NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Foxysony26

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
8 ديسمبر 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
43
نقاط
433
الجنس
أنثي
الدولة
Usa
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بيدق الباب الساعة 9 الصبح على اريني ( أرملة 49 سنة ) و اذا بأبنها هاني ( 25 سنة متزوج من سنة و 3 شهور ) داخل و معاه شنطة سفر صغيرة من اللي ببتجر دي
اريني : هاني .. مالك يا ابني .. و عينها على الشنطة ..

هاني : مخنوق يا ماما .. مخنوق و مش عارف اروح فين
اريني : طيب طيب ادخل و نتكلم بعدين .. انت فطرت ؟
هاني : مليش نفس طيب ادخل غير هدومك والساعة ريح جسمك و نتكلم بعدين هاني : ممكن انام جبنك على السرير أو تيجي تنامي جنبي
اريني : طبعا ...ادخل بس
هاني دخل اوضته و قلع هدومي و لما اريني دخلت عليه لقيته نايم محبتش تزعجه و طلعت من غير ما يحس
الساعة واحده كدة صحي هاني دخل المطبخ لاقى امه ..كانت لابسه قميص نوم قصير واصل قرب حرف طيزها من تحت بحملات رفعية و لما بتحاول تجيب حاجة من رف عالي ... نص طيزها بتبان حرفيا هاني فضل يبص عليها شوية و بعد كدة قرب منها و زلق فيها و جبلها البرطمان بتاع الشيكولاتة من فوق
هاني : زي زمان بالظبط ... متغيرتيش
اريني : و انت لسه بنفس شقاوتك
قعدوا على السفرة الصغيرة اللي في المطبخ
اريني : اعملك سندويش
هاني : يا سلام لو ينفع سندويتش عسل من بتاع الملكة
اريني : اختشى يا ولا ..هعملك واحد شيكولاتة
هاني كله من الحلو حلو
المهم فضلوا يفطروا و كلمة من هنا على كلمة من هنا

اريني : مش ناوي تقولي مالك بقى
هاني : مخنوف اوي اوي ... في كذا حاجة خنقاني

اريني : و ايه حكاية الشنطة دي
هاني : لا انا قلت لسيلفيا اني مسافر مأمورية شغل أسبوع كدة علشان اعرف اهرب
اريني : منها
هاني : مش منها بس من الكل ..منا اخدت اجازة اسبوع من الشغل كمان
اريني : مالك يا حبيبي
هاني : تعبان يا ماما ... تعبان اوي
اريني : احكي هتخبي على ماما
هاني : منا هربان من الكل و جاي لحضنك اهو
اريني : ( و هي ماسكة ايده ) مالك بقى
هاني : اخد ايديها له و فضل يبوس فيها و يشم فيهم ياااااااه وحشتني لمسه ايدك و ريحة ايدك
اريني : مالك يا حبيب امك
هاني : بصراحة بقالي فترة عندي حوار و ده مأثر على نفسيتي و شغلي و الدنيا كلها
اريني : قلقتني في ايه يا هاني
هاني : ساب اديها و بص في الأرض بصراحة بقالي بتاع 6 شهور ....6 شهور ايه
اريني : مالك ..6 شهور ايه
هاني : 6 شهور مش عارف
اريني : مش عارف ايه
هاني بكسوف : مش عارف خالص
اريني : مش عارف خالص ايه
هاني : بصراحة بصراحة ..بقالي 6 شهور بتاعي مش راضي يقف
اريني : ايييييه .. إزاي .. مستحيل . انت يا هاني
هاني : و وشه في الأرض ده اللي حصل .. يعني حتى من شوية لما شفتك و انت بتحاولي تجيبي البرطمان من فوق و شفت طيزك اللي واحشاني اوي اوي و لا حصل حاجة .. ده حتى لما لزقت فيكي ....برضه نايم خالص مفيش ...انا اللي كنت بس بسمع صوتك كان بيجيب السقف ...دلوقتي و لا حاجة بتأثر فيه
اريني : انا برضه استغربت بس قلت لسه صاحي و لا حاجة .. اينعم ده مكنش بيوقفك زمان بس قلت يمكن مرهق و لا حاجة بس انت بتقول بقالك بتاع 6 شهور ....و سيلفيا رد فعلها ايه
هاني : بصراحة هي لغاية دلوقتي عادي و لا حاجة ... يعني ياما شافت مني ايام حلوة تشفع .. بس ده كان عذر أول شهرو لا حاجة بعد كدة بدات تقول تروح لدكتور ... ناخد اجازة نغير جو كدة ... بس انا اساسا ان فيا حاجة مش سليمة
اريني : لا لا لا متقلتش كدة انت سيبلي نفسك اليومين دول و انا هظبطك زي زمان
قربت منه ..قعدت على ركبها عند رجله و عملت شعرها ديل حصان ورا ...
و قالتله : قوم نزل بنطلونك و نجرب كدة و نشوف الوضع ايه
هاني قام و نزل بنطلونه ...و زبه نايم خالص حتة لحمة مدلدلة خالص ... و فضلت تدلك في زبه و بيوضه و تلحس طرف زبه و تدخل طربوشه في بوقها و هو متأثر بس برضه مفيش ...راحت مطلعة بزازها بره قميص النوم ...و لا حاجة قامت من مكانها و خلعت القميص خالص و بان جسمها كله و بزازها مربربة و حلوة ....بيض كدة و حلمات بني فاتح ولا بزاز بنت في العشرين .. كسها مشعر خفيف مثلث كدة فضلت تمص في زبه و تمص بيوضه و هو رايح في دنيا تاني بس مفيش اي حاجة و لا بيقف و لا بيتحرك اساسا قعدت على حجره و طبطبت عليه و هو فدن وشه في بزازها و عمال يشم فيهم و هو بيعيط
اريني : و لا يهمك ..من النهاردة هنبتدي العلاج ...علاج ماما ريني بتاع زمان ...فاكر ايام ثانوي ...برضه كان بيحصلك كدة و تقعد ايام الأمتحانات عطلان و انا اقولك و لا يهمك و واحدة واحدة الأمور بترجع لطبيعتها
هاني : انا قلت محدش هيصلحني غيرك ..غير انك ستر و غطا عليا
لبست هدمها و قالت لاااااااا ده احنا عيلنا شغل كتير ...فين هاني اللي كان بيخليني مش بعرف اقعد من كتر الحرقان بين رجلي ..دانت كنت شايل عني هم كبير من ساعة ما ابوك ما مات دانت من اخر تالتة اعدادي و انت مفرهدني .. مش هسيبك اما لما ترجع هاني بتاع زمان
الجزء الثاني لما اشوف التفاعل على ده الأول
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: samysssssssssssss#s, منير علي, l7nhadi333306 و 30 آخرين
أنا بعد ما قرأت الجزء رجعت اتأكد من العنوان و لقيتك عامل البادئة فانتازيا فقولت تمام لك كامل الحرية في عرض الافكار بدون منطق
أصل لو مكانتش فانتازيا يبقا إيه دا !!
ما هو مش معقول اننا نكون عايشين في مجتمع الطبيعي فيه ان الام تفتح رجليها لابنها من غير اي مبررات منطقية ولا في حتي تفسير الجمهور يبلعه متعمد بحجة اننا عايزين نكمل قراية

بس هقولك بردو ان دا جزء أول و حابب اشوف هتكملها ازاي .. و نصيحة بما انك كتبت البادئة فانتازي فلازم العالم اللي هتبنيه تحطله قواعد و تلتزم بيها .. بس كدا
بالتوفيق...
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي, Fiction, الباحـــث و 8 آخرين
بيدق الباب الساعة 9 الصبح على اريني ( أرملة 49 سنة ) و اذا بأبنها هاني ( 25 سنة متزوج من سنة و 3 شهور ) داخل و معاه شنطة سفر صغيرة من اللي ببتجر دي
اريني : هاني .. مالك يا ابني .. و عينها على الشنطة ..

هاني : مخنوق يا ماما .. مخنوق و مش عارف اروح فين
اريني : طيب طيب ادخل و نتكلم بعدين .. انت فطرت ؟
هاني : مليش نفس طيب ادخل غير هدومك والساعة ريح جسمك و نتكلم بعدين هاني : ممكن انام جبنك على السرير أو تيجي تنامي جنبي
اريني : طبعا ...ادخل بس
هاني دخل اوضته و قلع هدومي و لما اريني دخلت عليه لقيته نايم محبتش تزعجه و طلعت من غير ما يحس
الساعة واحده كدة صحي هاني دخل المطبخ لاقى امه ..كانت لابسه قميص نوم قصير واصل قرب حرف طيزها من تحت بحملات رفعية و لما بتحاول تجيب حاجة من رف عالي ... نص طيزها بتبان حرفيا هاني فضل يبص عليها شوية و بعد كدة قرب منها و زلق فيها و جبلها البرطمان بتاع الشيكولاتة من فوق
هاني : زي زمان بالظبط ... متغيرتيش
اريني : و انت لسه بنفس شقاوتك
قعدوا على السفرة الصغيرة اللي في المطبخ
اريني : اعملك سندويش
هاني : يا سلام لو ينفع سندويتش عسل من بتاع الملكة
اريني : اختشى يا ولا ..هعملك واحد شيكولاتة
هاني كله من الحلو حلو
المهم فضلوا يفطروا و كلمة من هنا على كلمة من هنا

اريني : مش ناوي تقولي مالك بقى
هاني : مخنوف اوي اوي ... في كذا حاجة خنقاني

اريني : و ايه حكاية الشنطة دي
هاني : لا انا قلت لسيلفيا اني مسافر مأمورية شغل أسبوع كدة علشان اعرف اهرب
اريني : منها
هاني : مش منها بس من الكل ..منا اخدت اجازة اسبوع من الشغل كمان
اريني : مالك يا حبيبي
هاني : تعبان يا ماما ... تعبان اوي
اريني : احكي هتخبي على ماما
هاني : منا هربان من الكل و جاي لحضنك اهو
اريني : ( و هي ماسكة ايده ) مالك بقى
هاني : اخد ايديها له و فضل يبوس فيها و يشم فيهم ياااااااه وحشتني لمسه ايدك و ريحة ايدك
اريني : مالك يا حبيب امك
هاني : بصراحة بقالي فترة عندي حوار و ده مأثر على نفسيتي و شغلي و الدنيا كلها
اريني : قلقتني في ايه يا هاني
هاني : ساب اديها و بص في الأرض بصراحة بقالي بتاع 6 شهور ....6 شهور ايه
اريني : مالك ..6 شهور ايه
هاني : 6 شهور مش عارف
اريني : مش عارف ايه
هاني بكسوف : مش عارف خالص
اريني : مش عارف خالص ايه
هاني : بصراحة بصراحة ..بقالي 6 شهور بتاعي مش راضي يقف
اريني : ايييييه .. إزاي .. مستحيل . انت يا هاني
هاني : و وشه في الأرض ده اللي حصل .. يعني حتى من شوية لما شفتك و انت بتحاولي تجيبي البرطمان من فوق و شفت طيزك اللي واحشاني اوي اوي و لا حصل حاجة .. ده حتى لما لزقت فيكي ....برضه نايم خالص مفيش ...انا اللي كنت بس بسمع صوتك كان بيجيب السقف ...دلوقتي و لا حاجة بتأثر فيه
اريني : انا برضه استغربت بس قلت لسه صاحي و لا حاجة .. اينعم ده مكنش بيوقفك زمان بس قلت يمكن مرهق و لا حاجة بس انت بتقول بقالك بتاع 6 شهور ....و سيلفيا رد فعلها ايه
هاني : بصراحة هي لغاية دلوقتي عادي و لا حاجة ... يعني ياما شافت مني ايام حلوة تشفع .. بس ده كان عذر أول شهرو لا حاجة بعد كدة بدات تقول تروح لدكتور ... ناخد اجازة نغير جو كدة ... بس انا اساسا ان فيا حاجة مش سليمة
اريني : لا لا لا متقلتش كدة انت سيبلي نفسك اليومين دول و انا هظبطك زي زمان
قربت منه ..قعدت على ركبها عند رجله و عملت شعرها ديل حصان ورا ...
و قالتله : قوم نزل بنطلونك و نجرب كدة و نشوف الوضع ايه
هاني قام و نزل بنطلونه ...و زبه نايم خالص حتة لحمة مدلدلة خالص ... و فضلت تدلك في زبه و بيوضه و تلحس طرف زبه و تدخل طربوشه في بوقها و هو متأثر بس برضه مفيش ...راحت مطلعة بزازها بره قميص النوم ...و لا حاجة قامت من مكانها و خلعت القميص خالص و بان جسمها كله و بزازها مربربة و حلوة ....بيض كدة و حلمات بني فاتح ولا بزاز بنت في العشرين .. كسها مشعر خفيف مثلث كدة فضلت تمص في زبه و تمص بيوضه و هو رايح في دنيا تاني بس مفيش اي حاجة و لا بيقف و لا بيتحرك اساسا قعدت على حجره و طبطبت عليه و هو فدن وشه في بزازها و عمال يشم فيهم و هو بيعيط
اريني : و لا يهمك ..من النهاردة هنبتدي العلاج ...علاج ماما ريني بتاع زمان ...فاكر ايام ثانوي ...برضه كان بيحصلك كدة و تقعد ايام الأمتحانات عطلان و انا اقولك و لا يهمك و واحدة واحدة الأمور بترجع لطبيعتها
هاني : انا قلت محدش هيصلحني غيرك ..غير انك ستر و غطا عليا
لبست هدمها و قالت لاااااااا ده احنا عيلنا شغل كتير ...فين هاني اللي كان بيخليني مش بعرف اقعد من كتر الحرقان بين رجلي ..دانت كنت شايل عني هم كبير من ساعة ما ابوك ما مات دانت من اخر تالتة اعدادي و انت مفرهدني .. مش هسيبك اما لما ترجع هاني بتاع زمان
الجزء الثاني لما اشوف التفاعل على ده الأول
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي و nizar
بيدق الباب الساعة 9 الصبح على اريني ( أرملة 49 سنة ) و اذا بأبنها هاني ( 25 سنة متزوج من سنة و 3 شهور ) داخل و معاه شنطة سفر صغيرة من اللي ببتجر دي
اريني : هاني .. مالك يا ابني .. و عينها على الشنطة ..

هاني : مخنوق يا ماما .. مخنوق و مش عارف اروح فين
اريني : طيب طيب ادخل و نتكلم بعدين .. انت فطرت ؟
هاني : مليش نفس طيب ادخل غير هدومك والساعة ريح جسمك و نتكلم بعدين هاني : ممكن انام جبنك على السرير أو تيجي تنامي جنبي
اريني : طبعا ...ادخل بس
هاني دخل اوضته و قلع هدومي و لما اريني دخلت عليه لقيته نايم محبتش تزعجه و طلعت من غير ما يحس
الساعة واحده كدة صحي هاني دخل المطبخ لاقى امه ..كانت لابسه قميص نوم قصير واصل قرب حرف طيزها من تحت بحملات رفعية و لما بتحاول تجيب حاجة من رف عالي ... نص طيزها بتبان حرفيا هاني فضل يبص عليها شوية و بعد كدة قرب منها و زلق فيها و جبلها البرطمان بتاع الشيكولاتة من فوق
هاني : زي زمان بالظبط ... متغيرتيش
اريني : و انت لسه بنفس شقاوتك
قعدوا على السفرة الصغيرة اللي في المطبخ
اريني : اعملك سندويش
هاني : يا سلام لو ينفع سندويتش عسل من بتاع الملكة
اريني : اختشى يا ولا ..هعملك واحد شيكولاتة
هاني كله من الحلو حلو
المهم فضلوا يفطروا و كلمة من هنا على كلمة من هنا

اريني : مش ناوي تقولي مالك بقى
هاني : مخنوف اوي اوي ... في كذا حاجة خنقاني

اريني : و ايه حكاية الشنطة دي
هاني : لا انا قلت لسيلفيا اني مسافر مأمورية شغل أسبوع كدة علشان اعرف اهرب
اريني : منها
هاني : مش منها بس من الكل ..منا اخدت اجازة اسبوع من الشغل كمان
اريني : مالك يا حبيبي
هاني : تعبان يا ماما ... تعبان اوي
اريني : احكي هتخبي على ماما
هاني : منا هربان من الكل و جاي لحضنك اهو
اريني : ( و هي ماسكة ايده ) مالك بقى
هاني : اخد ايديها له و فضل يبوس فيها و يشم فيهم ياااااااه وحشتني لمسه ايدك و ريحة ايدك
اريني : مالك يا حبيب امك
هاني : بصراحة بقالي فترة عندي حوار و ده مأثر على نفسيتي و شغلي و الدنيا كلها
اريني : قلقتني في ايه يا هاني
هاني : ساب اديها و بص في الأرض بصراحة بقالي بتاع 6 شهور ....6 شهور ايه
اريني : مالك ..6 شهور ايه
هاني : 6 شهور مش عارف
اريني : مش عارف ايه
هاني بكسوف : مش عارف خالص
اريني : مش عارف خالص ايه
هاني : بصراحة بصراحة ..بقالي 6 شهور بتاعي مش راضي يقف
اريني : ايييييه .. إزاي .. مستحيل . انت يا هاني
هاني : و وشه في الأرض ده اللي حصل .. يعني حتى من شوية لما شفتك و انت بتحاولي تجيبي البرطمان من فوق و شفت طيزك اللي واحشاني اوي اوي و لا حصل حاجة .. ده حتى لما لزقت فيكي ....برضه نايم خالص مفيش ...انا اللي كنت بس بسمع صوتك كان بيجيب السقف ...دلوقتي و لا حاجة بتأثر فيه
اريني : انا برضه استغربت بس قلت لسه صاحي و لا حاجة .. اينعم ده مكنش بيوقفك زمان بس قلت يمكن مرهق و لا حاجة بس انت بتقول بقالك بتاع 6 شهور ....و سيلفيا رد فعلها ايه
هاني : بصراحة هي لغاية دلوقتي عادي و لا حاجة ... يعني ياما شافت مني ايام حلوة تشفع .. بس ده كان عذر أول شهرو لا حاجة بعد كدة بدات تقول تروح لدكتور ... ناخد اجازة نغير جو كدة ... بس انا اساسا ان فيا حاجة مش سليمة
اريني : لا لا لا متقلتش كدة انت سيبلي نفسك اليومين دول و انا هظبطك زي زمان
قربت منه ..قعدت على ركبها عند رجله و عملت شعرها ديل حصان ورا ...
و قالتله : قوم نزل بنطلونك و نجرب كدة و نشوف الوضع ايه
هاني قام و نزل بنطلونه ...و زبه نايم خالص حتة لحمة مدلدلة خالص ... و فضلت تدلك في زبه و بيوضه و تلحس طرف زبه و تدخل طربوشه في بوقها و هو متأثر بس برضه مفيش ...راحت مطلعة بزازها بره قميص النوم ...و لا حاجة قامت من مكانها و خلعت القميص خالص و بان جسمها كله و بزازها مربربة و حلوة ....بيض كدة و حلمات بني فاتح ولا بزاز بنت في العشرين .. كسها مشعر خفيف مثلث كدة فضلت تمص في زبه و تمص بيوضه و هو رايح في دنيا تاني بس مفيش اي حاجة و لا بيقف و لا بيتحرك اساسا قعدت على حجره و طبطبت عليه و هو فدن وشه في بزازها و عمال يشم فيهم و هو بيعيط
اريني : و لا يهمك ..من النهاردة هنبتدي العلاج ...علاج ماما ريني بتاع زمان ...فاكر ايام ثانوي ...برضه كان بيحصلك كدة و تقعد ايام الأمتحانات عطلان و انا اقولك و لا يهمك و واحدة واحدة الأمور بترجع لطبيعتها
هاني : انا قلت محدش هيصلحني غيرك ..غير انك ستر و غطا عليا
لبست هدمها و قالت لاااااااا ده احنا عيلنا شغل كتير ...فين هاني اللي كان بيخليني مش بعرف اقعد من كتر الحرقان بين رجلي ..دانت كنت شايل عني هم كبير من ساعة ما ابوك ما مات دانت من اخر تالتة اعدادي و انت مفرهدني .. مش هسيبك اما لما ترجع هاني بتاع زمان
الجزء الثاني لما اشوف التفاعل على ده الأول
بداية جميلة اكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon, منير علي, aldorg و شخص آخر
يا بختك بأمك
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon، منير علي و nizar
أنا بعد ما قرأت الجزء رجعت اتأكد من العنوان و لقيتك عامل البادئة فانتازيا فقولت تمام لك كامل الحرية في عرض الافكار بدون منطق
أصل لو مكانتش فانتازيا يبقا إيه دا !!
ما هو مش معقول اننا نكون عايشين في مجتمع الطبيعي فيه ان الام تفتح رجليها لابنها من غير اي مبررات منطقية ولا في حتي تفسير الجمهور يبلعه متعمد بحجة اننا عايزين نكمل قراية

بس هقولك بردو ان دا جزء أول و حابب اشوف هتكملها ازاي .. و نصيحة بما انك كتبت البادئة فانتازي فلازم العالم اللي هتبنيه تحطله قواعد و تلتزم بيها .. بس كدا
بالتوفيق...
شكلك فاهم كويس لو ممكن ترشحلي قصة امهااات تكون كويسة
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon، منير علي و nizar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%