NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد

عاشق النساء الجميل

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

نونه هى مرات خالى دوحه سنها وقتها 29 سنه هى طولها 150سم وجسمها مليان حبتين بزازاها كبار تقدر تقول بطيختين وطيازها كمان كبيره جدا ووراكها كبيره نونه بعد ما روما ورينا ومرمر وانا كمان اتجوزنا وبطلنا نتقابل بدأت روما تدور على اللى يعوضها وكانت بتقضيها افلام وبايدها بس نونه كانت تعبانه كانت بتحاول تنسى تعبها أنها اشتركت فى النادى اللى مشتركه فيه لبناتها روكا ودونا اللى كانوا وقتها سنهم ظ،ظ¢سنه وظ،ظ، سنه بالترتيب وكان باين عليهم علامات النضوج من بدرى طالعين لامهم وبدأت تتصاحب على واحده هناك فالنادى كانت اسمها ليديا ( ليديا بيوضه وخدود حمرا سنها من سن نونا تقريبا وقتها ظ£ظ¢ سنه مش طويله ظ،ظ§ظ* سم تقريبا مانيكان بالظبط بزاز قد حبة الرمان وطيز قد البطيخه فخاد مرسومه ولبسها كله شيك وسيكسى وبتهيج اى راجل فالنادى ) وكانت متجوزه ماجد وكانو دائما موجودين في النادى وبدأت العلاقات بين ليديا ونونه تزيد وكل يوم بعد النادى ليديا تصر أنها تروح نونه وكمان مش بس اكتفوا بانهم بيتقابلو فى النادى لا كمان كانوا بيخرجوا مع بعض يتفسحوا يشتروا طلبات يتسوقوا وكانت بينهم مكالمات تليفون وبدأت تخش فى الكلام عن العلاقات الزوجية وكانت طبعا نونه بتشتكى من خالى وأن هى بتحب تغيير أوضاع النيك والكلام ده واتفاجات لما ليديا كانت بتحكى معاها عن التحرر وعن أن هى وجوزها متحررين وان ليديا أوقات بتكلم أصحابه وأن هى اكتر من مره اتناكت من أصحابها أو أصحاب جوزها وان جوزها كمان اوقات كتير كان بينيك صحباته وصحبات ليديا وان الأمور بينهم عادى وفى يوم كانت نونا وليديا قاعدين بيتكلموا مع بعض فى النادى
نونا : مالك يا ليديا شكلك تعبانه كده
ليديا : اصل امبارح كانت ليله نار
نونا : خير ايه اللى حصل
ليديا : كل خير يا عمرى طالما كنت بتناك يبقى خير
نونا : دا شكل جوزك فشخك
ليديا : ما هو كمان مكنش ماجد
نونا : يا نهار كمان مش جوزك ازاى ده
ليديا : ايه يا بنتى ما انا قايلالك قبل كده انى مش بفوت اسبوع غير لما اتناك من واحد غير ماجد
نونا : وماجد عادى كده
ليديا : طب ماهو كمان مش بيفوت اسبوع غير لما ينيك واحده غيرى
نونا : انتو ازاى كده
ليديا : عادى يا بنتى انا وماجد بنحب بعض وانى اتناك من غيره أو ينيك غيرى مالوش علاقه بحبنا هو بس نوع من أنواع تجديد العلاقة الجنسية عشان منزهقش زى تغيير الأوضاع فى النيك
نونا : بس بقى متفكرنيش
ليديا : حقيقى صعبانه عليا انا مش فاهمه انتى عايشه ازاى كده مش بتتناكى غير من جوزك وحتى جوزك قال ايه مش بينيكك غير بوضعين
نونا : بس بقى يا ليديا متضايقنيش
ليديا : اضايقك ايه بس فوقى لنفسك يا بنتى كده واتمتعى
نونا : لا لا انسى ياستى انا بحب جوزى
ليديا : وايه يعنى طب ما انا وماجد بنحب بعض
نونا : ههه بتحبوا بعض ايه وانتى بتسبيه ينيك ستات غيرك وهو بيسيبك تتناكى من رجاله غيره
ليديا : تحرر ونوع من تغير المتعه الجنسيه
نونا : بابنتى انا لو شوفت جوزى واقف مع واحده ببقى هتعفرت عليه
ليديا : على ايه يا حبيبتي امال لو بينيكك فى اوضاع مختلفة اااخ امبارح كابتن النادى كان معايا وعمل معايا واحد فى المطبخ على الواقف كده فشخنى مش تقوليلى وضعين
نونا : انا مش فاهمه انتى متجوزه ازاى مش كل حاجه نيك يا بنتى فى حاجات كتير غير النيك
ليديا : الأهم النيك وبعدين كل حاجه بتتظبط
نونا : انا مستغرباكم الحقيقة

وبدأت نونه تفكر يا ترى هى بترمى كلام على مين يا ترى ليديا عايزه تتناك من جوز نونا ولا عايزه نونا تتناك من ماجد كمان حركت فيها المواجع مواجع عدم متعتها فى النيك مع جوزها مواجع قلة النيك مواجع الوضعين بس كمان قلبت عليها الزكريات زكريات ماندوا اللى كان هاريها نيك فى كل مكان زى ما ليديا حكت وفى كل الاوضاع وفى كل اوقات اليوم وبدأ كسها يهيج .

وبدأت تستنى تشوف الايام مخبيه ايه وياترى ليديا مخبيه ايه فى نفس الوقت الكلام مع ليديا كان بيهيج نونه المحرومه من النيك اللى اتعودت عليه من ماندوا والحرمان من الأوضاع المختلفة في النيك ومن الزب اللى بيدكها فى كسها وطيزها وبقها وتقفيش فى كل جسمها .

لكن نونه كانت مستنيه كتير ومافيش اى جديد من ليديا أو حتى جوزها اكتر من الكلام ولا حتى ماجد أو ليديا حاولوا يلمحوا لحاجه من ناحيتهم بنوته عشان ماجد ينيكها أو حتى عشان دوحه ينيك ليديا والموضوع ماشى عادى والأمور بقيت طبيعى انهم يحكوا فى اللى بيحصل بينهم وبين أزواجهم عادى نونا كمان كانت مستغربه قوى من علاقات ليديا الواسعة والرجاله الكتير اللى بتقف معاهم ومن اعمار مختلفة وكانت نونا مش فاهمه هى ازاى كده ازاى بتقف مع الستات ترتب معاهم يتناكوا من جوزها وازاى بتقف مع رجاله تتناك منهم ازاى فى حد بالجرأة دى وازاى فى حد كده ازاى تبقى عارفه أن جوزها مع واحده تانى وقشطه عادى مافيش مشكله وهو كمان عارف أن مراته مع واحد تانى بس بيس عادى ازاى الناس دى عايشه كده ازاى تبقى مافيش مشاعر كده فين الغيره بتاعت الستات فين شهامة الرجاله كلام كتير فضل مسيطر على نونا ومستغربه اللى بتشوفوا وبتسمعوا بس عدت الايام وهى تايهه ومستغربه واهى عايشه ومش فاهمة وتعبانه

استمرت نونا كل يوم تروح النادي وتبعد مع ليديا ويتكلموا كتييير مع بعض وفى كل حاجه وفى كل المواضيع لغاية ما فى يوم كانوا في النادي وعدى ماجد ياخد ليديا وكانت نونا كمان مروحه وكان مع ماجد واحد اسمه ريمون صاحبه راكب معاه عرفوهم على بعض وقعدوا يتكلموا ويهزروا هما الاربعه طول الطريق لغاية ما وصلت نونا وروحت .

بعد شويه بعد شويه رن التليفون واللى كانت بترن هى ليديا وده كان حاجه عاديه ردت نونا وبعد السلامات واذيك وعامله ايه والكلام الفاضي ده
ليديا : بت يا نونا عندى ليكى خبر بمليون جنيه
نونا : خبر !!!! خبر ايه ده ؟؟؟؟
ليديا : ريمون
نونا : ريمون مين ؟؟!!
ليديا : يا بت ريمون صاحب ماجد
نونا : ماله يعنى
ليديا : معجب بيكى
نونا : انتى بتقولى ايه يا مجنونه انتى
ليديا : زى ما بقولك كده
نونا : لا طبعا كان لازم تفهميه انى متجوزه ومش هينفع يعجب بيا والهبل ده
ليديا : هبل !!!! دا انتى اللى هبله ، حد يلاقى واحد معجب بيها وتقول لا
نونا : يا سلام!!!!! امال تعمل ايه
ليديا : تتعرف عليه وتصاحبه ولو نفع تتناك منه يبقى حاجه فل خالص
نونا : انتى مجنونه أكيد ، انا عمرى ما اعمل كده
ليديا: يا عبيطة دى فرصه
نونا : طب ما ينيكك انتى
ليديا : ما هو ناكنى فعلا
نونا : ......... انتى اتجننتى
ليديا : يابت شوفى نفسك عيشى حياتك مع اللى يقدر ويمتع جسمك مش اللى بينيكك فى وضعين وجبرت على كده
نونا : ......
ليديا : ساكته ليه
نونا : مافيش رد على الهبل اللى بتقوليه
ليديا : طب فكرى ريمون زبه ميتفوتش سلام

قعدت نونا تفكر فى كلام ليديا عجز جوزها وهيجانها اللى مش بيطفيه جوزها كمان ماندوا اللى دوقها طعم وحلاوه النيك وسابها ومن ساعتها وهى محرومة بدأت نونا تفكر بكسها مس بعقلها مع زن ليديا عليها واكلامها عن النيك وعن ريمون اخيرا قررت توافق تكلم ريمون وتتعرف عليه وفعلا اتعرفت عليه واتكلمو وفعلا تانى يوم كانت نونا فى شقة مع ريمون لابسه فستان قصير فوق الركبة ومفتوح من الصدر وضيق دخلو الشقه وقعد ريمون على الكنبه وقعدت نونا جنبه وحط ريمون أيده على كتف نونا وضمها على صدره وقالها
ريمون : اخيرا يا حبيبتي بقيتى فى حضنى
نونا : انا معاك اهو يا حبيبي
ريمون : ياااه كنتى حلم بالنسبالى
وبدأ يبوسها ويقفش فى بزازها وبعد شويه قاموا ودخلوا اوضة النوم ونام ريمون على ضهره ونامت نونا عليه وبدات يبوسوا بعض وراحت ايد ريمون على طيز نونا ورفع الفستان وبدأ يمشى أيده على طيزها شويه وبعدين قعدت على وضع الفارسه ونزلت حملات الفستان وطلعت بزازها وبدأ ريمون يقفش فى بزازها وشدها عليه وبدأ يمص ويبوس فيهم وبعد رجعت نونا تانى تبوس ريمون فى بقه وهو أيده على طيازها بعدين لفو وبقيت نونا على ضهرها وريمون فوقيها وعمال يمص ويرضع فى بزازها ويمسح وشه فيهم وبعد شويه قعد ريمون على ركبه وبدأ يقلع هدومه ونونا كمان قلعت الفستان والستيان وقعدت على ركبتها على الأرض ونام ريمون على ضهره ورجليه نازله على الأرض وقعدت نونا بين رجليه وبدأت تمص زبه وتلحسه وتحطله زبه بين بزازها وتتحرك كأنها بتنيك نفسها في بزازها وكل شويه تمص وتلحس بيضانه وزبه وترجع تنيك نفسها فى بزازها وبعد شويه نامت نونا فوق ريمون وبدأوا يبوسوا بعض وبعدين نامت نونا على ضهرها مكان ريمون ونزل على الأرض وقلعها الكلوت وبدأ يلحس كس نونا ويلعبلها فى كسها بايده ويبعبص فيها وبعد شويه نام فوقيها وقعدوا يبوسوا بعض واتقلبوا وهما بيبوسوا بعض وقعدت نونا على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها وطيزها ويشدها عليه ويمص فى بزازها وهى شغاله اهااات ووحوحة اااا ااااه اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف نيكنى يا ريمون ااااه

باقي القصة لما يبقا في تفاعل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%