NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيثم مجدى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد صاحبى شغال مهندس فى مكان بعيد ومتغرب هو خبرة ومدير قسم حت بنت بتدرب ولها واسطة فى المكان اللى شغال فيه وعلى امل انها تدرب شوية وتشتغل بعدين زميلى ده متجوز ومعاه اولاد المهم هو عجبه هدوء البنت دى وكان فيه فرق حوالى ٩ سنين بينها وبينه بقى يدربها ويعرفها كل كبيرة وصغيرة فى الشغل وكانت بتعامله كأخ وهو عاملها احسن معاملة بس المشكلة انه اتعلق بيها هى جمالها متوسط مش زى مراته بس روحها جميلة ومش بالجمال اللى هو بس عجبته شوية شويه حبها بس طبعا مش عارف يقول ولا يعبر ولا مسموح له انه يعبر عن حبه ليها لدرجة كان بيستنى تانى يوم الشغل عشان يشوفها مرة جت سيرة الجواز قالها انتى متجوزنيش ليه قالتله انا نفسى اتجوز مهندس عشان حتى اعرف اتفاهم معاه واتكلم رد عليها قالها ياريتنى كنت انا
هنا بقى نقطة التحول لقاها قلبت على الوش التانى وخدت منه جنب وبقت بترد على قد الكلام ويمكن مش عايزة ترد هنا بيقولى حتى لو انا غلطان كانت تستحملني او تعديها عشان انا المفروض ليا رصيد عندها والمفروض تسامحني لو انا غلطت المهم بعدها بخمس ايام اتنقل راح مقر تانى مؤقتا لدرجة وهو ماشى مسلمتش عليه حتى المهم راح المكان التانى ده ورجع بعد شهر ونص وخلا ل الشهر والنصف ده طلب منها حاجات تعملها الشغل قالتله مش فاضية المهم لما رجع قفش عليها جامد وماكنش عايز يكلمها لما رجع بس بحكم انه هو وهى فى مكتب واحد لأنه السبب فى تعيينها وانها اشتغلت بعد ما تدربت على طول بحكم الواسطة بتاعتها وراحت انا هحاول لقسم تانى غير القسم اللى زميلى ماسكه بس شوية شوية وراجعو يتكلموا تانى ويهزره
هبقى اكمل الموضوع تانى

مالهوش اي رصيد معاها
كل الي عملو ده من الشغل
هي رايحة تشتغل مش تتجوزو
و بما انها قفلت منن يخليه محترم و يبعد عن بنت الناس

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
حد صاحبى شغال مهندس فى مكان بعيد ومتغرب هو خبرة ومدير قسم حت بنت بتدرب ولها واسطة فى المكان اللى شغال فيه وعلى امل انها تدرب شوية وتشتغل بعدين زميلى ده متجوز ومعاه اولاد المهم هو عجبه هدوء البنت دى وكان فيه فرق حوالى ٩ سنين بينها وبينه بقى يدربها ويعرفها كل كبيرة وصغيرة فى الشغل وكانت بتعامله كأخ وهو عاملها احسن معاملة بس المشكلة انه اتعلق بيها هى جمالها متوسط مش زى مراته بس روحها جميلة ومش بالجمال اللى هو بس عجبته شوية شويه حبها بس طبعا مش عارف يقول ولا يعبر ولا مسموح له انه يعبر عن حبه ليها لدرجة كان بيستنى تانى يوم الشغل عشان يشوفها مرة جت سيرة الجواز قالها انتى متجوزنيش ليه قالتله انا نفسى اتجوز مهندس عشان حتى اعرف اتفاهم معاه واتكلم رد عليها قالها ياريتنى كنت انا
هنا بقى نقطة التحول لقاها قلبت على الوش التانى وخدت منه جنب وبقت بترد على قد الكلام ويمكن مش عايزة ترد هنا بيقولى حتى لو انا غلطان كانت تستحملني او تعديها عشان انا المفروض ليا رصيد عندها والمفروض تسامحني لو انا غلطت المهم بعدها بخمس ايام اتنقل راح مقر تانى مؤقتا لدرجة وهو ماشى مسلمتش عليه حتى المهم راح المكان التانى ده ورجع بعد شهر ونص وخلا ل الشهر والنصف ده طلب منها حاجات تعملها الشغل قالتله مش فاضية المهم لما رجع قفش عليها جامد وماكنش عايز يكلمها لما رجع بس بحكم انه هو وهى فى مكتب واحد لأنه السبب فى تعيينها وانها اشتغلت بعد ما تدربت على طول بحكم الواسطة بتاعتها وراحت انا هحاول لقسم تانى غير القسم اللى زميلى ماسكه بس شوية شوية وراجعو يتكلموا تانى ويهزره
هبقى اكمل الموضوع تانى
المهم حاول يدارى حبه ليها وهى فى وشه كل يوم هو ناجح فى شغله وجه زميل صغير تانى جديد المشكلة هنا لاحظ اهتمامها بيه وكلام كتير بينهم وهو بحكم انه مسئول عن الشغل من ناحيه وبيحبها من ناحيه تانيه ابتدى يغير عليها منه ومابقاش قادر يخبى راح بعتلها اضافة على الفيس مقبلتش وسابيته ولا قالتله اى حاجه
هو اتجنن بقى وقفش عليها لحد ماجه بعدها اعترفلها واعتقد انها كانت غلطة عمره انه اعترفلها رد فعلها ساعتها قالتله انا مرتبطة بس عادى ممكن يحصل طب ايه المطلوب منى قالها مش مطلوب منك اى حاجه بس انا كنت عايز اعترفلك بده وخلاص لانى الموضوع ده تاعبنى جدا ومابقاش قادر اخبى قالت عادى مفيش مشكلة قالها بس ممكن اطلب منك طلب عايزك تبطلى كلام كتير مع زميلك ردت قالت ده حد كويس ومحترم وبحب اتكلم معاه واتأسفلها كذا مرة على انه اعترفلها لانه فى الاول وفى الاخر ماكنش بيحب يشوفها زعلانه
بعدها باسبوع كانت هى لوحدها فى المكتب دخل قال السلام عليكم ماردتش عليه فصاحبنا انضايق جدا راح مكلم الواد بتاع البوفيه قاله شوف مكان تانى عشان ينقلها فيه بتاع البوفيه قالها تحبى تنقلى فين قالتله مين قالك انى عايزه اتنقل راح صاحبى رد قالها انا راحت قالتله انت ازاى تاخد قرار فى حاجه تخصني انت المفروض مانتكلمش معايا بعد اللى انت قولته قالها قلت ايه قالتله قلت كتير رد عليها ماحنا خلصنا المشكلة دى واتاسفلها قالتله انت كل شويه تتاسف دى مشكلتك مش مشكلتى انا وخرجت وجت تانى وراحت قايله له ياتنقل انت يا اما هدخل مديرك فى الموضوع قالها طب استنى بس انا مش قصدى انى اطردك انا قصدى مش عايز اشوفك مضايقه منى قالتله انا خلصت كلامى يا اما تنقل سلاما ادخل مديرك فى الموضوع صاحبى طبعا مارضيش يجى على كرامته راح قالها انتى اللى هتنقلى وراح شايل المكتب بتاعها وطلعه برة
طبعا التانية استنت لما ييجى المدير الكبير وراح قالت على كل حاجه صاحبى جه رايح قايل لمديره زى ماسمعت منها اسمع منى وقاله على انها مهتمة بزميلها لدرجة انها كانت بتعطله عن الشغل وده فعلا كان مظبوط وبعدين اوانا وحش كدة هى مش عايزة تتنقل ليه وده كانت فى صفه المهم عدت الايام والمشكله عدت بص صاحبى اتنقل وهى سابت الشغل بس بسبب حاجات تانيه وماشفوش بعض تانى .
المشكلة دلوقتي صاحبى ده لا عارف ينسى اللى حصل ولا عارف يتخطى المشكلة دى لدرجةانه نفسه يكلمها ويسلم عليها ويطمن ويقولها انه الجانب الحلو مش الوحش ومش عارف يعمل ده لا عارف ينساها ولا عارف يسامح نفسه وخايف يكلمها تعمله مشكلة اكبر من**** حصلت صاحبى ده هيتجنن بجد لدرجه انه وهو سايق عربيته ممكن يبكى لما يفتكر المشكلة دى وكل يوم مش قادر ينسى بيقولى نفسى اسلم عليها بس بقوله طب ماهى باعتك ومحفظته سرك يوم مالقتش حد تفضفض وتخرج اللى جواك ليها يقولى مايمكن ده رد فعلها من اللى انا عملته بيقولى نفسى بس اصالحها بس فى نفس الوقت قلقان تعملى مشكله اكبر من اللى انا فيها او تقولى كلمة تجرحنى اكتر مانا مجروح ومحدش يقولى انسى عشان بقاله اكتر من سنه مش عارف يعمل ده
اكيد البنت عندها غلط بردوا انها تفاوض حد حب يفضفض مع حد عن اللى جواه معاها وامنها على سره
خاصة ان صاحبى ده خدمها كتير وكان مقعدها فى مكتبه وبيعاملها كأخت بس غصب عنه مشاعره غلبته
دلوقتي هو لا عارف ينسى ولا عارف يصالحها
تنصحوه بأيه؟

• عجبني
التفاعلات: سراب انسان
يتركها في حالها
وخلاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%