NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حط نفسك مكان غيرك "اثارة جدل"

lost cuckold

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
الرغبة الجنسية غريزة جوه اي حد فينا سواء راجل او ست و حاجة بنحتاجها فشخ و مانقدرش نعيش من غيرها انا فاهم ده كويس لكن عندي سؤال, اي شخص من اللي بيقول علي نفسه " فحل - دكر -زبره 100 سم طول في 50 سم عرض و نص قطره 10 سم " و عنده قدرة جنسية تساوي 50 حصان و بيبقي شايف كل بنات و ستات العالم شراميط و عبيد لزوبره الخارق ما بيفكرش بينه و بين نفسه ان زي ما هو بيفكر في بنات و ستات الناس بالشكل ده ان اللي منه فيه غيرهم بيبص لهم نفس البصة ؟ انا مش جاي انظر علي حد و لا اعمل فيها شيخ لاني ابعد ما يكون عن كده و اوسخ شخص ممكن تقابله في حياتك لكن انا بتكلم بالمنطق معروف ان كما تدين تدان و ان اللي عملته هيترد لك مهما عملت فيها ناصح و بورم و مفيش منك اتنين فتخيل لمجرد التخيل ان ام او زوجة او اخت او بنت شخص اللي انت مفكر انك مسيطر عليها و مبسوط فشخ انك مغفل ابنها او زوجها او اخوها او ابوها نفس الشخص ده عامل نفس الحاجة مع حد يخصك بنفس درجة القرابة " رد فعلك هيكون ايه " ؟ و ماحدش يقول ان اللي يخصوه محترمين و ماحدش فيهم بيفكر في كده لانه هيبقي بيضحك علي نفسه لان من خبرتي انت بتبقي بتزحف علي بطنك عشان تقنع واحدة بعلاقة معاك و تبين لها انها ملكة الكون و اكتر واحدة شريفة في الدنيا و انك لما تنيكها ده لا ينتقص من احترامها لنفسها في شئ ليه بقي ما يكونش نفس الكلام ده بيحصل برضه مع حد يخصك ؟

• عجبني
التفاعلات: Life selector و Any name
معلش بس منطق ايه الي بتتكلم بيه و بتقول الغريزة الجنسية منقدرش نعيش من غيرها
لو كدا نفرق ايه عن الحيوانات الي بياكل و ينيكوا بعض
كلامك كله غلط مع احترامي لوجهة نظرك بس دا مش صح و مش منطق
كام واحد وواحدة بيعيشوا و يموتوا من غير جواز او علاقات و عادي هيموتوا و مش هينقصوا حتة يعني
*انا كلامي عن النقطة دي بس *
الي بعد كدا انا شايفه كلام جميل

• عجبني
التفاعلات: lost cuckold
مش صح و مش منطق ازاي حضرتك ؟ الجواز في كل الأديان جزء كبير منه عشان الناس تحفظ نفسها من أنهم يقعوا في خطيئة الزنا عشان يعرفوا يشبعوا غريزتهم بشكل حلال عشان دي حاجة اتخلقت فيهم صحيح لازم يتحكمو فيها و يسيطرو عليها مش هي اللي تسيطر عليهم لكن مايقدروش يعيشوا من غيرها و بعدين انا بتكلم في حاجة و انت بتتكلم في حاجة تانية خالص
هو القاعدة ان فيه ناس بتعيش و تموت من غير جواز و لا علاقات و لا ده حاجة شاذة و ان الاصل والقاعدة هو ان كل الناس المفروض يبقي ليها شريك جنسي و غير كده هو الشاذ ؟ هو لو حضرتك قادر تعيش من غير سكس داخل هنا تعمل ايه و كنت باعت لي رسالة ع الخاص طالب نتعرف ليه مش عشان تشبع غريزتك الجنسية و لا انا فاهم غلط ؟

• عجبني
التفاعلات: Bigger dick
مش صح و مش منطق ازاي حضرتك ؟ الجواز في كل الأديان جزء كبير منه عشان الناس تحفظ نفسها من أنهم يقعوا في خطيئة الزنا عشان يعرفوا يشبعوا غريزتهم بشكل حلال عشان دي حاجة اتخلقت فيهم صحيح لازم يتحكمو فيها و يسيطرو عليها مش هي اللي تسيطر عليهم لكن مايقدروش يعيشوا من غيرها و بعدين انا بتكلم في حاجة و انت بتتكلم في حاجة تانية خالص
هو القاعدة ان فيه ناس بتعيش و تموت من غير جواز و لا علاقات و لا ده حاجة شاذة و ان الاصل والقاعدة هو ان كل الناس المفروض يبقي ليها شريك جنسي و غير كده هو الشاذ ؟ هو لو حضرتك قادر تعيش من غير سكس داخل هنا تعمل ايه و كنت باعت لي رسالة ع الخاص طالب نتعرف ليه مش عشان تشبع غريزتك الجنسية و لا انا فاهم غلط ؟
بص كوني دخلت الخاص او لا دا ملوش علاقة و كونك ذكرته فانت اتضايقت مع انك بتتناقش بس انا مش هتكلم في النقطة دي عشان اسلوبك باين انه راقي اوي
انا مقلتش ان الجواز حرام بالعكس دا احلي حلال
انا بقول انه مش لازم
مش هموت ولا هيجرالي حاجة لو متجوزتش ولا مارست و مش انا بس البشر كلهم ممكن يعيشوا من غير دا و دت مش متعارض مع ان الجواز حلال و مش كل الناس هيجانة
و برجع تاني و اقول لو كل الناس الي هاجت مارست او عملت علاقات برا الجواز الحلال يبقي ايه الفرق بينا و بين الحيوانات
عندنا عقل ليه ؟

• عجبني
التفاعلات: lost cuckold
كلامك في المجمل صحيخ وغالبا وليس مطلقا اسس الحياة قائمه على هذا الشيء انا اؤويد كلامك واشكرك على الطرح الجميل وبالعكس انا شايفك انسان جميل ومتفهم وواعي فلا تسيء الظن بنفسم وتبعد نفسك وتتهمها بالنقصان مين عارف يمكن انت اقرب لربك اكثر من كثير شيوخ وياليت عندهم فهمك ودرايتك

بص كوني دخلت الخاص او لا دا ملوش علاقة و كونك ذكرته فانت اتضايقت مع انك بتتناقش بس انا مش هتكلم في النقطة دي عشان اسلوبك باين انه راقي اوي
انا بقول انه مش لازم
مش هموت ولا هيجرالي حاجة لو متجوزتش ولا مارست و مش انا بس البشر كلهم ممكن يعيشوا من غير دا و دت مش متعارض مع ان الجواز حلال و مش كل الناس هيجانة
و برجع تاني و اقول لو كل الناس الي هاجت مارست او عملت علاقات برا الجواز الحلال يبقي ايه الفرق بينا و بين الحيوانات
عندنا عقل ليه ؟
و المنتدي مش جنسي بس لو مش واخد بالك عشان نسيت اقول دي
زيو زي اي موقع سوشال ميديا

انا بقول انه مش لازم
عندنا عقل ليه ؟
دخولك خاص ملوش علاقة بايه بس يا باشا ؟ ده اساس الموضوع و بعدين انا بقول انت هنا في منتدي جنسي ليه ؟ ايا كانت اسبابك اللي ماليش الحق اني اسأل عنها اصلا بس اكيد من ضمنها اشباع شهوتك و ده حقك ماليش دخل في ده و مايخصنيش. الفكرة مش واصلة لك بس و انا ماقولتش كلام علي لسانك انت ماقولتوش عن موضوع ان الجواز حرام انا اللي ذكرت المثل ده ان الاديان اللي قالت الحرام ايه و الحلال ايه وضعت الجواز بتشريعاته حل عشان تحفظ الناس من الزنا و يمارسوا شهوتهم دي بشكل طبيعي
عندنا عقل عشان نسيطر بيهم علي شهوتنا حضرتك و نعرف ابعاد الموضوع ايه و خطورته ايه و فايدته ايه و نسيب غيرنا في حالنا و مانتدخلش في حياة غيرنا و نعمل نفسنا اوصياء عليهم و للمرة التانية الاساس و القاعدة ان الشخص يكون له شريك و يحصل بينهم علاقة مش العكس حلالها معروف هو ايه و حرامها معروف هو ايه لكن مش ده موضوعنا خالص انت سبت الموضوع الاساسي و مسكت في حاجة فرعية خالص و مثل بوضح بيه فكرتي اساسا
بعيدا عن كون الجنس حاجة اساسية و الناس تقدر تعيش بدونها او لا انا اللي بتكلم فيه ان الناس تحط نفسها مكان غيرها و ماتعملش فيها ناصحة و فاهمة الدنيا و مقطعة السمكة و ديلها عشان بتكون متغفلة في الاخر و لابسة خازوق من الحجم العائلي
* سايد نوت * انت للاسف عندك مشكلة في التفريق بين اساس الحاجة و فروعها منتدي " نسوانجي " اللي فيه سبع اقسام عامة داخلهم 39 قسم فرعي منهم 6 اقسام فرعية غير جنسية منهم 3 اقسام ادارية يعني 33 قسم جنسي في المنتدي مما سبق نستنج ان منتدي نسوانجي منتدي جنسي و ده مش شي وحش و لا بنغلط فيهم بالعكس الناس علي راسنا و بيقدموا لنا مكان بنقدر نتكلم فيه بحريتنا و نكون فيه علي طبيعتنا بدون تذويق ولا تجميل فانا عن نفسي متشكر ليهم

كلامك في المجمل صحيخ وغالبا وليس مطلقا اسس الحياة قائمه على هذا الشيء انا اؤويد كلامك واشكرك على الطرح الجميل وبالعكس انا شايفك انسان جميل ومتفهم وواعي فلا تسيء الظن بنفسم وتبعد نفسك وتتهمها بالنقصان مين عارف يمكن انت اقرب لربك اكثر من كثير شيوخ وياليت عندهم فهمك ودرايتك
ميرسي علي كلامك الجميل فوق راسي يا كبير :love::love:

• عجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
كلام سليم

واحده يا اخونا استهدو كده اولا:- اختلاف وجهات النظر لا يفسد من الود قضية
ثانيا:- احنا هنا كلنا داخلين كل واحد فينا بيدور على حاجة الي بيفضفض و الي بيكتشف و الي عاجبه المحتوى الجنسي و الي عاجبه السرية و ان محدش يعرف حد
ثالثا:- صاحب البوست صح و حازم المصري صح

الرغبة الجنسية غريزة جوه اي حد فينا سواء راجل او ست و حاجة بنحتاجها فشخ و مانقدرش نعيش من غيرها انا فاهم ده كويس لكن عندي سؤال, اي شخص من اللي بيقول علي نفسه " فحل - دكر -زبره 100 سم طول في 50 سم عرض و نص قطره 10 سم " و عنده قدرة جنسية تساوي 50 حصان و بيبقي شايف كل بنات و ستات العالم شراميط و عبيد لزوبره الخارق ما بيفكرش بينه و بين نفسه ان زي ما هو بيفكر في بنات و ستات الناس بالشكل ده ان اللي منه فيه غيرهم بيبص لهم نفس البصة ؟ انا مش جاي انظر علي حد و لا اعمل فيها شيخ لاني ابعد ما يكون عن كده و اوسخ شخص ممكن تقابله في حياتك لكن انا بتكلم بالمنطق معروف ان كما تدين تدان و ان اللي عملته هيترد لك مهما عملت فيها ناصح و بورم و مفيش منك اتنين فتخيل لمجرد التخيل ان ام او زوجة او اخت او بنت شخص اللي انت مفكر انك مسيطر عليها و مبسوط فشخ انك مغفل ابنها او زوجها او اخوها او ابوها نفس الشخص ده عامل نفس الحاجة مع حد يخصك بنفس درجة القرابة " رد فعلك هيكون ايه " ؟ و ماحدش يقول ان اللي يخصوه محترمين و ماحدش فيهم بيفكر في كده لانه هيبقي بيضحك علي نفسه لان من خبرتي انت بتبقي بتزحف علي بطنك عشان تقنع واحدة بعلاقة معاك و تبين لها انها ملكة الكون و اكتر واحدة شريفة في الدنيا و انك لما تنيكها ده لا ينتقص من احترامها لنفسها في شئ ليه بقي ما يكونش نفس الكلام ده بيحصل برضه مع حد يخصك ؟
بص يا سيدي في حكمه اتعلمتها من الايام كتر الكلام من قلة الفعل و في ناس كتير مبتعتبرش الست امسانه زيها زيه و بيشوفها مجرد وعاء يفضي فيه شهوته و خلاص،،،دوول ملكش دعوه بيهم يا تحلول توعيهم يا ترفضهم و في ناس تانية متاغفلة عن الحكم الالهية الي لازم حتحصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسمحلي اختلف معاك في نقطه صغيره واؤيدك فيما تبقى اما الاختلاف فهو في تحميل اشخاص ليس لهم ذنب بخطأ شخص اخر وبالتالي يضيع الهدف فيما ذكرت وهو تحقيق العداله فلماذا تدفع زوجه او ام خطأ شخص قام بعلاقه مع زوجه او ام شخص اخر فمن الذي اخطأ اليس هذا الشخص ومعه الزوجه الخائنه فهل تدفع زوجته خطيئه زوجها ؟ لا استسيغ هذا الوضع فكل انسان مسؤول عن تصرفاته ويتحمل عواقبها وشكرا

طرحك باطل لانه مبني على اساس خاطئ
مقولة كما تدين تدان لا اساس لها من الصحة لا تزر وازرة وزر اخرى فان كان الشخص مخطا و ناك ام صديقه وش هو ذنب امه او اخته فالموضوع لا هما مارسا و لا هما اخطاا فلا يعود ذنب الابن على امه
مثال ان قتلت اخت صديقك هل يجب ان يقتل صديقك اختك لكن تتساوى ؟ اكيد لا لان الذنب يتحمله صاحبه فقط و يعاقب المخطئ فقط

• عجبني
التفاعلات: عاشقة المجون
اسمحلي اختلف معاك في نقطه صغيره واؤيدك فيما تبقى اما الاختلاف فهو في تحميل اشخاص ليس لهم ذنب بخطأ شخص اخر وبالتالي يضيع الهدف فيما ذكرت وهو تحقيق العداله فلماذا تدفع زوجه او ام خطأ شخص قام بعلاقه مع زوجه او ام شخص اخر فمن الذي اخطأ اليس هذا الشخص ومعه الزوجه الخائنه فهل تدفع زوجته خطيئه زوجها ؟ لا استسيغ هذا الوضع فكل انسان مسؤول عن تصرفاته ويتحمل عواقبها وشكرا
مش ده قصدي خالص الكارما او موضوع كما تدين تدان و كده
باختصار يعني اللي اقصده و ده افتراض خيالي انت مصاحب واحد كل لما يشوف واحدة يقولك دي شرموطة و بتهيج عليا و نكتها قبل كده و مغفل اخوها العرص و فرحان اوي و هو بيتكلم عن كده عشان يعرفك اد ايه هو راجل جامد فشششخ سواء هو بيسرح بخياله و لا ده حصل فعلا هو بيكون عاوز يبين للناس قدرته الخارقة في النيك تمام لحد هنا لمجرد التخيل بقي لو طلع اخو البنت او الست دي بينيك اخت اللي بيتكلم برضه هيبقي رد فعله ايه ده مضمون المشاركة لو الشخص الدكر ده طلع متغفل و لابس خازوق وصلت ؟

طرحك باطل لانه مبني على اساس خاطئ
مقولة كما تدين تدان لا اساس لها من الصحة لا تزر وازرة وزر اخرى فان كان الشخص مخطا و ناك ام صديقه وش هو ذنب امه او اخته فالموضوع لا هما مارسا و لا هما اخطاا فلا يعود ذنب الابن على امه
مثال ان قتلت اخت صديقك هل يجب ان يقتل صديقك اختك لكن تتساوى ؟ اكيد لا لان الذنب يتحمله صاحبه فقط و يعاقب المخطئ فقط
حضرتك بتقول ايه ؟ مين اللي قال كما تدين تدان او دي مقابل دي و مش هتناقش معاك في النقطة دي رغم اني مختلف معاك فيها لان مش ده المقصود من المشاركة

باختصار يعني اللي اقصده و ده افتراض خيالي انت مصاحب واحد كل لما يشوف واحدة يقولك دي شرموطة و بتهيج عليا و نكتها قبل كده و مغفل اخوها العرص و فرحان اوي و هو بيتكلم عن كده عشان يعرفك اد ايه هو راجل جامد فشششخ سواء هو بيسرح بخياله و لا ده حصل فعلا هو بيكون عاوز يبين للناس قدرته الخارقة في النيك تمام لحد هنا لمجرد التخيل بقي لو طلع اخو البنت او الست دي بينيك اخت اللي بيتكلم برضه هيبقي رد فعله ايه ده مضمون المشاركة لو الشخص الدكر ده طلع متغفل و لابس خازوق يعني هو فرحان و حاسس برجولته و فحولته عشان مغفل واحد و بيتعدي علي عرضه و بيستمتع بنيك يخصه هل هيبقي مستمتع لو الشخص التاني ده طلع هو كمان بيعمل نفس الحاجة بالظبط و يتقبلها و لا هيقفش و لا يزعل و لا ايه وصلت ؟

باختصار يعني اللي اقصده و ده افتراض خيالي انت مصاحب واحد كل لما يشوف واحدة يقولك دي شرموطة و بتهيج عليا و نكتها قبل كده و مغفل اخوها العرص و فرحان اوي و هو بيتكلم عن كده عشان يعرفك اد ايه هو راجل جامد فشششخ سواء هو بيسرح بخياله و لا ده حصل فعلا هو بيكون عاوز يبين للناس قدرته الخارقة في النيك تمام لحد هنا لمجرد التخيل بقي لو طلع اخو البنت او الست دي بينيك اخت اللي بيتكلم برضه هيبقي رد فعله ايه ده مضمون المشاركة لو الشخص الدكر ده طلع متغفل و لابس خازوق وصلت ؟
هههههههه فالحكايه دي معاك حق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%