجعلها تنام على ظهرها وبدء هو وزوجته بلحس كس نانى
نانى : اااااااااه اااااااااه مش قادره نيكنى بقى يا وائل عايزه احس بزبك جوه كسى خلى الخول جوزى يشوفك وانت بتنكنى وبتقطع كسى

لم يلتفت وائل لتوسلات نانى واكمل هو وزوجته لحس كس نانى
نانى : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه اااااااااه اححححححححح ممممممممممم

انفجرت شهوه نانى بقوه وارتخى جسدها كان منصور يتابع ما يحدث لكن هو الان عارى وزبه شبه منتصب نامت هاله وبدء وائل بلحس كس زوجته واقتربت نانى تساعده
نانى : اول مره اعمل كده مع ست بس الموضوع ده حلو قوى
وائل : حلو عشان احنا 3
نانى : معاك حق
بدءت اهات هاله فى الصعود بقوه
هالة : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه اااااااااه اوووووف ممممممم
اتت شهوه هاله بقوه ايضا
وائل : يلا نانى جهزى كسك زبى حيفشخك حالا

اتخذت نانى وضع السجود على السرير وكان وجهها لزوجها حتى يرها وهى بتنناك من وائل ، ادخل وائل زبه بقوه فى كس نانى
نانى : اححححح براحه يا وائل
وائل : مفيش براحه يا شرموطة ده انا حفشخك
امسك وائل بشعر نانى وبدء يدفع زبه فيها بقوه وسرعة كانه جوكى يمتطى خيل ارتفعت صيحات نانى بقوه فإتجهت هالة بسرعة الى فمها حتى لا يسمع احد تلك الآهات فأرخى وائل يده قليلا لتجد نانى كس هالة امامها فبدءت بلحسة وهى تئن لم يتحمل منصور اكثر من ذلك وذهب اليهم على السرير

منصور : بعد اذنك هالة ممكن اخد مكانك عشان نانى تمص زبى شويه
نظرت هالة الى زب منصور الذى يعتبر صغير جدا رغم انه منتصب
هالة : بعد اذنك وائل حبيبى امص الزب الصغير ده
وائل : ماشى حبيبتى اتفضلى
هالة : عندك مانع نانى
نانى : لا حبيبتى بس انتى نفسك حلوه قوى
قام وائل بضرب طيز نانى التى امامه ضربه قويه
وائل : بس يا شرموطة بقى كده طب خدى
وزاد وائل سرعته فجعل نانى تصرخ بقوه فدفعت هالة وجه نانى الى كسها بقوه حتى تحد من صوتها العالى

كلام هالة وهى بتستأذن ورد وائل ونانى ورده فعل وائل مع نانى جعل منصور زبه يشتد واثناء ذلك امسكت هاله زب منصور وجذبته نحوها وهى رأسها بالعكس وبدءت بمصه وهى تنظر الى منصور بالمقلوب شعرت هالة بزب منصور يزداد حجمه فى فمها اكثر فزادت سرعة المص وانتصب زبه بشده

نانى : ايه ده يا خول اول مره اشوف زبك بالشكل ده
منصور : وائل ممكن اجى انيك نانى
وائل : تعالى
ذهب منصور سريعا ودخل زبه فى كس زوجته نانى وبدء بالنيك واتت هالة بجوار نانى فى وضعيه السجود وادخل وائل زبه فيها وبدء بالنيك ايضا

منصور : وائل ممكن طلب
وائل : ده وقتوا يا منصور ركز
منصور : معلش
وائل : اطلب
منصور : ممكن المس بزاز هالة
وائل : هههه عايز تلمس بزازها ما تنكها احسن
منصور : ممكن انكها
وائل : ايه رايك هالة
هالة : وماله حتى يبقى ساعدنا فى علاجة هههههه

فضحك الجميع ماعدا منصور .. اخرج وائل زبه من كس هالة ونظر الى منصور دون ان يتحدث له فنظر منصور له واخرج زبه من نانى زوجته واتجه الى هالة وقام بوضع زبه فى كسها وبدء بالنيك وهو يضع يده على طيزها ثم انحنى وامسك بزازها وبدء ينيك بسرعة وهنا بدءت تأوهات هالة

نانى : هالة انتى حاسه بزبه اصلا
هالة : اة حاسه بيه زبه عمال ينفش فى كسى
نانى : اول مره تحصل
وائل : ركزى معايا نانى انا حدخله فى طيزك
نانى : بس براحه عليا دى اول مره
احضر وائل من جواره زيت مخصوص وبدء بدهان زبه و طيز نانى واثناء ذلك
هالة : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه
منصور : وانا كمان
هالة : خرجه بسرعة
منصور اخرج زبه بسرعة و ودعكه بيده وكان منتصب بشده وانزل لبنه على طيز هالة من الخارج و كسها

نانى : يا خول كل ده لبن ده انا بحلبك كل مره مش بتنزل نص اللى نزل ده بركاتك يا ست هالة
هالة : هههههه هو انا شويه
نانى : ماشى يا ست الكل

اثناء كلام هالة ونانى ادخل وائل زبه فى طيز نانى
نانى : اححححح بيحرق يا وائل براحه احححح مممم
بدءت نانى تعض فى السرير من شده الألم وزحفت هالة الى نانى
هاله : الحسى لبن جوزك من عليا يا لبوه
نانى : انا فى ايه بس ولا فى ايه جوزك خرق طيزى اااااااااه براحة يا وائل اااااااااه

كان وائل ادخل اكثر من نصف زبه وهنا بدء عدم الحركة حتى تعتاد نانى على زبه فى طيزها وبدءت نانى تهدى وبدءت لحس لبن زوجها من على طيز وكس هالة
نانى : تصدقى اول مره ادوق لبنه او لبن حد بس طلع طعمه حلو
هالة : انتى اللى شرموطة كبيره إلا هو فين جوزك
كان منصور عاد الى الكرسى المريح يشاهد ما تبقى من العرض
نانى : اهو متلقح هناك بقى زبه الخول يهيج عليكى وانا لا
هالة : امكانيات بقى يا متناكه

وهنا عاد وائل لنيك طيز نانى مره اخرى لكن مع متعه لنانى وهنا دخلت هالة اسفلها لتلحس كس نانى التى وجدت كس هالة امامها فبدءت بلحسه وهنا اتت نانى وهالة شهوتهم وانفجر لبن وائل فى طيز نانى وخرج منها وهنا استقبلته هالة وبدءت بلحس لبن جوزها من على كس نانى واخرج وائل زبه وارتمى على السرير وبجواره هالة و نانى وكان يداعب بزازهم بيده

ارتدى الجميع ملابسهم وعاد منصور و زوجته نانى الى شقتهم بعد ان تواعدوا بأن يتقابلون مره اخرى الاسبوع القادم يوم الخميس ايضا

مرت الايام وكان يوم الثلاثاء حيث اتفقت مروه مع هالة و وائل ان يتقابلون فى المساء وبالفعل اتت مروه اليهم
هالة : انتى عارفه يا مروه
مروه : قولى حبيبتى
هاله : يمكن الكلام ده اول مره اقولة واول مره وائل يسمعه
وائل : كلام ايه !!!
هالة : انا عارفه انه سر بس بنا احنا الثلاثه مفيش اسرار ولا ايه يا مروه
هالة : فاكره لما شوفتك انتى وسحر صحبتك عريانين
مروه : اه فاكره
هالة : عارفه كان نفسى اكون انا مكان سحر عارفة لو كنتى عرضتى عليا انضم ليكم كنت عملتها
مروه : يا حبيبتى ولا يهم ملحوقه انا اهو قدامك
هاله : بعد اذنك حبيبى اسمحلى انا الطلعه الاولى ولما نخلص حنبقى تحت امرك
وائل : اتفضلى حبيبتى البدايه عندك

اخذت هاله مروه من يدها ودخلت غرفه النوم ووائل خلفهم وجلس على الكرسى المريح وكانت مروه ترتدى فستان اسود قصير عارى الصدر بدءت هالة تنظر الى مروه من شعرها الى قدميها وكأنها رجل يشتهى السيده التى أمامه..
اقتربت هالة وفى عينها رومانسية وحب شديد من مروه وبدءت ببوس شفتيها قبلات بطيئة متتاليه لم تتوقع مروه من هاله ما يحدث فإندمجت معها وبدءت تفعل مثلها ثم وضعت هالة يدها على رقبه مروه من الخلف وامسكت شعرها بلطف وجعلت رقبتها تميل وبدءت ببوس رقبه مروه و لحسها وكأنها تمثل فيلم جنسى ليسبين على اعلى مستوى انتقلت هالة من رقبه مروه الى رقبتها من الجهة الاخرى ثم عادت الى شفتى مروه ثم نزلت الى الجزء الظاهر من صدرها وطبعت قبلات بطيئة ايضا فى جميع انحاء صدرها العارى حتى بين فلقتى البزاز

مروه : يا لهوى عليكى يا هاله دوبتينى ولا اجدع راجل مممممم
اخرجت هالة لمروه احدى بزازها وهى مازالت ترتدى الفستان وبدءت ببوس بززها من جميع جوانبه دون ان تلمس الحلمه ثم اخرجت لسانها وبدءت بعمل دوائر به حول حلمه مروة
مروه : اااااااااه يا هالة ارضعى حلمتى بقى مش قادره اووووف

لم تفعل هالة ذلك فأخرجت البز الاخر و فعلت ما فعلته فى البز الاول وكادت مروه تجن من ذلك فأمسكت راس هالة وجعلتها ترضع حلمتها
مروه : اححححح ياااااااه اووووووف مممممم ارضعى حبيبتى ارضعى كمان بزازى تحت امرك

كان وائل ينظر لما تفعلة زوجته مع ابنه خالها وكان متعجب من اين اتت هالة بتلك الحركات فهى لم تفعلها من قبل ولم يفعلها احد معاها من قبل ..
نزلت هالة على ركبتيها امام مروه وبدءت برفع الفستان القصير الى ان ظهر الاندر الاسود التى ترتديه مروه فقامت هالة برفع الاندر ليجسم كس مروه وتظهر جوانبه وبدءت ببوس ما حول كس مروه بقبلات بطيئة وبدءت تشم رائحة ماء كس مروه التى بدءت تفرزها فعلمت ان مروه فى قمه هيجانها لكن هذه المره لم تتحمل مروه ما تفعلة هالة فأمسكت برأس هالة بيد وازاحت الاندر باليد الاخرى ليظهر كسها ووجهت فم هالة الى كسها التى لم تجد مفر سوى ان تلحس كس مروه ،، بدءت مروه تهدأ فقامت بإقاف هالة وقامت بتقبيل شفتيها بقبلة طويلة

مروه : يلا اقلعى
بدءت هالة بنزع ملابسها وكذلك مروه الى ان اصبحوا عرايا واتجهوا الى السرير كان وائل اصبح عارى وزبه منتصب ويداعبه بيده فى انتظار دوره بدءت مروه برضاعة بزاز هالة فهى المره الاولى التي تشاهد بزازها ثم نزلت الى كسها لتلحسه لكن هالة عدلت الوضع ليكون 69 حتى تستمع كل واحده فيهم بدء الانين يصعد من هالة ومروه ولحظات واتت كل واحده رعشتها فى فم الاخرى ،، قامت مروه وباست هالة من شفتيها

مروه : اول مره انبسط كده يا هالة
وقاموا ببوس بعض مره اخرى من شفتيهم
هالة : يلا حبيبى تعالى
وائل : وعلى ايه انا مليش لزمه بقى
مروه : لا إزاى ده انت وزبك الخير و البركة

اقترب وائل من السرير واقتربت هالة ومروه ومازالوا على السرير وبدءوا بمص زب وائل رغم ان جسد هالة وجمالها الذى يتمناه اى رجل الا ان جسد وجمال مروه سيطرت على وائل فهى ممتليئة بعض الشىء عن هالة لكنها ليست سمينة كما ان صدرها مثل صدر هالة فى الحجم الا ان صدر مروه بارز وليس به اى ترهلات فهو واقف وبارز الى الامام رغم ان صدر هالة ليس متدلى لكن بالمقارنة صدر مروه اجمل ،، بدء وائل مداعبه بزاز مروه وهى تمص زبه مع زوجتة هالة
وائل : يلا يا مروه انا مستعد اذوق كسك
مروه : على طول كده
وائل : اللى عملتوه سخنى على الاخر
مروه : وانا مستعده

نامت هالة ورأسها ناحية شباك السرير واتخذت مروه امامها وضعية السجود حتى تلحس كس هالة اثناء نيك وائل لها
هالة : قربى قوى منى يا مروه عايزاكى فى حضنى و وائل بينيكك عايزه اشبع من بزازك

وبالفعل اقتربت مروه جدا من هالة حتى ان وائل يرى كس زوجته من اسفل مروه قبل ان يدخل وائل زبه فى كس مروه بدء بلحس كسها وكس زوجتة ثم ادخل زبه فى كس مروه وبدء ينيكها و كانت هالة ترضع بزاز مروه التى تهتز من قوه نيك وائل وتعالت الآهات كان وائل مستمتع بنيك مروه ولا يريد ان تنتهى فطاره يسرع وتاره يبطىء النيك ثم يخرج زبه لحظات ليغرسة فى كس زوجتة الذى اسفل مروه ثم يعود الى كس مروه مره اخرى ظل هكذا لمده 10 دقائق ومروه وهالة يتبادلون القبلات من الفم ورضاعة بزازهم لبعضهم البعض

وائل : مروه بتحبى نيك الطيز
مروه : مممم بحبه جدا وعلى فكره طيزى مفتوحة ابو فيصل بيحب ينكنى فيها قوى
وائل : مين ابو فيصل
هالة : ما انا قولتلك ولا نسيت
وائل : اة اة افتكرت

وبالفعل دخل زب وائل فى طيز مروه بسهولة وبدء نيك طيز مروه الساخن مر بعض الوقت
وائل : تعالى يا هالة انتى ومروه على طرف السرير
وبالفعل ذهبوا الى طرف السرير وكل واحده اتخذت وضع السجود وبدءت قبلات بينهم وهم بتلك الوضع وبدء وائل بنيك طيز وكس هالة ثم طيز وكس مروه الى ان اتت شهوتهم ثم ذهب وائل بعد ذلك الى السرير ونام عليه وهنا ركبت على زبه هالة وبدءت مروه فى رضاعة بزاز هالة التى تصعد وتهبط نتيجة صعودها وهبوطها على زب زوجها بجانب بعض القبلات الساخنة واثناء ذلك كان يمسك وائل ببزاز زوجته وعصرها واتت هالة شهوتها مره اخرى وهنا بدلت هالة مع مروه وبمجرد ركوبها امسك وائل بزاز مروه بشده وبدء يقرص حلمتها برفق وكانت هالة تبوس مروه من شفتيها وكان وائل ينظر الى زبه وهو فى ذلك الكس الجميل ثم نظر ليده وهى تعصر تلك البزاز الرهيبة ثم نظر الى زوجته وهى تقبل مروه من شفتيها بنهم وهنا ادرك ان شهوته ولبنه سوف تاتى
وائل : قومى حجيبهم
وجاء رد مروه سريعا
مروه : هاتهم فى كسى انا كمان حجيبهم متخفش عاملة حسابى

وشعر وائل بإنقباض كس مروه لتعلن عن انها اتت شهوتها وهنا انفجر لبنه بداخل كسها وكانت اول مره لوائل يأتى لبنه فى كس اخر غير كس زوجته ارتمت مروه بجوار وائل الذى احتضنها وبدء ببوس شفتيها ويده على بززها ولم تنتظر هالة فنزلت لكس مروه لتلحس لبن زوجها الممزوج بشهوه مروه
ومرت الدقائق ودخلت مروه الحمام تاخد شاور وعادت ترتدى ملابسها لتودع بعد ذلك ابنه عمتها هالة وزوجها وائل
هالة : حنتقابل تانى اكيد
مروه : اكيد طبعا بس مش على السرير
وائل : ليه كده بس
هالة : انتى حتعملى زى انجى مره واحده تكفى
مروه : لا مش الفكره بس انا وعدت ابو فيصل ابقى ليه لوحده والمره دى كانت عشان خاطرك يا هالة بس اوعدك لما ابو فيصل يستغنى عنى لينا لقاء مش واحد لا لقاءات
مروه : ماشى يا قمر ومرسى بجد على اليوم ده اول مره فعلا ابقى مستمتعه كده يلا باااى

وودعت مروه هالة و ووائل بقبلات ساخنة لتكون الاخيره الى اجل غير مسمى وخرجت مروه من منزلهم
هالة : حنعمل ايه يا زوجى العزيز
وائل : لسه معانا منصور ونانى واكيد حنلاقى غيرهم
هالة : فاكر يا وائل لما كلمتنى عن اننا نغير حيتنا
وائل : فاكر طبعا
هالة : كنت مصدق ان كل ده يحصل
وائل : طبعا لا كنت فاكر ان اخرنا تخيلات وبس واننا بكده حنغير من نفسنا ونغير حيتنا ومش حيبقى فى ملل لكن وقعنا فى بئر ما بعد التخيلات

النـــــــــــــــــــــــــــــــهــايــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حودة٧٦, Mst, البرنس احمد و 10 آخرين
رووووووعه استمر صديقي القصة قابله للزيادة ومزيد من الإثارة والمتعه

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و ahasmaa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رووووووعة

أولاً : التخيلات

انا اسمى وائل 35 سنة متزوج من 10 سنوات بعد زواجى بسنتان بدء الملل يدب حياتى انا وزوجتى هالة التى تبلغ من العمر الان 33 سنة فى فتره الزواج لم اكن اتابع اى شىء جنسى لا افلام ولا صور ولا قصص ولا منتديات رغم انى قبل الزواج

كنت متابع جيد لكن قررت بعد الزواج ان انهى علاقتى بكل ما هو جنسى خارجى واركز مع زوجتى فقط فرجعت مره اخرى للمواقع و المنتديات هربا من ذالك الملل ووجدت ان ما انا فيه يسمى بالروتين الزوجى وهو منتشر بين الازواج فبدءت

اتابع المواضيع عن ذالك وكيف تجدد حياتك الجنسية فكان منتشر جدا بين الازواج التخيلات الجنسية رغم انى انا وهالة فى مرحلة الخطوبه مررنا بخطوات جنسية مثل الاحضان و القبلات مثل معظم المخطوبين لكن تطورت العلاقة بيننا فى فتره

قصيره وشاهتها عاريه عده مرات وقمت بدعك زبى على كسها من بره و هى لعبت فى زبى واتت شهوتى على بززها عده مرات لكننا لم نمارس ممارسة كامله الا بعد الزواج فبرغم ذالك الا اننى لا استطيع ان افتح معها موضوع التخيلات هذا فبعد

عده ايام قرأت موضوع مكتوب فى احدى المنتديات الشهيره وهو نسوانجى عن تجربه احد الاعضاء وكان يوجد به افكار عن كيفية توصيل ما اريد الى زوجتى هالة وبالفعل بدءت فى التنفيذ وكانت اول خطوه ان اعرف هل زوجتى تشعر بما أشعر به

من ملل او بالروتين الزوجى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وائل : هالة عايز اتكلم معاكى فى موضوع
هالة : خير يا حبيبى اتكلم
وائل : ايه رايك فى حياتنا
هالة : حيتنا مالها ؟؟؟
وائل : مبسوطة يعنى
هالة : طبعا مبسوطة طلما معاك
وائل : تسلمى حبيبتى وانا كمان مبسوط انك معايا بس انا قصدى يعنى مش حاسة ان حيتنا روتينية شوية
هالة : روتينية مش فاهمة ؟؟؟ هو فى ايه يا وائل
وائل : لا مفيش بس قصدى يعنى مش نفسك نغير من اسلوب حيتنا شوية
هالة : رغم انى مش فاهمه حاجة بس التغيير مطلوب بس يكون للاحسن
وائل : طبعا للاحسن
هالة : طلما للاحسن نغير بس انت عايز تغير ايه
وائل : نغير نمط حيتنا ككل
هالة : انا معنديش مشكلة نغير انا من ايدك دى لايدك دى بس فهمنى نغير ازاى وانا معاك

دى كانت اول خطوه ان هالة يكون عندها استعداد لتغير نمط حيتنا بكده ننتقل للنقطة الثانية وهى اصعب من النقطة اللى فاتت وكل خطوه بتكون اصعب من اللى قبلها و النقطة اللى جايه هى الصراحة بينى وبين زوجتى وطبعا دى خطوه صعبه جدا

لان فى النقطة دى لازم ميكونش فى اسرار بين الزوج و الزوجة حتى لو كانت قبل الزواج وغير كده كمان لازم يكون فى تسامح بين الزوجين للى حيتقال وبصراحة انا اخذت وقت عشان اتشجع و افضفض لهالة اللى مش عارف ازاى حتتقبل اللى حقولة وكمان مش عارف هل هالة حتقدر تكون صريحة معايا زى ما حكون صريح معها ولا لا

بعد يومين من حديثنا انا وهالة
هالة : ايه يا وائل كنت بتقول نغير نمط حيتنا وبعدين سكت فجأة ايه الموضوع
وائل : فعلا يا هالة احنا لازم نعمل ثورة فى حيتنا
هالة : ثوره مره واحده اوعى تكون ثوره عليا عشان انا الحكومه ههههه
وائل : هههههه لا مش عليكى ولا حاجة الثوره على حيتنا لازم نتمتع بكل لحظة فيها
هالة : ممممم كلام جميل جدا نفذ وانا معاك
وائل : تيجى نلعب لعبة
هالة : لعبة ؟؟؟؟ هى دى الثوره
وائل : بصى اللعبة دى بدايه الثوره
وائل : دى ثوره داخلية بين كل واحد و نفسة
هالة : وائل انا بدءت اخاف ياريت تتكلم بصراحة
وائل : هو ده المطلوب الصراحة
هالة : الصراحة مالها مش فاهمة
وائل : ايه رايك نتكلم انا وانتى بصراحة بس بشرط ان اللى حيتقال ميأثرش فى علاقتنا بالعكس يقوى علاقتنا
هالة : هى ايه الصراحة اللى ممكن تأثر فى علاقتنا
وائل : مفيش حاجة تأثر فيها بالعكس انا عايز اقويها
هالة : طيب انا معاك واحده واحده وحفهم
وائل : بصى يا ستى انا حسأل سؤال وانتى تجاوبى بصراحة مهما كانت وانتى تسألى وانا حجاوب مهما كان بس زى ما قولت الاجابه مش حتأثر فى علاقتنا
هالة : ماشى انا موافقة ومعاك لحد ما اشوف انت تقصد ايه يلا ابدأ
وائل : انا حبدأ عشان تفهمى اللعبة
هالة : ماشى يلا أسأل
فضلت افكر ايه اول سؤال لازم يكون سؤال قوى وحساس عشان تتجرأ وتفهم قصدى
وائل : بصى يا هالة اللعبة دى اسئلة غير متوقعة وعمرى ما سألتها ليكى قبل كده فلازم تكون اسألتك كمان لما تسألى تكون غير تقليديه
هالة : ماشى اسأل بقى
وائل : طبعا انا اتقدمت ليكى وانتى فى اخر سنة فى الكليه ولما خلصتى اتجوزنا بس عمرى ما سألتك عن حياتك قبل ما نعرف بعض فسؤالى هو ..... بس قبل ما أقول لازم توعدينى انك تجاوبى بصراحة اوكى
هالة : حجاوب بصراحة انجز بقى
وائل : تمام سؤالى بصراحة فى حد لمسك قبل كده ؟؟
هالة : ايه انت بتقول ايه انت بتستعبط ازاى تقول عليا كده هو انا ايه

وجدت هالة تحولت وبدء تتعصب و تتنرفز وانا هادى وساكت لحد ما خلصت وبدءت اكلمها بهدوء وشرحت ليها ان مهما كانت الاجابه انى حتقبلها بس لازم نبدء مع بعض صفحة جديده وحياه جديده تعتمد على الصراحة لانها لو قالت ليا عن ماضيها حيكون المستقبل اكثر صراحة ومحدش حيخبى عن حد حاجة مهما كانت طبعا الوضع غريب لان هالة مكنتش تتوقع سؤالى ده و الغريب ايضا انى كنت هادى رغم ان قلبى كان بيدق بسرعة لانى كنت خايف انها تجاوب رغم انى مستعد لإجابتها

بس كنت خايف يكون ليها تجربة او اكثر سابقة ومقدرش اتحكم فى نفسى واسامحها رغم انى مستعد بس انا بشر و رجل شرقى المهم امتنعت هالة عن الاجابة وطلبت منى انها مش عايزه تكمل اللعبه دى وانها مش عايزه تغير نمط حياتها
انا عذرت هالة لان مش اى زوجين ممكن يصل بينهم الصراحة الى هذا الحد وخصوصا الماضى لكن انا لم ايأس وفضلت اسبوع كل يوم اكلم هالة و اطمنها و افهمها ان ده فى مصلحتنا لحد ما اقتنعت بس هى طلبت انها تسأل الاول وطبعا وافقت
هالة : سؤالى انا عارفة انك كنت تعرف بنات قابلى بس ياترى لمستهم ؟؟؟

طبعا فى فتره الاسبوع ده كنت قررت انى احكى كل حاجة بصراحة اولا لتشجيعها وثانيا تعرف انى مش ممكن اخبى عليها حاجة فيكون فى ثقة بينا كبيره

وائل : بصراحة اه
هالة : يعنى عملت معاهم ايه
طبعا بدأت احكى وكانت هالة مش مصدقة اللى بقولة وفى بعض الاوقات كانت بتخجل ووشها يحمر لكن فى النهايه وصلت للى انا عايزه وهو انى خليتها تبدأ تحكى وعرفت انى مش ممكن اخبى عليها حاجة وكانت حكايتها خفيفة مش زى العك اللى كنت بعكة وبكده حققت النقطة الثانية وهى الصراحة بينى وبين هالة وكمان شيلنا اى خجل بينا

بدءت بعد كده فى الخطوه التالية وهى اننا نشوف سكس مع بعض و طبعا هى عمرها ما شافت افلام قبل كده وهى مكنتش رافضة لكنها كانت مكسوفة الى حد ما و مع الوقت بدءنا نتفرج

ومن هنا بدأت الحكاية ..............................

مرت عده شهور واصبح الجنس بينى وبين هالة له شكل ثانى فكنا بنتفرج على الافلام ونطبق مع بعض بعض الاوضاع اللى تعجبنا لكن لسة مدخلناش فى مود التخيل لحد ما فى مره قررت اجس نبضها فى موضوع التخيل

كنت انا وهى على السرير وعريانين ومشغل فيلم لراجل مع بنتين بدءت احسس على جسمها وهى ماسكة زبى بتلعب فيه فطبعا وقف بسرعة وانتصب على اخره كنا متعودين نخلص الفيلم وبعدين نسخن تانى وبعد كده نعمل اوضعنا المره دى من نص الفيلم..

سيبت الفيلم ونزلت عند كسها بدءت الحسة ودى كانت اول مره الحس كسها لأنها ماكنتش بتحب كده ولا حتى بتوافق تمص زبى لكن مع الافلام حسيت انها ممكن تستجيب وفعلا المره دى خلتنى الحس كسها وهى بتتفرج على الفيلم

وكانت اللقطة اللى انا سبتها فيها ونزلت الحس كسها كان البطل منيم البنتين وبيلحس كس كل واحده فيهم كانت هالة تتلوى من المتعة وهى منسجمه مع الفيلم وخليتها تجيب رعشتها وانا بلحس كسها و بدخل صبعى فيها وكانت رعشتها قويه جدا

طلعت وقربت زبى من بقها وبدء تمص وكانت اتعلمت من الافلام ازاى تمص بس لسة برضوا معندهاش الخبره الكافية فى المص شوية ونيمتها على ظهرها ودخلت زبى فى كسها وبدءت انيكها وهى عمالة تتأوة نمت فوقيها وحضنتها بقوه وانا بنيكها

وهمست فى ودنها

وائل : تخيلى يا هالة وانا بنيكك كده فى بنت معانا وبترضع بزازك وانا بنيكك زى الفيلم كده بصى
وكانت اللقطة اللى فى الفيلم الراجل بينيك بنت و الثانية عمالة ترضع فى بزاز البنت اللى بتتناك وشويه نزلت تلحس كسها وهى بتتناك برضوا
وائل : شايفة بتعمل ايه فى البنت عايز واحده تعمل كده معاكى وانا بنيكك
مكنتش متخيل رده فعل هالة من اللى قولتة ايه لكن حسيت ان هالة اتخيلت للحظة اللى بقولة فاتت شوهتها بقوه استمريت فى النيك وكل ما بنت تعمل حاجة مع البنت اللى بتتناك اقولة لهالة وهالة تاتى شهوتها اتت هالة شهوتها ثلاث مرات على التخيلات دى وانا قذفت فى هالة بعدها بقوه ونمنا احنا اللاثنان من التعب

مر اسبوع واصبح التخيل بينى وبين هالة فى حدود ان فتاه اخرى معنا وكانت هالة متقبلة هذا التخيل وكانت تثار بسرعة جدا وفى احدى الايام كنا خارج المنزل معزومين على فرح ومن التطورات فى حياتنا ان لما عينى تيجى على واحده كانت هالة تبص معايا ونبدء فى الكلام عنها يعنى شوفى بزاز البنت دى ولا شوفى طيزها ولا جسمها او شوفى بتمشى بمياعة ازاى وكنا نهزر ونضحك ( كنت بفتكر فى اول الزواج لما بصيت على واحده لابسه قصير وهالة شافتنى واتخنقنا خناقة كبيره ده الفرق بين زوجين متافهمين و زوجين غير متفاهمين وكلة فى اطار التخيل و النظرات فقط )

وانا سرحان لاقيت هالة بتقولى بص البنت اللى بترقص هناك دى بصيت لاقيت واحده عمالة ترقص ولا اجدع رقاصة طبعا انا وهالة مسكنا جسمها حته حته بعنينا وعاملين نضحك واحنا ايدنا فى ايد بعض

المهم روحنا واحنا بنغير هدومنا لاقيت هالة قربت منى وفتحت موضوع البنت اللى كانت بترقص
هالة : انت اخذت بالك ان البنت اللى كانت بترقص من غير برا
وائل : وانتى عرفتى منين
هالة : مشوفتش بزازها كانت بتتهز ازاى
وائل : بزازها ده احنا اتفكنا خالص
هالة : بقى كده طيب

وش هالة احمر و ضرب الوان وكشرت فرحت قربت منها
وائل : متزعليش حبيبتى انا بهزر بس على فكره بزازك انتى احلى
كانت هالة بالبرا و الاندر ولسة ملبستش رحت مطلع بزها من البرا وبدءت ارضع بزها وايدى دخلتها فى الاندر وحسست على كسها وبعدين نيمتها على السرير ونزلت الاندر و لحست كسها وهى عمالة تتأوه

وبعدين قولت ليها
وائل : تخيلى ان اللى بيلحس كسك البنت دى
ونزلت اكمل لحس فيها مفيش ثوانى كانت هالة جابت رعشتها ثوانى ونيمتنى على ظهرى وطلعت زبى وقالت
هالة : شوف بقى لما البنت دى تمص زبك حتمصة ازاى
وبدءت هالة تمص زبى بطريقة مش متعود عليها هيجتنى على الاخر رحت قايم ومنيمها ومدخل زبى فيها
هالة : براحة عليها كسها صغير نيكها براحة
شعللت هالة فيها النار وكانت بتصوت
هالة : اااااااه اااااااه براحة يا وائل على كس البنت اااااااه اااااااه

اتت هالة شهوتها مره اخرى وانا كمان بركان من اللبن نطر جوه كس هالة
هالة : مممم شكل البنت عجبتك كسها حلو
وائل : ممممم يجنن

استمر الحال لعده اشهر نتخيل اى بنت نشوفها انها معانا على السرير حتى لو كانت صاحبه هالة .............

اصبح الوضع بينى وبين هالة ممتع جدا اى حاجة بتخيلها بخليها تشترك معايا فيها فكنت شوفت موضوع عن اللبس التنكرى وعرضت عليها الفكره
وفعلا قررنا ننزل نشترى بعض الملابس التنكرية
هالة : ها حنروح نشترى منين
وائل : مش عارف تفتكرى بيتباع فين
هالة : استنى حدخل النت اشوف

وفعلا دورت على النت ولاقيت كام مكان بيبيعوا الملابس دى فأخترنا احدى المولات عشان نشترى منها لان بصراحة انا وهى كنا محرجين جدا . ذهبنا للمول ووقفنا بعيد عن الفاترينة نتفرج من بعيد لاننا كنا مكسوفين جدا وعمالين نضحك ونبص حولينا ومن حسن حظنا ان المول لسه فاضى لحد ما

وائل : يلا ندخل يا هالة قبل ما المول يتزحم
هالة : مكسوفة جدا ادخل انت
وائل : ادخل لوحدى ازاى بس يلا نشجع بعض

مسكت ايدها وذهبنا للمحل وهو محل عادى بيبيع لانجيرى بكل انواعة المهم دخلنا وكان فيه مدام اللى واقفة لابسة جيبة جينز طويلة وبلوزة بيضاء وعليها جاكت جينز لحد وسطها وهى بيضاء متفجره الانوثة من الواضح انها صاحبة المحل
صاحبه المحل : اهلا وسهلا اتفضلوا

دخلت انا و هالة وعمالين نبص يمين وشمال وباين علينا الاحراج لانى اول مره انزل انا وهى نشترى حاجات كده لان هالة كانت بتاخد والدتها وهى اللى بتشتريلها

صاحبة المحل : تسمحولى اساعدتكم شكلكم محرجين
هالة : بصراحة اول مره والدتى متبقاش معايا و جوزى اللى يبقى معايا
صاحبه المحل : انتم عرسان جداد
هالة : لا بقلنا سنتين
صاحبة المحل : سنتين بس تبقوا لسه عرسان جداد ههههه انا اسمى انجى صاحبة المحل
هالة : اهلا مدام انجى انا هالة وجوزى وائل
انجى : اهلا مدام هالة اهلا استاذ وائل قوليلى بقى بتدورى على ايه و انا اساعدك
هالة : بصراحة يعنى أأأأ....
احمر وجه هالة جدا
انجى : ياه ايه الكسوف ده كلة طيب بصى عايزه اندر وير ولا براه ولا بيبى دول ولا اية
هالة : لالالالا بصراحة احنا بندور على أأأأأ

كانت انجى تنظر الى هالة ومنتظره الاجابه وهى مبتسمه من شكل هالة وخجلها
انجى : قولى متتكسفيش احنا ستات زى بعض
هالة : بدور على ملابس تنكرية
انجى : ياه كل ده عشان ملابس تنكريه هههههه انتى خجولة خالص على فكره ساعات كتير رجالة بتيجى وهى اللى بتطلب ده لزوجتهم عادى جدا الملابس التنكرية مش محتاجة الخجل ده كلة
هالة : اصل زى ما قولت ليكى اول مره من غير والدتى
انجى : ولا يهمك بصى يا ستى عندى ملابس ممرضة و بابا نويل حريمى طبعا وملابس جلدية وبدلة رقص و لبس بنات ثانوى بتاع بره اللى هو جيب منفوش قصير جدا و علية بادى شيفون شفاف و جاكيت قصير
هالة : طيب ممكن اشوفهم
انجى : هما فى المخزن اللى جوه وليهم صور خارجية تعالى اتفرجى عليهم بس مش حقدر افك حاجة و اطلعها
هالة : مفيش مشكلة
انجى : اتفضلى معايا
هالة : انا حدخل اشوف ماشى يا وائل
وائل : ماشى حبيبتى

دخلت انجى و هالة الى الداخل ومرت حوالى ربع ساعة وخرجت هالة مرتبكة وهى تمسك فى يدها احدى الملابس التنكرية وخرجت خلفها انجى

هالة : ايه رايك فى ده يا وائل
وائل : جميل
كان لبس ممرضة
هالة : طيب يلا ادفع
وائل : كام يا مدام
دفعت الفلوس وخرجنا واثناء الخروج
انجى : مع السلامه مدام هالة
هالة : مع السلامه مدام انجى شكرا

طبعا الوضع كان غريب جدا وانا مش فاهم فى ايه ركبنا العربية وفى طريقنا للمنزل وهالة ساكته مش بتتكلم خالص وصلنا المنزل
وائل : فى ايه يا هالة
هالة : بص يا وائل احنا بنا صراحة وانا حبيت الصراحة اللى بينا
وائل : كويس تمام فى ايه
هالة : بصراحة كده اللى اسمها انجى بتاعة المحل دى اتحرشت بيا
وائل : ايه اتحرشت بيكى ازاى
هالة : بصراحة أأأأ مدت ايدها على صدرى ووووو باستنى من شفايفى
وائل : ايه وعملت ايه تانى
هالة : وطلبت منى طلب

بصراحة اول ما هالة قالت انها مدت ايدها على صدرها و باستها وانا حسيت ان زبى وقف زى الحديده
وائل : طلبت ايه
هالة : اديتنى رقم تليفونها وقالت انها عايزه تنام معايا وانها مستعده لاى طلبات اطلبها
وائل : الشرموطة بنت الكلب كل ده وانا واقف بره امال لو كنتى لوحدك كانت عملت ايه
اتت فى ذهنى فكره لكن هل تقبل بها هالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فى المساء ارتدت هالة اللبس التنكرى وكنت انا فى الحمام اخذ شاور وخرجت بالبوكسر فقط لاجد هالة فى لبس الممرضة
وائل : وووااااااووووو شكلة يجنن عليكى

اللبس عباره عن قطعة واحده مثل الفستان لكنه قصير جدا يظهر اللارجل كاملة وضيق ومن اعلى فتحة على شكل رقم سبعة تصل الفتحة اسفل الصدر بحيث يظهر جانبى البزاز وبزاز هالة مممم كبيره الى حد ما ومستديره ويظهر اكثر من نصف بززها ومن خلف الرقبة يغلق الفستان بكبسولة اذا تم فك الكبسلوه يسقط اعلى اللبس التنكرى لتظهر بززها كلها ولكن يبقى الفستان على جسمها لانه استرتش ضيق وتضع هالة على راسها القطعة الثانية من اللبس التنكرى و هى القبعة الخاصة بالممرضات

هالة : حضرتك حتكشف عاده ولا مستعجل
وائل : مستعجل طبعا
هالة : طيب اتفضل نام على السرير
دخلت هالة فى تمثيل انها ممرضة ونمت على السرير وبدءت تعمل انها بتكشف عليا وتوطى قدامى وبززها اللى تجنن تظهر اكثر وكانت حاطة برفن يجنن بحبه جدا لفت هالة وعملت نفسها انها بتجيب حاجة من الارض ووطت وكانت من غير اندر

اووووووف ظهر كسها و ظيزها ودى اول مره اشوفها موطية كده زبى كان هينفجر من الهيجان واول ما قربت منى تانى روحت ماسكها ومنيمها على السرير وخرجت بززها وفضلت ارضع فيهم كانى اول مره ارضعهم ونزلت ايدى وفضلت احسس على كسها العريان وادخل صوابعى فيه وهى هاجت على الاخر مكنتش قادر امسك نفسى طلعت زبى من البوكسر ودخلته بقوه فى كسها المبلول

هالة : اةةةةة براحة على كسى انا ممرضه غلبانه
كنت فى حالة هياج غير عادية مردتش عليها وكملت نيك فيها حسيت برعشتها مره واثنين وانا شغال نيك لحد ما انفجر لبنى فى كسها وهى كمان جابت المره الثالثة

ظل الصمت لحظات وهى فى حضنى وبعد شوية
هالة : انبسط حبيبى
وائل : تجننى يا روحى
هالة : يعنى اللبس عمل شغل
وائل : المهم الحشو اللى جوه اللبس

ضحكت هالة وضحكت وضمتنى بقوه وبعد كده

هالة : وائل ممكن سؤال
وائل : طبعا اتفضلى
هالة : انت ليه معلقتش على اللى حكيتهولك
وائل : اللى هو ايه
هالة : اللى اسمها انجى
وائل : اة مفيش عادى يعنى
هالة : عادى هو اللى حصل ده عادى
وائل : يعنى عايزانى اعمل ايه اروح اتخانق معاها
هالة : مش عارفة بقى
وائل : هالة مش احنا فى صراحة بنا
هالة : طبعا
وائل : طيب ممكن اسأل سؤال
هالة : طبعا اتفضل
وائل : حسيتى بأيه وهى بتحط ايدها على بزازك و باستك بصراحة
هالة : بصراحة انا اتخضيت جامد بس مش عارفة فجأه افتكرت لما كنا بنتخيل سوا ان فى ست معانا وانها هى الست دى بس مفيش لحظات وفوقت وخليتها تبعد عنى
وائل : يعنى حسيتى بأيه
هالة : بصراحة كسى اتبل وهجت
وائل : طلما كنتى صريحة معايا ايه رايك مجرد فكره تيجى نجرب معاها انا وانتى زى ما كنا بنتخيل
هالة : بتقول ايه لالالا احنا متفقين تخيل بس
وائل : ايوه صح احنا اتفقنا بس احنا مدورناش الموضوع هو اللى جه قدمنا ومجرد تجربة وبس

ظلت هالة صامته لحظات وكأنها تفكر
هالة : لالا بس انا مقدرش اشوفك قدامى بتلمس حد غيرى لالالالا مش حقدر
وائل : ما هى كمان حتلمسك وبعدين احنا بنمتع نفسنا وانتى عارفة انى بحبك وتفكيرى وعشقى وكل حياتى ليكى
هالة : بلاش يا وائل
وائل : بليز تجربة وتعدى
هالة : طيب افرض انى وافقتك تضمن منين انها توافق على كده
وائل : كلميها وافقت ماشى ما وفقتش يبقى خلاص
هالة : ماشى عشان خاطرك بس
وائل : يلا هاتى تليفونك اتصلى بيها
هالة : دلوقتى دى شكلها دخلت مزاجك قوى
وائل : مزاجى انا لا خالص طيب ما احنا كنا بنتكلم على ستات و بنات كتير عمرك ما قولتى كده
هالة : صح بس ده وضع مختلف ان الست ممكن توافق وبعدين دى اول واحده نتكلم معاها وعملت حاجات تشجعك على اللى انت عايزه
وائل : هالة بجد لو الموضوع حيخليكى تقلبى عليا بلاش منه اصلا احنا مبسوطين كده بلاش حاجة زى دى تعكر صفونا
هالة : لا حبيبى متخفش انا واثقة فيك وفى حبك ليا هات تليفونى
قومت وجبت التليفون لهالة واتصلت بيها فعلا وشغلت الاسبيكر
هالة : مساء الخير مدام انجى
انجى : مساء النور مين معايا
هالة : انا هالة اللى اخذت من عندك النهارده لبس الممرضة
انجى : اها مدام هالة الخجولة هههه اهلا اهلا بصراحة مكنتش متوقعة انك تتصلى النهارده
هالة : ليه
انجى : خجلك هو اللى خلانى متوقعش انك ممكن تتصلى اصلا
هالة : وادينى اتصلت
انجى : تمام تمام وياترى بتتصلى عشان تبلغينى انك وافقتى على طلبى
هالة : يعنى حاجة زى كده
انجى : يعنى ايه
هالة : انا ليا شرط لو وافقتى عليه ممكن نتقابل
انجى : وايه الشرط ده
هالة : شرطى انك تنامى معايا انا و جوزى
انجى : انتى وجوزك بتتكلمى بجد
هالة : ايوه بجد اشمعنى
انجى : هو انتى و جوزك ليكم فى تبادل الازواج ولا ايه
هالة : تبادل ازواج يعنى ايه
انجى : لالا ولا حاجة المهم طيب انا موافقة بس بعد ما نخلص سوى احنا الثلاثة حتبقى انتى معايا لوحدنا قولتى ايه

نظرت هالة ليا ومكنتش عارف ارد عليها اقولها ايه
هالة : حنشوف بعد ما نخلص
انجى : لا موافقة ولا لا
نظرت هالة مره اخرى ليا
هالة : طيب ماشى
انجى : متفقين هاتى العنوان
هالة : عنوان ايه
انجى : عنوان بيتك ولا تحبى يبقى عندى

نظرت ليا هالة وشاورت ليها انها هى اللى تيجى
هالة : لا طبعا انتى اللى تيجى
انجى : تمام هاتى العنوان
هالة : انتى حتيجى النهارده
انجى : اه مسافة السكة اكون عندكم
هالة : لالالا خليها بكره
انجى : ماشى بكره
هالة : تمام كلمينى بكره الساعة 8 بليل اديكى العنوان
انجى : حكلمك 8 اخد العنوان بس حاجى زى دلوقتى على الساعة 1 بليل عشان اكون قفلت المحل تمام
هالة : تمام
انجى : سلام

ظل صمت لحظات
هالة : حتخليها تنام معايا لوحدها
وائل : بصى متفكريش بعد ما نخلص معاها حنشوف
هالة : بقى كده طيب تصبح على خير
طبعا هالة اتقمصت وكان ليها حق بس انا فعلا مكنتش عارف اعمل ايه وقولت فى نفسى يحلها حلال بكره

الساعة 12.30 رن جرس الباب وكانت انجى وفتحت ليها هالة
انجى : مساء الخير
هالة : مساء النور اتفضلى

كنت انا فى الداخل عندما فتحت هالة لانجى الباب دخلت انجى وكان معها كيس اسود كبير وجلست وكنت انا اشاهدها من غير ما هى تشوفنى وكانت ترتدى عباية سوداء فخمة جدا ويبدوا عليها انها غالية جدا وكانت رائحة البرڤان بتاعها واصل لغاية جوه عندى وهالة ترتدى بيجامه كت بنطلون وتى شيرت كت بامبى

انجى : هو جوزك بره ولا ايه
هالة : وائل لا جوه وجى حالا

دخلت انا الى المكان الذى يجلسون فيه وكنت ارتدى بنطلون و تى شيرت

وائل : اهلا مدام انجى
انجى : مدام انجى ايه بس من اولها كده انجى وانت وائل وهى هالة ولا ايه
وائل : اللى تشوفيه
هالة : تشربى ايه
انجى : لالا مش عايزه اشرب حاجة خليها بعدين ( وقامت بغمزى انا و هالة ) قولولى بقى انتم عملت الحكاية دى قبل كده
هالة : حكاية ايه
انجى : ان تبقى فى واحده معاكم
هالة : بصراحة لا دى اول مره

اخرجت انجى علبة سجائر واشعلت سيجارة
انجى : حد بيدخن
وائل و هالة : لا
انجى : انتم عارفين انا بحب قوى الجنس وكنت متزوجة من راجل اكبر منى بـ 30 سنة هو اللى اشترى ليا المحل ده بس خلعتة لانه بصراحة مش بيبسطنى
اخذت انجى نفس عميق من السيجارة واكملت كلامها
انجى : بعد خمس شهور زواج خونته لاول مره مع شاب جارنا وكانت اول مره اعرف يعنى ايه جنس بجد وفضلت مع جارنا ده لمده سنتين كنا زى المتزوجين لحد ما قررت انى اطلق من جوزى اللى طبعا رفض فخلعتة والشاب جارنا ده توقعت انه حيتزوجنى لكن اتهرب منى فقررت اعيش حياتى وبقيت بمارس للمتعة مع رجالة وستات كمان بس فى الاخر استقريت على الستات بس لانهم مش بيجى من وراهم اى وجع دماغ بس طول الفتره دى عمر ما صدفنى ان واحد او واحده يطلبوا منى انى اشاركها زوجها او اشارك راجل مراته بس لما قولتى ليا فى التليفون الفكره عجبتنى وديما اول حاجة جديده بتبقى ممتعه ،، معلش انا رغاية شوية بس بحب ديما كده اتكلم قبل ما اعمل اى علاقة بتشيل كتير من الخجل وبتذوب اى ثلج

قامت انجى بدون اى مقدمات وفكت ازرار العباية وكانت المفاجأة ترتدى اسفل العباية لبس تنكرى من الجلد عباره عن اندر اسود جلد وبرا سوداء جلد مفتوحة من اعلى على شكل سبعة وبها اسفل الصدر حوالى ثلاث ازرار مغلقين و بززها تظهر من تلك الفتحة وبززها اكبر بقليل من بزاز هالة وجسدها جميل جدا فهى بيضاء وشعرها بنى فاتح طويل طبعا انا وهالة مكناش متوقعين ده وظهر علينا الخجل وانا بدءت اتعرق ووجه هالة مال للاحمرار

انجى مسكت الشنطة السوداء وفتحتها وكانت مفاجأة اخرى فكان داخل الشنطة العاب جنسية وكانت لعبة اسمها بوس الواوا بها ورق كثير ولوحة للعب و لعبة سهام الحب وكان معها ايضا زب صناعى يعمل بهزاز و زهر مكتوب علية بالانجليزى
انجى : طبعا عارفين ايه الحاجات دى
وائل : العاب جنسية
انجى : هى اسمها العاب زوجية بس تمشى جنسية الحاجات دى هديه منى ليكم تبقوا تلعبوا بيها معادا الزب الصناعى ده بتاعى بس لو عايزين واحد اجبلكم
وائل : انتى بتبيعى الحاجات دى
انجى : اه ببعها بس مش بعرضها فى المحل عندى تعالوا بقى ناخد الزب ده والزهر ها حنقعد هنا ولا فى غرفة النوم
هالة : زى ما تحبى
انجى : يبقى يلا على غرفة النوم

قامت انجى ومسكت هالة من يدها فتقدمت هالة متجه الى غرفة النوم و بيدها انجى واثناء ذالك امسكت انجى يدى لاكون خلفها ونظرت الى طيز انجى التى امامى فالاندر الجلد مختفى من الخلف فى فلقتى طيز انجى البيضاء الجميلة المستديره البارزة وصلنا غرفة النوم وقامت انجى بخلع الحذاء وتوجهت الى منتصف السرير وجلست على ركبتيها

انجى : تعالى انتى يا هالة على يمينى وانت يا وائل على يسارى
جلست فى المكان الذى اشارت اليه انجى وكذالك هالة وضعت انجى بجوارها الزب الصناعى وامسكت الزهر واعطت هالة احدى الزهرتين
( الزهره التى مع انجى هى الاوامر مثل مص لحس بوس لمس وهكذا والزهره لها ستة اوجه والزهره التى مع هالة هى الاماكن التى يطبق عليها الاوامر مثل اليد الرجل الزب الكس البزاز ولها ايضا ستة اوجه )

نظرت هالة الى الكلمات الموجوده على الزهر وفهمت ما بها لكن انجى طبعا قرأت لنا ما موجود على الزهر الخاص بها ثم طلبت من هالة قراءه ما على الزهر الذى معها

انجى : الاوامر اللى معايا بوس لحس مص مداعبة مسك علامه استفهام يعنى افعل ما اشاء وانتى بقى يا هالة قولى الاماكن اللى عندك
هالة : أأأأأأأأأا
انجى : بلاش كسوف يا هالة قولى عادى يعنى كس وبزاز وكده يلا
هالة : كس بزاز طيز زب شفايف علامه استفهام
انجى : دى يعنى انتى تختارى المكان اللى انفذ فيه الامر حتى لو عند وائل مثلا فهمتو
وائل و هالة : تمام
انجى : يلا نبدا ورمت انجى الزهره ( لحس ) مممم يلا ورينى يا هالة حلحس ايه

رمت هالة الزهر ( علامه استفهام )
انجى : من اولها كده ها تحبى الحس ايه كسك مممم
هالة : لالالالا الحسى لوائل مش كده صح
انجى : ههه صح دبستك يا وائل بس تحبى الحس له ايه
هالة : مممم مش عارفة
انجى : عنك انتى المره دى حلحس زبه
نظرت انجى الى وائل من اعلى الى اسفل ثم وجهت نظرها الى مكان زبه وهى تلعب بلسنها على شفايفها من الخارج
انجى : يلا قوم اقف قدام السرير
وقف وائل امام السرير وجلست انجى امامه ثم امسكت البنطلون وانزلتة ثم البوكسر ليظهر زبه منتصب امامها فنظرت انجى الى هالة وقامت انجى بنفس الحركة وهى مداعبة شفايفها بلسانها وهى تنظر الى هالة ثم اتجهت انجى برأسها الى زب وائل

وامسكته وبدءت بلحسة من جميع جوانبه ثم لحست الرأس وحتى البويضات
انجى خبره كبيره فى عالم الجنس كما قالت وهى محبه جدا لجميع انواع الجنس فكانت تلحس زبى بمنتهى الحرفية و المتعة لها و لى وكانت تتعمد النظر الى هالة كل فتره لترى تعبيرات وجهها مر بعض الوقت ثم تركت انجى زبى ورفعت البوكسر و البنطلون لى مره اخرى وكان زبى وقتها منتصب عن اخره

انجى : يلا نكمل رمت انجى الزهر ( بوس ) دورك تانى يا هالة عشان انتى خلتينى الحس لجوزك زبه
كانت انجى جريئة فى كلمها و الفظها ولا تخجل من شىء وده كان بيخلينى استثار جدا وهالة كمان واضح عليها الاثاره من كلام انجى
رمت هالة الزهر ( البزاز )
انجى : وااو اخيرا حشوف بزازك يا هالة لا وكمان حبوسهم

اتجهت انجى بجوار هالة وبدءت بالتحسيس على بززها من الخارج
انجى : مممم وكمان من غير برا يا هالة اوووف
رفعت انجى لهالة التى شيرت الكات لتجد بزاز هالة زوجتى
انجى : يا لهوى يا هالة ايه البزاز الحلوه دى

طبعا انا كنت مكسوفة جدا خصوصا دى اول مره حد يشوف بزازى غير جوزى وكمان اللى يشوف بزازى ست وكمان قدام جوزى مع ان فى المصارحة اللى تمت بينى وبين جوزى عرفته ان ايام ثانوى اتعرفت على شاب جارى وبعد كام شهر باسنى من شفايفى ولعب فى بزازى بس من غير ما يشوفهم ولا يرضع منهم كان لمس من على الملابس فقط ورغم ان لمسات وائل لبزازى ولعبه فيهم بيثرنى جدا لكن كلام انجى ولمستها وكمان لما باست بزازى و حلماتى كان شىء مختلف تماما وحسيت بكسى بقى مبلول على اخره كنت فى عالم تانى وكنت هايجة ومستمتعة باللى بتعملة ومش عايزها تسيب بزازى خالص لانى كنت بتخيل الافلام اللى بشوفها مع وائل

بدءت انجى ترضع بزاز هالة المستسلمة تماما

وائل : هو مش الامر بوس بس ولا ايه
انجى : بصراحة بزاز مراتك تجنن مش قادره اسيبهم ما تسيبك من الزهر بقى وتعالى ارضع معايا بزاز مراتك شرموطة قوى

انجى دى كلامها سافلا وصريح يهيج على الاخر لاقتنى بدون اى تفكير روحت لحد عندهم و جلست بجوارهم وبدءت الحس بز هالة انا برضع فى ناحية وجنب منى انجى بترضع فى الناحية الثانية وبدءت هالة تنهار من اللى بيحصل وبدءنا نسمع انين طالع من فم هالة

هالة : اااااااه مممممم اوووف مممممم
انجى : تعالى يا وائل على ركبتك جنب منى نعلب بلسنا نفس الحلمه بتاعة هالة

ذهبت على ركبتى وبدءت اداعب بلسانى حلمه هالة و انجى تداعب نفس الحلمه بلسانها وجاء لسانى على لسان انجى اكثر من مره وفى احدى المرات وضعت انجى يدها على راسى من الخلف وجعلتى ابوس شفتيها ثم بدءت بمداعبة لسانى بلسانها وكانت قبلة طويلة كل ذالك امام بزاز زوجتى هالة التى تنظر لنا بعد ذالك وجهت انجى وجهى مره اخرى الى بزاز هالة واتجهت انجى الى البز الاخر لتكمل مص حلمات زوجتى بعد لحظات قامت انجى ووقفت وبدءت بفك الازرار الثلاثة لتنطلق بززها الكبيره وتظهر كاملة امامى انا و زوجتى هالة فقامت انجى بخلع البرا نهائيا ثم قامت بنزع الاندر الخاص بها ليظهر كسها كنت انظر انا وهالة لما تفعلة انجى لكن انجى جعلت هالة تقف وبدءت بخلع ملابس هالة حتى اصبحت عاريه تمام ثم اتجهت لى وقامت بتعريتى ايضا ثم جلسنا على السرير انجى بالمنتصف وهالة على اليمين وانا على اليسار ودون ان نتحدث امسكت راس هالة لتجعلها ترضع بزها و امسكت راسى لتجعلنى ارضع البز الاخر
انجى : مممم ايوه ممم ارضعوا بزازى مصوا حلماتى مممم قطعوا بزازى مص ممممم اااااااه

ثم تركت راسى ورأس هالة ونامت الى الخلف ثم اشارت لنا لتكملة رضاعة بزازها وبالفعل جلسنا على جنبينا وكلا منا يرضع فى بز انجى التى مدت يدها لتداعب زبى و اليد الاخرى تداعب كس هالة لحظات وطلبت انجى منى ان استلقى على السرير فى المنتصف وذهبت انجى الى جه و هالة بالجهه الاخرى وبدءوا بمص زبى وكان احساس رائع ان ترى سيدتان يمصون زبك كان شعور جميل جدا ولم تترك انجى الوضع يمر هكذا فبدءت ببوس شفايف زوجتى هالة ثم يعدون للمص ثم تعود و تبوس شفايفها مره اخرى

انجى : ايه يا وائل ما تمد ايدك كده والعب فى كسى انا ومراتك ولا حتى طيزنا ولا مكسوف
وبالفعل قمت بمد يدى اداعب كس زوجتى هالة وباليد الاخرى كس انجى وبدءت بإدخال اصابعى فى كس كل واحده منهن
انجى : يلا بقى نامى انتى يا هالة فى النص وانا وجوزك حندلع كسك احلى دلع
نامت هالة وبدءت انا وانجى بلحس كس و زنبور هالة زوجتى وكانت انجى فى بعض اللحظات تتركنى وتصعد لمص بزاز هالة وبوس شفايفها ثم تعود للحس مره اخرى وفعلت ذالك عده مرات ثم بدءت انجى بيدها تداعب زنبور هالة التى بدءت تتلوى بشده الى ان اتت هالة شهوتها بقوه
هالة : اااااااه اااااااه ااااااااااااااه
انجى : مممم تجننى يا هالة يلا متعوا كسى بقى
ونامت انجى بالمنتصف
انجى : هالة هاتى رجليك وخلى وشى بينهم عايزه الحس كسك وانتى بتلحسى كسى

ووضعت هالة ارجلها كما طلبت انجى وهى وضعية 69 الشهيره وكانت اساعد هالة فى لحس كس انجى اللى كانت بتحلس كس هالة وايدها ماسكة زبى وانا بلحس لها
انجى : العبى بأيدك جامد على زنبورى يا هالة وانت يا وائل نكنى بصباعك فى كسى اةةةة ممم احححح اااااااااااه اووف حجيبهم نكنى جامد يا وائل اااااااه اااااااااااااااااااااه
واتت انجى شهوتها
انجى : يلا بقى يا بطل دورك نمتع زبك بالنيك
نمت على ظهرى مره اخرى وبدءت انجى و هالة بمص زبى مره اخرى الى ان انتصب عن اخره
انجى : يلا يا هالة اركبى زب جوزك
وركبت هالة زبى وبدءت بالصعود و الهبوط وانجى تداعب زبى و كس هالة بيدها وترضع بزاز هالة التى تتأرجح لاعلى واسفل بقوه
انجى : ايوه يا هالة نيكى زب جوزك جامد دخلية للاخر يلا يا لبوة وانت يا وائل نيك شرموطك جامد نيك كسها الحلوه ده شايف بززها بتتنطط ازاى
اتت هالة شهوتها على زبى بعد الكلام اللى كانت بتقولة انجى نزلت هالة ومسكت انجى زبى ومصته عده مصات ثم ركبت على زبى بنفس الوضعيه
انجى : شايفة يا هالة انا راكبه زب جوزك ازاى مممم زبه يجنن وواقف قوى مممم يلا يا وائل متع كسى متعنى انا شرموطك انا لبوتك نيكنى جامد نيك كسى مترحمهوش اةةة اةة وانتى يا هالة ارضعى بزازى مصيهم جامد والعبى فى كسى وانا بتناك من جوزك اااااااه مم اااااااه

كانت انجى بتتنطط على زبى جامد قوى وكلامها خلانى اولع اتت انجى شهوتها على زبى وانا حسيت انى خلاص حجيبهم
وائل : حجيبهم يا انجى حجيبهم يا هالة
قامت انجى بسرعة البرق وبدءت بتجليخ زبى بسرعة
انجى : قربى بزازك يا هالة بسرعة من زب جوزك
وبالفعل اتت شهوتى بقوه و غزارة على بزاز زوجتى هالة وبعد اخر قطره من لبنى اتجهت انجى الى بزاز زوجتى وبدءت بلحس لبنى من عليها ثم انجى جعلت هالة تمص اصابعها لتمص بعض القطرات من لبنى التى على اصابعها وكانت اول مره تذوق هالة لبنى ارتمينا على السرير نحن الثلاثة من شده الارهاق و الاستمتاع

مرت خمسة دقائق من الصمت
انجى : ماتيجوا ناخد شاور كلنا
هالة : احنا الثلاثة
انجى : اة وفيها ايه اوعى تكونوا لسة مكسوفين بعد المعركة اللى حصلت دى هههههههه
هالة : كسوف ايه بقى ماخلاص يلا يا وائل
وائل : يلا بينا

ذهبت انا وانجى و هالة الى الحمام عرايا تماما وكانت انجى ممسكة بيد هالة ودخلنا نحن الثلاثة اسفل الدوش وبدء كل اثنين بغسيل جسم الثالث بالشاور بمعنى انا وهالة نقوم بغسيل جسم انجى ثم انا وانجى نقوم بغسيل جسم هالة وانجى وهالة قامو بغسل جسمى لم يترك منا مكان لم نعبث به باليد حتى ان هالة اتت شهوتها بالحمام قمنا بتنشيف انفسنا وخرجنا وجلسنا امام التليفزيون لحظات وقامت هالة وانجى الى المطبخ لتحضير بعض الطعام الخفيف و بعض المشروبات مر بعض الوقت دون اى حس من انجى او هالة فذهبت الى المطبخ ونظرت للداخل لاجد هالة متكأه على رخامه المطبخ وفاتحة ارجلها وفى الاسفل انجى تقوم بلحس كس هالة واحدى ايدى انجى يداعب بز هالة و هالة مغمضة العينان وتداعب بزها الاخر بيدها

وائل : اللى يتمتع لوحده يزور
ففتحت هالة عينها وانزلت يدها من على صدرها ونظرت الى و انجى تركت كس هالة ونظرت الى ايضا
انجى : اعمل ايه فى مراتك جسمها يجنن وكسها هايج على طول ده انا يدوب بوستها من شفايفها وبحط ايدى على كسها لاقيتة مبلول فنزلت اطفى ناره شوية
وائل : ماشى بس مش ناكل الاول انا جعان جدا
هالة : لحظات و السندوتشات تكون جاهزه

خرجت وفعلا بعد 10 دقائق رجعت هالة وخلفها انجى بالسندوتشات و المشروبات قعدنا أكلنا واتكلمنا انا و هالة وانجى فى كلام عادى جدا مفيهوش اى سكس لحد ما خلصنا اكل

انجى : يا وائل انت و هالة انا لما هالة كلمتنى وطلبت نمارس احنا الثلاثة انا وافقت بس كان ليا شرط انى انفرد بهالة انا بقى دلوقتى عايزه انفرد بهالة من غير ما تدخل يا وائل بس لو حابب تتفرج مفيش مشكلة وانا بعد ما اخلص اوعدك بمفاجأة حلوه ليك
وائل : مفاجأة ايه
انجى : لا لما اخلص انا و هالة الاول تمام

لم تترك انجى لنا اى كلام فمسكت هالة من يدها و اتجهت الى غرفة النوم وانا طفيت التليفزيون ودخلت وراهم كانوا هما ناموا على السرير وانا اتجهت الى فوتيه موجود فى غرفة النوم وجلست عليه لاشاهد ما سوف يحدث

بدءت انجى فى بوس جسم هالة وتداعبه بيدها ثم قامت ببوس هالة من شفتيها بوسه طوووووووويلة جدا هى مكنتش بتبوسها دى كانت بتكلها بوس ومص و لحس شفايف و لسان وهالة مستسلمه وبتحاول تجارى انجى بعد شويه نزلت انجى وبدءت ترضع بزاز هالة وبعد كده نزلت على كس هالة لحس وبوس ونيك بالصوابع ثم جابت انجى الزب الصناعى وشغلتة وبدءت تحطة على زنبور هالة اللى بدءت تصوت بصوت مكتوم لحد ما جابت شهوتها لكن انجى مرحمتهاش وفضلت مكملة ودخلت الزب الصناعى فى كس هالة اللى عمالة تتلوى من الشهوه بعد كده قعدت انجى قدام هالة وفتحت رجلها ودخلت بين ارجلها وبدءت تدعك كسها فى كس هالة و الزب الصناعى بين كساسهم وبدءت تدخلة فى كسها شوية وكس هالة شوية اللى جابت شهوتها تانى اديت انجى الزب لهالة عشان تداعب بيه كس انجى وفعلا بدءت هالة تحطة على زنبور انجى و تدخل الزب و تطلعة من كس انجى اللى جابت شهوتها وبعدين عملوا وضعيه 69

انجى : يلا يا هالة نلعب فى كس بعض جامد عايزه اجيب شهوتى انا وانتى مع بعض
وفعلا بدءت كل واحده بدعك كس الاخرى ويدخلوا صوابعهم فى كس بعض
انجى : اااااااه اااااااه يلا يا هالة حجيبهم هاتيهم معايا يا حبيبتى اااااااه اااااااه
هالة : وانا كمان حجيبهم اااااااه اااااااه اااااااه اممممم
واتت هالة وانجى رعشتهم ثم نامت انجى بجوار هالة وانا مازلت مندهش مما حدث مرت لحظات
انجى : ايه رايك فى اللى شوفتة
وائل : ولا اجدع فيلم سكس
انجى : هههه يلا بقى عشان اديك المفاجأة اللى قولتلك عليها
وائل : ايه المفاجأة قولى
انجى : نكت واحده قبل كده من طيزها
وائل : من الطيز بصراحة لا
انجى : تمام انا حخليك تنكنى من طيزى مع انى معملتهاش كتير قبل كده يمكن مرتين ثلاثة بس انا حخليك تتمتع وتجرب نيك الطيز

جلست انجى على السرير وطلبت منى ان اقوم واقف امامها وبدءت بمص زبى حتى ينتصب عن اخره و اثناء ذالك امسكت يدى وجعلتى اداعب بززها وحلمتها بيدى لحظات واتخذت انجى وضع السجود على السرير وانخفضت برأسها الى الامام ليكون كسها و فتحة طيزها امامى وعلى مستوى زبى
انجى : وائل الحس كسى شوية و بل صباعك اللى فى النص ودخلة فى طيزى واحده واحده عشان طيزى توسع شوية

وفعلا بدءت بفعل ذالك لفتره ثم امسكت الزب الصناعى واعطتنى اياه
انجى : خد الزب ده وشوف اى كريم او فازلين او زيت وحطة على الزب وحاول تدخلة فى طيزى شوية شوية
احضرت زيت ووضعتة على الزب ودهنت خرم طيزها ايضا وبدءت بإدخال الزب واحده واحده وكنت بلحس كسها اثناء ذلك
انجى : اةةة مممم بيوجع شوية بس حستحمل عشان خاطر زبك يا وائل ممممم ماتيجى يا هالة الحس كسك شوية
هالة : لالالالا خلاص مش قادره حاسة انى نشفت ده انا مش عارفه جبتهم كام مره النهارده
انجى : هههه يا موزه الكس يحب الزياده ههه
ضحكنا جميعا وانا مستمر فيما افعلة حتى دخل ربع الزب الصناعى تقريبا
انجى : يلا بقى شيل الزب الصناعى ودخل زبك فى طيزى ونيك واستمتع بس براحة عليا

شيلت الزب الصناعى وبدءت ادخل زبى بعد ما دهنته زيت كان الزب الصناعى اعرض من زبى فدخل زبى بسهولة الى طيز انجى
انجى : احححح اوووف يجنن زبك يا وائل يلا نكنى بقى
بدءت بنيك انجى بهدوء وكل فتره اشعر ان زبى دخل اكثر وكانت طيزها ضيقة وممتعة جدا تعودت انجى على زبى فبدءت ازيد من سرعة النيك
انجى : اااااااه اااااااه اااااااه شايفة يا هالة جوزك فشخ طيزى ازاى زبه يجنن اممم احححح اووف
بدءت انجى تلعب فى كسها وانا بنيك طيزها وبدء صوتها فى العلو
انجى : اااااااه اااااااه اااااااه نكنى يا وائل نيك طيزى اةةة اةةة حجيبهم يا وائل اةة اةة
بدءت عضلات طيز انجى تضغط على زبى فشعرت انى اقتربت من القذف
وائل : وانا كمان حجيبهم مممم
انجى : متطلعش زبك نزل لبنك السخن فى طيزى اااااااه اااااااه
وائل : حنزلهم فى طيزك اااااااه ممممممم اوووف
وانطلقت حمم من زبى فى طيز انجى وكانت هى الاخرى تأتى بشهوتها
انجى : طلعة براحة بقى
اخرجت زبى بهدوء وارتميت على السرير بجوارهم وكانت هالة تتابع ما يحدث بإبتسامه خفيفة

لم ندرك اى شىء إلا الصباح فقمت مفزوع من النوم لارى هالة وانجى بجوارى عاريتان كما كانوا امس فانجى باتت عندنا ولم تذهب نظرت فى الساعة كانت السابعة والنصف صباحا واليوم هو يوم الجمعة فتسحبت وذهبت الى الحمام وعند الخروج

وجت انجى امامى ومازالت عارية
وائل : صباح النور
انجى : معلش مقدرتش امشى امبارح عينى راحت فى النوم على طول
وائل : ولا يهمك البيت بيتك
انجى : شكرا يا وائل بس انتم كابلز يجنن بصراحة مكنتش متوقعة انى حنبسط كده
وائل : وانا كمان انبسط واكيد هالة كمان
هالة : فعلا انبسط
وائل : صحيتى حبيبتى صباح النور
انجى : صباح الفل يا قمر
هالة : صباح النور عليكم مممم جسمى مكسر حاسة انى كنت فى مارثون امبارح
انجى : ليكى حق ده انتى جبتيهم ولا عشرين مره ههههههه

ضحكنا جميعا ودخلت انجى الحمام وبعدها هالة كنت انا لابست بوكسر و تى شيرت ولما خرجت هالة لبست روب قصير بدون اى شىء اسفلة وعندما خرجت انجى ارتدت الاندر الجلد فقط وتركت بززها عارية كانت هالة اعدت فطور جلسنا جميعا واكلنا واثناء الاكل بدءت انجى الحديث
انجى : قولولى بقى ناوين تكرروا موضوع واحده تانى معاكم ده ولا لا
وائل : بصراحة مش عارف
انجى : وانتى يا هالة
هالة : بردوا مش عارفة
انجى : انتم عارفين انا الموضوع عجبنى جدا وبفكر اعملة تانى
وائل : لو انتى ممكن نعملة تانى ولا ايه رايك هالة
هالة : طبعا بعيد عن الاستمتاع والجنس احنا ارتحنا ليكى
انجى : ميرسى حبيبتى بس متزعلوش منى انا لو حعملة تانى غالبا حيكون مع ناس تانية
وائل : ليه احنا زعلانكى ولا حاجة
انجى : لا لا ابدا احنا حنفضل اصدقاء على طول بس انا بحب التغير ومفتكرش اننا لو عملنا كده مع بعض تانى حنستمتع زى المره دى عموما خلوها بظروفها تسلم ايدك على الفطار يا هالولة
هالة : ايه رايحة فين
انجى : حروح بقى النهارده الجمعة اجازه مش بفتح المحل حروح اناااااااااام برحتى

قامت انجى ولبست العباية بدون برا واخذت الزب الصناعى ثم قامت بتقبيلى انا وهالة وغادرت المنزل ............................

مر شهر تقريبا على مقابلتنا انا و هالة مع انجى وكانت انجى تتصل كل يومين تقريبا للاطمئنان على هالة و عليا وكان هناك جانبا من الحديث الجنسى بينهم فكانت انجى تسأل هالة اذا كنا تعرفنا على فتاه اخرى او قمنا بممارسة الجنس سويا انا وهالة

وكانت هالة تجيب انجى وفى احدى المرات وصفت هالة لانجى احدى ممارستنا بعد لعب الالعاب الزوجية التى احضرتها انجى هدية لنا وفى مره اخرى قالت انجى لهالة انها منذ ان التقت بنا لم تمارس الجنس مطلقا وكانت تلك المحادثة بعد اسبوعين من التقائنا

وفى نهاية الشهر تقريبا اتصلت انجى بهالة ودار بينهم تلك المحادثة
انجى : ازيك يا هلولة
هالة : ازيك يا انجى عاملة ايه
انجى : انا تمام وانتى
هالة : انا تمام
انجى : بقولك يا هالة
انجى : اسكتى مش اخيرا امبارح مارست الجنس بعد شهر تقريبا من مقابلتكم
هالة : بجد مبروك ههههه راجل ولا ست ولا كابلز
انجى : هههه متشكره لا ست هى مش ست دى بنت لسة عذراء
هالة : يالهوى عذراء وعملتى معاها ايه
انجى : لا متخفيش هى لسة عذراء زى ماهى بس فتحت طيزها بالزب الصناعى
هالة : وانبسطت
انجى : دى كانت فى قمه سعادتها
انجى : لانها بتعشق الجنس وكل ممارستها مع بنات عشان بتخاف من الشباب احسن يفتحوها ولما فتحت طيزها فرحت انها اخيرا حتتناك من طيزها لانها كانت خايفة من الموضوع ده
هالة : هى كام سنه
انجى : 20 سنة فى كلية تجاره
هالة : تمام حبيبتى
انجى : عندى ليكم بقى مفاجأة
انجى : انا اقنعت سهام انها تتناك من زب جوزك
هالة : سهام مين
انجى : البنت اللى قولتلك عليها ركزى يا هالة
هالة : اه اصل انتى مقولتيش اسمها ها المهم كملى
انجى : مفيش بعد ما خلصنا انا وهى كلمتها عليكم ففرحت وقالت طلما متجوزين وانا ضمناكم هى موافقة ها قولتى ايه
هالة : ده وائل حيفرح قوى بس انتى عارفة انا مش خبره قوى مع البنات وخايفة تحصل حاجة غلط
انجى : لا اوعى انت او وائل تفتحوها لو خايفين بلاش
هالة : لالا خليها تيجى
انجى : تمام انا حكلمها واديها رقمك وهى حتكلمك وتتفقوا سوا
هالة : ما تيجى معاها
انجى : انتى عارفه مبدئى مره واحده تكفى
هالة : بس ده احنا حنبقى 3 وانتى الرابعة حاجة جديده
انجى : لا بلاش انا المره دى تمام
انجى : يلا سلام حخليها تكلمك سلام
هالة : اوك سلام

مر بعض الوقت و اتى اتصال على هالة
هالة : الو
سهام : الو هالة معايا
هالة : ايوه انتى سهام
سهام : ايوه
هالة : اهلا سهام
سهام : اهلا بيكى
وظل الصمت للحظات
هالة : انتى مكسوفة ولا ايه
سهام : يعنى شوية
هالة : لا مفيش كسوف بينا احنا بنات زى بعض
سهام : ححاول
هالة : طيب يا سهام تحبى تشرفينا امتى
سهام : مش عارفة شوفى انتى
هالة : طبعا انتى عايزه وقت بدرى اكنك فى الكلية صح
سهام : صح
هالة : خلاص يوم السبت بعد بكره الساعة 9 الصبح كويس
سهام : كويس جدا
هالة : اتفقنا خدى العنوان
اعطت هالة العنوان لسهام وبلغتنى هالة بالمكالمه اللى دارت بينها وبين انجى وبعدين سهام واتى يوم السبت والساعة 9.20 رن جرس الباب وذهبت هالة لتفتح الباب
هالة : اهلا سهام صح
سهام : ايوه هالة صح
هالة : تمام اتفضلى

دخلت سهام وهالة الى الصالة وانا كالعاده فى الدخل انظر عليهم وكانت سهام شابه صغيره 20 سنه ترتدى بنطلون جينز و تى شيرت ابيض نصف كم وكانت هالة ترتدى بيجامه منزل عباره عن شورت و بادى كت زرقاء
هالة : شكلك مكسوفة خالص
سهام : اصل اول مره تكون ست ومعاها جوزها وعموما اول مره ابقى مع راجل
هالة : بصى متفكريش فى اى حاجة فكرى فى الانبساط وبس
سهام : ده اللى قالتوا انجى
هالة : طيب تمام حنادى جوزى اسمه وائل ماشى
سهام : عارفة انجى قالت ليا اسمه
هالة : يا وائل تعالى
دخلت وسلمت على سهام وجلست معهم وبدءت افتح كلام عادى انا و هالة مع سهام عشان تفك شوية وذهبت هالة واحضرت عصير وشربنا العصير وبدء مجرى الكلام يتغير حسب ترتيبى مع هالة
هالة : بتحبى تتفرجى على افلام سكس يا سهام
سهام : انا اتفرجت على افلام قبل كده بس كتير يعنى
هالة : طيب ايه رايك نتفرج سوى
سهام : مفيش مشكلة
هالة : يلا يا وائل جهز الفيلم جوه واحنا حنحصلك
ذهبت للداخل وبدءت بتوصيل اللاب الى شاشة تليفزيون بالداخل وكنت محضر فيلم لبنتين مع رجل وكانت هالة بالخارج تتحدث مع سهام حتى ترفع من خجلها وبالفعل بعد عشره دقائق اتت هالة و معها سهام جلسوا على السرير بملابسهم وانا اطفئت النور وأضئت إضاءه خفيفة و شغلت الفيلم وذهبت معهم الى السرير وكانت سهام فى المنتصف بينى وبين هالة ولكنها كانت قريبة جدا الى هالة فلم اعلق او افعل شىء فعند بداية الفيلم سوف اقوم بالتقرب لها وبالفعل بدء الفيلم وكنت متفق مع هالة لما الفيلم يسخن تبدء تحسس على جسم سهام وفعلا البنتين فى الفيلم بدءوا يبوسوا بعض ويقلعوا بعض ويرضعوا بزاز بعض وهنا هالة مدت ايدها على بزاز سهام من على الملابس شوية ونامت هالة على جنبها وقامت بنزع تى شيرت سهام وفكت لها البرا وبدءت برضاعة بززها وكانت بزاز سهام تعتبر متوسطة لكن حلمتها وردية ومنتصبه جدا لحظات وبدءت هالة بفك زرار بنطلون سهام وادخلت يدها للداخل لتداعب كس سهام بحذر بدءت تنسجم سهام مع هالة

هالة : ما تيجى تشاركنا يا وائل
فنظرت لى سهام وابتسمت ابتسامه خفيفة فأقتربت منها وعينى فى عينها واتجهت الى بززها لارضع منها وكانت هالة فى الجانب الاخر ترضع من البز الثانى
سهام : اااااااااه مممممم
تركتنى هالة ارضع بز سهام بمفردى ونزلت لتخلع بنطلون سهام ثم الاندر وفتحت ارجل سهام ودخلت برأسها بين ارجل سهام وبدءت لحس كسها واصبحت سهام عارية تماما
سهام : اااااااااااه مممممم يجنن الاحساس ده مممممممم
مازلت ارضع بز سهام ويدى الاخرى تعبث بالبز الاخر ثم بدءت ببوس سهام من شفتيها ويدى تداعب بززها ثم نمت على ظهرى وبدءت اخلع ملابسى حتى اصبحت عارى وعدت الى حضن سهام لاكمل رضاعة بزها وقبل ان امسك البز الاخر بيدى امسكت يدها ووجهتها الى زبى المنتصب فبدءت باللعب بزبى
سهام : ممكن امصة
وائل : طبعا انتى اول مره تمصى زب
سهام : اة اول مره

جثوت على ركبتى وزبى منتصب امامى فأمسكتة وبدءت تداعب شفايفها به ثم بدءت ببوسة وتحسسه بلسنها ثم ادخلتة فى فمها
سهام : مممم يجنن مممممم
بدءت تمصة بقوه ومازالت هالة تلحس كس سهام مع دخول اصابعها فى طيز سهام حتى تعدها لى كى انيكها فى طيزها بدءت سهام تتلوى وتئن وفى فمها زبى واتت سهام رعشتها فقامت هالة وجلست بجوار سهام وبدءت برضاعة بزها
هالة : ايه محدش حيريح كسى ولا ايه
نامت هالة على ظهرها واخرت سهام زبى من فمها
سهام : لا ازاى ده انا مشتاقة انى الحس كسك
وقامت سهام وقبل نزولها لكس زوجتى هالة قامت ببوسها من فمها ثم نزلت رضعت بززها وانا منتظر بجوارهم لحظات ونزلت سهام الى بين ارجل زوجتى حتى تلحس لها كسها
سهام : بزازك حلوه قوى يا هالة نفسى بزازى تكبر كده زيك انتى و انجى
بدءت سهام فى لحس كس هالة فأتجهت الى سهام كى اساعدها وبدءت افعل مع سهام كما كانت تفعل معى انجى حيث بدءت اقرب لسانى من لسان سهام ثم اغوص معها فى بوسه ثم نعود للحس كس هالة امسكت يد سهام وجعلتها تدخل اصابعها فى كس هالة زوجتى وبدءت سهام بنيك زوجتى بأصابعها وهى تلحس لها ثم ذهبت الى هالة وجعلتها ترضع زبى بدءت هالة تئن وتئن الى ان اتت شهوتها
وائل : يلا يا بنات دور زبى يدلع

نمت على ظهرى وبدءت هالة وسهام بمص زبى و قاموا بعرض امام حيث ان واحده تمص زبى والاخرى تداعب جسدها من مص ولحس وبوس وكانت سهام تضع يدها فى كس هالة واحيانا فى طيزها ولاول مره هالة تترك احد يداعب طيزها ويدخل اصبعه فيها وكانت هالة تفعل نفس الشىء مع سهام الى اصبح زبى جاهز فطلبت من الاثنين يقومون بوضع السجود على السرير حتى تصبح طيزهم واكساسهم امامى وبالفعل فعلوا ذلك فأنحنين وبدءت بمداعبة كس و طيز كل واحده منهن فمن اقوم بلحس كسها يدى تكون تداعب كس الاخر او طيزها ثم اتجهت الى هالة زوجتى وبدءت بإدخال زبى بكسها ثم بدءت بنكها بقوه حتى يبتل زبى واستطيع ادخالة فى طيز سهام التى كنت ادخل اصبعى فى طيزها اثناء نيك زوجتى قمت بإخراج زبى من كس زوجتى وذهبت الى طيز سهام التى كانت مستعده لاستقبال زبى وبدءت ادخلة بهدوء رغم ان انا وهالة وضعنا ايدينا فى طيز سهام لتوسعتها الى ان زبى يعتبر كبير فلم تستوعب فتحة طيزها زبى فجلبت زيت ووضعته على زبى وعلى فتحتة طيزها ثم بدءت بإدخال زبى الذى دخل جزء منه مع تأوهات سهام فبدءت زوجتى بمداعبة بزاز سهام بيدها

سهام : اةةة احححح بيوجع ويحرق اوووف اةةةة
اعتدلت هالة وبدءت بدعك كس سهام بيدها لمحاولة تهيجها حتى تنسى الم دخول زبى وبعد عده محاولا اخير بدءت سهام فى التعود على زبى بطيزها وبدء الاستمتاع
وائل : اوووف يا هالة طيز سهام ضيق خالص وسخن يجنن ممممم
هالة : ايه رايك يا سهام فى زب جوزى
سهام : اةةة اةة يجنن نفسى بقى اتناك فى كسى بس زبه فى طيزى جميل قوى
اخرجت زبى من طيز سهام بشويش وادخلتة فى كس هالة وبدءت بالتناوب انيك طيز سهام وكس زوجتى واتت سهام رعشتها ومن قبلها هالة ولكنى استمريت بنيك طيز سهام الى ان شعرت انى سوف اقذف
وائل : اةةة ممم حجيبهم يا هالة
هالة : هاتهم فى طيز سهام هاتهم يا حبيبى غرق طيزها بلبنك
سهام : نزلهم فيا يا وائل طفى نار طيزى اةةةة اةةة
وانطلقت شهوتى فى طيز سهام بقوه وغزاره ثم اخرجت زبى وارتميت بجوارهم على السرير واتوا الاثنان بحضنى وكنت اداعب بزازهم بيدى ويدهم تداعب زبى ثم مصوا أصابعهم ليتذوقوا ما تبقى من لبنى على ايديهم ......

ارتدت سهام ملابسها بعد اخذ شاور سريع لان ميعاد عودتها الى منزلها اقترب وقامت بتوديعى انا وهالة ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

فى المساء اتصلت انجى لتعرف ما تم مع سهام وحكت هالة لانجى ما حدث بالتفصيل مر اسبوع وعاودت انجى الاتصال
هالة : الو ازيك يا انجى فينك بقالك اسبوع مش بتتصلى ولما كلمتك تليفونك على طول مفلق
انجى : ازيك يا هالولة معلش حبيبتى اصل كنت فى دبى وتليفونى قفلتة لحد ما ارجع
هالة : دبى ايوه يا عم ماشى شغل ولا فسحة ولا ....
انجى : يا شرموطة ههههه شغل وفسحة و ييييي هههههههه
هالة : ههههه كده انتى اللى شرموطة كبيره احكيلى بقى
انجى : ححكيلك بس عندك جديد
هالة : لا مفيش جديد
انجى : وسهام مش بتتصل
هالة : لا يظهر زيك بتحب التجديد
انجى : جدعة
هالة : المهم احكيلى
انجى : ححكيلك يا ستى انا روحت اجيب بضاعة جديده خلصت كلة تمام قولت اتفسح فذهبت للشوبنج وبليل الفندق اللى انا قاعده فيه موجد صاله ديسكو فدخلت وقعدت شوية ولاقيت واحده جايه بتتكلم مصرى فلما اتكلمت معاها عرفت انى مصرية

اتعرفنا على بعض وبعد نصف ساعة تقريبا جوزها وصل وطبعا قعد معانا اكلنا وشربنا ورقصنا كمان وهما قاعدين فى نفس الفندق وجايين زياره لدبى فسحة وشغل المهم انا كنت متوقعة انها عايزه انى انام معها ومع جوزها لكن بعد حوالى ساعتين

جالوا اتصال فأستأذن وذهب لباب الدخول ودخل شاب ومعاه واحده وجلسوا على ترابيزه مع زوج الست اللى معايا واسمها دعاء وزوجها خالد شوية وشاور ليها زوجها فستأذنت منى وراحت قولت تمام كده اطلع بقى اريح وانا قايمه كانوا هما كمان

قايمين فجت دعاء واعتذرت منى وطلبت رقم غرفتى عشان تبقى تتصل بيا وفعلا اديتها الرقم وطلعوا وانا طلعت وراهم وركبوا اسانسر الفندق و انا دخلت اسانسير تانى ودخلت غرفتى ونمت لاقيت الساعة 4 بليل تليفون قومت مخضوضة مين

حيتصل بيا لاقيتها دعاء وفضلت تتأسف انها صحتنى وطلبت تيجى غرفتى فرحبت بيها مع انه ميعاد غريب شوية ووصلت دعاء وبدءت تحكى ان جوزها من النوع اللى بيحب التبادل و
هالة : استنى تبادل ايه التبادل ده
انجى : تبادل ازواج متعرفيهوش
انجى : يعنى اثنين متزوجين يبادلوا زوجتهم ببعض كل واحد ينام مع زوجة التانى
هالة : احيه ايه الهبل ده
انجى : فى ناس بتحب كده عادى يعنى ما انتى بتجيبى ست لجوزك
هالة : اه بس ست مش راجل
انجى : فى ناس شايفة ان الموضوع ده عادى زى ما انتى شايفة موضوع عادى وعلى فكره فى رجالة بتجيب راجل ثالث بس معاهم بيحب يشوف مراته وهى بتتناك من غيره كل دى ميول و اذواق وكل واحد بيتمتع بطريقتة
هالة : وجه نظر تحترم ما علينا كملى
انجى : ماشى لما دعاء بدءت تحكى ان جوزها اخد الست وراح غرفتهم والراجل اخذ دعاء فى غرفتة وكل واحد نام مع الست اللى معاه والمفروض انها ترجع الصبح غرفتها و الزوجه الثانية ترجع غرفتها لكن الراجل اللى معاها مش قد كده وريح

نفسة ونام وهى مش جايلها نوم فقررت تتصل بيا
انجى : ودى عايزه بعدين طبعا ريحتها هههههه
هالة : ههههه
انجى : على فكره فى ناس بتعمل تبادل مع بعض فى نفس الغرفة وفى ناس تانية مش بتحب التبادل بس بيعملوا ايه يبقى كل راجل مع مراته بس يبقوا قدام بعض فى نفس الغرفة اكنهم بيتفرجوا على فيلم بس فيلم لايف ومحدش يلمس زوجة الثانى

وفى ناس تانية بيعملوا نفس الموضوع بس بيبقى فى لمس وبوس و احضان ومص ولحس ولعب فى البزاز يعنى اى حاجة مباحة الا انه ينيك زوجة الاخر وفى ناس كمان كلة مباح الا نيك الكس يعنى ممكن من الطيز وناس كمان ....
هالة : ايه ده كلة ده انتى موسوعة هههههه
انجى : مش بعرفك على الدنيا اللى حواليكى الجنس بحر كبير ملهوش اخر طيب تعرفى جنس المحارم
هالة : وده ايه كمان
انجى : يوووووه ده قصة لوحده تلاقى اب مع بنته او ولد مع امه او عيلة مع بعض الابن مع عمته وخالتة والبنت مع عمها وخلها او اخوها
هالة : بس بس بس ايه ده
انجى : دى اذواق وميول وكل شخص حسب دماغة وافكاره وزى ما بتحترمى ميولك انتى وجوزك لازم تحترمى الاخرين طالما مش بيضرك فى حاجة صح ولا انا غلطانة
هالة : صح 100 فى 100
انجى : بالمناسبة مش نفسك انتى وجوزك فى حاجة مطرقعة
انجى : بفكر فى فكره مجنونة
هالة : اللى هى ايه
انجى : عايزه اعمل حفلة
هالة : وماله اعملى حفلة ده بمناسبة عيد ميلادك ولا ايه
انجى : هههه عيد ميلادى ايه حفلة نيك
هالة : يالهوى حفلة نيك ايه دى كمان قولى يا شرموطة ده انتى مصيبة ايه حفلة النيك دى
انجى : بفكر اعزم دعاء و جوزها وانتى وجوزك و سهام وانا
هالة : اربع ستات مع راجلين يالهوى
انجى : اه ايه رايك بقى
هالة : لا طبعا انا مفيش راجل غير جوزى يلمسنى او يشوفنى عريانة لالالا انا لو قولت لوائل ده يذبحنى
انجى : لو على وائل سبية انا حقنعة المهم انتى
هالة : لا لالالالا يعنى لا
انجى : طيب مش حخلية يلمسك
هالة : ابقى عريانة قدام راجل تانى لا يا انجى
بعد عده محاولات من انجى قدرت تقنع هالة بأنها تصبح عاريه امام زوج دعاء لكن كان شرط هالة انه لا يلمسها وان وائل يوافق فقامت انجى بمكالمه وائل واستطاعت ان تقنعة بالتجربة وبعد عده ايام تم الاتفاق مع جميع الاطراف لحضور الحفلة فى

شقة انجى وكان الموعد فى التاسعة صباحا حتى تستطيع سهام الحضور

كانت سهام اول الواصلين ومن بعدها وائل و هالة ثم دعاء وخالد تركت انجى الجميع يتحدثون ودخلت لجلب العصائر فى كاسات ويبدوا ان انجى تنوى على شىء خصوصا لهالة و سهام حيث وضعت للجميع ماده مثيره للشهوه اتت بها من دبى

وحبوب هلوسة اتت بها من مصر دخلت انجى وبيدها المشروب وقام الجميع بالشرب حتى اخر قطره وما ان احست انجى بأن مفعول الماده بدء فقامت ببدء خلع ملابسها حتى اصبحت عاريه ثم اتجهت الى دعاء وقامت بنزع ملابسها ثم الى هالة

واخيرا الى سهام تجمع الأربعة نساء فى دائره وبدءت انجى فى ممارسة الجنس مع الثلاثة الاخرين فأندمجوا جميعا سريعا بفضل مفعول الماده قام خالد و وائل بنزع ملابسهم وبدءوا فى مداعبه ازبارهم بيدهم وهم يشاهدون الفتيات الاربعة وكانه فيلم سحاق جماعى كانت الإثارة عن اخرها فمع مرور الوقت يشتد مفعول الماده المثيره للشهوه نزل وائل و خالد بين النساء الاربعة يتجولون بين اجسادهم وكانت هالة ودعاء مع وائل و انجى و سهام مع خالد فبدأوا بمص قضيب الرجال وكانوا الرجال يتحسسون اكساس و بزاز وطياز البنات وبدء وائل بنيك دعاء و خالد بنيك انجى ثم بدلت هالة مع دعاء وهنا ناك خالد سهام من كسها ففض غشاء بكارتها لكن مع تاثير الماده لم تشغل سهام بالها و كانت مستمتعة..

ظل النيك على اشده الى ان اخذت انجى هالة وجعلت خالد ينكها امام زوجها اثناء ما كان وائل ينيك دعاء زوجة خالد امام زوجها ايضا وبدءت من الفوضى فكل رجل من الاثنان يستطيع ان ينيك من تحلو له فوائل ناك سهام بعد دعاء فسهام اصبحت مفتوحة الان وبعد ان تذوق خالد كس هالة تذوق حلاوه نيك طيزها بمساعده انجى التى جعلت وائل ايضا ينيك دعاء بطيزها لأول مره اتى الجميع شهوته عدة مرات فأرتمى الجميع مكانهم على الارض وبعد ساعة بدء الجميع يستيقظ وكانت الفاجعة ...

فهالة فى حضن خالد و سهام فى حضن وائل و دعاء وانجى فى احضان بعضهم البعض

سهام : يا لهوى يا لهوى
استيقظ الجميع على صيحات سهام التى فقدت عذريتها واستيقظت هالة ووجدت نفسها فى احضان خالد فنظر وائل ليجد زوجته فى احضان خالد

وائل : ايه اللى انتى عملتيه ده يا انجى
انجى : كل اللى عملته انى خلتكم كلكم تتمتعوا بالجنس
سهام : وانا عملتى كده فيا ليه طيب هما متجوزين انا ليه عملتى كده وفضحتينى
انجى : ولا تخافى خالد حيتقدم ليكى ويتجوزك وأهلك حيوفقوا على طول لأنه غنى جدا ولا ايه يا خالد
خالد : طبعا مفيش مشكلة
انجى : عندك مانع يا دعاء
دعاء : لا طبعا دى اول مره اتمتع بجد ونفسى نعمل تانى كده واحنا فى وعينا
هالة : وانا ازاى ابص فى وش وائل تانى ولا هو يبص فى وشى تانى ازاى
انجى : عادى يا هالوله احنا كلنا واحد دلوقتى واعتقد ان وائل دماغة اكبر من كده ولا ايه
وائل : مش عارف انتى عملتى فينا كده ليه
انجى : يوووه يا وائل حنعيده خليك اسبور وجينتل مان ومتحرر زى ما عايز تنيك ستات من حق مراتك كمان تتتتــ ... تنبسط مش حقول لفظ كبير عشان بس نفسيتك فى الاول وبعدين عندك 3 ستات غير مراتك تمتعهم وتتمتع معاهم ولسه كمان ممكن نبقى اربعة وخمسة واكتر كمان اتحرروا من كل حاجة وخلوا المتعة هى اللى قدامكــــــــــــــــــــــم

إلى اللقاء فى قصة أخرى منفصلة متصلة ( ما بعد التخيلات ) تحكى عن ما دار بين أبطال القصة بعد تلك الليلة مع تحياتى

النـــــــــــــــــــــهايــــــــــــــــــــــــــــــــة

ثانياً : ما بعد التخيلات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ذهب الجميع الى منازلهم بعد ما دار فى بيت انجى ( راجع قصة التخيلات ) منهم من سعيد ومنهم من كان حزين وكان السعيد فى ما حدث انجى طبعا و خالد وزوجتة دعاء اما هالة و زوجها وائل فكانوا غير راضين عما حدث اما المصيبة الكبرى كانت لسهام لانها فقدت اعز ما تملك عذريتها

لم تتحمل هالة ما حدث فذهبت الى عائلتها بحجة ان زوجها وائل سوف يسافر عده ايام لانها لم تتحمل ان ترى وائل بعد ما حدث وهو انه شاهدها وهى تمارس الجنس مع خالد زوج دعاء ولم يتحرك او يحاول يمنع ما حدث اما وائل رغم انه كان يريد تغيير حياتة الا انه لم يكن يتوقع ما حدث وان انجى سوف تقوم بخطة لجعل زوجتة هالة تتناك من غيره فكان غير مدرك ما حدث ولا يعلم كيف يتأقلم مع الوضع لذلك ترك زوجتة هالة تذهب الى اهلها اما سهام فلم تذهب يومان متتاليان الى الجامعة وكانت منهاره تمام وحاولت اسرتها معرفة ما حدث لكنها كانت تجيب بإنها تشاجرت مع احدى زميلها فى الكلية ومرت الايام ..............

مر اسبوع وذهبت سهام الى الكلية لتتفاجأ بإنجى
انجى : ازيك يا سهام بقالى اسبوع بكلمك تليفونك مغلق
سهام : عايزه ايه يا انجى مش كفاية اللى انا فيه بسببك
انجى : وانا هنا عشان اطلعك من اللى انتى فيه
سهام : المفروض انى اصدق
انجى : انا مش قولت ليكى ان خالد حيتجوزك
سهام : وحيتجوزنى ليه بقى ايه اللى حيجبره على كده بقولك ايه يا انجى كفاية اللى عملتية
انجى : طيب تعالى معايا وجربى مش حتخسرى حاجة
سهام : اجى معاكى فين
انجى : حنروح شركة خالد وحتسمعى بودنك مش حتخسرى حاجة اكتر من اللى خسرتيه صح
ظلت سهام تفكر ثوانى وقررت ان تذهب مع انجى وانها لن تخسر شىء اكثر مما خسرت و فعلا وصلوا الى مقر شركة خالد
السكرتيرة : صباح النور
انجى : ممكن نقابل مستر خالد
السكرتيرة : فيه ميعاد سابق
انجى : الحقيقة لا بس قولى لمستر خالد ان مدام انجى و انسة سهام طالبين يقابلوك
السكريتيرة : طيب اتفضلوا ثوانى وحرجعلكم
دخلت السكرتيره الى خالد ثم عادت بعد لحظات
السكرتيرة : مستر خالد حيقابلكم بعد ما يخلص العملاء اللى عنده تشربوا حاجة
انجى : لا شكرا
مرت ربع ساعة و خرج العملاء من عند خالد الذى قام بالاتصال بالسكرتيرة
السكرتيرة : اتفضلوا مستر خالد فى انتظاركم
ذهبت انجى مع سهام الى الداخل و اغلقوا الباب خلفهم
خالد : اهلا اهلا ازيك يا انجى ازيك يا سهام
انجى و سهام : اهلا يا خالد
قام خالد ببوس انجى وسهام من خديهم وجلسوا على كنب موجود داخل غرفتة
خالد : ايه فينكم مختفيين ليه
انجى : لا ابد بس سهام كانت مكتأبة وقافلة تليفونها واخيرا عرفت اشوفها النهارده وهى مش مصدقة اللى قولتة ليها
خالد : بصى يا سهام انا حجيب من الاخر انا حتجوزك من بكره لا من النهارده كمان لو حبيتى بس ليا شرط
سهام : شرط ؟؟؟ ياترى ايه الشرط
خالد : بصراحة انا راجل بحب اتبسط يعنى بحب احضر حفلات جنسية وتبادل بصى اى حاجة متعلقة بالجنس بحبها فحتبقى موافقة وتعملى زى دعاء مراتى وتكونى اسبور ولا ليكى رأى تانى
سهام : يعنى ده شرطك بس
خالد : اة بس
سهام : على فكره انت فتحتنى فى شقة انجى وكنا فى حفلة يعنى انا اصلا بحب الجنس ومعاك فى اى حاجة بس تخلصنى من الورطة دى واة ليا طلب ممكن
خالد : تأمرى مدام حتعملى اللى انا عايزه
سهام : متقلقش معاك فى كل حاجة بس عايزه اكمل دراستى
خالد : ومالة كملى دراستك مفيش مشكلة
سهام : يبقى متفقين بس بالنسبة لطلبات اهلى
خالد : مفيش مشكلة خالص اللى حيطلبوه حعملة وزياده
انجى : كده نقول مبروك
واخيرا ابتسمت سهام واعطت العنوان لخالد ورقم تليفون والدها وفعلا اتفق خالد مع والد سهام على شىء وكان الفرح بعد اربعة ايام وهنا اتصلت انجى على هالة لتعزمها وفرحت هالة لسهام بشده ووعدتها بالحضور كما قامت انجى بدعوه وائل الذى وعد بالحضور ايضا ......

اليوم فرح سهام و خالد فى احدى الفنادق الكبيره وكان فرح كبير جدا كان اهل سهام يعلمون بأن خالد متزوج من سيده تدعى دعاء وكان اخبرهم ان دعاء تعلم وهى موافقة لكن لم يشاهدوها من قبل وبالفعل كانت دعاء فى القاعة وعرفتهم بنفسها وكانوا اهل سهام غير مصدقين ما تفعلة دعاء وكأنها من اقارب العريس وليست زوجتة فكانت فرحة جدا بزواج زوجها واتت انجى وكانت تقف مع دعاء ثم اتت هالة ووقفت معهم ايضا ثم اتى وائل وكان واضح ان بين هالة و وائل مازال الخلاف فهنا قامت انجى بمحاولات و دعاء ايضا واثناء ذلك اتى العريس و العروسة خالد و سهام وبدء الطبل و الزمر و مراسم الفرح وبدءت دعاء و انجى بالرقص مع خالد و سهام ومازال اهل سهام لا يصدقون ان تلك هى زوجة العريس وشاركت هالة ووائل العريس و العروسة الرقص ايضا مرت ساعات وانتهى الفرح
خالد : دعاء رتبتى اللى اتفقنا علية
دعاء : يعنى اصل لسة هالة و وائل ميعرفوش
خالد : طيب انتى ظبطى وانا و سهام حنروح الفيلا وطبعا اهلها حيكونوا معانا اول ما يمشوا تيجوا ماشى
دعاء : ماشى
ذهب خالد وسهام بزفة السيارة وخلفهم اهل سهام وتبقى فى القاعة انجى و دعاء و وائل و هالة
دعاء : ايه يا هالة انتى و وائل يعنى خليت جوزى يتجوز عشان نحل موضوع سهام وانتم مش حنعرف نحل موضوعكم ولا ايه
هالة : انتى قلبك جامد يا دعاء
انجى : قلب جامد ايه و بتاع ايه انتم اللى مكبرين الموضوع انتم حلكم حفلة تانية
وائل : لا يا انجى ابعدينا عن حفلاتك
دعاء : يعنى مش عايزين تحضروا حفلة جواز سهام و خالد
هالة : حفلة سهام وخالد ازاى يعنى
دعاء : انا وانجى دلوقتى حنروح عند خالد وسهام وحنشاركهم ليلة الدخلة
هالة : انتم مجانين مش ممكن تكونوا عاقلين
انجى : ريحى دماغك يا هالة كتر التفكير يجيب المرض و الهم و العجز
هالة : هو اللى بتقولة دعاء عادى المفروض نعملة كده على طول
دعاء : اه عادى عشان احنا عايزينه عادى انتم بتحبوا بعض ولا لا
نظرت هالة الى وائل الذى كان ينظر لها
وائل : طبعا بحبها
دعاء : يبقى خلاص انتم بتحبوا بعض واى حاجة تحصل تبقى للمتعة وبس
هالة : هو عشان بحبه او هو يحبنى يبقى اتناك من غيره عادى كده لا طبعا الحب يموت كده
انجى : ايه علاقة الحب بالتمتع دى حاجة ودى حاجة يعنى مثلا لو عملتى كده من وراه اه تبقى خيانة ومش بتحبية انما لو مع بعض ايه المشكلة
وائل : انتم بتقولوا اى كلام ده هبل
هالة : صح ده هبل
انجى : من الاخر سؤال وعايزه رد انتى يا هالة وانت يا وائل بذمتكم مش استمتعتم باليوم اللى كنتم عندى فيه شعرتوا بالحرية و الانبساط ولا لا
هالة : بغض النظر بس ...
انجى : لا من غير بغض النظر كان فى متعة ولا لا هالة جاوبى
هالة : كان فيه بس كنا تحت تأثير الحبوب هلوسه ومنشطات
انجى : وانت يا وائل
وائل : كان فيه بس زى ما قالت هالة
انجى : يبقى خلاص ده الهدف المتعة وبعد كده عيشوا حايتكم عادى اكنكم بتحلموا او بتتخيلوا بس يبقى فى اتفاق بينكم ان ده يحصل بموافقتكم انتم الاثنين وميكونش كل واحد لوحده
بدءت دماغ وائل و هالة تلين الى حد ما رغم ان كلام انجى ودعاء غير مقنع الى حد ما وان ليس اى زوجين ممكن يتقبلون ذلك لكن فى النهاية استطاعت انجى و دعاء التأثير على وائل و هالة حيث طلبوا ان يجربوا اليوم معهم وهم بكامل وعيهم وان لم يستطيعوا التكيف مع الوضع يغادروا ولن يطلبوا منهم ذلك مره اخرى
ذهبت دعاء بسيارتها وخلفها انجى بسيارتها و خلفهم هالة و وائل بعد ما اتصلت هالة بأهلها و قالت لهم ان وائل اتى الفرح حيث كان يعمل لها مفاجأة وانها سوف تذهب معه الى البيت
وائل : هالة مش عارف اقول ايه بس احنا متعودين على الصراحة انتى عايزه تخوضى التجربة دى
هالة : جاوب انت الاول
وائل : ماشى حجاوب بس توعدينى تجاوبى بصراحة
وائل : انا عايز اخوض التجربة دى
هالة : وانا كمان عايزه اخوضها
وائل : انتى كذابه
هالة : اة كذابة بس حخضها
وائل : طيب ليه
هالة : عايز الصراحة
وائل : ياريت
هالة : انا حخوضها عشان انت عايز كده
وائل : يعنى تفتكرى حبنا مش حيتأثر
هالة : هو اتأثر لانه مكنش بإردتنا لكن حنشوف لما نعملة واحنا متفقين حيحصل ايه
ظل الصمت حتى وصل الجميع الى الفيلا ودخلوا وكان فى انتظارهم خالد و سهام التى مازالت بفستان الفرح ............

دخلت دعاء و انجى وهالة و وائل وقاموا بمصافحة العريس و العروسة وبوسهم
دعاء : يلا بينا على فوق محضره ليكم جو رومانسى يجنن
صعد الجميع الى اعلى ودخلت دعاء غرفة نوم الضيوف وكانت مجهزه بشاشة كبيره وهناك طاولة عليها مأكولات و مشروبات عادية ومشروبات روحية ثم قامت دعاء بتشغيل الشاشة وكانت وضعه بها فلاشة بيها فيلم سكس جماعى لعروسة ليلة زفافها لم تنتظر دعاء مشاهده الفيلم وطلبت من هالة وانجى ينضموا لها لخلع ملابس العروسة وبدءوا الثلاث نساء بنزع ملابس العروسة الى ان اصبحت بالاندر و البرا البيضاء
دعاء : بصوا بقى الليلة ليلة خالد و سهام هما اللى حيتمتعوا كويس عشان نبقى متفقين ماشى
فرد الجميع بالموافقة
اتجهوا الثلاث فتيات الى خالد وقاموا بنزع جميع ملابسه معادا البوكسر
دعاء : يلا خالد قلع سهام البرا و الاندر وبعدين انتى يا سهام قلعى خالد البوكسر
اتجه خالد الى سهام وقام بنزع الاندر و البرا ثم قامت سهام بنزع البوكسر لخالد
دعاء : ايه رايك يا انجى نبدء مين خالد و سهام
انجى : سهام الاول
اتجهت دعاء الى سهام وبدءت ببوس شفايفها و اتجهت انجى الى بزاز سهام وقامت برضاعتها و اتجهت هالة الى كس سهام وبدءت بلحسة كل هذا ومازالت دعاء و انجى و هالة بملابسهم وكان خالد و وائل يتابعون ما يحدث وكان خالد يداعب زبه وهو جالس عاريا اما وائل فقد اخرج زبه من البنطلون لكن مازال بملابسة بدءت دعاء تبدل مع الفتيات فكل فتاه تداعب ما تشاء من جسد سهام التى ارتمت على الارض واتت رعشتها
دعاء : يلا دور العريس
اتجهوا الى خالد وبدءت كل واحده تفعل ما يحلوا لها لكن هالة كانت مازالت مضطربة لكن انجى و دعاء وجهوا هالة الى زب خالد ومع الوقت تناست هالة وجود وائل انتصب زب خالد بشده وهنا اتوا بسهام وجعلوها تجلس على زب خالد الذى بدء ينيك زوجتة الجديده التى مازال كسها اضيق من طيزها وهنا بدءت دعاء بخلع ملابسها وكذلك انجى و هالة واتجهوا الى وائل ليخلعوا ملابسة ثم مصوا زبه الى ان انتصب عن اخره ثم امسكت دعاء بوائل واتجهت به الى سهام و خالد
دعاء : يلا يا وائل متع العروسة مع جوزها ونيك طيزها فى نفس الوقت
بدل خالد نومته واصبح على الارض و سهام تركب زبه وتميل علية للامام ومن الخلف جلس وائل الذى ادخل زبه فى طيز سهام وبدء الاثنين فى نيك سهام بقوه من كسه وطيزها امسكت دعاء هالة وجعلتها تجلس على فم خالد بكسها حتى يقوم بلحسة وجعلت انجى تنام على ارض لترضع بزاز سهام وهى تتناك من كسها وطيزها فى نفس الوقت ثم قامت دعاء بالوقوف امام وائل ليلحس كسها كان منظر رهيب والاهات تصعد من الجميع بعد عده دقائق تغير وضع خالد و وائل حيث وائل بدء بنيك كس سهام و خالد ينيك طيزها وهالة و انجى و دعاء لم يغيروا اماكنهم ظل هذا الوضع بعض الوقت الى ان عاد خالد لنيك سهام بمفرده من كسها و ركبت دعاء بكسها على زب وائل وانجى تساعدها وهالة اتجهت مع سهام وخالد لحظات واتى خالد لبنة لاول مره داخل كس سهام و اتى وائل لبنة على بزاز انجى ودعاء ثم اخذ الجميع استراحة
بعد نصف ساعة اتت دعاء لكلا من وائل و خالد حبوب منشطة ليستعدوا للجولة الثانية وكانت هذه الجولة اكثر سخونة حيث قام وائل و خالد بنيك كل فتاه مع بعضهم البعض من الكس و الطيز وكانت الاولى سهام مره اخرى ثم دعاء ثم انجى واخيرا هالة التى كان من الصعب نيكها فى طيزها لانها غير معتاده على ذلك فأخذ منهم وقت حتى استطاعوا ان يفتحوا طيزها واستمرت الحفلة الى الساعات الاولى من الصباح وذهب الجميع بعدها فى نوم عميق وهما فى اماكنهم ومازالوا عرايا ......

يبدوا ان تجربة هالة و وائل كانت لها تأثير على حياتهم ولم يتخيلوا انهم سوف يتأقلمون على الوضع لكن اصبحت حايتهم اكثر سخونة وشهوه واصبح تفكيرهم الاول فى الجنس

فى تلك المرحلة اصبحت دعاء و سهام و زوجهم خالد مستقلون بحياتهم فالجنس بينهم هم الثلاثة على سرير واحد اصبح عادى جدا ومن الممكن ان تكون سهام ودعاء بمفردهم دون خالد واحيانا كثيره داخل مصر و خارجها يلتقون الثلاثة مع كابلز اخر عربى وخليجى و اجنبى ايضا ولم يلتقون مع انجى او هالة وزوجها وائل مره اخرى
اما بخصوص انجى فتزوجت من ثرى عربى وصفت اعمالها بمصر وعاشت فى احدى الدول الاوربية ولم تعرف هالة ووائل اى اخبار عنها
اما هالة و وائل فأصبح لهم ابطال اخرين فى حياتهم ....................

بعد اختفاء كلا من دعاء و سهام وزجهم خالد ويليهم انجى من حياه هالة و وائل كان يجب عليهم ان يجدوا البدائل لكن وجود بدائل يستطيعون ان يستأمنوهم كان امر صعب
وائل : ايه يا هالة مفيش حاجة ولا ايه
هالة : زفت فيس بوك تويتر كلة زفت كلهم شوية عيال عاملين نفسهم متجوزين ولما اكشفهم يقولوا انا حمتعك قدام جوزك افهم فيهم ان احنا عايزين كابلز مفيش فايده
وائل : لازم نلاقى حل بديل
هالة : ايه يعنى ننزل ندور فى الشارع ههههههه
وائل : ههههه لا طبعا بس اكيد فى حل

مر شهر دون اى جدوى كانت هالة و وائل يمارسون الجنس بمفردهم وكانت الافلام الذين يشاهدونها هى التبادل او الحفلات الجنسية
هالة : وائل عندنا فرح الخميس اللى جاى
وائل : فرح مين
هالة : بنت خالى حسن نرمين
وائل : ومالة نروح الفرح نفك شوية
اتى يوم الخميس وارتدت هالة فستان احمر مثير جدا ضيق ويبرز البزاز و الطيز وكان مجسم جدا فكان من التطورات التى حدثت ان هالة اصبحت ترتدى كل ما هو ضيق ويبرز مفاتنها فالتحرر اصبح فى الملابس ايضا ذهبت هالة ومعاها وائل الى الفرح وكان اهل العريس من النوع المتفتح فأم العريس ترتدى القصير وكذالك اخته و حتى بنات العائلة كلهم يرتدون القصير و معظمهم بزازهم ظاهره
وائل : يظهر بنات عيلة العريس اسبور خالص ده حتى ام العريس
هالة : اظاهر حنتفرج على لحمه كتير هههههههههه
وائل : هههههه بقولك ما تيجى نستنضف واحده كده ونوقعها
وائل : نجرب
ظل وائل و هالة يبحثون بين المدعوات على واحده يستطيعون ان يجلبوها لمشاركتهم السرير وفجأة ظهرت واحده بين المدعوات وبدءت الرقص وكانت ترتدى فستان احمر قصير جدا عارى الصدر واكثر من ثلاثة ارباع صدرها ظاهر وكانت ترقص ولا اجدع راقصة وبززها تهتز بشده لدرجة انهم اعتقدوا ان احدى بززها ممكن تخرج من الفستان فنظرت هالة الى وائل الذى نظر لها وضحك يبدوا انهم متفقين انها هى الفتاه المناسبة وكان شكلها يدل على انها فى الثلاثين من عمرها انتهت وصلة الرقص ويبدوا انها سوف تذهب الى الحمام فقام وائل بغمز هالة التى ذهبت خلفها الى الحمام ودخلت وكانت تلك الفتاه فى الحمام تشعل سيجاره
هالة : مساء الخير
الفتاه : مساء النور
هالة : رقصك يجنن
الفتاه : شكرا
هالة : انا هالة وانتى
الفتاه : مروه
هالة : اهلا مروه اتشرفت بيكى
مروه : الشرف ليا
هالة : انتى من قرايب العريس
مروه : لا من قرايب العروسة
هالة : العروسة ازاى انا كمان قريبة العروسة
مروه : انتى بجد مش عارفانى يا هالة
هالة : ايه ده انتى تعرفينى
مروه : يا لهوى يا هالة انا بحسبك بتعملى نمرة عليا
هالة : معلش انا اسفة بس مش واخده بالى
مروه : ليكى حق احنا متقبلناش من يمكن ما كنتى انتى فى اعدادى وانا كنت فى كلية
هالة : انتى مين
مروه : انا بنت عمك حسين
هالة : مروه مش معقول
واخذت هالة مروه بالحضن
هالة : ياااه يا مروه معرفتكيش انتى رجعتى امتى مش اتجوزتى وسافرتى فرنسا ده حتى محضرتش فرحك
مروه : دى حكاية طويلة
هالة : لا لازم نتقابل وتحكيهالى انتى عايشة فى مصر ولا فى المنصورة
مروه : لا فى مصر وعندى بيوتى سنتر فى المعادى
هالة : ياه يا مروه تعالى اعرفك على جوزى وائل
كانت مروه انهت السيجاره وخرجت مع هالة واقتربوا من وائل
وائل : برافوا عليكى يا هالة جبتيها كده بسرعة ( كان الكلام بين وائل و نفسة )
هالة : اعرفك يا وائل مروه بنت عمى حسين كانت عايشة فى فرنسا ورجعت مصر
مد وائل يده وسلم على مروه وعينة على بزاز مروة المنتفخة وظاهره امامه لاحظت مروه عين وائل لكنها لم تبين ذلك
وائل : (فى نفسة وادى الموزة طارت ) اهلا يا انسه مروه
مروه : لا مدام بس مطلقة
وائل : اهلا اهلا طيب اتفضلى
جلست مروه وبجوارها هالة و بجوارها وائل كانت فخاد مروه عارية نظرا للفستان القصير ولا يفصل عن الاندر حتى يظهر سوى بعض السنتيمترات وكانت ارجلها و وركها ملفوفين وجسمها ابيض جدا كانت عين وائل لم تتحرك عن ارجل مروه
هالة : انتى سلمتى على ماما و خالى ومرات خالى
مروه : طبعا انتى ناسية ان خالك متجوز اخت مرات عمك حسين اللى هى خالتى
هالة : مش عارفه عيلتنا داخلة فى بعض بابا لما اتجوز مامتى اخوات ماما اتجوزت من قرايب بابا فالعائلتين دخلوا فى بعض
مروه : متشغليش بالك
كانت مروه كل فتره تنظر الى وائل الذى كان عينه على جسمها
مروه : بس ايه الحلاوه دى انتى بقيتى موزه قوى
هالة : هههه من بعض ما عندكم انتى اللى بقيتى نار ههههه
ضحكت هالة و مروه وابتسم وائل وعينه لم تتزحزح عن جسم مروه انتهى الفرح وعاد وائل و هالة الى منزلهم بعد ما اخذت هاله تليفون مروه و عنوان منزلها وكذلك عنوان البيوتى سنتر
هالة : كنت حتاكل البت بعينك جسمها عجبك
وائل : متنكريش انه كان عجبنا احنا الاثنين وانتى روحتى عشان توقعيها
هالة : هههه تصدق صح
وائل : بس للاسف اختيارنا طلع غلط وطلعنا من المولد بلا حمص
هالة : ومين قال كده
وائل : يعنى ايه
هالة : متقلقش حجبها ونتمتع احنا الثلاثة
وائل : ايوه يا هالوله بقى
وانقض وائل على هالة ومارس معها نيكة ولا احلى من كده وتخيلوا ان مروه معهم وكانت نيكه ممتعه وبعد ان انتهوا
هالة : ياه يا وائل من ايام انجى وسهام ودعاء و خالد مستمتعناش كده
وائل : فعلا معاكى حق ولسة لما تيجى مروه

مر يومين وذهب وائل الى العمل كالمعتاد وبخصوص عمل وائل كان يعمل فى احدى الشركات كمحاسب وهو جاد جداً فى عمله وعلاقتة بزملاءه جميلة جداً فهو مرح جداً رغم شدته فى اوقات العمل واثناء عمله اتت له رساله على الواتس اب تقول حمل الصورة وقولى إيه رايك ففتح الرسالة وقام بتحميل الصورة وهنا حدقت عينة ولم يصدق ما رأه
عاد وائل الى المنزل واول ما دخل
وائل : هالة يا هالة
هالة : انا فى المطبخ تعالى
وائل : ازيك الأول
هالة : أهلاً حبيبى فى ايه مالك
وائل : بصى الصوره دى

فتح وائل الواتس اب ل هالة وجعلها تشاهد الصورة
هالة : ايه ده مين دى وايه اللى مكتوب تحت ده (( حمل الصورة وقولى ايه رايك) ) مين الست دى ومين اللى بعتلك الصوره
وائل : مش عارف

الصورة عباره عن سيدة على سرير ومتخذه وضع السجود ومتباعده ارجلها و يظهر كسها وطيزها و من بين ارجلها يظهر بزازها متدليه ولا يظهر وجهها
هالة : طيب تفتكر مين ؟ وعايز إيه ؟؟
وائل : بجد مش عارف
هالة : طيب ما ترد عليه
وائل : اقوله ايه
هالة : اسأله هو مين وعايز ايه
وائل : طيب اجرب
وائل : يكتب ..... انت مين؟ وعايز إيه ؟؟ ومين اللى فى الصورة دى؟؟؟
مر بعض الوقت وكانت هالة بجوار وائل !!
الآخر : الأول ازيك
وائل : اهلا يا سيدى انت تعرفنى
الآخر : طبعا امال حبعت لحد معرفهوش
وائل : طيب انا مين
الآخر : انت وائل صح
وائل : صح !! وانت بقى مين
الآخر : مش مهم تعرف دلوقتى المهم إيه رايك فى الصورة
وائل : انت لو مقولتش انت مين حعملك بلوك
الآخر : ليه بلوك ده انا حخليك تنبسط
وائل : انبسط ازاى يعنى
الآخر : بص اللى فى الصورة دى مراتى وانا بحب الناس تتفرج على جسمها وتقولى رأيها فيها وانا عارف انك حتى لما تعرف انا مين مش ممكن تتكلم وتفضحنى وانت تانى واحد يشوف جسمها
وائل : وانا اوعدك مش حفضحك ولا حاجة بس اعرف انت مين
الآخر : وائل ارجوك خليها قدام شويه وانا حقولك بس دلوقتى خلينى اعرف رأيك وقريب جداً حتعرف
وائل : طيب انت عايز ايه دلوقتى
الآخر : ايه رأيك فى جسمها
وائل : جسمها جميل
الآخر : جميل بس
وائل : انت عايزنى اقول إيه
الآخر : عايزك تتكلم معايا بصراحة وتقول كل اللى جواك وعلى فكره مراتى جنبى ونفسها تشوف وتعرف انت حتقول ايه
وائل : مراتك جنبك كمان
الآخر : اه فعلا جنبى ومستنيه وعلى فكره هى عريانة وكسها مولع
الكلام بدء يسخن وائل و هالة
هالة : ده شكلة ديوث يا وائل
وائل : اه فعلا بس انتى عرفتى ديوث منين
هالة : هههه يعنى جت على دى مش حعرفها
وائل : لا بجد عرفتى منين
هالة : فاكر لما انجى كانت بتكلمنى عشان تقنعنى اننا نعمل اول حفلة
وائل : اه فاكر
هالة : كانت قالتلى على الرجالة اللى بتحب تشوف وتسمع كلام الرجالة على مراتتهم وبيبقى الراجل و مراته ومعاهم راجل ثالث وينكوها هما الاثنين
وائل : اة فهمت طيب تيجى نسخنهم
هالة : يلا
وائل : يكتب طيب ورينى كسها كده ابعت صورة
ارسل الآخر صوره لكس زوجته وهى تلعب بيدها فيه
وائل : يجنن عايز يتناك
الآخر : فعلاً مراتى بتحب تتناك قوى بس قولى تحب انت تنيكها
وائل : طبعا ده انا زبى وقف
الآخر : مراتى بتقولك ورينى زبك ابعت صورة
وائل : لا مش كده على طول
الآخر : بتقولك طيب تحب تنكها إزاى
وائل : زى ما كانت فى الصورة الاولى حدخل زبى فيها من ورا بس انا بحب انيك الطيز كمان
الآخر : وهى نفسها تتناك من طيزها وبتقولك انت اول واحد حيعمل كده وتفتحها
وائل : وانا زبى جاهز حفشخهالك
الآخر : بتقولك وانت بتنكها فى طيزها حتكون بتلعب فى زبى وفى واحد تانى قدامها حتكون بتمص زبه
وائل : مراتك عايزه 3 رجالة مره واحده دى شرموطة قوى
الآخر : دى شرموطة ولبوه وكسها مش بيشبع
وائل : هى بتعمل ايه دلوقتى
الآخر : مدخلة صبعها فى كسها وبتنيك نفسها
وائل : ابعت صوره
وفعلا بعت صوره وهى بتنيك نفسها بصبعها كانت هالة طلعت زب وائل وبتلعب فيه لحد ما بقى زى الحديده
هالة : صور زبك وابعته
وائل : متأكده
صور وائل زبه وهو منتصب وبعتة
الآخر : ايه ده زبك يجنن مراتى بتقولك
وائل : عجبها
الآخر : دى بتتخيل انه فى طيزها دلوقتى دى كمان جابت رعشتها وهى بتبصلة امال لما يدخل فيها حتعمل ايه
وائل : قولها قريب حيدخل فيها ولا ايه رايك
الآخر : انا نفسى اشوف زبك بينيك كل خرم فيها النهارده قبل بكره
وائل : خلاص يلا وانا مستعد
الآخر : لا خلينا نتكلم باقى الاسبوع ده وعلى اخره حقولك انا مين متفقين
وائل : ماشى متفقين
الآخر : بقولك معلش انا حقفل لان اللبوه مراتى الكلام بقى كتير وعايزه تتفرج على زبك وتجيبهم تانى
وائل : ماشى براحتك يا نجم وابقى سلملى على مراتك
الآخر : يوصل سلام
هالة : ايه ده الراجل فرحان
وائل : كل واحد ودماغة
هالة : على رايك بس انت زبك نار هجت عليها
وائل : الحوار كان قوى
هالة : وانا كسى ساح حتى شوف
دخل وائل يده ليجد كس زوجته سايح عن اخره فأنزل لها بنطلون البيجامه والاندر وبدء بلحسه وكان مازال زبه منتصب فغرس زبه بكسها وبدء بنيكها الى اتت شهوته فى كسها وهى اتت شهوتها ايضا
وائل : شكلنا يا هالة حنتمتع من جديد
هالة : بس ده عايزك لوحدك
وائل : بالعكس ده ما حيصدق تكونى موجوده معايا وغير كده انا ضامن انه مش حيلمسك لانه حيتفرج على فيلم ثلاثى قدامه ما حيصدق
وائل : افتكر جدا ده غير مروه ولا رجعتى فى كلامك
هالة : لا طبعا ده انا اكتر واحده نفسى اشوفها عريانه والمس كسها وارضع بززها هههه
وائل : هههه هو ده الكلام بكره كلميها بعد ما انزل واتكلمى معاها واعرفى موضوعها ماشى
هالة : من عنيا حبيبى

فى اليوم التالى اتصلت هالة على مروه بالاتفاق مع وائل بعدما غادر وائل الى عمله

هالة : الو ازيك يا مروه انا هالة
مروه : أهلاً هالة ايه يابنتى انا قولت حتتصلى تانى يوم
هالة : معلش بقى انشغلت شويه بس كلمتك اهو
مروه : عاملة ايه واخبار جوزك ايه
هالة : تمام حبيبتى ايه بقى احكيلى من ساعة ما سافرتى لحد ما رجعتى
مروه : فى التليفون مش حينفع بقولك وراكى حاجة دلوقتى
مروه : طيب ما تيجى السنتر
هالة : اصلى مقولتش لوائل
مروه : كلميه وتعالى اعتقد حيوافق
هالة : حشوف واكلمك
مروه : ماشى منتظره اتصالك سلام

اتصلت هالة على وائل وقالت على المحادثة اللى دارت بينها وبين مروه فوافق وائل

هالة : غريبة
وائل : ايه اللى غريب
هالة : مروه قالت انك حتوافق
وائل : ودى فيها ايه
هالة : مش عارفة
وائل : عادى يعنى مفيهاش حاجة
هالة : طيب انا حروح وحرجع قبل ما ترجع من الشغل ماشى
وائل : ماشى حبيبتى سلام

اغلقت هالة مع وائل واتصلت بمروه
هالة : ايوه حبيبتى انا شويه واكون عندك
مروه : مش قولت ليكى حيوافق ماشى يا قمر اشوفك بعد شوية عارفة العنوان
هالة : اه
مروه : تمام منتظراكى سلام

كلام مروه لهالة فيه حاجة غريبة وحستها هالة لكن فعلا محطيتش فى دمغاها زى ما قال وائل ارتدت هالة ملابسها وذهبت الى مروه دخلت مروه المحل وسألت احدى الفتيات على مروه واخذت الفتاه هالة الى الدور العلوى حيث مكتب مروه

هالة : ازيك يا مروه
مروه قامت من على المكتب وذهبت الى هالة بالاحضان و البوس
مروه : ازيك يا هالة اتفضلى حبيبتى
هالة : جميل قوى السنتر مبروك عليكى يا حبيبتى
مروه : تسلمى يا قمر عقبالك يكون ليكى بيزنس خاص ليكى
هالة : تسلمى يا مروه

بدء الكلام بينهم عن ايام زمان والعائلة وايام المنصورة ثم بدءت مروه تتكلم عن زواجها وذهابها مع زوجها الى فرنسا وكان الحديث عادى جدا الى ان مرت سنتان على وصولها الى فرنسا

مروه : بس يا ستى وبعد السنتين دول بدء الوضع يتغير وكده لحد ما بعدها بسنه قررنا ننفصل
هالة : واشمعنى بعد سنه ايه اللى حصل بعد السنه دى
مروه : مش عارفه يا هالة احكيلك ولا لا ححكيلك انتى مش غريبة
هالة : متخفيش يا مروه سرك فى بير
مروه : انا عارفة طبعا وعارفة انك تعرفى عنى حجات كتير ايام زمان وكنتى ومازلتى محافظة على الاسرار اللى بنا
هالة : طبعا يا مروه
مروه : فاكره لما دخلتى عليا وكنت مع صحبتى سحر
هالة : هههه ياااااه تصدقى فكرتينى هههههه
مروه : كنت شقيه
هالة : بقى انتى وسحر عريانين وبتلعوا فى بعض دى شقاوه برضوا
مروه : ههههه يااااااه اتغيرتى يا هالة
هالة : الجواز بقى
مروه : ممكن سؤال قبل ما احكيلك
هالة : طبعا اتفضلى
مروه : عاملة ايه مع جوزك
هالة : وائل تمام
مروه : يعنى كل حاجة بينكم تمام
هالة : اة ليه
مروه : لا بس بطمن عليكى
هالة : لا فى حاجة فى ايه
مروه : لا مفيش صدقينى
هالة : وحياتى قولى
مروه : مش عايزه ابقى بوقع بينك وبينه
هالة : توقعى ازاى يعنى
مروه : خلاص بقى حبقى اقولك بعدين
هالة : براحتك ماشى المهم احكى بقى ايه اللى حصل فى السنه الاخيره
مروه : بصى يا سيتى فى السنه دى الشغل بقى قليل جدا والمصاريف زادت والدخل بقى تقريبا مفيش فجوزى قالى مفيش غير حل من اثنين يا تنزلى مصر لحد ما الوضع يتحسن او اتجوز واحده فرنسية واخد الجنسية انا فكرت ومش حابه انزل مصر ايد ورا وايد قدام فقولت يتجوز يعنى اللى اخدوا الجنسية احسن مننا وفعلا بعد كام اسبوع اتجوز وبعد اسبوع من جوازه طلب منى طلب كده يعنى فأنا ....
هالة : استنى بس طلب ايه
مروه : يعنى طلب حاجة كده وانا نفذتها عشان الست ترضى تديلة الجنسية
هالة : يابت احكى وبلاش كسوف
مروه : مش مكسوفة بس معرفش الموضوع ده لما اقوله ليكى حتعملى ايه
هالة : حعمل ايه يعنى ولا حاجة احكى يا مروه بلاش رخامه
مروه : جوزى قالى ان مراته الفرنسية عايزه ننام احنا الثلاثة مع بعض وغير كده مش حتروح تعمل الجنسية
هالة : هو ده اللى مكسوفة تقولية
مروه : ليه هو اللى قولتة عادى
هالة : كملى بس وبعدين نتكلم
مروه : ماشى المهم طبعا روحت ونمت معاهم و تانى يوم فعلا راحت وعملت الجنسية لجوزى و لما رجعت قالت ليا تخلينى عايشة معاهم وبصراحة لاقيتها فكره عشان نوفر ثمن الغرفة اللى مأجرنها وبقينا كل يوم تقريبا بنام مع بعض احنا الثلاثة
هالة : بينى وبينك بقى كانت ممتعة انتم الثلاثة
مروه : بصراحة كنت خايفة جدا بس مره بعد مره لاقيت الموضوع حلو وممتع بس ..
هالة : يالهوى ايه تانى احكى احكى
مروه : الموضوع تطور شوية
مروه : فى يوم لاقينا مراته جت ومعاها راجل فجوزى بيسألها مين ده قالت له ده صحبى وحينام معايا عندك مانع طبعا هى مش مهمه بالنسبة لجوزى بس الوضع نفسه كان محرج وهو كده كده فتره وحينفصلوا فكبر دماغة لكن بعد حوالى نصف ساعة خرجت وكانت عريانة خالص وطلبت ان جوزى يجى معاها جوه وانا كمان فرفض بس فضلت تهدد فيه فدخلت انا وهو وكان الراجل اللى معاها عريان خالص المهم قلعت جوزى وخدته معاها السرير ومطلبتش منى حاجة غير انى اقعد على كرسى اتفرج بس فوافقت وقلت كده احسن بدء جوزى وصديقها ييي...
هالة : ينكوها ها كملى ده انتى لخمه خالص
مروه : هههه مش لخمه بس خوفت تنحرجى
هالة : بصى يا مروه انا زى ما قولت ليكى الجواز فكنى خالص فقولى اى حاجة من غير كسوف ماشى
مروه : ماشى فجوزى وصديقها بدءوا ينيكوها فى كسها وطيزها مع بعض فى نفس الوقت بصراحة رغم الاحراج بس لقتنى هجت بدءت العب فى نفسى دخلت ايدى جوه الشورت وبدءت ادعك فى كسى فشافتنى مرات جوزى راحت قايله له روح نيكها فجه عندى وقلعنى وقعد على الكرسى وبدء ينكنى والاهات بتاعتى وبتعتها مليت الغرفة شوية وقالت له تعالوا على السرير ونكها هنا كنت طبعا مكسوفه من صاحبها هو شايفنى من بدرى عريانة بس كنت بعيده عنه حطيت ايدى داريت بزازى وكسى لحد ما نمت جنبهم على ظهرى وجه جوزى وبدء ينيك كسى طبعا مش حشكر فى نفسى بس جسمى غير جسم الفرنسية خالص انا بزاز وطيز وبيضاء هى بزازها صغيره خالص ومفيش طيز اصلا و سمراء شويه مش قوى يعنى زى ما بيقولوا عود فرنسى بدءت البت تحط ايدها على بزازى عادى يعنى انا وهى نمنا مع بعض ومع جوزى كذا مره لكن فجأه صديقها هو كمان مسك بزازى فجوزى اتجنن وكان حيتخانق مع الراجل الست هاجت وزعقت جامد لجوزى وقالت له لو صاحبها منمش معايا حتبلغ عنه لانه ممنوع يكون متجوز اثنين من هنا لهنا اتحطيت انا وجوزى فى مأزق وفعلا صاحبها نام معايا وهى وجوزى ناموا مع بعض
هالة : طيب وبعدين
مروه : بقى كل كام يوم نلاقى البت دى جايبة راجل فى ايدها ونعمل زى حفلة بنا احنا الاربعة ومر شهرين على كده لحد ما اكتشفت ان جوزى و مراتة الفرنسية متفقين من اول مره انهم يعملوا كده مع رجالة ويخدوا فلوس منهم
هالة : يالهوى كان بيبيعك يعنى ويقبض الثمن
مروه : ابن الكلب تصدقى بس عارفة لو كان الموضوع زى ما انا كنت فاكره انه متعه كنت كملت عادى
هالة : بجد
مروه : بصراحة الموضوع كان عجبنى جدا بس لما عرفت مكنتش عارفة حعمل ايه
هالة : وعرفتى ازاى
مروه : كنت مره بشترى حاجة ولاقيت راجل من اللى كانوا معنا جه وعرض عليا فلوس انى اروح له لوحدى وانه حيدفع نفس اللى اداه لجوزى مع انى واحده بس مش اثنين فعرفت
هالة : وعملتى ايه
مروه : زى ما عمل معايا عملت معاه
هالة : يعنى ايه
مروه : اتفت مع الفرنسية عليه وطبعا وافقت
هالة : اتفقتى على ايه
مروه : خليت الموضوع الصبح وهو فى الشغل مش بليل وبقيت بنروح انا وهى لرجالة وساعات كمان لستات ونقسم الفلوس سوا
هالة : وهو مخدش باله
مروه : كان شاكك طبعا بس البت الفرنسية مكانش يقدر يفتح بقه معاها
مروه : لحد ما البت جابت راجل روحنا له فى فندق كان نازل فيه وكان ثرى خليجى ولما عرف انى مصرية اتفق معايا انى افضل معاه طول إقامته هنا وكان حيقعد اسبوع وادى للفرنسية الفلوس اللى كان متفق معاها عليها وفعلا مشيت هى وانا فضلت معاه الاسبوع
هالة : وجوزك
مروه : هههههه كان حيتجنن ويعرف انا فين
هالة : وطبعا عرف اللى كان بيحصل من ورا ظهره
مروه : الفرنسية قالت له وطبعا كان على اخره
مروه : بعد الاسبوع الراجل الخليجى قالى انزلى عيشى فى مصر وانا حعملك اللى انتى عايزاه بس تكونى ليا انا وبس طبعا وافقت واديت للفرنسية فلوس عشان تخلى جوزى يطلقنى وفعلا قابلته فى السفارة وطلقنى غصب عنة وطلعت من السفاره على المطار وكان فى انتظارى فى مصر الثرى الخليجى و روحت معاه الفيلا بتاعته وكان معايا فلوس حطيتها فى البنك وهو اشترى ليا البيوتى سنتر ده بإسمى وشقة كمان بإسمى وكل ما ينزل مصر افضل معاه
هالة : يعنى اتجوزك
مروه : ههههه لا طبعا
هالة : اة كده يعنى
مروه : شقة وبيوتى سنتر تفتكرى لو كنت اتجوزته او اتجوزت غيره كان حيجبلى شقة وبيوتى سنتر طبعا لا
هالة : المهم مبسوطة
مروه : جدا ادى يا ستى حكيتى قولى بقى انتى حكايتك

وبدءت هالة بسرد حكيتها مع وائل منذ ان كان يريد تغيير حياتة الروتينية
مروه : مممم عشان كده جوزك كان حياكل جسمى بعينه يوم الفرح وانا مستغربه ازاى يبص كده عليا بكل بجاحة وانتى جنبه اتريكم مقضينها مع بعض بس بجد برافوا عليكم بتتمتعوا مع بعض وبتعملوا ده للمتعة مش زى الخول اللى كنت متجوزاه بيبعنى بالفلوس
هالة : طيب ايه رايك مش عايزه تتشاقى شوية
مروه : معاكى انتى وجوزك
مروه : هو انا وانتى بقنا كتاب مفتوح لبعض ممممم ماشى موافقة بس مش دلوقتى
هالة : امتى طيب
مروه : الاسبوع اللى جاى
مروه : اصل ابو فيصل جاى الاسبوع ده
هالة : ابو فيصل مين
مروه : ابو فيصل الثرى العربى رفيقى
هالة : اة معلش اصل اول مره تقولى اسمه خلاص ماشى بس حنبقى على اتصال
مروه : طبعا
هالة : ياه الساعة 2.30 الوقت جرى ووائل شوية ويروح يلا حبيبتى اشوفك على خير
مروه : ماشى يا قمر وابقى سلمى على وائل لحد ما نتقابل
هالة : من عنيا بااااى
مروه : باى

ذهبت هالة للمنزل وعندما اتى وائل قصت له كل شىء عما دار بينها وبين مروه ففرح وائل وتمنى ان يأتى تلك اليوم سريعا وكان هناك اتصال دائم بين مروه وهالة وفى احدى الايام تكلمت مروه مع وائل ايضا واستمرت المكالمات بينهم

مرت الايام وكل يوم يتحدث ذلك الرجل الى وائل مرتين يوميا وفى اخر يوم وكان يوم الاربعاء كانت زوجة الرجل هى من تحدثت مع وائل بالكتابة
وائل : اهلا بيك
السيدة : على فكره انا مراته
وائل : بجد
السيده : اه بجد
وائل : طيب وانا حعرف منين
السيده : حتعرف حالا
واتى اتصال من نفس رقم الواتس وكانت هالة بجوار وائل
وائل : ده رقمهم
هالة : طيب رد وافتح الاسبيكر
رد وائل و فتح الاسبيكر وأتى صوت انثوى عذب
وائل : أهلاً أهلاً يا الا اسمك ايه
السيدة : قولى نانى
وائل : اهلا يا نانى
نانى : اهلا بيك صدقت بقى انه انا
وائل : ومين قال انى مكنتش مصدق
نانى : المهم مستعد تنكنى
وائل : طبعا مستعد بس مش ناوين تقولوا انتم مين
نانى : انا حقولك بص يا سيدى انت تعرفنا كويس جدا وبنشوف بعض كتير ونسلم على بعض كمان
وائل : دى فزوره ولا إيه
نانى : هههههه لا
وائل : طيب ما تقولى
نانى : انا اسمى الحقيقى نيره
وائل : بس انا معرفش الاسم ده
نانى : فعلا انت متعرفش اسمى بس تعرف اسم جوزى
وائل : واسمه ايه جوزك
نانى : منصور
وائل : منصور منصور طيب منصور ايه
نانى : منصور رجب
وائل : منصور رجب معقول بجد
نانى : ها عرفته
وائل : استاذ منصور رجب اللى فى الشقة اللى تحت منى
نانى : ايوه تمام

نظر وائل الى هالة وكانوا مستغربين

وائل : انتم بقالكم سنه بس فى العماره وبعدين عمرى ما اديت رقمى لحد فى العماره انتم جبتوا رقمى إزاى
نانى : فعلا بقلنا سنه بس ورقمك ياسيدى يبقى ابن خالى هو اللى ادانا الرقم
وائل : ابن خالك وهو يعرفنى منين
نانى : ابن خالى يبقى صحبك وغير كده معاك فى الشغل
وائل : معايا فى الشغل وصاحبى مين ده
نانى : شادى
وائل : شادى مين قصدك شادى الاسيوطى
نانى : ايوه الاسيوطى
وائل : هو يبقى ابن خالك
نانى : ايوه
وائل : هو يعرف اللى بيحصل بنا ده
نانى : لا طبعا متخفش انا عارفه انك مديره فى الشغل ومتخفش انا و جوزى اكتر ناس بنحب نحافظ على الناس المحترمه اللى زيك عشان مصلحتنا طبعا مش حكذب عليك
وائل : طيب ازاى جبتوا رقمى منه وإيه اللى قولتوه ليه
نانى : بص انا ححكيلك القصة من اولها بس عندك برنامج IMO
وائل : اة ليه
نانى : معلش عشان نتكلم براحتنا
وائل : مفيش مشكلة
نانى : سجل رقمى حيظهر على طول فى IMO
نانى : منتظراك سلام

نظر وائل الى هالة
وائل : إيه رايك انا مش مطمن
هالة : ليه الست جات دوغرى معاك وبعدين اسمع القصة وبعدين نقرر
وائل : انتى شايفة كده
هالة : اه يلا اتصل بيها

قام وائل بالاتصال وردت نانى بسرعة
نانى : ايوه وائل
وائل : ايوه نانى معاكى احكى يلا
نانى : بص يا سيدى زى ما قولت ليك ان شادى ابن خالى وهو اصغر منى بسنتين لما كنا ***** بنلعب مع بعض كتير جدا وواخدين على بعض وكل ما نكبر بنقرب لبعض اكتر لحد ما كنت فى اعدادية كان هو فى اولى اعدادى ومازلنا بنلعب مع بعض كان بيحصل احتكاك غير مقصود بنا يعنى يخبط فى بزازى يحك فى طيزى اخبط فى زبه وخصوصا لما ننزل البحر ونرش على بعض مياه ويحاول يمسكنى كان دايما بيمسك بزازى ولما طلعت ثانوى بصراحة كنت بستمتع بحركاتة دى وبقيت اتعمد اخبط فى زبه واهيجة ساعات عليا بس كنا صغيرين لحد ما كنت فى ثانويه عامه وهو فى اولى ثانوى واحنا فى المصيف زودت العيار معاه شوية وكان الوقت متأخر جدا ورجعنا البيت مع اهلنا هما طلعوا وكنا احنا وراهم بشوية وتحت بير السلم مسكنى وباسنى من شفايفى ومسك بزازى عصرهم انا سحت على الاخر ومقدرتش اقاومه وفضلنا باقى الاسبوع على كده حتى فى المياه وانا كمان اتشجعت وبقيت امسك زبه تحت المياه وفضلت معاه كده طول ما انا فى ثانوى نتقابل ونروح اماكن ظلمه وهناك رضع بزازى ومصيت زبه وبصراحة زبه كان يجنن رغم انه لسه فى اولى ثانوى المهم دخلت الجامعة وطبعا فرق بين الجامعه وثانوى كبير جدا فعلاقتى بيه تقريبا انقطعت وكل ما يقولى نخرج اتحجج لحد ما فقد الامل ورجعنا قرايب وبس خلصت جامعة واشتغلت بقالى سنتين و لسة لا اتجوزت ولا اتخطبت طبعا انت عارف شادى ان ابوه اللى هو خالى معاه فلوس كتير ومرتاحين ماديا جدا لاقيته جه شغلى وكان هو اخر سنه فى الكليه وقالى انه عايز يتجوزنى واحده فى وضعى كان المفروض اوافق مخلصة من سنتين ولسة مفيش اى ارتباط بس معرفش رفضت وقلت له اننا قرايب وبس المهم لاقيته بعد اسبوعين خطب واحده معاه فى الكليه اللى هى ياسمين مراته حاليا وانا بعد منه بشهر لاقيت بابا جايب عريس اكبر منى بـ 15 سنه اللى هو منصور جوزى كنت انا 24 سنه وهو 39 سنه ومنصور كان شغال بره مصر فتره ولسة راجع وعايز يتجوز بس معرفش لاقيت نفسى وافقت عليه واتجوزنا ،، وفى ليلة الدخلة معرفش يعمل حاجة قولت يمكن لسه مكسوف منى اصلنا اتجوزنا فى اسبوعين بس ومكناش اخدنا على بعض وفضلنا اسبوع مفيش فايده راح لدكتور لوحده وقاله عندك مشاكل فى الانتصاب وبياخد علاج المهم بعد كام يوم ومع الفياجرا اخير فتحنى وبعد كده رجع الموضوع تانى دخلت على النت وحاولت اساعده فلاقيت كلام كتير جدا عن الموضوع ده بس معرفتش اعمل ايه لحد ما قولت ليه فيه ناس بتقول نتفرج على افلام اثناء العلاقة و عملنا كده لحد ما اتفرجنا على فيلم راجلين مع ست لاقيت الموضوع جاب معاه وبقينا نتخيل ان راجل تانى معانا وبدنا تخيل ناس من اصحابه لحد ما قولت له على شادى ابن خالى وبدءت احكيله على اللى كان بيحصل معانا فى المصيف فكان بيهيج على الاخر اكنه واخد عشر حبات فياجرا وبعد ما خلصت حكاياتى لاقيته بيطلب منى اكلم شادى ونتكلم مع بعض فى ايام زمان و السكس وبعد ما اقفل معاه انام انا و منصور مع بعض فى مره لاقيت شادى بيقولى انه نفسه ينكنى منصور اتجنن مش غيره لا هيجان واول مره ينكنى مرتين ورا بعض ومرت الايام وخلانى اجيب شادى البيت وناكنى ولما مشى عرفت انه كان بيصورنا وبقينا نتفرج و منصور ينكنى وتانى مره لما جه شادى دخل علينا منصور مكنش قايلى انه حيجى فشادى اتخض وكان حيهرب لكن منصور طمنه وخلاه ينكنى قدامه وشوية ودخل منصور معاه وبقوا هما الاثنين ينيكونى ومن ساعتها يا شادى يجى مع منصور او نتفرج على الحاجات اللى مصورها الكلام ده كان من سنتين لحد ما غيرنا السكن من سنه وكانت دى تانى مره يجى شادى السكن الجديد ولما جه يطلع شافك ففضل فى العربية لحد ما مشيت انت و هالة مراتك ولما طلع سأل عليك فقولنا لشادى انك جارنا اللى فوق هو انت تعرفة منين فقال ده مديرى فى الشغل فسألنا عليك شادى فشكر فيك جدا بعد ما مشى لاقيت منصور بيقولى لازم نشوف حد تانى مع شادى ففهمت قصده وفعلا اخذنا رقمك من شادى بحجة اننا نكلمك عشان الغسيل بتاعكم بينقط علينا و ادانا الرقم بس دى الحكايه كلها

وائل : يعنى شادى ميعرفش حاجة
نانى : ميعرفش ومش حيعرف متخفش
وائل : ماشى بس انسوا حكايه التصوير دى
نانى : متخفش هو كان بيصور عشان يسخن نفسه انما كده فى انت و فى شادى وحنحاول نلاقى حد كمان وكده يبقى تمام
وائل : شكلك حبيتى الموضوع
نانى : مممم ممتع جدا بص بقى انا عارفة ان بكره الخميس ودى ليلة ابليس و الكل بيهيص واكيد ده واجب مقدس بينك وبين مراتك بس انا عايزه اتناك منك بكره اتصرف وتيجى
وائل : لا عادى جدا اجى بكره بس فيه حاجة
نانى : حاجة ايه
وائل : انتى و جوزك اللى حتيجوا
نانى : نيجى فين
وائل : الشقة عندى
نانى : ليه هى مراتك مسافره ولا ايه
فردت هالة على نانى
هالة : لا انا هنا يا موزه
نانى : ايه ده هو فى ايه
هالة : متتخضيش انا ووائل واحد ومتخفيش ده حيقطعك بكره بس وانا معاه
نانى : مش فاهمه
هالة : مش مهم بكره تفهمى تعالى بس انتى و جوزك الساعة 8 بليل وحتفهمى كل حاجة ماشى يا موزه وائل معاكى
وائل : متتخضيش يا نانى اوعدك بكره حتشوفى ليلة ولا الف ليلة وليلة ماشى
نانى : ماشى
وائل : حنستناكم بكره الساعة 8 اوك يلا سلام
نانى : اوك سلام

فى اليوم التالى دق جرس الباب الساعة 8 بالظبط وذهب وائل لفتح الباب
وائل : أهلاً منصور أهلاً نانى اتفضلوا
منصور : اهلا بيك وائل
نانى : اهلا وائل
جلست نانى و منصور بجوار بعضهم و وائل فى كرسى بمفرده
وائل : تشربوا ايه
منصور : لا ولا حاجة شكرا
وائل : لا طبعا لازم تشربوا حاجة ساقعة ماشى
وائل : وانتى يا نانى
نانى : مفيش مشكلة
وائل : ثوانى و حرجع
دخل وائل لحظات وعاد وخلفة هالة وبيدها صينية بيها عصير
هالة : أهلاً أهلاً ازيك منصور ازيك نانى
وضعت هالة الصينية وسلمت باليد على منصور وباست نانى من خديها وجلست
نانى و منصور : أهلاً مدام هالة
هالة : لا هالة بس ماشى
منصور و نانى : ماشى مفيش مشكلة

قدم وائل العصير لنانى و منصور ثم هالة ثم اخذ كأس لنفسة وبدء حوار عادى جدا بينهم عن عمل منصور فوائل لم يعرف عن حياتهم العادية اى شىء وبعد مرور الوقت بدء وائل بالكلام
وائل : طبعا انتم مش فاهمين حاجة انا حوضح ليكم كل حاجة زى ما انت يا منصور وانتى يا نانى ليكم ميولكم انا و هالة لينا ميولنا و ميولنا ان تكون ست معانا على السرير مش راجل وبكده منصور حيشوفنا انا وهالة مع مراته على السرير وانا وهالة نتمتع بأن واحده معانا على السرير بس ده كل الموضوع
منصور : بس انا بحب اشارك الراجل اللى مع مراتى
وائل : وماله شارك
منصور : طيب و مدام قصدى وهالة
وائل : عادى ملكش دعوه بيها خليك فى مراتك ماشى
وائل : تمام يلا بينا على جوه
دخلت هالة ومعها وائل و خلفهم منصور ونانى
وائل : اتفضلوا متتكسفوش

دخلوا واصبحوا الأربعة فى الغرفة

وائل : استريح بقى يا منصور على الكرسى واتفرج اكنك بتشوف فيلم بس لايف
جلس منصور على كرسى فوتيه مريح جدا وهنا مسك وائل بيد نانى وجذبها نحوه بقوه وهى تنظر له فى عينه وهو ينظر لها فى عينها بدء وائل بوضع يده على شعرها ثم الى كتفيها و كانت هالة تجلس على السرير تشاهد ما يحدث كانت نانى ترتدى عبايه سوداء مجسمه اكمل وائل بيده ليتحسس باقى جسد نانى فعندما وصل الى بزازها ادرك انها لا ترتدى برا
وائل : انتى مش لابسة برا
نانى : لا ولا حتى اندر
وائل : بجد ورينى كده
فإمتدت يد وائل سريعا الى كس نانى من على العبايه فشعر بشفرات كسها البارزه
نانى : أةةةةةةة براحة على كسى ده انت شكلك مصيبه
وائل : انتى لسه شوفتى حاجة
ظل وائل يداعب كس نانى من على العباية وهى تطلق اهاتها واغمضت عينها وهنا شعرت نانى بأن احد التصق بها من الخلف فنظرت بطرف عينها فوجدتها هالة لم تعلق نانى على شىء واغمضت عينها مره اخرى بعد ان امتدت يد هالة الى بزاز نانى من على العباية وشعرت هالة ببروز حلمات نانى فبدءت بمداعبه حلمات نانى
نانى : آآآآآآه حرام عليكم انتم بتعملوا فيا ايه آآآآآآه

وهنا انقض وائل على شفايف نانى وبدء بمص شفتيها و إدخال لسانه بلسانها ويده على كس نانى ويد زوجته هالة على بزاز نانى فى نفس الوقت كان منصور يتابع ما يحدث فى زوجته امامه ورغم انه لم يقوم احد بالتعرى لكن زبه بدء ينتصب لحظات وامسك وائل العبايه الخاصة بنانى وبدء برفعها الى خلع عبايتها واصبحت عارية و بدء بمص بززها واتت زوجته هالة تشاركة رضاعة تلك البزاز كانت نانى منهاره مما يحدث فلم يكتفى وائل او هالة برضاعة البزاز فكانت يدهم تتجول ما بين كس و طيز نانى بعد قليل نزعت هالة ملابسها لتصبح عاريه وكانت تنظر الى منصور لترى رده فعلة لتراه يداعب زبه من على الملابس وهو ينظر الى جسدها العارى التصقت هالة بنانى من الخلف وشعرت نانى بجسد هالة و بزازها الناعمين على جسدها فقامت ب إرجاع يدها لتمسك هالة من جانبى طيزها لتتحسسهم وهالة قامت بمسك بزاز نانى بكلتا يديها تفركهم بشده وتقرص حلماتها قرصة خفيفة اثناء ذلك كان وائل يخلع ملابسه ليصبح عاريا و ظهر زبه المنتصب امامه فإنقضت نانى على زب وائل لتمصه بقوه فنزلت هاله الى جوارها
هالة : ايه رايك فى زب جوزى
نانى : يجنن انا اول ما شوفته فى الصور هيجنى على الاخر شايف يا منصور زب الرجالة
منصور : اتمتعى يا حبيبتى اتمتعى بزبه

عادت نانى لمص زب وائل وشاركتها هاله فى ذلك امسك وائل نانى وجعلها تنام على ظهرها وبدء هو وزوجته بلحس كس نانى
نانى : اااااااااه اااااااااه مش قادره نيكنى بقى يا وائل عايزه احس بزبك جوه كسى خلى الخول جوزى يشوفك وانت بتنكنى وبتقطع كسى

لم يلتفت وائل لتوسلات نانى واكمل هو وزوجته لحس كس نانى
نانى : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه اااااااااه اححححححححح ممممممممممم

انفجرت شهوه نانى بقوه وارتخى جسدها كان منصور يتابع ما يحدث لكن هو الان عارى وزبه شبه منتصب نامت هاله وبدء وائل بلحس كس زوجته واقتربت نانى تساعده
نانى : اول مره اعمل كده مع ست بس الموضوع ده حلو قوى
وائل : حلو عشان احنا 3
نانى : معاك حق
بدءت اهات هاله فى الصعود بقوه
هالة : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه اااااااااه اوووووف ممممممم
اتت شهوه هاله بقوه ايضا
وائل : يلا نانى جهزى كسك زبى حيفشخك حالا

اتخذت نانى وضع السجود على السرير وكان وجهها لزوجها حتى يرها وهى بتنناك من وائل ، ادخل وائل زبه بقوه فى كس نانى
نانى : اححححح براحه يا وائل
وائل : مفيش براحه يا شرموطة ده انا حفشخك
امسك وائل بشعر نانى وبدء يدفع زبه فيها بقوه وسرعة كانه جوكى يمتطى خيل ارتفعت صيحات نانى بقوه فإتجهت هالة بسرعة الى فمها حتى لا يسمع احد تلك الآهات فأرخى وائل يده قليلا لتجد نانى كس هالة امامها فبدءت بلحسة وهى تئن لم يتحمل منصور اكثر من ذلك وذهب اليهم على السرير

منصور : بعد اذنك هالة ممكن اخد مكانك عشان نانى تمص زبى شويه
نظرت هالة الى زب منصور الذى يعتبر صغير جدا رغم انه منتصب
هالة : بعد اذنك وائل حبيبى امص الزب الصغير ده
وائل : ماشى حبيبتى اتفضلى
هالة : عندك مانع نانى
نانى : لا حبيبتى بس انتى نفسك حلوه قوى
قام وائل بضرب طيز نانى التى امامه ضربه قويه
وائل : بس يا شرموطة بقى كده طب خدى
وزاد وائل سرعته فجعل نانى تصرخ بقوه فدفعت هالة وجه نانى الى كسها بقوه حتى تحد من صوتها العالى

كلام هالة وهى بتستأذن ورد وائل ونانى ورده فعل وائل مع نانى جعل منصور زبه يشتد واثناء ذلك امسكت هاله زب منصور وجذبته نحوها وهى رأسها بالعكس وبدءت بمصه وهى تنظر الى منصور بالمقلوب شعرت هالة بزب منصور يزداد حجمه فى فمها اكثر فزادت سرعة المص وانتصب زبه بشده

نانى : ايه ده يا خول اول مره اشوف زبك بالشكل ده
منصور : وائل ممكن اجى انيك نانى
وائل : تعالى
ذهب منصور سريعا ودخل زبه فى كس زوجته نانى وبدء بالنيك واتت هالة بجوار نانى فى وضعيه السجود وادخل وائل زبه فيها وبدء بالنيك ايضا

منصور : وائل ممكن طلب
وائل : ده وقتوا يا منصور ركز
منصور : معلش
وائل : اطلب
منصور : ممكن المس بزاز هالة
وائل : هههه عايز تلمس بزازها ما تنكها احسن
منصور : ممكن انكها
وائل : ايه رايك هالة
هالة : وماله حتى يبقى ساعدنا فى علاجة هههههه

فضحك الجميع ماعدا منصور .. اخرج وائل زبه من كس هالة ونظر الى منصور دون ان يتحدث له فنظر منصور له واخرج زبه من نانى زوجته واتجه الى هالة وقام بوضع زبه فى كسها وبدء بالنيك وهو يضع يده على طيزها ثم انحنى وامسك بزازها وبدء ينيك بسرعة وهنا بدءت تأوهات هالة

نانى : هالة انتى حاسه بزبه اصلا
هالة : اة حاسه بيه زبه عمال ينفش فى كسى
نانى : اول مره تحصل
وائل : ركزى معايا نانى انا حدخله فى طيزك
نانى : بس براحه عليا دى اول مره
احضر وائل من جواره زيت مخصوص وبدء بدهان زبه و طيز نانى واثناء ذلك
هالة : اااااااااه اااااااااه حجيبهم اااااااااه
منصور : وانا كمان
هالة : خرجه بسرعة
منصور اخرج زبه بسرعة و ودعكه بيده وكان منتصب بشده وانزل لبنه على طيز هالة من الخارج و كسها

نانى : يا خول كل ده لبن ده انا بحلبك كل مره مش بتنزل نص اللى نزل ده بركاتك يا ست هالة
هالة : هههههه هو انا شويه
نانى : ماشى يا ست الكل

اثناء كلام هالة ونانى ادخل وائل زبه فى طيز نانى
نانى : اححححح بيحرق يا وائل براحه احححح مممم
بدءت نانى تعض فى السرير من شده الألم وزحفت هالة الى نانى
هاله : الحسى لبن جوزك من عليا يا لبوه
نانى : انا فى ايه بس ولا فى ايه جوزك خرق طيزى اااااااااه براحة يا وائل اااااااااه

كان وائل ادخل اكثر من نصف زبه وهنا بدء عدم الحركة حتى تعتاد نانى على زبه فى طيزها وبدءت نانى تهدى وبدءت لحس لبن زوجها من على طيز وكس هالة
نانى : تصدقى اول مره ادوق لبنه او لبن حد بس طلع طعمه حلو
هالة : انتى اللى شرموطة كبيره إلا هو فين جوزك
كان منصور عاد الى الكرسى المريح يشاهد ما تبقى من العرض
نانى : اهو متلقح هناك بقى زبه الخول يهيج عليكى وانا لا
هالة : امكانيات بقى يا متناكه

وهنا عاد وائل لنيك طيز نانى مره اخرى لكن مع متعه لنانى وهنا دخلت هالة اسفلها لتلحس كس نانى التى وجدت كس هالة امامها فبدءت بلحسه وهنا اتت نانى وهالة شهوتهم وانفجر لبن وائل فى طيز نانى وخرج منها وهنا استقبلته هالة وبدءت بلحس لبن جوزها من على كس نانى واخرج وائل زبه وارتمى على السرير وبجواره هالة و نانى وكان يداعب بزازهم بيده

ارتدى الجميع ملابسهم وعاد منصور و زوجته نانى الى شقتهم بعد ان تواعدوا بأن يتقابلون مره اخرى الاسبوع القادم يوم الخميس ايضا

مرت الايام وكان يوم الثلاثاء حيث اتفقت مروه مع هالة و وائل ان يتقابلون فى المساء وبالفعل اتت مروه اليهم
هالة : انتى عارفه يا مروه
هاله : يمكن الكلام ده اول مره اقولة واول مره وائل يسمعه
وائل : كلام ايه !!!
هالة : انا عارفه انه سر بس بنا احنا الثلاثه مفيش اسرار ولا ايه يا مروه
هالة : فاكره لما شوفتك انتى وسحر صحبتك عريانين
مروه : اه فاكره
هالة : عارفه كان نفسى اكون انا مكان سحر عارفة لو كنتى عرضتى عليا انضم ليكم كنت عملتها
مروه : يا حبيبتى ولا يهم ملحوقه انا اهو قدامك
هاله : بعد اذنك حبيبى اسمحلى انا الطلعه الاولى ولما نخلص حنبقى تحت امرك
وائل : اتفضلى حبيبتى البدايه عندك

اخذت هاله مروه من يدها ودخلت غرفه النوم ووائل خلفهم وجلس على الكرسى المريح وكانت مروه ترتدى فستان اسود قصير عارى الصدر بدءت هالة تنظر الى مروه من شعرها الى قدميها وكأنها رجل يشتهى السيده التى أمامه..
اقتربت هالة وفى عينها رومانسية وحب شديد من مروه وبدءت ببوس شفتيها قبلات بطيئة متتاليه لم تتوقع مروه من هاله ما يحدث فإندمجت معها وبدءت تفعل مثلها ثم وضعت هالة يدها على رقبه مروه من الخلف وامسكت شعرها بلطف وجعلت رقبتها تميل وبدءت ببوس رقبه مروه و لحسها وكأنها تمثل فيلم جنسى ليسبين على اعلى مستوى انتقلت هالة من رقبه مروه الى رقبتها من الجهة الاخرى ثم عادت الى شفتى مروه ثم نزلت الى الجزء الظاهر من صدرها وطبعت قبلات بطيئة ايضا فى جميع انحاء صدرها العارى حتى بين فلقتى البزاز

مروه : يا لهوى عليكى يا هاله دوبتينى ولا اجدع راجل مممممم
اخرجت هالة لمروه احدى بزازها وهى مازالت ترتدى الفستان وبدءت ببوس بززها من جميع جوانبه دون ان تلمس الحلمه ثم اخرجت لسانها وبدءت بعمل دوائر به حول حلمه مروة
مروه : اااااااااه يا هالة ارضعى حلمتى بقى مش قادره اووووف

لم تفعل هالة ذلك فأخرجت البز الاخر و فعلت ما فعلته فى البز الاول وكادت مروه تجن من ذلك فأمسكت راس هالة وجعلتها ترضع حلمتها

مروه : اححححح ياااااااه اووووووف مممممم ارضعى حبيبتى ارضعى كمان بزازى تحت امرك

كان وائل ينظر لما تفعلة زوجته مع ابنه خالها وكان متعجب من اين اتت هالة بتلك الحركات فهى لم تفعلها من قبل ولم يفعلها احد معاها من قبل ..
نزلت هالة على ركبتيها امام مروه وبدءت برفع الفستان القصير الى ان ظهر الاندر الاسود التى ترتديه مروه فقامت هالة برفع الاندر ليجسم كس مروه وتظهر جوانبه وبدءت ببوس ما حول كس مروه بقبلات بطيئة وبدءت تشم رائحة ماء كس مروه التى بدءت تفرزها فعلمت ان مروه فى قمه هيجانها لكن هذه المره لم تتحمل مروه ما تفعلة هالة فأمسكت برأس هالة بيد وازاحت الاندر باليد الاخرى ليظهر كسها ووجهت فم هالة الى كسها التى لم تجد مفر سوى ان تلحس كس مروه ،، بدءت مروه تهدأ فقامت بإقاف هالة وقامت بتقبيل شفتيها بقبلة طويلة

مروه : يلا اقلعى
بدءت هالة بنزع ملابسها وكذلك مروه الى ان اصبحوا عرايا واتجهوا الى السرير كان وائل اصبح عارى وزبه منتصب ويداعبه بيده فى انتظار دوره بدءت مروه برضاعة بزاز هالة فهى المره الاولى التي تشاهد بزازها ثم نزلت الى كسها لتلحسه لكن هالة عدلت الوضع ليكون 69 حتى تستمع كل واحده فيهم بدء الانين يصعد من هالة ومروه ولحظات واتت كل واحده رعشتها فى فم الاخرى ،، قامت مروه وباست هالة من شفتيها

مروه : اول مره انبسط كده يا هالة
وقاموا ببوس بعض مره اخرى من شفتيهم
هالة : يلا حبيبى تعالى
وائل : وعلى ايه انا مليش لزمه بقى
مروه : لا إزاى ده انت وزبك الخير و البركة

اقترب وائل من السرير واقتربت هالة ومروه ومازالوا على السرير وبدءوا بمص زب وائل رغم ان جسد هالة وجمالها الذى يتمناه اى رجل الا ان جسد وجمال مروه سيطرت على وائل فهى ممتليئة بعض الشىء عن هالة لكنها ليست سمينة كما ان صدرها مثل صدر هالة فى الحجم الا ان صدر مروه بارز وليس به اى ترهلات فهو واقف وبارز الى الامام رغم ان صدر هالة ليس متدلى لكن بالمقارنة صدر مروه اجمل ،، بدء وائل مداعبه بزاز مروه وهى تمص زبه مع زوجتة هالة
وائل : يلا يا مروه انا مستعد اذوق كسك
مروه : على طول كده
وائل : اللى عملتوه سخنى على الاخر
مروه : وانا مستعده

نامت هالة ورأسها ناحية شباك السرير واتخذت مروه امامها وضعية السجود حتى تلحس كس هالة اثناء نيك وائل لها
هالة : قربى قوى منى يا مروه عايزاكى فى حضنى و وائل بينيكك عايزه اشبع من بزازك

وبالفعل اقتربت مروه جدا من هالة حتى ان وائل يرى كس زوجته من اسفل مروه قبل ان يدخل وائل زبه فى كس مروه بدء بلحس كسها وكس زوجتة ثم ادخل زبه فى كس مروه وبدء ينيكها و كانت هالة ترضع بزاز مروه التى تهتز من قوه نيك وائل وتعالت الآهات كان وائل مستمتع بنيك مروه ولا يريد ان تنتهى فطاره يسرع وتاره يبطىء النيك ثم يخرج زبه لحظات ليغرسة فى كس زوجتة الذى اسفل مروه ثم يعود الى كس مروه مره اخرى ظل هكذا لمده 10 دقائق ومروه وهالة يتبادلون القبلات من الفم ورضاعة بزازهم لبعضهم البعض

وائل : مروه بتحبى نيك الطيز
مروه : مممم بحبه جدا وعلى فكره طيزى مفتوحة ابو فيصل بيحب ينكنى فيها قوى
وائل : مين ابو فيصل
هالة : ما انا قولتلك ولا نسيت
وائل : اة اة افتكرت

وبالفعل دخل زب وائل فى طيز مروه بسهولة وبدء نيك طيز مروه الساخن مر بعض الوقت
وائل : تعالى يا هالة انتى ومروه على طرف السرير
وبالفعل ذهبوا الى طرف السرير وكل واحده اتخذت وضع السجود وبدءت قبلات بينهم وهم بتلك الوضع وبدء وائل بنيك طيز وكس هالة ثم طيز وكس مروه الى ان اتت شهوتهم ثم ذهب وائل بعد ذلك الى السرير ونام عليه وهنا ركبت على زبه هالة وبدءت مروه فى رضاعة بزاز هالة التى تصعد وتهبط نتيجة صعودها وهبوطها على زب زوجها بجانب بعض القبلات الساخنة واثناء ذلك كان يمسك وائل ببزاز زوجته وعصرها واتت هالة شهوتها مره اخرى وهنا بدلت هالة مع مروه وبمجرد ركوبها امسك وائل بزاز مروه بشده وبدء يقرص حلمتها برفق وكانت هالة تبوس مروه من شفتيها وكان وائل ينظر الى زبه وهو فى ذلك الكس الجميل ثم نظر ليده وهى تعصر تلك البزاز الرهيبة ثم نظر الى زوجته وهى تقبل مروه من شفتيها بنهم وهنا ادرك ان شهوته ولبنه سوف تاتى
وائل : قومى حجيبهم
وجاء رد مروه سريعا
مروه : هاتهم فى كسى انا كمان حجيبهم متخفش عاملة حسابى

وشعر وائل بإنقباض كس مروه لتعلن عن انها اتت شهوتها وهنا انفجر لبنه بداخل كسها وكانت اول مره لوائل يأتى لبنه فى كس اخر غير كس زوجته ارتمت مروه بجوار وائل الذى احتضنها وبدء ببوس شفتيها ويده على بززها ولم تنتظر هالة فنزلت لكس مروه لتلحس لبن زوجها الممزوج بشهوه مروه
ومرت الدقائق ودخلت مروه الحمام تاخد شاور وعادت ترتدى ملابسها لتودع بعد ذلك ابنه عمتها هالة وزوجها وائل
هالة : حنتقابل تانى اكيد
مروه : اكيد طبعا بس مش على السرير
وائل : ليه كده بس
هالة : انتى حتعملى زى انجى مره واحده تكفى
مروه : لا مش الفكره بس انا وعدت ابو فيصل ابقى ليه لوحده والمره دى كانت عشان خاطرك يا هالة بس اوعدك لما ابو فيصل يستغنى عنى لينا لقاء مش واحد لا لقاءات
مروه : ماشى يا قمر ومرسى بجد على اليوم ده اول مره فعلا ابقى مستمتعه كده يلا باااى

وودعت مروه هالة و ووائل بقبلات ساخنة لتكون الاخيره الى اجل غير مسمى وخرجت مروه من منزلهم
هالة : حنعمل ايه يا زوجى العزيز
وائل : لسه معانا منصور ونانى واكيد حنلاقى غيرهم
هالة : فاكر يا وائل لما كلمتنى عن اننا نغير حيتنا
وائل : فاكر طبعا
هالة : كنت مصدق ان كل ده يحصل
وائل : طبعا لا كنت فاكر ان اخرنا تخيلات وبس واننا بكده حنغير من نفسنا ونغير حيتنا ومش حيبقى فى ملل لكن وقعنا فى بئر ما بعد التخيلات

النـــــــــــــــــــــــــــــــهــايــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
روعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%