NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خايفه جدا 😅♥️

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
وسخنا وحصل تجاوزات بسيطه بس انا خوفت ماعرفش ليه
ومشيت وسيبتها
ومن ساعتها واحنا مش بنتعامل طبيعي واوقات كتير بتتحرش وتحسس علي جسمي
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007 و Mina mohsen
عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
تعالي خاااص او كيك و انا معرفة تعملي ايه

• عجبني
التفاعلات: ديوث مرتي و hanosh666eg
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
متخافيش انتي لو عايزة تعملي معاها متمنعيش نفسك متفضليش تقولي لا دي ممكن تفضحني قولي لنفسك ينفسي ي غبيه لو فضحتني تبقي بتفضح نفسها .... لو مش عايزة تمارسي معاها وقفيها عند حدها وقوليلها الي حصل دة كان وقت شيطان وخلاص خلصنا وبطلي تحطي ايدك ع جسمي وتقفلي معاها الموضوع دة وتتعاملي معاها عادي ودة الاوبشن الي افضلو ليكي بلاش تمارسي معاها .... متخليش خوفك يركبك علشان متتبهدليش لو مش عايزة كدة وقفيها عند حدها اركني خوفك

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الطويل ابو حضن كبير, نجلاء محمد, mo961996 و 22 آخرين
متخافيش انتي لو عايزة تعملي معاها متمنعيش نفسك متفضليش تقولي لا دي ممكن تفضحني قولي لنفسك ينفسي ي غبيه لو فضحتني تبقي بتفضح نفسها .... لو مش عايزة تمارسي معاها وقفيها عند حدها وقوليلها الي حصل دة كان وقت شيطان وخلاص خلصنا وبطلي تحطي ايدك ع جسمي وتقفلي معاها الموضوع دة وتتعاملي معاها عادي ودة الاوبشن الي افضلو ليكي بلاش تمارسي معاها .... متخليش خوفك يركبك علشان متتبهدليش لو مش عايزة كدة وقفيها عند حدها اركني خوفك
نفسي جدا بس مش عارفه متردده 😅
ميرسي اوي علي كلامك الجميل ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, Savoy, AL NESR AL SAHER و 5 آخرين
لو عايزه تعملي معاه حاجة دي فرصتك يجميل

• عجبني
التفاعلات: mariamjalal
لا طبعاً من غير تردد لو فضلتي خايفة وانتي مش عيزاها تعمل كدة ممكن يجي ف بالها انك ساكتالها علشان عاجبك كدة بس مكسوفة وتزود ف الي بتعملوا... **** يحميكي يروحي❤

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex, Tchernobel, (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و 3 آخرين
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
ممكن اكلمك علي ماسنجر لو عندك اكونت فيك أو حاجه ؟

اجمل حاجه فيكى جنانك مش بتضيعى فرصه للجنس

بيبو الكيك بتاعي تعاله هدلعك علي زبي backfirree

لو فعلا نفسك اسألي نفسك الأول نفسك في الموضوع ده بغرض الفضول ولا بغرض انك تستمري في الموضوع ده - الحاجه التانيه تحطي في اعتبارك انك لو مشيتي في السكه دي وادمنتيها يبقي نصيحه مني ليكي بلاش تتجوزي لانك في الحاله دي مش هيكون عندك رغبه في ممارسه مع حد غير من بني جنسك وكمان مش هتحسي بالمتعة مع جوزك ولا هتعرفي تديله حقه فانتي صاحبه القرار

بلغي حد من المسؤولين أو المسؤولات عن السكن هدا و اتجنبيها تماما و لو قربت منك اعتراضي و حتى لو خضتي مشكله معها المهم ما تأثر عليكي و تغلبك و تغير فطرتك

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
اللي عملته صاحبتك عادي جدا بين بنات الجامعة ومفيش داعي تخافي او تبعدي، واكيد مهما تطورت العلاقة هتكون فيها متعة وامان اكتر من اي علاقة مع شاب وانت لسه بنت

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
لو حابه تجربي لا تضيعي الفرصه اما لو ما بدك وخط احكر وقفيها عند حدها

• عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا
مش شايف مشكله في الموضوع
الحاجات الي زي كده لازم رأيك يبقي يا ابيض يا اسود موقفك الرمادي ده غلط
خوفك هيقويها عليكي اكتر ويخليها تسيطر وتتحكم وقصه أنها تفضحك دي انسيها لأنها مش هتفضح نفسها لو هتكملي يبقي عينك بعينها وراسك براسها متخليهاش تركبك الا لو انتي حابه أنها تسيطر عليكي دي قصه تانيه
أما بقي لو مش عايزه يبقي ترفضي بشكل قاطع وبدون تردد وبردو متخافيش منها
ده رأي

• عجبني
التفاعلات: LostinLust، sekoseko87 و حابس ابليس في كيس😈🔥
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
انتى فى أنهى جامعه

تجربه حلوه متخافيش منها... ومش حتأثر فيكي لما تتجوزي . اسألي مجربه... تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex, زهايمر, فحل هايجان و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تجربه حلوه متخافيش منها... ومش حتأثر فيكي لما تتجوزي . اسألي مجربه... تحياتي
ميرسي ليكي .. شجعتيني ♥️😅

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و دمار الحب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%