NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اميرة زماني😊

إن لي قلبا في حُب الخيل.. قد فُتن🖤
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2023
المشاركات
3,217
مستوى التفاعل
2,539
نقاط
3,664
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اذيكم يا احلى اخوات فكرت اكتب قصة وبما اني اول مره اكتب قررت اشاركها معاكم اول حاجه واعرف رأيكم وده الجزء الاول وهنتظر رأيكم واتقبله ايآ كان بينا نبدأ :



تبدأ بتعذفي الشخصيات
ناريمان : بطلة القصة حاليا عندها ١٨ سنة طولها ١٥٥ وزنها ٦٢ كيلو
بتدرس الصف الاول الثانوي قصيرة استايل لبسها اوبن مايند سيكا ذكيه وبتحب الهزار وطفله في نفسها عنيده بتحب الجنون ومتهوره بس انا شخصيآ اوقات بوصفها بالغباء

احمد : والد ناريمان 48 سنة بس رياضي بقا ومهتم بنفسه وبمظهره العام عنده شركة استراد وتصدير بيحب عيلته اوي

حنان : والدة ناريمان 45 سنة مبتشتغلش بتربي عيالها بتحب الهزار وخصوصا مع عيالها

منه : اخت ناريمان 15 سنة عصبيه انانيه في نفسها سيكا وبتغير من نريمان علشان هي الاقرب لوالدها

حازم : حازم 12 سنة صغير بس بيحب اخواته واهله



احداثنا بدأت في دولة من دول الخليج

(صحت ناريمان من النوم ودخلت على المطبخ لقت مامتها بتجهز الفطار)
نريمان : صباح الورد على وردة بيتنا

والدتها : صباح النور على اللي مطلعه عيني يلا كملي معايا الفطار علشان بابا فاق من النوم

نريمان : يعني لو مكنش الحج مكنتيش هتعملي فطار يا ولية

(. وفجأه لقيت كف بيصبح على قفاها من ورا بتبص لقيت انه والدها)

والدها : ايه اللي بتقوليه ده ياللي يتقص لسانك اوومال انتي لو طويله كنتي عملتي فينا ايه في بنت تقول لأمها يولية

نريمان : انا لو طويله شويه مكنتش هتعيشوا معايا على كوكبي

(ودي خلصت كلامها من هنا ولقيت ابو ورده بيصبح عليها ملحقيتش حتى تتفداه اخدته بكل روح رياضيه وراحت على غرفة اخوها ودخلت)

نريمان : حازم يلا علشان نفطر

حازم : 😴😴😴😴😴

نريمان : انت يلاااااااااا قوم احسن لك

حازم : ممممم شويه طيب

(وهي مسكت ازازة ميه كانت على الكمدينو جمب السرير ودلقتها عليه وهو نايم)

حازم : ايه بغرق بغرق الحقوني

(بيبص حواليه لقي نريمان واقفه فطسانه ضحك عليه)

حازم : حرام عليكي انتي كل مره تفوقيني بفيلم انا مش بصعب عليكي

نريمان : خلاص متعيطش يا صغنن قوم علشان تطفح انا غلطانه اني بفوقك خد باقي المايه دي خساره

(ورشته بباقي الميه من الازازه اللي كانت لسه في ايديها وجريت وهو قام جري وراها راحت على اوضتها هي واختها ودخلت وقفلت الباب)

نريمان بكل لؤم : يا ترى اصحيكي اذاي بقا يا قمرايه

(راحت جمب اختها على السرير ووطت على ودانها وبأعلى صوت مننننننننننننننننننننننننننننننننه)

اتفزعت منه : ايه ايه ايه انتي متخلفه يا بنتي انتي ما بتفهميش قلت لك مليون مره متجيش جمبي ولا ليكي علاقة بيا

نريمان : انا غلطانه تاني اني صحيتك علشان الطفح

انا قلت مكاني مش هنا مكاني في بيت اللي يتشك

(واتجمع الام والاب ونريمان واخواتها على الفطار فطروا وكل واحد راح في طريقه)
_________________
(وفي الوقت ده نريمان كان عندها اصحاب كتير من الجنسين شباب وبنات وكان عندها شله معينة اقربهم لها )
خلصت يومها الدراسي والسواق اخدها لوالدها على الشركة بتاعته اللي نريمان كانت شغاله معاه من صغرها فيها
وفي الوقت ده كانت متحمله شغل مكتب والدها دخلت نريمان لمكتب والدها على اساس عايزاه يتخض وكده بس اتصدمت لما شافت والدها في وضع مش كويس مع بنت شغالة في الشركة معاهم ومبقيتش قادره تتكلم خرجت بسرعه وقفلت باب المكتب وقعدت على المكتب بتاعها دموعها نازله وبس لان والدها كان في نظرها مثلها الاعلى شويه ولقيت ان باب مكتبها بيخبط مسحت دموعها وظبطت نفسها واتفتح الباب وكان والدها قعد قدامها على المكتب وبكل برود

والدها : مالك يا حبيبتي

نريمان : انت بكل برود حضرتك بعد ما شفتك في الوضع ده جاي تسألني مالك

والدها : وضع ايه لو قصدك على رشا (البنت السافله)

فحابب اقولك دي اكبر مثال للبنت الرخيصه وحده بترمي نفسها عليا وانا راجل

قاطعته نريمان : لو هي وحده رخيصه يبقا حضرتك يا والدي العزيز بترخص نفسك لما تروح لها وتسيب الست اللي صيناك ومحترمه اسمك وبيتك ( والدتها ) بس انت اختارت الرخيصة احب اقولك انت بعد ما كنت مثلي الاعلى نزلت من نظري بطريقة....

قاطعها كف على وشها من والدها وهو بيقولها : اخرسي انا مسمحش انك تتخطي حدودك معايا انتي نسيتي اني والدك

نريمان حاطه ايديها على خدها وبتبص لوالدها بصدمه ( دي كانت اول مره والدها يمد ايده عليها) : من اللحظة دي انسى اني بنتك كل اللي عندك ليا احترامي ليك كأب بيصرف عليا ودي حقوقي عندك على فكره وسابته ومشيت
___________________
خرجت من الشركة كلها وهي واخده اول صدمه من صدماتها في سن ال 18 سنة وهي صدمتها في والدها اللي كان كل حياتها ومثلها الاعلى

وقفت على الرصيف وطلعت الفون ورنت على صحبتها هنا ردت عليها
هنا : نونا فينك كده ؟

ردت عليها بصوت مخنوق : الشلة متجمعه فين ؟

هنا : ماله صوتك حاجه حصلت ؟

ردت نريمان : اخلصي يا جنا فينكم ؟

جنا : احنا متجمعين في شقتي هتيجي

مستنتهاش تكمل كلامها وانهت المكالمة وقفلت الفون خالص لان والدتها كانت بترن عليها علشان تطمن وصلت الشركة ولا لسه واخدت تاكسي وراحت لهم على الشقة
_________________
استووووب

تعالو كده معايا اعرفكم بالشلة بتاعت نريمان

الشلة مكونة من بنتين غير نريمان و3 شباب

جنا :19 سنة وبتحب نريمان جدا ووفيه لاصدقائها

شمس : 18 سنة ومخطوبه لشهاب واحد من الشله عقلها طفولي بس كيوته في نفسها

شهاب : 21 سنة بيحب شمس خطيبته بس بطريقته هو وهنعرف اذاي بعدين بس فرفوش وبيحب الهزار

فادي :18سنة طايش بس دمه خفيف وبيحب شلته

هاني :22 سنة النبغه بتاعة الشله
( الشلة كلهم مصريين ) .....
_________________
نرجع للقصة بقا

خبطت نريمان على الشقة وفتحت لها جنا الباب دخلت لقيتها جنا وشها احمر وهما عارفين ان ده بيكون شكلها وهي متعصبة وجايبه اخرها

جنا : مالك يا نونا فيكي ايه

وجنا بمجرد ما سألتها هنا مالك انفجرت نريمان في العياط واترمت في حضن صحبتها

جنا : مالك فيكي ايه حصل ايه يا بنتي طمنيني عليكي

(خرج باقي الشلة على صوت هنا شافو الشكل ده ونريمان منهاره في حضن هنا وما بتنطقش وكل ما حد فيهم يسألها مالك صوت عياطها يذيد لحد ما بدأت تهدأ تدريجيآ بيشوفوها لقيو انها اغمى عليها

لحقها هاني قبل ما تقع في الارض وشالها للاوضه حطها على السرير وهنا وشمس جمبها لحد ما فاقت وخرجوا قاعدو في الريسبشن ودار بينهم حوار)

جنا : مالك يا نونا احكي لنا اول مره اشوفك في الحاله دي

هاني : احكي لنا حصل معاكي ايه احنا قلقانين عليكي من وقت ما جيتي

نريمان : بص منك ليها انا مش عايزه اتكلم في حاجه ولا عايزه افتكر حاجه انا عايزه انسى كل اللي حصل وشفته

شمس : ما احنا لازم نعرف شفتي ايه علشان نساعدك تنسي

شهاب : بس بس يا شمس هي عايزه تنسى ننسيها دلوقتي وبعدين نعرف دقيقتين بس وهتلاقي نفسك في عالم تاني استني بس

(طلع شهاب علبة سجاير وفتحها كانت كلها ملفوفه حشيش وكل واحد اخد سجارته وولعها الا جنا ونريمان لان كلهم بيشربوا الا هما راح لنريمان قعد جمبها)

شهاب : خدي دي ولعيها وهتنسي الدنيا بما فيها

نريمان : انت عارف اني ما بشربش يا شهاب

شهاب : اسمعي مني ده اللي هيخليكي تنسي الدنيا كلها خدي نفس واحد بس

نريمان : هات هي كده كده خربانه

(اخدت السجاره وولعها لها شهاب

بدأت تشرب بس متعبتش لانها في العادي كانت بتشرب سجاير وشيشه بس بدأت تدوخ ودماغها تلف)

فادي : ها يا نونا ايه رأيك في الدماغ دي بقا

نريمان وهي بتبص له وبتضحك : عندك حق دماغ تييت ياريتني انحرفت من زمان

هاني : بس انتي مكنش ينفع تشربي يا نريمان دايما بيحاولوا يقنعوكي وانتي كنتي بترفضي ليه دلوقتي وافقتي

نريمان : علشان انا هبله اعتبرني عيله وبرجع في كلامي طب بذمتك مش انا احلى وانا منحرفه وكل ده وهي بتضحك

هاني : طب تعالي نقعد هناك علشان عايز اتكلم معاكي في موضوع

نريمان : يييياي انت ما بتزهقش من موضوعك ده سيبني في غيبوبتي دي واسكت وانت فصيل كده ابو ام فصلانه

هاني وقف وراح عندها ومسكها من دراعها وقالها : تعالي بس عايزك يخربيت دماغك

جنا : اوعا ياض تستفرد بالبت وهي حلوه كده

(كلهم ضحكوا وكملوا شرب وهزار

هاني اخد نريمان وراحوا قعدو بعيدهم شويه وقعد نريمان على كرسي وهو جمبها)

نريمان : قعدت اهو انا مش ناقصه برود يا هاني الزفت عايز مني ايه انت

هاني : نريمان انتي عارفه اني بحبك ومن زمان وكل ما اتكلم معاكي في الموضوع ده تصديني و**** بحبك من اول ما شفتك ومش عارف احب غيرك

نريمان : هاني انا كلمتك في الموضوع ده كتير وقلت لك انا ماليش في الحب والكلام ده ومش طالبه معايا اصلا سيبني بقا خليني ارجع لهم اهزر شويه انا اصلا مش بتاعت جد

وهتقوم مسك هاني ايديها وبص في عيونها وقالها :

قلبي ده مش قادر يحب غيرك يا نونا انت ملكتيه من اول لحظه شفتك فيها اديني فرصة . كان بيتكلم وهو بيبص في عيونها وماسك ايديها وبيقرب منها وحده وحده ونريمان تحت تأثير الحشيش وبدأت تتوه

نريمان : اديك فرصه لايه ( بتوهان)

هاني : (بصوت هادئ) اثبتلك حبي

وقرب منها اوي ونريمان غمضت عنيها لما حست بنفسه قريب منها
جت هنا وهي بتقولهم : نريمان اختك رن....... وسكتت لما لقيتهم كده

فاقت نازيمان و زقته من صدره بأديها ووقفت ومسكت سكينه كانت على طبق فاكهه قدامها وفي سحبتها للسكينه بيمسكها هاني منها علشان عارفها بتتغابى خصوصآ انها شاربه عورت ايده وهي مهتمتش حطتها قدامه وقالت له : و**** يا هاني لو فكرت مجرد تفكير تقرب مني تاني هقتلك سامع ورمت السكينة في الارض وسابتهم كلهم ومشيت

كدا الجزء الأول
خلص اتمنى يعجبكم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Ehab Demian, إبراهيم سالم, αмιя вιℓα єιмαяι و 3 آخرين
بالتوفيق يا اختي اكيد حاجه عظمة
 
اذيكم يا احلى اخوات فكرت اكتب قصة وبما اني اول مره اكتب قررت اشاركها معاكم اول حاجه واعرف رأيكم وده الجزء الاول وهنتظر رأيكم واتقبله ايآ كان بينا نبدأ :



تبدأ بتعذفي الشخصيات
ناريمان : بطلة القصة حاليا عندها ١٨ سنة طولها ١٥٥ وزنها ٦٢ كيلو
بتدرس الصف الاول الثانوي قصيرة استايل لبسها اوبن مايند سيكا ذكيه وبتحب الهزار وطفله في نفسها عنيده بتحب الجنون ومتهوره بس انا شخصيآ اوقات بوصفها بالغباء

احمد : والد ناريمان 48 سنة بس رياضي بقا ومهتم بنفسه وبمظهره العام عنده شركة استراد وتصدير بيحب عيلته اوي

حنان : والدة ناريمان 45 سنة مبتشتغلش بتربي عيالها بتحب الهزار وخصوصا مع عيالها

منه : اخت ناريمان 15 سنة عصبيه انانيه في نفسها سيكا وبتغير من نريمان علشان هي الاقرب لوالدها

حازم : حازم 12 سنة صغير بس بيحب اخواته واهله



احداثنا بدأت في دولة من دول الخليج

(صحت ناريمان من النوم ودخلت على المطبخ لقت مامتها بتجهز الفطار)
نريمان : صباح الورد على وردة بيتنا

والدتها : صباح النور على اللي مطلعه عيني يلا كملي معايا الفطار علشان بابا فاق من النوم

نريمان : يعني لو مكنش الحج مكنتيش هتعملي فطار يا ولية

(. وفجأه لقيت كف بيصبح على قفاها من ورا بتبص لقيت انه والدها)

والدها : ايه اللي بتقوليه ده ياللي يتقص لسانك اوومال انتي لو طويله كنتي عملتي فينا ايه في بنت تقول لأمها يولية

نريمان : انا لو طويله شويه مكنتش هتعيشوا معايا على كوكبي

(ودي خلصت كلامها من هنا ولقيت ابو ورده بيصبح عليها ملحقيتش حتى تتفداه اخدته بكل روح رياضيه وراحت على غرفة اخوها ودخلت)

نريمان : حازم يلا علشان نفطر

حازم : 😴😴😴😴😴

نريمان : انت يلاااااااااا قوم احسن لك

حازم : ممممم شويه طيب

(وهي مسكت ازازة ميه كانت على الكمدينو جمب السرير ودلقتها عليه وهو نايم)

حازم : ايه بغرق بغرق الحقوني

(بيبص حواليه لقي نريمان واقفه فطسانه ضحك عليه)

حازم : حرام عليكي انتي كل مره تفوقيني بفيلم انا مش بصعب عليكي

نريمان : خلاص متعيطش يا صغنن قوم علشان تطفح انا غلطانه اني بفوقك خد باقي المايه دي خساره

(ورشته بباقي الميه من الازازه اللي كانت لسه في ايديها وجريت وهو قام جري وراها راحت على اوضتها هي واختها ودخلت وقفلت الباب)

نريمان بكل لؤم : يا ترى اصحيكي اذاي بقا يا قمرايه

(راحت جمب اختها على السرير ووطت على ودانها وبأعلى صوت مننننننننننننننننننننننننننننننننه)

اتفزعت منه : ايه ايه ايه انتي متخلفه يا بنتي انتي ما بتفهميش قلت لك مليون مره متجيش جمبي ولا ليكي علاقة بيا

نريمان : انا غلطانه تاني اني صحيتك علشان الطفح

انا قلت مكاني مش هنا مكاني في بيت اللي يتشك

(واتجمع الام والاب ونريمان واخواتها على الفطار فطروا وكل واحد راح في طريقه)
_________________
(وفي الوقت ده نريمان كان عندها اصحاب كتير من الجنسين شباب وبنات وكان عندها شله معينة اقربهم لها )
خلصت يومها الدراسي والسواق اخدها لوالدها على الشركة بتاعته اللي نريمان كانت شغاله معاه من صغرها فيها
وفي الوقت ده كانت متحمله شغل مكتب والدها دخلت نريمان لمكتب والدها على اساس عايزاه يتخض وكده بس اتصدمت لما شافت والدها في وضع مش كويس مع بنت شغالة في الشركة معاهم ومبقيتش قادره تتكلم خرجت بسرعه وقفلت باب المكتب وقعدت على المكتب بتاعها دموعها نازله وبس لان والدها كان في نظرها مثلها الاعلى شويه ولقيت ان باب مكتبها بيخبط مسحت دموعها وظبطت نفسها واتفتح الباب وكان والدها قعد قدامها على المكتب وبكل برود

والدها : مالك يا حبيبتي

نريمان : انت بكل برود حضرتك بعد ما شفتك في الوضع ده جاي تسألني مالك

والدها : وضع ايه لو قصدك على رشا (البنت السافله)

فحابب اقولك دي اكبر مثال للبنت الرخيصه وحده بترمي نفسها عليا وانا راجل

قاطعته نريمان : لو هي وحده رخيصه يبقا حضرتك يا والدي العزيز بترخص نفسك لما تروح لها وتسيب الست اللي صيناك ومحترمه اسمك وبيتك ( والدتها ) بس انت اختارت الرخيصة احب اقولك انت بعد ما كنت مثلي الاعلى نزلت من نظري بطريقة....

قاطعها كف على وشها من والدها وهو بيقولها : اخرسي انا مسمحش انك تتخطي حدودك معايا انتي نسيتي اني والدك

نريمان حاطه ايديها على خدها وبتبص لوالدها بصدمه ( دي كانت اول مره والدها يمد ايده عليها) : من اللحظة دي انسى اني بنتك كل اللي عندك ليا احترامي ليك كأب بيصرف عليا ودي حقوقي عندك على فكره وسابته ومشيت
___________________
خرجت من الشركة كلها وهي واخده اول صدمه من صدماتها في سن ال 18 سنة وهي صدمتها في والدها اللي كان كل حياتها ومثلها الاعلى

وقفت على الرصيف وطلعت الفون ورنت على صحبتها هنا ردت عليها
هنا : نونا فينك كده ؟

ردت عليها بصوت مخنوق : الشلة متجمعه فين ؟

هنا : ماله صوتك حاجه حصلت ؟

ردت نريمان : اخلصي يا جنا فينكم ؟

جنا : احنا متجمعين في شقتي هتيجي

مستنتهاش تكمل كلامها وانهت المكالمة وقفلت الفون خالص لان والدتها كانت بترن عليها علشان تطمن وصلت الشركة ولا لسه واخدت تاكسي وراحت لهم على الشقة
_________________
استووووب

تعالو كده معايا اعرفكم بالشلة بتاعت نريمان

الشلة مكونة من بنتين غير نريمان و3 شباب

جنا :19 سنة وبتحب نريمان جدا ووفيه لاصدقائها

شمس : 18 سنة ومخطوبه لشهاب واحد من الشله عقلها طفولي بس كيوته في نفسها

شهاب : 21 سنة بيحب شمس خطيبته بس بطريقته هو وهنعرف اذاي بعدين بس فرفوش وبيحب الهزار

فادي :18سنة طايش بس دمه خفيف وبيحب شلته

هاني :22 سنة النبغه بتاعة الشله
( الشلة كلهم مصريين ) .....
_________________
نرجع للقصة بقا

خبطت نريمان على الشقة وفتحت لها جنا الباب دخلت لقيتها جنا وشها احمر وهما عارفين ان ده بيكون شكلها وهي متعصبة وجايبه اخرها

جنا : مالك يا نونا فيكي ايه

وجنا بمجرد ما سألتها هنا مالك انفجرت نريمان في العياط واترمت في حضن صحبتها

جنا : مالك فيكي ايه حصل ايه يا بنتي طمنيني عليكي

(خرج باقي الشلة على صوت هنا شافو الشكل ده ونريمان منهاره في حضن هنا وما بتنطقش وكل ما حد فيهم يسألها مالك صوت عياطها يذيد لحد ما بدأت تهدأ تدريجيآ بيشوفوها لقيو انها اغمى عليها

لحقها هاني قبل ما تقع في الارض وشالها للاوضه حطها على السرير وهنا وشمس جمبها لحد ما فاقت وخرجوا قاعدو في الريسبشن ودار بينهم حوار)

جنا : مالك يا نونا احكي لنا اول مره اشوفك في الحاله دي

هاني : احكي لنا حصل معاكي ايه احنا قلقانين عليكي من وقت ما جيتي

نريمان : بص منك ليها انا مش عايزه اتكلم في حاجه ولا عايزه افتكر حاجه انا عايزه انسى كل اللي حصل وشفته

شمس : ما احنا لازم نعرف شفتي ايه علشان نساعدك تنسي

شهاب : بس بس يا شمس هي عايزه تنسى ننسيها دلوقتي وبعدين نعرف دقيقتين بس وهتلاقي نفسك في عالم تاني استني بس

(طلع شهاب علبة سجاير وفتحها كانت كلها ملفوفه حشيش وكل واحد اخد سجارته وولعها الا جنا ونريمان لان كلهم بيشربوا الا هما راح لنريمان قعد جمبها)

شهاب : خدي دي ولعيها وهتنسي الدنيا بما فيها

نريمان : انت عارف اني ما بشربش يا شهاب

شهاب : اسمعي مني ده اللي هيخليكي تنسي الدنيا كلها خدي نفس واحد بس

نريمان : هات هي كده كده خربانه

(اخدت السجاره وولعها لها شهاب

بدأت تشرب بس متعبتش لانها في العادي كانت بتشرب سجاير وشيشه بس بدأت تدوخ ودماغها تلف)

فادي : ها يا نونا ايه رأيك في الدماغ دي بقا

نريمان وهي بتبص له وبتضحك : عندك حق دماغ تييت ياريتني انحرفت من زمان

هاني : بس انتي مكنش ينفع تشربي يا نريمان دايما بيحاولوا يقنعوكي وانتي كنتي بترفضي ليه دلوقتي وافقتي

نريمان : علشان انا هبله اعتبرني عيله وبرجع في كلامي طب بذمتك مش انا احلى وانا منحرفه وكل ده وهي بتضحك

هاني : طب تعالي نقعد هناك علشان عايز اتكلم معاكي في موضوع

نريمان : يييياي انت ما بتزهقش من موضوعك ده سيبني في غيبوبتي دي واسكت وانت فصيل كده ابو ام فصلانه

هاني وقف وراح عندها ومسكها من دراعها وقالها : تعالي بس عايزك يخربيت دماغك

جنا : اوعا ياض تستفرد بالبت وهي حلوه كده

(كلهم ضحكوا وكملوا شرب وهزار

هاني اخد نريمان وراحوا قعدو بعيدهم شويه وقعد نريمان على كرسي وهو جمبها)

نريمان : قعدت اهو انا مش ناقصه برود يا هاني الزفت عايز مني ايه انت

هاني : نريمان انتي عارفه اني بحبك ومن زمان وكل ما اتكلم معاكي في الموضوع ده تصديني و**** بحبك من اول ما شفتك ومش عارف احب غيرك

نريمان : هاني انا كلمتك في الموضوع ده كتير وقلت لك انا ماليش في الحب والكلام ده ومش طالبه معايا اصلا سيبني بقا خليني ارجع لهم اهزر شويه انا اصلا مش بتاعت جد

وهتقوم مسك هاني ايديها وبص في عيونها وقالها :

قلبي ده مش قادر يحب غيرك يا نونا انت ملكتيه من اول لحظه شفتك فيها اديني فرصة . كان بيتكلم وهو بيبص في عيونها وماسك ايديها وبيقرب منها وحده وحده ونريمان تحت تأثير الحشيش وبدأت تتوه

نريمان : اديك فرصه لايه ( بتوهان)

هاني : (بصوت هادئ) اثبتلك حبي

وقرب منها اوي ونريمان غمضت عنيها لما حست بنفسه قريب منها
جت هنا وهي بتقولهم : نريمان اختك رن....... وسكتت لما لقيتهم كده

فاقت نازيمان و زقته من صدره بأديها ووقفت ومسكت سكينه كانت على طبق فاكهه قدامها وفي سحبتها للسكينه بيمسكها هاني منها علشان عارفها بتتغابى خصوصآ انها شاربه عورت ايده وهي مهتمتش حطتها قدامه وقالت له : و**** يا هاني لو فكرت مجرد تفكير تقرب مني تاني هقتلك سامع ورمت السكينة في الارض وسابتهم كلهم ومشيت

كدا الجزء الأول
خلص اتمنى يعجبكم
نظام و استطراد للاحداث بشكل منمق
جميلة بصراحه 👌🏼👌🏼👏👏

عايزين بس حوارات اكتر جوه دماغ الشخصيات
لازم تعمقي البُعد الدرامي
تعيشينا مع فكر البطلة علشان نحبها

بس لله ينور استمري
اميرة زمانك 🤝
 
  • حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
جميله جدااا
بالتوفيق ف الي جاي
 
  • حبيته
التفاعلات: EVILL KING
نظام و استطراد للاحداث بشكل منمق
جميلة بصراحه 👌🏼👌🏼👏👏

عايزين بس حوارات اكتر جوه دماغ الشخصيات
لازم تعمقي البُعد الدرامي
تعيشينا مع فكر البطلة علشان نحبها

بس لله ينور استمري
اميرة زمانك 🤝
هعتمد كلامك من اول افكار الاجزاء القادمة
مبسوطه بأهتمامك ورأيك ده 😊❤
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: VANDETTAA و Life Arch
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: EVILL KING
  • حبيته
التفاعلات: اميرة زماني😊
  • حبيته
التفاعلات: اميرة زماني😊
بالتوفيق حبيبتي ❤
 
  • حبيته
التفاعلات: mena sharaby

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%