NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفسير شخصيات

انا عايزة افضفض معاكم بدون ما حد يفكر فيا بطريقة مش كويسة
انا ماكنتش حابة اتي اكون هنا ولكن ضعف الارادة او الإدمان معرفش مخليني ابعد وارجع تاني ابعد وارجع تانى...انا مش بعمل حاجة وحشة ومحافظة على كرامة جوزي جدا في لبسي وتعاملاتي مع الناس
ولكن الشهوة الجنسية مدفونة جوايا مش بلاقي منفذ ليها غير هنا
وبعد ما اشبع رغبتي بالخيالات ..ارجع اقفل الموقع وابعد واتضايق جدت...
ولكن ارجع بعد فترة تاني افتحه
مع اني عديت سن ال ٤٠
لو تحت ال ٢٠ او فى ال ٢٠ سنة دي ماشي لأنها فترة مراهقة و غصب عنهم
لكن انا او اللى في سني ليه يدخلوا مواقع زي دي
اعتقد ان دة إدمان وأصبح شىء في شخصيتي
خايفة استمر كدة علطول😪
اسفة للاطالة..بس اهو اول مرة اكتب وافضفض
حضرتك ده مش ضعف إرادة ولا إدمان
الجميل هنا إن كل واحد بيكون براحته لإن مفيش حد يعرف شخصيته الحقيقية فبيتكلم براحته ويقول الكلام اللى مينفعش يقوله فى أى حتة تانية أو حتى يفضفض لناس ميعرفهمش فمحدش هيحاسبه على فضفضته أو يحكم عليه
أكيد طبعا أنا مش فى مكان حضرتك علشان أجزم بأن كلامى صح خصوصا إنك ست وأكيد هتلاقى فيه هنا شباب بيبعتولك حاجات مش حابة تشوفيها أو كلام مش حابة تقريه
لكن فى الآخر المنتدى ده أحسن مكان تفضفضى فيه براحتك وتقولى اللى متقدريش تقوليه
يمكن يكون الكلام اللى انا رديت بيه على حضرتك هو سبب دخولى للمنتدى وقد ينطبق عليكى أو لا ينطبق لكنه رأى يحتمل الصواب كما يحتمل الخطأ

انا ماكنتش حابة اتي اكون هنا ولكن ضعف الارادة او الإدمان معرفش مخليني ابعد وارجع تاني ابعد وارجع تانى...انا مش بعمل حاجة وحشة ومحافظة على كرامة جوزي جدا في لبسي وتعاملاتي مع الناس
مع اني عديت سن ال ٤٠
خايفة استمر كدة علطول😪
اعتقد الحل الوحيد لكلامك و مشكلتك مع جوزك بالتفاهم و الحوار اي حاجه ممكن تتحل حتي لو هيا
مش هنا الحل

كبت
تجديد
إثارة
متعه
تشويق

مع اني عديت سن ال ٤٠
خايفة استمر كدة علطول😪
عشان بتلاقي فى الخيال اللى مش قادرة تلاقيه في الحقيقه
طبيعى ... بس مش مبرر .... الارادة هى دورك....اختارى

• عجبني
التفاعلات: amlamola
اقفلى الحساب واطلعى اهتمى بجوزك محدش هيفيدك هنا حتى لو هيديكى دوا للى انتى فيه دا
قفلته كذا مرة ورجعت ماهو دة اللى مضايقني اني برجع😪😪

بصي هو مش صح وغلط
انا عموما مش بحس بتأنيب ضمير طالما مش بأذي حد
هي الفكرة اني بفتح الموقع كل فتره بعتبر نفسي بعرف حاجات جديده ممكن تفيدني في الحياة العامة وممكن اتعرف علي ناس وهكذا

يعني طريقة تفكيرك للأمر هي اللي ممكن تخلي اي شيء بتعمليه في صالحك بعيدا عن الجو البضان بتاع تأنيب ضمير غير مبرر علي حاجه بنتولد بيها
بس المهم ننظمها عشان مانخسرشي نفسنا لا اكتر ولا اقل.
ازاي مش بتئذي حد؟؟!
لا طبعا انت بتئذي نفسك اولا بأفكار شاذة عن طبيعتنا
وبتئذي غيرك بكلمة بتكتبها تسببلة شهوة

تابعت ردودك
وملخصها انك عايشة في بيئة متعصبة .
ملهاش حل غير مصارحة جوزك , هتصارحيه ازاي ؟ انتي فاهمه هو علي ايه وممكن يفهم كلامك ازاي.

لو صعب رغم اني ببقي شايف اي امر صعب سهل تفكيكه , مش قدامك غير الخيالات لكن الخيالات شئتي أم أبيتي ممكن تتفاعلي معاها علي الواقع بمرور الوقت .
صعب جدا اكلم جوزي جدا مش هعرف اوصفهالك ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت عايزة أقدم نصايح بس بسم **** ماشاء **** اللي ردوا كلهم مسابوش حرف

هي صورتك الشخصية تفسر كل شيء

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: sexosex66, amlamola, Adam Afndena و شخص آخر
مع اني عديت سن ال ٤٠
خايفة استمر كدة علطول😪
لا يا ست البنات انتي زي الفل انتي بتعيشي في خيالك الي مش بتعشيه فى الواقع ولنا في الخيال حياه و الشهوه ملهاش سن ولا ليها دعوه بالاحترام انتي عندك طاقه و محتاجه مكان تفرغي فيه الطاقه دي ما تتحمليش علي نفسك عيشي و استمتعي

• عجبني
كنت عايزة أقدم نصايح بس بسم ** ماشاء ** اللي ردوا كلهم مسابوش حرف

هي صورتك الشخصية تفسر كل شيء
الناس مسابيتش حاجه تتقال

• أتفق
التفاعلات: Lady Egypt
  • عجبني
التفاعلات: amlamola و Adam Afndena
اعتقد الحل الوحيد لكلامك و مشكلتك مع جوزك بالتفاهم و الحوار اي حاجه ممكن تتحل حتي لو هيا
مش هنا الحل
شكلها من ارياف أو الصعيد ف مش هينفع تقوله حاجه زي كده.. هناك مفيش تفاهم ف الحاجات دي.. هي حتى لو لها رغبات طبيعيه مينفعش تتكلم فيها معاه . ف مااظنش أنه حل يناسبها

• عجبني
التفاعلات: amlamola و حسن٩٤
  • بيضحكني
التفاعلات: Lady Egypt
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
يا سيدتي الفاضله ..
اولا الرغبه والشهوه ليها كءا عامل منها طبيعي يسمي فيسولوجي تزيد احيانا بلا سبب ظاهري زي خرمونات او مراحل عمر وجزء نفسي سواء رغبات في عقل او من كبت فالعقل حتي في المنام بفرغ شحنات دي .. فطبيا وجسديا انت سليمه وعدم ثقافه مجتمعا وملاماته مخلياكي متلخبطه وشكه في نفسك بسبب احكامه وما يفرضه من عادات زي ما انت لمحت بيئه قديمه وغيره ولا يعترفو باختلاف البشر وان صوابعنا مش واحده بالاضافه انه في فرق المفترض في تعامل اوضه النوم عن بره عن المجتمع ولكن دا مش حاصل

فهوني علي نفسك وكما قال العديد من الشباب لست وحدك وكتير هنا او في الحياه مر بيها

ثانيا ربطك بسن وانك مش المفروض من قال مش في ناس بدات حياتها بعد ال٤٠ وبعد ال٦٠ سواء عمليه او سفر او جنس كش في ناس اطلقت وانطلقت بعده وبقت احسن ولقت نصيب احسن .. القصه مش سن ولكن نحط معوقات مسبقه لعقلنا لنظل في منطقه امنه فقط وبالتالي لا ندور علي حلول قصيره ترضينا وطويله تخرجنا مما نحن فيه .. ودا زود عندك عدم الرضا من متنفسك هنا او مع نفسك رغم زي ما قلت محافظه علي نفسك وجوزك فوقتك الخاص الي ملكك بتلومي نفسك عليه رغم لو شلت ملامه وبصيت علي تصرفك بعدها هتلاقيك فرغت طاقه ورجعت نشيطه وتعاملك احسن حتي معاه لانه جسمك السليم استجاب لعقلك الي اصبح سليم ولكن معوقه اليه تفكير المزروعه فيك هي الي تحبطك وتظل في دايره فلازم تعي ذلك لعرف تجدي حل وتخرج بيه .. زي دا مؤقت لغايه ما تجدي حل طويل فنوقف جلد ذات حالي لنجد ما هو ابعد

هو صعب بس مش مستحيل وقلت لك هنا وبره في الحياه اتعمل فممكن الفرق الوحيد كعامل هو انت

ثالثا كلام life arch رائع وحكيم وراي تقراه بعين الحل مش بعين ناقد انه لا مش انا او مش هقدر هو اداك الحل كتجربه شخصيه او حياتيه ولكنه عنوان تفصيل تنفيذها انت ..لو اقتنعت انك مش ضعيفه اراده ولا مدمنه وانك في وضع المضطر وانه دا حل مؤقت هتلاقي حلول مش حل واحد ودائم وطبيعي في سن ال٤٠ وما بعدها وانقطاع الطمث تزيد شهوه او تقل او تبقي متقلبه وتوجيه ما بعده تعيش او تموتي دا بايديك وفكرك وحلولك علما من لديه شهوه ويكبتها يصاب بامراض عضويه والعكس برضه افراغها عمال علي بطال يجيب امراض عضويه فاضطرارك لدا قد يكون حمايه لنفسك واولادك من شئ اخر بس مؤقتا برضه

رابعا اتمني لك السلام النفسي والاستقرار والتقدم لمستقبل احسن كلنا نتشارك في اجزاء مما قلتيه والبعض يجد حلول كامله او حزئيه فانت كمان قادره ودا المهم رغم خصوصيه حالتك ولكن ما قظم وضعت فيها فتقدر عليها لا نكلف الا ما في وسعنا فثق في نفسك واعرف الي انت فيه مش منك ولا حصري لك هتبدا ترتاح وتبدا تحلي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حسن٩٤
شكلها من ارياف أو الصعيد ف مش هينفع تقوله حاجه زي كده.. هناك مفيش تفاهم ف الحاجات دي.. هي حتى لو لها رغبات طبيعيه مينفعش تتكلم فيها معاه . ف مااظنش أنه حل يناسبها
مهما كان المكان و الثقافه بين الراجل و مراته بيحكمهم موده و رحمه
الفكره هتفرق في طريقه كلامها و طرحها للمشكله

مهما كان المكان و الثقافه بين الراجل و مراته بيحكمهم موده و رحمه
الفكره هتفرق في طريقه كلامها و طرحها للمشكله
لا انا صعيدي و عارف هي بتتكلم ف ايه .. ف الاماكن اللي زي دي لو الست اتجرات أنها تطلب جوزها مش هقولك تتكلم معاه ف مواضيع زي اللي هي بتحكي فيها .. تبقى فضيحه و يصبحها بعلقه و يمسيها باختها و يتهمها بكلام صعب ..
لسه الناس هناك على وضعها و عيشتها بتاعه زمان .. المدينه شئ و الاماكن دي شئ تاني خااااااالص

• عجبني
لا انا صعيدي و عارف هي بتتكلم ف ايه .. ف الاماكن اللي زي دي لو الست اتجرات أنها تطلب جوزها مش هقولك تتكلم معاه ف مواضيع زي اللي هي بتحكي فيها .. تبقى فضيحه و يصبحها بعلقه و يمسيها باختها و يتهمها بكلام صعب ..
لسه الناس هناك على وضعها و عيشتها بتاعه زمان .. المدينه شئ و الاماكن دي شئ تاني خااااااالص
طب تاخد اللي هيا عايزاه منه بالطريقه بالدلع بطول المداعبه بحاجات كتييير

طب تاخد اللي هيا عايزاه منه بالطريقه بالدلع بطول المداعبه بحاجات كتييير
مفيش الكلام ده
لولا الاحراج الواحد كان اتكلم بتفاصيل
بس سوري ف اللفظ التعامل هناك مش ادامي حتى ف الموضوع ده.
مفيش التوازن ده . في هو يخلص ينبسط خلصنا على كده و اتخمدي عشان عندي شغل الصبح وخلصنا على كده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%