NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه هحكيلكم بدأت معايا ازاي

nserpent

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
29 نوفمبر 2023
المشاركات
41
مستوى التفاعل
22
نقاط
310
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أنا اهلي كلهم محترمين بس طبعا لما الواحد يكون لسة مكتشف البورن و يبدأ هوسه بيه كمان، دماغه بتبتدي تخلط ما بين الواقع و الخيال خصوصا لو حصل موقف يساعد ده



بداية قصتي و اللي فتحلي الميول دي في دماغي..

كنت في نفس المدرسة و في نفس الفصل مع ابن خالي و كنا مع بعض طول الوقت و كنت لسة جايب بلايستيشن ٢ اللي وقتها كان يعتبر كسم المتعة.. أنا طبعا مكنتش قادر استني اقوله و نلعب عليه سوا، اتفقنا اننا في الفسحة هنزوغ و نروح البيت عالضهر و نقعد نجرب الالعاب سوا، الوقت ده كان بيبقي الوقت اللي ماما في البيت لوحدها، و عادة ممكن تكون نزلت شغلها كمان لو مش في ايام راحة، دخلت البيت و دخلته معايا طبعا كل الانوار مقفولة كأن مفيش حد في البيت فعلا، فاتطمنت دخلنا عالصالة و من كتر ما كننا متلهفين نلعب مفتحناش النور و البيت كان منور بنور الشمس خفيف كدة، طلعنا البلايستيشن و لسة بنوصله في التليفزيون، ماما في الوقت ده كانت بتاخد شاور و احنا مسمعنهاش و هي في نفس الوقت مسمعتش باب البيت بسبب المياة، و تحصل الكارثة الاكبر، ماما نسيت تاخد فوطة و فاكرة انها لوحدها في البيت، خرجت ملط تماما نحية اوضتها و كانت بتغني و ماشية بمزاجها خالص و لحمها مبلول قدامنا و بزازها و طيزها بيتهزو، ابن خالي طبعا مقدرش يشيل عينه من عليها و انا كنت في قمة احراجي و غضبي في نفس الوقت، من الصدمة زعقت: ماما !!!، هي أول ما شافتني اتخضت هي كمان و قامت طلعت تجري اسرع نحية اوضتها و طيزها بقت بتسقف قدامنا في منظر ميتنسيش، دخلت اوضتها ابن خالي لف وشه علي طول و عمل نفسه مكنش بيبص، انا اتغظت منه جدا و قلتله يروح و انا متعصب و كنت شايط فعلا، طبعا هي لما خلصت لبس اتخانقت معايا ازاي اجيب حد البيت من غير ما اقولها و ايه اللي جايبنا بدري و زوغنا ليه، اتأسفت و عدي اليوم، و جيت انام.. كل ما انام نص ساعة احلم بسيناريوهات مختلفة لموقف الصبح ده، مرة ان ابن خالي يدخل وراها الاوضة و يخرج شايلها علي زبه في الصالة، و مرة انها بتتناك من بورن ستارز و مرة انها بتتناك من كزا حد اعرفه، و الموضوع بقي موترني جدا لمدة اسبوع اقل حاجة، بعدها بفترة بقلب علي فيسبوك ايام ما كان بينزل عليه سكس عادي، كان في جروبات كتير انا فيها و لقيت واحد منزل صورة بورن ستار في وضعية reverse cowgirl نفس شكل مامتي و الوانها و بزازها و كل حاجة كانت صورة لAva Addams و بيقول مين عايز يشوف مامته كدة تقريبا، لقيت نفسي ولعت و مبقتش عارف، دخلتله و اتكلمت معاه و كنت بمسح المحادثات رسالة رسالة من كتر ما انا مش مصدق نفسي و اخايف حتي اخرج ده، بقيت بحاول اكبت الموضوع عشان مامتي ست محترمة و ليها بيتها و عيلتها و حياتها و مش عايز هيجاني يجلب للبيت كسرة العين او اي حاجة غلط، بس من ساعتها و اقتنعت بلكم في الخيال حياة، بقيت بحاول افضفض اكتر و اتخيل سيناريوهات مع ناس، علي الرغم ان ده بيحسسني بالذنب بس نوعا ما بيفضي اللي في نفسي كل فترة
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد رضا و لست حائرا
انت حتي لو مش عارف تبطل حاول متبينش اي حاجه تدل علي شخصيتك أو تبعت اي صوره لحد مع أن الأفضل انك تبطل وتشغل دماغك باي حاجه تانيه تتعرف علي صحاب جديده تخرج كتير كدا يعني
 
  • حبيته
التفاعلات: nserpent
انت حتي لو مش عارف تبطل حاول متبينش اي حاجه تدل علي شخصيتك أو تبعت اي صوره لحد مع أن الأفضل انك تبطل وتشغل دماغك باي حاجه تانيه تتعرف علي صحاب جديده تخرج كتير كدا يعني
عمري ما بعتت ولا هبعت صور حقيقية، عشان الموضوع ممكن يقلب جد في لحظة بس في نفس الوقت كترة المواقف في الفترة دي مع ادماني للبورن خلي الموضوع بالنسبالي شهوة كبيرة اوي، فبدخل افضفض و ممكن اعمل قصص مع ناس مش اكتر كنوع من التنفيس
 
  • عجبني
التفاعلات: rough_fucker و jimharper
عمري ما بعتت ولا هبعت صور حقيقية، عشان الموضوع ممكن يقلب جد في لحظة بس في نفس الوقت كترة المواقف في الفترة دي مع ادماني للبورن خلي الموضوع بالنسبالي شهوة كبيرة اوي، فبدخل افضفض و ممكن اعمل قصص مع ناس مش اكتر كنوع من التنفيس
صح كدا وفي الصيف حاول تقلل قعده في البيت انزل أخرج قابل ناس جديده اتعرف علي صحاب انزل وسط البلد قضي يومك هناك كدا يعني
 
  • حبيته
التفاعلات: nserpent
طب هو بدا كده .. وصل لحد فين؟
 
عمري ما بعتت ولا هبعت صور حقيقية، عشان الموضوع ممكن يقلب جد في لحظة بس في نفس الوقت كترة المواقف في الفترة دي مع ادماني للبورن خلي الموضوع بالنسبالي شهوة كبيرة اوي، فبدخل افضفض و ممكن اعمل قصص مع ناس مش اكتر كنوع من التنفيس
 
انا زيك ابعت تليجرام نكلم ونحكي@Bilophn
 
أنا اهلي كلهم محترمين بس طبعا لما الواحد يكون لسة مكتشف البورن و يبدأ هوسه بيه كمان، دماغه بتبتدي تخلط ما بين الواقع و الخيال خصوصا لو حصل موقف يساعد ده



بداية قصتي و اللي فتحلي الميول دي في دماغي..

كنت في نفس المدرسة و في نفس الفصل مع ابن خالي و كنا مع بعض طول الوقت و كنت لسة جايب بلايستيشن ٢ اللي وقتها كان يعتبر كسم المتعة.. أنا طبعا مكنتش قادر استني اقوله و نلعب عليه سوا، اتفقنا اننا في الفسحة هنزوغ و نروح البيت عالضهر و نقعد نجرب الالعاب سوا، الوقت ده كان بيبقي الوقت اللي ماما في البيت لوحدها، و عادة ممكن تكون نزلت شغلها كمان لو مش في ايام راحة، دخلت البيت و دخلته معايا طبعا كل الانوار مقفولة كأن مفيش حد في البيت فعلا، فاتطمنت دخلنا عالصالة و من كتر ما كننا متلهفين نلعب مفتحناش النور و البيت كان منور بنور الشمس خفيف كدة، طلعنا البلايستيشن و لسة بنوصله في التليفزيون، ماما في الوقت ده كانت بتاخد شاور و احنا مسمعنهاش و هي في نفس الوقت مسمعتش باب البيت بسبب المياة، و تحصل الكارثة الاكبر، ماما نسيت تاخد فوطة و فاكرة انها لوحدها في البيت، خرجت ملط تماما نحية اوضتها و كانت بتغني و ماشية بمزاجها خالص و لحمها مبلول قدامنا و بزازها و طيزها بيتهزو، ابن خالي طبعا مقدرش يشيل عينه من عليها و انا كنت في قمة احراجي و غضبي في نفس الوقت، من الصدمة زعقت: ماما !!!، هي أول ما شافتني اتخضت هي كمان و قامت طلعت تجري اسرع نحية اوضتها و طيزها بقت بتسقف قدامنا في منظر ميتنسيش، دخلت اوضتها ابن خالي لف وشه علي طول و عمل نفسه مكنش بيبص، انا اتغظت منه جدا و قلتله يروح و انا متعصب و كنت شايط فعلا، طبعا هي لما خلصت لبس اتخانقت معايا ازاي اجيب حد البيت من غير ما اقولها و ايه اللي جايبنا بدري و زوغنا ليه، اتأسفت و عدي اليوم، و جيت انام.. كل ما انام نص ساعة احلم بسيناريوهات مختلفة لموقف الصبح ده، مرة ان ابن خالي يدخل وراها الاوضة و يخرج شايلها علي زبه في الصالة، و مرة انها بتتناك من بورن ستارز و مرة انها بتتناك من كزا حد اعرفه، و الموضوع بقي موترني جدا لمدة اسبوع اقل حاجة، بعدها بفترة بقلب علي فيسبوك ايام ما كان بينزل عليه سكس عادي، كان في جروبات كتير انا فيها و لقيت واحد منزل صورة بورن ستار في وضعية reverse cowgirl نفس شكل مامتي و الوانها و بزازها و كل حاجة كانت صورة لAva Addams و بيقول مين عايز يشوف مامته كدة تقريبا، لقيت نفسي ولعت و مبقتش عارف، دخلتله و اتكلمت معاه و كنت بمسح المحادثات رسالة رسالة من كتر ما انا مش مصدق نفسي و اخايف حتي اخرج ده، بقيت بحاول اكبت الموضوع عشان مامتي ست محترمة و ليها بيتها و عيلتها و حياتها و مش عايز هيجاني يجلب للبيت كسرة العين او اي حاجة غلط، بس من ساعتها و اقتنعت بلكم في الخيال حياة، بقيت بحاول افضفض اكتر و اتخيل سيناريوهات مع ناس، علي الرغم ان ده بيحسسني بالذنب بس نوعا ما بيفضي اللي في نفسي كل فترة
حتى لو مبعتش بتتجاب طالما شاركت مش مصدق اسمه الهكر الاخلاقى ممكن تتجاب من صورة بتشوفها على جهازك الدخول للمواقع دى له اصول
 
  • عجبني
التفاعلات: nserpent
أنا اهلي كلهم محترمين بس طبعا لما الواحد يكون لسة مكتشف البورن و يبدأ هوسه بيه كمان، دماغه بتبتدي تخلط ما بين الواقع و الخيال خصوصا لو حصل موقف يساعد ده



بداية قصتي و اللي فتحلي الميول دي في دماغي..

كنت في نفس المدرسة و في نفس الفصل مع ابن خالي و كنا مع بعض طول الوقت و كنت لسة جايب بلايستيشن ٢ اللي وقتها كان يعتبر كسم المتعة.. أنا طبعا مكنتش قادر استني اقوله و نلعب عليه سوا، اتفقنا اننا في الفسحة هنزوغ و نروح البيت عالضهر و نقعد نجرب الالعاب سوا، الوقت ده كان بيبقي الوقت اللي ماما في البيت لوحدها، و عادة ممكن تكون نزلت شغلها كمان لو مش في ايام راحة، دخلت البيت و دخلته معايا طبعا كل الانوار مقفولة كأن مفيش حد في البيت فعلا، فاتطمنت دخلنا عالصالة و من كتر ما كننا متلهفين نلعب مفتحناش النور و البيت كان منور بنور الشمس خفيف كدة، طلعنا البلايستيشن و لسة بنوصله في التليفزيون، ماما في الوقت ده كانت بتاخد شاور و احنا مسمعنهاش و هي في نفس الوقت مسمعتش باب البيت بسبب المياة، و تحصل الكارثة الاكبر، ماما نسيت تاخد فوطة و فاكرة انها لوحدها في البيت، خرجت ملط تماما نحية اوضتها و كانت بتغني و ماشية بمزاجها خالص و لحمها مبلول قدامنا و بزازها و طيزها بيتهزو، ابن خالي طبعا مقدرش يشيل عينه من عليها و انا كنت في قمة احراجي و غضبي في نفس الوقت، من الصدمة زعقت: ماما !!!، هي أول ما شافتني اتخضت هي كمان و قامت طلعت تجري اسرع نحية اوضتها و طيزها بقت بتسقف قدامنا في منظر ميتنسيش، دخلت اوضتها ابن خالي لف وشه علي طول و عمل نفسه مكنش بيبص، انا اتغظت منه جدا و قلتله يروح و انا متعصب و كنت شايط فعلا، طبعا هي لما خلصت لبس اتخانقت معايا ازاي اجيب حد البيت من غير ما اقولها و ايه اللي جايبنا بدري و زوغنا ليه، اتأسفت و عدي اليوم، و جيت انام.. كل ما انام نص ساعة احلم بسيناريوهات مختلفة لموقف الصبح ده، مرة ان ابن خالي يدخل وراها الاوضة و يخرج شايلها علي زبه في الصالة، و مرة انها بتتناك من بورن ستارز و مرة انها بتتناك من كزا حد اعرفه، و الموضوع بقي موترني جدا لمدة اسبوع اقل حاجة، بعدها بفترة بقلب علي فيسبوك ايام ما كان بينزل عليه سكس عادي، كان في جروبات كتير انا فيها و لقيت واحد منزل صورة بورن ستار في وضعية reverse cowgirl نفس شكل مامتي و الوانها و بزازها و كل حاجة كانت صورة لAva Addams و بيقول مين عايز يشوف مامته كدة تقريبا، لقيت نفسي ولعت و مبقتش عارف، دخلتله و اتكلمت معاه و كنت بمسح المحادثات رسالة رسالة من كتر ما انا مش مصدق نفسي و اخايف حتي اخرج ده، بقيت بحاول اكبت الموضوع عشان مامتي ست محترمة و ليها بيتها و عيلتها و حياتها و مش عايز هيجاني يجلب للبيت كسرة العين او اي حاجة غلط، بس من ساعتها و اقتنعت بلكم في الخيال حياة، بقيت بحاول افضفض اكتر و اتخيل سيناريوهات مع ناس، علي الرغم ان ده بيحسسني بالذنب بس نوعا ما بيفضي اللي في نفسي كل فترة
الموقف رغم احراجه الشديد لكن لا يستدعى انه يقلبك للدرجة دى .. انت الى ميال لكدة و عندك فرصة تشيل كل ده من تفكيرك و تتعلم ان البيوت حرمات مش اى حد تدخله بيتك و لا فى اى وقت
 
  • عجبني
التفاعلات: nserpent
طب هو بدا كده .. وصل لحد فين؟
موصلش اكتر من كدة، مجرد بتخيل بس، و ١٠٠٠% ادمان البورن من اكتر المسببات لده
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نفس مشكلتك دي بالظبط يصحبي بجد بجد ومش عارف اعمل اي خيالاتي هتموتني
 
  • عجبني
التفاعلات: مدحت رزق
انا نفس مشكلتك دي بالظبط يصحبي بجد بجد ومش عارف اعمل اي خيالاتي هتموتني
ابعتى خاص عاوزك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%