NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

444Ali Mohammed

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا واحد مجربتش اعمل علاقة فيديو كول او كول عادي وبقى عندي هوس اعمل كدا وحقيقي معرفش حد ممكن اتعرف عليه نبقى لكدا بس الا لو هدفع فلوس ومش مضمون برضو ومش عاوز متعة لاجل فلوس عشان حاسه بضان
دلوقتي شب واحد مش هيعرف يتجوز دلوقتي المفروض اشغل نفسي ازاي وابعد التفكير دا من دماغي لان الواحد تعب فعلا وخدت ادوية نفسية وبرضو

دلوقتي انا واحد مجربتش اعمل علاقة فيديو كول او كول عادي وبقى عندي هوس اعمل كدا وحقيقي معرفش حد ممكن اتعرف عليه نبقى لكدا بس الا لو هدفع فلوس ومش مضمون برضو ومش عاوز متعة لاجل فلوس عشان حاسه بضان
دلوقتي شب واحد مش هيعرف يتجوز دلوقتي المفروض اشغل نفسي ازاي وابعد التفكير دا من دماغي لان الواحد تعب فعلا وخدت ادوية نفسية وبرضو
وليه تفكر فيه اصلا في حاجات اهم خليه حاجه موجوده بس مش اساسيه ف حياتك

وليه تفكر فيه اصلا في حاجات اهم خليه حاجه موجوده بس مش اساسيه ف حياتك
كل مرة اقول كدا لنفسي وباجي برضو بفكر فيه ودماغي بتبقى مهووسة بيه بشكل مش طبيعي مع ان حياتي مليانة زحمة وكليتي صعبة مش سهلة

كل مرة اقول كدا لنفسي وباجي برضو بفكر فيه ودماغي بتبقى مهووسة بيه بشكل مش طبيعي مع ان حياتي مليانة زحمة وكليتي صعبة مش سهلة
**** معاك بس خلي ف حاجات أوليه ف حياتك حاول يعني

**** معاك بس خلي ف حاجات أوليه ف حياتك حاول يعني
نفسي الاقي حد بجد كان عنده نفس المشكلة وحلها لاني فعلا بقالي 3 سنين ع كدا ومش عارف + تسلملي يحبيب اخوك

نفسي الاقي حد بجد كان عنده نفس المشكلة وحلها لاني فعلا بقالي 3 سنين ع كدا ومش عارف + تسلملي يحبيب اخوك
دي فتره وهتعدي ممكن تكون مراهقه متأخره أو حاجه بس هتقعدي متقلقش

• عجبني
التفاعلات: 444Ali Mohammed
اشتغل يا بوب بص لطموحك الاول قبل اى شىء هتلاقى نفسك ملهى فى الشغل

• عجبني
التفاعلات: 444Ali Mohammed
  • عجبني
التفاعلات: Adultery
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه المشكله برده اشتغل
بدرس صيدلة فمفيش وقت اعرف انزل اشتغل واذاكر في نفس الوقت.. فبقعد اذاكر وبفكر كتير فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%