NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سرعه القذف اللي اعرفه انها ممكن بسبب حاجتين بس اما انها طبيعيه ومعاك من وقت البلوغ ودي هتحتاج دكتور
او انها بسبب كتر ممارسه الاستمناء ودي مع الوقت بتخلي السائل يتعود انه يخرج بسرعه زائد ان كتر تدفق الدم في القضيب عمال علي بطال بيضعف القلب والمفروض ده هيخلي الانتصاب مش كويس والحل انك توقفها
ممكن

• عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: عفريت باشا
حلول مشاكل عند الرجالة
طيب نركز كده شوية بس
وانا بعمل اسكرول في المنتدي لقيت حبة مشاكل كده عن الرجالة الهنا ، في مشاكل الحقيقه معرفش حل ليها
بس لقيت ان في مشاكل ممكن حلها يكون عندي وانا بقول ممكن ، وبما اني كريتيف فشخ زي ما انتوا عارفين انا هقول الحلول الاعرفها للمشكلة دي
وهبتدي انهارده بمشكلتين ولو لقيت ان الموضوع ده عجبكم هتكلم عن مشاكل تانية في بوستات تانية مرتبطة بالبوست ده
1 - سرعة القذف .
اول مشكلة معانا هي سرعة القذف
الحقيقه انا لقيت ناس كتير بتعاني من سرعة القذف هنا وده علي حسب كلامهم هما ، في القال تاخد دوا وفي القال تشوف دكتور ذكورة وكذا وكذا
هو ممكن يكون في علاج عند الدكاترة بس انا عندي حل احسن وبدون علاجات خالص
والحل انك تركز بعيد فأي حاجه غير النيك اصلا بقا ، يعني مثلا وانت بتنيك مراتك او صاحبتك او اي حاجه لو حسيت انك هتجيب متركزش خالص في النيكة انت ركز فأي حاجه تانية ايا كانت اي غير ان انت بتنيك
عارف انت لما تكون قاعد وسط ناس بس تكون سرحان ، جسمك بيكون معاهم بس انت في حته تانية وده الانت هتعمله تكون مع البنت فجسمك انما تفكيرك فحته تاني فبالتالي هتلاقي نفسك اتأخرت في القذف بسبب انك بتكون مشتت اصلا .

في مرة كنت مع واحد وانا كنت دايما بلاحظ اني لما بكون معاه كنت بحس ان هو في نص العلاقة سرحان ومركز في نقطة معينة
فمرة سألته ع الموضوع ده لأني افتكرت ان هو مثلا مش حابب اني معاه قالي لا بس لما بنكون سوا انا بفكر لو انا موت دلوقت اي الهيحصل فبحس بتوتر وتشتيت فبتأخر فأني اجيب ، ومن وقتها عرفت الموضوع ده
2 - طول القضيب .
المشكلة التانية بقا هي طول الزب
ودي مشكلة ناس كتير هنا قالوا انهم بيعانوا منها وده بيخليهم يتضايقوا ويكونوا خايفين انهم مش هيعرفوا يعملوا بيه حاجه ، وده طبعا غلط لان كلنا عارفين ان النيكة مش بطول الزب خالص بس برضو انا اعرف حل واظن ان هو هينفع
طيب الزب اصلا عبارة عن حاجة اسفنجية مليانه غرف هوائية وطولة بيكون بسبب كبر الغرف دي ، فاحنا لو عايزينه يبقا اطول يبقا لازم نكبر الغرف ، طيب هنكبر ازاي بتمرين مدته 10 دقايق في اليوم كل يوم وهو ان وانت بتاخد الدش بتاع كل يوم تمسك زبك وهو نص واقف يعني ميكونش واقف كله وشده لقدام ولفه في دايرة مع الماية السخنه العليه هيبتدي يتمدد ومع الوقت هتلاقيه طول .

والموضوع ده حد قالهولي قبل كده بس اظن انه حقيقي لأن زبه كان طويل فعلا

وبس كده دي مشكلتين في ناس اشتكت منها
وناس كتير كانت عايزه حلول لكده ودول حلين اظن انهم هينفعوا
وفوق كده دول متجربين فهينفعوا
ولو حبين اني اتكلم عن مشاكل تاني وحلول ليها عرفوني اي هي المشاكل وانا هنزل بوست تاني
ولو الحلول دي نفعت معاكم ياريت تقولولي
واظن اني جيبت من الاخر في البوست ده ولا انت اي رأيك
المفروض لو تركيزه راح زبه ينام اصلا فالحل مش نافع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%