NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة أتحولت من طالب عادي لزوج في الثانوية ـ حتي الجزء السادس 12/8/2023

Alfâ7d

Neswangy Vip
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
31 يوليو 2023
المشاركات
3,796
مستوى التفاعل
2,084
العمر
23
الإقامة
أبوظبي
نقاط
9,502
الجنس
ذكر
الدولة
United Arab Emirates
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هلا بيكم معاكم الفهد الكاتب ✍️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا (اسمي يزن وطولي 183 جسمي رياضي بحت
طول بتاعي 22سم لون جسمي ابيض ولون عيني رمادي غامق تشوفني تقول بدر منور في الشمس وفي الليل
،،،،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امي: يزن يايزن اصحي علشان تروح المدرسة
انا: قمت ولقيت بتاعي واقف وامي متنحه فيه
انا: اي يماما عجبك
امي: بس ياولد احترم نفسك قوم اغسل وشك علشان تفطر وابقا البس بوكسر وانتا نايم
انا: لا يماما مش هلبس بوكسر غلط عليا
امي: طيب ابقا غطي نفسك
انا: ماشي وهقوم دلوقتي اغشل وشي عقبال متحضري الفطار
وامي مشيت
انا، في نفسي: شكلك يماما عاوزه تتناكي مني
وقمت غسلت وشي ولبست وفطرت ونزلت دورت العربية بتاعتي وروحت المدرسة
انا: صباح الخير ياميس سندس
سندس: صباح النور يايزن
وروحت علي شلة البنات
انا: صباح الخير يابنات
كلهم: صباح النور يايزن
وروحت للمعاتيه شلتي
انا: صباح الخير يا خول منك له
صحابي: صبـاح النور يابابلو
احمد: اي ياض يابابلو انتا جي حفلة النهاردة
انا: اه يعرص جي الحفلة
وطلعنا الفصول
اول مدخلت الفصل لقيت المديرة جايه وبتنادي عليا
المديرة: يايزن
انا: نعم يامس
المديرة: فين صباح الخير بتاعتي
انا: صباح الخير والياسمين والورد ياميس
المديرة: ايوا كدا انتا كدا يايزن حبيبي وبستني ومشيت
صحابي متنحين
انا: اي روحتو فين
كلهم: لا ولا حاجه
ونزلنا البريك
صحابي: يايزن تعالي
انا: اي يخول منك لي
صحابي: هيا المديرة باستك كظا ليه في بنكم اي
انا: عادي يعني واحدة بتبوس البوي فيرند بتاعها في حاجه
صحابي: ازاي البوي فريند بتاعها
انا: انتم مالكم خليكو فحالكو ولا عاوزين فصل نهائي
صحابي: لا لا خلاص
وروحت للمديرة علشان كانت عايزاني
انا:اي يامس قالو انك عاوزاني
المديرة: يارانيا اخرجي واقفلي الباب وراكي واي حد يقولك عايزني قوليلو عندها ميتنج
وخرجت رانيا السكرتيره وقفلت الباب
لقيت المديرة جريت عليا حضنتني
انا: في اي يامس
المديرة: بص يايزن انتا هتنكني دلوقتى يااما هفصلك نهائي
انا: حيث كدا بقا فاانتي هتتفشخي النهاردة
المديرة: ايواكدا افشخني وانا لبوتك
انا: طيب
وروحت بايسها في بوقها وبقيت بقطع شفايفها
وبعدها قلعتها الجاكيت والقميص والبرا
وطلع قدامي اجمل بزاز ممكن تشوفها
وقعدت امص في بزازها واعض فيهم
قولتها يلا ياشرموطه قلعيني البنطلون وفتحت الزارر بتاعت البنطلون وقلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها
هيا: اي دا كلو يخربيتك دا هيفشخني فعلا
ولقتها مصت ومصها كان ولا اجدعها مومس
انا كفاية يشرموطه عاوز انيكك
هيا: حاضر يقلبي
وقلعت ملط
ومنكتر منا كنت هايج حطيتو كلو مره واحدة
وصرخت صرخه حسيت ان المدرسة كلها سمعتها
ولقيت ددمم نازل من كسها
انا: احا انا فتحتك
هيا: انا اصلا كنت مفتوحة قبل كدا بس عملت ترقيع علشانك انتا وبس ورسميا انا بقيت مراتك وشرموطتك
انا: بس يشرموطه
وقعدت انيك فيها
هيا: احححححححححح افشخني كدا اهههههههه يخربيت زبك فشخني نيكككككككك
وقعدت مكمل نيك لمدة ساعه
وهيا كانت جابت بتاع عشر مرات وانا لسه ولا مرة
انا: هجيب يشرموطه اجيب فين
هيا: هاتهم في كسي انا واخدة حبوب منع الحمل
وجبتهم جواها
هيا: يخربيتك فحل وزبير كمان اي كل دا دانتا فشختني خد رقمي علشان تبقا تكلمني وتيجي البيت تنكني فيه
انا: ماشي يالبوتي
هيا: امشي روح انا هكتلب اذن خروج انتا تعبت معايا
انا: ولا تعبت ولاحاجه دا كنت لسه هقولك نعمل واحد تاني
هيا: لا يخربيتك انا مش حملك انا لو اعرف انك كدا كنت خدت شريط منع حمل
وانا بضحك: طيب يشرموطه انا كدا لسا بسخن
وسبتها وطلعت ومشيت روحت البيت
ودخلت استحميت ونمت وصحيت بليل استحميت ولبست علشان الحفله وركبت العربية ورحت الحفلة الحفلة كانت عيد ميلاد واحدة من المدرسة كان اسمها ريم
دخلت الحفلة كل البنات بصو عليا من جمالي
انا: هاي يابنات عاملين اي
كلهم: هاي يايزن
انا: ياريم تعالي عايزك
ريم:نعم يايزن
انا: اتفدلي هديتك وادتلها الهدية
ريم: مرسي ليك يايزن
انا: طيب افتحي الهدية دلوقتي وانتي قدامي
ريم: طيب حاضر هفتحها،، وفتحتها كنت جايبها
سلسلة دهب مكتوب عليها اسمها وخاتم الماظ
وكاتب كارت فيه تقبلي تتجوزيني، هيا بتقرا الكلام
عينها لمعت
ريم: موافقه،، وصف ريم طولها 170 بزازها كبيره طيزها كبيره وشفايف وردي وبيضه زيي ولون عنيا اخضر
انا: بجد اخيرا وحضنتها وطلعت الخاتم لبستهولها
وطلعت الدبله سودا ليا ولبستها وكان مكتوب جواها ريم ويزن
انا: لفي علشان البسك السلسله
ولبستها السلسله
امها: يلا ياريم علشان نطفي الشمع
ريم: يلا يايزن
انا: يلا،،ووقفت جمبها وامها جمبنا
امها: اي ياريم الخاتم الجميل اللي انتي لبساه دا
ريم: دا خاتم يزن جابهولي الماظ حر
امها: مرسي ليك يايزن بس معلش اي الدبله اللي انتا لبسها دي
انا: دبله خطوبتي
امها: اي دا بجد الف مبروك مين العروسة
انا: العروسة بيني وبينك
امها: مين قصدك علي ريم
انا: اه ريم رسميا بقت خطبيتي
ريم: اه يماما يزن طلب يتجوزني وانا وفقت والخاتم دا بتاع الخطوبه بدل الدبله
انا: اه ياطنط انا حسيت ان الدبله مش مقامها فا جبتها الخاتم الماظ مقامها ولسا لما حضرت تنزلي معايا ننقي الشبكة
امها: طيب يحبيبي تمام بعد العيد ميلاد نروح
انا: اوكي
طفينا الشمع واكلنا التورته
وقعدت انا وهيا علي جمب بعض
انا: تعرفي ان انا بحبك من زمان قوي وكنت مقرر القرار دا من بدري
ريم: وانا كمان بحبك من زمان وكان نفسي ان انتا تتجوزني وابقا مراتك قدام العالم كلو
انا: بقولك اي بكرا هجيب امي علشان تتعرف علي امك
ريم: ماشي وهستناك بكرا
انا: طيب هستنا الناس يمشو علشان ننزل انا وانتي نحتفل بعيد ميلادك
ريم: محنا احتفالنا بيه
انا: لا دا احتفال بطريقتي انا
ريم: حاضر ياحبيبي
الناس مشيو وانا قعدت لحد اخر واحد
انا: يلا ياريم ولا اي
ريم: ماشي
انا: ياطنط تعالي معانا نتعشا كلنا مع بعض
امها: لا يحبيبي مش هينفع
انا: لا يلا قولت هتتعشي معانا ولا ازعل
امها: لا مقدؤش علي زعلك
انا: يلا بينا،، اول منزلت ودورت العربية ريم وامها كانو مبهورين بالعربية
وريم ركبت جمبي وامها ورا،،،،،
نسيت اقلكم ان نوعي عربيتي رانج روفر،،،،
امها: ماشاالل عربيتك تحفة وباين عليا غاليه
انا: مش غاليه اوي يعني دي بتلاته مليون بس
امها: ماشاالل كدا مش غالية
انا: ياطنط دي اقل عربية عندي بس جيت بيها علشان هيا لسة جديدة
امها: رب** يبارك فيهم يحبيبي
انا: بصي ياطنط انا مش عجباني طنط فقولي ليا اسم اقولهولك
امها: قولي يارورو دلع ريهام
انا: حاضر يارورو
وروحنا مطعم واحد صاحبي مطعم مشهور
انا: اهلا ازيك يا حسام فين زين صاحب المطعم
حسام: ثواني هبلغو بحضرتك اقولو مين
انا: قولو يزن صاحبك
حسام: حاضر
وطلع زين
انا: ازيك يازيزو عامل اي وحضنتو
زين: ازيك يابابلو وحشتني
انا: وانت كمان يبرو
زين: مين دول
انا: دي ريم مراتي ودي ريهام حماتي
زين: نورتو المكان،، طبعا من غير سلام بالايد
انا: كويس ان انتا عارف ان ميصحش تسلم علي حريم تبعي
زين: يبرو انا عارف انك بتغير وكمان راجل اوي صعب ان الست تسلم علي الراجل غيرك
انا: مش هنقعد ولا اي
زين: طبعا يمعلم خش القاعة الفي اي بي
انا:ماشي يبرو مرسي
ودخلنا المكان الفي اي بي
رورو: هوا صحيح يايزن ان انتا صعب تخلي الست تسلم علي راجل غيرك
انا: اه صعب يعني كدا ريم مش هتسلم علي راجل غيري تمام انا راجل اوي وبغير اوي يارورو
رورو: صدقتي ياريم لما قلتلك انو باين عليه راجل اوي وكمان حمش لا انا كدا بحسدو عليكي
ريم: اي هو انتي هتحسدي الراجل اللي حلتي ولا اي
انا: خلاص كفايا خلينا ناكل علشان نروح ننقي الشبكة والفرح الخميس الجاي تمام
ريم وهيا فرحانه: بجد الفرح الخميس الجاي
انا: اه بجد اي رايك يارورو
رورو: موافقة طبعا هو انا اطول ان انتا تكون جوز بنتي
وكلنا وروحنا محل جواهرجي دايما بتعامل معاه
انا: بص يااحمد انا عاوز شبكة الماظ
ريم: بس كدا كتير اوي
انا: لا كتير ولا حاجه
واحمد جاب كذا تشكيله واخترت الشبكه
انا: الحساب كام يااحمد
احمد: الحساب مليون مية وخمسين
انا: طب عاوز اقفلهم مليون ومتين
احمد: مش عارف شوف انتا عاوز تاخد اي وقفلهم مليون ومتين
انا: خلاص بقولك يارورو اختاري سلسله وخاتم وحلق ليكي
رورو: حاضر بس دا كدا كتير عليا
انا: مفيش حاجه تغلي عليك انتي وريم
ونقت الحاجه
انا: كدا كام
احمد: كدا مليون متين وخمسين هعملك خصم خمسين الف، كدا الحساب مليون ومتين تمام
انا: تمام هات مكنه الكريدت كارد
احمد: اتفضل اهي
ودفعت الحساب وخدت الفاتورة
احمد: الف مبروك عقبال متيجي تاخد لعيالك
انا: حبيبي يااحمد
وخدت الحاجه وروحتهم وطلعت علي البيت
اول مدخلت
امي: اي يابيه كل دا بره كنت فين
انا: كنت مع خطيبتي وامها بنقي شبكتنا وجبتها
امي: اي دا انتا خطبت منغير متقولي
انا: بكرا هتروحي معايا تتعرفي علي امها والفرح الخميس الجاي
امي: يعني الاسبوع الجاي
انا: اه يماما تصبحي علي خير
امي: وانتا من اهله
وطلعت نمت وصحيت علي الساعه 10
طبعا مروحتش المدرسة علشان النهاردة الجمعة اجازة
دخلت استحميت وفطرت وكلمت المديرة
انا: اي ياللبوتي عامله اي
المديره: الحمالل يادكري خير في حاجه
انا: كنت بقولك الاسبوع الجاي مش هاجي ان وريم
المديرة: ليه
انا: علشان فراحنا الخميس الجاي فبقولك علشان كمان اقولك انك اول المعزومين
المديرة: بجد الف مبروك واكيد حكون اول الحاضرين
وقفلت معاها ونزلت صليت ورجعت
انا: يلا يماما نروح عند خطيبتي
امي: يلا ياحبيي
ولبست وركبت جي كلاس
وروحنا
اول مدخلنا
امي: مش معقولة ريهام
رورو: مش معقولة دعاء
انا: اي دا انتو تعرفو بعض
امي وريهام: احنا صحاب من زمان بس بقالنا فتره منعرفش حاجة عن بعض
امي: اي دا ريم كبرتي يابت بس مش هينفع اقول يابت هقولك يامرات ابني علطول
وحضنتها وقعدنا وجريت الايام لحد يوم الفرح
وحضرت البدلة والقاعة كانت في هيلتون رمسيس والفرح كان اجمد فرح اتعمل جبت عمرو دياب ورامي صبري وجوهرة وتامر حسني ومغنين كتير
صحابي كلهم كانو مبهورين بالفرح وجينا فنص الفرح كان وقت الاوبن بوفيه كل راح ياكل وانا وريم غيرنا الهدوم انا غيرت البدله ببدله تانيه وريم غيرت الفستان بفستان تاني وخلصنا الفرح
وروحت الفيلا بتاعتي انا وريم دي كنت مشطبها من بدري ودخلنا لقيت سفرة مليانه اسماك واللي كان جايب كل دا واحد صاحبي ابوه يبقا صاحب مطعم اسماك مشهور طبعا شكرتو علشان مخلينيش ادفع حاجه وكان من ضمن المعزومين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا: اخيرا بقيتي مراتي وحلالي كمان
ريم: اه اخيرا بقيت جوزي انتا كنت حلم بالنسبالي
وعيطت
انا: لا ابوس ايدك مش وقتو عياط
تعالي نغير هدومنا وناكل
ريم: ماشي
ولسا هتطلع
انا: انتي بتعملي اي وروحت شايلها وطلعنا غيرنا الهدوم نزلنا ناكل
وخلصنا نص الاكل
انا: احنا كالنا يلا نحرق الاكل
ريم: هتعمل اي
انا: كل خير
وروحت بياسها من شفايفها اللي زي الورد
وحضنتها وبقيت اقفش في طيزها وهيا ساحت خالص وشيلتها وطلعنا اوضتنا
وقعلت هيا هدومها وانا واقف بالبوكسر
ريم: مش هتقلع زيي
انا:لا انتي اللي هتقلعيني
ريم: ماشي
وقلعتني البوكسر واتفاجت بحجم زوبري
ريم: اي كل دا دا كبير قوي وبقت تمص بس مص واحده باين ان هيا اول مره تمص بس مصت علشان عجبها
انا: خلاص كفايا دوري انا بقا
وروحت قلبها ولحس كسها كان لونو وردي
بعد خمس دقايق
ريم: مش قادره بجيب بجيب
وجابت في وشي وطعم عسلها كان مسكر اوي
انا: يلا بقا
ريم: يلا بقا افتحي وخليني حامل منك ياروحي
انا: يلا
ودخلت زوبري فكسها مره واحده
ريم صوتت: اههههههههه فلقتني نصين يخربيت بتاعك
ودمها نزل علي زوبري روحت جايب منديل قماش ابيض ومسحت الدم بيه
انا:مبروك ياعروسة
ريم: الل* يبارك فيك ياعريس
انا: نكمل دلوقتي ولا بعدين
ريم: لا عاوز احس بيهم جوايا
انا: حاضر يلا بينا
وبدات اخرجو وادخلو بسرعه قعدت حوالي ساعه الا ربع
ريم: اي انتا جبت كتير قوي انا حسه ان انا حامل في تؤام استنا شوية علشان كسي يمتص اللبن
انا: حاضر وسبت بتاعي لحد مرجع لحجمو الطبيعي
انا: يلا بقا علشان نستحمي
ريم: يلا يادكري
ودخلنا استحمينا وعملنا واحد جوا وطلعنا نمنا
،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نهايه الجزء الاول الجزء التاني بكرا

الجزء الثاني

صحينا يوم الصباحية علي صوت خبط باب الفيلا
نزلت انا من فوق
امي: اي كل ده يابيه بقالي ساعة بخبط
انا: اي يماما عقبال مصحيت من النوم
امي: طيب يااخويا انا هطلع لمراتك
انا: ماشي اطلعلها وتنا هروح اعمل قهوة اشربها
امي: ماشي يااخويا
انا: اخوكي اي يوليه انا ابنك
امي: لا اخويا لما اطلع اشوف عملت اي يموكوس
انا بغرور: اطلع شوفي وهيا هتقلك
امي: ماشي يايزن هطلع واشوف
وطلعت، لقيتها بتزغرط
انا: اي حد اتجوز ولا اي
امي: لا بس فرحانه بيك ياحبيبي
انا: مش كنت اخوكي من شوية
امي: انتا اخويا وحبيبي وكل حاجة
انا: ماشي كلي بعقلي حلاوة يااختي
امي: طيب همشي انا بقا سلام ياحبيبي
ومشيت امي
انا: بصي ياريم احنا هنقضي شهري العسل في الساحل وشرم الشيخ ودهب
ريم: ماشي موافقه ياحبيبي
وقعدنا نتكلم في مستقبلنا وطلعنا الاوضة عملنا حفلة نيك كل يوم ونمنا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ملحوظه
انا يزن ابقا ابن رجل اعمال كبير وعندو شركه مقاوله كبيرة ومصنع حديد كبير وشريك في كذا مصنع تاني وانا وحيد ابويا وامي وابويا ميت وعلشان كدا معايا فلوس كتير بسبب ميراث ابويا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصحينا تاني يوم وجت ريهام حماتي وبركتلنا ومشيت كنت انا حجزت الفندق ونمنا وصحينا
الفجر لبسنا وركبت رانج روفر هيا دي احسن عربية في السفر وروحنا الفندق
وخدت مفتاح السويت وطلعنا
انا: اي رايك ننزل البول
ريم: اوكي
انا: بس مفيش بكيني تمام
ريم: حاضر ياحبيبي بموت في غيرتك عليا
انا: طيب يلا يقطتتي
ريم: يلا ياقلبي
ونزلن البول وقعدنا نلعب بالمية وننطرطش علي بعض
وقعدنا بتاع ساعتين وطلعنا
ريم: انا جعانه قوي يايزن
انا: وانا كمان تعالي نطلع السويت ونطلب اكل ونغير هدومنا بالمره
ريم: يلا
واحنا طلعين
لقيت واحدة بتنادي عليا
هي: يايزن يايزن
انا: مين حضرتك
هي: معقول نستني انا صاحبه مامتك
انا: اه ازيك ياطنط
هي: ازيك يا يزن عامل اي ومين القمر اللي معاك دي
انا: الحمدلل ياطنط
ريم: انا مراتو ياطنط
هي: بجد الف مبروك بس اخص عليك يايزن متعزمنيش علي الفرح
انا: ايدا انا بعتلك دعوة مجتلكيش
هي: لا مجتليش
انا: ياخسارة كان نفسي تحضريه خير
هي: انا سمعت عن فرحك انو مكسر الدنيا في القاهرة وعلفكرة الفرح بتاعك بقا ترند سوشيال ميديا
انا: اه منا عارف شوفت علي السوشيال
هي: علي العموم مبروك وعقبال عيالك
انا: طيب عاوزة حاجه ياطنط
هي: اه اديني رقم امك علي ضاع مني
انا: واديتها الرقم وطلعنا استحمينا وكلنا ونمنا لحدبليل
انا: يلا ياريم البسي علشان ننزل نتفسح شوية في البلد
ريم: يلا انا هقوم البس
ولبسنا وننزلنا كلنا ولفينا شويه في البلد
ورجعنا الاوتيل
ريم: بقولك اي انا مش هسيبك النهاردة الا لما تخليني حامل فاهم
انا: يلا ياقلبي
بدانا نقلع وقلعنا ملط
انا: انا بحبك اوي وبقطع في شفايفها
هيا: وانا كمان بحبك اوي
وبقينا نبوس في بعض
واقطع شفيفها وتقطع شفايفي ونمص لسان بعض
هيا: مش قادرة الحس كسي،، وانا مش معبرها ونزلت علي رقبتها لحستها وبعدنا نزلت علي بزازها قعدت امص واعضعض فيهم وبعدها نزلت لحست كسها وكانت ملايه السرير اتغرقت عسل
هيا: اه اه اه اه خخخخخخخخخخخ احا ارحمني ودخلو يافحلي
انا: اسكتي ياكسمك
هيا: اه اه اه اه اه اححححححححح مش قادررررة دخلووو بقا انا تعبانهه
وروحت رازعو فيها
هيا: اه اخيررررررراااا دخل اه اه اه اه احا احا كسم زبرك كبير وبيفشخ اه اه نكني نكني
انا: انا بتقوليلي كسم زبرك طب خود يمتناكه ياشرموطه دا انتي حيحانه علي زوبري ولبوه ومومس ومتناكه كبيره زي امك اللبوه
هيا: اه كمان كمان زود سرعتك شويه
انا: كلامي علي امك بيهيجك يالبوه
هيا: اه ونفسي اشوفك وانتا بتنكها وبتفشخها زي كدا وانا قاعده بعرص عليك يادكريييييي
انا: طب خودي وروحت مطلع زبي من كسها حطيتو في طيزها
هيا: خخخخخخخخخ اهههههههههه فشختننني
وروحت مطلعو وهابدو في كسها جامد وقعدت اتنقل بنهم
انا: هجيبهم اجبهم فين
هيا: فكسي حملني عاوزه اخلف
وروحت جايبهم فكسها وكانو كميه كبيره
وانا من النوع اللي بيتعب بعد تالت او رابع مره
انا: قادره نعمل واحد كمان
هيا: لا انتا لسا قادره دانتا علي كدا فحل الفحول بجد خلينا زي كل يوم واحد علي السرير وواحد في الحمام
ودخلنا الحمام وعملنا واحد متين وطلعنا قعدنا نتكلم
انا: انتي صحيح عاوزاني انيك امك بجد
ريم: اه الصراحه وهيا نفسها فيك بعد ليله الدخله
وامك كمان نفسها فيك اوي لدرجه انها خلتني احكيلها كل حاجه حصلت في الدخله
انا: انتي اكيد بتهزري صح
ريم: لا وانتا فحل الصراحه وشايفه انك تقوم بينا كلنا في ليله واحده
انا: لا يااختي ممكن اقوم بسته فيوم واحد ومتعبش
ريم: عارفه ياحبيبي
انا: بس نفكر في وقت نيكهم بعد الامتحانات بتاعتنا واه صحيح انا وانتي هنكون في لجنه واحده وانا وراكي وانتي قدامي
ريم: عرفت منين
انا: انا ظبت الحوار دا بحيث اننا نبقا مع بعض ومحدش يعرف يتكلم او يحاول يتكلم معاكي
ريم: طيب ماشي ياروحي يلا نطلع ننام
وطلعنا نمنا
وخلص شهر العسل ورجعنا البيت
وصحيت تاني يوم
ريم: يزن اصحي يحبيبي علشان نروح المدرسة
انا: صباح الخير ياقلبي هروح اغسل وشي والبس وننزل
وغسلت وشي ونزلنا وروحنا المدرسة
اول مدخلنا
لقيت كل المدرسة اتلمو علينا
شلة البنات: مبروك يايزن مبروك يا ريم
انا: الل*يبارك فيكم
شله الولاد: مبروك يايزن مبروك ياريم
انا: الل*يبارك فيكم يارجاله
وسبتهم ومشينا
المديرة: يايزن تعالي
انا: نعم يامس
المديرة: مبروك يايزن ماشاءالل* ليقين علي بعض قمر متجوز قمرين
انا: دا من ذوق حضرتك يامس
وطلعنا انا وريم كل واحد راح الفصل بتاعو
واتقبلنا في البريك
انا: ركزتي في الخدتيه النهاردة ولا لا
ريم: لا الصراحه انا دايخه وحاسه اني عاوزه ارجع
انا: طب تعالي نروح للدكتوره نشوف مالك
ريم: ماشي يلا
وطلعنا للدكتوره
انا: ازيك يادكتوره انا جي علشان ريم تعبانه وعاوزك تكشفي عليها
الدكتوره: اطلع ياريم علي السرير
وطلعت ريم علي السرير
والدكتوره كشفت عليها
الدكتوره مبتسمه
انا: خير في اي يادكتوره
الدكتوره: خير بس مفيش ريم حامل
انا: بالسرعه دي داحنا لسه مبقلناش شهر
الدكتوره: مبروك وانا هكتبلها علي دواء تاخدو علشان الحمل وهديها دلوقتي برشامه تشيل احساس الترجيع وتاني بقول الف مبروك
اناوريم: الل*يبارك فيكي يادكتوره
وطلعنا من عند الدكتوره
انا: ريم انا مبسوط اوي احساس ان في حاجه في بطنك مني حلو اوي اخيرا هبقا اب ومنك كمان
ريم: وانا كمان مبسوطه اوي
وجرس البريك رن
ريم: يلا بقا هروح الفصل اكمل اليوم
انا: لا احنا دلوقتي هننزل للمديره نطلب منها اننا ناخد اجازه وكدا كدا مفضلش غير شهر علي الامتحانات فانقعدهم في البيت علشان انتي الحركه غلط عليكي
ريم: ماشي يلا
ونزلنا عند المديره ودخلنا
المديره: خير يايزن جاي ليه
انا: معلش يامس بطلب اجازه ليا ولريم
المديره: ليه
انا: علشان ريم حامل وغلط عليها الحركه وكمان مفضلش غير شهر علي الامتحانات فا نذاكر الشهر دا في البيت
المديره: الف مبروك وانا موافقه علي الاجازه وتقدرو تمشو من المدرسه دلوقتي
انا: شكرا جدا ليكي يامس
وطلعنا من المدرسة انا وريم ورحنا عند امي
امي: ايه اللي جابكم مش انتو المفروض لسه في المدرسة
انا: احنا خدنا اجازه من المدرسة علشان ريم حامل
وكمان مفضلش غير شهر علي الامتحانات فا هنقعد ابشهر دا في البيت وكمان دلوقتي الحركة غلط علي ريم
امي: بجد اي دا ريم حامل يعني هيبقا في حفيد جاي في الطريق يعني اخيرا هشوف عيالك واشلهم علي ايدي
انا: اه يا ماما
امي: انتي دلوقتي ياريم تخش تغيري هدومك وتقعدي علي السرير متتحركيش من علي السرير
لحد الغداء وانتا يايزن خش ريح معاها في اوضتك
انا: حاضر ياماما انا هطلع معاها اوضتي
وطلعنا اوضتي وغيرنا هدومنا وهيا مكنش عندها هدوم فا لبست ترنج من ترناجتي
اناوبضحك: لايق عليكي الترنج بتاعي ناقص بقا تلبسي شرباتي
ريم: انتا مالك دي هدوم جوزي
انا: منا جوزك
ريم: ملكش دعوه اللبس هدومك براحتي
انا: ماشي ياستي براحتك انا هسيبك دلوقتي علشان هعمل قهوة اشربها واجيلك
ريم: ماشي مستنياك
وطلعت نزلت تحت المطبخ امي كانت بتعمل الاكل انا: اي يادودو بتعملي اي
امي: بعمل الاكل ليك ولمراتك وليا
انا: ماشي وسعي كدا علشان هعمل قهوة
امي:طيب اعملي معاك
انا: حاضر يادودو
وعملت القهوة وقعدنا انا وهيا في الجنينة نشرب القهوة
امي: هسالك سؤال بس متتكسفش مني
انا: اسألي يادودو
امي: انتا ازاي مراتك بقت حامل بالسرعة دي انتو بتمارسو كل يوم
انا: اولا دا قراضه ربن* واه كنا بنمارس كل يوم
وكمان كنا بنمارس في اليوم اكتر من مره كمان
امي: وسوري في الكلمه بس كنت بتجيبهم بعد قد اي
انا: من ساعه لساعه ونص
امي: سوري في الكلمه بس احا ابوك مكنش بيطول
كدا
انا: بتختلف ياماما من راجل لراجل
امي: بس مش للدرجادي
انا: لا للدرجادي
امي: دا انتا باين عليك راجل مش سهل
انا: عيب عليكي يماما في حاجه تاني عاوزه تسالي عنها
امي: اه هو حجم بتاعك اللي مراتك قلتلي عليه
دا حقيقي ولا بتكدب
انا: تحبي تشوفي
امي: اه احب اتاكد اشوف مراتك بتكدب ولا لا
انا: طيب ورحت قالب البوكسر والترنج واتنطر في وشها واتخضت
امي: احو اي كل دا اي انتا كنت بتاكلو معاك
انا: اه بس دلوقتي بقا هوا اللي ييأكل
امي: اه طيب البس علشان محدش يشوفك كدا
انا: حاضر هلبس بس اي رايك انفع ولا لا
امي: تنفع اي دا انتا تنفع ونص كمان
انا: طيب هطلع بقا لريم علشان اشوفها لو عايزه حاجه
وطلعت قعدت وكملنا بقيت اليوم واتغدينا وزكرنا ونما انا وهيا من غير جنس علشان الحمل
وصحيت تاني يوم
انا: صباح الخير ياحبيبتي نمتي كويس
ريم: اه بس مش عارفه نمت كتير كدا ليه
انا: علشان انتي حامل
ريم: اه علشان كدا
انا: خشي اغسلي وشك عقبال ماما تحضر الغداء
ريم: ماشي ياحبيبي
وطلعنا علشان نفطر وعمتا. الفطار بيكون في الجنينه
امي: يايزن اعمل حسابك انتاومراتك هتقعدو عندي طول فتره الحمل لحد الولاده وانتا تروح تقفل فيلتك وتجيب هدومكم وتيجي
انا: حاضر ياماما
وفطارنا ونزلت روحت فليتي جبت الهدوم وخدت كام حاجة كانت مراتي عاوزاهم وخدت البرفنات بتاعتي والشواحن والحجات الاساسيه وقفلت الفيلا وروحت السوبر ماركت جبت شويه حاجات ورجعت البيت
امي: اي انتا اتاخرت كل دا ليه
انا: معلش كنت بجيب حاجات من السوبر ماركت
امي: ليه منا بجيب الحاجه
انا: لا بعد كدا انا اللي هجيب الحاجه وكمان مش هاكل غير بفلوسي واي حاجه انتي عاوزها تيجي تقوليلي انا من دلوقتي مسؤول عنك زي مراتي
فاهمه
امي: اه فاهمه ياحبيبي و**** وكبرت يواد وبقيت يتصرف عليا كمان وعلي مراتك لا راجل بصحيح
انا: عيب عليكي يماما
وقعدنا الفتره بتاعت الامتحانات نفطر ونزاكر ونتغدي ونزاكر وننام لحد اخر يوم امتحان
وخلصت الامتحانات والفتره دي امي معاملتها معايا اتغيرت خالص بقيت مهتما بيا وبلبسي وبصحتي وبقت تعتبرني الراجل بتاعها لدرجه انها
كانت بترفض تنزل مع صحابها تقلهم قاعده مع يزن ومراته علشان مراته حامل وبقيت امي بتعتبرني جوزها بقت تقولي اختارلي لبس النهارده وبقت تروح معايا السوبر ماركت نجيب الطلبات ونرجع اخدها مره نتعشي مع بعض لان ريم كانت بتتغدي وتاخد الادويه علشان تساعد في الحمل فكانت بتنام من الادويه دي وامي بتكون فرحانه اوي لما نتعشي مع بعض وامي لبسها اتغير خالص
وبقيت تحب اقولها يادودو مش ياماما
لحد يوم النتيجه
صحيت الساعه 9 الصبح وفطرنا وشربت القهوة وجريت في الكومبوند ساعه زي كل يوم ورجعت استحميت ولبست وقعدت في البيت كلت حاجه خفيفه لحد الغداء وفتحت اللاب اشوف سوشيال
لقيت الوزارة منزلة الموقع بتاع النتيجة فتحت وحطيت رقم الجلوس بتاع ريم الاول وجابت 88٪
وانا جبت 92٪ ودخلت هندسة وريم معايا فنفس الكلية واهل ريم كم علشان يبركولها واهلي جم علشان يباركولي وبركولنا بنجاحنا ومشيو وانا خدتهم وخدت ام ريم وروحنا اتعشينا برا وجبت موبيل جديد ليا وليها بمناسبه نجاحنا وجبت لامهم وامي معانا وروحت امها وروحنا البيت وطلعنا نمنا، ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللي اللقاء في الجزء القادم بكرا

الجزء الثالث (بداية تحقيق الحلم)

صحيت تاني يوم بدري
انا: صباح الخير يادودو عامله اي
دودو: الحمدللياحبيبي انا فرحانه انك دخلت هندسه وهتبقا مدير الشركه بتاعت ابوك الليرحم*بدل عمك اللي مش فاهم حاجة دا
انا: انا كنت عاوز اخش هندسه يادودو علشان اظبط الشركه بتاعتنا
دودو: مبروك يا حبيبي انتا مش متخيل انا فرحانه ازاي بانك رافعت راسي
انا: حبيبتي يادودو وافضل دايما رافع راسك كدا
دودو: قلبي ياناس هو انتا بتحلو كل شويه كدا
انا: لا دي عيونك هي اللي حلوة
دودو: روحي قلبي يلا علشان تفطر
انا: لا هنزل اجري ساعه وراجع
دودو: هموت واعرف انتا بتجري كل يوم لي مع ان انتا بتروح الجيم
انا: علشان صحه القلب يادودو وكمان الجسم
دودو: اه ياحبيبي كدا ماشي
انا: طيب يادودو عن ازنك هنزل اجري
دودو: ازنك معاك ياحبيبي
ونزلت اجري بس المرادي كان الجري سريع عن امبارح وانا بجري لقيت تلفوني بيرن
انا: مين معايا
عمي: انا عمك يايزن انتا مش مسجل رقمي
انا: لا بس انا لسا مغير تلفوني ياعمي فا ملحقتش
انقل الداتا
عمي: طيب انا بعتلك مفتاح عربية علي الفيلا بتاعت ابوك
انا: دي بتاعت مين ياعمي
عمي: دي بتاعتك ياحبيبي علشان نجاحك يا بشمهندس
انا: شكرا ياعمي حبيبي
عمي: انا مستني الاربع سنين بفارغ الصبر علشان تيجي تقعد مكاني وانتا تمسك حاجه ابوك الشركه والمصنع
انا: هانت ياعمي خلاص كلها اربع سنين بس
عمي: عندك حق يابشمهندس انا عاوزك تيجي الشركه علشان عاملينلك بارتي بمناسبه دخولك هندسه
انا: طيب يعمي البارتي امتا
عمي: كمان ساعتين
انا: طيب هخلص جري وافطر واجي تمام
عمي: تمام يايزن مستنيك
وقفلت معاه وخلصت جري ورجعت علي الفيلا
لقيت عربية مرسيدس مايبخ موديل السنة نمرتها يزن/١
ولقيت المفتاح عند باب الفيلا
وخدتو وطلعت استحميت ولبست بدله سوداء ولبست نضارتي بتاعت النظر وربطت شعري وحطيت البرفيوم نوعو 212 Vip Sliver
ونزلت فطرت
امي: رايح فين ياحبيبي بدري كدا
انا: رايح الشركة علشان عملين بارتي ليا بمناسبه دخولي هندسة
امي: علشان كدا متشيك اوي كدا واي العربية اللي برا دي
انا: دي عربيتي الجديدة عمي جابهالي هديه نجاحي
امي: اه الف مبروك ياحبيبي
انا : الل*يبارك فيكي يانور عيني
ريم: ايه الشياكه دي واي البرفيوم الجامد اللي انتا حاطو دا دنا كدا ابدا اغير عليك
انا: روح قلبي صباح الفل عاملين اي
ريم: دا انا لوحدي بس
انا: لا غلط انتي والبيبي
ريم: اه نسيت
انا:طيب هسيبك دلوقتي علشان تفطر براحتك وافتكري مفيش كوفي خالص علشان البيبي
ريم: حاضر يابابي
انا: طيب ياروحي هنزل انا دلوقتي سلام
ريم: سلام ياحبيبي
ونزلت دورت العربيه الجديدة ورحت بيها
انا: صباح الخير ياعم حسنين عامل اي
عم حسنين: الحمدلل*يابيه
انا: مبلاش بيه دي انا قد ابنك اندهني باسمي عادي
عم حسنين: حاضر يايزن
انا: خد ياعم حسنين دول ليك
عم حسنين: دول كتير اوي يايزن ياولدي
انا: لا ياعم حسنين مش كتير وبعدين انتا تستاهل فلوس اكتر من كدا
عم حسنين: تشكر ياولدي
ودخلت الشركه
انا: صباح الخير ياجماعه
كلهم: صباح النور يامستر يزن
انا: عمي فين
اسراء: مستر احمد في المكتب يابشمهندس يزن
تقدر تطلعلو من غير استاذان
انا: طيب هطلعلو
وطلعت خبطت علي الباب
عمي: ادخل
ودخلت
عمي: يزن حبيب قلبي وراح قام حضني
انا: حبيبي ياعمي عامل اي
عمي: كويس اما صحيح اي الشياكه دي دلو اعرف ان الجواز بيحلي كدا كنت خليتك اتجوز من زمان
انا: نصيبي ياعمي
عمي: مبلاش عمي دي انا اكبر منك بعشر سنين بس تقدر تقولي يااحمد
انا: عنيا يااحمد
احمد: كويس كدا تعالي نكلم جدتك علشان عاوز تكلمك من بدري
انا: ماشي رن عليها
احمد: اهو
وردت عليه
جدتي: اي يااحمد يزن جه
احمد: اه جه ياماما
جدتي: ادهولي
وادهالي
انا: ايوا يا نونو
جدتي: اي ياحبيبي عامل اي
انا: الحمدلل* كويس
جدتي: يار*دايما انا عرفت ان مراتك حامل صح
انا: اه صح يانونو
جدتي: مبروك ياحبيبي عقبال متشفهم
انا: ميرسي يانونو
جدتي: انا دلوقتي حجزت طياره علشان اقعد معاك
علشان انتا وحشني اوي وكفايا غربا لحد كدا انا معرفتش احضر فرحك بسبب الغربه فانا هنزل اقعد معاك عايزه اموت وانا شبعانه منك ومن شكلك انا بقالي اكتر من تلت سنين مشفتكش
انا: انتي بتقولي اي بعدالشر عنك وبعدين انتي لسه صغيره وبعدين انتي وحشاني اوي انا مستنيكي تعالي في اسرع وقت
جدتي: انا جايه بكرا الصبح عاوزك انتا اللي تستقبلني لوحدك مش عمك
انا: حاضر يانونو
جدتي: اديني احمد
انا: خد يااحمد نونو
احمد: نعم ياماما
جدتي: بص يااحمد انا بكرا جايه مصر فامش عاوزك تيجي تاخدني انا متفقه مع يزن هوا اللي يجي ياخدني علشان واحشني اوي وكمان انا شوفتك انتا لاكن مشفتوش بقالي كتير ماشي يااحمد
احمد: تحت امرك ياماما
جدتي: سلام يااحمد
وقفلت مع احمد
احمد: يلا يا عم يزن ننزل بناجحك يابشمهندس
انا: يلا يااحمد ننزل
ونزلنا واحتفالنا ولقيت رجال اعمال كبار جايين وكل واحد جاييب هديه بطرقتو واعلي هديه جاتلي كانت فيلا في باريس
وطلعنا انا واحمد المكتب تاني
انا: احمد انا عاوز منك طلب
احمد: اطلب يايزن وكل طلباتك مجابه
انا: عاوز تزود المرتب لكل موظف عشر تلاف جنيه زياده بمناسبه نجاحي
احمد: عنيا يايزن وحالا كمان
وفعلا زود المرتبات
وسبتو ورجعت الفيلا
وكان معايا شنط هدايه غاليه قوي وكتير
امي: اي كل الشنط دي يايزن
انا: دول هدايه بتاعتي جايبنهم رجال الاعمال ليا
امي: طيب ياحبيبي مبروك
وطلعت الحاجه اوضتي وحطتهم في الدولاب بتاعي وغيرت ونزلت
امي: حمدلل*علي السلام ياحبيبي
انا: الل*يسلمك يادودو الغدا هيخلص امتا علشان انا جعان بصراحه
دودو: خمس دقايق وهيخلص
انا: ماشي يادودو مستني
بعد خمس دقايق
دودو: يلا يايزن الاكل خلص والسفره جهزت
انا: يلا ياريم
وروحت علي السفره لقيت امي عمله محشي وبط وحمام وحجات فاجره انا كلت من هنا وبقيت مش قادر روحت رايح نايم ومحستش بنفسي غير وانا صاحي الصبح ونزلت جريت مكنش حد صحي
ورجعت كانت دودو صحيت
انا: اي دا انتي صحيتي صباح العسل ياقلبي
دودو: صباح الياسمين ياحبيبي انتا لسا راجع
انا: اه لسه راجع وهنزل تاني بعد الفطار
دودو: ماشي ياروحي
وطلعت استحميت ونزلت فطرت وشربت اسبريسو وطلعت لبست قميص وبنطلون وجزمه سوداء ورشيت برفيوم ديور هوم ولبست ساعه هوبلت بلاك في سلفر وربطت شعري ونزلت
دودو: اه يخربيت برفناتك تجنن اووي
انا: عيب عليكي مكنتش وقعت المدام يتاعتي
ريم: اه عندو حق انا حرفيا بعشق برفناتو
دودو: وانا كمان
انا: خلاص بقا علشان الحق المعاد يلا سلام
وسبتهم ونزلت ركبت المايبخ بتاعتي ورحت المطار
انا قعدت ساعه بدور علي نونو
لحد ملقيت صاروخ بيخبط علي كتفي
نونو: انتا يزن صح
انا: اه مين حضرتك مين
نونو: ياعبيط انا نونو
انا: احا انتي نونو اكيد مش انتي دانتي فورتيكا
نونو: بس يايزن انا نونو جدتك
انا: نونو دانتي اتغيرت اوي يانونو عن زمان
نونو: وانتا كمان يواد بقيت مز اوي عارف لو مكنتش حفيدي كنت اتجوزتك
انا: وانا كمان كنت اتجوزتك وبعدين احنا هنفضل واقفين في المطار كدا تعالي معايا علي العربية
نونو: ماشي يلا
وروحنا عند العربية
نونو: هيا دي عربيتك
انا: اه يانونو وحشه
نونو: لا بس حلوه قوي
انا: اه لسا احمد جايبهالي علشان نجاحي
نونو: الف مبروك ياحبيبي تعالي بقا وديني علي مراتك عاوزه اشوفها
انا: يلا بينا يانونو
وروحنا علي البيت
اول مدخلنا
امي: مين دي انتا اتجوزت علي ريم
ريم: اي دا انتا اتجوزت عليا
نونو: ياغبيه يادعاء انا نوران حماتك يامتخلفه
امي: احا انتي نونو اكيد بتكدبي دانتي صاروخ
نونو: بس ياغبيه مش دا صوتي ولا فوتوشوب
امي: اه دا صوت نونو
وراحت جريت علي نونو وحضنتها
ريم: دي مين
انا: دي جدتي
ريم: اه بس جدتك طلعت مزه زيك يامز
انا: بتعكسيني ليه انا متجوز عيب كدا
ريم: كفايه بقا انتا اكتر حد ضحكت معاه
وقعدنا نضحك
نونو: دي ريم مراتك صح
انا: اه يانونو دي ريم
نونو: لا ذوقك حلو يا واد
انا: عيب عليكي برضو تربيتك
نونو: طيب سبني بقا مع مراتك شويه كدا وانتا تقعد جمب امك
انا: حاضر يانونو
وقعدت اتكلم مع امي وزهقت روحت نزلت الجيم اتمرن ورجعت
الحوار اللي حصل بين مراتي وجدتي وانا في الجيم
نونو: قوليلي ياريم الواد دا عمل معاكي اي في ليله الدخله
ريم: فشخني ببتاعو الكبير دا اتصدقي وحشني
نونو: ليه هوا مبيعملش معاكي بقالو قد اي
ريم: بقالو بتاع شهر علشان البيبي وكدا هو مستني الحمل يسبت علشان يعرف يعمل براحتو
نونو: هوا بيطول ولا لا
ريم: بيطول دا بكون جبت عشر مرات بس هوا لسا يعني مثلا بيجيب بعد ساعه او ساعه ونص
ولسا معيا المنديل بتاع البكارة محتفظه بيه
نونو: هوا طولو قد اي
ريم: 22سم وهوا نايم 30 وهوا واقف
نونو: دا كبير اوي
ريم: اه كبير فعلا
نونو: طيب ياحبيبتي
ريم: عاوزه حاجه تاني يانونو
نونو: لا يا حبيبتي
واتمرنت في الجيم ورجعت
نونو: حمد**** علي السلامه ياحبيبي
انا: الل*يسلامك يانونو
نونو: تعالي عاوزك لوحدك
وروحت معاها لقيتها قفلت الباب
انا: خير يانونو في اي
نونو: دلوقتي انتا بقيت راجل البيت يعني تاخد بالك من امك ومراتك ومني
انا: انتو في عيني يانونو خير في اي
نونو: اللي هيحصل دلوقتى هيفضل سر بينا لحد ماتموت
انا: حاضر بس اي اللي هيحصل
نونو: هتشوف
ولقيتها بتقلعني البنطلون
انا: انتي بتعملي اي يانونو فوقي
نونو: انا فايقه كويس اوي كمان انا فرسة وعايزه خيال وانتا هتكون الخيال فاهم
انا: فاهم
ولقتها قلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها بعد مكان هيفرق من خنقه البوكسر
نونو: دي زب يستحق يتمص مش يتحبس
وبدات تمص ولا اجدعاها لبوه وشرموطه
وبخنقها بزبي وتريل عليا منكتر ما زبي مالي بقها وقعدت انيك في بقها بتاع عشر دقايق
وطلعتو وقعدت اضرب بزبي علي وشها
انا: انتي شرموطه مين
هيا: انا شرموطه يزن الفحل بتاعي ارجوك نكنني
انا: لا لما اتمتع بجسمك الاول
ونزلت لحست كسها وهيا بتولع مني وكل شويه تشخر وتقول اححححححححححححححححح
وقولتلها لفيلي طيزك ياشرموطه
هيا: امرك يادكري
وقعدت اللحس في طيزها
هيا: اه خخخخخخخم احححححححححححح
مششش قادره حطو فكسي
وحطيتو
هيا: احححح٠ححححححححح اخيرا دخلتو بس هوا كبير كدا ليه يادكري
ولقيتها عاوزه تتبعبصني فطيزي
روحت مسكتها بالاقلام علي وشها
انا: عاوز تعملي معايا كدا يشرموطه
هيا: خلاص احححح ارحمني مش هعمل كدا تاني
انا اسفه بس ارجوك كمل نيك انا حيحانه اوي بقالي سنين متناكتش
فيها صعبت عليا الصراحه قولت ارحمها ورحت دخلتو كلو مرا واحده
هيا صرخت صرخه لولا ان الاوضه فيها عازل كونا اتفضحنا
هيا، اه اه اه اه نيكككككككك نيكينننني افشخني افشخ ستك يافحلي يادكري نيك جامد وقعدت ابوص وامص في شفيفها ونبلع شفايف بعض ونلحس لسان بعض لحد مجبتهم في كسها
هيا: علفكره انا ممكن احمل منك
انا: احا وهنعمل اي
هيا: بضحك معاك تقدري تعمل تاني
انا: لو عاوز سته انكهم معاكي موافق
وبدانا جوله تاني وفي اخر الجوله
لقيت الباب بيتفتح..
ياتري مين اللي شفنا دا اللي حنعرفو بكرا

الجزء الرابع (بداية تحقيق الحلم)

وانا بنيك نونو في الجوله التانية
لقيت الباب بيتفتح
امي: اي اللي انتو بتعملوه دا وبعدين انتي يشرموطه مسبتيش حد من جوزي وابني الا متنكتيش منو
نونو: انتي مالك حفيدي وبتناك منو انتي ايه اللي دخلك يلبوه
امي: دا انا هضحكو انتو الاتنين
انا: خلاص خلصتو انتو الاتنين
هما: اه خلاص خلصنا كلام
انا: علفكرة احنا معملنش حاجة غلط
امي: دانتو عملتو اكبر غلط
انا: طيب عملنا اكبر غلط ينفع تطلعي علشان نكمل وبعدها نبقا نتكلم
امي: لا وكمان بتبجح
انا: اطلعي دلوقتي علشان متزعليش مني
وعنيا بطق شرار امي خافت
امي: طيب هطلع ونكمل كلامنا لما تخلصو
وطلعت امي وقفلت الباب بالمفتاح
انا: يلا نكمل
نونو: انتا لسه فيك صحه انا قطعت الخلف
انا: عادي انا بشوف هيا متقبله الموضوع ولا لا
بس طلاما طلعت من الاوضه يبقا متقبله الموضوع يبقا كدا انيكك في اي وقت اكون عاوزك فيه
نونو: دانتا طلعت دماغك سم اوي
انا: لا دانا اعجبك اوي
نونو: لا يخربيت جمالك مز وطويل وعيون حلوه وشعرك حلو وكلامك حلو وفحل وجسمك رياضي
ودماغك سم وذكي كمان دانتا علي كدا فارس احلام اي بنت في العالم
انا: يعني انتي شايفاني حلو
نونو: حلو دانتا القمر يغير منك ويحقد عليك
انا: خلاص كفايه تعابي نستحمه ودخلنا نستحمه بس مخليش من التحرش والبوس والتقفيش
وطلعنا من الدوش
نونو: بس انتا طلعت فحل الفحول وسيد الرجاله كمان
انا: خلاص خلينا نشوف المصيبه اللي احنا فيها دي نونو: اه عندك حق
وطلعنا من الاوضه
ريم: اي دا ينونو دانتي صغرتي بتاع شعرين سنه
ووشك مورد هوا يزن ضربك ولا اي ،، هيا اصلا البت ريم علي نياتها خالص،،،
انا: لا بس كانت زعلانه وجت تفضض معايا شويه
نونو: اه وانا ارتحت في الفضفضه معاه
امي: للدرجادي الفضفضه بتريح
نونو: اه بتريح اوي وخصوصا مع يزن
امي: اه قولتيلي
انا: ماما تعالي انتي ونونو عاوزكم في حاجه
ودخلنا الاوضه اللي لسا كنا فيها
انا: بصي يشرموطه منك ليها
امي: انتا بتقول عليا شرموطه يا عرص
انا: انا عرص طيب يمتناكه دا انا لو حطيتو فيكي هيخلي كسك نفق صلاح سالم
امي: بس انتا بتقول اي يخول
انا: انا خول طيب يلبوه وروحت زنقها في الحيطه
وروحت حطيت ايدي علي كسها
انا: لو انا خول مكنتش خليت كسك بينقط في عسلك ومغرق الكلوت وروحت بيسها في شفتها
هيا بقت تاننان وقالت اه مكتومه
انا: مش هنيكك دلوقتى مليش مزاج يلا يانونو علشان نروح نشوف ريم
نونو: يلا يافحلي
امي: بكره تجيلي ملط وهقولك بطلت يلا
انا: بكرا انتي اللي هتترجيني انيكك وتبوسي ايدي علشان انيكك
امي: هنشوف ويا انا يانتا بس هفضحك انتا والشرموطه دي
انا: طيب افضحيني وروحي قولي ابني ناك جدتو علشان كانت محرومه وحيحانه وخافت تغلط مع حد غريب وغلطت مع ابن ابنها
وفتحت الباب
انا: يلا روحي افضحينا الباب مفتوح روحي قولي
امي: انتا صدقت
انا بزعيق: يلا روحي افضحينا
امي: خلاص انا اسفه
انا بزعيق: يلا يانورهان وشدتها من دراعها جامد
امي: اي رايح فين
انا: غاير في ستين داهيه همشي ومش هتشوفي وشي تاني انسي ان كان ليكي ابن ابنك مات واتدفن
امي بتعيط: لا علشان خاطري انا اسفه انا غلطانه
وحضنتي وبتعيط في حضني لا متسبنيش انا مليش غيرك اناعمري ضاع في تربيتك وانتا حبيبي الاول والاخير انا مردتش اتجوز بعد ابوك وعشت معاك وربيتك علشان انا بحبك انا كنت مش مهتمه باابوك ومهتمه بيك اكتر من نفسي انتا عوصارت شبابي فيك انا بحبك اكتر من نفسي وانا اكتر واحده اولي بيك من اي حد حتي جدتك انا اولي منها انا قعدت عشرين سنه ابوك ملمسنيش وكل دا علشانك انتا كبرتك لحد ماتجوزت وهتخلف كمان ويبقا عندك عيال وهتبقا واب وكمان لما رفضت ابوك هوا راح لجدتك وبقا بينكها وانا معنديش مانع علشانك انتا انتا ابني الوحيد والاول والاخير وفرحتي الاولي والاخيره وحبيت كل حاجه فيك واولي واحده انها تتناك منك هوا انا مش جدتك انا قتلت الشهوة علشانك وكنت بقول كل حاجة تهون قصاد ان ابنك يكبر ويبقا راجل تتسندي عليه لما تكبري
انا: خلاص دانتي معبيه في قلبك كل دا انا بوعدك اني هعوضك عن كل حاجة من جنس لحب لجنان لكل حاجه هعوضك عن سنين الحرمان دي
امي: بجد ولا بتهزر
انا: هوا دي فيها هزار ودمضتها جامد ليا اكتر
امي: خلاص كفايا
انا: لا انتي لسا زعلانه مني نونو اطلعي واقفلي الباب وراكي
نونو: ليه هتعمل اي
انا: انتي مالك هصلحها بي طرقتي
وطلعت وقمت قفلت الباب بالترباس
دودو: هتعمل اي
انا: هعمل كل خير
وروحت بوستها في شفايفها وشفايفها كانت بنت جاحده لونها وردي وفشيخه وتهيج لوحدها
وقعدت ابوس فيها وهيا ساحت خالص
انا: عاوز اقولك حاجه
دودو: قول ياحبيبي
انا: بحبك يلبوتي انا وبس
وضحكت
انا: العب ايوا بقا
هيا: خلاص كفايا بقا علشان بتعب
انا: اتعبي وانا اريحك دلوقتي حالا
وروحت مقلعها هدومها
هيا: انتا مش هتقلع ولا اي
انا: لا انتي اللي هتقلعيني بنفسك
هيا: حاضر ياروحي
وقلعتني انا كنت بدوب من اديها الناعمه ووبي اتنطر في وشها وشوفت في عنيا الشهوه المكبوته
وحبها ليا
هيا: انا همصو علشان بقالي كتير ممصتش وحشني المص اوي الصراحه
انا:دلوقتي كل حاجه ليكي مباحه اعملي اللي نفسك فيها واطلبيه مني وانا هعملهولك
ونزلت تمص ومصها كان جامد اوي وفعلا طعم نيك المحارم مختلف عن اي نيك خالص
وكملت مص بتاع عشر دقايق
انا: خلاص كفايا بقا دوري انا بقا
هيا: هتعمل اي
انا: هتشوفي
ونزلت لحست كسها وكان لونو وردي بطريقه مغريه ونزلت لحست طيزها وكانت اول طيز الحسها ومقرفش منها وطلعت كملت لحس فكسها
وجابت عسلها في وشي وكان لبن مش عسل وانا مسبتش نقط عسل شربتهم كلهم ومنكتر مكان مسكر كنت هشرق
هيا: دخلو بقا ارحمني
انا: هدخلو فين معلش
هيا:دخلو وخلاص
انا: لا لما اسمعها منك
هيا: دخلو في كس امك
انا: عنيا
وروحت مدخلو وهيا قعدت تصوت جامد
هيا: اه نيك كسمك افشخ كسمك عوضني عن الحرمان وابوك الخول اللي كان بينيك ستك ومينكنيش عوضني بخرطومك مش زبرك دانتا فحل والفحوليه بتشر منك عشر كسمك خليني حامل في ابنك نيك نيك اكتر عاوز احمل منك نيك اكتر عشررررر كسي اكتر عوضني
وكملت نيك لحد مجبتهم في كسها
انا: قادره نعمل تاني
هيا: خلينا في الحمام
انا: يلا بينا
وعملنا واحد في الحمام وجبتهم تاني فكسها
واستحمينا وطلعنا
هيا: انتا من النهارده بتاعي وانا شرموطتك ولبوتك انتا وبس
انا: يلا ياقلبي
هيا: اي وقت عاوز تنكني فيه انا تحت امرك
انا: وانا هوعدك انا هعوضك عن سنين الحرمان كلها
هيا: انا متاكده انك فعلا هتعمل كدا
وطلعنا اتغدينا وطلعت انام
ريم: بقولك اي انا هيجانه ومش قادره محتاجه لبتاعك اوي
انا في نفسي: احا انا كدا نكت تلاته في نفس اليوم
وروحت قالع وداخل عليها ولسا ببوسها
هيا: انتا لسا هتبوس حطو علطول
وحطيتو علطول
هيا: احححححححححححححححححححح
اخييييييرررررراااااا وحشني زبرك اوي عاوزاك تنيك بسرعه اوي وبقيت بنيك بسرعه وهيا غارزه ضوافرها في ضهري لحد معلم في ضهري
انا: بتعملي فيا كدا يبنت المتناكه
وقعدت ارزعو فيها جامد اوي لدرجه انها كانت هتعيط من قوتي
هيا: اه اه اه اه اه حرام عليك براحه
انا: لا علشان تحرمي تغرزي ضوافرك تاني فضهري
وقعدت كدا لحد ماصعبت عليا ورجعت نكتها عادي هيا: اه اخيررررا رجعت طبيعي خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اححححححححححححااااااااا اووووي دانتا مطلع امي معاك اي كل دا منزلتش دانتا بقالك ساعه ونص نزل ورحت مزود في السرعه لحد منزلت
هيا: كدا اقولك انا بقيت حامل في توام مش في واحد بس
انا: يلا نعمل واحد تاني في الحمام
وعملنا واحد في الحمام وطلعنا نمنا
وصحيت تاني يوم غسلت وشي ولبست لبس التمرين
نونو: رايح فين علي الصبح كدا
انا: نازل اجري ساعه زي كل يوم
نونو: ماشي يا حبيبي
ونزلت جريت ورجعت فطرت وشربت قهوه
امي: حبيبي قوم البس علشان هنروح لخالتك
انا: حاضر وقمت لبست قميص ابيض بنص كم وبنطلون كحلي وكوتشي ابيض ورشيت برفيوم 212Vip Black ولبست نضاره شمس ماركه ديور انا: انا جاهز يا دودو
دودو: يلا ياحبيبي
وركبت جي كلاس بيضه
وروحنا عند محل شوكلاتات جبت علبه شوكولاته وجبنا حلويات وروحنا عند خالتي
ورنيت علي الجرس
خالتي: مين
انا: انا يزن يخالتو
وراحت فاتحت
خالتي: اي دا يزن جاي جايلي انا بنفسه
انا: اه عادي في اي مش خالتي
خالتي: اه اذا كان كدا ماشي
وراحت حضناني وحسيت بحلمتها علي صدري
وروحت انا حطيت الحاجه علي السفره
هيا: مكلف نفسك ليه انتا عند احلي من كل دول
امي: لا كدا هبتدي اغير علي جوزي
خالتي: جوزك ازاي
امي: تعالي لما اعرفك علي فحل العيله اللي ناكنني وناك ستو وعاوزاه ينيك انتي
خالتي: انتي بتقولي اي
امي: يزن اقلي ياحبيبي وريها زبرك الكبير
وروحت قالع وموريها زوبري
هيا اتخضت
وقالتي لا دانتا تيجي تنكني زي منكت امك
انا: عنيا
وروحت بيسها في شفايفها ونزلت علي بزازها مصتهم وعضعضت فيهم
هيا: اه اه اه كمان عض كمان
وكملت عض وخلتها تمص زبي ومصتو وكانت محترفه وخبره ونزلت لحست كسها
هيا: اه اه اححححححححح خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ زود في لحسك اكتر ورزحت مزود لحد ماجبتهم في وشي وكان طعم عسلها مملح سيكا
هيا: اه كفايااا كدا نكننني بقا ارجوك وروحت رازعه جواها
هيا: اههنهههههه فشختنيييي فلقتني نصين وقعدت انيك فيها لحد منزلتهم جواها
هيا: انا كدا هحمل منك موافق
انا: موافق
هيا: خلاص تعالي تعالي نعمل واحد ناكد علي الحمل
انا: في الحمام بقا
ودخلنا عملنا واحد في الحمام وطلعنا ولبست وسلمنا عليها ونزلنا ورجعنا البيت اغدينا
وطلعت نمت
،،،،، ـ،، ـــــــــــــــــــــــــــ بكرا الجزء الخامس

بعتذر عن التاخر بسبب شويه ظروف عندي

الجزء الخامس

صحيت تاني يوم
ريم: صباح الخير ياحبيبي
انا: صباح النور ياروحي
ريم: يلا علشان تفطر
انا: لا سيبني هنزل اجري الاول وبعدين هاجي افطر وبعدين هنلبس وننزل نروح المستشفي
ريم: ماشي ياحبيبي
وغلست وشي ولبست لبس التمرين ونزلت اجري بس المرادي جريت اسرع من امبارح بكتير
ورجعت بعد ساعه
وانا بفطر
امي: حبيبي هو انتا نازل بعد الفطار
انا: اه يادودو عاوزه حاجه
امي: اه طيب وانتا جاي ابقا رن عليا علشان هنروح لخالتك سلمي
انا: ماشي يادودو
وفطرت وشربت قهوه كانت الساعه عشرة
وطلعت لبست تيشرت زيتي وبنطلون وجزمه سودا ورشيت برفيوم Versace Eros
ونزلت ركبت BMW X7 سوداء نمرتها يزن 7
وطلعنا علي المستشفي
وصلنا المستشفي
ولقيت صاحبي هوا كان مدير المستشفي
حسن: اي يايزن خير في اي اللي جابك المستشفي انا: عاوز عياده دكتوره النساء والتوليد
حسن: اهي تالت طرق علي الشمال خير في حاجه ومين الانسه اللي معاك دي
انا: دي مراتي وحامل وجاي اتابع حالتها في الحمل
حسن: اي دا مراتك وحامل كمان منغير حتي متقولي
انا: عادي في حاجه
حسن: لا ببرو مفيش حاجه روح دلوقتي العياده هتلقيها فاضي والدكتوره مستنياكو
انا: حبيبي يا حسن
وسبتو وروحت العياده
الدكتوره: اهلا يايزن بيه اهلا يامدام ريم
احنا الاتنين: اهلا بيكي يادكتوره
الدكتورة: خير في اي
انا: معاد المتابعه يادكتوره
الدكتوره: طيب خشي يامدام علي السرير
ودخلت ريم وكشفت الدكتوره عليها ورجعت تاني
انا: خير يادكتوره البيبي تمام ولا لا
الدكتوره: لا تمام اوي بس حضرتك ياريت تزود اكلها شويه علشان شكلها حامل في توام بس طبعا لسا هنحدد الجنين كمان شهر
انا: حاضر يادكتوره من عنيا
وطلعنا من عند الدكتوره
انا: ريم انتي نفسك في حاجه تاكليها او تشربي حاجه معينه
ريم: اه نفسي شوكولاته
انا: عنيا دلوقتي هنروح السوبر ماركت وهاتي اي شوكولاته انتي عاوزها
ريم: ماشي
وروحنا السوبر ماركت ورجعنا علي البيت خدت امي وروحنا جبت حلويات وفاكهه وروحت عند خالتي
امي: بص قبل منخش كدا انا متفقه مع خالتك انك تنيكها منتا عارف جوزها ميت
انا: احا كدا هبقا نكت اخواتك كلهم
امي: اعملك اي انتا فحل واحنا كسنا حيحان قابل بقا
انا: طيب واللهي لفشخهالك واخليها مش عارفه تلم رجليها علي بعض
ودخلنا عمرتها وطلعت علي شقتها
وخبطت وهي فتاحتلي
سلمي: اي دا قمر العيله بنفسه جايلي هات دا عنك
انا: انتي كدا بتشتميني وروحت حطيت الحاجه علي السفره
ورجعت خدتها في حضني
انا: وحشتيني ياخالتو
هيا:وانتا كمان ياحبيبي اي البرفيوم اللي انتا حطو دا
انا: اي وحش ولا اي
هيا: لا دا فاجر اوي ورحتو مغرقه الدنيا
انا: دي طبيعتي وانتي عارفه كدا كويس
هيا: اه دا حقيقه
امي: خلاص بقا يلبوه والواد عارف انو جي هنا ليه خالتي: اي دا انتا عارف
انا: اه ومش هيسيبك غير لما متبقيش عارفه تلمي رجلك علي بعضها
هيا: طب وريني يافحل الفحول هتعمل اي
انا: عنيا ياشرموطه
وطلعت علي بقها وبدأت ابوسها في شفايفها وكنا بنعمل سباق علي مين يقطع شفايف التاني وانا كسبت ونزلت علي بزازها مسبتهمش الا لما علمو وحلمتها بقا لونها ددمم وكانت هيا غرقت الكلوت بعسلها ونزلت لحست في كسها لمده نص ساعه وكان طعمو فاجر فشخ
وبعدها هيا مصت زبي
انا: خلاص كفايا ياشرموطه عاوز انيكك
هيا: تحت امرك ياقلبي
وطلعت زبي من بقها وحطيتو فكسها
هيا: اه اه اه اه خخخخخخخخ بيوجع اوي فشختني اوي ظانتا طلعت زبير اوي
اه نيك نيك عوضني عن سنين الحرمان وانا اعيش خدامه تحت زبك يا فحل
وحطيتو لحد اخر رحمها وقعدت انيك فيها لمده ساعه وبعدها جبتهم جوا كسها
انا: انا بكرا هعدي تليك تكوني لميتي هدومك علشان هتعيشي، معايا تمام
هيا: هوا في كلمه بعد كلمتك انا هحضر شنتطي وبكرا هرن عليك تيجي تاخدني
انا: ماشي طب احنا دلوقتي هنمشي وبكرا هاجي اخدك
ونزلت انا وامي ورجعنا علي البيت اغدينا ونكتهم كلهم جماعي وبعدها طلعت نمت
وصحيت تاني يوم نزلت جريت الساعه بتاعتي وطلعت خدت دوش وفطرت ولبست ونزلت
روحت خدت خالتي ورجعت
واتغدينا
بعد الغداء
انا: بصو كلكم انا نكت خالتي زي ما نكتكم وهيا هتبقا الرابعه ليكو موافقين ولا لا
هما: اه موافقين
وروحت قالع وقعدت انيك فيهم لمده اربع ساعات وكل واحده كانت اتعشرت تمام
وهما اتفشخو انا طلعت نمت وقعدنا كدا كام يوم لحد مكانت الصدمه
لقيت خالتي بتصحيني من النوم وهيا متعصبه
انا: اي خير في اي ياسلمي
سلمي: انا حامل منك يابيه
انا: عادي يعني هيتربي مع اخواتو وانتي كدا خلاص بقيتي مقيمه في البيت راسمي وانا هخليكي مراتي رسمي كمان
هيا: ازاي يافالح
انا: هغير اسمك لاسم تاني واتجوزك وساعتها تكوني مراتي موافقه
هيا: اكيد موافقه هوا انا اطول اتجوز واحد زيك
وغيرت اسمها وبقت مراتي رسمي
بس لحد كدا اللي اللقاء في الجزء السادس
سلام

الجزء السادس

بعد مابقت سلمي مراتي وبقت حامل بطلت انيكها كتير زيها زي ريم
وقعدت انيك في امي وجدتي وخالتي التانيه
لحد مالاتنين التانين يولدو
وساعتها كنت دخلت الجامعه وبقيت طالب في اولي هندسه وريم بردو معايا والناس كانو مستغربين ازاي اتنين متجوزين وكمان حامل وهيا لسا في اولي كليه
وبقينا ترند الجامعه انا وهيا
وولدت في شهر 3
وبعدها ولدت سلمي في شهر 6
ريم ولدت بنت
وسلمي ولدين توأم
سميت البنت سيلين وكانت حتت قمر
والولدين يوسف وسليم وكانو قمر زي اختهم
وطبعا طلع عيني اول كام يوم
كنت مقسمهم البنت ليا وواد مع امي وواد مع جدتي
علشان كانو الاتنين تعبانين
لحد ماخفو وبقيت اقسم الاسبوع بينهم ماعدا الجمعه هما الاتنين بينامو معايا
وكل شويه حبي وتعلقي بمراتاتي يزيد
والايام جريت لحد ما اتخرجت وروحت تاني يوم لعمي
عمي: صباح الخير يابشمهندس
انا: صباح النور يا احمد انا عاوز ابقي موظف عادي لحد مبقا مكان بحيث ان انا اخد خبره كافيه
عمي: ماشي انتا دلوقتي موظف عادي ومرتبك ست الف جنيه زي اي موظف عادي
انا: ماشي
ونزلت الدور الاول اشتغلت لحد البريك
لقيت واحده داخله عليا: لو سمحت يابشمهندس
ممكن تيجي تقعد معانا عايزين نتعرف عليك اكتر
انا: ياسلام عنيا هجيب حاجتي واجي وراكي
وقمت واخد موبيلي وعلبه السجاير والباور بنك
وروحت قعدت معاهم
انا: ازيكم ياجماعه
هما: ازيك يابشمهندس يزن
وقعدت اتعرف عليهم واحد واحد وكان باين عليهم ناس طيبه وارتبط بيهم لدرجه اني كنت بستني كل يوم علشان اروح الشغل واقعد معاهم وعرفت اد اي هما ناس بسيطه وطيب لدرجه انهم كانو بيساعدو بعض في جواز اولادهم وانا فعلا كنت بحب اساعدهم وكنت خدت خبره كبيره اوي
السكرتيره: يزن احمد عاوزك دلوقتي في المكتب
انا: طيب
وروحتلو
عمي: ازيك يايزن انا ملاحظ انك بقا عندك خبره كبيره فا انتا دلوقتي هتتطلع الدور اللي بعدو وهوا قسم المهندسين
انا: طيب يااحمد اللي انتا شايفو
واتنقلت لقسم جديد واقوي من الاول ومرتبي زاد
بقا 12الف
واتعرفت علي الناس اللي هناك هما كانو بيتنكو شويه بس انا قدرت اشيل منهم التناكه دي وقعدتهم معا الموظفين العاديين واتصاحبو عليهم وبقا كلو بيساعد بعضو وبسبب الحوار دا الشركه بقت اقوي واحسن
وعدي شهرين علي كدا وكانت خبرتي بقت اكتر واقوي وفهمت ان فيه ناس محتاجين وعلي قد حالهم
وعمي حولني للدور التالت والاخير
وكان فيه مهندسين تقال اوي وفاهمين بس مشكلتهم انهم تنكين فشخ
وحوالت اقرب منهم وهما حرفيا كلاب فلوس
وقعدت كام اسبوع علشان اعرف اشيل منهم التناكه دي وفيه منهم لسا زي مهما بس اغلبيتهم
كانو بدائو يحبوني ويقربو مني وكل دا وانا خبرتي بقت عاليه قوي وبسبب خبرتي دي بقيت اعمل صفقات الشركه كانت تحلم بيها والسيوله زادت في الشركه من الجنيه للعملات الاجنبيه وقدرت اوصل لنائب المدير وحققت مكاسب للشركه ماهوله خلي الشركه اقوي واقوي ومبقاش كل دور لوحده الناس اللي كانت تنكه بقيت متواضعه
وحققت اللي ابويا معرفش يعملو لحد ما لقيت عمي فيوم طلبني
وطلعتلو المكتب
عمي: بص يايزن انا فخور بيك اوي انتا قدرت انك تعمل حجات ابوك معرفش يعملها فانا دلوقتي وبكل فخر اقدر اقولك مبروك ياسياده المدير
انا: حبيبي ياعمي
عمي: حبيبي ياابني من ابن اخويا انا فخور انك ابن اخويا وابني انا فخور بيك اكتر من عيالي انتا حققت حجات مستحيله انتا تستحق فعلا تكون القائد بتاع الشركه والمصنع انا دلوقتي امشي واروح اشوف حياتي واتمتع بااجازتي
انا: حبيبي ياعمي انتا ساعدتني اكنك ابويا مش عمي
عمي: تعالي ورايا
وطلعت ورا عمي
عمي: انا حابب اودعكم لان انا خلاص مبقتش المدير كنتو رجاله معايا بس عاوزكم ترحبو معايا بقائدكم الجديد والاقوي في تاريخ الشركه رحبو معايا بالبشمهندس يزن
والشركه كلها بقت تسقف
وعمي مشي وانا وقفت قدام الشركه كلها
انا: بصو احنا دلوقتي تيم واحد وهنكمل بعض وانا كا القائد اي حد عاوز حاجه ميتكسفش ويجي مكتبي وانا هنفذلو طلبو
وسبتهم ودخلت المكتب بتاعي الجديد
ونديت علي اسراء، السكرتيره وقولتها ان هزود المرتبات
اقل موظف بقا بياخد 12 الف
والمهندس بقا بياخد 20 الف
والدور الاخير بياخدو 30 الف
وغيرت شكل ولوجو الشركه
وغيرت العلامه التجاريه
وطورت الشركه من جوا
وخليت لكل موظف مكتب لوحدو
والحجات اللي عملتها دي زودت من دخل الشركه
وبقت الشركه رقم واحد في مصر
وبعدها بدأت اهتم بالمصنع
ـ،،،،، اللي القاء في الجزء السابع سلام
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Don.M, دووولا اسكندراني, 7mada_sexy_sexy و 66 آخرين
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
شكلها جميلة بس ياريت تبطء الأحداث وتتعمق في التفاصيل وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d و ابن ابليس
روعه بس كتر في التفاصيل شويه كمان والاثاره اكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممتازه استمر بس بطئ الاحداث شويه
 
يسطا هي هتبقي حلوه بس متحسسناش انك احمد ابو هشيمه والواد الي مفيش منه اتنين لان مفيش ف الواقع كدا فاتعمق وخليك عادي ف الاحداث وطولها جامد اكتر من الجنس عشان يبقي ليها اثاره وعاش عليك الي جاي احسن
 
  • عجبني
التفاعلات: Keshom، Alfâ7d و Khaled Sami
هلا بيكم معاكم الفهد الكاتب ✍️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا (اسمي يزن وطولي 183 جسمي رياضي بحت
طول بتاعي 22سم لون جسمي ابيض ولون عيني رمادي غامق تشوفني تقول بدر منور في الشمس وفي الليل
،،،،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امي: يزن يايزن اصحي علشان تروح المدرسة
انا: قمت ولقيت بتاعي واقف وامي متنحه فيه
انا: اي يماما عجبك
امي: بس ياولد احترم نفسك قوم اغسل وشك علشان تفطر وابقا البس بوكسر وانتا نايم
انا: لا يماما مش هلبس بوكسر غلط عليا
امي: طيب ابقا غطي نفسك
انا: ماشي وهقوم دلوقتي اغشل وشي عقبال متحضري الفطار
وامي مشيت
انا، في نفسي: شكلك يماما عاوزه تتناكي مني
وقمت غسلت وشي ولبست وفطرت ونزلت دورت العربية بتاعتي وروحت المدرسة
انا: صباح الخير ياميس سندس
سندس: صباح النور يايزن
وروحت علي شلة البنات
انا: صباح الخير يابنات
كلهم: صباح النور يايزن
وروحت للمعاتيه شلتي
انا: صباح الخير يا خول منك له
صحابي: صبـاح النور يابابلو
احمد: اي ياض يابابلو انتا جي حفلة النهاردة
انا: اه يعرص جي الحفلة
وطلعنا الفصول
اول مدخلت الفصل لقيت المديرة جايه وبتنادي عليا
المديرة: يايزن
انا: نعم يامس
المديرة: فين صباح الخير بتاعتي
انا: صباح الخير والياسمين والورد ياميس
المديرة: ايوا كدا انتا كدا يايزن حبيبي وبستني ومشيت
صحابي متنحين
انا: اي روحتو فين
كلهم: لا ولا حاجه
ونزلنا البريك
صحابي: يايزن تعالي
انا: اي يخول منك لي
صحابي: هيا المديرة باستك كظا ليه في بنكم اي
انا: عادي يعني واحدة بتبوس البوي فيرند بتاعها في حاجه
صحابي: ازاي البوي فريند بتاعها
انا: انتم مالكم خليكو فحالكو ولا عاوزين فصل نهائي
صحابي: لا لا خلاص
وروحت للمديرة علشان كانت عايزاني
انا:اي يامس قالو انك عاوزاني
المديرة: يارانيا اخرجي واقفلي الباب وراكي واي حد يقولك عايزني قوليلو عندها ميتنج
وخرجت رانيا السكرتيره وقفلت الباب
لقيت المديرة جريت عليا حضنتني
انا: في اي يامس
المديرة: بص يايزن انتا هتنكني دلوقتى يااما هفصلك نهائي
انا: حيث كدا بقا فاانتي هتتفشخي النهاردة
المديرة: ايواكدا افشخني وانا لبوتك
انا: طيب
وروحت بايسها في بوقها وبقيت بقطع شفايفها
وبعدها قلعتها الجاكيت والقميص والبرا
وطلع قدامي اجمل بزاز ممكن تشوفها
وقعدت امص في بزازها واعض فيهم
قولتها يلا ياشرموطه قلعيني البنطلون وفتحت الزارر بتاعت البنطلون وقلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها
هيا: اي دا كلو يخربيتك دا هيفشخني فعلا
ولقتها مصت ومصها كان ولا اجدعها مومس
انا كفاية يشرموطه عاوز انيكك
هيا: حاضر يقلبي
وقلعت ملط
ومنكتر منا كنت هايج حطيتو كلو مره واحدة
وصرخت صرخه حسيت ان المدرسة كلها سمعتها
ولقيت ددمم نازل من كسها
انا: احا انا فتحتك
هيا: انا اصلا كنت مفتوحة قبل كدا بس عملت ترقيع علشانك انتا وبس ورسميا انا بقيت مراتك وشرموطتك
انا: بس يشرموطه
وقعدت انيك فيها
هيا: احححححححححح افشخني كدا اهههههههه يخربيت زبك فشخني نيكككككككك
وقعدت مكمل نيك لمدة ساعه
وهيا كانت جابت بتاع عشر مرات وانا لسه ولا مرة
انا: هجيب يشرموطه اجيب فين
هيا: هاتهم في كسي انا واخدة حبوب منع الحمل
وجبتهم جواها
هيا: يخربيتك فحل وزبير كمان اي كل دا دانتا فشختني خد رقمي علشان تبقا تكلمني وتيجي البيت تنكني فيه
انا: ماشي يالبوتي
هيا: امشي روح انا هكتلب اذن خروج انتا تعبت معايا
انا: ولا تعبت ولاحاجه دا كنت لسه هقولك نعمل واحد تاني
هيا: لا يخربيتك انا مش حملك انا لو اعرف انك كدا كنت خدت شريط منع حمل
وانا بضحك: طيب يشرموطه انا كدا لسا بسخن
وسبتها وطلعت ومشيت روحت البيت
ودخلت استحميت ونمت وصحيت بليل استحميت ولبست علشان الحفله وركبت العربية ورحت الحفلة الحفلة كانت عيد ميلاد واحدة من المدرسة كان اسمها ريم
دخلت الحفلة كل البنات بصو عليا من جمالي
انا: هاي يابنات عاملين اي
كلهم: هاي يايزن
انا: ياريم تعالي عايزك
ريم:نعم يايزن
انا: اتفدلي هديتك وادتلها الهدية
ريم: مرسي ليك يايزن
انا: طيب افتحي الهدية دلوقتي وانتي قدامي
ريم: طيب حاضر هفتحها،، وفتحتها كنت جايبها
سلسلة دهب مكتوب عليها اسمها وخاتم الماظ
وكاتب كارت فيه تقبلي تتجوزيني، هيا بتقرا الكلام
عينها لمعت
ريم: موافقه،، وصف ريم طولها 170 بزازها كبيره طيزها كبيره وشفايف وردي وبيضه زيي ولون عنيا اخضر
انا: بجد اخيرا وحضنتها وطلعت الخاتم لبستهولها
وطلعت الدبله سودا ليا ولبستها وكان مكتوب جواها ريم ويزن
انا: لفي علشان البسك السلسله
ولبستها السلسله
امها: يلا ياريم علشان نطفي الشمع
ريم: يلا يايزن
انا: يلا،،ووقفت جمبها وامها جمبنا
امها: اي ياريم الخاتم الجميل اللي انتي لبساه دا
ريم: دا خاتم يزن جابهولي الماظ حر
امها: مرسي ليك يايزن بس معلش اي الدبله اللي انتا لبسها دي
انا: دبله خطوبتي
امها: اي دا بجد الف مبروك مين العروسة
انا: العروسة بيني وبينك
امها: مين قصدك علي ريم
انا: اه ريم رسميا بقت خطبيتي
ريم: اه يماما يزن طلب يتجوزني وانا وفقت والخاتم دا بتاع الخطوبه بدل الدبله
انا: اه ياطنط انا حسيت ان الدبله مش مقامها فا جبتها الخاتم الماظ مقامها ولسا لما حضرت تنزلي معايا ننقي الشبكة
امها: طيب يحبيبي تمام بعد العيد ميلاد نروح
انا: اوكي
طفينا الشمع واكلنا التورته
وقعدت انا وهيا علي جمب بعض
انا: تعرفي ان انا بحبك من زمان قوي وكنت مقرر القرار دا من بدري
ريم: وانا كمان بحبك من زمان وكان نفسي ان انتا تتجوزني وابقا مراتك قدام العالم كلو
انا: بقولك اي بكرا هجيب امي علشان تتعرف علي امك
ريم: ماشي وهستناك بكرا
انا: طيب هستنا الناس يمشو علشان ننزل انا وانتي نحتفل بعيد ميلادك
ريم: محنا احتفالنا بيه
انا: لا دا احتفال بطريقتي انا
ريم: حاضر ياحبيبي
الناس مشيو وانا قعدت لحد اخر واحد
انا: يلا ياريم ولا اي
ريم: ماشي
انا: ياطنط تعالي معانا نتعشا كلنا مع بعض
امها: لا يحبيبي مش هينفع
انا: لا يلا قولت هتتعشي معانا ولا ازعل
امها: لا مقدؤش علي زعلك
انا: يلا بينا،، اول منزلت ودورت العربية ريم وامها كانو مبهورين بالعربية
وريم ركبت جمبي وامها ورا،،،،،
نسيت اقلكم ان نوعي عربيتي رانج روفر،،،،
امها: ماشاالل عربيتك تحفة وباين عليا غاليه
انا: مش غاليه اوي يعني دي بتلاته مليون بس
امها: ماشاالل كدا مش غالية
انا: ياطنط دي اقل عربية عندي بس جيت بيها علشان هيا لسة جديدة
امها: رب** يبارك فيهم يحبيبي
انا: بصي ياطنط انا مش عجباني طنط فقولي ليا اسم اقولهولك
امها: قولي يارورو دلع ريهام
انا: حاضر يارورو
وروحنا مطعم واحد صاحبي مطعم مشهور
انا: اهلا ازيك يا حسام فين زين صاحب المطعم
حسام: ثواني هبلغو بحضرتك اقولو مين
انا: قولو يزن صاحبك
حسام: حاضر
وطلع زين
انا: ازيك يازيزو عامل اي وحضنتو
زين: ازيك يابابلو وحشتني
انا: وانت كمان يبرو
زين: مين دول
انا: دي ريم مراتي ودي ريهام حماتي
زين: نورتو المكان،، طبعا من غير سلام بالايد
انا: كويس ان انتا عارف ان ميصحش تسلم علي حريم تبعي
زين: يبرو انا عارف انك بتغير وكمان راجل اوي صعب ان الست تسلم علي الراجل غيرك
انا: مش هنقعد ولا اي
زين: طبعا يمعلم خش القاعة الفي اي بي
انا:ماشي يبرو مرسي
ودخلنا المكان الفي اي بي
رورو: هوا صحيح يايزن ان انتا صعب تخلي الست تسلم علي راجل غيرك
انا: اه صعب يعني كدا ريم مش هتسلم علي راجل غيري تمام انا راجل اوي وبغير اوي يارورو
رورو: صدقتي ياريم لما قلتلك انو باين عليه راجل اوي وكمان حمش لا انا كدا بحسدو عليكي
ريم: اي هو انتي هتحسدي الراجل اللي حلتي ولا اي
انا: خلاص كفايا خلينا ناكل علشان نروح ننقي الشبكة والفرح الخميس الجاي تمام
ريم وهيا فرحانه: بجد الفرح الخميس الجاي
انا: اه بجد اي رايك يارورو
رورو: موافقة طبعا هو انا اطول ان انتا تكون جوز بنتي
وكلنا وروحنا محل جواهرجي دايما بتعامل معاه
انا: بص يااحمد انا عاوز شبكة الماظ
ريم: بس كدا كتير اوي
انا: لا كتير ولا حاجه
واحمد جاب كذا تشكيله واخترت الشبكه
انا: الحساب كام يااحمد
احمد: الحساب مليون مية وخمسين
انا: طب عاوز اقفلهم مليون ومتين
احمد: مش عارف شوف انتا عاوز تاخد اي وقفلهم مليون ومتين
انا: خلاص بقولك يارورو اختاري سلسله وخاتم وحلق ليكي
رورو: حاضر بس دا كدا كتير عليا
انا: مفيش حاجه تغلي عليك انتي وريم
ونقت الحاجه
انا: كدا كام
احمد: كدا مليون متين وخمسين هعملك خصم خمسين الف، كدا الحساب مليون ومتين تمام
انا: تمام هات مكنه الكريدت كارد
احمد: اتفضل اهي
ودفعت الحساب وخدت الفاتورة
احمد: الف مبروك عقبال متيجي تاخد لعيالك
انا: حبيبي يااحمد
وخدت الحاجه وروحتهم وطلعت علي البيت
اول مدخلت
امي: اي يابيه كل دا بره كنت فين
انا: كنت مع خطيبتي وامها بنقي شبكتنا وجبتها
امي: اي دا انتا خطبت منغير متقولي
انا: بكرا هتروحي معايا تتعرفي علي امها والفرح الخميس الجاي
امي: يعني الاسبوع الجاي
انا: اه يماما تصبحي علي خير
امي: وانتا من اهله
وطلعت نمت وصحيت علي الساعه 10
طبعا مروحتش المدرسة علشان النهاردة الجمعة اجازة
دخلت استحميت وفطرت وكلمت المديرة
انا: اي ياللبوتي عامله اي
المديره: الحمالل يادكري خير في حاجه
انا: كنت بقولك الاسبوع الجاي مش هاجي ان وريم
المديرة: ليه
انا: علشان فراحنا الخميس الجاي فبقولك علشان كمان اقولك انك اول المعزومين
المديرة: بجد الف مبروك واكيد حكون اول الحاضرين
وقفلت معاها ونزلت صليت ورجعت
انا: يلا يماما نروح عند خطيبتي
امي: يلا ياحبيي
ولبست وركبت جي كلاس
وروحنا
اول مدخلنا
امي: مش معقولة ريهام
رورو: مش معقولة دعاء
انا: اي دا انتو تعرفو بعض
امي وريهام: احنا صحاب من زمان بس بقالنا فتره منعرفش حاجة عن بعض
امي: اي دا ريم كبرتي يابت بس مش هينفع اقول يابت هقولك يامرات ابني علطول
وحضنتها وقعدنا وجريت الايام لحد يوم الفرح
وحضرت البدلة والقاعة كانت في هيلتون رمسيس والفرح كان اجمد فرح اتعمل جبت عمرو دياب ورامي صبري وجوهرة وتامر حسني ومغنين كتير
صحابي كلهم كانو مبهورين بالفرح وجينا فنص الفرح كان وقت الاوبن بوفيه كل راح ياكل وانا وريم غيرنا الهدوم انا غيرت البدله ببدله تانيه وريم غيرت الفستان بفستان تاني وخلصنا الفرح
وروحت الفيلا بتاعتي انا وريم دي كنت مشطبها من بدري ودخلنا لقيت سفرة مليانه اسماك واللي كان جايب كل دا واحد صاحبي ابوه يبقا صاحب مطعم اسماك مشهور طبعا شكرتو علشان مخلينيش ادفع حاجه وكان من ضمن المعزومين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا: اخيرا بقيتي مراتي وحلالي كمان
ريم: اه اخيرا بقيت جوزي انتا كنت حلم بالنسبالي
وعيطت
انا: لا ابوس ايدك مش وقتو عياط
تعالي نغير هدومنا وناكل
ريم: ماشي
ولسا هتطلع
انا: انتي بتعملي اي وروحت شايلها وطلعنا غيرنا الهدوم نزلنا ناكل
وخلصنا نص الاكل
انا: احنا كالنا يلا نحرق الاكل
ريم: هتعمل اي
انا: كل خير
وروحت بياسها من شفايفها اللي زي الورد
وحضنتها وبقيت اقفش في طيزها وهيا ساحت خالص وشيلتها وطلعنا اوضتنا
وقعلت هيا هدومها وانا واقف بالبوكسر
ريم: مش هتقلع زيي
انا:لا انتي اللي هتقلعيني
ريم: ماشي
وقلعتني البوكسر واتفاجت بحجم زوبري
ريم: اي كل دا دا كبير قوي وبقت تمص بس مص واحده باين ان هيا اول مره تمص بس مصت علشان عجبها
انا: خلاص كفايا دوري انا بقا
وروحت قلبها ولحس كسها كان لونو وردي
بعد خمس دقايق
ريم: مش قادره بجيب بجيب
وجابت في وشي وطعم عسلها كان مسكر اوي
انا: يلا بقا
ريم: يلا بقا افتحي وخليني حامل منك ياروحي
انا: يلا
ودخلت زوبري فكسها مره واحده
ريم صوتت: اههههههههه فلقتني نصين يخربيت بتاعك
ودمها نزل علي زوبري روحت جايب منديل قماش ابيض ومسحت الدم بيه
انا:مبروك ياعروسة
ريم: الل* يبارك فيك ياعريس
انا: نكمل دلوقتي ولا بعدين
ريم: لا عاوز احس بيهم جوايا
انا: حاضر يلا بينا
وبدات اخرجو وادخلو بسرعه قعدت حوالي ساعه الا ربع
ريم: اي انتا جبت كتير قوي انا حسه ان انا حامل في تؤام استنا شوية علشان كسي يمتص اللبن
انا: حاضر وسبت بتاعي لحد مرجع لحجمو الطبيعي
انا: يلا بقا علشان نستحمي
ريم: يلا يادكري
ودخلنا استحمينا وعملنا واحد جوا وطلعنا نمنا
،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نهايه الجزء الاول الجزء التاني بكرا
كمل وطول في الاجزاء
 
هلا بيكم معاكم الفهد الكاتب ✍️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا (اسمي يزن وطولي 183 جسمي رياضي بحت
طول بتاعي 22سم لون جسمي ابيض ولون عيني رمادي غامق تشوفني تقول بدر منور في الشمس وفي الليل
،،،،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امي: يزن يايزن اصحي علشان تروح المدرسة
انا: قمت ولقيت بتاعي واقف وامي متنحه فيه
انا: اي يماما عجبك
امي: بس ياولد احترم نفسك قوم اغسل وشك علشان تفطر وابقا البس بوكسر وانتا نايم
انا: لا يماما مش هلبس بوكسر غلط عليا
امي: طيب ابقا غطي نفسك
انا: ماشي وهقوم دلوقتي اغشل وشي عقبال متحضري الفطار
وامي مشيت
انا، في نفسي: شكلك يماما عاوزه تتناكي مني
وقمت غسلت وشي ولبست وفطرت ونزلت دورت العربية بتاعتي وروحت المدرسة
انا: صباح الخير ياميس سندس
سندس: صباح النور يايزن
وروحت علي شلة البنات
انا: صباح الخير يابنات
كلهم: صباح النور يايزن
وروحت للمعاتيه شلتي
انا: صباح الخير يا خول منك له
صحابي: صبـاح النور يابابلو
احمد: اي ياض يابابلو انتا جي حفلة النهاردة
انا: اه يعرص جي الحفلة
وطلعنا الفصول
اول مدخلت الفصل لقيت المديرة جايه وبتنادي عليا
المديرة: يايزن
انا: نعم يامس
المديرة: فين صباح الخير بتاعتي
انا: صباح الخير والياسمين والورد ياميس
المديرة: ايوا كدا انتا كدا يايزن حبيبي وبستني ومشيت
صحابي متنحين
انا: اي روحتو فين
كلهم: لا ولا حاجه
ونزلنا البريك
صحابي: يايزن تعالي
انا: اي يخول منك لي
صحابي: هيا المديرة باستك كظا ليه في بنكم اي
انا: عادي يعني واحدة بتبوس البوي فيرند بتاعها في حاجه
صحابي: ازاي البوي فريند بتاعها
انا: انتم مالكم خليكو فحالكو ولا عاوزين فصل نهائي
صحابي: لا لا خلاص
وروحت للمديرة علشان كانت عايزاني
انا:اي يامس قالو انك عاوزاني
المديرة: يارانيا اخرجي واقفلي الباب وراكي واي حد يقولك عايزني قوليلو عندها ميتنج
وخرجت رانيا السكرتيره وقفلت الباب
لقيت المديرة جريت عليا حضنتني
انا: في اي يامس
المديرة: بص يايزن انتا هتنكني دلوقتى يااما هفصلك نهائي
انا: حيث كدا بقا فاانتي هتتفشخي النهاردة
المديرة: ايواكدا افشخني وانا لبوتك
انا: طيب
وروحت بايسها في بوقها وبقيت بقطع شفايفها
وبعدها قلعتها الجاكيت والقميص والبرا
وطلع قدامي اجمل بزاز ممكن تشوفها
وقعدت امص في بزازها واعض فيهم
قولتها يلا ياشرموطه قلعيني البنطلون وفتحت الزارر بتاعت البنطلون وقلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها
هيا: اي دا كلو يخربيتك دا هيفشخني فعلا
ولقتها مصت ومصها كان ولا اجدعها مومس
انا كفاية يشرموطه عاوز انيكك
هيا: حاضر يقلبي
وقلعت ملط
ومنكتر منا كنت هايج حطيتو كلو مره واحدة
وصرخت صرخه حسيت ان المدرسة كلها سمعتها
ولقيت ددمم نازل من كسها
انا: احا انا فتحتك
هيا: انا اصلا كنت مفتوحة قبل كدا بس عملت ترقيع علشانك انتا وبس ورسميا انا بقيت مراتك وشرموطتك
انا: بس يشرموطه
وقعدت انيك فيها
هيا: احححححححححح افشخني كدا اهههههههه يخربيت زبك فشخني نيكككككككك
وقعدت مكمل نيك لمدة ساعه
وهيا كانت جابت بتاع عشر مرات وانا لسه ولا مرة
انا: هجيب يشرموطه اجيب فين
هيا: هاتهم في كسي انا واخدة حبوب منع الحمل
وجبتهم جواها
هيا: يخربيتك فحل وزبير كمان اي كل دا دانتا فشختني خد رقمي علشان تبقا تكلمني وتيجي البيت تنكني فيه
انا: ماشي يالبوتي
هيا: امشي روح انا هكتلب اذن خروج انتا تعبت معايا
انا: ولا تعبت ولاحاجه دا كنت لسه هقولك نعمل واحد تاني
هيا: لا يخربيتك انا مش حملك انا لو اعرف انك كدا كنت خدت شريط منع حمل
وانا بضحك: طيب يشرموطه انا كدا لسا بسخن
وسبتها وطلعت ومشيت روحت البيت
ودخلت استحميت ونمت وصحيت بليل استحميت ولبست علشان الحفله وركبت العربية ورحت الحفلة الحفلة كانت عيد ميلاد واحدة من المدرسة كان اسمها ريم
دخلت الحفلة كل البنات بصو عليا من جمالي
انا: هاي يابنات عاملين اي
كلهم: هاي يايزن
انا: ياريم تعالي عايزك
ريم:نعم يايزن
انا: اتفدلي هديتك وادتلها الهدية
ريم: مرسي ليك يايزن
انا: طيب افتحي الهدية دلوقتي وانتي قدامي
ريم: طيب حاضر هفتحها،، وفتحتها كنت جايبها
سلسلة دهب مكتوب عليها اسمها وخاتم الماظ
وكاتب كارت فيه تقبلي تتجوزيني، هيا بتقرا الكلام
عينها لمعت
ريم: موافقه،، وصف ريم طولها 170 بزازها كبيره طيزها كبيره وشفايف وردي وبيضه زيي ولون عنيا اخضر
انا: بجد اخيرا وحضنتها وطلعت الخاتم لبستهولها
وطلعت الدبله سودا ليا ولبستها وكان مكتوب جواها ريم ويزن
انا: لفي علشان البسك السلسله
ولبستها السلسله
امها: يلا ياريم علشان نطفي الشمع
ريم: يلا يايزن
انا: يلا،،ووقفت جمبها وامها جمبنا
امها: اي ياريم الخاتم الجميل اللي انتي لبساه دا
ريم: دا خاتم يزن جابهولي الماظ حر
امها: مرسي ليك يايزن بس معلش اي الدبله اللي انتا لبسها دي
انا: دبله خطوبتي
امها: اي دا بجد الف مبروك مين العروسة
انا: العروسة بيني وبينك
امها: مين قصدك علي ريم
انا: اه ريم رسميا بقت خطبيتي
ريم: اه يماما يزن طلب يتجوزني وانا وفقت والخاتم دا بتاع الخطوبه بدل الدبله
انا: اه ياطنط انا حسيت ان الدبله مش مقامها فا جبتها الخاتم الماظ مقامها ولسا لما حضرت تنزلي معايا ننقي الشبكة
امها: طيب يحبيبي تمام بعد العيد ميلاد نروح
انا: اوكي
طفينا الشمع واكلنا التورته
وقعدت انا وهيا علي جمب بعض
انا: تعرفي ان انا بحبك من زمان قوي وكنت مقرر القرار دا من بدري
ريم: وانا كمان بحبك من زمان وكان نفسي ان انتا تتجوزني وابقا مراتك قدام العالم كلو
انا: بقولك اي بكرا هجيب امي علشان تتعرف علي امك
ريم: ماشي وهستناك بكرا
انا: طيب هستنا الناس يمشو علشان ننزل انا وانتي نحتفل بعيد ميلادك
ريم: محنا احتفالنا بيه
انا: لا دا احتفال بطريقتي انا
ريم: حاضر ياحبيبي
الناس مشيو وانا قعدت لحد اخر واحد
انا: يلا ياريم ولا اي
ريم: ماشي
انا: ياطنط تعالي معانا نتعشا كلنا مع بعض
امها: لا يحبيبي مش هينفع
انا: لا يلا قولت هتتعشي معانا ولا ازعل
امها: لا مقدؤش علي زعلك
انا: يلا بينا،، اول منزلت ودورت العربية ريم وامها كانو مبهورين بالعربية
وريم ركبت جمبي وامها ورا،،،،،
نسيت اقلكم ان نوعي عربيتي رانج روفر،،،،
امها: ماشاالل عربيتك تحفة وباين عليا غاليه
انا: مش غاليه اوي يعني دي بتلاته مليون بس
امها: ماشاالل كدا مش غالية
انا: ياطنط دي اقل عربية عندي بس جيت بيها علشان هيا لسة جديدة
امها: رب** يبارك فيهم يحبيبي
انا: بصي ياطنط انا مش عجباني طنط فقولي ليا اسم اقولهولك
امها: قولي يارورو دلع ريهام
انا: حاضر يارورو
وروحنا مطعم واحد صاحبي مطعم مشهور
انا: اهلا ازيك يا حسام فين زين صاحب المطعم
حسام: ثواني هبلغو بحضرتك اقولو مين
انا: قولو يزن صاحبك
حسام: حاضر
وطلع زين
انا: ازيك يازيزو عامل اي وحضنتو
زين: ازيك يابابلو وحشتني
انا: وانت كمان يبرو
زين: مين دول
انا: دي ريم مراتي ودي ريهام حماتي
زين: نورتو المكان،، طبعا من غير سلام بالايد
انا: كويس ان انتا عارف ان ميصحش تسلم علي حريم تبعي
زين: يبرو انا عارف انك بتغير وكمان راجل اوي صعب ان الست تسلم علي الراجل غيرك
انا: مش هنقعد ولا اي
زين: طبعا يمعلم خش القاعة الفي اي بي
انا:ماشي يبرو مرسي
ودخلنا المكان الفي اي بي
رورو: هوا صحيح يايزن ان انتا صعب تخلي الست تسلم علي راجل غيرك
انا: اه صعب يعني كدا ريم مش هتسلم علي راجل غيري تمام انا راجل اوي وبغير اوي يارورو
رورو: صدقتي ياريم لما قلتلك انو باين عليه راجل اوي وكمان حمش لا انا كدا بحسدو عليكي
ريم: اي هو انتي هتحسدي الراجل اللي حلتي ولا اي
انا: خلاص كفايا خلينا ناكل علشان نروح ننقي الشبكة والفرح الخميس الجاي تمام
ريم وهيا فرحانه: بجد الفرح الخميس الجاي
انا: اه بجد اي رايك يارورو
رورو: موافقة طبعا هو انا اطول ان انتا تكون جوز بنتي
وكلنا وروحنا محل جواهرجي دايما بتعامل معاه
انا: بص يااحمد انا عاوز شبكة الماظ
ريم: بس كدا كتير اوي
انا: لا كتير ولا حاجه
واحمد جاب كذا تشكيله واخترت الشبكه
انا: الحساب كام يااحمد
احمد: الحساب مليون مية وخمسين
انا: طب عاوز اقفلهم مليون ومتين
احمد: مش عارف شوف انتا عاوز تاخد اي وقفلهم مليون ومتين
انا: خلاص بقولك يارورو اختاري سلسله وخاتم وحلق ليكي
رورو: حاضر بس دا كدا كتير عليا
انا: مفيش حاجه تغلي عليك انتي وريم
ونقت الحاجه
انا: كدا كام
احمد: كدا مليون متين وخمسين هعملك خصم خمسين الف، كدا الحساب مليون ومتين تمام
انا: تمام هات مكنه الكريدت كارد
احمد: اتفضل اهي
ودفعت الحساب وخدت الفاتورة
احمد: الف مبروك عقبال متيجي تاخد لعيالك
انا: حبيبي يااحمد
وخدت الحاجه وروحتهم وطلعت علي البيت
اول مدخلت
امي: اي يابيه كل دا بره كنت فين
انا: كنت مع خطيبتي وامها بنقي شبكتنا وجبتها
امي: اي دا انتا خطبت منغير متقولي
انا: بكرا هتروحي معايا تتعرفي علي امها والفرح الخميس الجاي
امي: يعني الاسبوع الجاي
انا: اه يماما تصبحي علي خير
امي: وانتا من اهله
وطلعت نمت وصحيت علي الساعه 10
طبعا مروحتش المدرسة علشان النهاردة الجمعة اجازة
دخلت استحميت وفطرت وكلمت المديرة
انا: اي ياللبوتي عامله اي
المديره: الحمالل يادكري خير في حاجه
انا: كنت بقولك الاسبوع الجاي مش هاجي ان وريم
المديرة: ليه
انا: علشان فراحنا الخميس الجاي فبقولك علشان كمان اقولك انك اول المعزومين
المديرة: بجد الف مبروك واكيد حكون اول الحاضرين
وقفلت معاها ونزلت صليت ورجعت
انا: يلا يماما نروح عند خطيبتي
امي: يلا ياحبيي
ولبست وركبت جي كلاس
وروحنا
اول مدخلنا
امي: مش معقولة ريهام
رورو: مش معقولة دعاء
انا: اي دا انتو تعرفو بعض
امي وريهام: احنا صحاب من زمان بس بقالنا فتره منعرفش حاجة عن بعض
امي: اي دا ريم كبرتي يابت بس مش هينفع اقول يابت هقولك يامرات ابني علطول
وحضنتها وقعدنا وجريت الايام لحد يوم الفرح
وحضرت البدلة والقاعة كانت في هيلتون رمسيس والفرح كان اجمد فرح اتعمل جبت عمرو دياب ورامي صبري وجوهرة وتامر حسني ومغنين كتير
صحابي كلهم كانو مبهورين بالفرح وجينا فنص الفرح كان وقت الاوبن بوفيه كل راح ياكل وانا وريم غيرنا الهدوم انا غيرت البدله ببدله تانيه وريم غيرت الفستان بفستان تاني وخلصنا الفرح
وروحت الفيلا بتاعتي انا وريم دي كنت مشطبها من بدري ودخلنا لقيت سفرة مليانه اسماك واللي كان جايب كل دا واحد صاحبي ابوه يبقا صاحب مطعم اسماك مشهور طبعا شكرتو علشان مخلينيش ادفع حاجه وكان من ضمن المعزومين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا: اخيرا بقيتي مراتي وحلالي كمان
ريم: اه اخيرا بقيت جوزي انتا كنت حلم بالنسبالي
وعيطت
انا: لا ابوس ايدك مش وقتو عياط
تعالي نغير هدومنا وناكل
ريم: ماشي
ولسا هتطلع
انا: انتي بتعملي اي وروحت شايلها وطلعنا غيرنا الهدوم نزلنا ناكل
وخلصنا نص الاكل
انا: احنا كالنا يلا نحرق الاكل
ريم: هتعمل اي
انا: كل خير
وروحت بياسها من شفايفها اللي زي الورد
وحضنتها وبقيت اقفش في طيزها وهيا ساحت خالص وشيلتها وطلعنا اوضتنا
وقعلت هيا هدومها وانا واقف بالبوكسر
ريم: مش هتقلع زيي
انا:لا انتي اللي هتقلعيني
ريم: ماشي
وقلعتني البوكسر واتفاجت بحجم زوبري
ريم: اي كل دا دا كبير قوي وبقت تمص بس مص واحده باين ان هيا اول مره تمص بس مصت علشان عجبها
انا: خلاص كفايا دوري انا بقا
وروحت قلبها ولحس كسها كان لونو وردي
بعد خمس دقايق
ريم: مش قادره بجيب بجيب
وجابت في وشي وطعم عسلها كان مسكر اوي
انا: يلا بقا
ريم: يلا بقا افتحي وخليني حامل منك ياروحي
انا: يلا
ودخلت زوبري فكسها مره واحده
ريم صوتت: اههههههههه فلقتني نصين يخربيت بتاعك
ودمها نزل علي زوبري روحت جايب منديل قماش ابيض ومسحت الدم بيه
انا:مبروك ياعروسة
ريم: الل* يبارك فيك ياعريس
انا: نكمل دلوقتي ولا بعدين
ريم: لا عاوز احس بيهم جوايا
انا: حاضر يلا بينا
وبدات اخرجو وادخلو بسرعه قعدت حوالي ساعه الا ربع
ريم: اي انتا جبت كتير قوي انا حسه ان انا حامل في تؤام استنا شوية علشان كسي يمتص اللبن
انا: حاضر وسبت بتاعي لحد مرجع لحجمو الطبيعي
انا: يلا بقا علشان نستحمي
ريم: يلا يادكري
ودخلنا استحمينا وعملنا واحد جوا وطلعنا نمنا
،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نهايه الجزء الاول الجزء التاني بكرا
عاش كمل
 
مفيش داعى لجزء تانى
كدة حلو اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: Looka
دي خيالاتي وانا في اعدادي حرفيا دي مش قصة دي تخيلات عيل حيحان
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Katie, Taigar, صخرة و 5 آخرين
هلا بيكم معاكم الفهد الكاتب ✍️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا (اسمي يزن وطولي 183 جسمي رياضي بحت
طول بتاعي 22سم لون جسمي ابيض ولون عيني رمادي غامق تشوفني تقول بدر منور في الشمس وفي الليل
،،،،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امي: يزن يايزن اصحي علشان تروح المدرسة
انا: قمت ولقيت بتاعي واقف وامي متنحه فيه
انا: اي يماما عجبك
امي: بس ياولد احترم نفسك قوم اغسل وشك علشان تفطر وابقا البس بوكسر وانتا نايم
انا: لا يماما مش هلبس بوكسر غلط عليا
امي: طيب ابقا غطي نفسك
انا: ماشي وهقوم دلوقتي اغشل وشي عقبال متحضري الفطار
وامي مشيت
انا، في نفسي: شكلك يماما عاوزه تتناكي مني
وقمت غسلت وشي ولبست وفطرت ونزلت دورت العربية بتاعتي وروحت المدرسة
انا: صباح الخير ياميس سندس
سندس: صباح النور يايزن
وروحت علي شلة البنات
انا: صباح الخير يابنات
كلهم: صباح النور يايزن
وروحت للمعاتيه شلتي
انا: صباح الخير يا خول منك له
صحابي: صبـاح النور يابابلو
احمد: اي ياض يابابلو انتا جي حفلة النهاردة
انا: اه يعرص جي الحفلة
وطلعنا الفصول
اول مدخلت الفصل لقيت المديرة جايه وبتنادي عليا
المديرة: يايزن
انا: نعم يامس
المديرة: فين صباح الخير بتاعتي
انا: صباح الخير والياسمين والورد ياميس
المديرة: ايوا كدا انتا كدا يايزن حبيبي وبستني ومشيت
صحابي متنحين
انا: اي روحتو فين
كلهم: لا ولا حاجه
ونزلنا البريك
صحابي: يايزن تعالي
انا: اي يخول منك لي
صحابي: هيا المديرة باستك كظا ليه في بنكم اي
انا: عادي يعني واحدة بتبوس البوي فيرند بتاعها في حاجه
صحابي: ازاي البوي فريند بتاعها
انا: انتم مالكم خليكو فحالكو ولا عاوزين فصل نهائي
صحابي: لا لا خلاص
وروحت للمديرة علشان كانت عايزاني
انا:اي يامس قالو انك عاوزاني
المديرة: يارانيا اخرجي واقفلي الباب وراكي واي حد يقولك عايزني قوليلو عندها ميتنج
وخرجت رانيا السكرتيره وقفلت الباب
لقيت المديرة جريت عليا حضنتني
انا: في اي يامس
المديرة: بص يايزن انتا هتنكني دلوقتى يااما هفصلك نهائي
انا: حيث كدا بقا فاانتي هتتفشخي النهاردة
المديرة: ايواكدا افشخني وانا لبوتك
انا: طيب
وروحت بايسها في بوقها وبقيت بقطع شفايفها
وبعدها قلعتها الجاكيت والقميص والبرا
وطلع قدامي اجمل بزاز ممكن تشوفها
وقعدت امص في بزازها واعض فيهم
قولتها يلا ياشرموطه قلعيني البنطلون وفتحت الزارر بتاعت البنطلون وقلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها
هيا: اي دا كلو يخربيتك دا هيفشخني فعلا
ولقتها مصت ومصها كان ولا اجدعها مومس
انا كفاية يشرموطه عاوز انيكك
هيا: حاضر يقلبي
وقلعت ملط
ومنكتر منا كنت هايج حطيتو كلو مره واحدة
وصرخت صرخه حسيت ان المدرسة كلها سمعتها
ولقيت ددمم نازل من كسها
انا: احا انا فتحتك
هيا: انا اصلا كنت مفتوحة قبل كدا بس عملت ترقيع علشانك انتا وبس ورسميا انا بقيت مراتك وشرموطتك
انا: بس يشرموطه
وقعدت انيك فيها
هيا: احححححححححح افشخني كدا اهههههههه يخربيت زبك فشخني نيكككككككك
وقعدت مكمل نيك لمدة ساعه
وهيا كانت جابت بتاع عشر مرات وانا لسه ولا مرة
انا: هجيب يشرموطه اجيب فين
هيا: هاتهم في كسي انا واخدة حبوب منع الحمل
وجبتهم جواها
هيا: يخربيتك فحل وزبير كمان اي كل دا دانتا فشختني خد رقمي علشان تبقا تكلمني وتيجي البيت تنكني فيه
انا: ماشي يالبوتي
هيا: امشي روح انا هكتلب اذن خروج انتا تعبت معايا
انا: ولا تعبت ولاحاجه دا كنت لسه هقولك نعمل واحد تاني
هيا: لا يخربيتك انا مش حملك انا لو اعرف انك كدا كنت خدت شريط منع حمل
وانا بضحك: طيب يشرموطه انا كدا لسا بسخن
وسبتها وطلعت ومشيت روحت البيت
ودخلت استحميت ونمت وصحيت بليل استحميت ولبست علشان الحفله وركبت العربية ورحت الحفلة الحفلة كانت عيد ميلاد واحدة من المدرسة كان اسمها ريم
دخلت الحفلة كل البنات بصو عليا من جمالي
انا: هاي يابنات عاملين اي
كلهم: هاي يايزن
انا: ياريم تعالي عايزك
ريم:نعم يايزن
انا: اتفدلي هديتك وادتلها الهدية
ريم: مرسي ليك يايزن
انا: طيب افتحي الهدية دلوقتي وانتي قدامي
ريم: طيب حاضر هفتحها،، وفتحتها كنت جايبها
سلسلة دهب مكتوب عليها اسمها وخاتم الماظ
وكاتب كارت فيه تقبلي تتجوزيني، هيا بتقرا الكلام
عينها لمعت
ريم: موافقه،، وصف ريم طولها 170 بزازها كبيره طيزها كبيره وشفايف وردي وبيضه زيي ولون عنيا اخضر
انا: بجد اخيرا وحضنتها وطلعت الخاتم لبستهولها
وطلعت الدبله سودا ليا ولبستها وكان مكتوب جواها ريم ويزن
انا: لفي علشان البسك السلسله
ولبستها السلسله
امها: يلا ياريم علشان نطفي الشمع
ريم: يلا يايزن
انا: يلا،،ووقفت جمبها وامها جمبنا
امها: اي ياريم الخاتم الجميل اللي انتي لبساه دا
ريم: دا خاتم يزن جابهولي الماظ حر
امها: مرسي ليك يايزن بس معلش اي الدبله اللي انتا لبسها دي
انا: دبله خطوبتي
امها: اي دا بجد الف مبروك مين العروسة
انا: العروسة بيني وبينك
امها: مين قصدك علي ريم
انا: اه ريم رسميا بقت خطبيتي
ريم: اه يماما يزن طلب يتجوزني وانا وفقت والخاتم دا بتاع الخطوبه بدل الدبله
انا: اه ياطنط انا حسيت ان الدبله مش مقامها فا جبتها الخاتم الماظ مقامها ولسا لما حضرت تنزلي معايا ننقي الشبكة
امها: طيب يحبيبي تمام بعد العيد ميلاد نروح
انا: اوكي
طفينا الشمع واكلنا التورته
وقعدت انا وهيا علي جمب بعض
انا: تعرفي ان انا بحبك من زمان قوي وكنت مقرر القرار دا من بدري
ريم: وانا كمان بحبك من زمان وكان نفسي ان انتا تتجوزني وابقا مراتك قدام العالم كلو
انا: بقولك اي بكرا هجيب امي علشان تتعرف علي امك
ريم: ماشي وهستناك بكرا
انا: طيب هستنا الناس يمشو علشان ننزل انا وانتي نحتفل بعيد ميلادك
ريم: محنا احتفالنا بيه
انا: لا دا احتفال بطريقتي انا
ريم: حاضر ياحبيبي
الناس مشيو وانا قعدت لحد اخر واحد
انا: يلا ياريم ولا اي
ريم: ماشي
انا: ياطنط تعالي معانا نتعشا كلنا مع بعض
امها: لا يحبيبي مش هينفع
انا: لا يلا قولت هتتعشي معانا ولا ازعل
امها: لا مقدؤش علي زعلك
انا: يلا بينا،، اول منزلت ودورت العربية ريم وامها كانو مبهورين بالعربية
وريم ركبت جمبي وامها ورا،،،،،
نسيت اقلكم ان نوعي عربيتي رانج روفر،،،،
امها: ماشاالل عربيتك تحفة وباين عليا غاليه
انا: مش غاليه اوي يعني دي بتلاته مليون بس
امها: ماشاالل كدا مش غالية
انا: ياطنط دي اقل عربية عندي بس جيت بيها علشان هيا لسة جديدة
امها: رب** يبارك فيهم يحبيبي
انا: بصي ياطنط انا مش عجباني طنط فقولي ليا اسم اقولهولك
امها: قولي يارورو دلع ريهام
انا: حاضر يارورو
وروحنا مطعم واحد صاحبي مطعم مشهور
انا: اهلا ازيك يا حسام فين زين صاحب المطعم
حسام: ثواني هبلغو بحضرتك اقولو مين
انا: قولو يزن صاحبك
حسام: حاضر
وطلع زين
انا: ازيك يازيزو عامل اي وحضنتو
زين: ازيك يابابلو وحشتني
انا: وانت كمان يبرو
زين: مين دول
انا: دي ريم مراتي ودي ريهام حماتي
زين: نورتو المكان،، طبعا من غير سلام بالايد
انا: كويس ان انتا عارف ان ميصحش تسلم علي حريم تبعي
زين: يبرو انا عارف انك بتغير وكمان راجل اوي صعب ان الست تسلم علي الراجل غيرك
انا: مش هنقعد ولا اي
زين: طبعا يمعلم خش القاعة الفي اي بي
انا:ماشي يبرو مرسي
ودخلنا المكان الفي اي بي
رورو: هوا صحيح يايزن ان انتا صعب تخلي الست تسلم علي راجل غيرك
انا: اه صعب يعني كدا ريم مش هتسلم علي راجل غيري تمام انا راجل اوي وبغير اوي يارورو
رورو: صدقتي ياريم لما قلتلك انو باين عليه راجل اوي وكمان حمش لا انا كدا بحسدو عليكي
ريم: اي هو انتي هتحسدي الراجل اللي حلتي ولا اي
انا: خلاص كفايا خلينا ناكل علشان نروح ننقي الشبكة والفرح الخميس الجاي تمام
ريم وهيا فرحانه: بجد الفرح الخميس الجاي
انا: اه بجد اي رايك يارورو
رورو: موافقة طبعا هو انا اطول ان انتا تكون جوز بنتي
وكلنا وروحنا محل جواهرجي دايما بتعامل معاه
انا: بص يااحمد انا عاوز شبكة الماظ
ريم: بس كدا كتير اوي
انا: لا كتير ولا حاجه
واحمد جاب كذا تشكيله واخترت الشبكه
انا: الحساب كام يااحمد
احمد: الحساب مليون مية وخمسين
انا: طب عاوز اقفلهم مليون ومتين
احمد: مش عارف شوف انتا عاوز تاخد اي وقفلهم مليون ومتين
انا: خلاص بقولك يارورو اختاري سلسله وخاتم وحلق ليكي
رورو: حاضر بس دا كدا كتير عليا
انا: مفيش حاجه تغلي عليك انتي وريم
ونقت الحاجه
انا: كدا كام
احمد: كدا مليون متين وخمسين هعملك خصم خمسين الف، كدا الحساب مليون ومتين تمام
انا: تمام هات مكنه الكريدت كارد
احمد: اتفضل اهي
ودفعت الحساب وخدت الفاتورة
احمد: الف مبروك عقبال متيجي تاخد لعيالك
انا: حبيبي يااحمد
وخدت الحاجه وروحتهم وطلعت علي البيت
اول مدخلت
امي: اي يابيه كل دا بره كنت فين
انا: كنت مع خطيبتي وامها بنقي شبكتنا وجبتها
امي: اي دا انتا خطبت منغير متقولي
انا: بكرا هتروحي معايا تتعرفي علي امها والفرح الخميس الجاي
امي: يعني الاسبوع الجاي
انا: اه يماما تصبحي علي خير
امي: وانتا من اهله
وطلعت نمت وصحيت علي الساعه 10
طبعا مروحتش المدرسة علشان النهاردة الجمعة اجازة
دخلت استحميت وفطرت وكلمت المديرة
انا: اي ياللبوتي عامله اي
المديره: الحمالل يادكري خير في حاجه
انا: كنت بقولك الاسبوع الجاي مش هاجي ان وريم
المديرة: ليه
انا: علشان فراحنا الخميس الجاي فبقولك علشان كمان اقولك انك اول المعزومين
المديرة: بجد الف مبروك واكيد حكون اول الحاضرين
وقفلت معاها ونزلت صليت ورجعت
انا: يلا يماما نروح عند خطيبتي
امي: يلا ياحبيي
ولبست وركبت جي كلاس
وروحنا
اول مدخلنا
امي: مش معقولة ريهام
رورو: مش معقولة دعاء
انا: اي دا انتو تعرفو بعض
امي وريهام: احنا صحاب من زمان بس بقالنا فتره منعرفش حاجة عن بعض
امي: اي دا ريم كبرتي يابت بس مش هينفع اقول يابت هقولك يامرات ابني علطول
وحضنتها وقعدنا وجريت الايام لحد يوم الفرح
وحضرت البدلة والقاعة كانت في هيلتون رمسيس والفرح كان اجمد فرح اتعمل جبت عمرو دياب ورامي صبري وجوهرة وتامر حسني ومغنين كتير
صحابي كلهم كانو مبهورين بالفرح وجينا فنص الفرح كان وقت الاوبن بوفيه كل راح ياكل وانا وريم غيرنا الهدوم انا غيرت البدله ببدله تانيه وريم غيرت الفستان بفستان تاني وخلصنا الفرح
وروحت الفيلا بتاعتي انا وريم دي كنت مشطبها من بدري ودخلنا لقيت سفرة مليانه اسماك واللي كان جايب كل دا واحد صاحبي ابوه يبقا صاحب مطعم اسماك مشهور طبعا شكرتو علشان مخلينيش ادفع حاجه وكان من ضمن المعزومين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا: اخيرا بقيتي مراتي وحلالي كمان
ريم: اه اخيرا بقيت جوزي انتا كنت حلم بالنسبالي
وعيطت
انا: لا ابوس ايدك مش وقتو عياط
تعالي نغير هدومنا وناكل
ريم: ماشي
ولسا هتطلع
انا: انتي بتعملي اي وروحت شايلها وطلعنا غيرنا الهدوم نزلنا ناكل
وخلصنا نص الاكل
انا: احنا كالنا يلا نحرق الاكل
ريم: هتعمل اي
انا: كل خير
وروحت بياسها من شفايفها اللي زي الورد
وحضنتها وبقيت اقفش في طيزها وهيا ساحت خالص وشيلتها وطلعنا اوضتنا
وقعلت هيا هدومها وانا واقف بالبوكسر
ريم: مش هتقلع زيي
انا:لا انتي اللي هتقلعيني
ريم: ماشي
وقلعتني البوكسر واتفاجت بحجم زوبري
ريم: اي كل دا دا كبير قوي وبقت تمص بس مص واحده باين ان هيا اول مره تمص بس مصت علشان عجبها
انا: خلاص كفايا دوري انا بقا
وروحت قلبها ولحس كسها كان لونو وردي
بعد خمس دقايق
ريم: مش قادره بجيب بجيب
وجابت في وشي وطعم عسلها كان مسكر اوي
انا: يلا بقا
ريم: يلا بقا افتحي وخليني حامل منك ياروحي
انا: يلا
ودخلت زوبري فكسها مره واحده
ريم صوتت: اههههههههه فلقتني نصين يخربيت بتاعك
ودمها نزل علي زوبري روحت جايب منديل قماش ابيض ومسحت الدم بيه
انا:مبروك ياعروسة
ريم: الل* يبارك فيك ياعريس
انا: نكمل دلوقتي ولا بعدين
ريم: لا عاوز احس بيهم جوايا
انا: حاضر يلا بينا
وبدات اخرجو وادخلو بسرعه قعدت حوالي ساعه الا ربع
ريم: اي انتا جبت كتير قوي انا حسه ان انا حامل في تؤام استنا شوية علشان كسي يمتص اللبن
انا: حاضر وسبت بتاعي لحد مرجع لحجمو الطبيعي
انا: يلا بقا علشان نستحمي
ريم: يلا يادكري
ودخلنا استحمينا وعملنا واحد جوا وطلعنا نمنا
،،، ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نهايه الجزء الاول الجزء التاني بكرا
كمل يا برنس وما تتأخر
 
احا يسطا في اي عيال اي الي ف مدرسه و هيتجوزوا و بعدين اي الي خلي المديريه تعمل معاه كدا القصه انتا ممشيها زي الصاروخ و مفيش عقل يصدق الكلام ده هوا اه في فكره بس محتاج تهتم ب النظام شويه علشان الي بيقرا يتقبل القصه
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Young fucker3، Looka و STroNG a👑
انت توقف على كده وبعدين تقرأ قصص بجد وتيجي تكتب لان ده مش سياق قصه ولا واقع ده كلها خيالات واحلام
 
  • عجبني
التفاعلات: الجاحد 69 و Looka
بص لو نزلت هنا شخرتين هتلاقى ١٠٠ لا بيعرفوا يقرأوا يقولولك جميله وكمل ف انا رأئى لو هاتكمل انك اجمد حاجه والكلام ده لا متكملش وشكرا ع كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Taigar, فحل المنصورة, Looka و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%