NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Slinder Man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيه معتقد كده سايد عند البعض ان لما مثلا الواحد يبقى في علاقة مع واحدة فالعلاقة ديه مقتصرة عالجنس أو ان الواحد ينيك وهي عايزة تتناك والموضوع منتهي

صحيح فيه النوع ده من العلاقة لكن متعته مش قوية أوي. النوع اللي انا بحبه هو اللي بيبقى ممتد نسبيا وفيه صداقة وشيء من المشاعر بيني وبين الميلف
أو البنت عامة يعني الموضوع مش مجرد نيك وبس لأ بيبقى فيه مشاركة في حل مشاكل أو حتى مجرد كلام بعيد عن الجنس ومفيش حد أو مش هترتاح تقوله مع
حد غيري

يعني الموضوع صداقة بدون حدود الجنس فيها مفتوح لكن فيه روابط تانية موجودة

كمثال في مرة من المرات اتنين نسوانجي أصدقائي جدا أو يُعتبروا من الأولويات القصوى عندي. الاتنين صحاب هما كمان وواحدة منهم تعتبر هي اللي عرفتني على التانية
وحصل بينهم مشكلة كبيرة وصلت لحد انهم قاطعوا بعض وحاولت أكلم ديه وأكلم ديه وأصلح بينهم معرفتش

روحت ضارب ميعاد مع واحدة منهم وميعاد تاني بعده بنص ساعة مع التانية والاتنين وقفوا قدام بعض وأنا موجود. فالتانية اللي جت بعد نص ساعة بتزعق معاها
ومن ضمن الكلام بتقولها انتي مستغلية ان الدكتور طيب ومخلياه يجيبني قدامك عشان تداري على غلطك فيا

قولتلها بهزار عندك حق أنا على فكرة طيب نيك بس مش طيب في النيك :ROFLMAO:. الاتنين ضحكوا واستغليت ده وخلصت الموضوع واتصافوا

فالحكاية مش نيك وبس ولا المفروض انها تكون كده في رأيي. وللعلم بالنسبة للمتجوزين انت ممكن توصل للمرحلة ديه مع مراتك عادي وديه أعتقد أنجح الأساسات
اللي هتقوم عليها أي علاقة زوجية, الصداقة

• عجبني
التفاعلات: ℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑, karama, Jonasser82 و 5 آخرين
مش بثق فى الراجل بسهوله ومش بحب اصاحبو واحكى معاه فى الكلام

• عجبني
التفاعلات: karama, siwa, khaled_2020 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احسنت . فى علاقات بتبقي مصلحه متبادله ف الاول و بعد كدا بتقلب صحوبيه بغض النظر عن الجنس

• عجبني
التفاعلات: Slinder Man
احسنت . فى علاقات بتبقي مصلحه متبادله ف الاول و بعد كدا بتقلب صحوبيه بغض النظر عن الجنس

صحيح بس مش دايما البداية بتكون مصلحة. الغالبية بيبقى فيه كلام طبيعي بعدين ييجي الجنس

صحيح بس مش دايما البداية بتكون مصلحة. الغالبية بيبقى فيه كلام طبيعي بعدين ييجي الجنس
و ساعات بيبقى الهدف تعارف من أجل الجنس و بيحصل العكس عن تجربة

• عجبني
صداقه و جنس مع بعض مش بتكمل

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: راقى جداااا، Slinder Man و khaled_2020
صداقه و جنس مع بعض مش بتكمل

صعب لكن موجود مش مستحيل عالأقل معايا. أطول علاقة من النوع ده استمرت معايا 6 سنين أو اكتر. سبب النهاية
ان وصلنا لنقطة خلاص بقى فيه اختلافات كتيرة في وجهات النظر فأنهيت الموضوع بهدوء وهي نفس الكلام

حاليا فيه ناس أعرفهم من داخلين في سنة ونص والاتنين اللي اتكلمت عنهم بقالنا حوالي 8 شهور

مصلحه متبادله .... وشكرا 🖐🏻

• أتفق
  • معجبنيش
التفاعلات: غدر الناس و Slinder Man
أنا أجمل علاقه جنسيه في حياتي
بدأت بصداقة عاديه بعدين حب بعد كده جنس واستمرت سنين وانتهت بسبب حاجات اتفهمت غلط ورجعنا تاني اصدقاء لحد النهارده لكن مفيش جنس بسبب أنها تزوجت ومينفعش تعمل كده بعد الجواز وانا احترمت ده جداً لكن دي اكتر انسانه حبيتها في حياتي وهيا كمان
ولحد دلوقتي بنحب بعض
لكن كل واحد فينا بقي له حياته الخاصة

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لا اختلف معك

ايه المشكله بس في الاخر هنرجع لنفس النقطه لأنه الصنف المذكور في البوست نوع معين ومعرف سواء كان راجل أو ست 🤷🏻‍♀️

في الاخر هنرجع. ل أمراءة محتاجه للجنس ورجل شهواني وبرضه عايز جنس ،🤷🏻‍♀️

اي إن كانت نتيجة الوصول في الاخر الغرض جنس وشكرا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: rehabaalbed، siwa و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
أنا أجمل علاقه جنسيه في حياتي
بدأت بصداقة عاديه بعدين حب بعد كده جنس واستمرت سنين وانتهت بسبب حاجات اتفهمت غلط ورجعنا تاني اصدقاء لحد النهارده لكن مفيش جنس بسبب أنها تزوجت ومينفعش تعمل كده بعد الجواز وانا احترمت ده جداً لكن دي اكتر انسانه حبيتها في حياتي وهيا كمان
ولحد دلوقتي بنحب بعض
لكن كل واحد فينا بقي له حياته الخاصة
بحيييييييك على صراحتك وتصالحك مع نفسك يعني في الاول وفي الاخر الغرض (( جنس ))

@الباحث2222

• عجبني
التفاعلات: rough_fucker
الجنس الممتع هو حاجة زي ديت كدا حلو بنفصل بيه شخص وشخصة محدش يعرف عنهم حاجة هي مبسوطة ومتمتعة عشان عنده حاجة معينة وهو عاجبه جسمها وشهوتها وريحتها وحياتها ومعاه ست الكل يحترمها لكنها تحته هو خاضعة وبتتناك
لكن اعمق من كدا للغويط اووي مبتحصلش اووي
لان انا مقتنعة هيجي يوم وهما الاتنين هيسيبوا بعض

• عجبني
ايه المشكله بس في الاخر هنرجع لنفس النقطه لأنه الصنف المذكور في البوست نوع معين ومعرف سواء كان راجل أو ست 🤷🏻‍♀️

اتفق مع كلامك في النوع ده تحديداً

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بحيييييييك على صراحتك وتصالحك مع نفسك يعني في الاول وفي الاخر الغرض (( جنس ))

@الباحث2222
خالص الغرض مكنش جنسي مطلقا الموضوع زي ما قولتلك
إلا مكنش لحد النهارده في بنا صداقه وتواصل رغم أن مفيش جنس من سنين

• عجبني
خالص الغرض مكنش جنسي مطلقا الموضوع زي ما قولتلك
إلا مكنش لحد النهارده في بنا صداقه وتواصل رغم أن مفيش جنس من سنين

طيب ليه مش حصل ارتباط باي شكل يجمل نوع العلاقه

• عجبني
التفاعلات: siwa
مش شرط علي فكرة. يكون الهدف هو الجنس وهو هدف و الهدف ممكن. ياتي بعد الصداقة. او لا ياتي ان كان الهدف.صادقة.صدقة.مبنية علي الاحترام و تقدير للشخص و عقلة. وليس جسدة. و تضاريسه

الص

مش شرط علي فكرة. يكون الهدف هو الجنس وهو هدف و الهدف ممكن. ياتي بعد الصداقة. او لا ياتي ان كان الهدف.صادقة.صدقة.مبنية علي الاحترام و تقدير للشخص و عقلة. وليس جسدة. و تضاريسه

الص

• عجبني
التفاعلات: Slinder Man و مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%