NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hell boy

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
fetlife.com
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير !!
دي اول مشاركة ليا انا موجود من زمان لكن متابع في صمت
بصراحة ملقتش مكان افضفض فيه فا قلت اجرب هنا
انا عمري ٣٠ سنة اعزب وسنجل وفيرجن
بمارس العادة السرية بشراهة و بتفرج علي بورنو بمختلف التصنيفات والفئات و فترة واكتئب و ارجع تاني بشراهة و اكتئب جربت مواقع الديتنج بس كلها خرف في خرف الواحد عنده بقا تعبان بطريقة زفت و طبعا الجواز بقا حلم دلوقتي حاولت ابعد و العب رياضة و بقيت بموت نفسي في التمرين والشغل لكن بردو ... حاليا متوقف عن العادة السرية من حوالي شهرين ... بس وجع شديد بقا في الخصية .. انا موقفها علشان بقيت اقول لنفسي اني شحط كده وبعمل ده و واللي في سني او اصغر يا متجوز يا مصاحب ..
.. طبعا ده اثر في المود بتاعي بقيت عصبي و عنيف جدا .. تقريبا فقدت الشغف في الحجات اللي بحبها ... دماغي كمان بقت مشوشة جدا .. يعني انا بتكلم عن الجانب الجنسي بس مجيناش جنب الحياة ومشاكلها
.. مش عارف بقا ...
اتمنى محدش يتضايق بس بجد حبيت افضفض وسامحوني لو طولت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا صاحبي انا جيت متأخر بس انت المشكلة عندك في الجانب الروحاني ولو عالجته هتطمن وترتاح شويه

مساء الخير !!
دي اول مشاركة ليا انا موجود من زمان لكن متابع في صمت
بصراحة ملقتش مكان افضفض فيه فا قلت اجرب هنا
انا عمري ٣٠ سنة اعزب وسنجل وفيرجن
بمارس العادة السرية بشراهة و بتفرج علي بورنو بمختلف التصنيفات والفئات و فترة واكتئب و ارجع تاني بشراهة و اكتئب جربت مواقع الديتنج بس كلها خرف في خرف الواحد عنده بقا تعبان بطريقة زفت و طبعا الجواز بقا حلم دلوقتي حاولت ابعد و العب رياضة و بقيت بموت نفسي في التمرين والشغل لكن بردو ... حاليا متوقف عن العادة السرية من حوالي شهرين ... بس وجع شديد بقا في الخصية .. انا موقفها علشان بقيت اقول لنفسي اني شحط كده وبعمل ده و واللي في سني او اصغر يا متجوز يا مصاحب ..
.. طبعا ده اثر في المود بتاعي بقيت عصبي و عنيف جدا .. تقريبا فقدت الشغف في الحجات اللي بحبها ... دماغي كمان بقت مشوشة جدا .. يعني انا بتكلم عن الجانب الجنسي بس مجيناش جنب الحياة ومشاكلها
.. مش عارف بقا ...
اتمنى محدش يتضايق بس بجد حبيت افضفض وسامحوني لو طولت
**** يفرجها عليك ويرزقكك ببنت الحلال ... و ولا تلجأ ل صاحبه تمارس معاها ولا حاجه م دا ❤

• حبيته
التفاعلات: Hell boy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%