NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الملك السادى

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الموضوع دا حصل أيام الثانوية تقريبا 2015 على ما افتكر طبعا معروف ان القانوية معتمدة على الدروس الخصوصية فى مجموعات سواء كبيرة او صغيرة او لوحدك
المهم ان المووضوع دا حصل فى درس الفيزيا وكانت مجموعة مشتركة وعددها فوق السبعين فى سنتر دروس خصوصية لما المدرس طقت فى دماغه انه يخلينا كولاد نقغد ورا والبنات قدام وطبعا لأنى كنت بقعد فى اول صف قدام فاختارت اول صف ورا بردو وللصدفة الحلوة مفيش فاصل بينا وبين اخر صف بنات :ROFLMAO: المهم قعدت قدامى بنت بطل عيونها خضرة وحسمها فتاك طويةل وطيزها فوق المتوسطة المهم دخلت دماغى وقررت لازم ابعبصها بسازاى وممكن نتفضح والاستاذ ياخد باله والدنيا تعك فجت فى بالى فكرة قولت هجس النبضفالمهم الماقاعد كنت جشب عبارة عن جزئين جزء بنقعد عليه وجزئ بنسند عليه ضهرنا والمسند دا كان قصير فكان فى فرق بين القعد والمسند كبير يبين طيز الىل قدامك وتوصلها بسهولة المهم البنت كانت بتقعد نص قاعدة كدا ومبتركنش ضهرها بتقعد على النص اللى قدام من المقعد وتسيب فرق شوية من النص الىل ورا من المقعد ماهى مش عارفة مين الىل قاعد وراها فانا تعمدت اظهر نفسى ليها وسألت كذا سؤال فخدت بالها منى انى انا الىل قاعد وراها وهنا هتسألو ليه تعمدت ارعفها بنفسى عشان كانت عارفانى معرفة سابقة كنا فى مدرسة واحدة وفصل واحد واتفرقنا بعدها بس عارفانى تمام المعرفة . المهم انا قولت هجس النبض بس ازاى فكرت احنا عشان الدروس فى مكان قريب من البيت فبرنوج بالسليبر عادى فروحط حطيت رجلى على المقد وراها وحركتها واحدا واحدة وروحت خابطها بصباع رجلى بين فلقتين طيازها وكانت لابة عباية ستان طرية فشخ المهم حست بالخبطة انا اتسمرت لقيتها قبتت دقيقةة كدا قولت يبقى مش حابة وهسكت وفجاأة بعد ماكانت قاعد على النص الىل قدام من المقعد رجعت نفسها لورها بقت طيها يعتبرى مدلدلة لورا نحيتى وهنا لمعتى عينى وقولت بااااااس دى الاشارة بالقبول عيش بقى واشتغلت تحسبس وتقفيش فى فلقات طيازهاوبدأت امشى صباعى بالطول بين فلقات طيازها بحيث يعتبر تبقى قاعدة عليه وهو مفرود بين فلقتين طيازها وانا طالع لقدام وارجع لورا بصباعى بحيث صباعىيمشى على كسها وخرم طيزها وهى ترجع لورا اكتر وتميل بوسطها لقدام تعمل نفسها بتكتب ورا الاستاذ وانا نسيت الكتابة ونسيت الشرح وركزت فى البعبصة :ROFLMAO: كسم الشرح كدا كدا هجيبه تانى من حد كاتب وازاكره وركزت فى لاعبعصة وبعد شوية من تمشية صباعىبين فلقاتها ركزت بقى على خرم طيزها وركزى صباعى عليه وطبعا انا كما مميل بجسمى عامل بكتب والايد التانية بصباعى الوسطانى بلف دواير على خرم طيازها من برا كدا وبعدا كدا بدات اضغط على صباعى اوى على خرمها لحد ماحسيت صباعى اتحشر عقلة منه كأنها مش لابسة حاجة وملط والف صباعى دواير وانا بضغط اوى لحد ما وشها احمر وانا برمى وشى من الجنب كدا وحطت وشها لتحت ودار ت علىه بايدها على المسند الىل بتكتب عليه وبتاكل شفايفها من العض وانا مش عارتق خرمها لحدما حسيت طيزها بتتحرك على ايدى ورعشة خفيفة خالص قولت اخف الدور عشان محدشيلاحظ وكله منمدج مع الشرح فيزيا بقى وكهربية بقى وطبيعية والقرف دا فكاه مركز مع الشرح ودى كانت بداية المتعة مع البعبصة فى الثانوية العامة ( أخر سنة يعنى ) ومن بعدها البنت دىكل اما اروح الدرس متأخر وهى موجودة بقعد وراها وارها بعبصة وتحسيس وتقفش فى فلقات طيازها الملبن الطرية فشخ واها على طراوة طيزها مش هنسى عمرى لمسة طيزها وهيجانها وانا بفشخ خرم طيزها بصباعى
ولما كنت ارووح بدرى وكانت داميا بتيجى مع واحدة بتمشى معاها على طول وتلاقينى قاعد فى الصف الاول مستنيها وصاحبتها تدخل تقعد قدامى الاول كانت تقولها لا دخلينى جوا وتبدل معاها عشان تقعد قدامى :ROFLMAO: واستمر الموضوع لحد ما امتحنا وكل واحد دخل كلية واتفرقنا ودولقتى هى اتجوزت ومشوفتهاش من ساعتها غير اربع خمس مرات بس على مدار السنين دى كلها
انتهت اول مغامرة من مغامرات الدراسة اللى بحنلها فشخ والىل مهما دخلت فى علاقت كالمة ليها طعم تانى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: زبرجي10, ahmed111222, Anas868 و 3 آخرين
هو الموضوع معجبش الناس والا ايه الا مافى حد علق تعليق واحد بس :ROFLMAO:

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%