NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خايفه جدا 😅♥️

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
وسخنا وحصل تجاوزات بسيطه بس انا خوفت ماعرفش ليه
ومشيت وسيبتها
ومن ساعتها واحنا مش بنتعامل طبيعي واوقات كتير بتتحرش وتحسس علي جسمي
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007 و Mina mohsen
لا متعمليش حاجة معاها

انا فى الجامعه كنت بستحمى دايما مع صحبتى
و نلمس بعض و بعد كده كنا بنمارس مع بعض
و لحد دلوقتى اتجوزنا و لسه بنقابل بعض و بقينا
أصحاب جدا
الموضوع لذيذ
طب حلو الكلام ده يبختها بيك ياملبن😉😂

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
ادخلي في السحاق اكتر واستمتعو مع بعض طالما انتي حابه الموضوع ومستمتعه

لوانتى حابة الموضوع كتجربة وتنهى عادى

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
دي متعة ماتحرميش نفسك منها،،،، ولو بتحبي جوزك خليه يعرف وممكن يتفرج عليكم وهيكون سعيد اكتر بيكي وبصاحبتك

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
يعني من اللي انا شايفه في التعليقات عاوز اقولك انتي والبنات حاجه هو احنا مقصرين معاكم 😂اي اللي انتو فيه ده امال احنا روحنا فين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%