NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو يا جماعة علشان تكونو معايا انا شيلتى عبارة عن كريم وياسر و عمرو واحنا كلنا نفس السن وخريجين نفس الكلية بس مش فى نفس الوظيفة واحنا يعنى اكتر من صحاب بكتير المهم كان من فترة طويلة كده كان قبل فرح عمرو كده ب اسبوع وكنا قاعدين مع بعض قاعدة كلها سفالة وقلة ادب اكيد علشان عمرو قبل فرحه وكده وكنا فى بيت ياسر وياسر قاعد لوحده بس ياسر غنى جدا شوية كدا اتنين نسوان جم البيت وياسر هو الى جابهم المهم قال ان وحدة للعريس هدية فرحه و وحدة نتناوب عليها احنا التلاتة المهم عمرو سخن قةم شد البت ودخل الأوضة و سمعنا الصوت بعدها واحنا قررنا نلعب ملك وكتابة و البت دخلت الأوضة التانية بعده لعبنا كريم قال ملك وانا قولت بعده وياسر قال كتابة وكريم الى كسب وجه يقوم اتردد وبعدها رجع وقال ليا اخش قولت له خلص ياعم وبعدها رجع الأوضة قبل ما يخش اتردد تانى وبعدها رجع واخر مرة دخل وبعد دقيقتين لقيناه طالع وماسك مخدة على بنطلونه وحاطط راسه فى الأرض انا و ياسر بقينا لبعض بصة هو لحق وبعدها قمت طبطت عليه ودخلت مسكت كس وطيز البت فشخ نيكت ميتين ابوها والبت كانت حلوة ف طولت شوية وياسر مكنش طايق نفسه وكان عمال يخبط على الباب ويقول ليا خلص ياعم ف سيبت البت وطلعت له وكنت عريان طبعا وقولت له عايز ايه قال خلص ياعم ايه بتنيك عشر نسوان واحنا بتتكلم كان عمرو طالع من الاوضة التانية ف قولت عمرو خلص روح مكانه وقفلت ياسر جه يروح لقى عمرو بيقول له رايح فين دانا طالع اخد بص اجازة مية وراجع يسطا وخد الاجازة ودخل وياسر كان واقف على آخره انا بعد ما نيكت قذفت فى وش أبت علشان ميعرفش يبوسها وطلعت وانا كنت لابس البنطلون بس وقولت ل ياسر خش با عم وقعدت وانا مش لابس القميص فكان كريم بيبص عليا وهو ساكت وحاطط راسه فى الأرض بعدها عمرو طلع من الأوضة ومكنش لابس غير شوىت وكان كريم بيبص له برضو وعمرو لما شاف كريم ساكت كده سألني فيه ايه مالو ده انا قولت له معرفش هو دخل من بعدك شوية ولقيتها طالع ساكن المهم قعدنا نسأله مالك فيه ايه قال انو مش عارف ملو وهو مش كويس وقال انا كل ما أقرب ل واحدة الاقى نفسى بجيب كده ف احنا طبطبنا عليه وقعدنا نتكلم معاه ونخرجه من الحزن شوية والموضوع عدى المهم كنت من فترة اتصلت عليه كده وسألته عامل ايه عملت ايه لقيته بيقول ان الموضوع بقى اسوء اكتر ف لو حد عارف عنده ايه او يعالج نفسه ازاى يا ريت يقول ليا

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
هوة يعنى بصرف النظر عن كل ده
اللى بيفيده وينفعه يروح لدكتور شاطر يتابع معاه
لاكن نصايح من حد ولا يفضل فتجارب للنصايح دى اكيد مش صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%