NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Youssefyoyo

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
28 ديسمبر 2021
المشاركات
103
مستوى التفاعل
122
نقاط
490
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الاسم: يوسف ٢٣ سنه
خطيبتي: مارينا ٢١ سنه . كليه تجاره انجلش
اختي: كرستين ٢٨ سنة متجوزة
امي متوفيه
...............
اصحابى
عماد ٢٥سنة اكبر منى علشان عايد السنة اكتر من مرة
*جورج * ٢٥ سنه
الاتنين كانو معايا ف الكليه وعارفين كل حاجه عنى
# عشان كنا ساكنين مع بعض ف سكن ايام الجامعه
...............
اصحاب عماد: صاحبى
-عمار: صاحب عماد الروح بالروح بس تصدف الصدف ويكون كان مع اختي ف نفس الجامعه بس هو كليه تمريض
-كريم: صاحب عماد برضه بس مبيتقابلوش كتير ونفس سني وسن عماد..
-محمود : صاحب عماد وده الوحيد الي كنت اعرفو عشان كان ديما بيجي يسلم علي عماد ف السكن واتجمعنا كلنا سوا كذا مره وشربنا مع بعض ....كتير وبنهزر سوا
.................
تفاصيل القصه
من سنتين .كنت لسا بحب مارينا ولسا ومخطبتهاش .
كنت بدرس ف بنى سويف نفسها وانا من قرية من المنيا عشان كده كنت قاعد ف شقه ايجار مع صحابي "عماد " ومنهم واحد من ال منصوره ومنهم سوهاجي وانا الرابع بتاعهم من الصعيد برضه المهم .كنا شباب صايعه ولينا ف الجنس..وقبل كده كنا ف اجازه العيد ولسا راجع بدري يومين عنهم علي اساس ان كلهم لسا ف البلد اكتشفت ان عماد جايب بنت من المنطقه الي ساكنين فيها وكان الصوت جامد ..معملتس صوت وكنت بهيج عليهم وضربت عشره علي صوتهم واليوم عدي وضحكنا علي الموقف وخلص...
تبداء القصه؛
صحابي مش مرتبط بيهم بس عماد صاحبي قوي وعارف دماغي .وكنا ديما نهزر ف حوار الخطوبه وتكاليفها .ف مره كنت بقوله ده الواحد قرب يتناك عشان يعمل فلوس ويقنع ابوه انه معاه فلوس وقد المسؤوليه .وهو بقي دماغه اتغيرت وقعد يهزر معايا يقولي تعالي يسطي وهاديك الي انت عايزه وكنا بنضحك
ف نص الكلام قولتله علي الطلاق حرام الي بيحصل ده .المفروض حبيبتي تتناك معايا وتجيب فلوس عشان نساعد بعض
ف هزرنا بس مكنتش اعرف ان دي بدايه الدياثه بجد
هو استغل الموقف وقال لا خلاص طالما هي هاتتناك اروحلها بدل الخشن واديها الي عايزاه قولتله دي بتقبض بالدولار دي يامعلم حجات مش عند حد وقعدنا نضحك..بعد مادخلت اوضتي وقعدت لوحدي لقيت نفسي مولع وهايج لما افتكرت الكلام ...وضربت عشره وخلصت..وبحاول ابعد نفسي عن الافكار دي ...
بس عماد صاحبي ده كان عند مارينا علي الفيس وهي لما مكنتش برد عليها فتره مثلا بالساعات كنت بتبعتله طمني هو تعبان ولا ماله .يعني عادي بالنسبالي مكنتش متوقع خيانه خالص
المهم ف اخر سنه ف الكليه رحت خطبتها ف الترم الاول والدنيا حلوه وكنت بروح عندهم وبهزر مع امها جامد وبتحبنى جدا .
ف مره العيال صحابي اتفقو ينزلو المنيا بما انهم منزلوش قبل كده ف عزمتهم عندي ف البيت وفضيت اوضه لينا .استقبلهم فيه
اتفقنا عماد واتنين تانين مش مهم اسمائهم معايا ف الجامعه وبتاع المنصوره الي معايا ف السكن بس اتفاجئت لما عماد قالي انه بيفكر يقول لاصحابه هو عشان نفسهم ينزلو برضه
المهم اتفقنا
وكنا انا وعماد وبتاع المنصوره واتنين من الجامعه وجه محمود وعمار وكريم معانا ونزلنا وابويا استقبلنا واختى برضه قعدنا ٣ ايام ف البلد واختى كانت متجوزة بس بتيجى بيتنا كل يوم علشان تشوف طلباتنا خصوصا ان جوزها مسافر
تفاصيل الزياره
اول يوم اختى طلعت الغدا وخدتو منها وكلنا .وكل واحد قعد علي فونه يريح لحد ما الشاى ييجى
اختى كانت لابسه عبايه عادي بس هي لبسها خرا .بيبقي ضيق شويه وعندها طيز جامده قوي وهي رفيعه وبزازها كبيرة ...المهم
عمار صاحب عماد هو الي كان نايم ف الصاله ولمح كرستينا وهي بتديني الشاي قام عمل فيها رجوله وجه يمسك صينيه الشاي ونوزع ولمحت انه متنح ف جسمها بس عديت الموقف عشان عماد ميزعلش لو اتخانقت فيه .
وشربنا وكملنا قعده علي الموبايل كانت خطيبتي فاتحه ومش بترد بعتلها ان صحابي عندي مردتش سريع بس لما ردت لقيتها مش متفاجئه .مش عارف ازاي معدتش الموضوع بالسهل .حسيت ان عماد قالها وبيكلمها مثلا . المهم سالتها وفعلا قالتلي اه كان مكلمني باعتلي نزل البلد وبيقولها انه هايقترح عليا نخرج سوا
قولتلها ماشي هو لسا معرضش بس لو عرض هارفض .لقيتها بتقولي ليه يعني ماعادي نخرج عادي يعني طالما فاضين وبعدين انت مش هاتعرف تيجي البيت عشان صحابك معاك .ممكن نخرج كلنا سوا عادي .رفضنا وخلصنا كلام وقفلت معاها .بس هي كانت اونلاين .المهم لقيت عماد ماسك الفون ونايم علي السرير جنب محمود وكل واحد ماسك فونه ..بقوله عايزك ....طلعلي برا وخدته علي جنب بقوله انت كلمت مارينا؟ لقيت وشه ملامحه اتغيرت وقالي اه بس لما معرضش عليا حوار الخروجه الفار لعب ف عبي
قولتله وريني قولتلها ايه ..لقيته قالي في حاجه ولا ايه ...المهم فتح الموب وقالي استني طيب اقفل الشات عشان بكلم حد عشان ميبعتش وانت ماسك الموب .المهم اداني الموبايل فتحلي الشات لقيته بيتهته ف الكلام وبيقولي علي فكره بمسح الشات بتاعها عشان بس محدش يمسك فوني ويجيب الفيس بتاعها من عندي ويكلمها وكان بيقول اي هبل .بصراحه ضربات قلبي ذادت وحسيت في حاجه غلط عشان كده وافقت وقولتله عموما هي قالتلي انك قولتلها عايزين نخرج .تهته ف الكلام تاني ولقيته بيقولي انها رفضت وقالت صعب انك توافق ف مردتش اقولك .قولتله لا عادي .بس ازاي هو قالي كده ومارينا هي الي بتقنعني نخرج سوا .قررت نخرج وقولتله بكره نبقي نخرج علي المغرب نكون خلصنا صياعتنا وخلصنا لف مع الرجاله نبقي نطلع سوا..
بس يامعلم وعمال افكر ايه ممكن يحصل ؟؟؟
كان الوقت العصر وقررنا ننزل للقريه الي جنبنا نلف شويه كلها جناين وزرع وجميله بصراحه
المهم روحت لاصحابي وخرجنا وكنا ف الطريق لقيت عماد ماسك الموب وبيتكلم وكل شويه المحه بيبصلي وهو بيتكلم ف الشات
الفار لعب ف عبي لما لقيت خطيبتي اونلاين ..
وبصيع معاهم وانا مش مركز خالص بسبب كده...
وكنت قايل لاختى اننا هانرجع علي ١١ بليل عشان تعمل حسابها علي العشا ..
وفعلا رجعنا بس كانت ١٠ لقيت اختى بتقولي بدل ماتطلعو على السطح واطلعلكم الاكل ماتقعدو هنا بدل تعب السلم قولت تمام ودخلنا البيت . وقعدنا وكل شويه اختى تجيب اطباق وتوزعها علي السفره وكانت قدامنا اكتشفت ان اختى نفسها بتبص بخباثه علي عمار وهي بتدينا الاكل ببص كده ف هدوء لقيته قاعد ولاحظ زبه واقف ف البنطلون وهو بجح بيبص قوي وحتي لما عينه جات ف عيني لقيته باصص عادي ولا كانه حاجه بتحصل حتي كان بيبص قوي علي صدرها وطيزها وجسمها وهي لاحظت كده . كلنا وخلصنا واول واحد خلص اكل كان عمار برضه وطلب يغسل ايده ف الحمام .ندهت علي كرستين عشان تعرف ان حد داخل وفعلا دخل الحمام وقولت اروح اغسل ايدي بقي وقولتلهم كلو براحتكم .وروحت لقيتهت ماسكه الفوطه عشان ينضف وبيتكلمو وبيضحكو ف بقولهم في حاجه ولا ايه وببص بحده كده عشان تفهم اني متضايق من الي بيحصل لقيتها بتقولي ماسكه الفوطه لحد مايخلص قوبتلها خلاص سبيها هاغسل ايدي وامسكها
قالتلي لا خلاص اقعد مع صحابك والي يغسل يجيلك وخلاص عشان ميقعدوش لوحدهم
لقيت عمار بيبضن عليا وبيقولي قدامها يسطي ازاي دي اكبر منك بخمس سنين بجد وبيضحك وبيقولي كنت فاكرها اختك الصغيره ولولا انها حلفت مكنتش صدقت وبيضحك وهي بتقوله ياعم قولتلك الكبيره وبتضحك وانا واقف ببص لقيت زبه باين انه واقف .خلصنا وكله غسل ودخل عماد وكرستينا عارفه انه اعز اصحابي ومعاه رقم الفون الارضي و معاه رقمها عادي عشان برضه كانت بتطمن عليا وانا معايا رقم باباه والارضي
المهم خلصنا ولقيته بيقولي اختك دى طيبه قوي بقوله ازاي بيقولي زوق ف التعامل وماسكه فوطه بنت ناس محترمه ازاى جوزها سايبها ومسافر وطبعا برضه زبه واقف احا ياعم في ايه بقي ..هو اي حد يدخل يطلع بزبه واقف في ايه وكنت متصايق
خدتهم وطلعنا السطح علشان زحمه البيت.وخدت جنب وكلمت خطيبتي حاولت اخليها تفك وهي كانت كلامها كتير وحاسسها مستنيه افتح موضوع صاحبي بس عملت نفسي مش حاطط ف دماغي وهي صدقت عشان الي عرفته حتي بعد ماقفلت لقيت عماد نفسه فك ورجع يهزر ويضحك عادي .خمنت انها طمنته اكيد عدي اليوم ونمنا واحنا نايمين محمود طلب يروح الحمام وفعلا راح بس لقيته اخر .لقيته طالع من الحمام وزبه واقف برضه خخخ هما جايين يوروني ازبارهم ولا ايه...
وانا راجع سمعت صوت حد طالع فوق السطح فتحت الباب بالراحه لقيت كرستينا علي الساعه١١ طالعه علي السطح تنشر الهدوم ..والي كان صاحي عماد بسبب الحركه جنبه علي السرير
لقيته بيقولي هاطلع اشرب سيجاره ف الصاله قولتله ماشي طلب نطلع نشرب سوا رفضت عشان عايز انام وقفلت باب الشقه عادي
المهم حسيت باب الشقه بيفتح بالراحه قولت يلقاه بيرمي عقب السيجاره برا عشان محدش يشوفها ف الشقه ربع ساعه وقولت اطلع اشوف في ايه
هو بعد مافتح الباب لقيته جاي الاوضه ونده عليا عملت نفسي نايم ف طلع براحه ولقيته قفل باب الشقه بالراحه برضه
قولت راح فين ده . ابويا ف الوقت ده كان لسا جي ويادوب اتعشي ودخل يستحمي فى الشقه ونام .المهم اتسحبت فعلا بعد ربع ساعه وفتحت باب الشقه بالراحه يادوب لسا هاطلع سمعت صوت اختي احا ايه ده ....بتقوله انت ياحيوان سيبني هافضحك وهو بيقولها وماله وانا اوريله صورك الي بعتهالي علي الاكونت الفيك بتاعي يالبوه وبيحاول يغتصبها حرفيا انا مصدوم احا .وعمال يكلمها بالراحه وانا سامع كل حاجه.وكرستين بتقوله يابني انت زي ابني عيب الي بتعمله ده اه اه .بيقولها اخلصي عايز اخلص قبل ما اخوكى يصحي يالبوه ولا اوريله صورك واقوله اختك حيحانه وصورها مع الحته كلها ..اخلصي وبعد فتره لقيتها بتقول اح يخربيتك سخنتي اوعي بقي
وباقي الكلام هاعمله حوار ...
عماد:يلهوي علي بزازك يلهوي نار وسامع صوت بوس وهي باين من صوتها كانت بتتمنع لقيته بيقولها اوعي شيلي ايدك عشان مش هاعملها عافيه بس هاعملها وبعد كده سمعت صوت لحس
كرستينا :بالراحه طيب عشان صوتي هايعلي اهدي اي يخربيتك اهدي اول مره تشوف بز احححح " صوت مص بزاز وضرب خفيف علي بزها "
عماد: بزازك نار قوي ياكركر اووووف يخربيتك ايه البز ده اج اج صوت مص بزاز
كرستينا : شيل ايدك طيب مش هايبقي كله مره واحده اهدي .كفايه مص احححح اححح ياعم شيل ايدك يخربيتك سحت خالص اه اه يخربيتك يلهوي عليك يخربيتك اححح
عماد :كسك سخن قوي يالبوه ده انتي محرومه بقي
كرستين: طب ادعك طيب واخلص عايزه انزلهم اخلص اححح اه اه ولقيتها بتقوله ده انت طلعت داهيه
عماد: طب انزلي مصيلي عشان عايز اجيب انا كمان .صمت نص دقيقه
كرستين. يلهوي يخربيتك ايه ده احا كل ده ..
عماد: يبت بالراحه احا خفي ايدك شويه تخيلت انها اكيد ماسكاه بايدها وهي بتتهته وبتقول اححح زبك كبير قوووووي ده ان دخل ف واحده هايقسمها وبعد كده سامع صوت مص حلو قوي
امي : عغغغغغغغ غغغغغغ يلهوي حتي طعمه حلو اوف كل ده زبر يلهوي ياني ده انا مش عايشه ..وبتضحك
عماد : مصك جامد فشخ اوف وعرفت انه مسك راسها وفضل يدخل جامد عشان صوت اغاغغغاغاغ وهو عمال يقولها ده انا هاحبلك يالبوه مش كنتي محرومه هادلعك
كرستينا: بعد نص دقيقه لقيتها بتقوله هاتخنقني يخربيتك اوف ايه ده بالراحه هاتخنق
عماد: مصك جامد نيك .احا يبخته العرص جوزك اوف وعرفت بعد كده انه بيلعب ف بزها وهي بتمص ليه عشان سمعت
اختي: حتي حلماتي وقفت يخربيت ولعت قوم نيكني بقي كفايه مص
عماد: قوليلي نيكني يالبوه
امي : نيكني ياسيد اللبوه حبلني بلبنك اديلي ٥ شهور متناكتش مولعه عايزه اتناك نيك
عماد : هافشخك يالبوه وحياتك لافشخك وافشخ كسمك
كرستينا: كسي مفشوخ لوحده اهو ومنضفاه قبل ماطلعلك اصلا
عماد: احا كنتي عارفه اني هانيكك
امي :اكيد بعد مابعتلي صوري واسكرين بالشات من علي الواتس بتاعك قولت هايطلب مقابل بس مكنتش عارفه انه هايبقي عقاب حلو كده.
عماد: يبنت المتناكه ده انتي فاجره
كرستينا: اعمل ايه طيب بيجي مره فى السنة وبقوله يلا يقولي وقت تاني تعبان وشهر كامل متناكش غير ١٠ مرات بالكتير .
عماد : هاريحك ده انتي اخت صاحبي وليه عندي واجب حلو قوي ولازم اردوله الجميل
كرستينا : طب ايه هانقضيها تحسيس وكلام .ف الوقت ده كان بيمشي ايده علي جسمها وكان قلعها خالص ملط وهو كان قلع ملط ...
عماد: مش عارف ليه حاسس ان يوسف صاحي تحت وخايف يطب علينا
امي: يلهوي ده انا اموت بلاش نكمل ويلا ننزل هانتفضح وهانتقتل انت مش عارف العيله عندنا وعاداتنا دي فيها دبح قدام الكل بلاش وكانت ابتدت تخاف قوي
عماد: طب علي الطلاق مايطلع ويشوفنا هانيكه جنبك سواء هو او الخول جوزك
كرستينا هاجت من الشتايم عليا وعلى جوزهت عشان فعلا بحسها مش مبسوطه او مش طايقاه
قالتله طب خلص عشان اعصابي سايبه ..
عماد: وقالها يا شرموطة انا زبي واقف عليكي من ساعه ماجيت واصلا انا الي مدبر السفريه دي وقررت اننا ننزل عندكم عشان اشوفك. قام ضربها علي بزازها الي قاموا اترجوا وايدوا علمت فيهم هي فاقت ومسكها وقالها عمالة ترجيهم قدامي وكمان مش لابسة كلوت يا قحبة وقعد يضربها علي طيزها وحشر صباعوا في خرم طيزها والايد التانية بتفعص في بزازها وكرستينا بيطلع منها اهات وكلام مش مفهوم.. اااه مممممم
قام لاففها وخلاها تقعد علي ايديها ورجليها زي الكلبة وقام مرة وحدة راشق زبة في كسها قامت طالعة منها اااااااه بتصرخ ااااااااااااه لالالالا بجد مش قادرة بيفشخني اااااااي..
وهو ماسك شعرها وشغال فيها بسرعه وهي بتقول ارزع في كسي كمان اييييي شفت افلام سكس كتير عمري ما شفت وحده في كمية الهياج ولا الصوت دي
زبر عماد كان بيشق كسها شق كان بيرزع فيها وبيشتمها بكل قوتة وهي في عالم تاني لحد ما قالها هجيبهم في كسك يا منيوكة الكلمة دي اثرت فيا جامد حسيت اني عايز اشوفهم مش بس اسمعهم ) لقيتوا بيسرع اوي وكرستينا كمان نفسها زاد وقام جابهم في كسها وااترمي من كتر التعب وهي اترمت علي ضهرها ومش عارفه تقفل رجليها علي كسها الي ورم.
انا لما لقيتهم قربو يخلصو كنت دخلت الشقه الي احنا فيها بالراحه ولسا يادوب بقفل الباب سمعت حركه ف الشقه طبعا كنت خايف يكون في حد شافني وانا واقف اراقبهم وسامعهم..
وفعلا لقيت محمود صاحي وكان باين عليه الخضه.
المهم اتكلمت معاه شويه وحاولت اساله من امتي .قالي انه كان ف الحمام ولسا راجع السرير بصراحه اترعبت لانه وهو عند الحمام اكيد شاف الباب مفتوح وعارف ان انا وعماد مش ف الشقه خوفت يكون خرج وشافني وانا متداري علي السلم عشان اسمعهم.
سالته
انا: هو عماد فين صحيح كنت فاكره بيكلم حد ف الفون طلعت وراه ملقتهوش
محمود وهو مبرق من سؤالي : ها مش عارف يلقاه ف البلكونه ولا حاجه
انا : خرجت ملقتهوش كنت فاكره بيدخن هناك
محمود: يلقاه علي السطح بيعمل مكالمه وبصلي بخبث وكمل مانتا عارفه نسوانجي يلقاه بيعط
انا: متسرع وبرد بيعط مع مين
محمود: مالك اتخضيت ليه بيعط ف الفون ياعم مالك وضحك وبعدين رن عليه قوله كفايه ياعم ده طول قوي
انا: ف سري ينهاري اسود اتفضحت .برد عليه ماشي هاستلف وارن عليه نام يابضان
محمود ماشي يامعلم ابقي صحيني بدري
انا : ماشي
قولت ف سري طالما محمود شافني يبقي هايتكلم مع عماد ف قررت استناه تحت واقعد معاه لوحدنا
وفعلا رنيت عليه انا كده اتفضحت وقررت اعمل حاجه نخليهم يمشو الصبح بدري مش ناقص فضايح
معرفش انا سكت كل دا ازاي وانا شايف عرضي وشرفي بيتهتك من اعز صحابي بس كان في لغز وعايز حله .ايه الصور الي بيهددها بيها وايه الي كان بينهم قبل مايجي وازاي هو الي دبر كل ده وانه جه عشان ينيكها وكتير عمال افكر ..بعدها بشويه كان هو نزل ودخل الشقه ومردش عليا لما رنيت عليه وبيقولي مالك ياعم صحيت امتي وبترن ليه في حاجه؟
بصتله وبرقت .وسمعت صوت اختى وهي نازله من فوق علي طراطيف صوابعها
انا: كنت فين يسطي ف نص اليلل كده .
عماد: كنت فوق يسطي معايا مكالمه
انا: مكالمه ايه يسطي هو ينفع ده ..يسطي هنا في ناس عايشه معانا وتقديرا ليا مينفعش تتصرف بمزاجك بعد اذنك
لقيت نفسي بقول لنفسي من جوايا .متقولوش شوف حواراته هاتوصل لفين واستني رد فعل محمود عشان تعرف ايه الي هايحصل ..
عماد : سرحان في ايه يانجم مالك
انا: يسطي معايا اختي واهلي يسطي صعب يسطي تطلع برا الشقه من غير ماتعرفني .بعد اذنك يعني
عماد: حصل ايه لكل ده عادي طلعت مره فوق ومكنش في حد ايه الي فيها يسطي عايزنا نمشي ؟
انا: ممكن نمشي بكره فعلا
عماد: خلاص يسطي اصحي الشباب كمان ساعه واقولهم يلا يوسف رافض قعدتنا هنا يلا نمشي
انا: لقيته واخد الموضوع ببساطه عكس ماكنت متوقع فكرت شويه وقولتله خلاص يسطي عدت المرادي بس متككرهاش بعد اذنك عشان قولتلك في ناس عايشه معانا ف البيت ها
عماد: الي يريحك ياصحبي وشكرا علي حسن المضايفه.
انا: ماشي نام بقي عشان نصحي بدري عشان هاطلعكو مكان تحفه
عماد: فين ؟
انا: بفكر انزلكم الاقصر لو صحينا بدري عشان نلحق اليوم من اوله.
عماد: دي عايزه دلوقتي عشان نلحق نوصل
انا: لا بفكر نخليها اول النهار عشان بفكر اخد خطيبتي معانا اهو بالمره ابقي فسحتها
لقيت عماد عينه برقت وهو لاحظ اني مركز معاه.لقيته بيقول
عماد: بس ده مشوار عليها ياعم ٥ ساعات سفر برضه
انا: عادي سافرنا قبل كده متقلقش
طبعا انا كنت باعت رساله لخطيبتي ومعرفها وقايلها اول لما تصحي تلبس علي طول ومعرفها هانتحرك ٦ الصبح وكنت معرف باباها وقالي اخد اخوها الصغير
المهم كله تمام
وفعلا انا طبقت وصحيتهم علي الساعه ٥:٣٠
ولقيت خطيبتي صاحيه وباعتالي بتسالني تلبس ايه؟
انا: الي يريحك ده يوم طويل وخدي معاكي شنطه لو حابه تغيري في اماكن هناك خدي معاكي لبس
وفعلا لبسنا واستاذنتهم اروح اجيب خطيبتي من بيتها عشان نطلع سوا مع بعض
كانو هما ف البيت لسا وانا روحت وجبتها هي واخوها كانت الساعه ٦:٤٠ علي ماوصلت لقيت البيت كله صاحي
واتحركنا بس لاحظت وانا ماشي ان عماد مركز مع اختي لانها كانت صاحيه وكانو متجمعين فى الشقه بشنطهم وبابا معاهم .المهم وحنا طالعين وبنودعهم لقيتها هي بتبصله برضه ..
مركزتش قوي واتحركنا
طبعا كنت ماشي مع خطيبتي وراهم وهما شايفهم بيتكلمو وحاسس الكلام عليا .
بس عادي .
خطيبتي كانت سلمت عليهم قبل مانتحرك وكان كلو بيبصلها وحاسس ف عنيهم انهم هايكلوها
وصف لخطيبتي وهي طالعه معانا
بنطلون جينس ازرق خفيف ضيق وهى طيزها مش كبيرة لا دى كبيرة اووى اووى على جسمها السمبتيك وبادي نص كم اصفر مبين بزازها من عند الحز وهى بزازها كبار بس مش اووى زى كرستينا
المهم ركبنا اتوبيس سياحي كبير وعادي قاعد انا وهي ف كرسين وجنبنا قاعد عمار وعماد والباقي ورانا وقدامنا.
لاحظت عماد عمال يحاول يتكلم ويشد انتباه خطيبتي وهي بتضحك وبترد عليه وفضلنا كده لحد ما انا نعست يجي نص ساعه كده صحيت لقيت خطيبتي ماسكه الفون وبتتكلم وتضحك وعماد برضه كده
بصتلها وهي حستها من البصه عرقت وخافت
قومت ساحب الموب منها هي داست علي زرار البور وانا قاعد .ف بقولها افتحي الفون صوتي كان عالى وكله خد باله..لقيت عماد بيقولي في ايه ياعم مش كده وهو باين علي
التوتر وبيقول دي خطيبتك ايه شاكك فيها ولا مش واثق فيها .وبعدين احنا ف مواصلات عامه مينفعش كده وعمل فيها دور الشريفه .
وانا كنت بزعق لخطيبتي ففتحت الفون
وبفتح لقيته مفتوح علي شات لعماد اصلا
تقريبا الي كنت شاكك فيه حصل
وياريت ده طلع بلاوي
الحدث:
لحد مقريت بترتيب الشات مش من اوله طبعا عشان كانت ماسحه حجات
عماد: صباح الملبن
خطيبتي : صباح الفل
عماد : الخروف بتاعك جايلك يجيبك لبستي ولا لسا ؟
خطيبتي هالبس اهو بس محتاره
عماد: بصي الطقمين الي ورتهملي الاسبوع الي فات جامدين قوي البسي واحد منهم
خطيبتي : انهي للاصفر وايه تاني ؟
عماد: الابيض جامد قوي برضه اوف
خطيبتي : بس ياوسخ علي الصبح اهمد ايه انت مبتهمدش وايموشنات ضحك
عماد: اهدي ايه احا ده انا خايف ممسكش نفسي واحضنك قدامهم ف الخروجه وبيضحك
خطيبتي : لا بقولك ايه اهدي كده مش ناقصه جنان ها عشان منتفضحش ده مخه قفل ومبيتفاهمش
عماد: وحياتك لو عايز انيكك قدامه لانيكك عادي وبيضحك
خطيبتي : ياعم بطل سفاله علي الصبح مش ناقصه هيجان هي🤣
عماد : اخ ماطولك اخ وانفرد بيكي علي الطلاق هاطلعك حامل ف تؤام
خطيبتي : عماد بقولك ايه غور من وشي مش فاضيالك عشان صاحيه مقريفهفشخ .ازاي ميقوليش قبلها اننا طالعين مشوار زي ده
عماد: البسي بس الابيض جامد وبيضحك😂
خطيتي : طبعا ماده الي انت عايزه ده ناقص تقولي امشي ملط وبتضحك
عماد: لا كده كله هايبعبصك انما عايز انا بس وبيضحك
خطيبتي : اه بقولك ايه صحيح فكرتني عارف ماتمد ايدك واحنا مع بعض هازعلك
عماد : مش هاتعرفي وبعدين لو هاتوصل لايد بس سهله المهم مدخلهوش
طبعا عمال اقري وهي بتعيط جنبي وعماد متوتر وحاسس انهم من الخوف عايزين ينزلو يهربو
بقولها من امتي كده
خطيبتي : مبتردش وبتعيط وبتقولي روحني عايزه اروح
عماد: اهدي ولما نوصل نتكلم طيب بلاش هنا ف الباص
انا طبعا ف الوقت ده حاسس احساسين مختلفين
واحد منهم مبسوط والتاني متضايق انها توصل لكده
رديت عليهم ماشي وقفلت الفون وقعدت قولتلها متعيطيش اهدي لما نوصل واقعد ونتكلم
طبعا اخوها كل شويه يقولي في ايه .اقوله استني ياحبيبي اهدي لما نوصل هاقولك وهي لما سمعت كده اترعبت
غبنا يجي ساعتين ف صمت وكنا نزلنا لان فعلا خدنا يجي ٤:٣٠ ساعات علي ماوصلنا
كانو كلهم مستغربين وطبعا صحاب عماد فاكرين اني قفشتها بتخوني بس لاحظت ان عمار عارف الحوار عشان كان ماشي يتكلم مع عماد علي جنب
روحنا كافيه فطرنا وقعدنا وقولتلهم الكلام هنا مش هاينفع .يلا بينا على السكن نريح فيهم عشان كده كده ف الحر هانرجع نقعد شويه المهم روحنا ف بيت حد كان بيسكن العمارة بتاعته زى فندق كدا فوق بعض وظبط الراجل واكدتله ان دى خطيبتى واخوها هيقعدوا فى شقه اللى فوق دور رابع واحنا دور تانى
طبعا قعدو يلمحو كلام يقولولي ماتقعد معاها فوق عشان مفيش اماكن وبيبضنو وبطلنا هزار ..
مسكت ايد خطيبتي وقولتلها عايزك
انا: ليه كده .وقبل ماتتكلمي مش عايز عياط .نتفاهم بالراحه اهو ومش عاتعصب وفهميني كل حاجه
مارينا : مش عارفه والهي مش عارفه بس صدقني انا مستهلكش لما نروح افسخ الخطوبه بس بلاش فضايح وحياه اغلي حاجه عندك لو كنت بتحبني بجد وبتعيط قوي
قمت حاضنها وقولتلها اهدي عشان الناس متفهمناش غلط طيب ينفع اللى انتى عملتيه
خطيبتي : اهدي ازاي انا استاهل الموت والهي يارتني موت قبل ماتحط ف الموقف ده
انا: وكنتي هاتستفادي ايه لما تموتي .بتكرهيني للدرجه عشان تسبيني ؟ قومت حاضنها تاني وقولتلها افهم منك ونتكلم ف هدوء يمكن اعزرك
قالتلي تفهم ايه بس دي مصييه
قولتلها قولي
قالتلي بص هاحكيلك مع اني غلطانه بس بلاش تفضحني واعيش خدامه ليك طول عمري حتي لما نفسخ هافضل شايله جميلك ده طول عمري وبتيعط تاني
انا: كده هاضربك وهاتعصبيني عليكي اهدي عشان نعرف نتكلم واقعدي كده بالراحه واحكيلي
قالتلي ف يوم كنت عايزه اكلمك وانت مبتردش ف قولت ابعت لعماد اساله عليك قالي انك ف مشوار وهاترجع باليل
ف قولتله لما يرجع خليه يكملني ضروري
قالي تمام وبعدها بشويه قالي كلمته قالي انه هاياخر لو عايزاه ف حاجه قوليلي انا بكلم صاحبه الي معاه .تلفونه فاصل شحن
قولتله خلاص تمام وهو استغل غيابك ودخل بقي يرغي كنت لطنش بس هو لقيته بيحكيلي عنك وعن صفات ليك ومواقف ليكم كانت بتضحكني ف حبيت اسمع لحد ماخلص ولقيته ابتدي يعاكس باسلوب كويس شويه
بس وابتدي يطور الكلام لحد ما ف يوم كنت عايزه ابعتلك صوره ليا بطقم الابيض الفيزون الجديد وكان لسا مكلمني قبلها
ف بعتلك وكنت مستنيه ترد مردتش استنيت شويه ولقيت مصيبه طلعت بعتله هو .قعدت اعيط فضل يهدي فيا ووعدني يمسحها .بس بعد كده طلع ممسحهاش ودخل ف التحرش وكان بيزلني عشات يمسحها ف ابتدي بقي يقولي اخد مقابل ومش عارف ايه وفضل يبتزني لحد ماوقعني وعرفت انه عنده الواتس الزهبي وكنت كل مامسح الشات القاه لسا معاه .اه صح كنا بنتكلم مسنجر ف الاول بس هو اصر انه ياخد الرقم وهو بيبتزني
وصدقني اسفه
قولتلها وصل معاكي لايه بصراحه
خطيبتي : شاف جسمي ووراني جسمه
صعقه ضربتني بقولها يسلام وبعد كده
خطيبتي ولا قبل كده
انا: يعني منكيش فون
خطيبتي لقيتها هاتدمع بتقولي حصل مره
انا: طب ليه طيب ده انا كنت بحاول احافظ عليكي
خطيبتي : قولتلك استاهل الدبح اعمل فيا الي انت عايزه بس ابوس ايدك ماتفضحنيش وسيبني ف المعروف وبتبكي
انا: طب خلاص هاكمل معاكي بس بشرط
خطيبتي : من غير شروط الي عايزه هاعمله هاعيش خدامه ليك.
انا: ماهو ده الي عايزه انا . عايزك تحكيلي بالراحه كده ومتخبيش عليا حاجه واشوف هانعمل ايه
خطيبتي : بس مش دلوقتي منهاره وعايزه اروح
انا: بالعكس عايزك لما نطلع من هنا منبينش ان في حاجه عشان اليوم ميبوظش اتفقنا وطلعنا لقيت الشباب خلصو ترتيب حجاتهم ف الشقه ووضبو حاجتي وكنت انا نايم مع عمار ف نفس السرير
المهم روحت قعدت معاهم وشويه ولقيت عماد بيتسحب وطالع يتكلم ف الفون
استنيت شويه وحاولت اتسحب وراه .لقيته فعلا بيتكلم ف الفون واتصنت عليهم كان السلم عامل صدا صوت واضح
عماد: يعني عدت علي خير ؟ طب كويس ومتقلقيش هاخد بالي...
خطيبتي:............
عماد: مانتي بكسمك الي هيجتينى وطولنا ف الكلام ومخدتش بالي انه ممكن يصحي بسرعه
خطيبتي:.......
عماد: لا انسي حوار الفضيحه دي متقلقيش اخركم تنفصلو ...مش اخلاقه يفضحك يوم ماتبوظ هايفشكل الخطوبه بس انما فضايح انسي مش هيقدر
خطيبتي : ......
عماد: اه واثق وعارف بقولك ايه كويس .عشان يوم مايفكر يعملها علي الطلاق افضح اخته بالبلاوي الي معايا عليه صور وفديوهات يوم ماطلعهم يمشو من البلد ملط ومجرورين فى الشارع
خطيبتي :....
عماد: لا انسي ياكسمك صعب اطلعها سواء ليكي او لغيرك
خطيبتي : ....
لا بس في شرط لو عملتيه ممكن اكافئك واقولك سر يوديه ف داهيه يوم مايفكر ياذيكي هايخاف لو قولتهوله ..ومش هايعرف ان انا الي قولته بس متعرفهوش اني قولتلك
خطيبتي : .......
عماد : خلاص اشطا هاحاول اخلع منهم ف الخروجه دي واطلعلك بس انتي زي ماقولتي اتحججي انك متضايقه ومش عايزه تخرجي
خطيبتي .....
عماد: اشطا يالبوه هادخل بقي باي
وقفلو وانا كنت دخلت وحاسس اني عايز اموت بحد
الدنيا طلعت مليانه مصايب....
لقيت عماد دخل ورايا بشويه وبيقول طب ايه مش هانطلع ولا ايه
انا: لا اطلعو انتو انا مش قادر دلوقتي وهارن عليكم اجيلكم
طبعا عايز ابوظ المخطط عشان هو ميلحقش يقولها وانا اكون سجلتلها صوت لاني فكرت ف فكره هاحكيلكم عليها...
المهم قولت ارن عليها تنزلي لقيتها بتقولي لا تعبانه
قولتلها انزلي حالا
قالت بجد مش قادر وعماله تتحجج اتبضنت منها .قولتلها اديني اخوكي اكلمك عايزه..
هي خافت قولتلها متقلقيش عايزه هايطلع معانا
لقيتها فرحت وبتقولي ياريت قولتلها تمام .
نزلي اخوها قولتله بص عايز نسخه مفتاح شقتكم عشان اسلمه ف الامانات احسن مفاتيحنا تضيع .لقيته هايقولها قولتله خلاص تعالي نطلع لاختك هاقولها انا.
طلعت فوق واول حاجه .وانا داخل فعلا عرفت اقلع نسخه مفتاح من مفاتيح الشقه من غير ماياخدو بالهم ..وغيرت الموضوع لحد ما فتحت التسجيل صوت ف الموبايل وعملته وضع طيران وداخل بحجه اتفرج علي الشقه خبيت الفون...وخدت اخوها ونزلنا كانو هما خرجو لوحدهم .وانا خدت تلفونها رنيت من عليه لعماد لاقيته اول حاجه بيقولها
عماد: ها
انا: ها ايه يسطي فوني فصل انتو فين وعمال اتوه ف الكلام قولتله خلاص انا واخد اخوها هاغديه وهانجيلكم استنونا وهو زي الغبي مفكرش مع انها باينه اني بحاول افضيله الجو .
المهم اتغدينا وحاولت ازحلق اخوها فكرت قولت اروح اوديه معاهم وانا اخلع باي حجه وفعلا روحت ملقتش عماد وعمار كمان بسالهم قالولي راحو يجيبو حجات
خدت بعضي وخلعت بس وانا داخل الشارع لمحت عمار طالع من البيت اتداريت وبعدها لقيت عماد طالع .
كان عدي وقت بعد ماسبت مارينا فى الشقه لوحدها يجي ساعتين ونص او ٣ ساعات كمان .وطبعا رجعت بعدهم بربع ساعه مثلا قولت اطلعلها .وفعلا خرجت وهي مستحميه وباين عليها مفرهده ومش عارفه تقف
بقولها مالك وبحاول اتكلم لقيتها متلخبطه
روحت الاوضه علي اساس اني بدور اني في حد هنا ولا لا وسحبت الفون بتاعي وقفلت التسجيل
وطلعت الصاله حطيت سماعات فى ودنى وقلبت فيه على السريع كدا وسامع صوت اهات وتخبيط ورزع وشتايم فيها واستغربت لما لقيت صوت عمار كمان وهى بتقوله هتعورنى هتعورنى وهو بيقولها كسمك يابت المنيوكه يامومث فهى جات وقعدت جنبى بتقولى مالك وهى باين عليها مفرهده جامد فانا دنت متعصب ورحت قولتلها فى وشها علطول كدا
كان في حد معاكي هنا؟
قالتلي انت عبيط مش للدرجه انا مش شرموطه علي فكره انت فاهمني غلط ولقيتها عايزه تعيط بس دموع تماسيح
قولتلها لا فعلا انتي شرموطه وانا عارف لقيتها اتخضت
انا: متسغربيش انا عارف ان عماد كان هنا وباين عليه ناكك من وقفتك بس بسال نفسي ليه صابر عليكي كل ده وازاي كنت بحبك كل ده وواثق فيكي وانا بصراحه طلعت غبي وابتديت اتعصب وهي بتعيط ومصدومه ومش بتتكلم حتي انا عيطت من كلامي وزعلي علي حبي ليها كل ده
انا: مبترديش ليه ها
مارينا :
انا: برضه هاتفضلي ساكته كتير ...
مارينا : بقولك ايه يايوسف سيبني وابعد عني وسيبني انا مستهلكش بس علي فكره انا مش شرموطه انا اتضحك عليا الدور والباقي علي الشرموطه بجد
انا: يعني ايه شرموطه بجد واتضحك عليكي ؟ ماسك عليكي حاجه؟
مارينا : ماسك علينا كلنا وبتعيط
انا: ازاي
خطيبتي : ماسك عليا وعليك وعلي اختك كمان
انا: برقت وهايغمي عليا ازاي؟
قالتلي عايز تسمع اقعد بقي واسمع الي هاقوله وده انت السبب انت الي دخلت الشيطان ده بيننا
قعدت حاطط ايدي علي خدي ومداري عيني لاني فعلا هدمع
لقيتها بتقولي..
هاحكيلك الحوار كله وقرر بقي هاتعمل ايه
...
بعد ماحكتلك علي ازاي اتكلم معايا وكده ..لقيت بعدها باسبوع مثلا في اكونت فيك باعتلي وعمال يبعت رسايل تعارف مردتش...لقيته باعت صوره انا وانت من الفيس عندك .وانا مش عامله علي الفيس بتاعي اننا مخطوبين ولا انت برضه .ف قولت ده حد يعرفنا كده ف دخلت بقوله مين انت وباعت الصوره ليه..
باعتلي
المجهول: انا محمد"اسم مستعار" وبصراحه كده عجباني وشايفك خساره ف الخروف الي معاكي وانتي تلزميني .لسا هاعمل البلوك لقيته باعت شات انا وانت وباين انه متاخد من فونك اسكرينتات ومبعوته ..وللاسف كنا بنتكلم وسخنين ومش عارفين بنقول ايه .وكنت باعتالك صور بالبرا والاندر بس لقيته باعتها ...
اتصدمت قولت اشوفه مين ده انا كنت خايفه تكون بتعمل فيا مقلب...للمهم قعدت اجرجره ف الكلام قالي انه يعرفك وانه مهكر فونك مصدقتش بعتلي شات ليك مع واحده اسمها سميرة حضرتك بتسكس معاها
وانا لما شفت كده قولت استغله واعرف انت بتهبب ايه وبتكلم مين من ورايا ف قعدت اطلب منه حجات مثلا انت بتكلم مين او بتنزل مع مين او بتروح فين وبتعمل ايه..ف الاول كان عادي ومع كلامه جرجرني ف الكلام وامرني ابعتله صوره لجسمي .بعتله صوره وانا لابسه لانه بيهددني وكنت مخبيه وشي المهم شويه بشويه بقي يطلب مني صور جسمي من غير وشي ...وكان بينفز ليا حجات...ف مره قولت عايزه اعرفه مين .ف عملت اكونت فيك .باسم بنت وهي كده كده بنت ف استنيت كام يوم وبعتتله وقبل الاد وبقي يكلمنى علي الفيس الاساسي ومن الفيك .و عرفت من صوته وكلامه ووضح قوي انى عرفته ف دخلت من صفحته اشتمه واهزقه .وهو فاجئنى وقالى بقولك ايه لمى دورك وخلينا صحاب احسن وابتديت اتعامل معاه بحزر .لحد ف يوم قالي خطيبك نازل ينيك واحده اسمها ميرنا مصدقتوش طلبت منه ادله ...بعتلي فعلا وطلب مقابل ساعتها صورت صوره لبزازي وطيزى وبعتها وانا كاتبه اسمه عليها زي ماطلب ودي كانت الفضيحه الي استغلني بيها ومن ساعتها بيستغلني ...
وحكالي عن اختك...قال انه كلمها من الاكونت الفيك ده .وللاسف هي وقعت برضه وحكتله ظروف جوزها وتعبها واحتياجها للسكس وسكست معاه بس من غير مايشوفو وش بعض وهو ناكها ف بيتكم علي فكره علي السطح هو قالي كده وقالي انها مدوراها علي الفيس بصفحه فيس وهميه
وانا مصدوم مع اني عارف حوار كرستين .بس متوقعتش كل دا يطلع منها
بتقولي هو بقي استغل اختك
و كان بيهيجها ويخليها تشتم جوزها وكده لحد ما مسك الكلام دا عليها وبقى يزلها بيها
انا: هو مين فيهم الي ناكك
خطيبتي: بصت لتحت وقالت الاتنين
انا: ازاي هما فتحوكي؟
خطيبتي: لا كانو بيبدلو عليا
انا :وانتى سبتيه يعمل كل دا وحكالك كل حاجه؟
خطيبتى : ولا حاجه سبته يعمل عشان يحكيلي ويارتني ماسبته
انا: وياريت ليه بقي ماهو باين عليههم فشخوكي يبنت الوسخه.هاتخبي عليا انا . ده انتي طالعه من الحمام مبسوطه فشخ يبتت القحبه..قوليلي بقي عملو ايه بالتفصيل وبعد كده هانقعد مع بعض نقرر انتقم منه ازاي..
خطيبتي : ازاي احكيلك وانت يعني هاتنبسط لما احكيلك بقولك ناكوني بسببك وانت لحد دلوقتي شايفني شرموطه وطالما هانسيب بعض لما نروح يبقي خلاص لما نروح نتكلم..
انا: بعصبيه ومين قالك اني هاسيبك
خطيبتي : اهدي طيب بالراحه ممكن حد يسمعنا
انا: يعني انتي همك يسمعونا ولا لا ..هو انا بنيكك .ده الي ناكوكي يلقاكي مقولتلهمش الكلمه دي وبشخر
دول داقوا لحمك قبلى يامتناكه
خطيبتي بتبرق لما لقتني الي حد ما متقبل حوار انهم ناكوها واطمنت شويه لما قولتلها اني مش هاسيبها
خطيبتي : يعني انت بجد مش هاتسيبني طيب ؟
انا: لما توعديني اننا ننتقم منهم وهاتساعديني ف كده...وتحكيلي كل حاجه
خطيبتي: قامت حضنتني وقالتلي بجد بحبك وبتضمني جامد ..
انا: بس عشان هيجت ولو ممسكتش نفسي هانيك
خطيبتي: عايزه اقعد علي طول ف حضنك بحبك قوي
انا: طب تعالي بقي وشدتها وقعدت بيها ف الصالون وقعدتها علي حجري وفضلنا نمصمص ف شفايف بعض..
طبعا كنت اصلا زمان قبل كده كنت بحضنها وببوسها وبقفشلها بس محصلش اني مثلا انيكها او اني امص بزازها والكلام ده اخرى بس من فوق الهدوم وعمرى ما شوفت جسمها مع انى اعرفها ليا اربع سنين
لقيتها سايحه خالص مسكت صدرها بضغط عليه لقيتها بتتوجع
بقولها تعبانه قوي كده ليه ..
مارينا: يلهوي بالراحه مش مستحمله لسا واجعني
انا: هما عملو فيه ايه
مارينا : انسي بقي الي حصل وكفايه كدا
انا: قومت بحاول اطلع بزها وانا بمصمص ف رقبتها وشفايفها
لقيتها بتمنعني فبقولها اوعي ايدك
مارينا: بلاش دلوقتي طيب
انا: اوعي يابت وحشتيني قوي ده انا مصدقت اننا لوحدنا
مارينا:ما احنا خلاص هنتجوز ونبقى نعمل اللى عايزينه
انا: يعنى يابت يامنيوكة الغريب ينيك ويشوف جسمك ويفشخ بزازك وانا لا
خطيبتي : طب بالراحه طيب بالراحه احححح يلهوي ولعتني قووووي وسابتني اطلع فرده منهم وقامت عدلت نفسها وقعدت كويس علي رجلي ومدياني وشها ونازله هي تمص شفايفي وانا ملحقتش احط بزها ف بوقي لسا سبت شفايفها وقومت مطلع البز التاني واحا ايه ده ...علامات ضرب ومص وعض غلي بزازها كتير وحلمتها مزرقه ومدهوسه جامد وعلمات اسنان على بزها
انا : يلهوي ايه ده هما كانو بيعضو؟
خطيبتي: دول بهدلوني قوووي .كانو بيكهربوني يعتبر
عض ومص ولعب بهدلوني بجد
انا : مين فيهم الي عمل فيكي كده
خطيبتي : الاتنين مصوه وضربوني عليه جامد وكانوا بيشكشكونى بالدبابيس وعماد يقولى علشان اكبرهملك وعمار جاب الشبشب الناش بتاعه ويشدنى من الحلمه بكل عزمه ويضربنى عليه لحد ما حلمتى وقفت اوووى فراح جاب خيط وعايز يربط حلماتى علشان يبقوا واقفين على كدا ولما ربطهم وجعونى اوووى وكنت حاسه بزى هينفجر بس لما كان عماد ب ...سكتت شويه انا قولتلها بيعمل ايه وببص ف عنيها
هي كملت كانها فهمت ان عادي تحكيلي ..
لما كنت راكبه علي بتاع عماد عمار كان بيعض قوووي
انا: احا وعمار ناكك برضه؟
خطيبتي : ايوه ما هو كان غصب عنى بس كنت مرعوبه
انا: ايه كبير للدرجه ولا ايه؟
خطيبتي : لا بتاع عماد اكبر بس عماد كان مكتف ايدي وبيقولي متخافيش وكان عمار فاتح رجلي وعمال يمشي بتاعه علي بتاعي من برا كنت بموت وبرتعش جامد قوي وكنت بعيط خايفه يدخله بس كويس معملهاش ونزلت كميه ميه معملتهاش قبل كده...
انا: ايه ده انتي بتجيبي مايه مع نفسك اصلا ؟
خطيبتي : مفيش بنت مبتعملش كدا كله بيريح نفسه وبتصحك وانا كنت بمشي ايد علي كسها من فوق البنطلون الفيزون الي لابساه وايد تانيه ماسك حلمتها اليمين وبشدها بالراحه
ومولعه
بقولها وبتسمعي نوع ايه بقي ف السكس ؟
قالتلي بحب بتاع السود قوي بيبقو عناتيل وحجمهم ضخم وبتاعهم كبير اووى
انا: اممم واديكي اتفشختي من الاسود ياقحبه
خطيبتي : بتضحك وبتقولي وانت شوفت بتاعه فين
انا: بلخبطه خخخ باين عليه من بشره جسمه
خطيبتي : اممم متخبيش عليا ها عشان باين ف عنيك بتكدب شكلك شفته
انا: هما قعدو معاكي قد ايه؟
قالت يجي ساعه ونص وحد رن عليهم قالهم انك مشيت من عندهم وممكن تيجي علي هنا ف هما لبسو جري ومشيوا
وسابوني مولعه مع اني قرفت من نفسي بعدها
انا: قرفتي ليه هما اغتصبوكي؟
خطيبتي : هما يعتبر اغتصبونى فعلا باللى عملوه فيا بس انا اصلا كنت مستنيه عماد بس بعد مادخل وقفلت وراه لسا هاقفل الباب قام لحق الباب قبل مايقفل وقال ادخل يانجم ولقيت صاحبه داخل الي هو عمار
لسا هاتكلم قام زانقني ف الحيطه وعمار قفل الباب وقعد جنبنا
وعماد كان عمال يتحرش شويه وبتمنع بس لما لقيته قبض علي بتاعي بايده ولعت واعصابي سابت مسك شفايفي قطعهم ولقيته بيقوله تعالي قام هو وعمار وزنقوني وسطهم واحنا واقفين فضل عماد يمص ف شفايفي ويمسك بزازي وكل ده وايده علي بتاعي من برا وعمار كان عمال يدعك ف طيزي ويضربنى جامد عليها وبعد كده قام منزلي البنطلون وضربنى ولسوعنى جامد ويشتمنى ويقولى كل دى طيز دا انا هموت على طيزك من زمان لما كنت بشوفك بالبنطلونات الضيقه وانا فلقست لورا عشان يقلعونى وحسيت اني متخدره
لقيته بينزلي الاندر ونزله لحد ركبتي ولقيته بيتف علي صباعه وبيحاول يلعب ف خرمي وايده التانيه فاتح بيها طيزي واول ماصباعه لمس خرمي ضميت طيزي غلي صباعه لاني اتكهربت بجد
لقيته بيشاور لعماد لقيت عماد قام منزل ايد علي كسي وفضل يمشي ايده علي بتاعي قوي وانا ابتديت اترعش واضم رجلي قام ضاربني علي خدي جامد وقالي افتحي يالبوه .مع الشتيمه سخنت اكتر واول مانطقت قولتلهم تعبت مش قادره اقف
قام عماد شدني من ايدي وشدني علي اوضه النوم علي السرير وخلاني فلقست ووقف قدامي ولقيته بيقلع بنطلونه اول ماقلعه كان بتاعه وقف اوي ومسك ايدي حطها علي زبه وانا مصدومه من الحجم كبير قوي عن بتاعك الي ورتهولي قبل كده ..بقوله ايه ده كله متكلمش ولقيته مسكني من وشي وقالي افتحي لسا هانطق قام حاطط زبه علي بوقي وعمال يضغط لحد مافتحت بوقي ولقيته بيدخله قعد يجي ٧ دقايق امصله
كان ف الوقت ده نفسي مكتوم وانا بمص وعمار كان دخل صباع ف طيزي وكان دخل اتنين كمان انصدمت لما لقيته بيقول لعماد وسعت يامعلم يالا
عماد قام مطلع زبه وانا خدت نفسي بحط ايدي علي طيزي لقيتها وسعت بجد بقولهم لا متحطهوش بتاعك طيزى وجعاني قوي
قالي بس ياكسمك
ولقيت عماد بيقولي تعالي بقي وقام جايب مرهم تقريبا وحط علي خرم طيزي وفضل يبعبص وانا لسا قاعده علي ركبي تحتيهم وانا ابتديت اسخن قوي
قالي استعدي يالبوه هادخل زبي ..كان عمار مطلع زبه قولتله خلي عمار ف الاول عشان اتعود بتاعك كبير قوي قام عمار ماصدق وخلاني زي مانا وفتح رجلي شويه وحط علي زبه مرهم برضه وفضل يحاول يدخل زبه وانا بتالم وبقوله بالراحه بتوجعني اي اتعورت
قام عماد دخل زبه فى بؤى.بس المره دي بقي كنت مولعه قوي اول مره زب يدخل فيا كنت هاموت ف غيبوبه من المتعه
خدت زبه فضلت امص فيه واطلعه بايدي واضرب نفسي بيه ومسكت زبه فضلت العب بايدي علي زبه لحد ماعمار كان بينيك يجي من ٦ دقايق قالي لعماد تعبت تعالي بدل
راح عماد.شدنني وقعد هو وقالي اقعدي عليه بالراحه
لسا هاقعد قام لففني عشان يبقي ضهري لعماد.وانا راكبه عليه ووشي لعمار
ويادوب كان بوقي قدام زبه
حاولت اقعد بالراحه سنه سنه وانا مولعه وهاموت من الهيحان لقيت عمار اول مادخل راس بتاع عماد ف طيزي لقيته زقنى لتحت على بتاعه فدخل فيا مرة واحده فانا شهقت وحسيت ان روحى بتطلع من الوجع كان عمار نازل مص بغباوه ف صدري وحط ايدي علي زبه وهي نازل مص وعض وانا هاموت بقوله تعبت مش قادره وعماد كان حاطط ايده ف وسطي بيرفعني وبينزلني بالراحه فحاءه لقيته مره واحده رفع نفسه لفوق زبه دخل كله مره واحده انا صوت
قامو قعدو يشتمو فيا ويقولولي اهدي يالبوه .طبعا كانو بيشتموني كل الوقت ده بس مكنتش مركزه غير ف الي بيدخل ف طيزي والي ماسكاه وبمصه
فضل يرزعو فيا وبقولهم كفايا تعبت قالو لازم نجيب
لقيت عماد قام وكتفني وعمار لقيته ماسك زبه وبيفتح رجلي خوفت يفتحوني قعدت احلفهم واترجاهم قالولي ماتخافيش وفعلا فضل يمشي زبه علي كسي كنت نزلت تاني مره .ورجع عمار يمص بزازي ويعمل اللى قولتلك عليه فيهم وعماد قعد تاني تحتي وانا طلعت عليه وبقيت انا الي بطنطط عليه وبقيت اقوله يلهوي كل دي ازبار احا بموت كفايه ...
عمار مسك زبه دخله ف بوقي وفضلت امصه وهو مميل بجسمه عشان يطول بزازي الي بتترج من الطلوع علي زب عماد وانا عماله اوحوح بصوت عالي مكتوم عشان زب عمار ف بوقي
وهو عمال يضرب فيا بافترى
وهما علي الوضع ده جاله تليفون لقيته متكلمش .بص لعماد وقال احا يلا يوسف جي علي هنا يلا بسرعه
لقيتهم قامو جري لبسو وجرو لتحت
انا كنت تعبانه قوي بجد دخلت الحمام اعمل حمام بعد ماعملت كانت طيزي وجعاني قوي بعد ماتشطفت ببص ف المرايه لقيت بزازي متقطعه زي مانت شايف كده وببص علي طيزي ف المرايه بتاع الدولاب لقيتها حمرا برضه قوي نزلت الاندر لتحت خوفت اكون متعوره عشان كان وجع كبير قوي ف طيزي لقيت خرم طيزي احمر قوي وواسع بحط صباعي عليه اترعشت .حاول ادخل صباع وفضل العب شويه وانا بوحوح كنت نزلت مايه تاني ودي كانت المره التالته انزل ..قومت دخلت الحمام استحميت ولبست ويادوب طلعت انت جيت
انا: كل ده حصل ده انتي اتفشختي
خطيبتي : ده لولا انت جيت كانو بهدلوني كويس انك جيت
انا: كويس برضه ولا بتقولي ياريتك ماجيت
وطبعا انا من اول بدائت تحكي كنت بحاول امشي ايدي ودخلتها جوا البنطلون بقت فوق الاندر وعمال ايدي بتلعب ف كسها من فوق الاندر والايد التانيه بتتمسك بزازها وعمال احركها علي زبي الي بقي زي الحديده وهي حست بيه وبقت تحرك نفسها عليه وهي بتحكي
قالتلي لا عادي مش فارقه اصلا هو بعتلي علي الواتس انه هايحاول يوديك مشوار ويجيلي تانى يكمل نيك فيا
انا : احا وانتي قولتلهم ايه
خطيبتى: قولتله صعب عشان اخويا قالي هاخلي عمار يفسحه متقلقيش
انا: وانتى وافقتى انهم ييجوا ينيكوكى تانى
خطيبتي : مردتش عليهم كنت ميته يادوب كنت بعمل حمام وبتفرج علي نفسي
انا: وناويه تقوليلهم ايه؟
خطيبتي : اكيد هارفض انه يتكرر لانه حكالي الي عايزه اسمعه خلاص
لسا هاتكلم قالتلي انت بتفكر ف خطه معينه؟
انا: لسا بفكر بس عارف ليه بيعملو كده مش فاهم العيب منهم ولا منكم ولا ايه بالضبط
خطيبتي : احنا كبنات تعبانين والي بيعرف يضحك علينا من غير ماياذينا ممكن نسيبله نفسنا حسب الشخص الي قدامنا
انا: وانتي بقي سبتيله نفسك ليه عشان كنتي هايجه ولا عشان تعرفي السبب وبغمز
خطيبتي : بصتلي جامد وقالتلي الاتنين بس مكنتش متوقعه يحصل كده، واترمت ف حضني
انا : ده واضح انهم كيفوكي جامد ياكسمك كنت ماسك كسها جامد بايدي وهيجان قوي وبتاعي زاد اكتر من كلامها لان الجمله دي كسرت الخوف بينا وبقت تحكي لانها عرفت اني حابب اسمع كده
خطيبتي : يلهوي يايوسف النيك حلو قوي ماتيجي نتجوز بقي عايزه كده علي طول كل ده وانا بلعب ف كسها وهي بتوحوح ف نص الكلام
قولتلها قومي طيب
خطيبتي : ليه تعبانه سيبني قاعده عليه كده
انا: يعني هو حلال يدخله وانا لا قومي ياروح امك
لقيتها ضحكت قالتلي بالراحه عليا انا هابقي مراتك ها بلاش عنف
انا: قومي يابنت الوسخه مصيلي تعالي
طلعت زبي وهي قاعده علي ركبها ومسكت زبي قالتلي لولا انه بتاعك مكنتش رضيت امصه ياحبيبي
انا: خخخخ مانتي مصه زبين ياكسمك هانستعبط
خطيبتي : ده يلهوي لو شفت طولهم احا عماد بتاعه قدك مرتين تلاته بجد وتخين اووى والبيض بتاعه قد بيضك خمس مرات زبك دا بالنسباله بتاع عيال وعمار قد بتاعك بس تخيين شوية وراسه عريضه اوووى ومنفوخه عن كده
انا: لا واضح انك اتمتعتي اتمتعتي ياشرموطة وزبى مش عاجبك ولا ايه يامتناكه
خطيبتي : قوووووي رغم اني كنت مرعوبه دي اول مره حد يعمل معايا كده وكمان زبين ومنهم واحد زنجى زى اللى بشوفه فى الافلام السكس يلهوي بس زبك حلو برضوا ياحبيبى وانا عارفه ان جوزى حبيبى هيكيفنى ومش هيخلينى ابص برا
وقامت ماسكه زبي ولعتني وفضلت تمص قوي وتلحس بلسانها وبقولها مصك جامد قوي . يخربيتك هاجيب
خطيبتي : عماد الي علمني امص ازاي كنت قرفانه ف الاول بس طلع حلو قوي زبه كان طعمه حلو اوووى مملح شويه بس بيلمع وحالقه ولا بيوضه المنفوخه يتاكلوا اكل
انا:يعنى بتاع جوزك حبيبك ولا بتاع عماد
خطيبتى:انت جوزى وحبيبى اه بس بتاع عماد دا حاجه تانيه دا حلم كل بنت نفسها تتجوز دى دخلته فيا بس حسستنى انى انا فى الجنه
انا:تصدقى انك متناكه وشرموطه صحيح يعنى اجيبهولك دلوقتى وانا معاكى ياوسخه
خطيبتى:ياريت يبقى راضيتنى ورضيت نفسك يااه لو ييجى دلوقتى يفتحنى فى كسي نفسي احس ببتاعه دا فى كسي اوووى كان نفسي يطلعه من طيزى ويرزعهولى فى كسي يحبلنى بس ياخسارة ملخقش
انا:يالبوة يابنت الللباوى يعنى مش فارق معايا انى معاكى وعايزة واحد تانى
خطيبتى:مش انت اللى بتسال يووه..انت عارف لو عايزنى احبك بجد لما نتجوز ابقى خليه ييجى ينيكنى كل فتره علشان هيوحشنى زبه اووى
رحت انا قولتلها انا هاوريكي النيك يالبوه مش انا مشعاجبك
قمت ساحبها من ايدها ولفيتها خليتها علي ضهرها وقومت مسكت بزازها عض ولحس وهي مولعه وبتضغط علي راسي عشان اعض اكتر ومسكت الحلمه وفضلت امشي لساني عليها وهي
احححح يايوسف قطع بزازي لحس البزاز حلو قوي مولعني اوووف يلهوي لسانك معزبني اوووف احححح احح كمان مص وعضهم زى عمار زى ما قطع بزي
وقامت لفت وشي خلتني امص الحلمه التانيه وفعلا نزلت امص قوي وانا بتخيل الي قالته عن عماد وصاحبه والي عملوه فيها قومت منزل ايدي علي كسها وعمال ادك فيه وهي ضمت رجلها وبتقولي اي اح كسي سخن قوي
انا: كسك ده مولع يالبوه شكله هايتفشخ قريب
خطيبتي : ياريت ماتجوزني بقي وتفتحه
انا: افتحه انا ولا هاتسيبيه للي بينكوكي يالبوه
خطيبتي : لما قولتلها كده هاجت قوي وشدت وشي عليها ونزلت مص ف شفايفي وبتقولي بتقول ايه انت ها انت ناوي تموتني من الهيجان ها . لو عايزهم ينكوني تاني انزل وهما هايجو لوحدهم بس المره دى هخلى عماد يفتحلى كسي بزبه التخين دا
انا: لوحدهم ولا هاترني يالبوه وانا عمال اضغط علي كسها جامد واشد الشعر الخفيف الي عليه.
خطيبتي : الصراحه لو نزلت انا هرن على عماد عيزاه وهايجه عليه اووى ييجى يكمل نيك فيا لحد ما ارتاح وبعد كدا ابقى تعالى انت كمل نيك براحتك وبعدين دول مش محتاجين رن دول هايموتو عليا بس يعرفو اني لوحدي هايجو يعشروني هما الاتنين اذا مجابوش محمود معاهم كمان
انا: يبنت الحرام ده انتي مولعه ياشرموطه وواضح انك مش مراعيه ان جوزك معاكى بينيكك وانتى بتفكرى فى حد تانى قومت ملسوعها علي كسها بايدي ونزلت علي تحت سرتها بلبع فيها بصباعي ونازل بشفايفي علي كسها من فوق عند البظر ومشيت لساني اتكهربت .ورفعت وسطها.
خطيبتي : بلاش مص عشان هاموت دخله علي طول
انا: هافشخك يالبوه ..بس استني فضلت الحس وامص جامد وافتح شفرات كسها وامص من جوا
وهي اخ ياحبيبي اوف يلهوي علي المتعه احححح بالراحه .اه ياكسي .اي بالراحه ولقيتها بتضغط علي راسي ونطرت ف وشي كميه
قالتلي مش قادره نيكني تعبانه عايزه ١٠ ينيكو فيا صبح وليل
انا: ده انتي عايزه حفله ياكسمك هافشخك قومت ضاربها علي صدرها وقومت قلبتها علي بطنها بان خرم طيزها الي باين عليه انه اتفشخ بجد احا وسع يشيل صباعين من غير اي تعب
قومت تافف فيه هي وحوحت .اححح قوم هات الفزلين عماد نسيه وانا شلته ف التسريحه.
قومت اجيبه مكملتش دقيقه لقيتها خاطه صباعها ف طيزها وبتلعب فيها
بقولها ياشرموطه شيلي ايدك
قالتلي بوسعها
قومت تفيت علي خرمها تاني وفتحت العلبه وحطيت حته علي زبي غرقته وحطيت شويه علي خرم طيزها بصباعي ودخلت صباع لجوا مكنتش حاسه بيه قومت ضاغط لجوا قوي ابتدت تطلع اححح يلهوي
حاولت ادخل التاني دخل بعد سنه كل ده وهي بتوحوح
وانا زبي واقف علي اخره هو مش صغير بس بتاع عماد اكبر بكتير منى ...
حطيت ايدي التانيه علي كسها وبقيت ابعبعص بايد والتانيه بلعب ف كسها وهي نطرت تاني
قومت لعبت ف زبي وحطيت الراس وهي بتوحوح وسكت شويه عشان تاخد عليه
خطيبتي : نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اهههههههههههههاىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح افففففففففففف اممممممممممم
انا كنت بقيت ماسك شعرها وعمال ادك طيزها ولما الاقي تفسي هاجيب بقيت اهدي واحطيت ايدي تحتها ومسكت بزها وبقيت اضغط جامد قوي علي الحلمه وهي شغاله أهاااات زى اللبوة و تقول : ااااه يا يوسف خخخخخخخخخ احححححححح مش قادرة حرام عليك مش قااااادرة همووووت
وابتديت اضربها علي طيزها العملاقع دى جامد وهى بتتهز زى الجيلى من النيك لحد ما احمرت قوي ..لحد مالقيت نفسي هاجيب جبت جوا وهي صرخت من السخونه لاني اول مره واحد ينزل ف طيزها هما ملحقوش ينزلو ف طيزها ..روحت عند وشها وهي كانت نايمه زي ماهي فى مكانها مش قادره تقوم ..
ومسكت راسها وحشرت زبي فى بوقها وبقيت بدخل وبطلعه وخانقها بزبي وهي بتمص ومش عارفه تتنفس بعدها صرخت اووووووووووووووووه ااااااااه اللبن بتاعي كله فى بوقها وبقولها ابلعيه اشربيه كله يا شرموطة وهى قاعدة عماله تلهث وتتوجع وبتبصلي بتقولي بلاش قرف . شخرتلها وقولتلها اخلصي ياكسمك بدل مافشخ امك بلعتهم
وانا قعدت علي كرسي جنبي وانا لسا ملط وقاعدين شويه زي ماهي لقيتها بتقولي مش قادره اقوم شيلني دخلني الحمام .دخلتها الحمام وهي ملط وجسمها احمر كله وفتحت عليها الدش مره واحده اترعشت وحميتها ونضفتها واستحميت معاها وخدتها معايا شيلتها برضه ورحت قعدت علي الانتريه بعد ماكنا نشفنا جسمنا
وانا مقعدها ملط علي حجري زى العيال البيبى وهي مش عارفه تقعد قومت بايسها ف شفايفها...قولتلها ينفع بقي تبعدي عنهم عشان بفكر بجد انتقم منهم ..
خطيبتي : هما مسيطرين علي البيت يايوسف يعني المفروض تدور تشوف اختك وايه وصلها لعمار لان عماد حكالي انه ناكها ف طيزها برضه
وعلي فكره عمار بيقول عليك انك ديوث وبيقول انك لمحك تقريبا كنت سامع اخنك وهي بتتناك من عماد ..
هي حست زبي وقف تحتها تاني لسا هانطق
لقيتها بتضحك وبتقولي هو عمار كلامه صح ولا ايه😂😂
بقولها ازاي : قالتلي انك ديوث وحابب الوضع ده وبتضحك ونامت علي صدري
انا: ديوث ايه بس انا مكسور مش عارف اعمل ايه وايه الي حصل لده كله وهل هى شرموطة فعلا ولا ايه قصتها مش فاهم
قالتلي : اعرفلك ناكوها ازاي؟
قولتلها :هتعرفى ازاى
خطيبتي : سيبني هاعرفلك منه بس دي تكلفتها نيكه وبتضحك
انا: مش ناقص كسمك كفايه بضان عشان الواحد فيه الي مكفيه
خطيبتي : مش قاصدي اصل خطتي اني اقوله تعالي الشقه فاضيه واجرجره ف الكلام هايقولي بس اكيد هاينيك
انا: وانتي عايزه تتناكي ؟
خطيبتي : انتي الي عايز تعرف اختك وهاضحي بطيزي عشان فضولك لاجل بتاع عماد بس
انا: وكنتي ضحيتي ف اول مره عشان فضولي ؟
خطيبتي : خلاص بقي نيكه وراحت لحالها .ومش هاخليهم يلمسوني تاني علشان خاطرى بليز انا عايزه عماد بس يوم واحد حتى مش لازم عمار ييجى عماد بس يعشرنى ويمشي عايزه احس زبه فى كسي اووى
انا:بس ياشرموطة اتملى بقى وبعدين خطتك حلوه بس بفكر ف طريقه احلي مفيهاش نيك
انتي هاتجرجريه وانا ف الشقه ومستخبي وهانخدره وهاصورةوهو ملط عشان اكسر عينه ..
خطيبتي : ازاي
انا : هاتصرف ف مخدر ومنوم ونحطه ف عصير وتدهوله
خطيبتي : كده هاينام مش هايحكي اللى عايزينه
انا: تصدقى عندك حق
خطيبتي : مفيش حل غير انه يحيكلى الاول بعدين ننيمه
انا: ده انتي الي عايزاها بقى وبتتلككى ياوسخه علشان تتناكى.
خطيبتي : لا انا عايزه عماد اجمد منه بس الي هايحكي عمار مش عماد وبتضحك
انا: لبوه وهاتفضلي لبوه اخلصي قومي البسي طيب ونشوف هانعمل ايه ....راحت تلبس وانا مسكت الفون
لقيت عماد عمال يبعتلي ويقولي اخلص ياعم انت كل ده فوق اخلص اخوها عايز يطلع عمال يتلكك واحنا مخليينه قاعد لحد ماتنزل اخلص بدل مايطلعلكم
انا مصدوم هما عارفين انا فوق واعمل ايه احا
عملت نفسي مش فاهم قولتله انا برا البيت يسطي قاعد علي كافيه بس ساعه وراجع
يادوب قولت كده لقيت بعدها بخمس دقايق الباب بيخبط ببص من العين السحريه لقيت عماد هو الي بيخبط
جريت عليها بالراحه بقوله شوفتي ابن اللبوه بقوله انا برا البيت علي كافيه اهو بيخبط
خطيبتي : يلهوي ايه ده هما هايفضلو كده ولا ايه .انت متسبنيش انا مش هاقدر اتناك تاني النهارده هاموت بجد طيزي وجعاني قوي قولتلها العمل ايه اخلصي قالتلي افتحلهم وقولهم انك كشفتهم
قولتلها هو لوحده وانا قولتله انا برا كده هايفهم اني بكدب عليه ولو عرف كل اللى بنخططله باظ
خطيبتي : خلاص متفتحش يايوسف انا تعبانه اووى ومش
هايسيبني غير لما ينيكني
انا: والحل ايه اخلصي عمال يخبط
لسا هاترد لقيته بيرن عليها .قولتلها ردي وافتحي الاسبيكر وردي حسب ماههمسلك
فتحت عليه وفتحت الاسبيكر وسامع
خطيبتي : لسا هاترد
عماد: افتحي ياكسمك اخلصي انا برا
خطيبتي بتبصلي همستلها قوليله نايمه
ردت قالها قومي يالبوه افتحي اخلصي انا برا متخلنيش اعلي صوتي
قولتلها قوليله تعبانه مش قادره اقوم
قالتله قالها اخلصي ونتكلم جوا
قولتلها قوليله استني هالبس واقوم
قالها لا افتحي كده
همستلها تقوله ماشي لما اشوف اخرتها
قفل
وبتقولي احا انت قولتله كده اني ملط وهافتلحه ملط
بخبط علي وشي ايه الغباء ده هو عقدها
قولتلها خلاص روحي زي مانتي
قالتلي لا بلاش ده عصبي وانت مش هاتحوشه من علي وهو قدك مرتين هيضربك
لقيتها بتقلع البادي وفضلت لابسه البنطلون الييجن الي كانت لابساه وفوقه برا بامبي
وراحت تفتح وهي رايحه تفتح بتقولي استخبي قولتلها فين
قالتلي استخبي تحت السرير فى الاوضه التانيه بقى
وراحت فتحت وانا قعدت انزل تحت السرير لقيته تراب قولت استخبي ف الدولاب بتاع اوضتها هى وسبت الضلفه مفتوحه سنه ومستخبي ورا لبسها الي معلق ويادوب فتحت ودخل وقفل
وسامع الحوار
هو اول مادخل قام مسكها من شعرها وزقها علي الحيطه وبيقولها يبنت الشرموطه لما اقولك حاجه تقولي حاضر من غير نقاش .
خطيبتي : حاضر حاضر بس سيب شعري
قام منزلها علي الارض وبيضربها علي وشها
عماد: يلا ياكسمك مفيش وقت شويه والخول راجع مصي
خطيبتي : مش قادره جسمي مكسر وتعبانه بجد مش هاقدر
انا من صوتهم طلعت زبي من البنطلون وهيجان قوي
فضلو يتكلمو وتترجاه شويه لقيته داخل الاوضه وشايلها بين ايده زي الكتكوت من طياظها الكبيره وراميها علي السرير وبقيت شايفهم احا
هي عماله تترجاه وبتقوله بلاش طيب مش قادره
لقيته بيقلعها البرا وببقولها احا لسا بزازك معلمه كده ايه ده دي لسا مفشوخه
قالتله شوفت بقي سيبني بلاش دلوقتي وقت تاني اعمل الي انت عايزه
قالها وريني كده وقام شدها من بزها عليه جامد وهي من قوه المسكه قامت معاه وطلعت منها اىىىىى حاسب عورتني .بعد مابقت ف حضنه .بتقوله كنت هاتقطعها
عماد: قام شافط شفايفها وبيشدعا عليه وبيعصرها
وحسيت خطيبتي بتتمنع عشان عارفه اني موجود وهي تعبانه فعلا اتفشخت النهارده...بعد شويه محاولات منه ف شفط ومص شفايفها بقو بيتبادلو البوس ومقطعين بعض وانا شايف كده وبضرب عشره وانا شايف صاحبي بيفشخ خطيبتي وهيجان قوووووووي
وهي بعد ماساب شفايفها قالتله يخربيتك قطعت شفايفي ايه ده انت جي مولع كده ليه احيه تعبانه مش هاقدر استحملك
عماد: هيجان عليكي قوي يبنت الشرموطه ...يبخته يوسف الخول هاتبقي معاه اوف لو معايا كنت فشخت كسمك صبح وليل
خطيبتي : ما انت هاتبقي تجيلنا لما نتجوز وتعشرنى براحتك وضحكت
عماد:يبقى اعملى حسابك انى هعشرك وهجيب منك عيال بدل الخول دا
خطيبتى:لو هيطلع زبرهم زيك انا مستعده تعشرنى دلوقتى
انا ف سري : يبنت المنيوكه عايزه تتناكي حتي بعد جوازنا يبنت القحبه بس ولعت وفضلت سرحان شويه فوقت لقيته منيمها علي ضهرها وماسك بايده بزها ولسانه علي كسها بيمص ويعض فى كسها وهى تصوت وتوحوح اههههههه احححححح اففففففف الحس ودخل لسانك فى كسى اي اي اي بالراحه متعضش .يلهوي عليك يخربيتك سيحتني هاموت كسي بينبض نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك كسى افشخنى اعطف عليا وعلى كسى المسكين اههههههه اففففففف اووووووو ومسكت مارينا بايديها راس عماد وبقيت تضغط عليها عشان ميبعدش لسانه من كسها وضربت مدفع من ميتها فى وشه وبعد شويه قام رافع رجلها وخلاها ملامسه بزازها ونازل بوس ف شفايفها وماسك زبه بايده بيحاول يحطه علي فتحه طيزها
اول مازبه لمس طيزها سابت شفايفه وقالتله لا لا هاتعورني حط فزلين زي المره الي فاتت هايعورني بجد اه اه اي طلعه مش قادره بيجرحني اححح اه ياعماد شيله عشان خاطري
كانت بتكوت بجد مش قادره وانا شايف زبه بيدخل ويطلع راسه يس ف طيزها بالوضع ده اوف
قام ماسك شفايفها بيعضهم وياكلهم اكل غباوه شويه وانا شايف وسطه بيترفع وبينزل وشايف حته صغيره من زبه هي بس الي برا طيزها وهي بتصوت
قام رافع وسطه ورفع رجلها علي كتفه وخلاها تبعد طيازها عن بعض وابتدي يدخل بالراحه ويطلع فوقيها ويقولها بعشق جسمك يخربيتك ميهجاني قوي مش عايز اطلعه منك.
هي :احححححححح وافففففففف واوووووووو جميل قوى دخله كله وخليه يفشخ طيزى بحبك يا عماد نيكنى افشخنى اهههههه اىىىىى نيكنى جامد اههههه عيزاك تتجوزنى وانا هعيش خدامه لزبك راح هو قالها انا متجوزش مومث زانيه زيك انا اخرى انام معاكى واعشرك متحلميش قالتله موافقه بس متبعدش عنى وانا هبقى شرموطتك والمتناكه بتاعتك وقت ما تحتاجنى فى اى وقت وكان بيميل يبوسها كل شويه بطريقة رومانسية ويبوس ويمص بزازها وهو بينيك طيزها ا وبعد وقت قومها وقعد علي طرف السرير رجله علي الارض وخلاها تطلع عليه والكارثه انه بقي وشه ف وشي بس شدها من ايدها وخلاها تطلع علي زبه ف الوضع ده وكانت مدياني ضهرها وابتدت تنزل علي زبه بطيزها وهو ماسك وسطها بيرفعها وينزلها علي زبه ويقولها انتي ايه وهي شغاله صويت اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اههههههههههههه افشخني أنا شرموطتك المتناكه مرات صاحبك اححححح افشخنى افشخ طيزى بزبك الزنجى ده اهههههههه اىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح نيكنى أنا قحبه ومومس انا شرموطه زبك اهههههه يلهوي علي زبك اهه وهو مسك شفايفها ونزل بوس وسامع صوت طرقعه طيزها علي زبه وفخاذه اترعشت جامد وثبتت علي زبه ومكلبشه في رقبته وجابت كميه كبيييييره من العسل وأخيرا نزل عماد كميه كبيره من لبنه جوه طيزها وفضل زبه واقف ومنمش وهو لسه جوه طيزها قام مقومها من على زبه وهي مصدقت نامت وانا شايفها وكانت نزلت ٤ مرات من الي شايفه وتعبت ولقيته قام شافط بزازها شويه وهي كانها مغمي عليها ومش قادره تتحرك بس حاطه ايدها علي راسه بتبعده وبتقوله كفايه بقي ده انت فشختني مش قادره حاسه اني وسعت قوي .مش قادره طيزي وجعاني قوي
قالها اتبسطي : قالتله اتبسط ايه بس حرام عليك بهدلتني ف يوم كتير قوي وغرقتني من جوا
قالها استني بس خمسايه تاخدي نفسك وارزعك واحد تاني وهمشي عشان يوسف
قالتله لا مش قادره روح امشي وفعلا لقاها تعبت لبس قالتله اقفل الباب وراك ومشي وهي لسا مكانها وبتحاول تقرب من طرف السرير عشان تبص عليا فكراني تحت السرير ميلت راسها ملقتنيش هوب قومت خارج من الدولاب وهي اتخضت خضه كانها مقفوشه بتتناك ...بتقولي انت هنا من امتي .قولتلها من قبل مايدخل يالبوه
بصتلي كده وقالتلي الدولاب كان مفتوح ولا مقفول .قولتلها كنت هاتخنق فتحته سنه .
برقت قالتلي يعني كنت شايفني
انا: اه شفتكم يالبوه ده كان فاشخك انتي بتبقي دايبه تحت ايده كانك كلبه تحته يبنت الوسخه
كل ده هيجان يالبوه دا انتى مكنتيش هايجه كدا معايا بعد ماقولت كده قعدت جنبها علي السرير وهي نامت علي ضهرها جنبي والملايه كان نزل منها لبن من طيزها واتغرقت
بقولها طيزك بتنقط لدلوقتي ياشرموطه ده ملاكي لبن
وهي بتضحك بتعب وبتقول ده بهدلني ملاني فعلا حاسه اني اتمليت بجد
حطيت ادي علي نقطه لبن ف الملايه خدتها بصباعي وهي شافتني ولقتني بحط صباعي بالبن ف وبقها وهي لقيتها بتمص صباعي ومصت اللبن عليه .قولتبها باين طعمه عاجبك كمان .
ضحكنا وقومت لفتها بقولها وريني خرمك بقي شكله ايه
اتقلبت معايا وبفتح فلقتين طيزها واحا ايه ده وسعت فشخ .بقولها احا دي بقت نفق
وهي ضحكت قومت حاطط صباعي الي هي مصته ف طيزها وجبت لبن من طيزها بقولها اللبن لسا موجود قالتلي شيله بايدك بقي بيلسوعني
قومت فعلا بقيت احط صباعي جوا جامد اسحب لبن وامسح ف الملايه وهي تقول اي وتضحك وكل كام مرة تقولى هات عايزه الحسه واحط صباعى فى بؤها وتلحسه
قعدنا نضحك وهي فهمت اني خلاص بقيت ديوث بجد
وقعدت تلمح وكل شويه تقولي شوفت زبه وبتغمز بقولها لا طلع كبير فعلا وباين علي طيزك
قالتلي شوفت عمل فيا ايه المجرم
يلهوي عليا وعلي سنيني يوم واحد ٣ نيكات و٣ اشخاص كمان اوف انا عايزه كده علي طول وخصوصا زب عماد فبقولها خفى بقى كفايه شرمطة مشقولنا هنبطل
لقيتها بتقولى ما هو علشان تبقى عامل حسابك من دلوقتى ياهاخدك انت وصاحبك يامش هاخد حد فيكم فضربتها على طيظها وبقولها يالبوة بطلى شرمطة
خطيبتى:اعمل حسابك لما نتجوز ٦ ايام ليه ويوم ليك وانت هقولك تنيك ورا ولا قدام على حسب ما هو ماناك فين وانت تنيك المكان التانى وضحكت
انا:يعنى لو فشخك فى الخرمين مينفعش انيكك
خطيبتى: اه طبعا ولو طلبنى فى اى وقت حتى لو بليل اعمل حسابك هروحله ولو محتاجتنى هبات هبات وانا ابقى اجيلك تكمل عليا بس هو يشبع منى الاول
انا: دا الناقص كمان يابت الوسخه فكك من الكلام دا
خطيبتى :مش هفكنى فاكرنى بهزر انا اساسا بفكر اخليه هو اللى يعشرنى فى كسي وانت تبقى لطيزى بس
رحت ضربتها على طيظها جامد وقولتلها بطلى لبونه يامنيوكة وهى ضحكت وقالتلى هنشوف
المهم كان الليل جه وكله دخل الشقه وانا نزلت الشقه وقعدت معاهم لقيتهم بيلعبو ويهزرو والدنيا تمام
لقيت عماد قاعد علي الفون ومنسجم...ندهت عليه
جه وكلنا سوا ف مكان كده فاضي وقولتله عايز اتكلم معاك ضروري
قالي ااامرني
قولتله ليه؟
هو فهم
قالي بس انت صاحبي بس فعلا خطيبتك شرموطه وسوري ف اللفظ بس دي حقيقى
بقوله ازاي عايزك تحكيلي
قالي هي رنت عليا تسال عليك وقولتلها انك مشغول ومش فاضي وساعتها رنيت عليك وعرفتك ياصحابي
بعد كده هي قعدت تسالني عليك واتكلمت كذا مرة وهاوريك الشات بتاعها عندي من الاول كمان .
قولتله وريني
قالي استني اكملك
هي لما خدت عليا وانا كنت بكلمها عادي دي خطيبه صاحبي وزي اختي
لقيتها دخلت ف الهزار والكلام ده ..فاكر الصوره الي كنت متصورها ف الجيم الي انت علقتلي عليها وقولتلي تنفع مدرب يسطي وهزرنا عليها
هي بقت دخلت تكلمني وتقولي عايزه اخس ودخلت ف حوار الجيم قولت عادي انصحها وبقيت ابعتلها تمارين واقولها عليها وهي المفروض تعملها .لقيتها تاني يوم منزله صوره ليها استوري وبتتدلع فيه وكانت صورتها البادي ضيق قوي .قولت امسك موبايلك اشوف انت شفت الصوره ولا لا اكتشفت انها عامله انا بس الي اشوفها او تقريبا عملالك اخفاء للاستوري دي
دخلت اسالها لقيتها اتوترت وقالتلي لا لا متعرفهوش وانا امسحها عشان هو بيزعل قولتلها ماشي
واتفقنا وهي اعتزرت
قولتلها خلصتي تمارينك؟ قالتلي زهقانه ومش عارفه العب صح وحاسه التمارين دي هاتخسسني انا عايز ازيد بس مش ف الوزن مش عايزه كرش
قولتلها انتي كده تمام ضحكت وقالت منا عايزه ازيد ف مناطق معينه ودخلت بقي وعملت نفسي اهبل لقيتها بعتالي صوره ليها باين فيها صدرها ف البادي وباين لون البرا لموني كده .بقولها بهزار مالها دي
قالتلي عايزاه يكبر مش عارفه بتحسر لما بشوف البنات الاندر ايدج وضحكت فهمت نيتها قولت يمكن مش قصدها حاجه واديتها تمارين عادي .بعدها بيوم بتقولي مش عارفه اعملها اقترحت عليا تكلمني فديو اوريها وفعلا رنت هي وبقت تعمله قدامي وكانت لابسه شورت وبادي ضيق فشخ .ولقيت فى مرة وهى بتكلمنى فيديو علشان كانت بتكلمنى كتير وكل مرة بلبس شكل وافجر من اللى قبله المهم ادتني ضهرها وفجاءه ببص لقيتها طلعت رفعت بزها فوق البرا وخلت نصه برا البرا .اتفاجئت قالتلي اول مره تشوف صدر عادي يعني .بصراحه هجت وبتاعي وقف وهي لمحته قالتلي ماتوريني تمارين وسط فهمت انها عايزه تشوفه ..وريتها واندمجت غصب عني وصلنا لاخر الفديو انها قلعت البادي وبقت تضمهم علي بعض وبقت تلعب فيهم قدامي قولتلها اقلعي قالت مش النهارده يوم تاني وفعلا جه يوم ولقيتها فتحت وهي ملط من فوق ومع الوقت قلعت البنطلون الفيزون وبقت بالاندر ومن غيرا برا .وشويه وخليتها تعمل حاجات تانيه المهم وصلنا ف المكالمات لحد ماخلتها تحط صباعها ف طيزها .
انا طبعا مصدوم وسامع لحد مايخلص
قولت اشوفه صادق ولا كادب
قاطعته ف الكلام ...قولتلها نكتها طبيعي؟
لقيته بص ف الارض وقالي اه
قولتله امتي وازاي هي وافقت عادي ؟
قالي هي لما كنا بايتين عندك قبل مانيجي هنا هي الي هيجتني وفتحتلي الطريق ولما جبتها الصبح واحنا ماشي وانت واقف جنبها كانت بتغمزلي بالراحه .
واسف ياصاحبي علي الي قولته ولو مش مصدق تعالي اوريك حاجه
وقام فتح موبايله ولقيته بيوريني الصور الي هي باعتاها ف الشات وبتتسافل عليه يعني مره تقوله البز ده مرضعش لدلوقتي وكانت هي الي بتتسافل حسيت ان الكلام صح
قولت اجيب اخره ..قولتله نكتها كام مرا
قالي مرتين
انا: اخر مره امتي
عماد: من حوالي ساعه وانت برا قبل ماتيجي
انا:وهي الي قالتلك
عماد: لا انا الي روحتلها وهي كانت ممانعه بس ماصدقت
انا: فتحتها؟
عماد: لا طبعا عشان عارفك هاتسيبها ف حرام تتساب مفتوحه وكدا كدا هي مبتحبكش ياصحابي هي شايفاك اهبل ومغفلاك وعايز اقولك علي سر هاي قالتهولي ..قبل ماتحبك هي كانت بيتقفشلها من حبيبها الاولاني
انا: مقالتليش انها حبت قبل كده اصلا؛
عماد: لا حكتلي عنه تقريبا واحد اسمه انطون
اتصدمت من الاسم ..عشان ف مره شفت شات ليها باسم انطون وقالتلي ده زميل ف الحامعه عادي وللاسف انطون ده جيرانها ف الشارع بتاعها .اكبر منها بسنتين .
بقوله طب عايز منك طلبين و اسالك علي حاجه
انا:ايه الي بينك وبين اخت عشان سمعتكم.
عماد : برق واتصدم قالي بلاش احكيلك طالما سمعت انا هاريحك مني وهاسيب السكن وهامشي النهارده ومش هاتشوف وشي تاني
بس خد بالك من نسوانك يسطي
اخك سوري ف الفظ مدوراها والسبب جوزها
اقعد معاها وحزرها عشان داخله علي الموضوع بعبط ودي مينفعش طبعا تبعد عنها دي اختك احتويها وعرفها غلطها بس اوعي تتهور وتقتلها عشان هاتتفضح .وليك عليا هامسح كل حاجتها الي عندي
قولتله لا عايزك توريني وتفهمني ايه الي حصل
قالي صعب بس بص اختك ف مره كانت تقريبا نست بدل ماتبعت صوره ليها لحد نزلتها استوري وانا عندي الزهبي فكانت الصوره موجوده والكلام وكانت قاصده تبعتها لواحد اسمه محمود ..عملت اكونت فيك ودخلت اشوف قصتها عشان كانت صوره بزازها انصدمت وخوفت اقولك .كانت مخبيه وشها بس من الكلام باين انها باعته صورتها هي دخلت وفضلت مده ولقيتها قبلت وردت ودخلتلها شويه بشويه عرفت انها بتتناك .وجربت معايا شات وبعتتلي صور كتير منهم صور ليها ملط بس من غير وشها ..وحكتلي قصصها لما اتاكدت اني مستحيل افضحها .. ف لما نزلت عندكم قولت اكلمها واعرفها انه انا كنت هيجان وحصل الي حصل
انا: تنيك اخت صاحبك وخطيبته ؟ ناقص ايه تاني يسطي اخس علي الصحاب
بص يسطي انا معتبرك زي اخويا وديما بحكيلك اسراري ف عايزك تساعدني اوقف الكلام ده ..قالي خدامك
قولتله عايز اشوفها متلبسه وازلها واكسر عينها عشان تبطل قالي سهله هي لسا سالاني هاتنزلو امتي وهيجانه علي الاخر اول ماروح هي الي هاتجيلي
انا: حد من صحابك يعرف المواضيع دي؟
بص ف الارض وقالي عمار ناك خطيبتك معايا .كده اتاكدت انه صدق جدا ...
قولتله طب كرستين ؟
قالى محمود ناكها برضوا لما كنا فى البيت وانت برا
قولتله طيب عايز خطه افسخ بيها الخطوبه وابعد عنها وتمسحلي اي شات مع صحابك عموما ليهم وبالنسبه لكرستين احنا نرجع البلد وانا عايزك تستفرد بيها وتنيكها وانا همسكم متلبسين علشان هى تحرم وههددها بجوزها وابقى مسكت عليها زله ...قالي بما انك فتحت الموضوع
احكيلك سر مع ان مينفعش اقوله
استنونى الجزء التانى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fahd1010, عوز موجب يفشخنى, زائر حبيب و 17 آخرين
كان نفسي بجد حد يكمل القصة دي واتمني انك تكملها متنزلش جزء وخلاص لأنها بجد قصة عظمة
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97 و ahlawy77
استمر مستنيين الجزء الجديد علي نار
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، ahlawy77 و Youssefyoyo
متتأخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، Youssefyoyo و ahlawy77
يابخت صحابك بيك وبحريمك المولعين واتمنى ادوق لحمهم المولع
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، Youssefyoyo و ahlawy77
الاسم: يوسف ٢٣ سنه
خطيبتي: مارينا ٢١ سنه . كليه تجاره انجلش
اختي: كرستين ٢٨ سنة متجوزة
امي متوفيه
...............
اصحابى
عماد ٢٥سنة اكبر منى علشان عايد السنة اكتر من مرة
*جورج * ٢٥ سنه
الاتنين كانو معايا ف الكليه وعارفين كل حاجه عنى
# عشان كنا ساكنين مع بعض ف سكن ايام الجامعه
...............
اصحاب عماد: صاحبى
-عمار: صاحب عماد الروح بالروح بس تصدف الصدف ويكون كان مع اختي ف نفس الجامعه بس هو كليه تمريض
-كريم: صاحب عماد برضه بس مبيتقابلوش كتير ونفس سني وسن عماد..
-محمود : صاحب عماد وده الوحيد الي كنت اعرفو عشان كان ديما بيجي يسلم علي عماد ف السكن واتجمعنا كلنا سوا كذا مره وشربنا مع بعض ....كتير وبنهزر سوا
.................
تفاصيل القصه
من سنتين .كنت لسا بحب مارينا ولسا ومخطبتهاش .
كنت بدرس ف بنى سويف نفسها وانا من قرية من المنيا عشان كده كنت قاعد ف شقه ايجار مع صحابي "عماد " ومنهم واحد من ال منصوره ومنهم سوهاجي وانا الرابع بتاعهم من الصعيد برضه المهم .كنا شباب صايعه ولينا ف الجنس..وقبل كده كنا ف اجازه العيد ولسا راجع بدري يومين عنهم علي اساس ان كلهم لسا ف البلد اكتشفت ان عماد جايب بنت من المنطقه الي ساكنين فيها وكان الصوت جامد ..معملتس صوت وكنت بهيج عليهم وضربت عشره علي صوتهم واليوم عدي وضحكنا علي الموقف وخلص...
تبداء القصه؛
صحابي مش مرتبط بيهم بس عماد صاحبي قوي وعارف دماغي .وكنا ديما نهزر ف حوار الخطوبه وتكاليفها .ف مره كنت بقوله ده الواحد قرب يتناك عشان يعمل فلوس ويقنع ابوه انه معاه فلوس وقد المسؤوليه .وهو بقي دماغه اتغيرت وقعد يهزر معايا يقولي تعالي يسطي وهاديك الي انت عايزه وكنا بنضحك
ف نص الكلام قولتله علي الطلاق حرام الي بيحصل ده .المفروض حبيبتي تتناك معايا وتجيب فلوس عشان نساعد بعض
ف هزرنا بس مكنتش اعرف ان دي بدايه الدياثه بجد
هو استغل الموقف وقال لا خلاص طالما هي هاتتناك اروحلها بدل الخشن واديها الي عايزاه قولتله دي بتقبض بالدولار دي يامعلم حجات مش عند حد وقعدنا نضحك..بعد مادخلت اوضتي وقعدت لوحدي لقيت نفسي مولع وهايج لما افتكرت الكلام ...وضربت عشره وخلصت..وبحاول ابعد نفسي عن الافكار دي ...
بس عماد صاحبي ده كان عند مارينا علي الفيس وهي لما مكنتش برد عليها فتره مثلا بالساعات كنت بتبعتله طمني هو تعبان ولا ماله .يعني عادي بالنسبالي مكنتش متوقع خيانه خالص
المهم ف اخر سنه ف الكليه رحت خطبتها ف الترم الاول والدنيا حلوه وكنت بروح عندهم وبهزر مع امها جامد وبتحبنى جدا .
ف مره العيال صحابي اتفقو ينزلو المنيا بما انهم منزلوش قبل كده ف عزمتهم عندي ف البيت وفضيت اوضه لينا .استقبلهم فيه
اتفقنا عماد واتنين تانين مش مهم اسمائهم معايا ف الجامعه وبتاع المنصوره الي معايا ف السكن بس اتفاجئت لما عماد قالي انه بيفكر يقول لاصحابه هو عشان نفسهم ينزلو برضه
المهم اتفقنا
وكنا انا وعماد وبتاع المنصوره واتنين من الجامعه وجه محمود وعمار وكريم معانا ونزلنا وابويا استقبلنا واختى برضه قعدنا ٣ ايام ف البلد واختى كانت متجوزة بس بتيجى بيتنا كل يوم علشان تشوف طلباتنا خصوصا ان جوزها مسافر
تفاصيل الزياره
اول يوم اختى طلعت الغدا وخدتو منها وكلنا .وكل واحد قعد علي فونه يريح لحد ما الشاى ييجى
اختى كانت لابسه عبايه عادي بس هي لبسها خرا .بيبقي ضيق شويه وعندها طيز جامده قوي وهي رفيعه وبزازها كبيرة ...المهم
عمار صاحب عماد هو الي كان نايم ف الصاله ولمح كرستينا وهي بتديني الشاي قام عمل فيها رجوله وجه يمسك صينيه الشاي ونوزع ولمحت انه متنح ف جسمها بس عديت الموقف عشان عماد ميزعلش لو اتخانقت فيه .
وشربنا وكملنا قعده علي الموبايل كانت خطيبتي فاتحه ومش بترد بعتلها ان صحابي عندي مردتش سريع بس لما ردت لقيتها مش متفاجئه .مش عارف ازاي معدتش الموضوع بالسهل .حسيت ان عماد قالها وبيكلمها مثلا . المهم سالتها وفعلا قالتلي اه كان مكلمني باعتلي نزل البلد وبيقولها انه هايقترح عليا نخرج سوا
قولتلها ماشي هو لسا معرضش بس لو عرض هارفض .لقيتها بتقولي ليه يعني ماعادي نخرج عادي يعني طالما فاضين وبعدين انت مش هاتعرف تيجي البيت عشان صحابك معاك .ممكن نخرج كلنا سوا عادي .رفضنا وخلصنا كلام وقفلت معاها .بس هي كانت اونلاين .المهم لقيت عماد ماسك الفون ونايم علي السرير جنب محمود وكل واحد ماسك فونه ..بقوله عايزك ....طلعلي برا وخدته علي جنب بقوله انت كلمت مارينا؟ لقيت وشه ملامحه اتغيرت وقالي اه بس لما معرضش عليا حوار الخروجه الفار لعب ف عبي
قولتله وريني قولتلها ايه ..لقيته قالي في حاجه ولا ايه ...المهم فتح الموب وقالي استني طيب اقفل الشات عشان بكلم حد عشان ميبعتش وانت ماسك الموب .المهم اداني الموبايل فتحلي الشات لقيته بيتهته ف الكلام وبيقولي علي فكره بمسح الشات بتاعها عشان بس محدش يمسك فوني ويجيب الفيس بتاعها من عندي ويكلمها وكان بيقول اي هبل .بصراحه ضربات قلبي ذادت وحسيت في حاجه غلط عشان كده وافقت وقولتله عموما هي قالتلي انك قولتلها عايزين نخرج .تهته ف الكلام تاني ولقيته بيقولي انها رفضت وقالت صعب انك توافق ف مردتش اقولك .قولتله لا عادي .بس ازاي هو قالي كده ومارينا هي الي بتقنعني نخرج سوا .قررت نخرج وقولتله بكره نبقي نخرج علي المغرب نكون خلصنا صياعتنا وخلصنا لف مع الرجاله نبقي نطلع سوا..
بس يامعلم وعمال افكر ايه ممكن يحصل ؟؟؟
كان الوقت العصر وقررنا ننزل للقريه الي جنبنا نلف شويه كلها جناين وزرع وجميله بصراحه
المهم روحت لاصحابي وخرجنا وكنا ف الطريق لقيت عماد ماسك الموب وبيتكلم وكل شويه المحه بيبصلي وهو بيتكلم ف الشات
الفار لعب ف عبي لما لقيت خطيبتي اونلاين ..
وبصيع معاهم وانا مش مركز خالص بسبب كده...
وكنت قايل لاختى اننا هانرجع علي ١١ بليل عشان تعمل حسابها علي العشا ..
وفعلا رجعنا بس كانت ١٠ لقيت اختى بتقولي بدل ماتطلعو على السطح واطلعلكم الاكل ماتقعدو هنا بدل تعب السلم قولت تمام ودخلنا البيت . وقعدنا وكل شويه اختى تجيب اطباق وتوزعها علي السفره وكانت قدامنا اكتشفت ان اختى نفسها بتبص بخباثه علي عمار وهي بتدينا الاكل ببص كده ف هدوء لقيته قاعد ولاحظ زبه واقف ف البنطلون وهو بجح بيبص قوي وحتي لما عينه جات ف عيني لقيته باصص عادي ولا كانه حاجه بتحصل حتي كان بيبص قوي علي صدرها وطيزها وجسمها وهي لاحظت كده . كلنا وخلصنا واول واحد خلص اكل كان عمار برضه وطلب يغسل ايده ف الحمام .ندهت علي كرستين عشان تعرف ان حد داخل وفعلا دخل الحمام وقولت اروح اغسل ايدي بقي وقولتلهم كلو براحتكم .وروحت لقيتهت ماسكه الفوطه عشان ينضف وبيتكلمو وبيضحكو ف بقولهم في حاجه ولا ايه وببص بحده كده عشان تفهم اني متضايق من الي بيحصل لقيتها بتقولي ماسكه الفوطه لحد مايخلص قوبتلها خلاص سبيها هاغسل ايدي وامسكها
قالتلي لا خلاص اقعد مع صحابك والي يغسل يجيلك وخلاص عشان ميقعدوش لوحدهم
لقيت عمار بيبضن عليا وبيقولي قدامها يسطي ازاي دي اكبر منك بخمس سنين بجد وبيضحك وبيقولي كنت فاكرها اختك الصغيره ولولا انها حلفت مكنتش صدقت وبيضحك وهي بتقوله ياعم قولتلك الكبيره وبتضحك وانا واقف ببص لقيت زبه باين انه واقف .خلصنا وكله غسل ودخل عماد وكرستينا عارفه انه اعز اصحابي ومعاه رقم الفون الارضي و معاه رقمها عادي عشان برضه كانت بتطمن عليا وانا معايا رقم باباه والارضي
المهم خلصنا ولقيته بيقولي اختك دى طيبه قوي بقوله ازاي بيقولي زوق ف التعامل وماسكه فوطه بنت ناس محترمه ازاى جوزها سايبها ومسافر وطبعا برضه زبه واقف احا ياعم في ايه بقي ..هو اي حد يدخل يطلع بزبه واقف في ايه وكنت متصايق
خدتهم وطلعنا السطح علشان زحمه البيت.وخدت جنب وكلمت خطيبتي حاولت اخليها تفك وهي كانت كلامها كتير وحاسسها مستنيه افتح موضوع صاحبي بس عملت نفسي مش حاطط ف دماغي وهي صدقت عشان الي عرفته حتي بعد ماقفلت لقيت عماد نفسه فك ورجع يهزر ويضحك عادي .خمنت انها طمنته اكيد عدي اليوم ونمنا واحنا نايمين محمود طلب يروح الحمام وفعلا راح بس لقيته اخر .لقيته طالع من الحمام وزبه واقف برضه خخخ هما جايين يوروني ازبارهم ولا ايه...
وانا راجع سمعت صوت حد طالع فوق السطح فتحت الباب بالراحه لقيت كرستينا علي الساعه١١ طالعه علي السطح تنشر الهدوم ..والي كان صاحي عماد بسبب الحركه جنبه علي السرير
لقيته بيقولي هاطلع اشرب سيجاره ف الصاله قولتله ماشي طلب نطلع نشرب سوا رفضت عشان عايز انام وقفلت باب الشقه عادي
المهم حسيت باب الشقه بيفتح بالراحه قولت يلقاه بيرمي عقب السيجاره برا عشان محدش يشوفها ف الشقه ربع ساعه وقولت اطلع اشوف في ايه
هو بعد مافتح الباب لقيته جاي الاوضه ونده عليا عملت نفسي نايم ف طلع براحه ولقيته قفل باب الشقه بالراحه برضه
قولت راح فين ده . ابويا ف الوقت ده كان لسا جي ويادوب اتعشي ودخل يستحمي فى الشقه ونام .المهم اتسحبت فعلا بعد ربع ساعه وفتحت باب الشقه بالراحه يادوب لسا هاطلع سمعت صوت اختي احا ايه ده ....بتقوله انت ياحيوان سيبني هافضحك وهو بيقولها وماله وانا اوريله صورك الي بعتهالي علي الاكونت الفيك بتاعي يالبوه وبيحاول يغتصبها حرفيا انا مصدوم احا .وعمال يكلمها بالراحه وانا سامع كل حاجه.وكرستين بتقوله يابني انت زي ابني عيب الي بتعمله ده اه اه .بيقولها اخلصي عايز اخلص قبل ما اخوكى يصحي يالبوه ولا اوريله صورك واقوله اختك حيحانه وصورها مع الحته كلها ..اخلصي وبعد فتره لقيتها بتقول اح يخربيتك سخنتي اوعي بقي
وباقي الكلام هاعمله حوار ...
عماد:يلهوي علي بزازك يلهوي نار وسامع صوت بوس وهي باين من صوتها كانت بتتمنع لقيته بيقولها اوعي شيلي ايدك عشان مش هاعملها عافيه بس هاعملها وبعد كده سمعت صوت لحس
كرستينا :بالراحه طيب عشان صوتي هايعلي اهدي اي يخربيتك اهدي اول مره تشوف بز احححح " صوت مص بزاز وضرب خفيف علي بزها "
عماد: بزازك نار قوي ياكركر اووووف يخربيتك ايه البز ده اج اج صوت مص بزاز
كرستينا : شيل ايدك طيب مش هايبقي كله مره واحده اهدي .كفايه مص احححح اححح ياعم شيل ايدك يخربيتك سحت خالص اه اه يخربيتك يلهوي عليك يخربيتك اححح
عماد :كسك سخن قوي يالبوه ده انتي محرومه بقي
كرستين: طب ادعك طيب واخلص عايزه انزلهم اخلص اححح اه اه ولقيتها بتقوله ده انت طلعت داهيه
عماد: طب انزلي مصيلي عشان عايز اجيب انا كمان .صمت نص دقيقه
كرستين. يلهوي يخربيتك ايه ده احا كل ده ..
عماد: يبت بالراحه احا خفي ايدك شويه تخيلت انها اكيد ماسكاه بايدها وهي بتتهته وبتقول اححح زبك كبير قوووووي ده ان دخل ف واحده هايقسمها وبعد كده سامع صوت مص حلو قوي
امي : عغغغغغغغ غغغغغغ يلهوي حتي طعمه حلو اوف كل ده زبر يلهوي ياني ده انا مش عايشه ..وبتضحك
عماد : مصك جامد فشخ اوف وعرفت انه مسك راسها وفضل يدخل جامد عشان صوت اغاغغغاغاغ وهو عمال يقولها ده انا هاحبلك يالبوه مش كنتي محرومه هادلعك
كرستينا: بعد نص دقيقه لقيتها بتقوله هاتخنقني يخربيتك اوف ايه ده بالراحه هاتخنق
عماد: مصك جامد نيك .احا يبخته العرص جوزك اوف وعرفت بعد كده انه بيلعب ف بزها وهي بتمص ليه عشان سمعت
اختي: حتي حلماتي وقفت يخربيت ولعت قوم نيكني بقي كفايه مص
عماد: قوليلي نيكني يالبوه
امي : نيكني ياسيد اللبوه حبلني بلبنك اديلي ٥ شهور متناكتش مولعه عايزه اتناك نيك
عماد : هافشخك يالبوه وحياتك لافشخك وافشخ كسمك
كرستينا: كسي مفشوخ لوحده اهو ومنضفاه قبل ماطلعلك اصلا
عماد: احا كنتي عارفه اني هانيكك
امي :اكيد بعد مابعتلي صوري واسكرين بالشات من علي الواتس بتاعك قولت هايطلب مقابل بس مكنتش عارفه انه هايبقي عقاب حلو كده.
عماد: يبنت المتناكه ده انتي فاجره
كرستينا: اعمل ايه طيب بيجي مره فى السنة وبقوله يلا يقولي وقت تاني تعبان وشهر كامل متناكش غير ١٠ مرات بالكتير .
عماد : هاريحك ده انتي اخت صاحبي وليه عندي واجب حلو قوي ولازم اردوله الجميل
كرستينا : طب ايه هانقضيها تحسيس وكلام .ف الوقت ده كان بيمشي ايده علي جسمها وكان قلعها خالص ملط وهو كان قلع ملط ...
عماد: مش عارف ليه حاسس ان يوسف صاحي تحت وخايف يطب علينا
امي: يلهوي ده انا اموت بلاش نكمل ويلا ننزل هانتفضح وهانتقتل انت مش عارف العيله عندنا وعاداتنا دي فيها دبح قدام الكل بلاش وكانت ابتدت تخاف قوي
عماد: طب علي الطلاق مايطلع ويشوفنا هانيكه جنبك سواء هو او الخول جوزك
كرستينا هاجت من الشتايم عليا وعلى جوزهت عشان فعلا بحسها مش مبسوطه او مش طايقاه
قالتله طب خلص عشان اعصابي سايبه ..
عماد: وقالها يا شرموطة انا زبي واقف عليكي من ساعه ماجيت واصلا انا الي مدبر السفريه دي وقررت اننا ننزل عندكم عشان اشوفك. قام ضربها علي بزازها الي قاموا اترجوا وايدوا علمت فيهم هي فاقت ومسكها وقالها عمالة ترجيهم قدامي وكمان مش لابسة كلوت يا قحبة وقعد يضربها علي طيزها وحشر صباعوا في خرم طيزها والايد التانية بتفعص في بزازها وكرستينا بيطلع منها اهات وكلام مش مفهوم.. اااه مممممم
قام لاففها وخلاها تقعد علي ايديها ورجليها زي الكلبة وقام مرة وحدة راشق زبة في كسها قامت طالعة منها اااااااه بتصرخ ااااااااااااه لالالالا بجد مش قادرة بيفشخني اااااااي..
وهو ماسك شعرها وشغال فيها بسرعه وهي بتقول ارزع في كسي كمان اييييي شفت افلام سكس كتير عمري ما شفت وحده في كمية الهياج ولا الصوت دي
زبر عماد كان بيشق كسها شق كان بيرزع فيها وبيشتمها بكل قوتة وهي في عالم تاني لحد ما قالها هجيبهم في كسك يا منيوكة الكلمة دي اثرت فيا جامد حسيت اني عايز اشوفهم مش بس اسمعهم ) لقيتوا بيسرع اوي وكرستينا كمان نفسها زاد وقام جابهم في كسها وااترمي من كتر التعب وهي اترمت علي ضهرها ومش عارفه تقفل رجليها علي كسها الي ورم.
انا لما لقيتهم قربو يخلصو كنت دخلت الشقه الي احنا فيها بالراحه ولسا يادوب بقفل الباب سمعت حركه ف الشقه طبعا كنت خايف يكون في حد شافني وانا واقف اراقبهم وسامعهم..
وفعلا لقيت محمود صاحي وكان باين عليه الخضه.
المهم اتكلمت معاه شويه وحاولت اساله من امتي .قالي انه كان ف الحمام ولسا راجع السرير بصراحه اترعبت لانه وهو عند الحمام اكيد شاف الباب مفتوح وعارف ان انا وعماد مش ف الشقه خوفت يكون خرج وشافني وانا متداري علي السلم عشان اسمعهم.
سالته
انا: هو عماد فين صحيح كنت فاكره بيكلم حد ف الفون طلعت وراه ملقتهوش
محمود وهو مبرق من سؤالي : ها مش عارف يلقاه ف البلكونه ولا حاجه
انا : خرجت ملقتهوش كنت فاكره بيدخن هناك
محمود: يلقاه علي السطح بيعمل مكالمه وبصلي بخبث وكمل مانتا عارفه نسوانجي يلقاه بيعط
انا: متسرع وبرد بيعط مع مين
محمود: مالك اتخضيت ليه بيعط ف الفون ياعم مالك وضحك وبعدين رن عليه قوله كفايه ياعم ده طول قوي
انا: ف سري ينهاري اسود اتفضحت .برد عليه ماشي هاستلف وارن عليه نام يابضان
محمود ماشي يامعلم ابقي صحيني بدري
انا : ماشي
قولت ف سري طالما محمود شافني يبقي هايتكلم مع عماد ف قررت استناه تحت واقعد معاه لوحدنا
وفعلا رنيت عليه انا كده اتفضحت وقررت اعمل حاجه نخليهم يمشو الصبح بدري مش ناقص فضايح
معرفش انا سكت كل دا ازاي وانا شايف عرضي وشرفي بيتهتك من اعز صحابي بس كان في لغز وعايز حله .ايه الصور الي بيهددها بيها وايه الي كان بينهم قبل مايجي وازاي هو الي دبر كل ده وانه جه عشان ينيكها وكتير عمال افكر ..بعدها بشويه كان هو نزل ودخل الشقه ومردش عليا لما رنيت عليه وبيقولي مالك ياعم صحيت امتي وبترن ليه في حاجه؟
بصتله وبرقت .وسمعت صوت اختى وهي نازله من فوق علي طراطيف صوابعها
انا: كنت فين يسطي ف نص اليلل كده .
عماد: كنت فوق يسطي معايا مكالمه
انا: مكالمه ايه يسطي هو ينفع ده ..يسطي هنا في ناس عايشه معانا وتقديرا ليا مينفعش تتصرف بمزاجك بعد اذنك
لقيت نفسي بقول لنفسي من جوايا .متقولوش شوف حواراته هاتوصل لفين واستني رد فعل محمود عشان تعرف ايه الي هايحصل ..
عماد : سرحان في ايه يانجم مالك
انا: يسطي معايا اختي واهلي يسطي صعب يسطي تطلع برا الشقه من غير ماتعرفني .بعد اذنك يعني
عماد: حصل ايه لكل ده عادي طلعت مره فوق ومكنش في حد ايه الي فيها يسطي عايزنا نمشي ؟
انا: ممكن نمشي بكره فعلا
عماد: خلاص يسطي اصحي الشباب كمان ساعه واقولهم يلا يوسف رافض قعدتنا هنا يلا نمشي
انا: لقيته واخد الموضوع ببساطه عكس ماكنت متوقع فكرت شويه وقولتله خلاص يسطي عدت المرادي بس متككرهاش بعد اذنك عشان قولتلك في ناس عايشه معانا ف البيت ها
عماد: الي يريحك ياصحبي وشكرا علي حسن المضايفه.
انا: ماشي نام بقي عشان نصحي بدري عشان هاطلعكو مكان تحفه
عماد: فين ؟
انا: بفكر انزلكم الاقصر لو صحينا بدري عشان نلحق اليوم من اوله.
عماد: دي عايزه دلوقتي عشان نلحق نوصل
انا: لا بفكر نخليها اول النهار عشان بفكر اخد خطيبتي معانا اهو بالمره ابقي فسحتها
لقيت عماد عينه برقت وهو لاحظ اني مركز معاه.لقيته بيقول
عماد: بس ده مشوار عليها ياعم ٥ ساعات سفر برضه
انا: عادي سافرنا قبل كده متقلقش
طبعا انا كنت باعت رساله لخطيبتي ومعرفها وقايلها اول لما تصحي تلبس علي طول ومعرفها هانتحرك ٦ الصبح وكنت معرف باباها وقالي اخد اخوها الصغير
المهم كله تمام
وفعلا انا طبقت وصحيتهم علي الساعه ٥:٣٠
ولقيت خطيبتي صاحيه وباعتالي بتسالني تلبس ايه؟
انا: الي يريحك ده يوم طويل وخدي معاكي شنطه لو حابه تغيري في اماكن هناك خدي معاكي لبس
وفعلا لبسنا واستاذنتهم اروح اجيب خطيبتي من بيتها عشان نطلع سوا مع بعض
كانو هما ف البيت لسا وانا روحت وجبتها هي واخوها كانت الساعه ٦:٤٠ علي ماوصلت لقيت البيت كله صاحي
واتحركنا بس لاحظت وانا ماشي ان عماد مركز مع اختي لانها كانت صاحيه وكانو متجمعين فى الشقه بشنطهم وبابا معاهم .المهم وحنا طالعين وبنودعهم لقيتها هي بتبصله برضه ..
مركزتش قوي واتحركنا
طبعا كنت ماشي مع خطيبتي وراهم وهما شايفهم بيتكلمو وحاسس الكلام عليا .
بس عادي .
خطيبتي كانت سلمت عليهم قبل مانتحرك وكان كلو بيبصلها وحاسس ف عنيهم انهم هايكلوها
وصف لخطيبتي وهي طالعه معانا
بنطلون جينس ازرق خفيف ضيق وهى طيزها مش كبيرة لا دى كبيرة اووى اووى على جسمها السمبتيك وبادي نص كم اصفر مبين بزازها من عند الحز وهى بزازها كبار بس مش اووى زى كرستينا
المهم ركبنا اتوبيس سياحي كبير وعادي قاعد انا وهي ف كرسين وجنبنا قاعد عمار وعماد والباقي ورانا وقدامنا.
لاحظت عماد عمال يحاول يتكلم ويشد انتباه خطيبتي وهي بتضحك وبترد عليه وفضلنا كده لحد ما انا نعست يجي نص ساعه كده صحيت لقيت خطيبتي ماسكه الفون وبتتكلم وتضحك وعماد برضه كده
بصتلها وهي حستها من البصه عرقت وخافت
قومت ساحب الموب منها هي داست علي زرار البور وانا قاعد .ف بقولها افتحي الفون صوتي كان عالى وكله خد باله..لقيت عماد بيقولي في ايه ياعم مش كده وهو باين علي
التوتر وبيقول دي خطيبتك ايه شاكك فيها ولا مش واثق فيها .وبعدين احنا ف مواصلات عامه مينفعش كده وعمل فيها دور الشريفه .
وانا كنت بزعق لخطيبتي ففتحت الفون
وبفتح لقيته مفتوح علي شات لعماد اصلا
تقريبا الي كنت شاكك فيه حصل
وياريت ده طلع بلاوي
الحدث:
لحد مقريت بترتيب الشات مش من اوله طبعا عشان كانت ماسحه حجات
عماد: صباح الملبن
خطيبتي : صباح الفل
عماد : الخروف بتاعك جايلك يجيبك لبستي ولا لسا ؟
خطيبتي هالبس اهو بس محتاره
عماد: بصي الطقمين الي ورتهملي الاسبوع الي فات جامدين قوي البسي واحد منهم
خطيبتي : انهي للاصفر وايه تاني ؟
عماد: الابيض جامد قوي برضه اوف
خطيبتي : بس ياوسخ علي الصبح اهمد ايه انت مبتهمدش وايموشنات ضحك
عماد: اهدي ايه احا ده انا خايف ممسكش نفسي واحضنك قدامهم ف الخروجه وبيضحك
خطيبتي : لا بقولك ايه اهدي كده مش ناقصه جنان ها عشان منتفضحش ده مخه قفل ومبيتفاهمش
عماد: وحياتك لو عايز انيكك قدامه لانيكك عادي وبيضحك
خطيبتي : ياعم بطل سفاله علي الصبح مش ناقصه هيجان هي🤣
عماد : اخ ماطولك اخ وانفرد بيكي علي الطلاق هاطلعك حامل ف تؤام
خطيبتي : عماد بقولك ايه غور من وشي مش فاضيالك عشان صاحيه مقريفهفشخ .ازاي ميقوليش قبلها اننا طالعين مشوار زي ده
عماد: البسي بس الابيض جامد وبيضحك😂
خطيتي : طبعا ماده الي انت عايزه ده ناقص تقولي امشي ملط وبتضحك
عماد: لا كده كله هايبعبصك انما عايز انا بس وبيضحك
خطيبتي : اه بقولك ايه صحيح فكرتني عارف ماتمد ايدك واحنا مع بعض هازعلك
عماد : مش هاتعرفي وبعدين لو هاتوصل لايد بس سهله المهم مدخلهوش
طبعا عمال اقري وهي بتعيط جنبي وعماد متوتر وحاسس انهم من الخوف عايزين ينزلو يهربو
بقولها من امتي كده
خطيبتي : مبتردش وبتعيط وبتقولي روحني عايزه اروح
عماد: اهدي ولما نوصل نتكلم طيب بلاش هنا ف الباص
انا طبعا ف الوقت ده حاسس احساسين مختلفين
واحد منهم مبسوط والتاني متضايق انها توصل لكده
رديت عليهم ماشي وقفلت الفون وقعدت قولتلها متعيطيش اهدي لما نوصل واقعد ونتكلم
طبعا اخوها كل شويه يقولي في ايه .اقوله استني ياحبيبي اهدي لما نوصل هاقولك وهي لما سمعت كده اترعبت
غبنا يجي ساعتين ف صمت وكنا نزلنا لان فعلا خدنا يجي ٤:٣٠ ساعات علي ماوصلنا
كانو كلهم مستغربين وطبعا صحاب عماد فاكرين اني قفشتها بتخوني بس لاحظت ان عمار عارف الحوار عشان كان ماشي يتكلم مع عماد علي جنب
روحنا كافيه فطرنا وقعدنا وقولتلهم الكلام هنا مش هاينفع .يلا بينا على السكن نريح فيهم عشان كده كده ف الحر هانرجع نقعد شويه المهم روحنا ف بيت حد كان بيسكن العمارة بتاعته زى فندق كدا فوق بعض وظبط الراجل واكدتله ان دى خطيبتى واخوها هيقعدوا فى شقه اللى فوق دور رابع واحنا دور تانى
طبعا قعدو يلمحو كلام يقولولي ماتقعد معاها فوق عشان مفيش اماكن وبيبضنو وبطلنا هزار ..
مسكت ايد خطيبتي وقولتلها عايزك
انا: ليه كده .وقبل ماتتكلمي مش عايز عياط .نتفاهم بالراحه اهو ومش عاتعصب وفهميني كل حاجه
مارينا : مش عارفه والهي مش عارفه بس صدقني انا مستهلكش لما نروح افسخ الخطوبه بس بلاش فضايح وحياه اغلي حاجه عندك لو كنت بتحبني بجد وبتعيط قوي
قمت حاضنها وقولتلها اهدي عشان الناس متفهمناش غلط طيب ينفع اللى انتى عملتيه
خطيبتي : اهدي ازاي انا استاهل الموت والهي يارتني موت قبل ماتحط ف الموقف ده
انا: وكنتي هاتستفادي ايه لما تموتي .بتكرهيني للدرجه عشان تسبيني ؟ قومت حاضنها تاني وقولتلها افهم منك ونتكلم ف هدوء يمكن اعزرك
قالتلي تفهم ايه بس دي مصييه
قولتلها قولي
قالتلي بص هاحكيلك مع اني غلطانه بس بلاش تفضحني واعيش خدامه ليك طول عمري حتي لما نفسخ هافضل شايله جميلك ده طول عمري وبتيعط تاني
انا: كده هاضربك وهاتعصبيني عليكي اهدي عشان نعرف نتكلم واقعدي كده بالراحه واحكيلي
قالتلي ف يوم كنت عايزه اكلمك وانت مبتردش ف قولت ابعت لعماد اساله عليك قالي انك ف مشوار وهاترجع باليل
ف قولتله لما يرجع خليه يكملني ضروري
قالي تمام وبعدها بشويه قالي كلمته قالي انه هاياخر لو عايزاه ف حاجه قوليلي انا بكلم صاحبه الي معاه .تلفونه فاصل شحن
قولتله خلاص تمام وهو استغل غيابك ودخل بقي يرغي كنت لطنش بس هو لقيته بيحكيلي عنك وعن صفات ليك ومواقف ليكم كانت بتضحكني ف حبيت اسمع لحد ماخلص ولقيته ابتدي يعاكس باسلوب كويس شويه
بس وابتدي يطور الكلام لحد ما ف يوم كنت عايزه ابعتلك صوره ليا بطقم الابيض الفيزون الجديد وكان لسا مكلمني قبلها
ف بعتلك وكنت مستنيه ترد مردتش استنيت شويه ولقيت مصيبه طلعت بعتله هو .قعدت اعيط فضل يهدي فيا ووعدني يمسحها .بس بعد كده طلع ممسحهاش ودخل ف التحرش وكان بيزلني عشات يمسحها ف ابتدي بقي يقولي اخد مقابل ومش عارف ايه وفضل يبتزني لحد ماوقعني وعرفت انه عنده الواتس الزهبي وكنت كل مامسح الشات القاه لسا معاه .اه صح كنا بنتكلم مسنجر ف الاول بس هو اصر انه ياخد الرقم وهو بيبتزني
وصدقني اسفه
قولتلها وصل معاكي لايه بصراحه
خطيبتي : شاف جسمي ووراني جسمه
صعقه ضربتني بقولها يسلام وبعد كده
خطيبتي ولا قبل كده
انا: يعني منكيش فون
خطيبتي لقيتها هاتدمع بتقولي حصل مره
انا: طب ليه طيب ده انا كنت بحاول احافظ عليكي
خطيبتي : قولتلك استاهل الدبح اعمل فيا الي انت عايزه بس ابوس ايدك ماتفضحنيش وسيبني ف المعروف وبتبكي
انا: طب خلاص هاكمل معاكي بس بشرط
خطيبتي : من غير شروط الي عايزه هاعمله هاعيش خدامه ليك.
انا: ماهو ده الي عايزه انا . عايزك تحكيلي بالراحه كده ومتخبيش عليا حاجه واشوف هانعمل ايه
خطيبتي : بس مش دلوقتي منهاره وعايزه اروح
انا: بالعكس عايزك لما نطلع من هنا منبينش ان في حاجه عشان اليوم ميبوظش اتفقنا وطلعنا لقيت الشباب خلصو ترتيب حجاتهم ف الشقه ووضبو حاجتي وكنت انا نايم مع عمار ف نفس السرير
المهم روحت قعدت معاهم وشويه ولقيت عماد بيتسحب وطالع يتكلم ف الفون
استنيت شويه وحاولت اتسحب وراه .لقيته فعلا بيتكلم ف الفون واتصنت عليهم كان السلم عامل صدا صوت واضح
عماد: يعني عدت علي خير ؟ طب كويس ومتقلقيش هاخد بالي...
خطيبتي:............
عماد: مانتي بكسمك الي هيجتينى وطولنا ف الكلام ومخدتش بالي انه ممكن يصحي بسرعه
خطيبتي:.......
عماد: لا انسي حوار الفضيحه دي متقلقيش اخركم تنفصلو ...مش اخلاقه يفضحك يوم ماتبوظ هايفشكل الخطوبه بس انما فضايح انسي مش هيقدر
خطيبتي : ......
عماد: اه واثق وعارف بقولك ايه كويس .عشان يوم مايفكر يعملها علي الطلاق افضح اخته بالبلاوي الي معايا عليه صور وفديوهات يوم ماطلعهم يمشو من البلد ملط ومجرورين فى الشارع
خطيبتي :....
عماد: لا انسي ياكسمك صعب اطلعها سواء ليكي او لغيرك
خطيبتي : ....
لا بس في شرط لو عملتيه ممكن اكافئك واقولك سر يوديه ف داهيه يوم مايفكر ياذيكي هايخاف لو قولتهوله ..ومش هايعرف ان انا الي قولته بس متعرفهوش اني قولتلك
خطيبتي : .......
عماد : خلاص اشطا هاحاول اخلع منهم ف الخروجه دي واطلعلك بس انتي زي ماقولتي اتحججي انك متضايقه ومش عايزه تخرجي
خطيبتي .....
عماد: اشطا يالبوه هادخل بقي باي
وقفلو وانا كنت دخلت وحاسس اني عايز اموت بحد
الدنيا طلعت مليانه مصايب....
لقيت عماد دخل ورايا بشويه وبيقول طب ايه مش هانطلع ولا ايه
انا: لا اطلعو انتو انا مش قادر دلوقتي وهارن عليكم اجيلكم
طبعا عايز ابوظ المخطط عشان هو ميلحقش يقولها وانا اكون سجلتلها صوت لاني فكرت ف فكره هاحكيلكم عليها...
المهم قولت ارن عليها تنزلي لقيتها بتقولي لا تعبانه
قولتلها انزلي حالا
قالت بجد مش قادر وعماله تتحجج اتبضنت منها .قولتلها اديني اخوكي اكلمك عايزه..
هي خافت قولتلها متقلقيش عايزه هايطلع معانا
لقيتها فرحت وبتقولي ياريت قولتلها تمام .
نزلي اخوها قولتله بص عايز نسخه مفتاح شقتكم عشان اسلمه ف الامانات احسن مفاتيحنا تضيع .لقيته هايقولها قولتله خلاص تعالي نطلع لاختك هاقولها انا.
طلعت فوق واول حاجه .وانا داخل فعلا عرفت اقلع نسخه مفتاح من مفاتيح الشقه من غير ماياخدو بالهم ..وغيرت الموضوع لحد ما فتحت التسجيل صوت ف الموبايل وعملته وضع طيران وداخل بحجه اتفرج علي الشقه خبيت الفون...وخدت اخوها ونزلنا كانو هما خرجو لوحدهم .وانا خدت تلفونها رنيت من عليه لعماد لاقيته اول حاجه بيقولها
عماد: ها
انا: ها ايه يسطي فوني فصل انتو فين وعمال اتوه ف الكلام قولتله خلاص انا واخد اخوها هاغديه وهانجيلكم استنونا وهو زي الغبي مفكرش مع انها باينه اني بحاول افضيله الجو .
المهم اتغدينا وحاولت ازحلق اخوها فكرت قولت اروح اوديه معاهم وانا اخلع باي حجه وفعلا روحت ملقتش عماد وعمار كمان بسالهم قالولي راحو يجيبو حجات
خدت بعضي وخلعت بس وانا داخل الشارع لمحت عمار طالع من البيت اتداريت وبعدها لقيت عماد طالع .
كان عدي وقت بعد ماسبت مارينا فى الشقه لوحدها يجي ساعتين ونص او ٣ ساعات كمان .وطبعا رجعت بعدهم بربع ساعه مثلا قولت اطلعلها .وفعلا خرجت وهي مستحميه وباين عليها مفرهده ومش عارفه تقف
بقولها مالك وبحاول اتكلم لقيتها متلخبطه
روحت الاوضه علي اساس اني بدور اني في حد هنا ولا لا وسحبت الفون بتاعي وقفلت التسجيل
وطلعت الصاله حطيت سماعات فى ودنى وقلبت فيه على السريع كدا وسامع صوت اهات وتخبيط ورزع وشتايم فيها واستغربت لما لقيت صوت عمار كمان وهى بتقوله هتعورنى هتعورنى وهو بيقولها كسمك يابت المنيوكه يامومث فهى جات وقعدت جنبى بتقولى مالك وهى باين عليها مفرهده جامد فانا دنت متعصب ورحت قولتلها فى وشها علطول كدا
كان في حد معاكي هنا؟
قالتلي انت عبيط مش للدرجه انا مش شرموطه علي فكره انت فاهمني غلط ولقيتها عايزه تعيط بس دموع تماسيح
قولتلها لا فعلا انتي شرموطه وانا عارف لقيتها اتخضت
انا: متسغربيش انا عارف ان عماد كان هنا وباين عليه ناكك من وقفتك بس بسال نفسي ليه صابر عليكي كل ده وازاي كنت بحبك كل ده وواثق فيكي وانا بصراحه طلعت غبي وابتديت اتعصب وهي بتعيط ومصدومه ومش بتتكلم حتي انا عيطت من كلامي وزعلي علي حبي ليها كل ده
انا: مبترديش ليه ها
مارينا :
انا: برضه هاتفضلي ساكته كتير ...
مارينا : بقولك ايه يايوسف سيبني وابعد عني وسيبني انا مستهلكش بس علي فكره انا مش شرموطه انا اتضحك عليا الدور والباقي علي الشرموطه بجد
انا: يعني ايه شرموطه بجد واتضحك عليكي ؟ ماسك عليكي حاجه؟
مارينا : ماسك علينا كلنا وبتعيط
انا: ازاي
خطيبتي : ماسك عليا وعليك وعلي اختك كمان
انا: برقت وهايغمي عليا ازاي؟
قالتلي عايز تسمع اقعد بقي واسمع الي هاقوله وده انت السبب انت الي دخلت الشيطان ده بيننا
قعدت حاطط ايدي علي خدي ومداري عيني لاني فعلا هدمع
لقيتها بتقولي..
هاحكيلك الحوار كله وقرر بقي هاتعمل ايه
...
بعد ماحكتلك علي ازاي اتكلم معايا وكده ..لقيت بعدها باسبوع مثلا في اكونت فيك باعتلي وعمال يبعت رسايل تعارف مردتش...لقيته باعت صوره انا وانت من الفيس عندك .وانا مش عامله علي الفيس بتاعي اننا مخطوبين ولا انت برضه .ف قولت ده حد يعرفنا كده ف دخلت بقوله مين انت وباعت الصوره ليه..
باعتلي
المجهول: انا محمد"اسم مستعار" وبصراحه كده عجباني وشايفك خساره ف الخروف الي معاكي وانتي تلزميني .لسا هاعمل البلوك لقيته باعت شات انا وانت وباين انه متاخد من فونك اسكرينتات ومبعوته ..وللاسف كنا بنتكلم وسخنين ومش عارفين بنقول ايه .وكنت باعتالك صور بالبرا والاندر بس لقيته باعتها ...
اتصدمت قولت اشوفه مين ده انا كنت خايفه تكون بتعمل فيا مقلب...للمهم قعدت اجرجره ف الكلام قالي انه يعرفك وانه مهكر فونك مصدقتش بعتلي شات ليك مع واحده اسمها سميرة حضرتك بتسكس معاها
وانا لما شفت كده قولت استغله واعرف انت بتهبب ايه وبتكلم مين من ورايا ف قعدت اطلب منه حجات مثلا انت بتكلم مين او بتنزل مع مين او بتروح فين وبتعمل ايه..ف الاول كان عادي ومع كلامه جرجرني ف الكلام وامرني ابعتله صوره لجسمي .بعتله صوره وانا لابسه لانه بيهددني وكنت مخبيه وشي المهم شويه بشويه بقي يطلب مني صور جسمي من غير وشي ...وكان بينفز ليا حجات...ف مره قولت عايزه اعرفه مين .ف عملت اكونت فيك .باسم بنت وهي كده كده بنت ف استنيت كام يوم وبعتتله وقبل الاد وبقي يكلمنى علي الفيس الاساسي ومن الفيك .و عرفت من صوته وكلامه ووضح قوي انى عرفته ف دخلت من صفحته اشتمه واهزقه .وهو فاجئنى وقالى بقولك ايه لمى دورك وخلينا صحاب احسن وابتديت اتعامل معاه بحزر .لحد ف يوم قالي خطيبك نازل ينيك واحده اسمها ميرنا مصدقتوش طلبت منه ادله ...بعتلي فعلا وطلب مقابل ساعتها صورت صوره لبزازي وطيزى وبعتها وانا كاتبه اسمه عليها زي ماطلب ودي كانت الفضيحه الي استغلني بيها ومن ساعتها بيستغلني ...
وحكالي عن اختك...قال انه كلمها من الاكونت الفيك ده .وللاسف هي وقعت برضه وحكتله ظروف جوزها وتعبها واحتياجها للسكس وسكست معاه بس من غير مايشوفو وش بعض وهو ناكها ف بيتكم علي فكره علي السطح هو قالي كده وقالي انها مدوراها علي الفيس بصفحه فيس وهميه
وانا مصدوم مع اني عارف حوار كرستين .بس متوقعتش كل دا يطلع منها
بتقولي هو بقي استغل اختك
و كان بيهيجها ويخليها تشتم جوزها وكده لحد ما مسك الكلام دا عليها وبقى يزلها بيها
انا: هو مين فيهم الي ناكك
خطيبتي: بصت لتحت وقالت الاتنين
انا: ازاي هما فتحوكي؟
خطيبتي: لا كانو بيبدلو عليا
انا :وانتى سبتيه يعمل كل دا وحكالك كل حاجه؟
خطيبتى : ولا حاجه سبته يعمل عشان يحكيلي ويارتني ماسبته
انا: وياريت ليه بقي ماهو باين عليههم فشخوكي يبنت الوسخه.هاتخبي عليا انا . ده انتي طالعه من الحمام مبسوطه فشخ يبتت القحبه..قوليلي بقي عملو ايه بالتفصيل وبعد كده هانقعد مع بعض نقرر انتقم منه ازاي..
خطيبتي : ازاي احكيلك وانت يعني هاتنبسط لما احكيلك بقولك ناكوني بسببك وانت لحد دلوقتي شايفني شرموطه وطالما هانسيب بعض لما نروح يبقي خلاص لما نروح نتكلم..
انا: بعصبيه ومين قالك اني هاسيبك
خطيبتي : اهدي طيب بالراحه ممكن حد يسمعنا
انا: يعني انتي همك يسمعونا ولا لا ..هو انا بنيكك .ده الي ناكوكي يلقاكي مقولتلهمش الكلمه دي وبشخر
دول داقوا لحمك قبلى يامتناكه
خطيبتي بتبرق لما لقتني الي حد ما متقبل حوار انهم ناكوها واطمنت شويه لما قولتلها اني مش هاسيبها
خطيبتي : يعني انت بجد مش هاتسيبني طيب ؟
انا: لما توعديني اننا ننتقم منهم وهاتساعديني ف كده...وتحكيلي كل حاجه
خطيبتي: قامت حضنتني وقالتلي بجد بحبك وبتضمني جامد ..
انا: بس عشان هيجت ولو ممسكتش نفسي هانيك
خطيبتي: عايزه اقعد علي طول ف حضنك بحبك قوي
انا: طب تعالي بقي وشدتها وقعدت بيها ف الصالون وقعدتها علي حجري وفضلنا نمصمص ف شفايف بعض..
طبعا كنت اصلا زمان قبل كده كنت بحضنها وببوسها وبقفشلها بس محصلش اني مثلا انيكها او اني امص بزازها والكلام ده اخرى بس من فوق الهدوم وعمرى ما شوفت جسمها مع انى اعرفها ليا اربع سنين
لقيتها سايحه خالص مسكت صدرها بضغط عليه لقيتها بتتوجع
بقولها تعبانه قوي كده ليه ..
مارينا: يلهوي بالراحه مش مستحمله لسا واجعني
انا: هما عملو فيه ايه
مارينا : انسي بقي الي حصل وكفايه كدا
انا: قومت بحاول اطلع بزها وانا بمصمص ف رقبتها وشفايفها
لقيتها بتمنعني فبقولها اوعي ايدك
مارينا: بلاش دلوقتي طيب
انا: اوعي يابت وحشتيني قوي ده انا مصدقت اننا لوحدنا
مارينا:ما احنا خلاص هنتجوز ونبقى نعمل اللى عايزينه
انا: يعنى يابت يامنيوكة الغريب ينيك ويشوف جسمك ويفشخ بزازك وانا لا
خطيبتي : طب بالراحه طيب بالراحه احححح يلهوي ولعتني قووووي وسابتني اطلع فرده منهم وقامت عدلت نفسها وقعدت كويس علي رجلي ومدياني وشها ونازله هي تمص شفايفي وانا ملحقتش احط بزها ف بوقي لسا سبت شفايفها وقومت مطلع البز التاني واحا ايه ده ...علامات ضرب ومص وعض غلي بزازها كتير وحلمتها مزرقه ومدهوسه جامد وعلمات اسنان على بزها
انا : يلهوي ايه ده هما كانو بيعضو؟
خطيبتي: دول بهدلوني قوووي .كانو بيكهربوني يعتبر
عض ومص ولعب بهدلوني بجد
انا : مين فيهم الي عمل فيكي كده
خطيبتي : الاتنين مصوه وضربوني عليه جامد وكانوا بيشكشكونى بالدبابيس وعماد يقولى علشان اكبرهملك وعمار جاب الشبشب الناش بتاعه ويشدنى من الحلمه بكل عزمه ويضربنى عليه لحد ما حلمتى وقفت اوووى فراح جاب خيط وعايز يربط حلماتى علشان يبقوا واقفين على كدا ولما ربطهم وجعونى اوووى وكنت حاسه بزى هينفجر بس لما كان عماد ب ...سكتت شويه انا قولتلها بيعمل ايه وببص ف عنيها
هي كملت كانها فهمت ان عادي تحكيلي ..
لما كنت راكبه علي بتاع عماد عمار كان بيعض قوووي
انا: احا وعمار ناكك برضه؟
خطيبتي : ايوه ما هو كان غصب عنى بس كنت مرعوبه
انا: ايه كبير للدرجه ولا ايه؟
خطيبتي : لا بتاع عماد اكبر بس عماد كان مكتف ايدي وبيقولي متخافيش وكان عمار فاتح رجلي وعمال يمشي بتاعه علي بتاعي من برا كنت بموت وبرتعش جامد قوي وكنت بعيط خايفه يدخله بس كويس معملهاش ونزلت كميه ميه معملتهاش قبل كده...
انا: ايه ده انتي بتجيبي مايه مع نفسك اصلا ؟
خطيبتي : مفيش بنت مبتعملش كدا كله بيريح نفسه وبتصحك وانا كنت بمشي ايد علي كسها من فوق البنطلون الفيزون الي لابساه وايد تانيه ماسك حلمتها اليمين وبشدها بالراحه
ومولعه
بقولها وبتسمعي نوع ايه بقي ف السكس ؟
قالتلي بحب بتاع السود قوي بيبقو عناتيل وحجمهم ضخم وبتاعهم كبير اووى
انا: اممم واديكي اتفشختي من الاسود ياقحبه
خطيبتي : بتضحك وبتقولي وانت شوفت بتاعه فين
انا: بلخبطه خخخ باين عليه من بشره جسمه
خطيبتي : اممم متخبيش عليا ها عشان باين ف عنيك بتكدب شكلك شفته
انا: هما قعدو معاكي قد ايه؟
قالت يجي ساعه ونص وحد رن عليهم قالهم انك مشيت من عندهم وممكن تيجي علي هنا ف هما لبسو جري ومشيوا
وسابوني مولعه مع اني قرفت من نفسي بعدها
انا: قرفتي ليه هما اغتصبوكي؟
خطيبتي : هما يعتبر اغتصبونى فعلا باللى عملوه فيا بس انا اصلا كنت مستنيه عماد بس بعد مادخل وقفلت وراه لسا هاقفل الباب قام لحق الباب قبل مايقفل وقال ادخل يانجم ولقيت صاحبه داخل الي هو عمار
لسا هاتكلم قام زانقني ف الحيطه وعمار قفل الباب وقعد جنبنا
وعماد كان عمال يتحرش شويه وبتمنع بس لما لقيته قبض علي بتاعي بايده ولعت واعصابي سابت مسك شفايفي قطعهم ولقيته بيقوله تعالي قام هو وعمار وزنقوني وسطهم واحنا واقفين فضل عماد يمص ف شفايفي ويمسك بزازي وكل ده وايده علي بتاعي من برا وعمار كان عمال يدعك ف طيزي ويضربنى جامد عليها وبعد كده قام منزلي البنطلون وضربنى ولسوعنى جامد ويشتمنى ويقولى كل دى طيز دا انا هموت على طيزك من زمان لما كنت بشوفك بالبنطلونات الضيقه وانا فلقست لورا عشان يقلعونى وحسيت اني متخدره
لقيته بينزلي الاندر ونزله لحد ركبتي ولقيته بيتف علي صباعه وبيحاول يلعب ف خرمي وايده التانيه فاتح بيها طيزي واول ماصباعه لمس خرمي ضميت طيزي غلي صباعه لاني اتكهربت بجد
لقيته بيشاور لعماد لقيت عماد قام منزل ايد علي كسي وفضل يمشي ايده علي بتاعي قوي وانا ابتديت اترعش واضم رجلي قام ضاربني علي خدي جامد وقالي افتحي يالبوه .مع الشتيمه سخنت اكتر واول مانطقت قولتلهم تعبت مش قادره اقف
قام عماد شدني من ايدي وشدني علي اوضه النوم علي السرير وخلاني فلقست ووقف قدامي ولقيته بيقلع بنطلونه اول ماقلعه كان بتاعه وقف اوي ومسك ايدي حطها علي زبه وانا مصدومه من الحجم كبير قوي عن بتاعك الي ورتهولي قبل كده ..بقوله ايه ده كله متكلمش ولقيته مسكني من وشي وقالي افتحي لسا هانطق قام حاطط زبه علي بوقي وعمال يضغط لحد مافتحت بوقي ولقيته بيدخله قعد يجي ٧ دقايق امصله
كان ف الوقت ده نفسي مكتوم وانا بمص وعمار كان دخل صباع ف طيزي وكان دخل اتنين كمان انصدمت لما لقيته بيقول لعماد وسعت يامعلم يالا
عماد قام مطلع زبه وانا خدت نفسي بحط ايدي علي طيزي لقيتها وسعت بجد بقولهم لا متحطهوش بتاعك طيزى وجعاني قوي
قالي بس ياكسمك
ولقيت عماد بيقولي تعالي بقي وقام جايب مرهم تقريبا وحط علي خرم طيزي وفضل يبعبص وانا لسا قاعده علي ركبي تحتيهم وانا ابتديت اسخن قوي
قالي استعدي يالبوه هادخل زبي ..كان عمار مطلع زبه قولتله خلي عمار ف الاول عشان اتعود بتاعك كبير قوي قام عمار ماصدق وخلاني زي مانا وفتح رجلي شويه وحط علي زبه مرهم برضه وفضل يحاول يدخل زبه وانا بتالم وبقوله بالراحه بتوجعني اي اتعورت
قام عماد دخل زبه فى بؤى.بس المره دي بقي كنت مولعه قوي اول مره زب يدخل فيا كنت هاموت ف غيبوبه من المتعه
خدت زبه فضلت امص فيه واطلعه بايدي واضرب نفسي بيه ومسكت زبه فضلت العب بايدي علي زبه لحد ماعمار كان بينيك يجي من ٦ دقايق قالي لعماد تعبت تعالي بدل
راح عماد.شدنني وقعد هو وقالي اقعدي عليه بالراحه
لسا هاقعد قام لففني عشان يبقي ضهري لعماد.وانا راكبه عليه ووشي لعمار
ويادوب كان بوقي قدام زبه
حاولت اقعد بالراحه سنه سنه وانا مولعه وهاموت من الهيحان لقيت عمار اول مادخل راس بتاع عماد ف طيزي لقيته زقنى لتحت على بتاعه فدخل فيا مرة واحده فانا شهقت وحسيت ان روحى بتطلع من الوجع كان عمار نازل مص بغباوه ف صدري وحط ايدي علي زبه وهي نازل مص وعض وانا هاموت بقوله تعبت مش قادره وعماد كان حاطط ايده ف وسطي بيرفعني وبينزلني بالراحه فحاءه لقيته مره واحده رفع نفسه لفوق زبه دخل كله مره واحده انا صوت
قامو قعدو يشتمو فيا ويقولولي اهدي يالبوه .طبعا كانو بيشتموني كل الوقت ده بس مكنتش مركزه غير ف الي بيدخل ف طيزي والي ماسكاه وبمصه
فضل يرزعو فيا وبقولهم كفايا تعبت قالو لازم نجيب
لقيت عماد قام وكتفني وعمار لقيته ماسك زبه وبيفتح رجلي خوفت يفتحوني قعدت احلفهم واترجاهم قالولي ماتخافيش وفعلا فضل يمشي زبه علي كسي كنت نزلت تاني مره .ورجع عمار يمص بزازي ويعمل اللى قولتلك عليه فيهم وعماد قعد تاني تحتي وانا طلعت عليه وبقيت انا الي بطنطط عليه وبقيت اقوله يلهوي كل دي ازبار احا بموت كفايه ...
عمار مسك زبه دخله ف بوقي وفضلت امصه وهو مميل بجسمه عشان يطول بزازي الي بتترج من الطلوع علي زب عماد وانا عماله اوحوح بصوت عالي مكتوم عشان زب عمار ف بوقي
وهو عمال يضرب فيا بافترى
وهما علي الوضع ده جاله تليفون لقيته متكلمش .بص لعماد وقال احا يلا يوسف جي علي هنا يلا بسرعه
لقيتهم قامو جري لبسو وجرو لتحت
انا كنت تعبانه قوي بجد دخلت الحمام اعمل حمام بعد ماعملت كانت طيزي وجعاني قوي بعد ماتشطفت ببص ف المرايه لقيت بزازي متقطعه زي مانت شايف كده وببص علي طيزي ف المرايه بتاع الدولاب لقيتها حمرا برضه قوي نزلت الاندر لتحت خوفت اكون متعوره عشان كان وجع كبير قوي ف طيزي لقيت خرم طيزي احمر قوي وواسع بحط صباعي عليه اترعشت .حاول ادخل صباع وفضل العب شويه وانا بوحوح كنت نزلت مايه تاني ودي كانت المره التالته انزل ..قومت دخلت الحمام استحميت ولبست ويادوب طلعت انت جيت
انا: كل ده حصل ده انتي اتفشختي
خطيبتي : ده لولا انت جيت كانو بهدلوني كويس انك جيت
انا: كويس برضه ولا بتقولي ياريتك ماجيت
وطبعا انا من اول بدائت تحكي كنت بحاول امشي ايدي ودخلتها جوا البنطلون بقت فوق الاندر وعمال ايدي بتلعب ف كسها من فوق الاندر والايد التانيه بتتمسك بزازها وعمال احركها علي زبي الي بقي زي الحديده وهي حست بيه وبقت تحرك نفسها عليه وهي بتحكي
قالتلي لا عادي مش فارقه اصلا هو بعتلي علي الواتس انه هايحاول يوديك مشوار ويجيلي تانى يكمل نيك فيا
انا : احا وانتي قولتلهم ايه
خطيبتى: قولتله صعب عشان اخويا قالي هاخلي عمار يفسحه متقلقيش
انا: وانتى وافقتى انهم ييجوا ينيكوكى تانى
خطيبتي : مردتش عليهم كنت ميته يادوب كنت بعمل حمام وبتفرج علي نفسي
انا: وناويه تقوليلهم ايه؟
خطيبتي : اكيد هارفض انه يتكرر لانه حكالي الي عايزه اسمعه خلاص
لسا هاتكلم قالتلي انت بتفكر ف خطه معينه؟
انا: لسا بفكر بس عارف ليه بيعملو كده مش فاهم العيب منهم ولا منكم ولا ايه بالضبط
خطيبتي : احنا كبنات تعبانين والي بيعرف يضحك علينا من غير ماياذينا ممكن نسيبله نفسنا حسب الشخص الي قدامنا
انا: وانتي بقي سبتيله نفسك ليه عشان كنتي هايجه ولا عشان تعرفي السبب وبغمز
خطيبتي : بصتلي جامد وقالتلي الاتنين بس مكنتش متوقعه يحصل كده، واترمت ف حضني
انا : ده واضح انهم كيفوكي جامد ياكسمك كنت ماسك كسها جامد بايدي وهيجان قوي وبتاعي زاد اكتر من كلامها لان الجمله دي كسرت الخوف بينا وبقت تحكي لانها عرفت اني حابب اسمع كده
خطيبتي : يلهوي يايوسف النيك حلو قوي ماتيجي نتجوز بقي عايزه كده علي طول كل ده وانا بلعب ف كسها وهي بتوحوح ف نص الكلام
قولتلها قومي طيب
خطيبتي : ليه تعبانه سيبني قاعده عليه كده
انا: يعني هو حلال يدخله وانا لا قومي ياروح امك
لقيتها ضحكت قالتلي بالراحه عليا انا هابقي مراتك ها بلاش عنف
انا: قومي يابنت الوسخه مصيلي تعالي
طلعت زبي وهي قاعده علي ركبها ومسكت زبي قالتلي لولا انه بتاعك مكنتش رضيت امصه ياحبيبي
انا: خخخخ مانتي مصه زبين ياكسمك هانستعبط
خطيبتي : ده يلهوي لو شفت طولهم احا عماد بتاعه قدك مرتين تلاته بجد وتخين اووى والبيض بتاعه قد بيضك خمس مرات زبك دا بالنسباله بتاع عيال وعمار قد بتاعك بس تخيين شوية وراسه عريضه اوووى ومنفوخه عن كده
انا: لا واضح انك اتمتعتي اتمتعتي ياشرموطة وزبى مش عاجبك ولا ايه يامتناكه
خطيبتي : قوووووي رغم اني كنت مرعوبه دي اول مره حد يعمل معايا كده وكمان زبين ومنهم واحد زنجى زى اللى بشوفه فى الافلام السكس يلهوي بس زبك حلو برضوا ياحبيبى وانا عارفه ان جوزى حبيبى هيكيفنى ومش هيخلينى ابص برا
وقامت ماسكه زبي ولعتني وفضلت تمص قوي وتلحس بلسانها وبقولها مصك جامد قوي . يخربيتك هاجيب
خطيبتي : عماد الي علمني امص ازاي كنت قرفانه ف الاول بس طلع حلو قوي زبه كان طعمه حلو اوووى مملح شويه بس بيلمع وحالقه ولا بيوضه المنفوخه يتاكلوا اكل
انا:يعنى بتاع جوزك حبيبك ولا بتاع عماد
خطيبتى:انت جوزى وحبيبى اه بس بتاع عماد دا حاجه تانيه دا حلم كل بنت نفسها تتجوز دى دخلته فيا بس حسستنى انى انا فى الجنه
انا:تصدقى انك متناكه وشرموطه صحيح يعنى اجيبهولك دلوقتى وانا معاكى ياوسخه
خطيبتى:ياريت يبقى راضيتنى ورضيت نفسك يااه لو ييجى دلوقتى يفتحنى فى كسي نفسي احس ببتاعه دا فى كسي اوووى كان نفسي يطلعه من طيزى ويرزعهولى فى كسي يحبلنى بس ياخسارة ملخقش
انا:يالبوة يابنت الللباوى يعنى مش فارق معايا انى معاكى وعايزة واحد تانى
خطيبتى:مش انت اللى بتسال يووه..انت عارف لو عايزنى احبك بجد لما نتجوز ابقى خليه ييجى ينيكنى كل فتره علشان هيوحشنى زبه اووى
رحت انا قولتلها انا هاوريكي النيك يالبوه مش انا مشعاجبك
قمت ساحبها من ايدها ولفيتها خليتها علي ضهرها وقومت مسكت بزازها عض ولحس وهي مولعه وبتضغط علي راسي عشان اعض اكتر ومسكت الحلمه وفضلت امشي لساني عليها وهي
احححح يايوسف قطع بزازي لحس البزاز حلو قوي مولعني اوووف يلهوي لسانك معزبني اوووف احححح احح كمان مص وعضهم زى عمار زى ما قطع بزي
وقامت لفت وشي خلتني امص الحلمه التانيه وفعلا نزلت امص قوي وانا بتخيل الي قالته عن عماد وصاحبه والي عملوه فيها قومت منزل ايدي علي كسها وعمال ادك فيه وهي ضمت رجلها وبتقولي اي اح كسي سخن قوي
انا: كسك ده مولع يالبوه شكله هايتفشخ قريب
خطيبتي : ياريت ماتجوزني بقي وتفتحه
انا: افتحه انا ولا هاتسيبيه للي بينكوكي يالبوه
خطيبتي : لما قولتلها كده هاجت قوي وشدت وشي عليها ونزلت مص ف شفايفي وبتقولي بتقول ايه انت ها انت ناوي تموتني من الهيجان ها . لو عايزهم ينكوني تاني انزل وهما هايجو لوحدهم بس المره دى هخلى عماد يفتحلى كسي بزبه التخين دا
انا: لوحدهم ولا هاترني يالبوه وانا عمال اضغط علي كسها جامد واشد الشعر الخفيف الي عليه.
خطيبتي : الصراحه لو نزلت انا هرن على عماد عيزاه وهايجه عليه اووى ييجى يكمل نيك فيا لحد ما ارتاح وبعد كدا ابقى تعالى انت كمل نيك براحتك وبعدين دول مش محتاجين رن دول هايموتو عليا بس يعرفو اني لوحدي هايجو يعشروني هما الاتنين اذا مجابوش محمود معاهم كمان
انا: يبنت الحرام ده انتي مولعه ياشرموطه وواضح انك مش مراعيه ان جوزك معاكى بينيكك وانتى بتفكرى فى حد تانى قومت ملسوعها علي كسها بايدي ونزلت علي تحت سرتها بلبع فيها بصباعي ونازل بشفايفي علي كسها من فوق عند البظر ومشيت لساني اتكهربت .ورفعت وسطها.
خطيبتي : بلاش مص عشان هاموت دخله علي طول
انا: هافشخك يالبوه ..بس استني فضلت الحس وامص جامد وافتح شفرات كسها وامص من جوا
وهي اخ ياحبيبي اوف يلهوي علي المتعه احححح بالراحه .اه ياكسي .اي بالراحه ولقيتها بتضغط علي راسي ونطرت ف وشي كميه
قالتلي مش قادره نيكني تعبانه عايزه ١٠ ينيكو فيا صبح وليل
انا: ده انتي عايزه حفله ياكسمك هافشخك قومت ضاربها علي صدرها وقومت قلبتها علي بطنها بان خرم طيزها الي باين عليه انه اتفشخ بجد احا وسع يشيل صباعين من غير اي تعب
قومت تافف فيه هي وحوحت .اححح قوم هات الفزلين عماد نسيه وانا شلته ف التسريحه.
قومت اجيبه مكملتش دقيقه لقيتها خاطه صباعها ف طيزها وبتلعب فيها
بقولها ياشرموطه شيلي ايدك
قالتلي بوسعها
قومت تفيت علي خرمها تاني وفتحت العلبه وحطيت حته علي زبي غرقته وحطيت شويه علي خرم طيزها بصباعي ودخلت صباع لجوا مكنتش حاسه بيه قومت ضاغط لجوا قوي ابتدت تطلع اححح يلهوي
حاولت ادخل التاني دخل بعد سنه كل ده وهي بتوحوح
وانا زبي واقف علي اخره هو مش صغير بس بتاع عماد اكبر بكتير منى ...
حطيت ايدي التانيه علي كسها وبقيت ابعبعص بايد والتانيه بلعب ف كسها وهي نطرت تاني
قومت لعبت ف زبي وحطيت الراس وهي بتوحوح وسكت شويه عشان تاخد عليه
خطيبتي : نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اهههههههههههههاىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح افففففففففففف اممممممممممم
انا كنت بقيت ماسك شعرها وعمال ادك طيزها ولما الاقي تفسي هاجيب بقيت اهدي واحطيت ايدي تحتها ومسكت بزها وبقيت اضغط جامد قوي علي الحلمه وهي شغاله أهاااات زى اللبوة و تقول : ااااه يا يوسف خخخخخخخخخ احححححححح مش قادرة حرام عليك مش قااااادرة همووووت
وابتديت اضربها علي طيزها العملاقع دى جامد وهى بتتهز زى الجيلى من النيك لحد ما احمرت قوي ..لحد مالقيت نفسي هاجيب جبت جوا وهي صرخت من السخونه لاني اول مره واحد ينزل ف طيزها هما ملحقوش ينزلو ف طيزها ..روحت عند وشها وهي كانت نايمه زي ماهي فى مكانها مش قادره تقوم ..
ومسكت راسها وحشرت زبي فى بوقها وبقيت بدخل وبطلعه وخانقها بزبي وهي بتمص ومش عارفه تتنفس بعدها صرخت اووووووووووووووووه ااااااااه اللبن بتاعي كله فى بوقها وبقولها ابلعيه اشربيه كله يا شرموطة وهى قاعدة عماله تلهث وتتوجع وبتبصلي بتقولي بلاش قرف . شخرتلها وقولتلها اخلصي ياكسمك بدل مافشخ امك بلعتهم
وانا قعدت علي كرسي جنبي وانا لسا ملط وقاعدين شويه زي ماهي لقيتها بتقولي مش قادره اقوم شيلني دخلني الحمام .دخلتها الحمام وهي ملط وجسمها احمر كله وفتحت عليها الدش مره واحده اترعشت وحميتها ونضفتها واستحميت معاها وخدتها معايا شيلتها برضه ورحت قعدت علي الانتريه بعد ماكنا نشفنا جسمنا
وانا مقعدها ملط علي حجري زى العيال البيبى وهي مش عارفه تقعد قومت بايسها ف شفايفها...قولتلها ينفع بقي تبعدي عنهم عشان بفكر بجد انتقم منهم ..
خطيبتي : هما مسيطرين علي البيت يايوسف يعني المفروض تدور تشوف اختك وايه وصلها لعمار لان عماد حكالي انه ناكها ف طيزها برضه
وعلي فكره عمار بيقول عليك انك ديوث وبيقول انك لمحك تقريبا كنت سامع اخنك وهي بتتناك من عماد ..
هي حست زبي وقف تحتها تاني لسا هانطق
لقيتها بتضحك وبتقولي هو عمار كلامه صح ولا ايه😂😂
بقولها ازاي : قالتلي انك ديوث وحابب الوضع ده وبتضحك ونامت علي صدري
انا: ديوث ايه بس انا مكسور مش عارف اعمل ايه وايه الي حصل لده كله وهل هى شرموطة فعلا ولا ايه قصتها مش فاهم
قالتلي : اعرفلك ناكوها ازاي؟
قولتلها :هتعرفى ازاى
خطيبتي : سيبني هاعرفلك منه بس دي تكلفتها نيكه وبتضحك
انا: مش ناقص كسمك كفايه بضان عشان الواحد فيه الي مكفيه
خطيبتي : مش قاصدي اصل خطتي اني اقوله تعالي الشقه فاضيه واجرجره ف الكلام هايقولي بس اكيد هاينيك
انا: وانتي عايزه تتناكي ؟
خطيبتي : انتي الي عايز تعرف اختك وهاضحي بطيزي عشان فضولك لاجل بتاع عماد بس
انا: وكنتي ضحيتي ف اول مره عشان فضولي ؟
خطيبتي : خلاص بقي نيكه وراحت لحالها .ومش هاخليهم يلمسوني تاني علشان خاطرى بليز انا عايزه عماد بس يوم واحد حتى مش لازم عمار ييجى عماد بس يعشرنى ويمشي عايزه احس زبه فى كسي اووى
انا:بس ياشرموطة اتملى بقى وبعدين خطتك حلوه بس بفكر ف طريقه احلي مفيهاش نيك
انتي هاتجرجريه وانا ف الشقه ومستخبي وهانخدره وهاصورةوهو ملط عشان اكسر عينه ..
خطيبتي : ازاي
انا : هاتصرف ف مخدر ومنوم ونحطه ف عصير وتدهوله
خطيبتي : كده هاينام مش هايحكي اللى عايزينه
انا: تصدقى عندك حق
خطيبتي : مفيش حل غير انه يحيكلى الاول بعدين ننيمه
انا: ده انتي الي عايزاها بقى وبتتلككى ياوسخه علشان تتناكى.
خطيبتي : لا انا عايزه عماد اجمد منه بس الي هايحكي عمار مش عماد وبتضحك
انا: لبوه وهاتفضلي لبوه اخلصي قومي البسي طيب ونشوف هانعمل ايه ....راحت تلبس وانا مسكت الفون
لقيت عماد عمال يبعتلي ويقولي اخلص ياعم انت كل ده فوق اخلص اخوها عايز يطلع عمال يتلكك واحنا مخليينه قاعد لحد ماتنزل اخلص بدل مايطلعلكم
انا مصدوم هما عارفين انا فوق واعمل ايه احا
عملت نفسي مش فاهم قولتله انا برا البيت يسطي قاعد علي كافيه بس ساعه وراجع
يادوب قولت كده لقيت بعدها بخمس دقايق الباب بيخبط ببص من العين السحريه لقيت عماد هو الي بيخبط
جريت عليها بالراحه بقوله شوفتي ابن اللبوه بقوله انا برا البيت علي كافيه اهو بيخبط
خطيبتي : يلهوي ايه ده هما هايفضلو كده ولا ايه .انت متسبنيش انا مش هاقدر اتناك تاني النهارده هاموت بجد طيزي وجعاني قوي قولتلها العمل ايه اخلصي قالتلي افتحلهم وقولهم انك كشفتهم
قولتلها هو لوحده وانا قولتله انا برا كده هايفهم اني بكدب عليه ولو عرف كل اللى بنخططله باظ
خطيبتي : خلاص متفتحش يايوسف انا تعبانه اووى ومش
هايسيبني غير لما ينيكني
انا: والحل ايه اخلصي عمال يخبط
لسا هاترد لقيته بيرن عليها .قولتلها ردي وافتحي الاسبيكر وردي حسب ماههمسلك
فتحت عليه وفتحت الاسبيكر وسامع
خطيبتي : لسا هاترد
عماد: افتحي ياكسمك اخلصي انا برا
خطيبتي بتبصلي همستلها قوليله نايمه
ردت قالها قومي يالبوه افتحي اخلصي انا برا متخلنيش اعلي صوتي
قولتلها قوليله تعبانه مش قادره اقوم
قالتله قالها اخلصي ونتكلم جوا
قولتلها قوليله استني هالبس واقوم
قالها لا افتحي كده
همستلها تقوله ماشي لما اشوف اخرتها
قفل
وبتقولي احا انت قولتله كده اني ملط وهافتلحه ملط
بخبط علي وشي ايه الغباء ده هو عقدها
قولتلها خلاص روحي زي مانتي
قالتلي لا بلاش ده عصبي وانت مش هاتحوشه من علي وهو قدك مرتين هيضربك
لقيتها بتقلع البادي وفضلت لابسه البنطلون الييجن الي كانت لابساه وفوقه برا بامبي
وراحت تفتح وهي رايحه تفتح بتقولي استخبي قولتلها فين
قالتلي استخبي تحت السرير فى الاوضه التانيه بقى
وراحت فتحت وانا قعدت انزل تحت السرير لقيته تراب قولت استخبي ف الدولاب بتاع اوضتها هى وسبت الضلفه مفتوحه سنه ومستخبي ورا لبسها الي معلق ويادوب فتحت ودخل وقفل
وسامع الحوار
هو اول مادخل قام مسكها من شعرها وزقها علي الحيطه وبيقولها يبنت الشرموطه لما اقولك حاجه تقولي حاضر من غير نقاش .
خطيبتي : حاضر حاضر بس سيب شعري
قام منزلها علي الارض وبيضربها علي وشها
عماد: يلا ياكسمك مفيش وقت شويه والخول راجع مصي
خطيبتي : مش قادره جسمي مكسر وتعبانه بجد مش هاقدر
انا من صوتهم طلعت زبي من البنطلون وهيجان قوي
فضلو يتكلمو وتترجاه شويه لقيته داخل الاوضه وشايلها بين ايده زي الكتكوت من طياظها الكبيره وراميها علي السرير وبقيت شايفهم احا
هي عماله تترجاه وبتقوله بلاش طيب مش قادره
لقيته بيقلعها البرا وببقولها احا لسا بزازك معلمه كده ايه ده دي لسا مفشوخه
قالتله شوفت بقي سيبني بلاش دلوقتي وقت تاني اعمل الي انت عايزه
قالها وريني كده وقام شدها من بزها عليه جامد وهي من قوه المسكه قامت معاه وطلعت منها اىىىىى حاسب عورتني .بعد مابقت ف حضنه .بتقوله كنت هاتقطعها
عماد: قام شافط شفايفها وبيشدعا عليه وبيعصرها
وحسيت خطيبتي بتتمنع عشان عارفه اني موجود وهي تعبانه فعلا اتفشخت النهارده...بعد شويه محاولات منه ف شفط ومص شفايفها بقو بيتبادلو البوس ومقطعين بعض وانا شايف كده وبضرب عشره وانا شايف صاحبي بيفشخ خطيبتي وهيجان قوووووووي
وهي بعد ماساب شفايفها قالتله يخربيتك قطعت شفايفي ايه ده انت جي مولع كده ليه احيه تعبانه مش هاقدر استحملك
عماد: هيجان عليكي قوي يبنت الشرموطه ...يبخته يوسف الخول هاتبقي معاه اوف لو معايا كنت فشخت كسمك صبح وليل
خطيبتي : ما انت هاتبقي تجيلنا لما نتجوز وتعشرنى براحتك وضحكت
عماد:يبقى اعملى حسابك انى هعشرك وهجيب منك عيال بدل الخول دا
خطيبتى:لو هيطلع زبرهم زيك انا مستعده تعشرنى دلوقتى
انا ف سري : يبنت المنيوكه عايزه تتناكي حتي بعد جوازنا يبنت القحبه بس ولعت وفضلت سرحان شويه فوقت لقيته منيمها علي ضهرها وماسك بايده بزها ولسانه علي كسها بيمص ويعض فى كسها وهى تصوت وتوحوح اههههههه احححححح اففففففف الحس ودخل لسانك فى كسى اي اي اي بالراحه متعضش .يلهوي عليك يخربيتك سيحتني هاموت كسي بينبض نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك كسى افشخنى اعطف عليا وعلى كسى المسكين اههههههه اففففففف اووووووو ومسكت مارينا بايديها راس عماد وبقيت تضغط عليها عشان ميبعدش لسانه من كسها وضربت مدفع من ميتها فى وشه وبعد شويه قام رافع رجلها وخلاها ملامسه بزازها ونازل بوس ف شفايفها وماسك زبه بايده بيحاول يحطه علي فتحه طيزها
اول مازبه لمس طيزها سابت شفايفه وقالتله لا لا هاتعورني حط فزلين زي المره الي فاتت هايعورني بجد اه اه اي طلعه مش قادره بيجرحني اححح اه ياعماد شيله عشان خاطري
كانت بتكوت بجد مش قادره وانا شايف زبه بيدخل ويطلع راسه يس ف طيزها بالوضع ده اوف
قام ماسك شفايفها بيعضهم وياكلهم اكل غباوه شويه وانا شايف وسطه بيترفع وبينزل وشايف حته صغيره من زبه هي بس الي برا طيزها وهي بتصوت
قام رافع وسطه ورفع رجلها علي كتفه وخلاها تبعد طيازها عن بعض وابتدي يدخل بالراحه ويطلع فوقيها ويقولها بعشق جسمك يخربيتك ميهجاني قوي مش عايز اطلعه منك.
هي :احححححححح وافففففففف واوووووووو جميل قوى دخله كله وخليه يفشخ طيزى بحبك يا عماد نيكنى افشخنى اهههههه اىىىىى نيكنى جامد اههههه عيزاك تتجوزنى وانا هعيش خدامه لزبك راح هو قالها انا متجوزش مومث زانيه زيك انا اخرى انام معاكى واعشرك متحلميش قالتله موافقه بس متبعدش عنى وانا هبقى شرموطتك والمتناكه بتاعتك وقت ما تحتاجنى فى اى وقت وكان بيميل يبوسها كل شويه بطريقة رومانسية ويبوس ويمص بزازها وهو بينيك طيزها ا وبعد وقت قومها وقعد علي طرف السرير رجله علي الارض وخلاها تطلع عليه والكارثه انه بقي وشه ف وشي بس شدها من ايدها وخلاها تطلع علي زبه ف الوضع ده وكانت مدياني ضهرها وابتدت تنزل علي زبه بطيزها وهو ماسك وسطها بيرفعها وينزلها علي زبه ويقولها انتي ايه وهي شغاله صويت اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اههههههههههههه افشخني أنا شرموطتك المتناكه مرات صاحبك اححححح افشخنى افشخ طيزى بزبك الزنجى ده اهههههههه اىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح نيكنى أنا قحبه ومومس انا شرموطه زبك اهههههه يلهوي علي زبك اهه وهو مسك شفايفها ونزل بوس وسامع صوت طرقعه طيزها علي زبه وفخاذه اترعشت جامد وثبتت علي زبه ومكلبشه في رقبته وجابت كميه كبيييييره من العسل وأخيرا نزل عماد كميه كبيره من لبنه جوه طيزها وفضل زبه واقف ومنمش وهو لسه جوه طيزها قام مقومها من على زبه وهي مصدقت نامت وانا شايفها وكانت نزلت ٤ مرات من الي شايفه وتعبت ولقيته قام شافط بزازها شويه وهي كانها مغمي عليها ومش قادره تتحرك بس حاطه ايدها علي راسه بتبعده وبتقوله كفايه بقي ده انت فشختني مش قادره حاسه اني وسعت قوي .مش قادره طيزي وجعاني قوي
قالها اتبسطي : قالتله اتبسط ايه بس حرام عليك بهدلتني ف يوم كتير قوي وغرقتني من جوا
قالها استني بس خمسايه تاخدي نفسك وارزعك واحد تاني وهمشي عشان يوسف
قالتله لا مش قادره روح امشي وفعلا لقاها تعبت لبس قالتله اقفل الباب وراك ومشي وهي لسا مكانها وبتحاول تقرب من طرف السرير عشان تبص عليا فكراني تحت السرير ميلت راسها ملقتنيش هوب قومت خارج من الدولاب وهي اتخضت خضه كانها مقفوشه بتتناك ...بتقولي انت هنا من امتي .قولتلها من قبل مايدخل يالبوه
بصتلي كده وقالتلي الدولاب كان مفتوح ولا مقفول .قولتلها كنت هاتخنق فتحته سنه .
برقت قالتلي يعني كنت شايفني
انا: اه شفتكم يالبوه ده كان فاشخك انتي بتبقي دايبه تحت ايده كانك كلبه تحته يبنت الوسخه
كل ده هيجان يالبوه دا انتى مكنتيش هايجه كدا معايا بعد ماقولت كده قعدت جنبها علي السرير وهي نامت علي ضهرها جنبي والملايه كان نزل منها لبن من طيزها واتغرقت
بقولها طيزك بتنقط لدلوقتي ياشرموطه ده ملاكي لبن
وهي بتضحك بتعب وبتقول ده بهدلني ملاني فعلا حاسه اني اتمليت بجد
حطيت ادي علي نقطه لبن ف الملايه خدتها بصباعي وهي شافتني ولقتني بحط صباعي بالبن ف وبقها وهي لقيتها بتمص صباعي ومصت اللبن عليه .قولتبها باين طعمه عاجبك كمان .
ضحكنا وقومت لفتها بقولها وريني خرمك بقي شكله ايه
اتقلبت معايا وبفتح فلقتين طيزها واحا ايه ده وسعت فشخ .بقولها احا دي بقت نفق
وهي ضحكت قومت حاطط صباعي الي هي مصته ف طيزها وجبت لبن من طيزها بقولها اللبن لسا موجود قالتلي شيله بايدك بقي بيلسوعني
قومت فعلا بقيت احط صباعي جوا جامد اسحب لبن وامسح ف الملايه وهي تقول اي وتضحك وكل كام مرة تقولى هات عايزه الحسه واحط صباعى فى بؤها وتلحسه
قعدنا نضحك وهي فهمت اني خلاص بقيت ديوث بجد
وقعدت تلمح وكل شويه تقولي شوفت زبه وبتغمز بقولها لا طلع كبير فعلا وباين علي طيزك
قالتلي شوفت عمل فيا ايه المجرم
يلهوي عليا وعلي سنيني يوم واحد ٣ نيكات و٣ اشخاص كمان اوف انا عايزه كده علي طول وخصوصا زب عماد فبقولها خفى بقى كفايه شرمطة مشقولنا هنبطل
لقيتها بتقولى ما هو علشان تبقى عامل حسابك من دلوقتى ياهاخدك انت وصاحبك يامش هاخد حد فيكم فضربتها على طيظها وبقولها يالبوة بطلى شرمطة
خطيبتى:اعمل حسابك لما نتجوز ٦ ايام ليه ويوم ليك وانت هقولك تنيك ورا ولا قدام على حسب ما هو ماناك فين وانت تنيك المكان التانى وضحكت
انا:يعنى لو فشخك فى الخرمين مينفعش انيكك
خطيبتى: اه طبعا ولو طلبنى فى اى وقت حتى لو بليل اعمل حسابك هروحله ولو محتاجتنى هبات هبات وانا ابقى اجيلك تكمل عليا بس هو يشبع منى الاول
انا: دا الناقص كمان يابت الوسخه فكك من الكلام دا
خطيبتى :مش هفكنى فاكرنى بهزر انا اساسا بفكر اخليه هو اللى يعشرنى فى كسي وانت تبقى لطيزى بس
رحت ضربتها على طيظها جامد وقولتلها بطلى لبونه يامنيوكة وهى ضحكت وقالتلى هنشوف
المهم كان الليل جه وكله دخل الشقه وانا نزلت الشقه وقعدت معاهم لقيتهم بيلعبو ويهزرو والدنيا تمام
لقيت عماد قاعد علي الفون ومنسجم...ندهت عليه
جه وكلنا سوا ف مكان كده فاضي وقولتله عايز اتكلم معاك ضروري
قالي ااامرني
قولتله ليه؟
هو فهم
قالي بس انت صاحبي بس فعلا خطيبتك شرموطه وسوري ف اللفظ بس دي حقيقى
بقوله ازاي عايزك تحكيلي
قالي هي رنت عليا تسال عليك وقولتلها انك مشغول ومش فاضي وساعتها رنيت عليك وعرفتك ياصحابي
بعد كده هي قعدت تسالني عليك واتكلمت كذا مرة وهاوريك الشات بتاعها عندي من الاول كمان .
قولتله وريني
قالي استني اكملك
هي لما خدت عليا وانا كنت بكلمها عادي دي خطيبه صاحبي وزي اختي
لقيتها دخلت ف الهزار والكلام ده ..فاكر الصوره الي كنت متصورها ف الجيم الي انت علقتلي عليها وقولتلي تنفع مدرب يسطي وهزرنا عليها
هي بقت دخلت تكلمني وتقولي عايزه اخس ودخلت ف حوار الجيم قولت عادي انصحها وبقيت ابعتلها تمارين واقولها عليها وهي المفروض تعملها .لقيتها تاني يوم منزله صوره ليها استوري وبتتدلع فيه وكانت صورتها البادي ضيق قوي .قولت امسك موبايلك اشوف انت شفت الصوره ولا لا اكتشفت انها عامله انا بس الي اشوفها او تقريبا عملالك اخفاء للاستوري دي
دخلت اسالها لقيتها اتوترت وقالتلي لا لا متعرفهوش وانا امسحها عشان هو بيزعل قولتلها ماشي
واتفقنا وهي اعتزرت
قولتلها خلصتي تمارينك؟ قالتلي زهقانه ومش عارفه العب صح وحاسه التمارين دي هاتخسسني انا عايز ازيد بس مش ف الوزن مش عايزه كرش
قولتلها انتي كده تمام ضحكت وقالت منا عايزه ازيد ف مناطق معينه ودخلت بقي وعملت نفسي اهبل لقيتها بعتالي صوره ليها باين فيها صدرها ف البادي وباين لون البرا لموني كده .بقولها بهزار مالها دي
قالتلي عايزاه يكبر مش عارفه بتحسر لما بشوف البنات الاندر ايدج وضحكت فهمت نيتها قولت يمكن مش قصدها حاجه واديتها تمارين عادي .بعدها بيوم بتقولي مش عارفه اعملها اقترحت عليا تكلمني فديو اوريها وفعلا رنت هي وبقت تعمله قدامي وكانت لابسه شورت وبادي ضيق فشخ .ولقيت فى مرة وهى بتكلمنى فيديو علشان كانت بتكلمنى كتير وكل مرة بلبس شكل وافجر من اللى قبله المهم ادتني ضهرها وفجاءه ببص لقيتها طلعت رفعت بزها فوق البرا وخلت نصه برا البرا .اتفاجئت قالتلي اول مره تشوف صدر عادي يعني .بصراحه هجت وبتاعي وقف وهي لمحته قالتلي ماتوريني تمارين وسط فهمت انها عايزه تشوفه ..وريتها واندمجت غصب عني وصلنا لاخر الفديو انها قلعت البادي وبقت تضمهم علي بعض وبقت تلعب فيهم قدامي قولتلها اقلعي قالت مش النهارده يوم تاني وفعلا جه يوم ولقيتها فتحت وهي ملط من فوق ومع الوقت قلعت البنطلون الفيزون وبقت بالاندر ومن غيرا برا .وشويه وخليتها تعمل حاجات تانيه المهم وصلنا ف المكالمات لحد ماخلتها تحط صباعها ف طيزها .
انا طبعا مصدوم وسامع لحد مايخلص
قولت اشوفه صادق ولا كادب
قاطعته ف الكلام ...قولتلها نكتها طبيعي؟
لقيته بص ف الارض وقالي اه
قولتله امتي وازاي هي وافقت عادي ؟
قالي هي لما كنا بايتين عندك قبل مانيجي هنا هي الي هيجتني وفتحتلي الطريق ولما جبتها الصبح واحنا ماشي وانت واقف جنبها كانت بتغمزلي بالراحه .
واسف ياصاحبي علي الي قولته ولو مش مصدق تعالي اوريك حاجه
وقام فتح موبايله ولقيته بيوريني الصور الي هي باعتاها ف الشات وبتتسافل عليه يعني مره تقوله البز ده مرضعش لدلوقتي وكانت هي الي بتتسافل حسيت ان الكلام صح
قولت اجيب اخره ..قولتله نكتها كام مرا
قالي مرتين
انا: اخر مره امتي
عماد: من حوالي ساعه وانت برا قبل ماتيجي
انا:وهي الي قالتلك
عماد: لا انا الي روحتلها وهي كانت ممانعه بس ماصدقت
انا: فتحتها؟
عماد: لا طبعا عشان عارفك هاتسيبها ف حرام تتساب مفتوحه وكدا كدا هي مبتحبكش ياصحابي هي شايفاك اهبل ومغفلاك وعايز اقولك علي سر هاي قالتهولي ..قبل ماتحبك هي كانت بيتقفشلها من حبيبها الاولاني
انا: مقالتليش انها حبت قبل كده اصلا؛
عماد: لا حكتلي عنه تقريبا واحد اسمه انطون
اتصدمت من الاسم ..عشان ف مره شفت شات ليها باسم انطون وقالتلي ده زميل ف الحامعه عادي وللاسف انطون ده جيرانها ف الشارع بتاعها .اكبر منها بسنتين .
بقوله طب عايز منك طلبين و اسالك علي حاجه
انا:ايه الي بينك وبين اخت عشان سمعتكم.
عماد : برق واتصدم قالي بلاش احكيلك طالما سمعت انا هاريحك مني وهاسيب السكن وهامشي النهارده ومش هاتشوف وشي تاني
بس خد بالك من نسوانك يسطي
اخك سوري ف الفظ مدوراها والسبب جوزها
اقعد معاها وحزرها عشان داخله علي الموضوع بعبط ودي مينفعش طبعا تبعد عنها دي اختك احتويها وعرفها غلطها بس اوعي تتهور وتقتلها عشان هاتتفضح .وليك عليا هامسح كل حاجتها الي عندي
قولتله لا عايزك توريني وتفهمني ايه الي حصل
قالي صعب بس بص اختك ف مره كانت تقريبا نست بدل ماتبعت صوره ليها لحد نزلتها استوري وانا عندي الزهبي فكانت الصوره موجوده والكلام وكانت قاصده تبعتها لواحد اسمه محمود ..عملت اكونت فيك ودخلت اشوف قصتها عشان كانت صوره بزازها انصدمت وخوفت اقولك .كانت مخبيه وشها بس من الكلام باين انها باعته صورتها هي دخلت وفضلت مده ولقيتها قبلت وردت ودخلتلها شويه بشويه عرفت انها بتتناك .وجربت معايا شات وبعتتلي صور كتير منهم صور ليها ملط بس من غير وشها ..وحكتلي قصصها لما اتاكدت اني مستحيل افضحها .. ف لما نزلت عندكم قولت اكلمها واعرفها انه انا كنت هيجان وحصل الي حصل
انا: تنيك اخت صاحبك وخطيبته ؟ ناقص ايه تاني يسطي اخس علي الصحاب
بص يسطي انا معتبرك زي اخويا وديما بحكيلك اسراري ف عايزك تساعدني اوقف الكلام ده ..قالي خدامك
قولتله عايز اشوفها متلبسه وازلها واكسر عينها عشان تبطل قالي سهله هي لسا سالاني هاتنزلو امتي وهيجانه علي الاخر اول ماروح هي الي هاتجيلي
انا: حد من صحابك يعرف المواضيع دي؟
بص ف الارض وقالي عمار ناك خطيبتك معايا .كده اتاكدت انه صدق جدا ...
قولتله طب كرستين ؟
قالى محمود ناكها برضوا لما كنا فى البيت وانت برا
قولتله طيب عايز خطه افسخ بيها الخطوبه وابعد عنها وتمسحلي اي شات مع صحابك عموما ليهم وبالنسبه لكرستين احنا نرجع البلد وانا عايزك تستفرد بيها وتنيكها وانا همسكم متلبسين علشان هى تحرم وههددها بجوزها وابقى مسكت عليها زله ...قالي بما انك فتحت الموضوع
احكيلك سر مع ان مينفعش اقوله
استنونى الجزء التانى
جامدة اوووي كمل زبرى هاج على اختك وخطيبتك نااااار🔥💪🏽🔥🔥🔥🔥💪🏽💪🏽💪🏽
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97 و Youssefyoyo
هي قصة قديمة بس بدل ما كانت الام انت خليت الاخت
بس لو هتكملها من تاليفك يبقا عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Shadyandrew1، نبقا صحاب و Youssefyoyo
جميله تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، نبقا صحاب و Youssefyoyo
جميله يا جو 🌹
اتمنى تكمل للاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، نبقا صحاب و Youssefyoyo
تسلم ايدك يا يوسف
مبدع و سردك جميل
انت بس عايز تركز فى بعض التفاصيل و هتبقى من الكتاب الكبار فى المتتدى
فى انتظار ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97 و Youssefyoyo
هتنزل أمته بقيت القصة القصة جامدة جدا الدياثة فيها جامدة عجبني انو مزلول كده وكلو فشخه وهوا زي الاهطل في الزفة صحابوا كلهم نايكين شرفه وهوا مش فاهم حاجة وشرمطه اختو وخطيبته نااااار
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97، نفسي ابله وامصه كله و Youssefyoyo
القصة شطة حارة
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97
هل انت نقلت القصة وهتقف علي كده ولا ناوي تكملها
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmd97
قصه جامده نيييييك بس كملها يعم في انتظار باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssefyoyo
عاوز
الاسم: يوسف ٢٣ سنه
خطيبتي: مارينا ٢١ سنه . كليه تجاره انجلش
اختي: كرستين ٢٨ سنة متجوزة
امي متوفيه
...............
اصحابى
عماد ٢٥سنة اكبر منى علشان عايد السنة اكتر من مرة
*جورج * ٢٥ سنه
الاتنين كانو معايا ف الكليه وعارفين كل حاجه عنى
# عشان كنا ساكنين مع بعض ف سكن ايام الجامعه
...............
اصحاب عماد: صاحبى
-عمار: صاحب عماد الروح بالروح بس تصدف الصدف ويكون كان مع اختي ف نفس الجامعه بس هو كليه تمريض
-كريم: صاحب عماد برضه بس مبيتقابلوش كتير ونفس سني وسن عماد..
-محمود : صاحب عماد وده الوحيد الي كنت اعرفو عشان كان ديما بيجي يسلم علي عماد ف السكن واتجمعنا كلنا سوا كذا مره وشربنا مع بعض ....كتير وبنهزر سوا
.................
تفاصيل القصه
من سنتين .كنت لسا بحب مارينا ولسا ومخطبتهاش .
كنت بدرس ف بنى سويف نفسها وانا من قرية من المنيا عشان كده كنت قاعد ف شقه ايجار مع صحابي "عماد " ومنهم واحد من ال منصوره ومنهم سوهاجي وانا الرابع بتاعهم من الصعيد برضه المهم .كنا شباب صايعه ولينا ف الجنس..وقبل كده كنا ف اجازه العيد ولسا راجع بدري يومين عنهم علي اساس ان كلهم لسا ف البلد اكتشفت ان عماد جايب بنت من المنطقه الي ساكنين فيها وكان الصوت جامد ..معملتس صوت وكنت بهيج عليهم وضربت عشره علي صوتهم واليوم عدي وضحكنا علي الموقف وخلص...
تبداء القصه؛
صحابي مش مرتبط بيهم بس عماد صاحبي قوي وعارف دماغي .وكنا ديما نهزر ف حوار الخطوبه وتكاليفها .ف مره كنت بقوله ده الواحد قرب يتناك عشان يعمل فلوس ويقنع ابوه انه معاه فلوس وقد المسؤوليه .وهو بقي دماغه اتغيرت وقعد يهزر معايا يقولي تعالي يسطي وهاديك الي انت عايزه وكنا بنضحك
ف نص الكلام قولتله علي الطلاق حرام الي بيحصل ده .المفروض حبيبتي تتناك معايا وتجيب فلوس عشان نساعد بعض
ف هزرنا بس مكنتش اعرف ان دي بدايه الدياثه بجد
هو استغل الموقف وقال لا خلاص طالما هي هاتتناك اروحلها بدل الخشن واديها الي عايزاه قولتله دي بتقبض بالدولار دي يامعلم حجات مش عند حد وقعدنا نضحك..بعد مادخلت اوضتي وقعدت لوحدي لقيت نفسي مولع وهايج لما افتكرت الكلام ...وضربت عشره وخلصت..وبحاول ابعد نفسي عن الافكار دي ...
بس عماد صاحبي ده كان عند مارينا علي الفيس وهي لما مكنتش برد عليها فتره مثلا بالساعات كنت بتبعتله طمني هو تعبان ولا ماله .يعني عادي بالنسبالي مكنتش متوقع خيانه خالص
المهم ف اخر سنه ف الكليه رحت خطبتها ف الترم الاول والدنيا حلوه وكنت بروح عندهم وبهزر مع امها جامد وبتحبنى جدا .
ف مره العيال صحابي اتفقو ينزلو المنيا بما انهم منزلوش قبل كده ف عزمتهم عندي ف البيت وفضيت اوضه لينا .استقبلهم فيه
اتفقنا عماد واتنين تانين مش مهم اسمائهم معايا ف الجامعه وبتاع المنصوره الي معايا ف السكن بس اتفاجئت لما عماد قالي انه بيفكر يقول لاصحابه هو عشان نفسهم ينزلو برضه
المهم اتفقنا
وكنا انا وعماد وبتاع المنصوره واتنين من الجامعه وجه محمود وعمار وكريم معانا ونزلنا وابويا استقبلنا واختى برضه قعدنا ٣ ايام ف البلد واختى كانت متجوزة بس بتيجى بيتنا كل يوم علشان تشوف طلباتنا خصوصا ان جوزها مسافر
تفاصيل الزياره
اول يوم اختى طلعت الغدا وخدتو منها وكلنا .وكل واحد قعد علي فونه يريح لحد ما الشاى ييجى
اختى كانت لابسه عبايه عادي بس هي لبسها خرا .بيبقي ضيق شويه وعندها طيز جامده قوي وهي رفيعه وبزازها كبيرة ...المهم
عمار صاحب عماد هو الي كان نايم ف الصاله ولمح كرستينا وهي بتديني الشاي قام عمل فيها رجوله وجه يمسك صينيه الشاي ونوزع ولمحت انه متنح ف جسمها بس عديت الموقف عشان عماد ميزعلش لو اتخانقت فيه .
وشربنا وكملنا قعده علي الموبايل كانت خطيبتي فاتحه ومش بترد بعتلها ان صحابي عندي مردتش سريع بس لما ردت لقيتها مش متفاجئه .مش عارف ازاي معدتش الموضوع بالسهل .حسيت ان عماد قالها وبيكلمها مثلا . المهم سالتها وفعلا قالتلي اه كان مكلمني باعتلي نزل البلد وبيقولها انه هايقترح عليا نخرج سوا
قولتلها ماشي هو لسا معرضش بس لو عرض هارفض .لقيتها بتقولي ليه يعني ماعادي نخرج عادي يعني طالما فاضين وبعدين انت مش هاتعرف تيجي البيت عشان صحابك معاك .ممكن نخرج كلنا سوا عادي .رفضنا وخلصنا كلام وقفلت معاها .بس هي كانت اونلاين .المهم لقيت عماد ماسك الفون ونايم علي السرير جنب محمود وكل واحد ماسك فونه ..بقوله عايزك ....طلعلي برا وخدته علي جنب بقوله انت كلمت مارينا؟ لقيت وشه ملامحه اتغيرت وقالي اه بس لما معرضش عليا حوار الخروجه الفار لعب ف عبي
قولتله وريني قولتلها ايه ..لقيته قالي في حاجه ولا ايه ...المهم فتح الموب وقالي استني طيب اقفل الشات عشان بكلم حد عشان ميبعتش وانت ماسك الموب .المهم اداني الموبايل فتحلي الشات لقيته بيتهته ف الكلام وبيقولي علي فكره بمسح الشات بتاعها عشان بس محدش يمسك فوني ويجيب الفيس بتاعها من عندي ويكلمها وكان بيقول اي هبل .بصراحه ضربات قلبي ذادت وحسيت في حاجه غلط عشان كده وافقت وقولتله عموما هي قالتلي انك قولتلها عايزين نخرج .تهته ف الكلام تاني ولقيته بيقولي انها رفضت وقالت صعب انك توافق ف مردتش اقولك .قولتله لا عادي .بس ازاي هو قالي كده ومارينا هي الي بتقنعني نخرج سوا .قررت نخرج وقولتله بكره نبقي نخرج علي المغرب نكون خلصنا صياعتنا وخلصنا لف مع الرجاله نبقي نطلع سوا..
بس يامعلم وعمال افكر ايه ممكن يحصل ؟؟؟
كان الوقت العصر وقررنا ننزل للقريه الي جنبنا نلف شويه كلها جناين وزرع وجميله بصراحه
المهم روحت لاصحابي وخرجنا وكنا ف الطريق لقيت عماد ماسك الموب وبيتكلم وكل شويه المحه بيبصلي وهو بيتكلم ف الشات
الفار لعب ف عبي لما لقيت خطيبتي اونلاين ..
وبصيع معاهم وانا مش مركز خالص بسبب كده...
وكنت قايل لاختى اننا هانرجع علي ١١ بليل عشان تعمل حسابها علي العشا ..
وفعلا رجعنا بس كانت ١٠ لقيت اختى بتقولي بدل ماتطلعو على السطح واطلعلكم الاكل ماتقعدو هنا بدل تعب السلم قولت تمام ودخلنا البيت . وقعدنا وكل شويه اختى تجيب اطباق وتوزعها علي السفره وكانت قدامنا اكتشفت ان اختى نفسها بتبص بخباثه علي عمار وهي بتدينا الاكل ببص كده ف هدوء لقيته قاعد ولاحظ زبه واقف ف البنطلون وهو بجح بيبص قوي وحتي لما عينه جات ف عيني لقيته باصص عادي ولا كانه حاجه بتحصل حتي كان بيبص قوي علي صدرها وطيزها وجسمها وهي لاحظت كده . كلنا وخلصنا واول واحد خلص اكل كان عمار برضه وطلب يغسل ايده ف الحمام .ندهت علي كرستين عشان تعرف ان حد داخل وفعلا دخل الحمام وقولت اروح اغسل ايدي بقي وقولتلهم كلو براحتكم .وروحت لقيتهت ماسكه الفوطه عشان ينضف وبيتكلمو وبيضحكو ف بقولهم في حاجه ولا ايه وببص بحده كده عشان تفهم اني متضايق من الي بيحصل لقيتها بتقولي ماسكه الفوطه لحد مايخلص قوبتلها خلاص سبيها هاغسل ايدي وامسكها
قالتلي لا خلاص اقعد مع صحابك والي يغسل يجيلك وخلاص عشان ميقعدوش لوحدهم
لقيت عمار بيبضن عليا وبيقولي قدامها يسطي ازاي دي اكبر منك بخمس سنين بجد وبيضحك وبيقولي كنت فاكرها اختك الصغيره ولولا انها حلفت مكنتش صدقت وبيضحك وهي بتقوله ياعم قولتلك الكبيره وبتضحك وانا واقف ببص لقيت زبه باين انه واقف .خلصنا وكله غسل ودخل عماد وكرستينا عارفه انه اعز اصحابي ومعاه رقم الفون الارضي و معاه رقمها عادي عشان برضه كانت بتطمن عليا وانا معايا رقم باباه والارضي
المهم خلصنا ولقيته بيقولي اختك دى طيبه قوي بقوله ازاي بيقولي زوق ف التعامل وماسكه فوطه بنت ناس محترمه ازاى جوزها سايبها ومسافر وطبعا برضه زبه واقف احا ياعم في ايه بقي ..هو اي حد يدخل يطلع بزبه واقف في ايه وكنت متصايق
خدتهم وطلعنا السطح علشان زحمه البيت.وخدت جنب وكلمت خطيبتي حاولت اخليها تفك وهي كانت كلامها كتير وحاسسها مستنيه افتح موضوع صاحبي بس عملت نفسي مش حاطط ف دماغي وهي صدقت عشان الي عرفته حتي بعد ماقفلت لقيت عماد نفسه فك ورجع يهزر ويضحك عادي .خمنت انها طمنته اكيد عدي اليوم ونمنا واحنا نايمين محمود طلب يروح الحمام وفعلا راح بس لقيته اخر .لقيته طالع من الحمام وزبه واقف برضه خخخ هما جايين يوروني ازبارهم ولا ايه...
وانا راجع سمعت صوت حد طالع فوق السطح فتحت الباب بالراحه لقيت كرستينا علي الساعه١١ طالعه علي السطح تنشر الهدوم ..والي كان صاحي عماد بسبب الحركه جنبه علي السرير
لقيته بيقولي هاطلع اشرب سيجاره ف الصاله قولتله ماشي طلب نطلع نشرب سوا رفضت عشان عايز انام وقفلت باب الشقه عادي
المهم حسيت باب الشقه بيفتح بالراحه قولت يلقاه بيرمي عقب السيجاره برا عشان محدش يشوفها ف الشقه ربع ساعه وقولت اطلع اشوف في ايه
هو بعد مافتح الباب لقيته جاي الاوضه ونده عليا عملت نفسي نايم ف طلع براحه ولقيته قفل باب الشقه بالراحه برضه
قولت راح فين ده . ابويا ف الوقت ده كان لسا جي ويادوب اتعشي ودخل يستحمي فى الشقه ونام .المهم اتسحبت فعلا بعد ربع ساعه وفتحت باب الشقه بالراحه يادوب لسا هاطلع سمعت صوت اختي احا ايه ده ....بتقوله انت ياحيوان سيبني هافضحك وهو بيقولها وماله وانا اوريله صورك الي بعتهالي علي الاكونت الفيك بتاعي يالبوه وبيحاول يغتصبها حرفيا انا مصدوم احا .وعمال يكلمها بالراحه وانا سامع كل حاجه.وكرستين بتقوله يابني انت زي ابني عيب الي بتعمله ده اه اه .بيقولها اخلصي عايز اخلص قبل ما اخوكى يصحي يالبوه ولا اوريله صورك واقوله اختك حيحانه وصورها مع الحته كلها ..اخلصي وبعد فتره لقيتها بتقول اح يخربيتك سخنتي اوعي بقي
وباقي الكلام هاعمله حوار ...
عماد:يلهوي علي بزازك يلهوي نار وسامع صوت بوس وهي باين من صوتها كانت بتتمنع لقيته بيقولها اوعي شيلي ايدك عشان مش هاعملها عافيه بس هاعملها وبعد كده سمعت صوت لحس
كرستينا :بالراحه طيب عشان صوتي هايعلي اهدي اي يخربيتك اهدي اول مره تشوف بز احححح " صوت مص بزاز وضرب خفيف علي بزها "
عماد: بزازك نار قوي ياكركر اووووف يخربيتك ايه البز ده اج اج صوت مص بزاز
كرستينا : شيل ايدك طيب مش هايبقي كله مره واحده اهدي .كفايه مص احححح اححح ياعم شيل ايدك يخربيتك سحت خالص اه اه يخربيتك يلهوي عليك يخربيتك اححح
عماد :كسك سخن قوي يالبوه ده انتي محرومه بقي
كرستين: طب ادعك طيب واخلص عايزه انزلهم اخلص اححح اه اه ولقيتها بتقوله ده انت طلعت داهيه
عماد: طب انزلي مصيلي عشان عايز اجيب انا كمان .صمت نص دقيقه
كرستين. يلهوي يخربيتك ايه ده احا كل ده ..
عماد: يبت بالراحه احا خفي ايدك شويه تخيلت انها اكيد ماسكاه بايدها وهي بتتهته وبتقول اححح زبك كبير قوووووي ده ان دخل ف واحده هايقسمها وبعد كده سامع صوت مص حلو قوي
امي : عغغغغغغغ غغغغغغ يلهوي حتي طعمه حلو اوف كل ده زبر يلهوي ياني ده انا مش عايشه ..وبتضحك
عماد : مصك جامد فشخ اوف وعرفت انه مسك راسها وفضل يدخل جامد عشان صوت اغاغغغاغاغ وهو عمال يقولها ده انا هاحبلك يالبوه مش كنتي محرومه هادلعك
كرستينا: بعد نص دقيقه لقيتها بتقوله هاتخنقني يخربيتك اوف ايه ده بالراحه هاتخنق
عماد: مصك جامد نيك .احا يبخته العرص جوزك اوف وعرفت بعد كده انه بيلعب ف بزها وهي بتمص ليه عشان سمعت
اختي: حتي حلماتي وقفت يخربيت ولعت قوم نيكني بقي كفايه مص
عماد: قوليلي نيكني يالبوه
امي : نيكني ياسيد اللبوه حبلني بلبنك اديلي ٥ شهور متناكتش مولعه عايزه اتناك نيك
عماد : هافشخك يالبوه وحياتك لافشخك وافشخ كسمك
كرستينا: كسي مفشوخ لوحده اهو ومنضفاه قبل ماطلعلك اصلا
عماد: احا كنتي عارفه اني هانيكك
امي :اكيد بعد مابعتلي صوري واسكرين بالشات من علي الواتس بتاعك قولت هايطلب مقابل بس مكنتش عارفه انه هايبقي عقاب حلو كده.
عماد: يبنت المتناكه ده انتي فاجره
كرستينا: اعمل ايه طيب بيجي مره فى السنة وبقوله يلا يقولي وقت تاني تعبان وشهر كامل متناكش غير ١٠ مرات بالكتير .
عماد : هاريحك ده انتي اخت صاحبي وليه عندي واجب حلو قوي ولازم اردوله الجميل
كرستينا : طب ايه هانقضيها تحسيس وكلام .ف الوقت ده كان بيمشي ايده علي جسمها وكان قلعها خالص ملط وهو كان قلع ملط ...
عماد: مش عارف ليه حاسس ان يوسف صاحي تحت وخايف يطب علينا
امي: يلهوي ده انا اموت بلاش نكمل ويلا ننزل هانتفضح وهانتقتل انت مش عارف العيله عندنا وعاداتنا دي فيها دبح قدام الكل بلاش وكانت ابتدت تخاف قوي
عماد: طب علي الطلاق مايطلع ويشوفنا هانيكه جنبك سواء هو او الخول جوزك
كرستينا هاجت من الشتايم عليا وعلى جوزهت عشان فعلا بحسها مش مبسوطه او مش طايقاه
قالتله طب خلص عشان اعصابي سايبه ..
عماد: وقالها يا شرموطة انا زبي واقف عليكي من ساعه ماجيت واصلا انا الي مدبر السفريه دي وقررت اننا ننزل عندكم عشان اشوفك. قام ضربها علي بزازها الي قاموا اترجوا وايدوا علمت فيهم هي فاقت ومسكها وقالها عمالة ترجيهم قدامي وكمان مش لابسة كلوت يا قحبة وقعد يضربها علي طيزها وحشر صباعوا في خرم طيزها والايد التانية بتفعص في بزازها وكرستينا بيطلع منها اهات وكلام مش مفهوم.. اااه مممممم
قام لاففها وخلاها تقعد علي ايديها ورجليها زي الكلبة وقام مرة وحدة راشق زبة في كسها قامت طالعة منها اااااااه بتصرخ ااااااااااااه لالالالا بجد مش قادرة بيفشخني اااااااي..
وهو ماسك شعرها وشغال فيها بسرعه وهي بتقول ارزع في كسي كمان اييييي شفت افلام سكس كتير عمري ما شفت وحده في كمية الهياج ولا الصوت دي
زبر عماد كان بيشق كسها شق كان بيرزع فيها وبيشتمها بكل قوتة وهي في عالم تاني لحد ما قالها هجيبهم في كسك يا منيوكة الكلمة دي اثرت فيا جامد حسيت اني عايز اشوفهم مش بس اسمعهم ) لقيتوا بيسرع اوي وكرستينا كمان نفسها زاد وقام جابهم في كسها وااترمي من كتر التعب وهي اترمت علي ضهرها ومش عارفه تقفل رجليها علي كسها الي ورم.
انا لما لقيتهم قربو يخلصو كنت دخلت الشقه الي احنا فيها بالراحه ولسا يادوب بقفل الباب سمعت حركه ف الشقه طبعا كنت خايف يكون في حد شافني وانا واقف اراقبهم وسامعهم..
وفعلا لقيت محمود صاحي وكان باين عليه الخضه.
المهم اتكلمت معاه شويه وحاولت اساله من امتي .قالي انه كان ف الحمام ولسا راجع السرير بصراحه اترعبت لانه وهو عند الحمام اكيد شاف الباب مفتوح وعارف ان انا وعماد مش ف الشقه خوفت يكون خرج وشافني وانا متداري علي السلم عشان اسمعهم.
سالته
انا: هو عماد فين صحيح كنت فاكره بيكلم حد ف الفون طلعت وراه ملقتهوش
محمود وهو مبرق من سؤالي : ها مش عارف يلقاه ف البلكونه ولا حاجه
انا : خرجت ملقتهوش كنت فاكره بيدخن هناك
محمود: يلقاه علي السطح بيعمل مكالمه وبصلي بخبث وكمل مانتا عارفه نسوانجي يلقاه بيعط
انا: متسرع وبرد بيعط مع مين
محمود: مالك اتخضيت ليه بيعط ف الفون ياعم مالك وضحك وبعدين رن عليه قوله كفايه ياعم ده طول قوي
انا: ف سري ينهاري اسود اتفضحت .برد عليه ماشي هاستلف وارن عليه نام يابضان
محمود ماشي يامعلم ابقي صحيني بدري
انا : ماشي
قولت ف سري طالما محمود شافني يبقي هايتكلم مع عماد ف قررت استناه تحت واقعد معاه لوحدنا
وفعلا رنيت عليه انا كده اتفضحت وقررت اعمل حاجه نخليهم يمشو الصبح بدري مش ناقص فضايح
معرفش انا سكت كل دا ازاي وانا شايف عرضي وشرفي بيتهتك من اعز صحابي بس كان في لغز وعايز حله .ايه الصور الي بيهددها بيها وايه الي كان بينهم قبل مايجي وازاي هو الي دبر كل ده وانه جه عشان ينيكها وكتير عمال افكر ..بعدها بشويه كان هو نزل ودخل الشقه ومردش عليا لما رنيت عليه وبيقولي مالك ياعم صحيت امتي وبترن ليه في حاجه؟
بصتله وبرقت .وسمعت صوت اختى وهي نازله من فوق علي طراطيف صوابعها
انا: كنت فين يسطي ف نص اليلل كده .
عماد: كنت فوق يسطي معايا مكالمه
انا: مكالمه ايه يسطي هو ينفع ده ..يسطي هنا في ناس عايشه معانا وتقديرا ليا مينفعش تتصرف بمزاجك بعد اذنك
لقيت نفسي بقول لنفسي من جوايا .متقولوش شوف حواراته هاتوصل لفين واستني رد فعل محمود عشان تعرف ايه الي هايحصل ..
عماد : سرحان في ايه يانجم مالك
انا: يسطي معايا اختي واهلي يسطي صعب يسطي تطلع برا الشقه من غير ماتعرفني .بعد اذنك يعني
عماد: حصل ايه لكل ده عادي طلعت مره فوق ومكنش في حد ايه الي فيها يسطي عايزنا نمشي ؟
انا: ممكن نمشي بكره فعلا
عماد: خلاص يسطي اصحي الشباب كمان ساعه واقولهم يلا يوسف رافض قعدتنا هنا يلا نمشي
انا: لقيته واخد الموضوع ببساطه عكس ماكنت متوقع فكرت شويه وقولتله خلاص يسطي عدت المرادي بس متككرهاش بعد اذنك عشان قولتلك في ناس عايشه معانا ف البيت ها
عماد: الي يريحك ياصحبي وشكرا علي حسن المضايفه.
انا: ماشي نام بقي عشان نصحي بدري عشان هاطلعكو مكان تحفه
عماد: فين ؟
انا: بفكر انزلكم الاقصر لو صحينا بدري عشان نلحق اليوم من اوله.
عماد: دي عايزه دلوقتي عشان نلحق نوصل
انا: لا بفكر نخليها اول النهار عشان بفكر اخد خطيبتي معانا اهو بالمره ابقي فسحتها
لقيت عماد عينه برقت وهو لاحظ اني مركز معاه.لقيته بيقول
عماد: بس ده مشوار عليها ياعم ٥ ساعات سفر برضه
انا: عادي سافرنا قبل كده متقلقش
طبعا انا كنت باعت رساله لخطيبتي ومعرفها وقايلها اول لما تصحي تلبس علي طول ومعرفها هانتحرك ٦ الصبح وكنت معرف باباها وقالي اخد اخوها الصغير
المهم كله تمام
وفعلا انا طبقت وصحيتهم علي الساعه ٥:٣٠
ولقيت خطيبتي صاحيه وباعتالي بتسالني تلبس ايه؟
انا: الي يريحك ده يوم طويل وخدي معاكي شنطه لو حابه تغيري في اماكن هناك خدي معاكي لبس
وفعلا لبسنا واستاذنتهم اروح اجيب خطيبتي من بيتها عشان نطلع سوا مع بعض
كانو هما ف البيت لسا وانا روحت وجبتها هي واخوها كانت الساعه ٦:٤٠ علي ماوصلت لقيت البيت كله صاحي
واتحركنا بس لاحظت وانا ماشي ان عماد مركز مع اختي لانها كانت صاحيه وكانو متجمعين فى الشقه بشنطهم وبابا معاهم .المهم وحنا طالعين وبنودعهم لقيتها هي بتبصله برضه ..
مركزتش قوي واتحركنا
طبعا كنت ماشي مع خطيبتي وراهم وهما شايفهم بيتكلمو وحاسس الكلام عليا .
بس عادي .
خطيبتي كانت سلمت عليهم قبل مانتحرك وكان كلو بيبصلها وحاسس ف عنيهم انهم هايكلوها
وصف لخطيبتي وهي طالعه معانا
بنطلون جينس ازرق خفيف ضيق وهى طيزها مش كبيرة لا دى كبيرة اووى اووى على جسمها السمبتيك وبادي نص كم اصفر مبين بزازها من عند الحز وهى بزازها كبار بس مش اووى زى كرستينا
المهم ركبنا اتوبيس سياحي كبير وعادي قاعد انا وهي ف كرسين وجنبنا قاعد عمار وعماد والباقي ورانا وقدامنا.
لاحظت عماد عمال يحاول يتكلم ويشد انتباه خطيبتي وهي بتضحك وبترد عليه وفضلنا كده لحد ما انا نعست يجي نص ساعه كده صحيت لقيت خطيبتي ماسكه الفون وبتتكلم وتضحك وعماد برضه كده
بصتلها وهي حستها من البصه عرقت وخافت
قومت ساحب الموب منها هي داست علي زرار البور وانا قاعد .ف بقولها افتحي الفون صوتي كان عالى وكله خد باله..لقيت عماد بيقولي في ايه ياعم مش كده وهو باين علي
التوتر وبيقول دي خطيبتك ايه شاكك فيها ولا مش واثق فيها .وبعدين احنا ف مواصلات عامه مينفعش كده وعمل فيها دور الشريفه .
وانا كنت بزعق لخطيبتي ففتحت الفون
وبفتح لقيته مفتوح علي شات لعماد اصلا
تقريبا الي كنت شاكك فيه حصل
وياريت ده طلع بلاوي
الحدث:
لحد مقريت بترتيب الشات مش من اوله طبعا عشان كانت ماسحه حجات
عماد: صباح الملبن
خطيبتي : صباح الفل
عماد : الخروف بتاعك جايلك يجيبك لبستي ولا لسا ؟
خطيبتي هالبس اهو بس محتاره
عماد: بصي الطقمين الي ورتهملي الاسبوع الي فات جامدين قوي البسي واحد منهم
خطيبتي : انهي للاصفر وايه تاني ؟
عماد: الابيض جامد قوي برضه اوف
خطيبتي : بس ياوسخ علي الصبح اهمد ايه انت مبتهمدش وايموشنات ضحك
عماد: اهدي ايه احا ده انا خايف ممسكش نفسي واحضنك قدامهم ف الخروجه وبيضحك
خطيبتي : لا بقولك ايه اهدي كده مش ناقصه جنان ها عشان منتفضحش ده مخه قفل ومبيتفاهمش
عماد: وحياتك لو عايز انيكك قدامه لانيكك عادي وبيضحك
خطيبتي : ياعم بطل سفاله علي الصبح مش ناقصه هيجان هي🤣
عماد : اخ ماطولك اخ وانفرد بيكي علي الطلاق هاطلعك حامل ف تؤام
خطيبتي : عماد بقولك ايه غور من وشي مش فاضيالك عشان صاحيه مقريفهفشخ .ازاي ميقوليش قبلها اننا طالعين مشوار زي ده
عماد: البسي بس الابيض جامد وبيضحك😂
خطيتي : طبعا ماده الي انت عايزه ده ناقص تقولي امشي ملط وبتضحك
عماد: لا كده كله هايبعبصك انما عايز انا بس وبيضحك
خطيبتي : اه بقولك ايه صحيح فكرتني عارف ماتمد ايدك واحنا مع بعض هازعلك
عماد : مش هاتعرفي وبعدين لو هاتوصل لايد بس سهله المهم مدخلهوش
طبعا عمال اقري وهي بتعيط جنبي وعماد متوتر وحاسس انهم من الخوف عايزين ينزلو يهربو
بقولها من امتي كده
خطيبتي : مبتردش وبتعيط وبتقولي روحني عايزه اروح
عماد: اهدي ولما نوصل نتكلم طيب بلاش هنا ف الباص
انا طبعا ف الوقت ده حاسس احساسين مختلفين
واحد منهم مبسوط والتاني متضايق انها توصل لكده
رديت عليهم ماشي وقفلت الفون وقعدت قولتلها متعيطيش اهدي لما نوصل واقعد ونتكلم
طبعا اخوها كل شويه يقولي في ايه .اقوله استني ياحبيبي اهدي لما نوصل هاقولك وهي لما سمعت كده اترعبت
غبنا يجي ساعتين ف صمت وكنا نزلنا لان فعلا خدنا يجي ٤:٣٠ ساعات علي ماوصلنا
كانو كلهم مستغربين وطبعا صحاب عماد فاكرين اني قفشتها بتخوني بس لاحظت ان عمار عارف الحوار عشان كان ماشي يتكلم مع عماد علي جنب
روحنا كافيه فطرنا وقعدنا وقولتلهم الكلام هنا مش هاينفع .يلا بينا على السكن نريح فيهم عشان كده كده ف الحر هانرجع نقعد شويه المهم روحنا ف بيت حد كان بيسكن العمارة بتاعته زى فندق كدا فوق بعض وظبط الراجل واكدتله ان دى خطيبتى واخوها هيقعدوا فى شقه اللى فوق دور رابع واحنا دور تانى
طبعا قعدو يلمحو كلام يقولولي ماتقعد معاها فوق عشان مفيش اماكن وبيبضنو وبطلنا هزار ..
مسكت ايد خطيبتي وقولتلها عايزك
انا: ليه كده .وقبل ماتتكلمي مش عايز عياط .نتفاهم بالراحه اهو ومش عاتعصب وفهميني كل حاجه
مارينا : مش عارفه والهي مش عارفه بس صدقني انا مستهلكش لما نروح افسخ الخطوبه بس بلاش فضايح وحياه اغلي حاجه عندك لو كنت بتحبني بجد وبتعيط قوي
قمت حاضنها وقولتلها اهدي عشان الناس متفهمناش غلط طيب ينفع اللى انتى عملتيه
خطيبتي : اهدي ازاي انا استاهل الموت والهي يارتني موت قبل ماتحط ف الموقف ده
انا: وكنتي هاتستفادي ايه لما تموتي .بتكرهيني للدرجه عشان تسبيني ؟ قومت حاضنها تاني وقولتلها افهم منك ونتكلم ف هدوء يمكن اعزرك
قالتلي تفهم ايه بس دي مصييه
قولتلها قولي
قالتلي بص هاحكيلك مع اني غلطانه بس بلاش تفضحني واعيش خدامه ليك طول عمري حتي لما نفسخ هافضل شايله جميلك ده طول عمري وبتيعط تاني
انا: كده هاضربك وهاتعصبيني عليكي اهدي عشان نعرف نتكلم واقعدي كده بالراحه واحكيلي
قالتلي ف يوم كنت عايزه اكلمك وانت مبتردش ف قولت ابعت لعماد اساله عليك قالي انك ف مشوار وهاترجع باليل
ف قولتله لما يرجع خليه يكملني ضروري
قالي تمام وبعدها بشويه قالي كلمته قالي انه هاياخر لو عايزاه ف حاجه قوليلي انا بكلم صاحبه الي معاه .تلفونه فاصل شحن
قولتله خلاص تمام وهو استغل غيابك ودخل بقي يرغي كنت لطنش بس هو لقيته بيحكيلي عنك وعن صفات ليك ومواقف ليكم كانت بتضحكني ف حبيت اسمع لحد ماخلص ولقيته ابتدي يعاكس باسلوب كويس شويه
بس وابتدي يطور الكلام لحد ما ف يوم كنت عايزه ابعتلك صوره ليا بطقم الابيض الفيزون الجديد وكان لسا مكلمني قبلها
ف بعتلك وكنت مستنيه ترد مردتش استنيت شويه ولقيت مصيبه طلعت بعتله هو .قعدت اعيط فضل يهدي فيا ووعدني يمسحها .بس بعد كده طلع ممسحهاش ودخل ف التحرش وكان بيزلني عشات يمسحها ف ابتدي بقي يقولي اخد مقابل ومش عارف ايه وفضل يبتزني لحد ماوقعني وعرفت انه عنده الواتس الزهبي وكنت كل مامسح الشات القاه لسا معاه .اه صح كنا بنتكلم مسنجر ف الاول بس هو اصر انه ياخد الرقم وهو بيبتزني
وصدقني اسفه
قولتلها وصل معاكي لايه بصراحه
خطيبتي : شاف جسمي ووراني جسمه
صعقه ضربتني بقولها يسلام وبعد كده
خطيبتي ولا قبل كده
انا: يعني منكيش فون
خطيبتي لقيتها هاتدمع بتقولي حصل مره
انا: طب ليه طيب ده انا كنت بحاول احافظ عليكي
خطيبتي : قولتلك استاهل الدبح اعمل فيا الي انت عايزه بس ابوس ايدك ماتفضحنيش وسيبني ف المعروف وبتبكي
انا: طب خلاص هاكمل معاكي بس بشرط
خطيبتي : من غير شروط الي عايزه هاعمله هاعيش خدامه ليك.
انا: ماهو ده الي عايزه انا . عايزك تحكيلي بالراحه كده ومتخبيش عليا حاجه واشوف هانعمل ايه
خطيبتي : بس مش دلوقتي منهاره وعايزه اروح
انا: بالعكس عايزك لما نطلع من هنا منبينش ان في حاجه عشان اليوم ميبوظش اتفقنا وطلعنا لقيت الشباب خلصو ترتيب حجاتهم ف الشقه ووضبو حاجتي وكنت انا نايم مع عمار ف نفس السرير
المهم روحت قعدت معاهم وشويه ولقيت عماد بيتسحب وطالع يتكلم ف الفون
استنيت شويه وحاولت اتسحب وراه .لقيته فعلا بيتكلم ف الفون واتصنت عليهم كان السلم عامل صدا صوت واضح
عماد: يعني عدت علي خير ؟ طب كويس ومتقلقيش هاخد بالي...
خطيبتي:............
عماد: مانتي بكسمك الي هيجتينى وطولنا ف الكلام ومخدتش بالي انه ممكن يصحي بسرعه
خطيبتي:.......
عماد: لا انسي حوار الفضيحه دي متقلقيش اخركم تنفصلو ...مش اخلاقه يفضحك يوم ماتبوظ هايفشكل الخطوبه بس انما فضايح انسي مش هيقدر
خطيبتي : ......
عماد: اه واثق وعارف بقولك ايه كويس .عشان يوم مايفكر يعملها علي الطلاق افضح اخته بالبلاوي الي معايا عليه صور وفديوهات يوم ماطلعهم يمشو من البلد ملط ومجرورين فى الشارع
خطيبتي :....
عماد: لا انسي ياكسمك صعب اطلعها سواء ليكي او لغيرك
خطيبتي : ....
لا بس في شرط لو عملتيه ممكن اكافئك واقولك سر يوديه ف داهيه يوم مايفكر ياذيكي هايخاف لو قولتهوله ..ومش هايعرف ان انا الي قولته بس متعرفهوش اني قولتلك
خطيبتي : .......
عماد : خلاص اشطا هاحاول اخلع منهم ف الخروجه دي واطلعلك بس انتي زي ماقولتي اتحججي انك متضايقه ومش عايزه تخرجي
خطيبتي .....
عماد: اشطا يالبوه هادخل بقي باي
وقفلو وانا كنت دخلت وحاسس اني عايز اموت بحد
الدنيا طلعت مليانه مصايب....
لقيت عماد دخل ورايا بشويه وبيقول طب ايه مش هانطلع ولا ايه
انا: لا اطلعو انتو انا مش قادر دلوقتي وهارن عليكم اجيلكم
طبعا عايز ابوظ المخطط عشان هو ميلحقش يقولها وانا اكون سجلتلها صوت لاني فكرت ف فكره هاحكيلكم عليها...
المهم قولت ارن عليها تنزلي لقيتها بتقولي لا تعبانه
قولتلها انزلي حالا
قالت بجد مش قادر وعماله تتحجج اتبضنت منها .قولتلها اديني اخوكي اكلمك عايزه..
هي خافت قولتلها متقلقيش عايزه هايطلع معانا
لقيتها فرحت وبتقولي ياريت قولتلها تمام .
نزلي اخوها قولتله بص عايز نسخه مفتاح شقتكم عشان اسلمه ف الامانات احسن مفاتيحنا تضيع .لقيته هايقولها قولتله خلاص تعالي نطلع لاختك هاقولها انا.
طلعت فوق واول حاجه .وانا داخل فعلا عرفت اقلع نسخه مفتاح من مفاتيح الشقه من غير ماياخدو بالهم ..وغيرت الموضوع لحد ما فتحت التسجيل صوت ف الموبايل وعملته وضع طيران وداخل بحجه اتفرج علي الشقه خبيت الفون...وخدت اخوها ونزلنا كانو هما خرجو لوحدهم .وانا خدت تلفونها رنيت من عليه لعماد لاقيته اول حاجه بيقولها
عماد: ها
انا: ها ايه يسطي فوني فصل انتو فين وعمال اتوه ف الكلام قولتله خلاص انا واخد اخوها هاغديه وهانجيلكم استنونا وهو زي الغبي مفكرش مع انها باينه اني بحاول افضيله الجو .
المهم اتغدينا وحاولت ازحلق اخوها فكرت قولت اروح اوديه معاهم وانا اخلع باي حجه وفعلا روحت ملقتش عماد وعمار كمان بسالهم قالولي راحو يجيبو حجات
خدت بعضي وخلعت بس وانا داخل الشارع لمحت عمار طالع من البيت اتداريت وبعدها لقيت عماد طالع .
كان عدي وقت بعد ماسبت مارينا فى الشقه لوحدها يجي ساعتين ونص او ٣ ساعات كمان .وطبعا رجعت بعدهم بربع ساعه مثلا قولت اطلعلها .وفعلا خرجت وهي مستحميه وباين عليها مفرهده ومش عارفه تقف
بقولها مالك وبحاول اتكلم لقيتها متلخبطه
روحت الاوضه علي اساس اني بدور اني في حد هنا ولا لا وسحبت الفون بتاعي وقفلت التسجيل
وطلعت الصاله حطيت سماعات فى ودنى وقلبت فيه على السريع كدا وسامع صوت اهات وتخبيط ورزع وشتايم فيها واستغربت لما لقيت صوت عمار كمان وهى بتقوله هتعورنى هتعورنى وهو بيقولها كسمك يابت المنيوكه يامومث فهى جات وقعدت جنبى بتقولى مالك وهى باين عليها مفرهده جامد فانا دنت متعصب ورحت قولتلها فى وشها علطول كدا
كان في حد معاكي هنا؟
قالتلي انت عبيط مش للدرجه انا مش شرموطه علي فكره انت فاهمني غلط ولقيتها عايزه تعيط بس دموع تماسيح
قولتلها لا فعلا انتي شرموطه وانا عارف لقيتها اتخضت
انا: متسغربيش انا عارف ان عماد كان هنا وباين عليه ناكك من وقفتك بس بسال نفسي ليه صابر عليكي كل ده وازاي كنت بحبك كل ده وواثق فيكي وانا بصراحه طلعت غبي وابتديت اتعصب وهي بتعيط ومصدومه ومش بتتكلم حتي انا عيطت من كلامي وزعلي علي حبي ليها كل ده
انا: مبترديش ليه ها
مارينا :
انا: برضه هاتفضلي ساكته كتير ...
مارينا : بقولك ايه يايوسف سيبني وابعد عني وسيبني انا مستهلكش بس علي فكره انا مش شرموطه انا اتضحك عليا الدور والباقي علي الشرموطه بجد
انا: يعني ايه شرموطه بجد واتضحك عليكي ؟ ماسك عليكي حاجه؟
مارينا : ماسك علينا كلنا وبتعيط
انا: ازاي
خطيبتي : ماسك عليا وعليك وعلي اختك كمان
انا: برقت وهايغمي عليا ازاي؟
قالتلي عايز تسمع اقعد بقي واسمع الي هاقوله وده انت السبب انت الي دخلت الشيطان ده بيننا
قعدت حاطط ايدي علي خدي ومداري عيني لاني فعلا هدمع
لقيتها بتقولي..
هاحكيلك الحوار كله وقرر بقي هاتعمل ايه
...
بعد ماحكتلك علي ازاي اتكلم معايا وكده ..لقيت بعدها باسبوع مثلا في اكونت فيك باعتلي وعمال يبعت رسايل تعارف مردتش...لقيته باعت صوره انا وانت من الفيس عندك .وانا مش عامله علي الفيس بتاعي اننا مخطوبين ولا انت برضه .ف قولت ده حد يعرفنا كده ف دخلت بقوله مين انت وباعت الصوره ليه..
باعتلي
المجهول: انا محمد"اسم مستعار" وبصراحه كده عجباني وشايفك خساره ف الخروف الي معاكي وانتي تلزميني .لسا هاعمل البلوك لقيته باعت شات انا وانت وباين انه متاخد من فونك اسكرينتات ومبعوته ..وللاسف كنا بنتكلم وسخنين ومش عارفين بنقول ايه .وكنت باعتالك صور بالبرا والاندر بس لقيته باعتها ...
اتصدمت قولت اشوفه مين ده انا كنت خايفه تكون بتعمل فيا مقلب...للمهم قعدت اجرجره ف الكلام قالي انه يعرفك وانه مهكر فونك مصدقتش بعتلي شات ليك مع واحده اسمها سميرة حضرتك بتسكس معاها
وانا لما شفت كده قولت استغله واعرف انت بتهبب ايه وبتكلم مين من ورايا ف قعدت اطلب منه حجات مثلا انت بتكلم مين او بتنزل مع مين او بتروح فين وبتعمل ايه..ف الاول كان عادي ومع كلامه جرجرني ف الكلام وامرني ابعتله صوره لجسمي .بعتله صوره وانا لابسه لانه بيهددني وكنت مخبيه وشي المهم شويه بشويه بقي يطلب مني صور جسمي من غير وشي ...وكان بينفز ليا حجات...ف مره قولت عايزه اعرفه مين .ف عملت اكونت فيك .باسم بنت وهي كده كده بنت ف استنيت كام يوم وبعتتله وقبل الاد وبقي يكلمنى علي الفيس الاساسي ومن الفيك .و عرفت من صوته وكلامه ووضح قوي انى عرفته ف دخلت من صفحته اشتمه واهزقه .وهو فاجئنى وقالى بقولك ايه لمى دورك وخلينا صحاب احسن وابتديت اتعامل معاه بحزر .لحد ف يوم قالي خطيبك نازل ينيك واحده اسمها ميرنا مصدقتوش طلبت منه ادله ...بعتلي فعلا وطلب مقابل ساعتها صورت صوره لبزازي وطيزى وبعتها وانا كاتبه اسمه عليها زي ماطلب ودي كانت الفضيحه الي استغلني بيها ومن ساعتها بيستغلني ...
وحكالي عن اختك...قال انه كلمها من الاكونت الفيك ده .وللاسف هي وقعت برضه وحكتله ظروف جوزها وتعبها واحتياجها للسكس وسكست معاه بس من غير مايشوفو وش بعض وهو ناكها ف بيتكم علي فكره علي السطح هو قالي كده وقالي انها مدوراها علي الفيس بصفحه فيس وهميه
وانا مصدوم مع اني عارف حوار كرستين .بس متوقعتش كل دا يطلع منها
بتقولي هو بقي استغل اختك
و كان بيهيجها ويخليها تشتم جوزها وكده لحد ما مسك الكلام دا عليها وبقى يزلها بيها
انا: هو مين فيهم الي ناكك
خطيبتي: بصت لتحت وقالت الاتنين
انا: ازاي هما فتحوكي؟
خطيبتي: لا كانو بيبدلو عليا
انا :وانتى سبتيه يعمل كل دا وحكالك كل حاجه؟
خطيبتى : ولا حاجه سبته يعمل عشان يحكيلي ويارتني ماسبته
انا: وياريت ليه بقي ماهو باين عليههم فشخوكي يبنت الوسخه.هاتخبي عليا انا . ده انتي طالعه من الحمام مبسوطه فشخ يبتت القحبه..قوليلي بقي عملو ايه بالتفصيل وبعد كده هانقعد مع بعض نقرر انتقم منه ازاي..
خطيبتي : ازاي احكيلك وانت يعني هاتنبسط لما احكيلك بقولك ناكوني بسببك وانت لحد دلوقتي شايفني شرموطه وطالما هانسيب بعض لما نروح يبقي خلاص لما نروح نتكلم..
انا: بعصبيه ومين قالك اني هاسيبك
خطيبتي : اهدي طيب بالراحه ممكن حد يسمعنا
انا: يعني انتي همك يسمعونا ولا لا ..هو انا بنيكك .ده الي ناكوكي يلقاكي مقولتلهمش الكلمه دي وبشخر
دول داقوا لحمك قبلى يامتناكه
خطيبتي بتبرق لما لقتني الي حد ما متقبل حوار انهم ناكوها واطمنت شويه لما قولتلها اني مش هاسيبها
خطيبتي : يعني انت بجد مش هاتسيبني طيب ؟
انا: لما توعديني اننا ننتقم منهم وهاتساعديني ف كده...وتحكيلي كل حاجه
خطيبتي: قامت حضنتني وقالتلي بجد بحبك وبتضمني جامد ..
انا: بس عشان هيجت ولو ممسكتش نفسي هانيك
خطيبتي: عايزه اقعد علي طول ف حضنك بحبك قوي
انا: طب تعالي بقي وشدتها وقعدت بيها ف الصالون وقعدتها علي حجري وفضلنا نمصمص ف شفايف بعض..
طبعا كنت اصلا زمان قبل كده كنت بحضنها وببوسها وبقفشلها بس محصلش اني مثلا انيكها او اني امص بزازها والكلام ده اخرى بس من فوق الهدوم وعمرى ما شوفت جسمها مع انى اعرفها ليا اربع سنين
لقيتها سايحه خالص مسكت صدرها بضغط عليه لقيتها بتتوجع
بقولها تعبانه قوي كده ليه ..
مارينا: يلهوي بالراحه مش مستحمله لسا واجعني
انا: هما عملو فيه ايه
مارينا : انسي بقي الي حصل وكفايه كدا
انا: قومت بحاول اطلع بزها وانا بمصمص ف رقبتها وشفايفها
لقيتها بتمنعني فبقولها اوعي ايدك
مارينا: بلاش دلوقتي طيب
انا: اوعي يابت وحشتيني قوي ده انا مصدقت اننا لوحدنا
مارينا:ما احنا خلاص هنتجوز ونبقى نعمل اللى عايزينه
انا: يعنى يابت يامنيوكة الغريب ينيك ويشوف جسمك ويفشخ بزازك وانا لا
خطيبتي : طب بالراحه طيب بالراحه احححح يلهوي ولعتني قووووي وسابتني اطلع فرده منهم وقامت عدلت نفسها وقعدت كويس علي رجلي ومدياني وشها ونازله هي تمص شفايفي وانا ملحقتش احط بزها ف بوقي لسا سبت شفايفها وقومت مطلع البز التاني واحا ايه ده ...علامات ضرب ومص وعض غلي بزازها كتير وحلمتها مزرقه ومدهوسه جامد وعلمات اسنان على بزها
انا : يلهوي ايه ده هما كانو بيعضو؟
خطيبتي: دول بهدلوني قوووي .كانو بيكهربوني يعتبر
عض ومص ولعب بهدلوني بجد
انا : مين فيهم الي عمل فيكي كده
خطيبتي : الاتنين مصوه وضربوني عليه جامد وكانوا بيشكشكونى بالدبابيس وعماد يقولى علشان اكبرهملك وعمار جاب الشبشب الناش بتاعه ويشدنى من الحلمه بكل عزمه ويضربنى عليه لحد ما حلمتى وقفت اوووى فراح جاب خيط وعايز يربط حلماتى علشان يبقوا واقفين على كدا ولما ربطهم وجعونى اوووى وكنت حاسه بزى هينفجر بس لما كان عماد ب ...سكتت شويه انا قولتلها بيعمل ايه وببص ف عنيها
هي كملت كانها فهمت ان عادي تحكيلي ..
لما كنت راكبه علي بتاع عماد عمار كان بيعض قوووي
انا: احا وعمار ناكك برضه؟
خطيبتي : ايوه ما هو كان غصب عنى بس كنت مرعوبه
انا: ايه كبير للدرجه ولا ايه؟
خطيبتي : لا بتاع عماد اكبر بس عماد كان مكتف ايدي وبيقولي متخافيش وكان عمار فاتح رجلي وعمال يمشي بتاعه علي بتاعي من برا كنت بموت وبرتعش جامد قوي وكنت بعيط خايفه يدخله بس كويس معملهاش ونزلت كميه ميه معملتهاش قبل كده...
انا: ايه ده انتي بتجيبي مايه مع نفسك اصلا ؟
خطيبتي : مفيش بنت مبتعملش كدا كله بيريح نفسه وبتصحك وانا كنت بمشي ايد علي كسها من فوق البنطلون الفيزون الي لابساه وايد تانيه ماسك حلمتها اليمين وبشدها بالراحه
ومولعه
بقولها وبتسمعي نوع ايه بقي ف السكس ؟
قالتلي بحب بتاع السود قوي بيبقو عناتيل وحجمهم ضخم وبتاعهم كبير اووى
انا: اممم واديكي اتفشختي من الاسود ياقحبه
خطيبتي : بتضحك وبتقولي وانت شوفت بتاعه فين
انا: بلخبطه خخخ باين عليه من بشره جسمه
خطيبتي : اممم متخبيش عليا ها عشان باين ف عنيك بتكدب شكلك شفته
انا: هما قعدو معاكي قد ايه؟
قالت يجي ساعه ونص وحد رن عليهم قالهم انك مشيت من عندهم وممكن تيجي علي هنا ف هما لبسو جري ومشيوا
وسابوني مولعه مع اني قرفت من نفسي بعدها
انا: قرفتي ليه هما اغتصبوكي؟
خطيبتي : هما يعتبر اغتصبونى فعلا باللى عملوه فيا بس انا اصلا كنت مستنيه عماد بس بعد مادخل وقفلت وراه لسا هاقفل الباب قام لحق الباب قبل مايقفل وقال ادخل يانجم ولقيت صاحبه داخل الي هو عمار
لسا هاتكلم قام زانقني ف الحيطه وعمار قفل الباب وقعد جنبنا
وعماد كان عمال يتحرش شويه وبتمنع بس لما لقيته قبض علي بتاعي بايده ولعت واعصابي سابت مسك شفايفي قطعهم ولقيته بيقوله تعالي قام هو وعمار وزنقوني وسطهم واحنا واقفين فضل عماد يمص ف شفايفي ويمسك بزازي وكل ده وايده علي بتاعي من برا وعمار كان عمال يدعك ف طيزي ويضربنى جامد عليها وبعد كده قام منزلي البنطلون وضربنى ولسوعنى جامد ويشتمنى ويقولى كل دى طيز دا انا هموت على طيزك من زمان لما كنت بشوفك بالبنطلونات الضيقه وانا فلقست لورا عشان يقلعونى وحسيت اني متخدره
لقيته بينزلي الاندر ونزله لحد ركبتي ولقيته بيتف علي صباعه وبيحاول يلعب ف خرمي وايده التانيه فاتح بيها طيزي واول ماصباعه لمس خرمي ضميت طيزي غلي صباعه لاني اتكهربت بجد
لقيته بيشاور لعماد لقيت عماد قام منزل ايد علي كسي وفضل يمشي ايده علي بتاعي قوي وانا ابتديت اترعش واضم رجلي قام ضاربني علي خدي جامد وقالي افتحي يالبوه .مع الشتيمه سخنت اكتر واول مانطقت قولتلهم تعبت مش قادره اقف
قام عماد شدني من ايدي وشدني علي اوضه النوم علي السرير وخلاني فلقست ووقف قدامي ولقيته بيقلع بنطلونه اول ماقلعه كان بتاعه وقف اوي ومسك ايدي حطها علي زبه وانا مصدومه من الحجم كبير قوي عن بتاعك الي ورتهولي قبل كده ..بقوله ايه ده كله متكلمش ولقيته مسكني من وشي وقالي افتحي لسا هانطق قام حاطط زبه علي بوقي وعمال يضغط لحد مافتحت بوقي ولقيته بيدخله قعد يجي ٧ دقايق امصله
كان ف الوقت ده نفسي مكتوم وانا بمص وعمار كان دخل صباع ف طيزي وكان دخل اتنين كمان انصدمت لما لقيته بيقول لعماد وسعت يامعلم يالا
عماد قام مطلع زبه وانا خدت نفسي بحط ايدي علي طيزي لقيتها وسعت بجد بقولهم لا متحطهوش بتاعك طيزى وجعاني قوي
قالي بس ياكسمك
ولقيت عماد بيقولي تعالي بقي وقام جايب مرهم تقريبا وحط علي خرم طيزي وفضل يبعبص وانا لسا قاعده علي ركبي تحتيهم وانا ابتديت اسخن قوي
قالي استعدي يالبوه هادخل زبي ..كان عمار مطلع زبه قولتله خلي عمار ف الاول عشان اتعود بتاعك كبير قوي قام عمار ماصدق وخلاني زي مانا وفتح رجلي شويه وحط علي زبه مرهم برضه وفضل يحاول يدخل زبه وانا بتالم وبقوله بالراحه بتوجعني اي اتعورت
قام عماد دخل زبه فى بؤى.بس المره دي بقي كنت مولعه قوي اول مره زب يدخل فيا كنت هاموت ف غيبوبه من المتعه
خدت زبه فضلت امص فيه واطلعه بايدي واضرب نفسي بيه ومسكت زبه فضلت العب بايدي علي زبه لحد ماعمار كان بينيك يجي من ٦ دقايق قالي لعماد تعبت تعالي بدل
راح عماد.شدنني وقعد هو وقالي اقعدي عليه بالراحه
لسا هاقعد قام لففني عشان يبقي ضهري لعماد.وانا راكبه عليه ووشي لعمار
ويادوب كان بوقي قدام زبه
حاولت اقعد بالراحه سنه سنه وانا مولعه وهاموت من الهيحان لقيت عمار اول مادخل راس بتاع عماد ف طيزي لقيته زقنى لتحت على بتاعه فدخل فيا مرة واحده فانا شهقت وحسيت ان روحى بتطلع من الوجع كان عمار نازل مص بغباوه ف صدري وحط ايدي علي زبه وهي نازل مص وعض وانا هاموت بقوله تعبت مش قادره وعماد كان حاطط ايده ف وسطي بيرفعني وبينزلني بالراحه فحاءه لقيته مره واحده رفع نفسه لفوق زبه دخل كله مره واحده انا صوت
قامو قعدو يشتمو فيا ويقولولي اهدي يالبوه .طبعا كانو بيشتموني كل الوقت ده بس مكنتش مركزه غير ف الي بيدخل ف طيزي والي ماسكاه وبمصه
فضل يرزعو فيا وبقولهم كفايا تعبت قالو لازم نجيب
لقيت عماد قام وكتفني وعمار لقيته ماسك زبه وبيفتح رجلي خوفت يفتحوني قعدت احلفهم واترجاهم قالولي ماتخافيش وفعلا فضل يمشي زبه علي كسي كنت نزلت تاني مره .ورجع عمار يمص بزازي ويعمل اللى قولتلك عليه فيهم وعماد قعد تاني تحتي وانا طلعت عليه وبقيت انا الي بطنطط عليه وبقيت اقوله يلهوي كل دي ازبار احا بموت كفايه ...
عمار مسك زبه دخله ف بوقي وفضلت امصه وهو مميل بجسمه عشان يطول بزازي الي بتترج من الطلوع علي زب عماد وانا عماله اوحوح بصوت عالي مكتوم عشان زب عمار ف بوقي
وهو عمال يضرب فيا بافترى
وهما علي الوضع ده جاله تليفون لقيته متكلمش .بص لعماد وقال احا يلا يوسف جي علي هنا يلا بسرعه
لقيتهم قامو جري لبسو وجرو لتحت
انا كنت تعبانه قوي بجد دخلت الحمام اعمل حمام بعد ماعملت كانت طيزي وجعاني قوي بعد ماتشطفت ببص ف المرايه لقيت بزازي متقطعه زي مانت شايف كده وببص علي طيزي ف المرايه بتاع الدولاب لقيتها حمرا برضه قوي نزلت الاندر لتحت خوفت اكون متعوره عشان كان وجع كبير قوي ف طيزي لقيت خرم طيزي احمر قوي وواسع بحط صباعي عليه اترعشت .حاول ادخل صباع وفضل العب شويه وانا بوحوح كنت نزلت مايه تاني ودي كانت المره التالته انزل ..قومت دخلت الحمام استحميت ولبست ويادوب طلعت انت جيت
انا: كل ده حصل ده انتي اتفشختي
خطيبتي : ده لولا انت جيت كانو بهدلوني كويس انك جيت
انا: كويس برضه ولا بتقولي ياريتك ماجيت
وطبعا انا من اول بدائت تحكي كنت بحاول امشي ايدي ودخلتها جوا البنطلون بقت فوق الاندر وعمال ايدي بتلعب ف كسها من فوق الاندر والايد التانيه بتتمسك بزازها وعمال احركها علي زبي الي بقي زي الحديده وهي حست بيه وبقت تحرك نفسها عليه وهي بتحكي
قالتلي لا عادي مش فارقه اصلا هو بعتلي علي الواتس انه هايحاول يوديك مشوار ويجيلي تانى يكمل نيك فيا
انا : احا وانتي قولتلهم ايه
خطيبتى: قولتله صعب عشان اخويا قالي هاخلي عمار يفسحه متقلقيش
انا: وانتى وافقتى انهم ييجوا ينيكوكى تانى
خطيبتي : مردتش عليهم كنت ميته يادوب كنت بعمل حمام وبتفرج علي نفسي
انا: وناويه تقوليلهم ايه؟
خطيبتي : اكيد هارفض انه يتكرر لانه حكالي الي عايزه اسمعه خلاص
لسا هاتكلم قالتلي انت بتفكر ف خطه معينه؟
انا: لسا بفكر بس عارف ليه بيعملو كده مش فاهم العيب منهم ولا منكم ولا ايه بالضبط
خطيبتي : احنا كبنات تعبانين والي بيعرف يضحك علينا من غير ماياذينا ممكن نسيبله نفسنا حسب الشخص الي قدامنا
انا: وانتي بقي سبتيله نفسك ليه عشان كنتي هايجه ولا عشان تعرفي السبب وبغمز
خطيبتي : بصتلي جامد وقالتلي الاتنين بس مكنتش متوقعه يحصل كده، واترمت ف حضني
انا : ده واضح انهم كيفوكي جامد ياكسمك كنت ماسك كسها جامد بايدي وهيجان قوي وبتاعي زاد اكتر من كلامها لان الجمله دي كسرت الخوف بينا وبقت تحكي لانها عرفت اني حابب اسمع كده
خطيبتي : يلهوي يايوسف النيك حلو قوي ماتيجي نتجوز بقي عايزه كده علي طول كل ده وانا بلعب ف كسها وهي بتوحوح ف نص الكلام
قولتلها قومي طيب
خطيبتي : ليه تعبانه سيبني قاعده عليه كده
انا: يعني هو حلال يدخله وانا لا قومي ياروح امك
لقيتها ضحكت قالتلي بالراحه عليا انا هابقي مراتك ها بلاش عنف
انا: قومي يابنت الوسخه مصيلي تعالي
طلعت زبي وهي قاعده علي ركبها ومسكت زبي قالتلي لولا انه بتاعك مكنتش رضيت امصه ياحبيبي
انا: خخخخ مانتي مصه زبين ياكسمك هانستعبط
خطيبتي : ده يلهوي لو شفت طولهم احا عماد بتاعه قدك مرتين تلاته بجد وتخين اووى والبيض بتاعه قد بيضك خمس مرات زبك دا بالنسباله بتاع عيال وعمار قد بتاعك بس تخيين شوية وراسه عريضه اوووى ومنفوخه عن كده
انا: لا واضح انك اتمتعتي اتمتعتي ياشرموطة وزبى مش عاجبك ولا ايه يامتناكه
خطيبتي : قوووووي رغم اني كنت مرعوبه دي اول مره حد يعمل معايا كده وكمان زبين ومنهم واحد زنجى زى اللى بشوفه فى الافلام السكس يلهوي بس زبك حلو برضوا ياحبيبى وانا عارفه ان جوزى حبيبى هيكيفنى ومش هيخلينى ابص برا
وقامت ماسكه زبي ولعتني وفضلت تمص قوي وتلحس بلسانها وبقولها مصك جامد قوي . يخربيتك هاجيب
خطيبتي : عماد الي علمني امص ازاي كنت قرفانه ف الاول بس طلع حلو قوي زبه كان طعمه حلو اوووى مملح شويه بس بيلمع وحالقه ولا بيوضه المنفوخه يتاكلوا اكل
انا:يعنى بتاع جوزك حبيبك ولا بتاع عماد
خطيبتى:انت جوزى وحبيبى اه بس بتاع عماد دا حاجه تانيه دا حلم كل بنت نفسها تتجوز دى دخلته فيا بس حسستنى انى انا فى الجنه
انا:تصدقى انك متناكه وشرموطه صحيح يعنى اجيبهولك دلوقتى وانا معاكى ياوسخه
خطيبتى:ياريت يبقى راضيتنى ورضيت نفسك يااه لو ييجى دلوقتى يفتحنى فى كسي نفسي احس ببتاعه دا فى كسي اوووى كان نفسي يطلعه من طيزى ويرزعهولى فى كسي يحبلنى بس ياخسارة ملخقش
انا:يالبوة يابنت الللباوى يعنى مش فارق معايا انى معاكى وعايزة واحد تانى
خطيبتى:مش انت اللى بتسال يووه..انت عارف لو عايزنى احبك بجد لما نتجوز ابقى خليه ييجى ينيكنى كل فتره علشان هيوحشنى زبه اووى
رحت انا قولتلها انا هاوريكي النيك يالبوه مش انا مشعاجبك
قمت ساحبها من ايدها ولفيتها خليتها علي ضهرها وقومت مسكت بزازها عض ولحس وهي مولعه وبتضغط علي راسي عشان اعض اكتر ومسكت الحلمه وفضلت امشي لساني عليها وهي
احححح يايوسف قطع بزازي لحس البزاز حلو قوي مولعني اوووف يلهوي لسانك معزبني اوووف احححح احح كمان مص وعضهم زى عمار زى ما قطع بزي
وقامت لفت وشي خلتني امص الحلمه التانيه وفعلا نزلت امص قوي وانا بتخيل الي قالته عن عماد وصاحبه والي عملوه فيها قومت منزل ايدي علي كسها وعمال ادك فيه وهي ضمت رجلها وبتقولي اي اح كسي سخن قوي
انا: كسك ده مولع يالبوه شكله هايتفشخ قريب
خطيبتي : ياريت ماتجوزني بقي وتفتحه
انا: افتحه انا ولا هاتسيبيه للي بينكوكي يالبوه
خطيبتي : لما قولتلها كده هاجت قوي وشدت وشي عليها ونزلت مص ف شفايفي وبتقولي بتقول ايه انت ها انت ناوي تموتني من الهيجان ها . لو عايزهم ينكوني تاني انزل وهما هايجو لوحدهم بس المره دى هخلى عماد يفتحلى كسي بزبه التخين دا
انا: لوحدهم ولا هاترني يالبوه وانا عمال اضغط علي كسها جامد واشد الشعر الخفيف الي عليه.
خطيبتي : الصراحه لو نزلت انا هرن على عماد عيزاه وهايجه عليه اووى ييجى يكمل نيك فيا لحد ما ارتاح وبعد كدا ابقى تعالى انت كمل نيك براحتك وبعدين دول مش محتاجين رن دول هايموتو عليا بس يعرفو اني لوحدي هايجو يعشروني هما الاتنين اذا مجابوش محمود معاهم كمان
انا: يبنت الحرام ده انتي مولعه ياشرموطه وواضح انك مش مراعيه ان جوزك معاكى بينيكك وانتى بتفكرى فى حد تانى قومت ملسوعها علي كسها بايدي ونزلت علي تحت سرتها بلبع فيها بصباعي ونازل بشفايفي علي كسها من فوق عند البظر ومشيت لساني اتكهربت .ورفعت وسطها.
خطيبتي : بلاش مص عشان هاموت دخله علي طول
انا: هافشخك يالبوه ..بس استني فضلت الحس وامص جامد وافتح شفرات كسها وامص من جوا
وهي اخ ياحبيبي اوف يلهوي علي المتعه احححح بالراحه .اه ياكسي .اي بالراحه ولقيتها بتضغط علي راسي ونطرت ف وشي كميه
قالتلي مش قادره نيكني تعبانه عايزه ١٠ ينيكو فيا صبح وليل
انا: ده انتي عايزه حفله ياكسمك هافشخك قومت ضاربها علي صدرها وقومت قلبتها علي بطنها بان خرم طيزها الي باين عليه انه اتفشخ بجد احا وسع يشيل صباعين من غير اي تعب
قومت تافف فيه هي وحوحت .اححح قوم هات الفزلين عماد نسيه وانا شلته ف التسريحه.
قومت اجيبه مكملتش دقيقه لقيتها خاطه صباعها ف طيزها وبتلعب فيها
بقولها ياشرموطه شيلي ايدك
قالتلي بوسعها
قومت تفيت علي خرمها تاني وفتحت العلبه وحطيت حته علي زبي غرقته وحطيت شويه علي خرم طيزها بصباعي ودخلت صباع لجوا مكنتش حاسه بيه قومت ضاغط لجوا قوي ابتدت تطلع اححح يلهوي
حاولت ادخل التاني دخل بعد سنه كل ده وهي بتوحوح
وانا زبي واقف علي اخره هو مش صغير بس بتاع عماد اكبر بكتير منى ...
حطيت ايدي التانيه علي كسها وبقيت ابعبعص بايد والتانيه بلعب ف كسها وهي نطرت تاني
قومت لعبت ف زبي وحطيت الراس وهي بتوحوح وسكت شويه عشان تاخد عليه
خطيبتي : نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اهههههههههههههاىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح افففففففففففف اممممممممممم
انا كنت بقيت ماسك شعرها وعمال ادك طيزها ولما الاقي تفسي هاجيب بقيت اهدي واحطيت ايدي تحتها ومسكت بزها وبقيت اضغط جامد قوي علي الحلمه وهي شغاله أهاااات زى اللبوة و تقول : ااااه يا يوسف خخخخخخخخخ احححححححح مش قادرة حرام عليك مش قااااادرة همووووت
وابتديت اضربها علي طيزها العملاقع دى جامد وهى بتتهز زى الجيلى من النيك لحد ما احمرت قوي ..لحد مالقيت نفسي هاجيب جبت جوا وهي صرخت من السخونه لاني اول مره واحد ينزل ف طيزها هما ملحقوش ينزلو ف طيزها ..روحت عند وشها وهي كانت نايمه زي ماهي فى مكانها مش قادره تقوم ..
ومسكت راسها وحشرت زبي فى بوقها وبقيت بدخل وبطلعه وخانقها بزبي وهي بتمص ومش عارفه تتنفس بعدها صرخت اووووووووووووووووه ااااااااه اللبن بتاعي كله فى بوقها وبقولها ابلعيه اشربيه كله يا شرموطة وهى قاعدة عماله تلهث وتتوجع وبتبصلي بتقولي بلاش قرف . شخرتلها وقولتلها اخلصي ياكسمك بدل مافشخ امك بلعتهم
وانا قعدت علي كرسي جنبي وانا لسا ملط وقاعدين شويه زي ماهي لقيتها بتقولي مش قادره اقوم شيلني دخلني الحمام .دخلتها الحمام وهي ملط وجسمها احمر كله وفتحت عليها الدش مره واحده اترعشت وحميتها ونضفتها واستحميت معاها وخدتها معايا شيلتها برضه ورحت قعدت علي الانتريه بعد ماكنا نشفنا جسمنا
وانا مقعدها ملط علي حجري زى العيال البيبى وهي مش عارفه تقعد قومت بايسها ف شفايفها...قولتلها ينفع بقي تبعدي عنهم عشان بفكر بجد انتقم منهم ..
خطيبتي : هما مسيطرين علي البيت يايوسف يعني المفروض تدور تشوف اختك وايه وصلها لعمار لان عماد حكالي انه ناكها ف طيزها برضه
وعلي فكره عمار بيقول عليك انك ديوث وبيقول انك لمحك تقريبا كنت سامع اخنك وهي بتتناك من عماد ..
هي حست زبي وقف تحتها تاني لسا هانطق
لقيتها بتضحك وبتقولي هو عمار كلامه صح ولا ايه😂😂
بقولها ازاي : قالتلي انك ديوث وحابب الوضع ده وبتضحك ونامت علي صدري
انا: ديوث ايه بس انا مكسور مش عارف اعمل ايه وايه الي حصل لده كله وهل هى شرموطة فعلا ولا ايه قصتها مش فاهم
قالتلي : اعرفلك ناكوها ازاي؟
قولتلها :هتعرفى ازاى
خطيبتي : سيبني هاعرفلك منه بس دي تكلفتها نيكه وبتضحك
انا: مش ناقص كسمك كفايه بضان عشان الواحد فيه الي مكفيه
خطيبتي : مش قاصدي اصل خطتي اني اقوله تعالي الشقه فاضيه واجرجره ف الكلام هايقولي بس اكيد هاينيك
انا: وانتي عايزه تتناكي ؟
خطيبتي : انتي الي عايز تعرف اختك وهاضحي بطيزي عشان فضولك لاجل بتاع عماد بس
انا: وكنتي ضحيتي ف اول مره عشان فضولي ؟
خطيبتي : خلاص بقي نيكه وراحت لحالها .ومش هاخليهم يلمسوني تاني علشان خاطرى بليز انا عايزه عماد بس يوم واحد حتى مش لازم عمار ييجى عماد بس يعشرنى ويمشي عايزه احس زبه فى كسي اووى
انا:بس ياشرموطة اتملى بقى وبعدين خطتك حلوه بس بفكر ف طريقه احلي مفيهاش نيك
انتي هاتجرجريه وانا ف الشقه ومستخبي وهانخدره وهاصورةوهو ملط عشان اكسر عينه ..
خطيبتي : ازاي
انا : هاتصرف ف مخدر ومنوم ونحطه ف عصير وتدهوله
خطيبتي : كده هاينام مش هايحكي اللى عايزينه
انا: تصدقى عندك حق
خطيبتي : مفيش حل غير انه يحيكلى الاول بعدين ننيمه
انا: ده انتي الي عايزاها بقى وبتتلككى ياوسخه علشان تتناكى.
خطيبتي : لا انا عايزه عماد اجمد منه بس الي هايحكي عمار مش عماد وبتضحك
انا: لبوه وهاتفضلي لبوه اخلصي قومي البسي طيب ونشوف هانعمل ايه ....راحت تلبس وانا مسكت الفون
لقيت عماد عمال يبعتلي ويقولي اخلص ياعم انت كل ده فوق اخلص اخوها عايز يطلع عمال يتلكك واحنا مخليينه قاعد لحد ماتنزل اخلص بدل مايطلعلكم
انا مصدوم هما عارفين انا فوق واعمل ايه احا
عملت نفسي مش فاهم قولتله انا برا البيت يسطي قاعد علي كافيه بس ساعه وراجع
يادوب قولت كده لقيت بعدها بخمس دقايق الباب بيخبط ببص من العين السحريه لقيت عماد هو الي بيخبط
جريت عليها بالراحه بقوله شوفتي ابن اللبوه بقوله انا برا البيت علي كافيه اهو بيخبط
خطيبتي : يلهوي ايه ده هما هايفضلو كده ولا ايه .انت متسبنيش انا مش هاقدر اتناك تاني النهارده هاموت بجد طيزي وجعاني قوي قولتلها العمل ايه اخلصي قالتلي افتحلهم وقولهم انك كشفتهم
قولتلها هو لوحده وانا قولتله انا برا كده هايفهم اني بكدب عليه ولو عرف كل اللى بنخططله باظ
خطيبتي : خلاص متفتحش يايوسف انا تعبانه اووى ومش
هايسيبني غير لما ينيكني
انا: والحل ايه اخلصي عمال يخبط
لسا هاترد لقيته بيرن عليها .قولتلها ردي وافتحي الاسبيكر وردي حسب ماههمسلك
فتحت عليه وفتحت الاسبيكر وسامع
خطيبتي : لسا هاترد
عماد: افتحي ياكسمك اخلصي انا برا
خطيبتي بتبصلي همستلها قوليله نايمه
ردت قالها قومي يالبوه افتحي اخلصي انا برا متخلنيش اعلي صوتي
قولتلها قوليله تعبانه مش قادره اقوم
قالتله قالها اخلصي ونتكلم جوا
قولتلها قوليله استني هالبس واقوم
قالها لا افتحي كده
همستلها تقوله ماشي لما اشوف اخرتها
قفل
وبتقولي احا انت قولتله كده اني ملط وهافتلحه ملط
بخبط علي وشي ايه الغباء ده هو عقدها
قولتلها خلاص روحي زي مانتي
قالتلي لا بلاش ده عصبي وانت مش هاتحوشه من علي وهو قدك مرتين هيضربك
لقيتها بتقلع البادي وفضلت لابسه البنطلون الييجن الي كانت لابساه وفوقه برا بامبي
وراحت تفتح وهي رايحه تفتح بتقولي استخبي قولتلها فين
قالتلي استخبي تحت السرير فى الاوضه التانيه بقى
وراحت فتحت وانا قعدت انزل تحت السرير لقيته تراب قولت استخبي ف الدولاب بتاع اوضتها هى وسبت الضلفه مفتوحه سنه ومستخبي ورا لبسها الي معلق ويادوب فتحت ودخل وقفل
وسامع الحوار
هو اول مادخل قام مسكها من شعرها وزقها علي الحيطه وبيقولها يبنت الشرموطه لما اقولك حاجه تقولي حاضر من غير نقاش .
خطيبتي : حاضر حاضر بس سيب شعري
قام منزلها علي الارض وبيضربها علي وشها
عماد: يلا ياكسمك مفيش وقت شويه والخول راجع مصي
خطيبتي : مش قادره جسمي مكسر وتعبانه بجد مش هاقدر
انا من صوتهم طلعت زبي من البنطلون وهيجان قوي
فضلو يتكلمو وتترجاه شويه لقيته داخل الاوضه وشايلها بين ايده زي الكتكوت من طياظها الكبيره وراميها علي السرير وبقيت شايفهم احا
هي عماله تترجاه وبتقوله بلاش طيب مش قادره
لقيته بيقلعها البرا وببقولها احا لسا بزازك معلمه كده ايه ده دي لسا مفشوخه
قالتله شوفت بقي سيبني بلاش دلوقتي وقت تاني اعمل الي انت عايزه
قالها وريني كده وقام شدها من بزها عليه جامد وهي من قوه المسكه قامت معاه وطلعت منها اىىىىى حاسب عورتني .بعد مابقت ف حضنه .بتقوله كنت هاتقطعها
عماد: قام شافط شفايفها وبيشدعا عليه وبيعصرها
وحسيت خطيبتي بتتمنع عشان عارفه اني موجود وهي تعبانه فعلا اتفشخت النهارده...بعد شويه محاولات منه ف شفط ومص شفايفها بقو بيتبادلو البوس ومقطعين بعض وانا شايف كده وبضرب عشره وانا شايف صاحبي بيفشخ خطيبتي وهيجان قوووووووي
وهي بعد ماساب شفايفها قالتله يخربيتك قطعت شفايفي ايه ده انت جي مولع كده ليه احيه تعبانه مش هاقدر استحملك
عماد: هيجان عليكي قوي يبنت الشرموطه ...يبخته يوسف الخول هاتبقي معاه اوف لو معايا كنت فشخت كسمك صبح وليل
خطيبتي : ما انت هاتبقي تجيلنا لما نتجوز وتعشرنى براحتك وضحكت
عماد:يبقى اعملى حسابك انى هعشرك وهجيب منك عيال بدل الخول دا
خطيبتى:لو هيطلع زبرهم زيك انا مستعده تعشرنى دلوقتى
انا ف سري : يبنت المنيوكه عايزه تتناكي حتي بعد جوازنا يبنت القحبه بس ولعت وفضلت سرحان شويه فوقت لقيته منيمها علي ضهرها وماسك بايده بزها ولسانه علي كسها بيمص ويعض فى كسها وهى تصوت وتوحوح اههههههه احححححح اففففففف الحس ودخل لسانك فى كسى اي اي اي بالراحه متعضش .يلهوي عليك يخربيتك سيحتني هاموت كسي بينبض نيكنى بقى هموت منك مش قادره كفايه جدا بقى نيك كسى افشخنى اعطف عليا وعلى كسى المسكين اههههههه اففففففف اووووووو ومسكت مارينا بايديها راس عماد وبقيت تضغط عليها عشان ميبعدش لسانه من كسها وضربت مدفع من ميتها فى وشه وبعد شويه قام رافع رجلها وخلاها ملامسه بزازها ونازل بوس ف شفايفها وماسك زبه بايده بيحاول يحطه علي فتحه طيزها
اول مازبه لمس طيزها سابت شفايفه وقالتله لا لا هاتعورني حط فزلين زي المره الي فاتت هايعورني بجد اه اه اي طلعه مش قادره بيجرحني اححح اه ياعماد شيله عشان خاطري
كانت بتكوت بجد مش قادره وانا شايف زبه بيدخل ويطلع راسه يس ف طيزها بالوضع ده اوف
قام ماسك شفايفها بيعضهم وياكلهم اكل غباوه شويه وانا شايف وسطه بيترفع وبينزل وشايف حته صغيره من زبه هي بس الي برا طيزها وهي بتصوت
قام رافع وسطه ورفع رجلها علي كتفه وخلاها تبعد طيازها عن بعض وابتدي يدخل بالراحه ويطلع فوقيها ويقولها بعشق جسمك يخربيتك ميهجاني قوي مش عايز اطلعه منك.
هي :احححححححح وافففففففف واوووووووو جميل قوى دخله كله وخليه يفشخ طيزى بحبك يا عماد نيكنى افشخنى اهههههه اىىىىى نيكنى جامد اههههه عيزاك تتجوزنى وانا هعيش خدامه لزبك راح هو قالها انا متجوزش مومث زانيه زيك انا اخرى انام معاكى واعشرك متحلميش قالتله موافقه بس متبعدش عنى وانا هبقى شرموطتك والمتناكه بتاعتك وقت ما تحتاجنى فى اى وقت وكان بيميل يبوسها كل شويه بطريقة رومانسية ويبوس ويمص بزازها وهو بينيك طيزها ا وبعد وقت قومها وقعد علي طرف السرير رجله علي الارض وخلاها تطلع عليه والكارثه انه بقي وشه ف وشي بس شدها من ايدها وخلاها تطلع علي زبه ف الوضع ده وكانت مدياني ضهرها وابتدت تنزل علي زبه بطيزها وهو ماسك وسطها بيرفعها وينزلها علي زبه ويقولها انتي ايه وهي شغاله صويت اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اههههههههههههه افشخني أنا شرموطتك المتناكه مرات صاحبك اححححح افشخنى افشخ طيزى بزبك الزنجى ده اهههههههه اىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح نيكنى أنا قحبه ومومس انا شرموطه زبك اهههههه يلهوي علي زبك اهه وهو مسك شفايفها ونزل بوس وسامع صوت طرقعه طيزها علي زبه وفخاذه اترعشت جامد وثبتت علي زبه ومكلبشه في رقبته وجابت كميه كبيييييره من العسل وأخيرا نزل عماد كميه كبيره من لبنه جوه طيزها وفضل زبه واقف ومنمش وهو لسه جوه طيزها قام مقومها من على زبه وهي مصدقت نامت وانا شايفها وكانت نزلت ٤ مرات من الي شايفه وتعبت ولقيته قام شافط بزازها شويه وهي كانها مغمي عليها ومش قادره تتحرك بس حاطه ايدها علي راسه بتبعده وبتقوله كفايه بقي ده انت فشختني مش قادره حاسه اني وسعت قوي .مش قادره طيزي وجعاني قوي
قالها اتبسطي : قالتله اتبسط ايه بس حرام عليك بهدلتني ف يوم كتير قوي وغرقتني من جوا
قالها استني بس خمسايه تاخدي نفسك وارزعك واحد تاني وهمشي عشان يوسف
قالتله لا مش قادره روح امشي وفعلا لقاها تعبت لبس قالتله اقفل الباب وراك ومشي وهي لسا مكانها وبتحاول تقرب من طرف السرير عشان تبص عليا فكراني تحت السرير ميلت راسها ملقتنيش هوب قومت خارج من الدولاب وهي اتخضت خضه كانها مقفوشه بتتناك ...بتقولي انت هنا من امتي .قولتلها من قبل مايدخل يالبوه
بصتلي كده وقالتلي الدولاب كان مفتوح ولا مقفول .قولتلها كنت هاتخنق فتحته سنه .
برقت قالتلي يعني كنت شايفني
انا: اه شفتكم يالبوه ده كان فاشخك انتي بتبقي دايبه تحت ايده كانك كلبه تحته يبنت الوسخه
كل ده هيجان يالبوه دا انتى مكنتيش هايجه كدا معايا بعد ماقولت كده قعدت جنبها علي السرير وهي نامت علي ضهرها جنبي والملايه كان نزل منها لبن من طيزها واتغرقت
بقولها طيزك بتنقط لدلوقتي ياشرموطه ده ملاكي لبن
وهي بتضحك بتعب وبتقول ده بهدلني ملاني فعلا حاسه اني اتمليت بجد
حطيت ادي علي نقطه لبن ف الملايه خدتها بصباعي وهي شافتني ولقتني بحط صباعي بالبن ف وبقها وهي لقيتها بتمص صباعي ومصت اللبن عليه .قولتبها باين طعمه عاجبك كمان .
ضحكنا وقومت لفتها بقولها وريني خرمك بقي شكله ايه
اتقلبت معايا وبفتح فلقتين طيزها واحا ايه ده وسعت فشخ .بقولها احا دي بقت نفق
وهي ضحكت قومت حاطط صباعي الي هي مصته ف طيزها وجبت لبن من طيزها بقولها اللبن لسا موجود قالتلي شيله بايدك بقي بيلسوعني
قومت فعلا بقيت احط صباعي جوا جامد اسحب لبن وامسح ف الملايه وهي تقول اي وتضحك وكل كام مرة تقولى هات عايزه الحسه واحط صباعى فى بؤها وتلحسه
قعدنا نضحك وهي فهمت اني خلاص بقيت ديوث بجد
وقعدت تلمح وكل شويه تقولي شوفت زبه وبتغمز بقولها لا طلع كبير فعلا وباين علي طيزك
قالتلي شوفت عمل فيا ايه المجرم
يلهوي عليا وعلي سنيني يوم واحد ٣ نيكات و٣ اشخاص كمان اوف انا عايزه كده علي طول وخصوصا زب عماد فبقولها خفى بقى كفايه شرمطة مشقولنا هنبطل
لقيتها بتقولى ما هو علشان تبقى عامل حسابك من دلوقتى ياهاخدك انت وصاحبك يامش هاخد حد فيكم فضربتها على طيظها وبقولها يالبوة بطلى شرمطة
خطيبتى:اعمل حسابك لما نتجوز ٦ ايام ليه ويوم ليك وانت هقولك تنيك ورا ولا قدام على حسب ما هو ماناك فين وانت تنيك المكان التانى وضحكت
انا:يعنى لو فشخك فى الخرمين مينفعش انيكك
خطيبتى: اه طبعا ولو طلبنى فى اى وقت حتى لو بليل اعمل حسابك هروحله ولو محتاجتنى هبات هبات وانا ابقى اجيلك تكمل عليا بس هو يشبع منى الاول
انا: دا الناقص كمان يابت الوسخه فكك من الكلام دا
خطيبتى :مش هفكنى فاكرنى بهزر انا اساسا بفكر اخليه هو اللى يعشرنى فى كسي وانت تبقى لطيزى بس
رحت ضربتها على طيظها جامد وقولتلها بطلى لبونه يامنيوكة وهى ضحكت وقالتلى هنشوف
المهم كان الليل جه وكله دخل الشقه وانا نزلت الشقه وقعدت معاهم لقيتهم بيلعبو ويهزرو والدنيا تمام
لقيت عماد قاعد علي الفون ومنسجم...ندهت عليه
جه وكلنا سوا ف مكان كده فاضي وقولتله عايز اتكلم معاك ضروري
قالي ااامرني
قولتله ليه؟
هو فهم
قالي بس انت صاحبي بس فعلا خطيبتك شرموطه وسوري ف اللفظ بس دي حقيقى
بقوله ازاي عايزك تحكيلي
قالي هي رنت عليا تسال عليك وقولتلها انك مشغول ومش فاضي وساعتها رنيت عليك وعرفتك ياصحابي
بعد كده هي قعدت تسالني عليك واتكلمت كذا مرة وهاوريك الشات بتاعها عندي من الاول كمان .
قولتله وريني
قالي استني اكملك
هي لما خدت عليا وانا كنت بكلمها عادي دي خطيبه صاحبي وزي اختي
لقيتها دخلت ف الهزار والكلام ده ..فاكر الصوره الي كنت متصورها ف الجيم الي انت علقتلي عليها وقولتلي تنفع مدرب يسطي وهزرنا عليها
هي بقت دخلت تكلمني وتقولي عايزه اخس ودخلت ف حوار الجيم قولت عادي انصحها وبقيت ابعتلها تمارين واقولها عليها وهي المفروض تعملها .لقيتها تاني يوم منزله صوره ليها استوري وبتتدلع فيه وكانت صورتها البادي ضيق قوي .قولت امسك موبايلك اشوف انت شفت الصوره ولا لا اكتشفت انها عامله انا بس الي اشوفها او تقريبا عملالك اخفاء للاستوري دي
دخلت اسالها لقيتها اتوترت وقالتلي لا لا متعرفهوش وانا امسحها عشان هو بيزعل قولتلها ماشي
واتفقنا وهي اعتزرت
قولتلها خلصتي تمارينك؟ قالتلي زهقانه ومش عارفه العب صح وحاسه التمارين دي هاتخسسني انا عايز ازيد بس مش ف الوزن مش عايزه كرش
قولتلها انتي كده تمام ضحكت وقالت منا عايزه ازيد ف مناطق معينه ودخلت بقي وعملت نفسي اهبل لقيتها بعتالي صوره ليها باين فيها صدرها ف البادي وباين لون البرا لموني كده .بقولها بهزار مالها دي
قالتلي عايزاه يكبر مش عارفه بتحسر لما بشوف البنات الاندر ايدج وضحكت فهمت نيتها قولت يمكن مش قصدها حاجه واديتها تمارين عادي .بعدها بيوم بتقولي مش عارفه اعملها اقترحت عليا تكلمني فديو اوريها وفعلا رنت هي وبقت تعمله قدامي وكانت لابسه شورت وبادي ضيق فشخ .ولقيت فى مرة وهى بتكلمنى فيديو علشان كانت بتكلمنى كتير وكل مرة بلبس شكل وافجر من اللى قبله المهم ادتني ضهرها وفجاءه ببص لقيتها طلعت رفعت بزها فوق البرا وخلت نصه برا البرا .اتفاجئت قالتلي اول مره تشوف صدر عادي يعني .بصراحه هجت وبتاعي وقف وهي لمحته قالتلي ماتوريني تمارين وسط فهمت انها عايزه تشوفه ..وريتها واندمجت غصب عني وصلنا لاخر الفديو انها قلعت البادي وبقت تضمهم علي بعض وبقت تلعب فيهم قدامي قولتلها اقلعي قالت مش النهارده يوم تاني وفعلا جه يوم ولقيتها فتحت وهي ملط من فوق ومع الوقت قلعت البنطلون الفيزون وبقت بالاندر ومن غيرا برا .وشويه وخليتها تعمل حاجات تانيه المهم وصلنا ف المكالمات لحد ماخلتها تحط صباعها ف طيزها .
انا طبعا مصدوم وسامع لحد مايخلص
قولت اشوفه صادق ولا كادب
قاطعته ف الكلام ...قولتلها نكتها طبيعي؟
لقيته بص ف الارض وقالي اه
قولتله امتي وازاي هي وافقت عادي ؟
قالي هي لما كنا بايتين عندك قبل مانيجي هنا هي الي هيجتني وفتحتلي الطريق ولما جبتها الصبح واحنا ماشي وانت واقف جنبها كانت بتغمزلي بالراحه .
واسف ياصاحبي علي الي قولته ولو مش مصدق تعالي اوريك حاجه
وقام فتح موبايله ولقيته بيوريني الصور الي هي باعتاها ف الشات وبتتسافل عليه يعني مره تقوله البز ده مرضعش لدلوقتي وكانت هي الي بتتسافل حسيت ان الكلام صح
قولت اجيب اخره ..قولتله نكتها كام مرا
قالي مرتين
انا: اخر مره امتي
عماد: من حوالي ساعه وانت برا قبل ماتيجي
انا:وهي الي قالتلك
عماد: لا انا الي روحتلها وهي كانت ممانعه بس ماصدقت
انا: فتحتها؟
عماد: لا طبعا عشان عارفك هاتسيبها ف حرام تتساب مفتوحه وكدا كدا هي مبتحبكش ياصحابي هي شايفاك اهبل ومغفلاك وعايز اقولك علي سر هاي قالتهولي ..قبل ماتحبك هي كانت بيتقفشلها من حبيبها الاولاني
انا: مقالتليش انها حبت قبل كده اصلا؛
عماد: لا حكتلي عنه تقريبا واحد اسمه انطون
اتصدمت من الاسم ..عشان ف مره شفت شات ليها باسم انطون وقالتلي ده زميل ف الحامعه عادي وللاسف انطون ده جيرانها ف الشارع بتاعها .اكبر منها بسنتين .
بقوله طب عايز منك طلبين و اسالك علي حاجه
انا:ايه الي بينك وبين اخت عشان سمعتكم.
عماد : برق واتصدم قالي بلاش احكيلك طالما سمعت انا هاريحك مني وهاسيب السكن وهامشي النهارده ومش هاتشوف وشي تاني
بس خد بالك من نسوانك يسطي
اخك سوري ف الفظ مدوراها والسبب جوزها
اقعد معاها وحزرها عشان داخله علي الموضوع بعبط ودي مينفعش طبعا تبعد عنها دي اختك احتويها وعرفها غلطها بس اوعي تتهور وتقتلها عشان هاتتفضح .وليك عليا هامسح كل حاجتها الي عندي
قولتله لا عايزك توريني وتفهمني ايه الي حصل
قالي صعب بس بص اختك ف مره كانت تقريبا نست بدل ماتبعت صوره ليها لحد نزلتها استوري وانا عندي الزهبي فكانت الصوره موجوده والكلام وكانت قاصده تبعتها لواحد اسمه محمود ..عملت اكونت فيك ودخلت اشوف قصتها عشان كانت صوره بزازها انصدمت وخوفت اقولك .كانت مخبيه وشها بس من الكلام باين انها باعته صورتها هي دخلت وفضلت مده ولقيتها قبلت وردت ودخلتلها شويه بشويه عرفت انها بتتناك .وجربت معايا شات وبعتتلي صور كتير منهم صور ليها ملط بس من غير وشها ..وحكتلي قصصها لما اتاكدت اني مستحيل افضحها .. ف لما نزلت عندكم قولت اكلمها واعرفها انه انا كنت هيجان وحصل الي حصل
انا: تنيك اخت صاحبك وخطيبته ؟ ناقص ايه تاني يسطي اخس علي الصحاب
بص يسطي انا معتبرك زي اخويا وديما بحكيلك اسراري ف عايزك تساعدني اوقف الكلام ده ..قالي خدامك
قولتله عايز اشوفها متلبسه وازلها واكسر عينها عشان تبطل قالي سهله هي لسا سالاني هاتنزلو امتي وهيجانه علي الاخر اول ماروح هي الي هاتجيلي
انا: حد من صحابك يعرف المواضيع دي؟
بص ف الارض وقالي عمار ناك خطيبتك معايا .كده اتاكدت انه صدق جدا ...
قولتله طب كرستين ؟
قالى محمود ناكها برضوا لما كنا فى البيت وانت برا
قولتله طيب عايز خطه افسخ بيها الخطوبه وابعد عنها وتمسحلي اي شات مع صحابك عموما ليهم وبالنسبه لكرستين احنا نرجع البلد وانا عايزك تستفرد بيها وتنيكها وانا همسكم متلبسين علشان هى تحرم وههددها بجوزها وابقى مسكت عليها زله ...قالي بما انك فتحت الموضوع
احكيلك سر مع ان مينفعش اقوله
استنونى الجزء التانى
انيكهم
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssefyoyo
كمل يافنان
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%