NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
280
مستوى التفاعل
5,435
الإقامة
السعوديه
نقاط
5,402
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت








صحيت الصبح بعد لما نكت مرات ابويا وفتحت منار صحيت الساعه 10 كانو قاعدين بيفطرو
قولتلهم طب صحوني مرات ابويا قالتلي قولت مدام انت لسه نايم تبقي نايم تعبان وبتضحك
قولتلها ولا تعبان ولا حاجه ده انا اهد جبل
وبص ل منار وهيا تبصلي وفطرنا وزوبري وقف ف البنطلون لما فكرت بس ان انا فتحت منار وهنيكها ف اي وقت ف كسها
وزوبري عمل خيمه وانا ببص ع بزاز مرات ابويا الي نصها مكشوف وبويا لمح زوبري وماتكلمش ومراتو بتلم الاكل وبزازها بتطلع اكتر وجوزها بيبص عليهم وزوبرو وقف كمان وانا بضحك وقولتلها هدي اعصابك شوي بيقولي اعصاب ايه
قولتلو اعصابك وقفت وبضحك وهيا بتمشي وطيزها بتلعب ف العبايه وقولتلو ادخل وراها المطبخ وهدي اعصابك بس خليها تكتم صوتها وانا هخلي بالي من منار قالي يعني ايه ضحكت وقولتلو لو مدخلتش هديت اعصابك هدخل اهديها انا وبضحك وهو شاف زوبري وقف بصلي ودخل المطبخ لمراتوو وانا قعدت جنب منار بقولها صباحيه مباركه ياعروسه وهيا بصتلي وبتقولي هتتجوزني ضحكت وقولتلها لا مش هتجوزك هنيك فيك بس وبضحك هيا زعلت قولتلها طبعا هتجوزك وقريب هخطبك وقولتلها شوفتي امك عملت في ايه وزوبري وقف وشديتها ع زوبري وقعدتها عليه وزوبري راشق ف طيزها

قولتلها دلوقتي كسك بقي بتاعي وهنيكو ف اي وقت وهيا بتتحرك يمين وشمال ع زوبري بقولها براحه هتفرقعي زوبري تحت طيزك قالت احترم الفاظك قولتلها حاضر روحت حطيت ايدي ع بزازها افعص فيهم وايدي الشمال دخلت تحت الكلوت وحسست ع كسها وبقيت ادعك في وهيا دابت خلاص وسمعنا صوت مرات ابويا ف المطبخ بتتناك وبتعلي صوتها وابويا بينيكها وانا بحسس ع كس منار وروحت مدخل صباعي ف كسها وفضلت انيكها. كان كسها سخن اووووي وهيا دايخه من الي بعملو فيها وهيا ومعقده ع زوبري وصوابعي ف كسها وهيا نزلت ع صوابعي وغرقت بنطلونها وهيا خافت حد يشوفها كده قامت تجري ل اوضتها وانا فضلت قاعد وزوبري صاروخ
وبعد شوي ابويا خرج عرقان وانا بضحك قولتلو اسد طول عمرك وهو قعد جنبي وشايف زوبري وقف وبعدها مرات ابويا خرجت من المطبخ شعرها متنعكش وعلي بزازها لبن بسيط من لبن ابويا وانا ببصلها ابويا مخدش بالو وانا ببص عليه وبضحك وهيا مش واخده بالها وابويا لما بصلها شاف البن لسه ع بزازها وهو بيقولعا امسحي ياشيماء قالتلو امسح ايه وانا بضحك
وهيا اخدت بالها وقالت احيه وبتضحك وراحت اخدتها بايديها وبلعتها وبتمص صباعها كانو زوبر وانا زوبري بقي صاروخ وقف وهيا بتقولي بتبص ع ايه مردتش عليها وبزازها بتهز من اي حركه ليها وطيزها الملبن وهيا مسكت الريمود بتقلب وحطه رجل ع الانتريه ورجل ع الارض وفاتحه رجليها كسها واضح اووي وهيا عمله نفسها مش واخده بالها وهيا بتفرجني ع جسمها حته حته وشغلت اغاني وقالت ل ابويا عايزه ارقص قالها ارقصي ياحبيبتي وهيا قامت ترقص وبزازها الي عملين ينطو من القميص وتدخلهم تاني ووانا زوبري
خلاص وانا وابويا بنتفرج وابويا يبص لمراته ويبصلي ويبص لزوبري وهيا بترقص والقميص بيترفع لفوق وطيزها بتترج اودامنا
ولما الاغنيه خلصت قالت اااااه بحب الرقص اوووي وراحت قعدت ع حجر جوزها
وقالتلو عجبتك ياحبيبي قالها ايووه اوووي
بصتلي وقالتلي رقصي حلو قولتلها ايوه بس مش اوي يعني قالتلي ماهو باين اهو وبتضحك وبتبص لزوبري ابويا اخدها ودخل اوضتهم انا دخلت ع منار وكانت قاعده ولبسه قميص نوم وتحتو كلوت وستيان قالتلي اتاخرت ليه انا قلعت هدومي كلها وطلعت ع السرير ووقفت وهيا مسكت زوبري مص كانها محترفه وفضلت تمص وانا كنت هيجان من الي شوفتو بره وبعد شويه نزلت لبني وهيا اخدتو ف بوقها

H8X47gs.md.jpg
وبلعت لبني ززوبري لسه وقف
وهيا نزلت تكمل مص ف زوبري وانا نيمتها ع السرير وقلعتها الكلوت وكسها الي شبهه الورده المفتحه كان مبلول دخل صباعي ف كسها صباعي خرج بعسل من كسها نزلت لحس ف كسها وببوس شفايف كسها ورفعت قميصها لفوق وقلعتو ليه
وقلعتها الستيان ونزلت ع بزاز مص وانا مسكت زوبري ودخلت راسو ف كسها وهيا زي التعبان تحت مني وبمص بزازها وهيا تقولي ابوك هيدخل علينا وانا مش برد عليها وراس زوبري ف كسها ودخلو لنصو وخرجو تاني وهيا حرام عليك ارحمني وانا طلعت ابوس شفايفها وهيا مسكت دماغي وبقت تبوسني جامد وبقت تشفط لساني وانا دخلت زوبري وهيا بتبوسني لحد لما دخل كلو ف كسها هيا كانت كل ماتاجي تصوت ارجع ابوسها عشان الصوت لحد مابقيت ارزع ف كسها جامد والسرير طلعلو صوت وغيرنا الوضع وبقت رفعه طيزها لفوق ووشها ف السرير
دخلت زوبري ف كسها وايدي ع طيزها اضربها ونيكها جامد وهيا نزلت ع السرير
وانا بنيكها جامد وهيا مستحملتش تفصل ف نفس الوضع راحت نامت ع وشها وانا فوقه وزوبري ف كسها ونمت عليه بالكامل وبقيت بوسطي انيك فيها وهيا اااااه اااااااااه وانا ولا ف دماغي صوتها
وانا زوبري بيخبط ف رحمه وهيا مع كل دخله صوتها يزيد وزوبري يشد اكتر غيرنا الوضع ورفعت رجليها ع كتفي وفضلت انيكها ف كسها وهيا تصرخ ااااااه كسي كسي براحه
وانا بنيكها ولما حسيت اني قربت خرجت زوبري وحطيتوو ع كسها وبقيت انزل ع كسها

H8jxcEQ.md.jpg
ونزلت ع كسها وهيا دعكت لبني ف كسها ونمت عليه وفضلنا نبوس ف بعض وطلعت بزوبري ع وشها وهيا نايمه ودخلتو ف بوقها وهيا بلعتو وبقت تمص في ونضفتو وانا لبست وسيبتها وطلعت كان ابويا قاعد ف اوضه الجلوس
ضحك وقالي تعالي جنبي تعالي وانا كنت قلقان
قالي ناوي تتجوزها ولا هتخلع قولتلو ناوي
قالي **** ينور يامعلم وبيضحك
ومراتو طلعت من الاوضه لبسه عبايه لزقه ف جسمها وحلماتها الاتنين برزين منها وطيزها بترقص ف العبايه وانا ببصلها وهيا قعدت جنبي
وقالتلي براحه شويي ع البنت هتفضحونا
ضحكت وقولتلها احنا الي هنفضحكم ده صوتكم بيوصل لاخر الشارع بذات صوتك انتي ضحكت بمرقعه وقالت اصل مابكونش قدره استحملو
بقولها هو مين قالت ابوك ياواد
وانا ببصلها وقالت لجوزها هدخل اعملكم شاي
وانا ببص ع طيزها وابويا بيبصلي وماتكلمش
وبعد شوي قالتلي تعالي ياعبدو عايزاك
قولتلو عايزه ايه دي قالي روح شوف
دخلت عليه المطبخ ومسكت طيزها قالت براحه
وعطتني وشها ولسه بتتكلم كنت ببوسها وهيا بتبعدني ولما شبعت من شفايفها مسكت حلمت بزازها الاتنين اقرصهم وهيا ااااااه براحه ايدك جامده قولتلها انتي لبسه ليه كده
قالتلي ابوك هو الي شجعني البس كده اودامك ابوك بيهيج لما يشوفك بتبصلي وزوبرك وقف
ولما بيكون بينكني بكلمو عنك وبقولو ياجي ينكني معاك وقتها بيكون احلي من مليون فياجرا
قولتلها يعني هو قالك تلبسي كده قالت ايوه
وراحت مسكه زوبري وقالت هو بيحب يشوف زوبرك وقف عليه مش بيقدر يستحمل وينكني علطول وانا قرصت ع بزازها جامد قالت اااااااه
قالها ف حاجه ياشيماء قالتلو لا بس اتلسعت اوي
قالها اتلسعتي فين بصتلي وقالت بصوت واطي ف كسي واتا زوبري وقف وهيا مسكتو وتقولي عايزاك تطلع كده وقالتلي بس قولي عجبك الرقص
قولتلها اوووي بس كان نفسي تعملي زي افلام السكس قالت ودول بيعملو ايه قولتلها تقربي ببزاوك دي ع وشي وترقصي طيزك ع زوبري وانا قاعد قالت ااااح الفكره نفسها تجنن هبقي اشوف
وانا طلعت وزوبري وقف وهو يبصلي
وهيا جات بالشاي وحطيتو اودامنا وبزازها
تجنن وراحت قعدت جنب ابويا
وزوبري وقف وهيا بتبصلو وتحسس ع زوبرو وكانها مش عرفه ان انا شايغهم يعني
وانا بشرب الشاي وزوبري وقف وانا وقفت وقولتلهم هقول ل منار حاجه وجاي
دخلت ع منار قولتلها ابويا عرف كل حاجه هيا خافت قولتلها ماتخفيش قالي مدام هتتجوزها خلاص وطلعت جنبها وقالتلي مالك قولتلها امك البوه فضلت تهيج فيا لما زوبري قام تاني
ضحكت وقالت تحب اريحو ليك قولتلها اعطيني بزك هيا خرجت بزازها وانا نمت فوقها وقفشت ف الاتنين وفضلت امص فيهم لحد لما سمعت صوت بره طلعت ابص براحه شوفت ابويا نايم ع ضهرو ف الارض ومراتو ركبه ع زوبرو وعماله تصرخ
وانا ببص عليهم ومنار وقفت جنبي بتبص وبعد شويه قالتلي بتبص عليهم ليه انا همتعك ياحبيبي واخدتني ع السرير وقلعت هدومها وبتقلعني وانا بساعدها ونزلت تمص زوبري ومصها يجنن فضلت تمص ف زوبري وانا نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها ونزلت لحس ف كسها وطيزها وهيا بتدلع بصوتها وانا دخلت صباع ف طيزها والتاني وهيا ااااه ااااه
وروحت نايم عليها وزوبري راشق ف طيزها وقعدت ابوس ف رقبتها وضهرها وورفعت زوبري لفوق ومسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها ودخلت الراس وهيا كانت بتقولي بلاش بلاش وانا ولا هنا دخلت نصو وهيا ااااااااااه اااااااااه
صبرت دقيقه وبعدين دخلتو كلو وانا نايم عليها وزوبري ف طيزها وهيا بتتوجع بقيت اطلعو ودخلوو براحه وهيا بقت بتتجاوب معايا وانا
بنيك ف طيزها لحد لما سمعت منها اااه كمان انا زوبري شد زبقيت انيك فيها وكانت ضيقه اوووي وانا بهبد ف طيزها وهيا تقولي فشخت طيزي وكسي وانا بنيكها قولتلها انيك كسك شويه قالت لا خليه ف طيزي وانا بنيكها هيا ااااح ااااه طيزي مش حسا بيها وانا بنيكها طلعت زوبري من طيزها عشان ترتاح وانا نايم فوقها وببوس رقبتها وقالتلي دخلو تاني طيزي بتاكلني اوووي
قولتلها فنسي انا وفاعد ع ركبتي وهيا رفعت طيزها شوي وروحت مدخلو ف خرم طيزها وهيا ااااااه وانا بقيت انيكها ف طيزها وهيا اااااه ااااااه

H8ktOcG.md.jpg
وضرب طيزها لما احمرت وزوبري ف طيزها لسه ضيقه ومكنتش عايز اخرجو من طيزها ابدا
فضلت انيك ف طيزها وهيا اهاتها مسمعه الي ف الشقه كلو وانا عايزه تصرخ اكتر
زهيا نزلت ع الفرشه وكانت عماله تدعك ف كسها وانا بنيك طيزها وحسيت اني خلاص دخلت زوبري للاخر ولبني نزل ف طيزها وهيا بتقول نااااار لبنك نااااار ف طيزي وانا خرجت زوبري
ولبني خرج علطول من طيزها

H8kbSC7.md.jpg
طيزها بقت تقفل وتفتح ومنظرها يجنن مسكت طيزها احسس عليها وضربها وهيا رفعت نفسها وانا حضنتها وقعدت ع طيزي وهيا قعدت زيي وبقت مابين رجلي وفضلنا نتكلم وحضنها وكنت بدعك ف حلماتها وبزازها قولتلها تعالي نتشطف مع بعض قالت بلاش روح انت الاول وقفت وقالت اصبر قربت مني زي الكلبه ع رجليه وايديها
وزوبري اخدتو ف بوقها تمصو وكان نايم وبقي بيلمع لبست هدومي وطلعت مكنش ف حد ف الصاله وباب الاوضه مفتوح ابويا كان نايم جوه
دخلت الحمام مرات ابويا كانت وقفه بتبصلي قالت تعالي وقفل الباب وراك
قولتلها انا مش هعمل حاجه قالتلي مش هتعمل حاجه بس تعالي شطفني وانا هشطفك
شغلت الدش ودخلت معاها وبقيت ادعك جسمها كلو حته كسها من جوه وقالتلي تعالي اشطفك بقي هيا مسكت كل حتي في دعك
وزوبري نص ساعه بتغسل في وكان وقف وكانت بتخطف مصه منو وتفضل تدعك في
وقولتلها عايز اخطب بنتك وقفت اودامي وقالت بجد قولتلها ايووه بجد هجيب الشبكه ونخطبها هنا وتبقي خطيبتي وبعد فتره نكتب الكتاب عشان اكون بنيك ف الحلال قالتلي اخطبها وبعد شهر اتجوزها ومش هنعمل فرح ولا حاجه احنا اصلنا مالناش قرايب وانا وبوك مفيش غيركم هنا واتجوز ف الاوضه وكده كده البيت باسم بنتي
واحنا مش هنعيش طول العمر يعني
قولتلها انزلي مصي زوبري قالت عنيه ياجوز بنتي ونزلت ع زوبري بلعتو وانا مسكت دماغها وبقيت انيكها بعنف وهيا بتتخنق وانا بنيك بوقها وهيا بتعمل صوت وفضلت تمص زوبري 10 دقايق ونزلت ع وشها وبلعت شوي واتشطفنا تاني
وقالتلي ابوك لما سمع صوت البنت وهيا بتتناك فضل ينيك في نزل ف كسي مرتين وتعب ونام
قولتلها عايزك تركبي ع زوبرو واحنا قاعدين مره كده حطيه اودام الامر الواقع قالت اصبر عليه وانا همتع عينك بالي هيحصل خرجنا ملط انا دخلت لاوضتي وهيا لاوضته لبست بوكسر وطلعت ع اوضه منار وكانت نايمه ع بطنها وفاتحه رجليه
ضحكت وبقولها نايمه كده ليه
قالت طيزي وجعاني اووي قولتلها شويه وتبقي حلوه يامراتي ياعسل وبضحك
قولتلها عايز اخطبك قالت بجد قولتلها ايووه بجد
وقولت ل امك ووفقت وقالتلي اتجوزك ونعيش هنا انتي ايه رايك تتجوزي وتخلفي ونعيش هنا ع مانشوف بيت لوحدنا ولا نصبر قالت لا نتجوز وخلف منك قولتلها تمام وبقيت ابوس فيها ودخلت علينا امها وشافتنا كده وقالتلي كفايه بقي ودخلت ع بنتها تبوسها وتقولها مبروك ياحبيبتي عايزه اشوف ولادك وقالتلها قومي قالتلها مش قدره قالتلي انت نكتها من طيزها قولتلها ايوه امها راحت تفتح طيزها وكانت ملتهبه قالت ياخربيتك بتنيك وخلاص وراحت جابت مرهم وحطتو ع صباعها وبقت تدخلو ف طيزها وحولين خرم طيزها وقالت لمنار ماتلبسيش كلوت ياحبيبتي ونامي زي مانتي كده وانا هقفل الباب عليك من بره عشان محدش يدخل عليك ولما تعوزي تخرجي ضروري خبطي وانا هفتحلك خرجنا وقعدنا ع الصاله وقعدنا نتكلم وانا حسست بايدي ع بزازها الي طالعه من القميص وفعصهم وهيا تبصلي وقولها جامدين بزازك قالتلي ابوك بيحب يمصمص فيهم اووي قولتلها وانا مش برحم بزاز بنتك قالتلي عايزه اشيل عيالها قولتلها عنيها هفشخ كسها نيك ونزلك في حمام لبن
وقالت انا دخله انام جنب ابوك وانا قولتلها وانا هدخل انام كمان قولتلها ماتاجي تنامي معايا
قالتلي اخاف منك قولتلها قولتلها خافي من زوبري مش مني قالت بس ياوسخ انت لما تتجوز منار هتبقي اتجوزت اتنين مش واحده قولتلها عارف وهجمعهم مع بعض ف سرير واحد راحت عند باب اوضتها وعطتني طيزها ورفعت قميصها وبتفتح طيزها وبان خرم طيزها وكسها وقالت تعالي نكني ف طيزي وبتضحك وانا بعمل نفسي بجري عليه دخلت علطول وانا دخلت اوضتي نمت وصحيت بعد العصر كانو كلهم صاحيين اتغدينا وشيماء عطتني 5 الاف جنيه قالت دول تجيبو بيهم الشبكه قولتلها معايا فلوس قالت عرفه شوفتهم غصب عني وانا بروق اوضتك
خود دول عليهم وجبلها حاجه حلوه
قولتلها مش عارف اقولك ايه قالتلي ماتقولش حاجه انت جوز بنتي قولتلها وجوزك ضحكت وقالت وجوزي كمان قولتلها انهارده ليكي احلي مص بزاز ف الدنيا ف مش هسيبهم غير لما ينزلو لبن قالت تحت بس الي بينزل قولتلها يبقي هفضل امص ف الي تحت لحد ماينزل
قالتلي انت بذات اول مابتلمسو بينزل لوحدو روحت حطيت ايدي ع كسها وقولتلها تعالي نشوف قالت ابوك بره قولتلها وايه يعني وانا فضلت ادعك كسها ورفعت عبايتها وحطيت ايدي ع كسها وبقولها مش بتلبسي كلوت ليه قالت وهلبسو ليه وانا دخلت صباعي الوسطاني ف كسها وهيا اااح اااه بصوت واطي وبدعك ف زنبورها لحد ماهيا نزلت ع ايدي وانا دعكت عسلها ف كسها وبقت وقفه بترتعش وانا خلصت ومسحت ايدي ف عبايتها وخرجت وقولت ل ابويا ع حوار الفلوس قالي مش مشكله ياحبيبي وانا زوبري كان وقف وهو شايفو وانا وقفت عشان ادخل الفلوس ف الاوضه ودخلت اطمن ع منار فتحت الباب كانت وقفه اودام الدولاب

H8vofeV.md.jpg
روحت حضنتها من ورا وبقولها وقفه ليه كده وايه الجمال ده قالت بدور ع حاجه البسها قولتلها ليه رايحه فين قالت مفيش هطلع اقعد معاكم
قولتلها خليك قاعد هنا بلبس ده يجنن عليك قالت انت علطول كده زوبرك وقف
قولتلها اصلو بيعشقك قالت بيعشقني انا بردو
قولتلها وكسك وطيزك وبزازك وبواق
حطيت ايدي ع كسها كانت مش لبسه كلوت وبلعب ف شفايف كسها وهيا مغمضه عنيها وايد كانت ع بزها وحسيت انها مش ف وعيها بس مكنتش عايز انيكها زوبري عايزو يرتاح
فضلت ادخل صباع ف كسها ووحسيت ببل ف كسها كاني حطيت صباعي ف برطمان عسل
بقيت انيكها بصباعي وهيا دايخه وشيلتها براحه وقعدتها ع السرير هيا سندت ضهرها وقلعت قميصها ورفعت رجليها كانها بتقولي يلا دخلو

H8vzyXI.md.jpg
وانا طلعت ع السرير وقربت من كسها ابص علي وع منظرو الي يجنن وبنفخ في وشكلو يهبل كنت عايز ادخل زوبري في علطول بس قولت بلاش قعدت اتفرج ع خرم طيزها وكسها الي يجننو

H8vIAdb.md.jpg
حطيت ايدي ع كسها احسس عليه
ونزلت في لحس وهيا اااااااه وانا بلحس خرم طيزها وكسها وبقيت امص زنبورها وهيا تشد ف شعري وانا بقطع كسها من شد شفايفها وعض زنبورها وبشد شفايف كسها براحه
ودخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بيهم

H8vT6cg.md.jpg
kوهيا ااااااه ااااااه وانا بنيكها بصوابعي وصوتها عالي وكسها ضيق لسه وفضلت الحس كسها ونيكو ف نفس الوقت وكسها بقي بيترتعش ووهيا اااااه ااااه وراحت نزلت عسل مكنش كتير وانا دعكتو ف كسها وخرم طيزها وهيا نايمه زي القتيله
وقولتلها تعالي يلا البسي قالت مش قدره اقوم قولتلها انا معاك يلا وقفتها ملط ولبستها ستيان وكلوت وترنج بيتي وعبايه بيتي وسعه ولبستها وربطت شعرها قولتلها اوعي ف يوم تخرجي لبسه حاجه ضيقه وابويا بره هقوم قتلك
قالتلي حاضر وبتضحك وقالتلي بحبك وحضنتني واخدت تبوسني وتقولي امتي تنزلهم ف كسي عايزه اخلف منك
قولتلها لما نحدد معاد الفرح بس قالتلي مش لازم فرح نكتب كتاب وخلاص قولتلها ماهو ده الي هيحصل قالتلي مالناش قرايب هنا ولا انتم كمان
قولتلها يلا نطلع وطلعت معاها وامها وابويا قاعدين سلمنا عليهم وهيا قعدت جنبي اخدت دماغها ع صدري وقولت انهارده هنجيب الشبكه والشهر الجاي هنكتب الكتاب وكانو فرحنين
وبليل نزلنا كلنا جيبنا الشبكه وطلعنا ولبستها الشبكه فوق وامها قعدت ترقص وابويا يسقف قولتلو خود مراتك شكلها تعبانه ادخل ريحها وسيبني لوحدي راح قام واخد مراتو ودخلو وانا حضنت منار ونزلت فيها بوس وهيا مبسوطه
ودخلنا اوضتها وقلعتها العبايه وقالتلي نزلهم ف كسي بقي عايزه احس ان في حاجه منك جوايه
قولتلها الي تؤامري بيه قلعت وقلعتها كمان ونزلت عليه بوس ومص بزاز ونزلت الحس ف كسها وكنت بمصمص ف زنبورها كان ليه طعم تاني وهيا نزلت عسلها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه وبصالي وانا بقيت انيكها جامد وعنيها بتشرق وتغرب وانا بنيكها جامد وهيا اااااه ااااااه مسكت رجليها وخليتها عن صدرها

H8vcbF2.md.jpg
وفضلت انيك ف كسها وكسها بيحمر اكتر من الاول من كتر النيك وانا بنيكها وشايف بزازها الي عماله تتهز زي الجيلي وانا بنيكها وهيا ااااااااااه خرجو خرجو وانا ولا هنا كنت هنزل كمان ومردتش اخرجو وفضلت انيك وهيا اااااااه وحسيت بعسلها محاوط زوبري ف كسها مقدرتش استحمل روحت منزل لبني كلو ف كسها وهيا ااااااح نااااااار اااااااااه ايووووووه كلو ف كسي حبلني خليني حامل منك ولما خرجت زوبري طلع منها لبن كتير اوووي

H8vlEts.md.jpg
وهيا بتنهج وانا بزوبري اخدت البن ودخلتو تاني ف كسها ونمت عليها وفضلت انيكها تاني ف كسها وهيا ااااااااه خلاص مش قدره وانا نزلت تاني ف كسها ونمت جنبها وبعد شويه امها دخلت علينا وشافت كس بنتها كلو لبن علطول بقت بتلحسو وتبلعو ع طول ونضفت كس بنتها وقالت ل بنتها مبروك ياحبيبتي هتبقي ام وشيل عيالك
وفضلنا كده انيك فيها كل يوم ونزل ف كسها والدوره اتمنعت من عندها وعرفنا انها حامل وكتبنا الكتاب واتجوزنا ووزعنا جاتوه لسكان العماره واتجوزت منار وكنت بنيكها مع امها وكانت امها بتشجعني انيكها اودام جوزها بس انا مكنتش عايز اكسر عين ابويا هيا كانت بترقصلنا انا وابويا وكنت بنيكها ف المطبخ وبويا عارف ان انا بنيكها وكان بينيكها لما تخرج من المطبخ ف الاوضه ومراته بتحكيلي انه بيهيج اووي لما بيشوف لبنك ف كسي ومراتي بطنها كبرت وكنت بنيكها ف اي حته ف البيت وابويا وامها ف الشغل وكانت مرات ابويا بتقول ل ابويا اودامي زوبر ابنك اكبر من بتاعك وبتضحك وابويا بيضحك وتقولو عايزه زوبركم انتم الاتنين مع بعض في كسي وطيزي وكل يوم كلام من ده بس انا رافض انيكها اودامو
وكانت بتتفق معاها ان هو يشوفني وانا بنيكها
يعني ف يوم كنت قاعد ف الصاله ولابس شورت وهيا طلعت بقميص نوم لنص فخادها ونص بزازها خارجه وراحت قعدت ع زوبري لما وقف خرجتو وحطتو ف كسها وفضلت تنط عليه وبعدها ابويا خرج وزوبري ف كسها وقال ايه هو مش واخد بالو وبيقولها انزلي من ع رجلو وهيا تقولو جوز بنتي وانا حره معاها وتفضل تنط براحه لحد مانزل ف كسها وهيا كانت تقوم من هنا وتقعد عليه وتطلع زوبرو وتنيك نفسها وانا اعمل مش واخد بالي
ومراتي خلفت ولد وابويا كبر وابني كبر وحماتي ابويا مكنش بيقدر ليها وكنت بنيكها انا وشبعها ومراتي كانت موافقه انيك امها عشان ترتاح
وبويا طلع معاش وتعب وبعد فتره مات
ومالمستش مراتو من 6 شهور تقريبا وكانت وصلت للخمسين سنه وابني بقي عندو 7 سنين والبنت سنتين وحماتي رجعت انيكها تاني والعيال نايمه ومراتي حماتي بيتساحقو وانا كنت بنيكهم وحماتي بعد فتره ماتت كانت تعبت
وفضلنا انا ومراتي ف الشقه وكان معانا 4 عيال 3 ولاد وبنت ومراتي كل يوم
ومراتي جسمها مربرب دلوقتي ولما العيال بينامو بفضل انيك فيها طول اليل

H8vVDxt.md.jpg
وهيا كانت بتحب النيك زي امها وكانت بترقصلي وفضل انيك فيها وهيا مكنتش بتقولي تعبت لا بقت بتحب النيك اووي وانا بنيكها كل يوم ونزل ف كسها وخلفت كمان بنت جات غصب عننا كده بس طلعت احلي واحده ف عيالي كانت زي القمر
وحاليا العيال كبرت وف المدرسه
وانا بكتب القصه دي ومراتي بتمص ف زوبري
واسيبكم بقي عشان هقوم هقوم انيكها قبل العيال مايرجعو من المدرسه

ودي صوره جسم مراتي دلوقتي وهيا بتهيجني عشان انيكها انهارده

H8ve7yb.md.jpg
وده كسها الي خلف 5 عيال

H8veOtR.md.jpg
وده احلي وضع هيا بتحب تتناك منو

H8veQol.md.jpg
كنت بنيك كل يوم في كسها وف طيزها وهيا بقي عندها 30 سنه وانا 35 سنه
ولسه بنموت ف بعض وبنيكها كل يوم كانو اول مره بنيك بعض سلام بقي عشان عايز انام فوقها ونزل ف كسها سلام 👋

انتهت.......... ♥
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Moccha boy, menaa112233, karika syd و 80 آخرين
نزل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Casperphantom، Almalim kimoo و صاحب نفسي
عاش
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت



لو عجبتكم هنزل باقي القصه قبل العيد
استمر حلوة فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
عاش يا ريس استمر و ياريت تخلص كل قصصك مره واحده و ابدا في الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
تمام
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
حاول انك تخلص قصه اسماء وعائله جوزها
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
قصصك دايما حاجه خيال بجد تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
عاش قصة تحفة ودايما رجالة السويس مشرفة 👏🤝👍🥰😍❤️🖤
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
جامده اوووووي
كمل يابرنس وياريت تكتر صور كمان
وياريت تعرفني انت منين من المنصوره لاني من المنصوره
حاسك من طلخا من قريه تبعهم 😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
جامده اوووووي
كمل يابرنس وياريت تكتر صور كمان
وياريت تعرفني انت منين من المنصوره لاني من المنصوره
حاسك من طلخا من قريه تبعهم 😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
هههههه لا من طلخا نفسها
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
هههههه لا من طلخا نفسها
هههههه فين ف طلخا
التقسيم والا المفارق والا السوق التحتاني والا معرض العواضي 😂😂😂😂😂😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت



لو عجبتكم هنزل باقي القصه قبل العيد
كمل يغالي
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و صاحب نفسي
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت



لو عجبتكم هنزل باقي القصه قبل العيد
جميلة القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت



لو عجبتكم هنزل باقي القصه قبل العيد
جميل ننتظر بقية القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
حلوة اوي اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
عظمه على عظمه يا فنان كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا من السويس كنت عايش مع ابويا هناك بعد موت امي وحصل مشاكل بين ابويا وعايلتو فسافرنا للمنصوره احنا كان معانا فلوس والدنيا حلوه يعني اجرنا شقه ف عماره
عند الجامعه كده كانت غاليه بس في مكان حلو
انا عبدو عندي 23 سنه وابويا محمد عندو 50 سنه ابويا موظف وانا صنيعي سيراميك
قعدنا ف المنصوره 3 شهور كانت العيشه صعبه شويه بسبب الاكل والغسيل والخ الخ
مفيش حد يعملنا حاجه ف ابويا طرح عليه ان هو يتجوز واتا طنت مفكر انه بيهزر بس طلع بيتكلم جد ابويا عايز يتجوز وبصراحه انا وفقتو بس قولتلو هتتجوز هنا ف نفس الشقه الي انا بنام فيها قالي ايوه انت عندك اوضتك وانا ف اوضتي واتفقنا وقولتلو لسه هتشوف عروسه قالي العروسه معايا ف الشغل
قولتلو ايوه انت مظبط كل حاجه
قالي دي معايا ف الشغل ارمله جوزها مات بس معاها بنت 20 سنه ف الجمعه
وعندها شقه قولتلو طب والبنت هتقعد فين وانا هقعظ فين بردو قالي ماهو ده الي محيرني
وقالي ايه رايك ناجر الشقه الي قصدنا ونتجوز فيها انا وهيا ضحكتلو وقولتلو طب والبنت هتنام ف شقتي قالي خلاص اتجوزها وضحكنا قولتلو خلاص ناجر الشقه وانت تتجوز فيها والبنت تنام ف اوضه وانا ف الشقه دي
قالي خلاص بكره هفتحه ف الموضوع ونشوف
نمت صحيت الصبح طلعت ع شغلي كنت شغال مع واحد عند المجزر
كنت بروح المغرب لما روحت لايت جزمتين اودام الباب بتاعنا وانا فتحت الباب بالمفتاح ودخلت لايت ست ف الاربعين كانت قمحيه شوي ووشها حلو وجسمها مليان بس مش اوي لبسه بنطلون جينز وقميص طويل لتحت طيزها
ومعاها بنتها كانت قمر وجسمها كيرفي اوووي وبيضه اول ماشوفتهم عرفت انهم هما
سلمت عليهم والام اسمها شيماء والبنت منار
شيماء 43 سنه ومنار 20
قولتلهم بعد اذنكم هدخل اتشطف وجيلكم
دخلت اتشطفت ولبست وقعدت معاهم وبصراحه كنت حابب اتكلم معاهم اووي وكنت كل شويه ابص ل منار زي القمر شعرها جميل اووي اسمر ف لون احمر بسيط ووشها ابيض ولبسه بنطلون جينز ملزق عليه وقميص وبزاز هتنط منو
اتكلمنا ف حوار الجواز واتفقنا ع الجواز
وقولتلهم دلوقتي سيبو الشقه بتاعتكم وتعالو تاجرو هنا بقي قالتلي لا ليه هاجر ليه وانا عندي شقتي قولتلها خلاص اتجوزو فيها وانا هفضل زي منا هنا قالتلي وده ينفع الشقه علي 200 متر شقه كبيره ورثها عن جوزي فيها 3 اوض كبار انت ف اوضه ومنار اوضه وانا وابوك ف اوضه ونعيش فيها احسن من الاجار
ضحكت وقولتلها ويحصل مشاكل بينك وبين ابويا تقومي طرداني منها ضحكنا كلنا قالتلي **** مايجيب مشاكل قولتلهم الي انتم شايفينو اعملوه
واتفقو ان الجواز الشهر الجاي عند الماذون ومعانا شاهد معايا وخلاص
وطول الشهر بقينا نقضيها عزومات واتعرفت ع منار جامد وبقينا نطلع نتفسح كللنا مع بعض وابويا كان مع شيماء وانا مع منار
وقولتلها انتي مش بتحبي قالت لا مش بفكر ف الكلام ده وبقيت اعجب بيها شوي
وعده الشهر وفعلا روحنا عند الماذون كتب الكتاب وبقينا فرحنين دخلنا الشقه كنا مشغلين اغاني
وشيماء فضلت ترقص مع ابويا وبزازها عماله تنط مع العبايه وانا ومنار بنضحك ونسقف
قربت من منار وبقولها انا خايف ع ابويا اووي
قالت ليه قولتلها مش هيستحمل امك
ضحكت اووي وقالتلي تصدق عندك حق
قولتلها تعالي ننزل نتمشي شويه ونسيبهم برحتهم
قالتلي يلا قولت ل ابويا انا هنزل مع منار شويه وانت خود راحتك قالي ماشي ياحبيبي
اخدت منار ونزلت وبقينا ماشيين ع البحر من عند عمر افندي لحد كبري طلخا نتكلم وانا ماشي جنبها وقفنا اودام البحر شويه
وقولتلها ياتري بيعملو ايه دلوقتي وبضحك قالتلي بس ياقليل الادب
قولتلها انا خايف ع ابويا يحصلو حاجه امك جامده عليه ضحكت
قالتلي هما ممكن يجيبو عيال
قولتلها مستحيل امك كبرت
مشينا شويه روحت ماسك ايديها بايدي هيا بصتلي وانا ببصلها وبقولها انا معجب بيك اوي
هيا ماتكلمتش صوابعي كتفت صوابعها ولايت ايديها مسكت ايدي
قعدنا ع استراحه اودام البحر
قولتلها تعرفي احلي شهر قضيتو ف حياتي معاكي هيا سكته مش بترد تبصلي وتلف وشها تاني
قولتلها يلا نروح بقالنا ساعتين اكيد خلصو وضحكت قامت قولتلها تعرفي انك زي القمر
قالتلي شكرا ضحكت وقولتلها ايه رايك نروح للماذون دلوقتي ويجوزنا انهارده ضحكت وقالت بسرعه كده قولتلها حد يكون معاه القمر ده ومايتجوزوش قالتلي انا بدات اقلق منك
قولتلها انا حبيتك سكتت ومشينا وهيا ساكته
وصلنا تحت العماره طلعنا الدور التالت وقفتها اودام الباب قولتلها ايه مش هتردي علي
بصتلي وشكلها زي القمر
قولتلها خلاص فكري برحتك وردي علي وفتحت الباب ودخلنا وسمعنا صوت اهااات من الاضه هيا اتكسفت وانا ضحكت وقولتلها الحج طلع جامد
هيا قالتلي روح نام وسمعنا امها بتقول اااااه دخلو اووي وهيا بصتلي واتكسفت ودخلت اوضتها
وانا فضلت وقف شوي سمعتها وهبا بتقول ااااااه كمان كمان نيكني اووي يامحمد افشخني ف كسي انا محرومه اووي ماتنكتش من زمااااااان اااااااه
زوبرك يجنن ااااااه اااااااه ولايتها بتقول اااااااه نزل ف كسي نزل جووووه اااااااااه سخن سخن اوووي
وانا دخلت اوضتي وفضلت ادعك ف زوبري بس كنت متخيل منار مش امها وطيز منار
ونمت هيجان كانت الوقت اتاخر
صحيت الساعه 7 مكنتش عايز اقوم بس كان ورايا شغل وزوبري كان وقف لسه ضحكت وبقولو انت سهران من انبارح لوحدك وبدعك في لايت الباب بيتفتح علطول غمضت عيني وعملت فيها نايم وسمعت صوت مرات ابويا عبدو عبدو قوم عشان تروح شغلك وكنا ف الصيف وكنت بنام بشورت وفانله بس حسيت بخطوات جنب مني وحسيت بايديها بتهزني وزوبري وقف اوي عامل قبه وانا مش عايز اصحه لايت ايديها بتحسس علي راس زوبري وانا حاسس بزوبري صاروخ وشد اووي سمعتها بتقول ياخربيتك كل ده زوبر
ولايت ايديها بتمسك زوبري كلو
ايد واحده كانت ماسكه نص زوبري
لايت ايديهها التانيه مسكت نص زوبري من فوق وقالت ااااح كبير اوووي وانا زوبري هينفجر
وكنت حاسس اني هنزل روحت متحرك هيا شالت ايديها بسرعه ووقفت ثواني
وطلعت عند الباب وفضلت تنادي عليه لما صحيت قالتلي يلا عشان تروح شغلك وانا قولتلها ماشي
طلعت دخلت للحمام ضربت عشره عليها واتشطفت ولبست ونزلت الشغل وطول اليوم افكر ف الي حصل وهعمل ايه

روحت المغرب وكانو قاعدين سلمت عليهم وببص ل منار كانت لبسه ترنج بيتي وبزازها تجنن والبنطلون الي هيتفركت من ع طيزها
ومرات ابويا لبسه عبايه خفيفه وحته من خط بزازها واضح وابويا قاعد جنبها
وقولتلو عامل ايه ياعريس قالي تمام ياحبيبي
وقولتلهم انا هعمل شاي لنفسي اعمل لحد قالو لا
مرات ابويا قالت انا هعملك قولتلها لا بحب اعمل لنفسي ودخلت المطبخ ومكنتش عارف مكان السكر والشاي فناديت عليه جاتلي قولتلها فين مكانهم اخدتهم قلتلي هعملك انا قولتلها لا انا هعمل قالتلي خلاص اعملي معاك كوبايه
قولتلها عيوني ياقمر
قالتلي شكرا ياعسل
قولتلها هقولك حاجه بس دي سر بينا
قالتلي حاضر قولتلها بعد كده وطي صوتك انبارح صوتك كان مفضوح خالص
قالتلي انتو سمعتنا قولتلها ايووه
ده انا انبارح حبيت الجواز اووي بسببك وبضحك
قالتلي سمعت ايه وهيا بتبصلي
قولتلها سمعت وانتي بتقولي نيكني يامحمد وفشخني وانك محرومه لايتها بتعض ع شفايفها
وقالتلي اااه كنت محرومه اوووي انت مش غريب انت زي ابني ياعبدو انا مصدقت اتجوزت
قولتلها الي زيك المفرود يتجوز اتنين عشان يشبع
قالتلي ياريت كان ينفع
وانا بكلمها الميه غلت وقعت نقط ميه ع الارض
لايتها بتقول ااااح قولتلها مالك قالتلي اتلسعت
قولتلها اتلسعتي فين وزوبري كان وقف وهيا لمحتو قالتلي مش هقولك وعنيها كانت دايبه اووي
قولتلها وانا كمان اتلسعت قالت اتلسعت فين
مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري قولتلها هنا
وهيا بصالي وايديها مسكت زوبري جامد
وقولتلها عجبك وانتي مسكاه الصبح بصتلي وقالتلي لو كنت اعرف انك صاحي كنت متعتك
قولتلها كده كده انا الي همتعك بس مش دلوقتي امشي يلا قالتلي حاضر وخرجت وانا عملت الشاي وطلعت قعدت كانو بيسمعو فيلم المصلحه
كنت عمال ابص ل منار وهيا تبصلي
وقالت ياماما انا نازله شوي مع صحابي
قالتلها ماشي ياحبيبتي
منار دخلت تلبس وانا قاعد ولايت منار بتقولي تاجي معايا قولتلها عادي لو محدش هيشتكي
دخلت لبست وروقت ع نفسي وطلعنا وقولتلها ايه القمر ده تعرفي لو كنتي طلعتي لوحدك كده كنت هفضل قلقان وانتي بره
قالتلي عبدو انت بتحبني
قولتلها ايوه طبعا قالت حب جواز ولا عايو تتسلي بيه قولتلها اتسلي بيكي ازاي
عيطت وانا اخدتها ف جنب ومسحت دموعها وقولتلها احكيلي ف ايه قالتلي انا خايفه اوي
قولتلها ف ايه يابنتي قالتلي ف حاجه عايزه اقولك عليه انا قلبي وجعني اووي حسيت ان في حاجه قولتلها ايه قالتلي انا ف حد ماسك عليه صور قولتلها ازاي قالتلي انا كنت ف بيت واحده صحبتي ودخلت الحمام عندها ومكنتش عرفه ان في كاميرات بتصور وانا اتشطفت عندها عشان الجو كان حر واخوها كلمني وبعتلي الفيديو وقالي هفضحك الكلام ده من شهرين
قولتلها هو لمسك عيطت وقالت ااااه انا دمي غلي قالتلي بس معملش في حاجه هو فضل يمسك ف جسمي كلو والمره دي عايز ينام معايا من ورا
وانا مكنش في حد اقولو ف قولتلك انت
قولتلها طب اهدي بس يعني انتي دلوقتي ريحالو
قالت المفرود ايووه قولتلها هو لوحدو
قالت لا اختو معاها ودي صحبتي
قولتلها طب تعالي نروح عندو قالتلي هنروح نعمل ايه قولتلها ملكيش دعوه
انا كنت ناوي اضربو علقه مووت
انا طولي 180 وجسمي ناشف اووي انا شغال ف السيراميك وجسمي ناشف وايدي بالبلدي كده مزربه فضلت ماشي معاها دخلنا منطقه هاديه كده قالتلي بيتهم الي هناك ده
كان بيت دورين قولتلها كلميه وقوليلو انك تخت خليه يفتح البوابه عشان تدخلي علطول
رنت عليه قالتلو افتح البوابه عشان ادخل علطول قالها اتفتح ياقمر هيا سبقتني ودخلت وانا دخلت علطول وراها ولايت باب البيت بيتفتح
وانا علطول استخبيت ف جنب لايتو قرب منها وقالها اخيرا هنيكك ياشرموطه ولايتو بيحسس ع بزازها وهيا بتبعدو قالها تعالي ادخلي وهيا ماشيه براحه وهيا حضنها من ورا وقالها اااااااااه طيزك دي هفشخها نيك طيزك تجنن احسن من طيز اختي المتناكه انا جريت عليه كتمت بوقو
وقولتلها ادخلي جووه وزقيتو جوه البيت وقفلت الباب وسمعت حد ف اوضه النوم قولت ل منار ادخلي للبوه الي جوه دي وماتخلهاش تطلع
قالتلي حاضر دخلت الاوضه عند صحبتها وقفلت الباب وانا قفش ف الواد جامد وهو مش قادر يتحرك قولتلو عايز انيكها ياكسمك ده انا الي هنيكك وروخت زنقو ف الحيطه وزوبري علي طيزي وعمال احكو ف طيزو وقولو انا من زمان نفسي انيك خول وشكلي هنيكك ياكسمك
وهو عمال يتفلفص مني كان عيل ابيض ورفيع
رفعتو وططيزو ع زوبري وروحت ع الانتريه نيمتو ونمت عليه وفضلت انيكو من فوق الهددوم وزوبري بقي صاروخ علي طيزو
وقفتو وقولتلو اقلع الشورت ياكسمك لو مقلعتش هخنق لحد ماتموت لايتو بيقلع الشورت وبقي عريان من تحت وانا بايدي طلعت زوبري وحضنتو من ورا وزوبرب ع طيزو كانت طريه اوووي
حطيت ايدي ع طيزو احسس عليها ودخلت صباعي ف طيزو كانت واسعه اووي قولتلو ايه ياكسمك طيزك مفشوخه اوي كده ليه انت بتتناك يلا وفضلت ابعبصو ولايتو بيقول اااامممم ااااه بصوت مكتوم قولتلو زوبري لو دخل ف طيزك هيفشخك بامتناك وهو امممممممم شيلت ايدي براحه لايتو بيقولي دخل زوبرك دخلوو
وانا قولتلو اااه يابن المتناكه طلعت خول ومسكت زوبرو كان 7 سنتي قولتلو انت خول كبير بقي
امال كنت هتنيك منار ازاي ياكسمك بزوبرك ده
قالي بصوت مبحوح مش انا الي كنت هنيكها دي اختي بزوبر صناعي قولتلو وانت اختك بتنيكك بالصناعي قالي ااااه قولتلو وانت اختك بتتناك قالي ااااه انا كمان بنيكها بالصناعي
قولتلو بتنيكها ف طيزها قالي لا اختي مفتوحه
قولتلو ياخربيتك قالي دخل زوبرك ف طيزي
قولتلو تعالي نشوف اختك الاول عشان هنيكها وهنيكك قولتلو هسيبك بس لو عملت اي حركه غدر هضربك قلم هنزلك سنانك قالي ماتقلقش اول ماسيبتو لايتو نزل ع ركبتو ومسك زوبري يدعك في قالي اااااه كبير اوووي اختي هتحبو اووي
دخلت زوبري قولتلو قوم ندخل جووه
مشينا ولايت منار البت مسكاه ونزله فيها بوس
ونايمه فوقها ع السرير والبت كانت ملط خالص لبسه كلوت بس وانا زوبري ولع من المنظر بتاعهم والزوبر الصناعي ع السرير شورت ل اخوها مايتكلمش قربت منها ومسكت الصناعي وطلعت ع طيزها هيا فكرتني اخوها فتحت طيزها لايتها واسعه روحت مدخل الصناعي ف طيزها طالعت ااااه جامده اووي وبصت لورا شافتني قالت انت مين قولتلها هقولك انا مين ياشرموطه ودخلت الصناعي كلو ف طيزها ونمت عليها وهيا كانت نايمه ع منار وزوبري بيخبط ف البنطلون
هيا اااااه اااااه وانا بنيكها بالصناعي جامد وانا زوبري كان ع اخرو جوه البنطلون وفضل انيكها بالصناعي جامد لحد ماهيا نزلت ع السرير وكانت بتصرخ وطلعت الصناعي من طيزها وكسها غرقان روحت محسس عليه وعسلها ع ايدي كان كسها بيلمع قولت ل اخوها فين الفيديو الي مصورينو قالي ف تلفون اختي قولتلو في نسخ تانيه قالي لا هيا واحده بس معاها روحت قربت منها وهيا نايمه ع وشها اخدت تلفونها من جنبها وبفتحو مقفول قالتلي مش هتعرف تفتحو كان برمز
قولتلها امسحي الفيديو قالتلي لا مش همسحو غير لما انيكها ف طيزها
قولتلها امسحيه وانا همتعك قالتلي لا انا عايزه انيكها ف طيزه الكبيره دي قولتلها مش هتلمسيها
روحت نايم فوقها وزوبري علي طيزها وقولتلها تعرفي انا زوبري هينفجر وبصراحه انتي حلوه اوي امسحي الفيديو وانا هنيكك علطول كل ده ف ودنها وانا نايم فوقها قالتلي زوبرك ناشف اوووي
قولتلها ااااه اوووي ادخلو ف كسك قالت ااااااه دخلو كلو قولتلها امسحي الفيديو قالت همسحو بس تنكني وخليها توريني طيزها وانت بتنكني قولتلها بلاش هنيكك بس قالت لا اشوف طيزها وانت تنكني وانا مسحو خالص
ببص ل منار شورتلي بموافقه قولت ل الواد يخرج مكنش عايز يخرج خرجتو وقفلت الباب بالمفتاح
ولايت منار بتنزل البنطلون قلعتو وكانت لبسه تحت منو بنطلون ملزق كده
وكلوت تحت منو بصراحه طيزها تجنن لايتها هجمت علي منار وزقتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها كانها بتنيكها وعمال تخبط بكسها ف طيزها وتقوله ااااااااه طيزك تجنن وعماله تفعص ف طيز منار وانا بصراحه هجت اوووي طلعت زوبري وقربت من سلمي وكسها كان بيلمع من العسل وروحت مدخل زوبري مره واحده طلعت صوت عالي اااااااااااااه ايه ده حرام عليك وانا نايم فوقها وهيا نايمه ع منار وزوبري ف كسها ومنار تحت مننا الاتنين بقيت انيك ف كس سلمي
وزوبري بيدخل لاخرو وهيا ااااااه كبير اوووي براحه براحه وانا بنيكها ونايم فوقها وضاغط عليها بزوبري وهيا ااااه طلعت زوبري وقفت ع الارض ومنار بصالي وشايفه زوبري الكبير
لايت سلمي بتنزل بنطلون الملزق من طيز منار
وفلقتين طيزها عريضه اوووي وسلمي بتدخل وشها مابينهم وانا بتفرج علي سلمي والي بتعملو
لايت سلمي بتحسس بصباعها ع كلوت منار ومنار مفنسه وعماله تطلع اهات انا قعدت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا ااااااااااااااح

Hv0E4Q1.md.jpg
وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااه وتقريبا نست منار وركزت مع زوبري الي داخل طالع قالتلي نيك جامد خليني كلبه ليك عشرني اوووي افشخني
اااااااه اااااااااه خليني كلبه نيكي زي الكلبه وانا بنيكها جامد لايتها وقفت ع ايديها ورجليها وقالتلي شد شعري اوووي ونيكني وانا سمعت كلامها وشغال نيك فيها

Hv0GJGn.md.jpg
فضلت انيك ف كسها بالوضع ده شويه وهيا اااااااه اااااااااااااااه كسي كسي ولايتها بتنزل شلال عسل ع السرير وانا مش رحمها نازل فيها نيك
ولما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل
لايتها قلبت نفسها ونامت ع ضهرها ومسكت زوبري بايديها الاتنين تدعك في وتقولي نزل نزلهم ع وشي وصدري عايزه ابلع لبنك

Hv0GnZ7.md.jpg

Hv0GBu2.md.jpg
هيا فضلت تدعك ف زوبري بايديها الاتنين ولما قربت انزل حطتو مابين بزازها وبقيت انيك بزازها لحد مانزلت لبني كلو ع وشها وهيا اتغرقت خالص
وطلعت لساتها تبلع البن كلو
وقالتلي لبنك سخن اوووي كل ده ومنار كانت بصالي وبتحسس علي كسها وكانت مغمضه عينها
انا بصيت عليها وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وهيا ع كسها هيا اتجعزت وبصتلي
وبتلم نفسها وانا قولتلها خليكي وحطيت ايدي ع كسها من فوق الكلوت احسس عليه وقولها عايزه تنزلي وهيا ساكته وبصالي قولتلها انا بحبك اوووي ونفسي اتمتع بجسمك ده اوووي وقربت شفايفي من شفايفها وبوسته بوسه خفيفه
ونزلت لكسها حسست عليه وقولتلها كان نفسي تكوني موافقه اوي
كنت شبعت من جسمك الي هموت عليه ده
وسمعت سلمي بتنادي عليه
رجعت ليه كانت نايمه ع بطنها
قالتلي تعبتني مش قدره اتحرك
نمت عليها وزوبري مابين طيزها وقولتلها وانتي حلوه اوووي امسحي بقي الفيديو قالتلي حاضر همسحو دخل زوبرك ف كسي وانا بمسحو وانا قعدت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها

Hv0VO4n.md.jpg
ودخلتو لاخرو وبقيت انيكها ونمت عليها وزوبري جووه كسها وهيا مسكه تلفونه ومسحت الفيديو وبعد مامسحتو دخلت ع الفيديوهات المحذوفه مواخرا وحذفتو تاني ورمت التلفون وقالت مبسوط قولتلها اووووي ومسكت تلفونها وسجلت رقمي وقولتلها عشان تبقي كلبتي تحت امر زوبري
قالتلي المره الجايه هعمل حسابي وتنزل ف كسي لبنك سخن اوووي عايزه ف كسي المره الجايه وانا بنيك وكسها كانو فرن لحد حسيت اني هنزل خرجتو وحطيتو مابين طيزها وبقيت انزل لبني

Hv0Vlrg.md.jpg
بصيت ل منار كانت بصالي وبتعض ع شفايفها
قولتلها يلا قومي عشان نمشي
وقفت منار مش ع بعضها وانا لبست وهيا بتدور ع بنطلونها الجينز كان تحت سلمي شديتو وعطيتها تلبسو وهيا بتلبس وهيا وقفه قربت منها وهيا وقفت بصالي مسكت طيزها العريانه مكان البنطلون المقطوع الي كانت لبسه تحت الجينز
مقطوع من عند طيزها كلها حضنتها وايدي ع طيزها وقولتلها انا مش قادر انا بحبك وعايز اتجوزك عايز احس بزوبري ف كسك وحس بكسك بينبض وزوبري جووواه وهيا حضنتني وانا وطيت ومسكت بنطلونها ورفعتو ولبستها البنطلون وقولتلها يلا نمشي واخدتها وطلعنا والواد كان وقف بره وشايف اختو نايمه مفشوخه
وقال ل منار يابختك معاكي دكر جامد اووي وانا ضحكت وضربتو بالقلم قولتلو روح ل اختك نضفها وطلعنا مشيين سكتين طول الطريق
وطلعنا فتحنا الباب وسمعنا صوت النيك بردو
ومنار قالتلي شكرا انا عرفه انك عملت كده عشاني قربت منها وقولتلها ومستعد اعمل اي حاجه عشانك ونزلت بشفايفي لعندها وبوست شفايفها بوسه رومانسيه ورجعت لورا وقولتلها امك لو فضلت صوتها عالي كده صدقيني هنيكها
قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي
قولتلها ايه رايك ادخل معاك ونعمل قله ادب انا وانتي قالتلي لا مينفعش ده كان غصب عني
قولتلها ماشي يلا ادخلي نامي
دخلت تنام وانا نمت مهدود بصراحه


############################

الحزاء التاني

#######################

نمت مهدود وصحيت كنت قافلةالباب بالمفتاح من جوه مكنتش ناوي اطلع الشغل قومت برحتي ولبست بنطلون طلعت ابويا ومراتو كانو قاعدين واخدين اجازه جواز مرات ابويا كانت لبسه عبايه ملزقه ع جسمها وصدر العبايه مفتوح
قعدت جنبهم وشيماء قالتلي جيتلك الصبح بدري عشان اصحيك للشغل بس الباب كان مقفول
قولتلها ايوه مش هروح انهارده
قالت هقوم احضر الفطار
قامت والعبايه من ورا دخله ف طيزها وابويا ولا هنا قولتلو بس انت رافع راسنا قالي ازاي
قولتلو طول الليل سامع صراخها انت بتكهربها ولا ايه وهو ضحك وقالي امال انت مفكر ايه
ده انا اتجوز خمسه كمان
قولتلو كفايه عليك دي قالي الي زي دي مش بتشبع قولتلو بس انت قدها طبعا
قولتلو خليها تتقل هدومها شويه انا لحم ودم بردو قالي دي مرات ابوك وده بيتها خليها برحتها
الجو حر لايتها بتنادي علي قالي روح شوف عايزه ايه قولتلها ايووه جاي
ودخلت المطبخ كانت وقفه روحت حشرت زوبري ع طيزها وبقولها ايه ياشرموطه عايزه ايه
قالتلي ااااه براحه ياشقي انا كنت عايزاك
عشان تبرد الفرن بس قولتلها هبردو
روحت حطيت ايدي علي كسها من فوق العبايه
ورفعت العبايه ومكنتش لبسه حاجه خالص
وفضلت ادعك ف كسها جامد وهيا اممممم امممممم كمان كمان وانا زوبري ع طيزها وايدي علي كسها وكسها مبطرخ مليان اوووي
دخلت صباعين وهيا اااااه ااااااه امممممممم
ولايتها جسمها بيترعش وبتنزل عسلها ع ايدي
وركبها بترتعش وانا نزلت عبايتها وزوبري خليتو بين فخادي عشان وقف وطلعت ل ابويا قعدت جنبو وقالي كانت عايزه ايه قولتلو بتكلمني ع منار
قالتلي ماتتجوز منار بنت حلوه
قولتلو مش بفكر دلوقتي شوي بس
وبعد ربع ساعه خلصت وطلعت
ودخلت تصحي منار ومنار طلعت غسلت وشها وصبحت علينا كانت لبسه ترنج ضيق عليها
واتا ببصلها وبص ع كس امها الي انا شايفو عشان هيا قاعده قصادي وابويا جنبها وبنتها ع ايديها اليمين انا الي ف وشها والعبايه لحد ركبتها
فطرنا وقامت تلم الاكل وكل شويه توطي بزازها اشوفها من الستيان ومنار قامت عملت الشاي
وقعدت وعملين نبص لبعض شيماء قالت ل ابويا تعالي عايزاك ف حاجه
ودخلو الاوضه بتاعتهم وانا قولت ل منار عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها وحشتيني اووي
قالتلي وحشتك ايه انا معاك علطول اهو
قولتلها انتي اجمل حاجه شافتها عنيه وكل ماتروحي بعيد عن عيني بتوحشيني
كنت انبارح عايز انام ف حضنك
قالتلي عبدو هو انت ممكن تكون بتضحك عليه عشان تنام معايا وبعدين تسيبني
قولتلها لو كنت عايز انام معاك كنت نمت من انبارح لما كنتي تحت مني كان ناقص بس ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش الالفاظ دي
قولتلها لو مكنتش بحبك كنت نمت معاك هنا وخلاص وانتي اصلا كنتي ف دنيا تانيه
وانا بتكلم سمعت صوت امها بتقول اااااه اااااه كمان احنا ضحكنا وانا قربت منها
قولتلها ابويا بينيك امك جووه وانا هنا تعبان من بنتها قالتلي احترم نفسك
قولتلها حاضر قولتلها امك بتحب تتناك اووي هيا بصتلي ومردتش قولتلها لا بجد
امك بتحب النيك اووي وتعرفي نفسي تبقي زيها كده عشان افضل امتع فيك كل شويه
هخليك تخلفي 5 تؤام
ضحكت وقالت مره واحده قولتلها طبعا
انتي زي القمر وجسمك حلو اوووي
وانا زوبري هيفرتك كسك من النيك
قالتلي عشان خطري بلاش الكلام ده
قولتلها تعرفي انبارح وانا كنت بنيك صحبتك دي كنت بتخيلها انتي
انتي لو كنتي الي مكانها انبارح كنت هفضل لحد دلوقتي بنيك فيكي
قالتلي بردو
قولتلها طب اعمل ايه انا مش عايز يبقي في بينا كسوف ده انا بنام ع صوت امك وابويا بينيكها هتكسف ليه طب تعرفي ان واحنا بناكل كنت شايف كس امك كان بيلمع اوووي كانها بتتناك
عشان كده اخدت ابويا ودخلت كسها دايما عايز يتناك وانا مش عايز اغلط معاها
قالتلي انت ممكن تنام مع مرات ابوك
قولتلها امك اصلا بتغريني طول اليوم
طب اقولك ع حاجه انهارده الصبح قبل ماتصحي
ندت عليه ف المطبخ وابويا قاعد
بقولها ف ايه قالتلي طفي الفرن قالتلي يعني ايه
قولتلها الفرن يعني كسها
قالتلي وانت عملت ايه قولتلها طفيتو بايدي قالتلي ازاي قولتلها فضلت ادعك ف كسها لحد مانزلت شلال من عسلها
قولتلها منار قالت نعم قولتلها انتي الفرن بتاعك سخن صح قالت لا بتقول ايه عيب
قربت منها اكتر وفتحت رجليها عن بعض وحطيت ايدي علي فخادها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها الفرن بتاعك بيسرب عايز يتصلح
شوفي كده وهيا بتبص شافت بنطلونها مبلول من عند كسها لسه بتتكلم روحت واخد منها بوسه ف شفايفها وايدي ع كسها رايح جاي عليه وانا مستسلمه خالص وانا بحسس ع كسها براحه
ولما هيا بدات تبوس معايا دخلت ايدي ف بنطلونها عند كسها وكان ملزق من عسلها صباعي الوسطاني خليتو رايح جاي ع كسها
وبصوابعي الربعه فضلت ادعك ف زنبورها جامد وهيا بدات تتوجع ااااه ااااه براحه هيسمعونا وانا ارجع ابوسها فضلت مكمل ف دعك كسها دقيقتين كمان كانت هيا غرقت البنطلون بتاعها والعسل ظاهر اوووي مكنتش قدره تقوم قامت بالعافيه وعايزه تدخل اوضتها وانا رايح وراها وسامع صوت امها لسه بتتناك روحت شايل منار ودخل بيها الاوضه وقفلت الباب برجلي وهيا بصالي
نيمتها ع السرير وركبت فوقها وزوبري خليتو ع كسها من فوق الهدوم وفضلت احكو في كسها وهيا امممم اممممم خرجت زوبري ودخلتو ف كسها من فوق الهدوم واضربها بزوبري ع كسها وانا بضرب كسها لايتها بترتعش وبتنزل عسل تاني اكتر من الاول وهيا حسيت انها مغمي عليها نمت عليها وزوبري ع كسها وفضلت ابوس فيها وهيا قالتلي كفايه مش قدره قومت من عليها وعدلت هدومي وقولتلها غيري هدومك دي
وطلعت وقفلت الباب وقعدت وزوبري صاروخ لسه وبعد شوي مرات ابويا طلعت بنفس العبايه
وقولتلها شبعتي ولا لسه قالت بيني وبينك لسه بس اهو حلو اوي كده احلي من مفيش
قولتلها فين ابويا قالتلي شكلو هينام
روحت مطلع زوبري وكان وقف اوي
قولتلها عايزك تدعكي في لحد مانزل
قالت اقعد رجعت قعدت ع الانتريه وفتحت رجلي لايتها بترفع العبايه وبتلعب ف كسها وقالتلي عايزك تفشخ كسي لنصين
قولتلها لا ياكسمك مش هنيكك انزلي ع ركبتك ودعكي زوبري وخلاص ياكده ياتمشي
قالت ماشي نزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري وتوف ع زوبري وتدعك بايديها الاتنين
لحد وتقولي انت تعبتني خليني امصو ونكني ف بوقي قولتلها لا انا قربت انزل اهوو
وقعدت تدعك جامد لحد مانزلت لبني علي ايديها

Hv1HV0Q.md.jpg
وزوبري لسه وقف قالتلي ده لسه وقف قولتلها هو عايز ينيكك بس انا مش عايز وقومت مسحت زوبري بعبايتها وهيا بلعت لبني من ع ايديها
وقالتلي كده تحرم اتنين عشاق من بعض
قولتلها ادخلي يامتناكه لجوزك
وهيا دخلت اوضتها وانا دخلت اتشطفت وفضلت قاعد ع التلفزيون اتفرج عليه
وابويا كان صحا وقعد معايا
وقولتلو كدا غلط عليك صحتك
قالي صحتي بومب قولتلو خلي مراتك توطي صوتها شوي ده كويس ان منار دخلت تكمل نوم
قالي مش عارف النوع الي زي شيماء محتاجه دايما قولتلو محتاجه ايه وبضحك
قالي ي وسخ قولتلو بس يابختك بيها زي القمر
وجسمها حلو قالي بس ي صايع دي مرات ابوك
قولتلو انا كنت خايف عليك ليله الدخله منها
ضحك وقالي لا انا علمتها الادب
قولتلو سمعت يا اسد قالي عقبالك كدا لما تتجوز
قولتلو شوي بس عدت واحنا قاعدين لبسه عبايه ضيقه ع طيزها اووي وبزازها ناااار
بصتلها وقولتلو ماتطلفه وخليني اتجوزها اسبوع وبضحك قالي خدلك نص وانا النص بقي
قولتلو وانا موافق ياسيدي بس النص الي هاخدو هيجيلك مفرقع وبضحك وهو بيضحك
قولتلو لو انا منك ادخل عليها دلوقتي بوظها خالص قالي ازاي قولتلو ماتلمسهاش انتي بس افضل اضرب علي كل حته ف جسمها وهيا هتتعب منك وشكلو هيعمل كده بجد
ومايعرفش انها كده هتسخن اكتر
لايتو دخل الاوضه وسمعت صوت ضرب قومت براحه لايت ابويا ماسك مراتوو وزنقها ف الحيطه وبيضرب طيزها ويقولها يالبوه ي شرموطه
جسمك فاجر وهيا مع كل ضربه تقول ااااه
وراح لف وشها وفضل يضرب كسها وهيا شافتني وبقت تقولو ااااه كسي كسي حرام عليك
ابنك قاعد بره لو سمعنا هيدخل ينكني معاك
قالها عايزه تتناكي من ابني ي شرموطه
قالتلو اتناك منكم انتم الاتنين زوبرك وزبرو يدخلو ف كسي وبويا يضربها جامد وهيا تتكلم اكتر وتقولو عايزه اقعد ع زوبر ابنك وهخليك تنيك طيزي الي نفسك فيها وبويا خرج زوبرو وراح مدخلو ف كسها وينيك فيها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بتفرج منار قالتلي بتعمل ايه قولتلها تعالي اتفرجي وشديتها خليتها اودامي وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها
وهيا بتسمع كل كلمه من امها وهيا عايزه تتناك مني قولتلها امك شرموطه كبيره تحت راجل وعايزه راجل تاني وزوبري بيفركت طيزها
قولتلها طيزك تجنن قالتلي بتعمل ايه
قولتلها عايز اعمل زي ابويا كده
قالتلي لما تتجوزني نعمل اكتر من كده كمان
قولتلها ااااه كلامك حلو
قالتلي انا بحبك مش قدره اكابر اكتر من كده
قولتلها اتمتعي الصبح قالتلي ااااااه اووووي
احساس حلو اوووي قولتلها عايز ادخل زوبري ف طيزك قالت هتوجعني زوبرك كبير اوووي
قولتلها ماتخفيش مش هخليك تحسي بحاجه
وانا وقف وراها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وبقولها امك شرموطه اوووي
امك بتقول ل ابويا عايز زوبرك وانت وابنك ف كسي قالتلي وهيا هتستحمل
قولتلها هتستحمل بس هتتعب اووي
بس مستحيل ابويا يوافق
قالتلي بتاعك كبير اوووي قولتلها انتي جسمك يجنن قالتلي بجد جسمي حلو
قولتلها عايز افتحك قالتلي بلاش ياعبدو
قولتلها هفتح ابويا وامك ف الموضوع انهارده عشان اخطبك وهفتحك قالتلي مستعجل ليه قولتلها كسك ده هيجنني عايز ادخل زوبري في
قالتلي هتتجوزني قولتلها ايوه انا بحبك
قالتلي خلاص انا تحت امرك ف اي وقت
قولتلها لسه 3 ايام ويرجع شغلهم
وقتها هتبقي ليله دخلتنا قالتلي مدام هتتجوزني وتحافظ علي شرفي انا تحت امرك
قولتلها دوقيني شفايفك
غمضت عنيها وقالتلي اهو وياخرابي ع دي شفايف

Hv1nKAv.md.jpg
اخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه اوي وهيا بقت تمص ف شفايفي وايديها بتدعك ف زوبري وانا بدعك كسها كنا بنفركت بعض حرفيا فضلنا كده دقيقتين وعسلها كان نزل ع ايدي ورجليها بتترتعش ببص ع ابويا كان لسه شغال
لبستها هدومها وشيلتها ودخلتها اوضتها وقولتلها غيري هدومك بسرعه هيا طلعت كلوت وستيان جديده وانا طلعت ابص عليهم كان ابويا نزل ف كسها ولبنو بيخرج من كسها وقالتلو تعبتني اووي
قالها هتموتيني ياشرموطه واخدها ف حضنو ونامو وانا استغربت ليه ماققلوش الباب حتي
رجعت ل منار لايتها نايمه ع السرير بكلوت وستيان بس انا قلعت هدومي كلها قالت هتعمل ايه قولتلها همتعك وطلعت ع السرير
ركبت فوقها ونزلت فيها بوس وصدري بيفعص ف بزازها وزوبري فوق كلوتها وهيا حضنتني وبتبوس معايا ووسطها كان بيتهز ع زوبري كانت عماله تهز كسها تخت زوبري قولتلها عايزك تقلعي وانا بتفرج عليك قعدت ع اول السرير وزوبري وقف
هيا حطت ايديها ع كسها وقالتلي انا خايفه
قولتلها ماتخفيش تعالي روحت شايل ايديها وقلعتها الكلوت وانا ببص ع كسها وقلعتها الستيان وقولتلها بزازك حلوين اوووي حلماتها ورديه ووقفه زي الصاروخ لايتها بتحط ايديها ع بزازها بتخبيهم


Hv1c0T7.md.jpg
قولتلها اول مره اشوف بزازك تروحي تخبيهم مني
وروحت شايل ايديها ونمت فوقها ومسكت بزازها مص وحلماتها وبقت تقول ااااااه براحه ع بزازي براحه وانا نازل ع بزازها الاتنين مص جامد لما حلمتها احمرت اووووي من المص
قولتلها يلا الدور علي الي مدوخني ومجنن زوبري خليتها تمسك بايديها طيزها وخليتها تفتح جامد

Hv11bMF.md.jpg
وكسها فتح اووي وااااااااه يازوبري قولتلها كسك حلو اووووي ونزلت بالساني نازل في لحس بالساني وفضلت الحس ف كسها ومص شقايف كسها وهيا اااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا ولايتها بتنزل عسلها فضلت ادعك بايدي لحد مانزلت عسلها كلو ع ايدي وكسها بيلمع من العسل الي عليه قولتلها نصبر ولا ادخلو
قالت انا خايفه مسكت زوبري وخليت راسو ع كسها وفضلت احك ف كسها ودخل حته من الراس وخرجو تاني وكان احساس يجنن ومخليني زي النار وفضلت ادخل راسو وخرجو تاني وهيا اااااه اااااه مش قدره مش قدره ولايتها نزلت عسلها ع زوبري كان مولع اوووي منها
فضلت احكو ف كسها وروحت مدخل راسو ف خرم طيزها قالت ااااااااح خرجو خرجو ااااااه كتمت بوقها وخرجت راس زوبري وقولتلها طيزك ضيقه ومولعه مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وكنت خلاص مش قادر نزلت لبني كلو علي
بطنها وكسهاا وكان احساس يجنن

Hv1M73u.md.jpg
فضيت لبني ونمت جنبها
قالتلي انت عملت فيا ايه قولتلهها انا لسه معملتشش حاجه ده انا هفشخك من كل خرم فيكي بس اصبرري قالتلي اعمل فيا الي انت عايزو ياحبيبي قوومت لبست هدومي وقولتلها عقبال مافتحك ياحبيبي ضحككت وقولتلها. ابلعي البن طعمو حلو هيا اخدت نقطه وقالت مالح اوي بس حلو قولتلها افتتحي بوق كده ع الاخر


Hv1VIHJ.md.jpg
قولتلها لسانك ده لما يفضل يلعب ف راس زوبري وانتي بتمصي ههتبقي نااار
قاللتلي انا همصلك زووبرك قولتلها ايووه ليله الدخله بقي عشان ززوبري يدخل ف كسك ممرتاحح ومايوجعكيش وانتي وشطرتك بقي
لبست هدومي وخرجت وهيا ملط زي ماهيا
دخلت اوضتي سمعت باب بيتفتح ببص براحه لايت مرات ابويا دخلت ع بنتها وقفلت وراها
وانا مش عارف ادخل ولا لا
قولت بلاش وكده كده هعرف ايه الي حصل
دخلت نمت وصحيت بعد العصر
دخلت المطبخ عملت سندوتشين
لايت مرات ابويا دخله عليه ومش عايزه تكلمني
قولتلها مالك قالتلي هو انا امنك ع بنتي تعمل فيها كده روحت مقرب منها وقولتلها هتبقي مراتي وهتجوزها وانا عشان بحبها لسه مفتحتهاش
مع ان كسها يهبل بس انا استحملت عشانها
قربت منها وقولتلها ابويا فين قالت نايم
قولتلها طب انا زوبري تعب اوووي دخلت راسو ف كس بنتك لما هيجتني اووي
انا قولت مش هيريح زوبري غير حماتي حبيبي
قالتلي انت بجد عايز تتجوزها
قولتلها ايووه بجد دي فيها هزار
بس تعالي اقولك انا تعبان اوووي
طلعت زوبري وقولتلها مش عايزه تمصي قالت اااااه ياريت قولتلها دقيقه وقفتها ع الحيطه وقولتلها ارفعي العبايه ووريني كسك كده
اول ماشوفتو مسكت زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها قولتلها ااااه نااار بنتك طلعالك
وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه كل ده قولتلها اسمعي ي شرموطه بنتك هفتحها لما نكون لوحدنا ف البيت عشان افضل انيكها برحتي وف اي يوم اخدها ونكتب كتابنا
قالتلي نيك كسي قولتلها هنيكو وفضلت انيكها ع الوقف وهيا اااااه ااااااه كمان كمان زوبرك كبير كبير اوووي وانا بنيك فيها ابويا بيقول ل شيماء انا خرجت زوبري من كسها وهيا عدلت هدومها وراحتلو وانا قعدت ع الانتريه
وبعد شويه رجعتلي قالتلي تعالي اقعد هنا ف جنب كده عشان لو جوزها فتح الباب مايشوفناش احنا هنسمع صوت الباب وهو بيتفتح
قعدت ولايتها قعدت مابين رجلي وطلعت زوبري وعلطول اخدتو تمص فيه زي المحرومه وبقت بتبلعو وانا قاعد وهيا اممممم اممممم كبير اوووي
وفضلت تمص وايديه ع فخادي قالتلي مش قدره وقامت وقعدت ف حضني وومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط ع زوبري وتكتتم صوتها وانا قفش ف طيزها من ورا وبشدها عليه جامد وزوبري بيدخل كلوو ف كسها للاخر
وهيا ااااااااه مش قدره زوبرك بيوصل. لمصريني
وانا بنيك لايتها بتنزل وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااه نااااار لبنك سخن اووووي قامت وكسها بينززل لبن ع فخادي
وبعدين نزلت بالسانها تبلع اي نقطه عليه ولبست
هدومها وقعدت جنبي قالتلي ياخربيتك كل ده قولتلها خليني افتح بنتك بقي قالتلي بعد ماتجوزها قولتلها مش هصبر كل ده انا انهارده راس زوبري كانت ف كسها يعني ف اي وقت هفتحها قولتلها شوفتك وانتي دخله ع بنتك
شوفتي جسمها حلو ازاي قالت طالعه ل امها
قولتلها انهارده تاخدي ابويا وتنزلي ساعه بس هفتحها وهيا تروح تتشطف وتريح
قالتلي لسه مصمم قولتلها والنهارده
قالتلي انت لسه في حيل ضحكت وقولتلها ياحماتي ياقمر وتعرفي واحده واحده هنيكو مع بعض قالت وابوك هيكون معانا قولتلها ابويا لو لمس منار مش هتجوزها قالتلي يعني عايز تنيك مرات ابوك ومراتك ماتتناكش قولتلها انا حر ياشرموطه قالتلي انا بحب اتشتم اوي
قولتلها هشتمك وهفشخ كسمك تحت زوبري
قولتلها وهنيكك كمان ع سريرك جنب جوزك
قالت ازاي قولتلها حبايه منوم ياخدها ينام تتامي جنبو وتفتحي رجلك وتخليني افشخك جنب جوزك قالت ااااه الفكره بس جننتني
قولتلها انتي جسمك حلو اوووي وبزازك تجنن
قالتلي ياخربيتك هتخليني اقوم اركب ع زوبرك تاني قولتلها خلي حاجه ل بنتك بليل
قالتلي انا خايفه عليه منك ومن زوبرك ده
قولتلها انا هفتحها بس ومش مكمل غير تاني يوم عشان ماتتعبش وانا بكلمها ابويا خرج
وقال قاعدين ليه كده
قولتلو قاعدين بنرغي ف اي حاجه
دخل الحمام قولتلها خوديه بليل وخرجي
قالتلي ماشي قلبي عندك يابنتي وبتضحك
والمغرب اذن ومنار رجعت من الدرس
وكانت بصالي وخايفه وانا ضحكتلها وقولتلها اليله ليلتك ياقمر قربت مني وقالت امي بهدلتني وكانت هتفضحني لولا ماعيطت اودامها وانت ولا هنا
قولتلها ومين قالك انا بقالي ساعه مع امك
ده انا عشان ارضيها فشخت كسها من شوي
قالتلي نمت معاها قولتلها ايوه ونزلت ف كسها وهيا موافقه نتجوز وكمان موافقه افتحك وانهارده كمان قالت بجد قولتلها بجد يعني انهارده زوبري كلو هيدخل ف كسك لما تبقي ست
وامها دخلت علينا وقالت ل منار تتغدي يامنار
قالتلها ايوه ياماما قولتلها وانا كمان جعان
هيا ضحكت واتغدينا مع بعض ومرات ابويا قالت ل ابويا عايزه ننزل نشم هوه انهارده يامحمد
قالها ماشي ياحبيبتي وبعد العشا
ابويا قالي تعالي معانا قولتلو لا انا مش خارج ومنار قالت ل امها انها هتخرج عند صحبتها ساره شوي وقالت ليها هدخل البس
ودخلت لبست بنطلون جينز 👖 منظر طيزها هيجني اووي ونزلو كلهم مع بعض وبعد خمس دقايق منار رجعت اول مادخلت روحت حضنها من ورا وقولتلها ااااه منظر طيزك تجنن قالتلي تعالي ندخل اوضتي مشيت وراها وهيا طيزها كبيره ف البنطلون قعدت ع السرير وهيا وقفت قصادي بتقلع قولتلها اعطيني طيزك وقلعي

HvECQkJ.md.jpg
هيا عطتني طيزها وبتقلع البنطلون ونزلتو وكنت لبسه تحت بنطلون اسود شفاف وكان في كلوت احمر تحت منو قربت منها وحضنتها وقولتلها اقلعي كل حاجه عايزك ملط بعدت عني وهيا بقت تقلع من فوق وبزازها خرجت ومنظرها يجنن
وقلعت الكلوت بالبنطلون وبقت ملط اودامي
انا كمان قلعت وزوبري وقف قولتلها تعالي اخدتها ف حضني ونزلت بوس فيها وزوبري تحت كسها
نمت ع ضهري وركبتها فوقي وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها ادعك فيها جامد وصباعي ف طيزها وهيا فوق زوبري رايح جاي
قولتلها عايزك تمسكي زوبري وتمصيه زي المصاصه قالتلي حاضر اخدتها وضع 69 انا تحتها
وماسك كسها لحس وشفط ف زنبورها وهيا بتدخل نص زوبري وبتمص في فضلنا شغلين كده وهيا نزلت وانا بلعت عسلها كلو وانا بلحس كسها قولتلها يلا عشان انيكك ورتاح قالتلي هتعمل ايه
قولتلها ثواني جيبت تشيرت من عندي وخليتها تفنس وحطيتو تحت منها
ونزلت الحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه لحسك حلو اوووي قولتلها يلا افتحي بايدك طيزك

HvEosDv.md.jpg
قولتلها كسك حلو اوووي
مسكت زوبري وقربت منها وهيا وحطيت راس زوبري علي كسها وفضلت ادعك ف كسها رايح جاي وروحت مدخل زوبري شوي كمان وحسيت بحاجه اودام زوبري عرفت انه غشاء البكاره
دخلت زوبري شوي وهيا قالت اااااااه طلعو والدم كان نزل علي فخادها والتشيرت مكنش كتير
شيلتها ودخلتها ف البانيو وعملتلها ميه دافيه وغسلت كسها كويس وخرجتها
وقولتلها تعرفي ان دلوقتي ماينفعش انيكك من كسك عشان ماتتعبيش قالت وانت هتفضل كده قولتلها عادي نصبر لبكره
لايتها خدت نفس الوضع تاني وفتحت طيزها وقالت نكني ف طيزي بس براحه
انا نمت عليه وزوبري ع طيزها وبقولها انا بحبك اووي وبحب كل حته فيكي
قالتلي دخلو براحه عشان خطري انا مسكت زوبري وحطيتها ع فتحت طيزها ودخلت زوبري براحه وهيا اااااه براحه وانا بدخل زوبري راسو دخلت
وقالت اااااااه اصبر اصبر وانا رافع وسطي ولو نزلت وسطي زوبري هيدخل اكتر
بقيت انزل براحه وهيا اااااااااه ااااااااه بيوجع اووووي بيوجعني براحه خرجو خرجو
وانا دخلت زوبري شوي لنص وهيا اااااااااه طلعتو شويه ودخلتو تاني فضلت ع كده دقيقتين وهيا اتعودت ع كده وبقت اهات تطلع منها وانا بنيكها
ولما هيا اتعودت ع زوبري روحت مدخل زوبري للاخر وهيا صرخت حسيت ان الي ف اخر الشارع سمعها كتمت بوقها وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااه طيزي اتعورت وانا عارف انه وجع بس مردتش عليه وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ وانا بنيك وكل الي هممني زوبري وطيزها الضيقه وهيا ااااااااااااه ااااااااااه بيوجعني اوووي
وانا بنيك نازل طالع وهيا اتعودت ع زوبري وفضلت انيك طيزها وانا نايم فوقها 5 دقايق لما نزلت ف خرم طيزها وهيا مفنسه ولبني بيخرج من طيزها وقولتلها جاهزه نعمل كمان مره ف طيزك
قالت لا كفايه تعباني اوووي
اخدتها تحت الدش اتشطفنا ونشفت جسمها وكانت بتمشي تعرج من وجع طيزها
دخلتها ولبست كلوت وانا ببص علي بزازها وطيزها وقولتلها منار بصتلي بصه كلها هيجان

HvEuOG4.md.jpg
قربت منها وزنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها وايدي بتقفش ف بزازها بقولها اااااه مش قادر استحمل كل مابشوفك زوبري بيوقف قالتلي تعبانه اووي خليها لبكره فضلت حضنها ومسكت كلوتها من تحت نزلتو ومسكت زوبري علي كسها فضلت ادعكو في ودخل راسو وخرجو تاني وهيا ااااااه اااااااااه دخل زوبرك ف كسي تعبتني
لولا ما انا عارف انه غلط عليها كنت نكتها
بس فضلت ادعك كسها لحد مانزلت لبني ع كسها وكسها اتغرق من لبني ونمت وهيا مسحت لبني ولبست وقالت عايزه انام اخدت هدومي وقولتلها ليلتنا بكره ياعروسه وبوستها جامد وخرجت والساعه بقت 12 سمعت صوت بره بيضحكو قالها انا هدخل انام انا تعبت ياخربيت جنانك
ابويا دخل اوضتو ولايت بابي بيخبط
فتحتلها كنت لابس بوكسر بس
قالتلي عملت ايه قولتلها فتحتها بس بكره هنيكها بقي عشان ماتتعبش قالتلي وانت منزلتش قولتلها نكتها من طيزها قالت فتحتها من الاتنين
قولتلها ايووه قالتلي ابوك خلاني امص زوبرو وانا ركبين مركبه انا وهو لوحدنا ف البحر
بس كان احساس يجنن واحنا بعيد عن الناس كده وبمصلو قولتلها عايز اشوف بزازك قالتلي عنيه
هدخل اغير بس وجيلك فضلت مستنيها خمس دقايق رجعت لبسه روب وقالتلي ابوك نام قتيل
قالتلي انا تحت امر زوبرك ومسكت بزازها من فوق الروب تهز فيهم

HvER4Bj.md.jpg
وانا باصص علي بزازها الي زي الملبن
قالتلي ناوي تنكني وابوك جنبي امتي
قولتلها لما اشبع من بنتك
فضلت تدعك ف بزازها قولتلها اخلعي الروب ده


HvE57je.md.jpg

HvE5vFR.md.jpg
قولتلها جسمك حلو اوووي وبنتك طلعالك لايتها قلبت نفسها ع ضهرها وفتحت كسها قالتلي تعالي دخل زوبرك ف كس حماتك
انا قلعت البوكسر ونمت فوقها ونزلت ع شفايفها مص ومسكت بزازها قطعتهم بسناني وكسها فضلت الحس فيها وهيا نزلت مره وروحت مدخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها وبنيكها زي الحمار وكسها سخن اوووي مش مخليني قادر اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا تصوت تحت مني اااااااه ااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا اااااااه ارحمني بقي مش قدره انت ايه
وانا بنيك حضنتها اوووووي ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا قامت وحطت ايديها ع كسها عشان لبني مايخرجش ودخلت الحمام وانا نمت زي منا وقفلت الباب وقولت بكره هنيك منار ف كل حتي ف البيت ونمت



لو عجبتكم هنزل باقي القصه قبل العيد
كمل مستنيين
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%