NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت صفر طول ما العم مش اساسي🥲💔
انا كنت محتار بينه وبين الظاهرة بصراحه بس الظاهره ملوش مثيل انت صغير متفرجتش عليه ياسطي هو الدون حبيبي ومقفل اللعبه بس الظاهرة أسطوره البلايستيشن ١ الكوره اليابانيه والأوروبية بلايستيشن ٢ مشفتش انت الكلام ده أيام

محدش بيحط راموس ليه😂😂🤦
عشان متهور وبيتطرد كتير جدا هو تاريخ ومن افضل المساكين بس نستا ومالديني وكانافارو حاجه تانيه خالص غير اي حد

تشكيلتي انا بقي هتبقي 4\2\3\1
حارس مرمي/اوليفر كان
دفاع/كافومالدينيراموس_مارسيلوا
نص ملعب الي هما ٢/خوليت_ كاسيميرو
التلاته الي قدامه/ماردوناميسيكريستيانو
المهاجم/رونالدو

علشان هو مدافع قوى وكل حاجه بس فى افضل منه راموس مدافع جامد والكوره مش معاه بس مالدينى وبويول والناس دى بتعرف تتصرف بالكوره عندهم نسبة مهارة
راموس عم بويول🧑‍💼

انا كنت محتار بينه وبين الظاهرة بصراحه بس الظاهره ملوش مثيل انت صغير متفرجتش عليه ياسطي هو الدون حبيبي ومقفل اللعبه بس الظاهرة أسطوره البلايستيشن ١ الكوره اليابانيه والأوروبية بلايستيشن ٢ مشفتش انت الكلام ده أيام
رونالدو افضل وينج شمال وافضل مهاجم وده رأيي

رونالدو افضل وينج شمال وافضل مهاجم وده رأيي
أنا مش مختلف بالارقام بس ميسي و ماردونا مينفعش ميتحطوش ممكن اشيل رونالدينهو او زيدان وأحطه وأغير طريقة اللعب تبقي 4231

لو قولت لك دلوقتي انت مدرب وليك تعمل شكيله افضل لاعيبين علي مره التاريخ ومعاك فرصه تضم ١٦ لا عب مين اساسي ومين دكه؟

images
ودي صوره الملعب اي خدمه🥸😂
بوفون
الفيس ستام بيكنباور مالديني
تشافي انييستا زيدان
ميسي مارادونا
رونالدو نازاريو

الاحتياطي
نوير، كافو، كارلوس، نيستا ،بيرلو، رونالدينيو، بيليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بوفون
تشافي انييستا زيدان
ميسي مارادونا
رونالدو نازاريو

الاحتياطي
انت شوفت بيكنباور يالا وستام مين ده ومالديني لعب اول ما طلع بس باك شمال وبعددكدا بقي مساك وتشافي مش ديفندر كان بوسكيتس زي حسام عاشور ف الاهلي كدا وهو هايص قدام والدون مش احتياطي حتي انت شامم كولا

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
بوفون
تشافي انييستا زيدان
ميسي مارادونا
رونالدو نازاريو

الاحتياطي
منوهذا المدعو ستام؟

• بيضحكني
أنا مش مختلف بالارقام بس ميسي و ماردونا مينفعش ميتحطوش ممكن اشيل رونالدينهو او زيدان وأحطه وأغير طريقة اللعب تبقي 4231
انت بتغش!!

انت شوفت بيكنباور يالا وستام مين ده ومالديني لعب اول ما طلع بس باك شمال وبعددكدا بقي مساك وتشافي مش ديفندر كان بوسكيتس زي حسام عاشور ف الاهلي كدا وهو هايص قدام والدون مش احتياطي حتي انت شامم كولا
يعني هو حد كان شاف بيليه؟؟ 😂😂
بيكنباور مشوفتوش بس شوفتله فيديوهات بس حتي لو مشوفتوش انت عايز تشكيلة العالم تبقا من غير المدافع الوحيد في التاريخ اللي واخد 3 بالون دور؟؟

ستام ده كان المدافع الهولندي الابيضاني الاقرع لعب في اليونايتد ولاتسيو وميلان
تشافي يقدر يلعب في كل مراكز الوسط بس مكانش بيلعب ارتكاز عشان كان موجود توريه وبعديها بوسكيتس
هحط الدون علي الظاهرة او بيليه؟
متجيش يسطا 😂😂

• بيضحكني
  • محزن
احا انه لقظ بذئي وهذا بوست محترم🧑‍💼😂
يا صديقي ان الاحا ليس لفظاً بذيئاً ولكن معناه انا حقا اعترض
ويأتي احيانا مصحوبا بجيش من حروف ال خ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل