NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mariam Hisham

😈 ملكة البغاء 😈
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
حلول مشاكل عند الرجالة
طيب نركز كده شوية بس
وانا بعمل اسكرول في المنتدي لقيت حبة مشاكل كده عن الرجالة الهنا ، في مشاكل الحقيقه معرفش حل ليها
بس لقيت ان في مشاكل ممكن حلها يكون عندي وانا بقول ممكن ، وبما اني كريتيف فشخ زي ما انتوا عارفين انا هقول الحلول الاعرفها للمشكلة دي
وهبتدي انهارده بمشكلتين ولو لقيت ان الموضوع ده عجبكم هتكلم عن مشاكل تانية في بوستات تانية مرتبطة بالبوست ده
1 - سرعة القذف .
اول مشكلة معانا هي سرعة القذف
الحقيقه انا لقيت ناس كتير بتعاني من سرعة القذف هنا وده علي حسب كلامهم هما ، في القال تاخد دوا وفي القال تشوف دكتور ذكورة وكذا وكذا
هو ممكن يكون في علاج عند الدكاترة بس انا عندي حل احسن وبدون علاجات خالص
والحل انك تركز بعيد فأي حاجه غير النيك اصلا بقا ، يعني مثلا وانت بتنيك مراتك او صاحبتك او اي حاجه لو حسيت انك هتجيب متركزش خالص في النيكة انت ركز فأي حاجه تانية ايا كانت اي غير ان انت بتنيك
عارف انت لما تكون قاعد وسط ناس بس تكون سرحان ، جسمك بيكون معاهم بس انت في حته تانية وده الانت هتعمله تكون مع البنت فجسمك انما تفكيرك فحته تاني فبالتالي هتلاقي نفسك اتأخرت في القذف بسبب انك بتكون مشتت اصلا .

في مرة كنت مع واحد وانا كنت دايما بلاحظ اني لما بكون معاه كنت بحس ان هو في نص العلاقة سرحان ومركز في نقطة معينة
فمرة سألته ع الموضوع ده لأني افتكرت ان هو مثلا مش حابب اني معاه قالي لا بس لما بنكون سوا انا بفكر لو انا موت دلوقت اي الهيحصل فبحس بتوتر وتشتيت فبتأخر فأني اجيب ، ومن وقتها عرفت الموضوع ده
2 - طول القضيب .
المشكلة التانية بقا هي طول الزب
ودي مشكلة ناس كتير هنا قالوا انهم بيعانوا منها وده بيخليهم يتضايقوا ويكونوا خايفين انهم مش هيعرفوا يعملوا بيه حاجه ، وده طبعا غلط لان كلنا عارفين ان النيكة مش بطول الزب خالص بس برضو انا اعرف حل واظن ان هو هينفع
طيب الزب اصلا عبارة عن حاجة اسفنجية مليانه غرف هوائية وطولة بيكون بسبب كبر الغرف دي ، فاحنا لو عايزينه يبقا اطول يبقا لازم نكبر الغرف ، طيب هنكبر ازاي بتمرين مدته 10 دقايق في اليوم كل يوم وهو ان وانت بتاخد الدش بتاع كل يوم تمسك زبك وهو نص واقف يعني ميكونش واقف كله وشده لقدام ولفه في دايرة مع الماية السخنه العليه هيبتدي يتمدد ومع الوقت هتلاقيه طول .

والموضوع ده حد قالهولي قبل كده بس اظن انه حقيقي لأن زبه كان طويل فعلا

وبس كده دي مشكلتين في ناس اشتكت منها
وناس كتير كانت عايزه حلول لكده ودول حلين اظن انهم هينفعوا
وفوق كده دول متجربين فهينفعوا
ولو حبين اني اتكلم عن مشاكل تاني وحلول ليها عرفوني اي هي المشاكل وانا هنزل بوست تاني
ولو الحلول دي نفعت معاكم ياريت تقولولي
واظن اني جيبت من الاخر في البوست ده ولا انت اي رأيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hello helaliy, Omar26637, Al-Mahdy و 10 آخرين
كلامك صح جدا جدا جدا جدا جدا يا مريم دايما كرييتف وحلولك حلوة وجميلة وفعلا بتجيل نتيجة

كلام جميل بس مهم حد دكتور يقول رأيه فى حوار تمرين تطويل الزبر لأنى كنت قريت قبل كده مصطلح أن الزبر ممكن يتكسر , الكلام كان فى موضوع عن النيك فى وضع الحصان صحيح بس فكرة أنه ممكن يتكسر ممكن تحصل فى التمرين اللى بتقولى عليه فمحتاجين تأكيد من دكتور نعمل ده أزاى بدون مشاكل

كلام جميل بس مهم حد دكتور يقول رأيه فى حوار تمرين تطويل الزبر لأنى كنت قريت قبل كده مصطلح أن الزبر ممكن يتكسر , الكلام كان فى موضوع عن النيك فى وضع الحصان صحيح بس فكرة أنه ممكن يتكسر ممكن تحصل فى التمرين اللى بتقولى عليه فمحتاجين تأكيد من دكتور نعمل ده أزاى بدون مشاكل
الاعرفه ان الكسر بيكون وهو واقف لكن نص وقفه لأ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المنشور لفت نظري و من الفضول دخلت اقرا و اتفق ان النقطه الاولي صح بنسبه معينه كبيره ، النقطه التانيه طبيا بلح ✌️

• عجبني
التفاعلات: syrian boy و نورالشام
الحل الأول هو صح جدا
وحقيقي لما بكون مع ست فيه اوضاع لازم اخد متعتي فيها واكيف الست كويس اووي
ف ياما افكر ف حاجة تانية او ياما ابقا مفهم دماغي مش هجيب لا
او حاجة تالتة خالص اان ف الاساسي بجيب اكتر من مرة ف احيانا الاعشاب الطبييعية بتساعد اقلل واكمل جولة تانية والجولة التانية بتاخرني ككتير صراحة كمان فيه حجات كتير استمتعوا بحسم الست ياجماعة البوس والتحسيس والتقفيش والمص انا معرف الناس اللي بتقلل مدة النيك وتقتصر علي عملة الوبر بس م الزوبر معاه بوس وتقفيش ومص ودلع اتبسطوا بالليلة اللي بتبقوا فيها

اما تويل القضيب اهم حاجة ان الواحد بخس لان كل تقريبا 10كيلو بتخسهم بتساوي 1 سم ف الحجم والمنة والدهوة بتساعد كتير ع تقليل حجم
ومش هنضحك علي بعض الستات لو لاقت حجم اكبر قدامها هتدوس عادي ودا مش عيب دا واحد اهتم بقضيبه وجسمه
اما التكرين دا شوفت واحد لبناني بيتكلم ويقول تستخدم زيت معين يعني ف عملية التمارين اللي بتطوله شويية .

حلول مشاكل عند الرجالة
طيب نركز كده شوية بس
وانا بعمل اسكرول في المنتدي لقيت حبة مشاكل كده عن الرجالة الهنا ، في مشاكل الحقيقه معرفش حل ليها
بس لقيت ان في مشاكل ممكن حلها يكون عندي وانا بقول ممكن ، وبما اني كريتيف فشخ زي ما انتوا عارفين انا هقول الحلول الاعرفها للمشكلة دي
وهبتدي انهارده بمشكلتين ولو لقيت ان الموضوع ده عجبكم هتكلم عن مشاكل تانية في بوستات تانية مرتبطة بالبوست ده
1 - سرعة القذف .
الحقيقه انا لقيت ناس كتير بتعاني من سرعة القذف هنا وده علي حسب كلامهم هما ، في القال تاخد دوا وفي القال تشوف دكتور ذكورة وكذا وكذا
والحل انك تركز بعيد فأي حاجه غير النيك اصلا بقا ، يعني مثلا وانت بتنيك مراتك او صاحبتك او اي حاجه لو حسيت انك هتجيب متركزش خالص في النيكة انت ركز فأي حاجه تانية ايا كانت اي غير ان انت بتنيك
عارف انت لما تكون قاعد وسط ناس بس تكون سرحان ، جسمك بيكون معاهم بس انت في حته تانية وده الانت هتعمله تكون مع البنت فجسمك انما تفكيرك فحته تاني فبالتالي هتلاقي نفسك اتأخرت في القذف بسبب انك بتكون مشتت اصلا .

في مرة كنت مع واحد وانا كنت دايما بلاحظ اني لما بكون معاه كنت بحس ان هو في نص العلاقة سرحان ومركز في نقطة معينة
فمرة سألته ع الموضوع ده لأني افتكرت ان هو مثلا مش حابب اني معاه قالي لا بس لما بنكون سوا انا بفكر لو انا موت دلوقت اي الهيحصل فبحس بتوتر وتشتيت فبتأخر فأني اجيب ، ومن وقتها عرفت الموضوع ده
2 - طول القضيب .
ودي مشكلة ناس كتير هنا قالوا انهم بيعانوا منها وده بيخليهم يتضايقوا ويكونوا خايفين انهم مش هيعرفوا يعملوا بيه حاجه ، وده طبعا غلط لان كلنا عارفين ان النيكة مش بطول الزب خالص بس برضو انا اعرف حل واظن ان هو هينفع
طيب الزب اصلا عبارة عن حاجة اسفنجية مليانه غرف هوائية وطولة بيكون بسبب كبر الغرف دي ، فاحنا لو عايزينه يبقا اطول يبقا لازم نكبر الغرف ، طيب هنكبر ازاي بتمرين مدته 10 دقايق في اليوم كل يوم وهو ان وانت بتاخد الدش بتاع كل يوم تمسك زبك وهو نص واقف يعني ميكونش واقف كله وشده لقدام ولفه في دايرة مع الماية السخنه العليه هيبتدي يتمدد ومع الوقت هتلاقيه طول .

ولو حبين اني اتكلم عن مشاكل تاني وحلول ليها عرفوني اي هي المشاكل وانا هنزل بوست تاني
النقطه الأولى صح فشخ بس التانيه معتقدش بصراحه بس ال حابب انو يطول بتاعو يسأل دكتور افضل

المنشور لفت نظري و من الفضول دخلت اقرا و اتفق ان النقطه الاولي صح بنسبه معينه كبيره ، النقطه التانيه طبيا بلح ✌️
انا قولت انهم ممكن ينفعوا بس التانية اظن برضو انها صح

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
الحل الأول هو صح جدا
وحقيقي لما بكون مع ست فيه اوضاع لازم اخد متعتي فيها واكيف الست كويس اووي
ف ياما افكر ف حاجة تانية او ياما ابقا مفهم دماغي مش هجيب لا
او حاجة تالتة خالص اان ف الاساسي بجيب اكتر من مرة ف احيانا الاعشاب الطبييعية بتساعد اقلل واكمل جولة تانية والجولة التانية بتاخرني ككتير صراحة كمان فيه حجات كتير استمتعوا بحسم الست ياجماعة البوس والتحسيس والتقفيش والمص انا معرف الناس اللي بتقلل مدة النيك وتقتصر علي عملة الوبر بس م الزوبر معاه بوس وتقفيش ومص ودلع اتبسطوا بالليلة اللي بتبقوا فيها

اما تويل القضيب اهم حاجة ان الواحد بخس لان كل تقريبا 10كيلو بتخسهم بتساوي 1 سم ف الحجم والمنة والدهوة بتساعد كتير ع تقليل حجم
ومش هنضحك علي بعض الستات لو لاقت حجم اكبر قدامها هتدوس عادي ودا مش عيب دا واحد اهتم بقضيبه وجسمه
اما التكرين دا شوفت واحد لبناني بيتكلم ويقول تستخدم زيت معين يعني ف عملية التمارين اللي بتطوله شويية .
انا معرفش الحقيقه حكاية الزيوت دي

النقطه الأولى صح فشخ بس التانيه معتقدش بصراحه بس ال حابب انو يطول بتاعو يسأل دكتور افضل
بس التاتية اظن انها صح يعني

• عجبني
التفاعلات: mor2010
سرعه القذف اه الحل دا شغال و بيجيب مفعول بص خدها من نصيحه حلوه ابعد عن العاده لانك بتخلي مستقبلات الاحساس تلتهب و تثار بسرعه دي حاجه
الحاجه التانيه كتر الممارسه الجنسيه كترها كترها كترها كترها هتبقي وحش
طول القضيب كلامك صح لان هوا غضاريف و غضلات زي ما تروح الجيم تعلب علي غضله بتزيد
و العضله بتاعت بتبقي الشد لقدام و ساعه الانتصاب الكامل كانك بتعصره و تشد لاقدام
الحركه الدائريه دي مش كتير لانها ممكن تعمل انعواج
و انعواج القضيب دا اوسخ مشكله

انا معرفش الحقيقه حكاية الزيوت دي
هو الخخسان جاب معايا نتيجة صراحة وفرق ف الحجم والطول
وساعتها كنت بستخدم عسل وزيت خروع وزيت زيتون بس تدليك كل يوم لمدة شهر وكمان من غير ماتجيب اللبن او شهوتك يعني لازم الراجل يمسك نفسه
بس طبعا البيت مكنش يعرف كل دا اكيد
بس كل دا من غير خسسان وجسم كويس مش هتمتلك قضيب كويس ابدا

بس التاتية اظن انها صح يعني
معرفش بس زي ما قلتلك ال عندو مشكله زي كدا يشوف دكتور احسن وأفضل علشان الحته دي مفهاش تجارب بصراحه 😂😂😂ولو حد بتاعو صغير وجرب ممكن يضيع نفسوا خالص

حلول مشاكل عند الرجالة
طيب نركز كده شوية بس
1 - سرعة القذف .

2 - طول القضيب .

أشكرك على طرحك الجميل @Mariam Hisham

لكن عندي تعليق بسيط وانتي نفسك ذكرتيه بنفسك بخصوص المشكلة الأولى وحلها، لو ركز بحاجة ممكن يحسس الشريكة بانه مش حابب يكون معاها، ويمكن يخليها تحس بشيء من الضغط النفسي كمان لو ركز بشيء آخر وهو معاها

الحل كحل هو حل سليم، لكن ما تركزش بشيء ثاني أبداً، بالعكس لما تكون في نص العلاقة وتحس انه انت نفسك مش قادر تتحمل خليك مركز معها بس اطلع من المود بانك تجيب كاس أو تدخن سيجارة تبعد عنها جسدياً لكن تبقى معها نفسياً.
ممكن تفصل معاها وتقلها انا حابب اشوفك بترقصيلي، هي اكيد مش راح تفتكر انك مركز مع غيرها علىالعكس هي راح تحس انك حابب كل شيء مش بس الجنس معاها

وبشكر طرحك مرة ثانية وبتمنى ردي كان إكمال للنصائح الراقية اللي قدميتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%