NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خايفه جدا 😅♥️

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
وسخنا وحصل تجاوزات بسيطه بس انا خوفت ماعرفش ليه
ومشيت وسيبتها
ومن ساعتها واحنا مش بنتعامل طبيعي واوقات كتير بتتحرش وتحسس علي جسمي
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007 و Mina mohsen
هي مش شب عشان يتحكم فيكي او يأذيكي يلي عندك عندها ابسطي نفسك معاها

حبيبتى جربي اللى نفسك فيه ومتمسكيش نفسك عن حاجه مش عيب اننا نجرب العيب اننا نفضل محرومين من حاجه نفسنا فيها

الموضوع سهل خالص
لانتى عاوزة فتكملى
لمش عاوزة هتقفلى الباب خالص

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
دلعي نفسيك الفرصة بتيجي مره ولو عوزه نكون صحاب شات تعالي

انتي ال ف ايدك القرار ي تبدأي وتجربي احساس ومتعه السحاق أو تنهي الموضوع معاها بشياكة
ومتهيألي اغلب البنات حاليا بتتجه السحاق خوفا من حاجات كتيره

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
تعالى كيك نفضفض اكتر samersohaq2022

خليكي ورااا قلبك

نفسي جدا بس مش عارفه متردده 😅
ميرسي اوي علي كلامك الجميل ♥️
اعملي معاها بس خليكي انتى الي مسيطره عليها علشان متحسش انك ضعيفه خليكي ساديه معاها ساعتها هتعرف انك مش فارق معاكي

احنا موجودين للمساعدة

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
خايفة من ايه بالضبط

ماتخفبش من اى حاجه
ويفوز باللزة كل مغامر

حاولي تسيبي السكن الجامعي أو تبعدي عنها بأي وسيلة .....سأدعوا لك

هو الموضوع دة بيحصل كتير بين البنات وخصوصا المغتربات بس بتفرق بين واحدة فعلا عاوزة تكمل علاقة او لا وواضح انك مادام حصل تجاوزات يبقى عندك الاستعداد
لو حبيتى تجربى ممكن تعملى حوار معاها وتفهميها انك خايفة ومحتاجة تطمنى خصوصا علشان انتى بنت ومجتمع شرقى ولازم تحافظى على عذريتك ولازم اما يحصل حاجة يكون فى كنترول على مشاعركم وانها تبقى عند حد معين مفيش تجاوز مهما كان الضعف ولو هيا تفهمت دة يبقى خلاص استمرو ف العلاقة اعرف ناس كتير بداو كدة وحاليا اصبحو مقيمين لوحدهم سوا وعايشين حياتهم

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لو عاوزه تعملي اعملي معاها بس من غير تغويط اوي

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: فحل هايجان و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايزه تلوكك

• بيضحكني
التفاعلات: فحل هايجان
خافي ومتعمليش كده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%