NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشعارف ابدا منين لكن انا أصبحت قليل الخروج من البيت بسبب جسمي لاني انا راجل على الورق فقط انا سالب وجسمي هرمونات الانوثه فيه عاليه وده رباني صدقوني عمري ما أخذت اي هرمونات حته فتحه الشرج عندي واسعه طبيعي وده اللي ساعدني اني أوسعها اكثر لان ماكنتش بتوجع من اي حاجه بدخلها فيها انا بيعجبني تعليقات الناس في الشارع لان بزعل من الشتايم انا مدام بوش راجل لكن سعات بنظر لجسمي مابسدقش ان ده جسم راجل ومن اسبوع كنت في شغل وكان في شاب اول مره اشوفه اتعرفنا على بعض وكان مقر شركه بتتاسس جديد انا بنفذ النظام الأمني وهوه كان جي يعدل حاجه في الديكور وكنا لوحدنا وانا معرفش انزل من البيت الا وانا على سنجه عشره ومفضي محتويات معدتي وعامل حقنه شرجيه بالخرطوم المياه وتمام حتى لو مش هعمل سكس مابحبش شعور الإمتلاء وبعدين لقيتو بيبص كتير على جسمي وسألني ماحدش بيديقك في الشارع قلتلو كتير لكن بعمل نفسي مش سامع وجسمي ده خلقه **** وقلتلو ده كده والهدوم مداريه بعض التفاصيل قلي بجد قلتلو بجد قلي استأذنك ممكن توريلي حاجه قمت قلعت البنطالون لحد ركبتي وطبعا كنت لابس اندر حاريمي قلي واو انته جامد جدا وجه لفني من وسطى وقلي هبص بس وقام منزل الاندر وقعد يحسس على طيزي لقها مهلبيه في ايدو قلي ممكن اشوف بزازك فكيت زراير القميص مسكهم لقاهم طريين وكوبار قعد يقفش فيهم قمت سخنت وهوه زبه وقف قلي تعالي دخلنا غرفه بعيده عن باب الشركه وقام مطلع زبه اول ماشفته روحت في دنيا تانيه كبير وعريض وابيض وده بموت فيه خلاني مصلته شويه قلي انته حريف قام موقفني ولفني وخلاني سند بأيدي على مكتب وقام مدخل زبه في طيزي مره واحده قلي ايده انته حاطيت كريم قلتلو لا دي افرازات زي بتاعه البنات شفافه وعمله زي الكريم وقعد ينييك فيه وبهدل بزازي تقفيش ورضاعه ناكني ثلاث مرات على اوقات متفاوته واحنا شغلين وطعم لبنه حلو قوي واخد رقم تليفوني وقلي انتي عاشقتي ولو عرفتي حد هزعلك انتي بتاعتي اتبسط جدا وحسيت اني المدام بتعته وهوه الراجل بتاعي خصوصا وانا بقله حاضر على كل كلمه بيقلهالي
IMG 20220530 134028
IMG 20220530 133932
IMG 20220530 133542

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: el-korsan, HEISENBERG0324, Last pharaoh و 4 آخرين
جسمك تحفه بجد منين

• عجبني
التفاعلات: Houssamdz و Omar1999
فبن هرمونات الانوثه دي مفيش صدر بارز وجسمك عادي بس انته بتعيش في التخيلات ان جسمك جسم مره

• عجبني
جسمك جميل

• عجبني
ملبن

• عجبني
تعالي خاص

• عجبني
؟؟؟!

• عجبني
جسمك لبن اوي و طيزك حوار

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملبن يخربيت كدا

جسمك لبن اوي و طيزك حوار
تسلم وكمان خرمي ناعم جدا من جوه ونضيف على طول وتفردني وتتنيني زي مانته عاوز

حبيت جسمك

ولا الستات تعرف تعمل اللي انا بعملو في السرير

تسلم وكمان خرمي ناعم جدا من جوه ونضيف على طول وتفردني وتتنيني زي مانته عاوز
نفسي افردك و اتنيك و افنسك و اديك

طيزي لعيونكم

المرفقات

3 MB · المشاهدات: 46
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el-korsan، semsemali206 و حمادة وبس
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%