NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خبير معتزل (الخال)

مدير امن المنتدي
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خلونا نتكلمو في موضوع الثقه اللي بتقع فيها بنات او ستات وللاسف مالهاش دعوه بسن لان اللي بنشوفوه من صور ونودز لستات وبنات مع اختلاف السن بيقول ان الثقه دي بيكون دايما اخرتها فضيحه علي مواقع النت المختلفه
ياتري فيه حد ممكن يتجوز بنت بعتتله صور جسمها
ولا الستات المتجوزه وعندها بيت واولاد واسره وبتبعت نودز لاي حد تحت اي مسمي دول يتقال عليهم ايه
يمكن معظم خلافاتي هنا بسبب الصور دي ودايما بعلق بتريقه علي اي صور من دي انها نهايه قصه حب رهيبه بين هبله بنت هبله وخروف
حابب اعرف رأي الناس هنا في الموضوع ده كل واحد شايفه ازاي سواء رجال او سيدات
الخال

• عجبني
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: عارف سكتى, salemsoly, بحب الا و 9 آخرين
لسة كاتب عنه موضوع حالا واتحذف لحظات فرح ويتبعها ندم سنوات وايام وباقى العمل انت لا تملك ما تكتب او تنشر انت يتاجر بك فى كل المنتديات
لو هو ماينفعش موضوع مهم زي ده يتحذف لانه توعيه مش اكتر
غير كده يبقي لازم الواحد يراجع نفسه الف مره لتواجده هنا
مش لازم كل مشاركتنا تبقي ضحك وهزار او جنسيه بحته لازم يكون فيه توعيه بالمخاطر
واعتقد ان الاداره الحاليه للمنتدي ماعندهاش اي مشكله في التوعيه طالما باسلوب محترم وبدون هجوم او غلط في الغير
من حسن حظ الجميع هنا الفتره دي ان الادمنز كلهم ناس محترمه جدا وعارفين الصح وبيعملوه

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Ms Roony و ambiguous
مش عندى حاجه اقولها غير لحظة ضعف فى حالة ضعف و مش من العدل تعليق المشانق لواحده على غلطه المشارك فيها اتنين

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: الزبير الفورمة, asaad2024, زبي يابو الوجع و 8 آخرين
مش عندى حاجه اقولها غير لحظة ضعف فى حالة ضعف و مش من العدل تعليق المشانق لواحده على غلطه المشارك فيها اتنين
سمر انتي فاهمه اكيد اني مش بقصد اعلق مشانق لحد. لاني لست قيم علي احد بس المقصود التوعيه عشان مايحصلش نفس الغلطه تاني في نفس لحظه الضعف وتكون النتيجه فضيحه جديده دايما بتنتهي بكوارث اما ابتزاز او انتحار او قتل

• عجبني
التفاعلات: Prince amr
الغلط متبادل هي عبيطه وهو لمؤخذه مش راجل
لكن في البعض بيبعتها نوع من الاثارة
لكن المشكله في الي بينشرها

• أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
خلونا نتكلمو في موضوع الثقه اللي بتقع فيها بنات او ستات وللاسف مالهاش دعوه بسن لان اللي بنشوفوه من صور ونودز لستات وبنات مع اختلاف السن بيقول ان الثقه دي بيكون دايما اخرتها فضيحه علي مواقع النت المختلفه
ولا الستات المتجوزه وعندها بيت واولاد واسره وبتبعت نودز لاي حد تحت اي مسمي دول يتقال عليهم ايه
يمكن معظم خلافاتي هنا بسبب الصور دي ودايما بعلق بتريقه علي اي صور من دي انها نهايه قصه حب رهيبه بين هبله بنت هبله وخروف
الخال
انا دايما رائي انه كل لحظة متعة ليها نهاية وع حسب النهايات بيتحدد الاشخاص وانا بكلم بعد انفصال من ساعتين وكل اللي حصل الف شكر وسلام وكل حاجة اتمسحت ولا كاني كنت موجود مجرد ذكري موجودة بين اتنين وسلام ع كده اما المشكلة في الوهم النهايات اخلاق يجدعان واللي بيفتكر انه لما اتبعتله صور حلوة ولا فيديو انك كينج وملك ومعاك ورقة تلعب بيها لاستمرار المتعة اعرف انك متناك وخول والمتعة اخرتها معروفة مفيش متعة بتستمر للابد

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و جديد لانج 3535
  • عجبني
التفاعلات: ambiguous
سمر انتي فاهمه اكيد اني مش بقصد اعلق مشانق لحد. لاني لست قيم علي احد بس المقصود التوعيه عشان مايحصلش نفس الغلطه تاني في نفس لحظه الضعف وتكون النتيجه فضيحه جديده دايما بتنتهي بكوارث اما ابتزاز او انتحار او قتل
انا مش قصدى انت اللى بتعلق المشاكل انا قصدى الناس سواء الاهل او المجتمع مع ان المفروض ان هى تعتبر ضحيه و اللى نشر الصور مجرم و اللى بيشارك فى نشر الصور مشارك فى الجريمه

اوقات بروح قسم صور عربى و ببقى خايفه الاقى صورى هناك و قلبى بيتفطر على صور البنات اللى اكيد فيه منهم كانت بتتصرف بكل برائه و حسن نيه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زبي يابو الوجع, خاضع خاص, ambiguous و 5 آخرين
انا دايما رائي انه كل لحظة متعة ليها نهاية وع حسب النهايات بيتحدد الاشخاص وانا بكلم بعد انفصال من ساعتين وكل اللي حصل الف شكر وسلام وكل حاجة اتمسحت ولا كاني كنت موجود مجرد ذكري موجودة بين اتنين وسلام ع كده اما المشكلة في الوهم النهايات اخلاق يجدعان واللي بيفتكر انه لما اتبعتله صور حلوة ولا فيديو انك كينج وملك ومعاك ورقة تلعب بيها لاستمرار المتعة اعرف انك متناك وخول والمتعة اخرتها معروفة مفيش متعة بتستمر للابد
ياصديق لا تنسي احتماليه حدوث عطل بالهاتف ويروح الصيانه والبس فضايح

• عجبني
انا مش قصدى انت اللى بتعلق المشاكل انا قصدى الناس سواء الاهل او المجتمع مع ان المفروض ان هى تعتبر ضحيه و اللى نشر الصور مجرم و اللى بيشارك فى نشر الصور مشارك فى الجريمه

اوقات بروح قسم صور عربى و ببقى خايفه الاقى صورى هناك و قلبى بيتفطر على صور البنات اللى اكيد فيه منهم كانت بتتصرف بكل برائه و حسن نيه
الي بيتاجر ببنت مش راجل اساسا

• عجبني
التفاعلات: ambiguous، S̲A̲R̲A̲H̲ و خبير معتزل (الخال)

عشان كده لازم نحذر ونوعي
ماتنسيش ان عنتيل المحله اتفضح واتهرب بيت اكتر من 20ست متزوجه بسب عطل في جهازه وبعته للصيانه وكتير حالات زي كده

• أتفق
  • محزن
التفاعلات: ambiguous و غريب عن العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لا اربط بين الزواج و حكاية الصور هاذي
فكرة اقبل. او ما اقبلش لا اعتقد انو سؤال واقعي
هي مش حكاية عرض وًطلب! ابدا… لكن على العموم كل مجتمع و ثقافتو
اعتقد ان الهبل بتاع الصور من بنات و ولاد مش بنات فقط : هبل! وًالي ناقص هو تاطير القانون
احنا هنا القانون واضح : ما عندكش الحق تنشر او تبعت صورة (عادية) لشخص اخر لطرف ثالث بلا ترخيص صاحب الصورة
و هذا ايضا موجود في قانون الانترنيت… اغلب المواقع و المنتديات (العربية) بتنتهك الحقوق الفكرية و الادبية و ملكية الصور… تحت زر ان الناشر هو المسؤولو بصراحة فالنهاية ليس هذا حقيقي!
هناك قانون انترنت عالمي يكفل الحقوق على فكرة.. و كل دولة لها اطار معين و لو غير واضح…

شخصيا شايفو هبل
لكن بين اتنين انهم يبعثو ابعض هم احرار
ولو اني مش شايف فيها اصلا اثارة

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
ياصديق لا تنسي احتماليه حدوث عطل بالهاتف ويروح الصيانه والبس فضايح
ممكن بس النسبة قليلة والاحسن من غير اي حاجة ولا صور ولا اي حاجة شات وبعد كده لو فيه اعجاب في مقابلة انما الصور والفيديوهات مش الحل

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و غريب عن العالم
زفت المحصله زفت
انت عارف حتي الي بتبعت لجوزها الي مسافر برده غلط لان التليفون ممكن يضيع او يتسرق
بس هنقول ايه طبيعه بشر
يبقي التوعيه مطلوبه بلاش زفت صور من الاساس
الواحد بيشوف صور لبنات اعتقد ان اهلهم مايستحقوش منهم كده

• أتفق
التفاعلات: ambiguous و غريب عن العالم
اعتقد ان الهبل بتاع الصور من بنات و ولاد مش بنات فقط : هبل! وًالي ناقص هو تاطير القانون
احنا هنا القانون واضح : ما عندكش الحق تنشر او تبعت صورة (عادية) لشخص اخر لطرف ثالث بلا ترخيص صاحب الصورة
و هذا ايضا موجود في قانون الانترنيت… اغلب المواقع و المنتديات (العربية) بتنتهك الحقوق الفكرية و الادبية و ملكية الصور… تحت زر ان الناشر هو المسؤولو بصراحة فالنهاية ليس هذا حقيقي!
هناك قانون انترنت عالمي يكفل الحقوق على فكرة.. و كل دولة لها اطار معين و لو غير واضح…

شخصيا شايفو هبل
صديقي عندنا بمصر قانون مماثل واللي بيخالفه بيتحول لمحاكمه وبيصدر بحقه سجن وغرامه ماليه كبيره
بس المشكله بالفضيحه للاسره

• عجبني
التفاعلات: جينجر، جديد لانج 3535 و غريب عن العالم

شخصيا شايفو هبل
تفعيل القانون مطلوب فعلا وهو الاسلس من ءامن العقوبه اساء الادب وحل مشكله دي في دول كايره منها الخلبج

• عجبني
التفاعلات: جينجر و غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: جينجر و غريب عن العالم
الخال
هي طبعا قلة أدب وعدم رجوله وأسلوب عيال رخيص والمفروض اللي يتعرف انه عمله كدا اهل البنت يفشخوه حرفيا ويصوروه وهو بيتناك وينزلوه ع النت بالنسبه لاني اوافق اتجوز بنت بعتتلي صور نودز و**** لو هي بتحبني وانا بحبها وانا اللي وصلتها انها تعمل كدا عادي اتجوزها مفيش اي مشكله طالما عندي ثقه فيها وانها عملت كدا عشاني انا

• عجبني
صديقي عندنا بمصر قانون مماثل واللي بيخالفه بيتحول لمحاكمه وبيصدر بحقه سجن وغرامه ماليه كبيره
بس المشكله بالفضيحه للاسره
فيما ندر وللبنت المصره والاهل الداعنين غير كدا بيقفلو المحضر

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%