NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

7enk4

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
فى البداية احب اعرفكم بنفسى انا اسمى احمد من الجيزة 21 سنة من صغرى و انا بحب الجنس جدا و دة خلانى ليا تعاملات جنسية كتيرة ومن زمان نفسى اشارككم القصص بس طبعا اسلوبى ف الكتابة مش كويس والقصة دة هتكون اول قصة اكتبها ومحتاج منكم التشجيع و القصة حقيقة مع اختلاف الاسم و بعض الاحداث و دة طبعا لاثارة القصة
و احب اعرفكم ب #حنكش و دة اللى هو العضو بطاعى بس انا بصراحة بحب افخم عليه.
القصة بدات انا كنت شغال ف شركة شحن ملابس لانجيرى للسيدات و كان معايا اوردر لعميلة اسمها ريهام ساكنة ف القاهرة الجديدة.

انا: مساء الخير يا فندم اتفضلى الاوردر بطاع حضرتك
ريهام: تمام تسلم ايدك لو سمحت هو الحساب كان كام
انا: 500 جنيه حضرتك
ريهام: تمام ماشى ثانية و احدة
انا : اتفضلى
و هنا دخلت ريهام تجيبلى الفلوس وسابت الباب مفتوح اعرفكم بريهام : ريهام كانت لابسة روب مقفول مش مبين حاجة من جسمها و كانت بيضة جدا و شعرها اسود جدا و عنيها سودة و كانت طويلة شوية و رفيعة بس صدرها كان كبير الحجم و من الصدر المشدود و طيزها كانت مدورة و مرفوعة ريهام كانت جميلة بمعنى الكلمة.
دخلت ريهام و جاتلى بعد 5 دقايق
ريهام: معلش انا اسفة اتاخرت عليك بس انا بدور على الفلوس و مش لاقية غير 300 جنيه بس ******* ممكن يكونوا لعبوا بيهم ممكن بس تستنى لحد ما ادور على باقى الفلوس
انا :طيب تمام طب معلش ممكن بس اشرب
ريهام :اتفضل طيب انت شكلك تعبان ممكن تدخل تقعد هنا لحد ما اجبلك الماية
و انا ساعتها فعلا كنت تعبان و كنت ف الشغل من الصبح بدرى و دخلت
انا :معلش انا اسف بقى بتقل عليكى
ريهام : لا مافيش حاجة انا اللى اسفة
ريهام كانت بتدور على الفلوس قدامى و وططت قدامى كذى مرة و انا من منظر طيزها بصراحة مقدرتش امسك نفسى و فضلت باصص عليها و هيا بتوطى قدامى وهيا خدت بالها منى بس مكنش فى اى رد فعل و فضلت زى ما هيا بتكمل تدوير بس كانت ساعتها بتدور بمياعة لحد ما لقت الفلوس وهنا قربت عليا و كانت جاية نحيتى و انا ساعتها #حنكش كان واقف بطريقة غبية و كنت لابس بنطلون ملتون و لما قربت عليا طبعا انا قمت وقفت و حنكش كان باين جدا من البنطلون و هيا خدت بالها من كدة ولما قربت عليا عملت نفسها اتكعبلت وراحت واقعة على الارض و هيا بتقع راحت ماسكة حنكش بايديها على اساس مش قصدها يعنى بس انا طبعا فاهم وساعتها ايديها اتخبطت جامد ف جنب الكرسى
ريهام: اه اه ايدى
انا: جريت عليها و قومتها و طبعا انتهزت الفرصة و مسكت جسمها
ريهام :اه ايدى وجعانى اوى بجد مش قادرة
انا :الف سلامة معلش انشاء **** مافيش حاجة و هتلاقيها خفيفة
ريهام :لا حاسة انى اتعورت ممكن تشوف كدة
انا : ورينى دراعك كدة طيب
ريهام : حاضر
انا: فين المكان اللى واجعك
ريهام : ف ضر ايدى من ورة
وبدات احط ايدى على ايديها كنت حاسس بجسمها و هو بيسيب و فضلت ادعك ف ايديها على اساس انى بشوفها اتعورت ولا لا و قربت منها و حكيت #حنكش ف طيزها ملقتش اى رد فعل و انا بقيت اققرب اكتر لحد مبقيت راشك #حنكش كولو على فخادها و هيا بقت بتتجاوب معايا و بتحرك طيزها على #حنكش
انا : تصدقى الروب فى كام نقطة ددمم
ريهام: يالهوى ددمم
وراحت قالعة الروب على طول وشوفت احلى جسم ممكن اشوفوا ف حياتى و كانت لابسة قميص نوم ابيض من غير برا و لابسة اندر فتلة تحت القميص كان لونوا ابيض و طبعا كان باين جدا من القميص و صدرها بسبب حجموا الكبير القميص مكنش مغطى صدرها كولو
ريهام :شوف كدة التعويرة جامدة
انا: فعلا ف تعويرة
ومشيت عليها ايدى وحطيت #حنكش على طيزها تانى و انا بمشى ايدى روحت منزل شفايفى على التعويرة وفضلت ابوس ف ايديها براحة جدا و بحك #حنكش ف طيزها براحة بردوا
ريهام : ايدى وجعانى اوى حاول تدعكها جامد معلش
انا :حاضر
وفهمت انها قصدها على #حنكش و بقيت احكوا ف طيزها بسرعة اكتر و بقيت احرك شفايفى و ابوس كل حطة ف ضهرها لحد موصلت عند رقابتها من ورة فضلت ابوسها و ابوس تحت ودنها
ريهام: هيا التعويرة كبيرة كدة
ساعتها روحت راشق زبى مرة واحدة ف طيزها
انا: انتى شايفة ايه
ريهام: ضحكت بمياصة وقالت لا دة كبيرة اوى فعلا
انا :متخافيش هتخف و مش هتحسى بحاجة
وفضلت مكمل ابوسها من ضهرها ورقابتها و انا بحك فيها
ريهام : اه الحقنى
انا :مالك
ريهام : عضيت شفايفى من غير ما اقصد و شكلها اتعورت
انا: ورينى كدة
و روحت لافف جسمها بايدى واول ما وشها بقى ف وشى بوستها بوسة من شفايفها فضلت حوالى 10 دقايق و ساعتها كنت بحك #حنكش ف كسها و روحت سايب شفايفها وفضلت ابوس ف خدودها و نزلت على رقابتها فضلت امص فيها ولقيتها بتزل حمالة القميص بطاعها و بقيت انزل من على رقابتها لحد موصلت عند صدرها و لقيت حلمة بزها لونها وردى و كانت جميلة جدا روحت شاددها ب ايدى جامد
ريهام : اه صدرى وجعنى اوى انت بتعمل ايه
انا :لا متقلقيش هطبطبلك عليه
و هنا روحت واخد حلمة صدرها ف بوقى و فضلت اعض فيها و الاعبها بلسانى
ريهام : انت المفروض تبقى دكتور
انا : ليه يعنى
ريهام : بتعرف تعالج كل حطة ف جسمى
انا : طب و هو جسمك احسن دلوقتى
وفضلت العب بايدى ف صدرها اليمين و لسانى مقطعلها صدرها الشمال و نيمتها على الكنبة و بقيت ماسك بايدى الاتنين صدرها ف كل ايد فردة من صدرها و حطيت وشى ف فلقة صدرها و فضلت امص فيها جسمها كان ملبن فعلا بيدوب بين شفايفى من كتر النعومة اللى هيا فيها و فضلت على كدة بطاع 10 دقايق لحد ما عملتلها لاف بايت *عند فلقة صدرها
ريهام : انت عملت ايه جوزى كدة هيقفشنى
انا: معلش بقى انتى ناعمة اوى وعجبتينى بصراحة وقوليلوا انك اتخبطى
ريهام : هو مش هيعرف اصلا دة خول و بينيكنى كل شهر مرة
انا : امال مكبرة الموضوع ليه
ريهام :بحب اتشرمط
انا : انتى اجمل شرموطة ف الكون و فضلت ابوس فيها و بقيت انزل واحدة واحدة و انا عمال ابوس فيها و هيا طالع منها صوت اهات و بتتلوى بجسمها من كتر المتعة لحد موصلت عند كسها وشديت الاندر وهنا شوفت اجمل كس شوفتوا ف حياتى كسها كان احمر جدا وريحتوا تشبه ريحت الورد و كان ناعم جدا جدا وحطيت لسانى عليه و لقيتوا غرقان عسل نازل من كسها و كان طعم كسها من حلاوتوا كان يشبه طعم الفراولة وبقيت بلحس كسها بلسانى براحة اوى اكنى بلحس ايس كريم بحنية و متعة و هيا صوتها و اهاتها من المتعة ميتوصفوش
ريهام: انت لسانك جامد جدا عاوزة كدة ينيك ف كسى على طول
وبعد كدة بقيت اسرع لسانى على كسها و هيا بقت تفتح كسها علشان لسانى و انا بقيت ادخلو ف خرم كسها و انيكها بيه و ايدى عمالة تقفش ف صدرها و بعدين لاقتها راحت زقانى جامد و انا روحت نايم على الارض
انا: ايه اللى انتى بتعملى دة
ريهام: اسكت بقى تعبتنى مش قادرة خلاص
لقيتها نامت فوقيا و بدات تفك حزام البنطلون و راحت مقلعانى التيشرت و نزلت البنطلون وانا بقيت ب البوكسر بس روحت قافشها و حاضنها و هيا قعدت على البوكسر و انا روحت قافش شفايفها بوس برقابتها و هيا بتحك كسها على #حنكش من فوق البوكسر لحد مالقيت البوكسر غرق من لبن كسها
انا: لا كدة مش هعرف البس البوكسر
راحت نازلة من على شفايفى وقعدت تبوس ف رقبتى و صدرى لحد ما وصلت للبوكسر و راحت مقلعانى البوكسر وشافت #حنكش و لقيتها اتخدت
انا: فى ايه
ريهام: دة كبير اوى
انا: خلاص انا هقوم اروح طلاما مش عاجبك zو بدات اققوم راحت زقانى و منيمانى على الارض تانى ولقيتها مرة واحدة راحت حاطة #حنكش ف بوقها و قعدت تمص راسوا بس و تلاعبوا بلسانها و تتمايص علية
ريهام:نفسى اخد #حنكش دة و احطو ف كسى على طول عاوزة اتناك منو كل يوم وانت عاوز تمشى
انا: انتى مالك ممحونة كدة ليه اول مرة تشوفى زب ولا ايه
ريهام:#حنكش اللى عامل فيا كدة و قعدت تمص ف #حنكش ولا اجدعها شرموطة وانا كنت متكيف اوى من طريقتها و لبونتها و هيا بتمص #حنكش
انا: تعرفى تبلعى كولو
ريهام: اها
قعدت تحاول بس معرفتش روحت انا قايم و مسكها من شعرها و بقيت انيكها #بحنكش ف بوقها براحة ف الاول لحد ما بقى #حنكش يوصل ل زورها وروحت نازل قعدت امسك ف صدرها بايدى شوية
ريهام:خلاص مش قادرة عاوزة اتناك دخلو ف كسى بقى تعبت بجد
انا: طب تعالى مشى كسك على #حنكش بس لو دخلتى ف كسك مش هنيكك
ريهام: ماشى
وفضلت تحك كسها على #حنكش و فضلت ع كدة لحد ما جابت شهوتها على #حنكش و غرقتوا عسل من كسها وانا روحت قايم قعدت الحس ف كسها جامد اوى اوى اوى
ريهام : بجد بجد تعبت اوى انت ايه مش حاسس عملت فيا ايه ابوس ايدك بقى دخلوا ف كسى بجد مش قادرة نفسى احس #بحنكش و هو بيفشخنى دخلو بقى بجد تعبت
انا : طب تعالى يا متناكة
وهنا بدات ادخل راس #حنكش بس بعنف شوية و هيا راحت مصوتة صوتها سمع العمارة كلها
ريهام:لا لا براحة انا مش حملك انت #حنكش بطاعك كبير اوى اصبر لما اخد عليه
وانا بقيت نايم بس مبعملش حاجة و هيا قاعدة على #حنكش و عمالة تتطلع و تنزل عليه بكل هدوء و براحة جدا و مستمتعة اوى
ريهام: يالاهوى احساس حنكش و هو ف كسى ميتوصفش عاجبنى جدا نفسى اقطعوا و اخليه كدة جوة كسى على طول و فضلت تنزل وتطلع عليه و هيا ف كمة اثارتها لحد ما جابت لبنها تانى على #حنكش و هو جوة كسها ومرة واحدة روحت حاضنها و رشقت #حنكش كولو ف كسها وخيلتها هيا تحتيا و انا فوقيها بنيكها بعنف بمعنى الكلمة وهيا صوتها و اهاتها كانو ميتوصفوش من كتر المتعة اللى هيا فيها و انا منظرها تحتيا و عينى قدام عينيها وشايف تعبيرات وشها و هيا مستمتعة المنظر خلانى اهيج اكتر و بدات اسرع اكتر و اكتر ف نيك كسها لحد ما لقيتها خلاص هتموت منى وكانت جابت نشوتها مرة كمان روحت بايسها من شفايفها و فضلت حاشر #حنكش جوة كسها بس من غير حركة وروحنا ف بوسة فضلت حوالى 5 دقايق وروحت نازل لحس ف كسها لحد ما تهدى و تفوق معايا تانى و بعد كدة روحت طالع على شفايفها وخليها تدوق طعم كسها اللى كان فعلا فراولة من على شفايفى وروحت نايم وهيا راحت جايبة كسها على و شى و #حنكش بقى ف بوقها 69 طبعا خرم طيزها قدام عينى مقدرتش امسك نفسى وروحت مبعبصها ف طيزها و مدخل فيها صباعى
ريهام: اه لا انت بتعمل ايه مش هقدر استحمل انا متنكتش في طيزى قبل كدة و بعدين انت زبك كبير اوى و مش هقدر استحملوا ف طيزى دة انا استحملتوا ف كسى بالعافيه
طبعا انا اكنى مسمعتهاش وروحت راشق #حنكش ف بوقها وهيا بتمصوا مرة واحدة و قعدت ادخل صباعى ف طيزها واخرجوا منها وكل دة وانا بلحس كسها اللى كان عمال ينزل عسل على لسانى وبعد كدة روحت مدخل صباعين فى طيزها وفضلت ابعبص فيها ولقيت طيزها بتستجاب و عاوزة تتناك فيها فعلا وهيا سرحت ف #حنكش و عمالة تموصوا و تلاعبوا بلسانها و تجهزوا لخرم طيزها لانها اتاكدت انى هنيكها فيها وبعد كدة روحت مقومها و خليتها تدينى ضهرها و بقيت انا لازق فضهرها و هيا ظبطت نفسها وخلت طيزها قدام #حنكش بظبط ومسكتها بايديها وبدات تفتحها علشان #حنكش يخترقها و بدات ادخل #حنكش واحدة و احدة جوة طيزها و شفايفى ورة ودنها بمص ف رقابتها وطيزها كانت ضيقة وجامدة بمعنى الكلمة
ريهام: دة احلى مرة اتناكت فيها ف حياتى من انهاردة انا الشرموطة بطاعتك عاوزة #حنكش فيا على طول مش هقدر استغنى عنوا تانى
كل دة وانا بدخل #حنكش براحة جدا واول ما طيزها استجابت و خدت نص #حنكش جواها روحت راشق #حنكش كولو مرة واحدة ف طيزها وراحت مصوتة بصوت فعلا فعلا العمارة كلها عرفت ان ريهام بتتناك و فضلت راشق #حنكش ف طيزها محركتوش و هيا جسمها اتنفض من #حنكش اللى فشخها وبدات احرك #حنكش بحركات خفيفة داخل طيزها و هنا حسيت ان خلاص طيزها استجابت و عاوزة تتناك فيها بعنف و انا بدات ازود سرعة النيك ف طيزها لحد ما بقى صوت جسمى و هو بيخبط ف لحم طيزها بقى عالى جدا ودة بسبب انى بقيت انيكها بعنف و ايدى الشمال على كسها بتدعك فيه وبخبطها وبضربها على كسها و ايدى اليمين تحت ضهرها ماسك بيها صدرها و ببدل على صدرها اليمين و الشمال و هيا طبعا بتتلوى وطالع منها اهات المتعة و الاثارة و النشوة اللى كانت فيها بعد كدة روحت مطلع #حنكش من طيزها و خليتها تموصوا
ريهام: انا خدامتك زبرك دة مش هقدر اعيش من غيروا بعض انهاردة عاوزاك تجيلى هنا و تنيكنى كل يوم
كل دة و هيا بتمص ف زبرى
انا: عاوز انيكك ف صدرك شوية
هيا راحت ماسكة صدرها وضمتهم على بعض وانا حطيت #حنكش وسطهم وحشرتوا بين فلقة صدرها و بقيت انيك ف صدرها و اول ما يطلع #حنكش من صدرها كانت هيا فاتحة بوقها وبقى يدخل ف بوقها فضلت على كدة ربع ساعة انيك صدرها و بوقها وايدى كل دة بتدعك ف كسها بعد كدة روحت مقومها و خليتها تسند ايديها على حرف الكرسى علشان تكون مفلقسة قدامى و بعدت رجليها عن بعد علشان خرم كسها و خرم طيزها يكونوا قدامى بوضوح و هنا بدات ادخل #حنكش مرة ف كسها و مرة ف طيزها مرة ف كسها ومرة ف طيزها طبعا هيا كان صوتها و هيا بتتمتع
وبتتلوى و اهاتها اللى كانت طالعة منها كان بيخلينى انا اوصل لحالة اثارة متتوصفش و فضلت ارزع ف كسها و طيزها مع بعض جامد جدا و فضلت على كدة بطاع 10 دقايق
ريهام:بصوت عالى بتقولى نيكنى نيكنى جامد اوى عاوزة اتفشخ مش قادرة #حنكش جامد اوى اوى نيكنى نيكنى جامد جامد اوى مش عاوزاك تقف خالص افشخنى انا عاوزة اتفشخ اكتر و اكتر
و الوضع كان عاجبنى جدا و كنت عاوز افضل انيك فيها بنفس الوضع دة بس حسيت ان هيا اصلا مش قادرة تسند رجليها و انا ساعتها خلاص كنت قربت اجيب لبنى
انا: انا هجيب لبنى خلاص
ريهام: طب هاتهم ف كسى عاوزة اخلف منك علشان يطلع زبو كبير زيك و ينيكنى بيه
وهنا روحت مفضى لبنى ف كسها بس مفديتوش كولوا و روحت حاطط #حنكش ف طيزها و فضيت باقى لبنى جوة طيزها
انا : يالا ياسطى علشان منظلمش طيزك معانا و كسك يفضل يضايقوا
ريهام : احساس حلو جدا و لبنك بينقط من طيزى و كسى مع بعض انا بحبك اوى و حبيت #حنكش اوى اوى.
و انا روحت قاعد على الكرسى وقولتلها
انا: طب تعالى يلا يا متناكة مصى لبنى دة من على #حنكش علشان اققوم انزل.
ساعتها و هيا جاية نحيتى مكنتش قادرة تمشى من الوجع اللى هيا كانت فيه وراحت واقعة مرة واحدة على الارض وروحت انا رايح نحيتها و حطيت #حنكش قدام بوقها و هيا نايمة و فضلت تمص فيه و هيا زعلانة جدا علشان همشى خلاص.
و هنا خلصت قصتى انا و ريهام و يارب تكون عجبتكم ومحتاج منكم التشجيع و انتظار المزيد من القصص.

• عجبني
التفاعلات: K lion
يسلم حنكش وينك شراميطه ويمتعهم

ممتازه بس لو كانت متسلسله كانت تبقي اجمل تحياتي لك

حلوة الحكاية شكرااا
ايامك نور

قصة جميلة استمر 😍

h29-page
💯
translate
💯

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي