NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الأستااذ
أنا
يعني هو حد كان شاف بيليه؟؟ 😂😂
بيكنباور مشوفتوش بس شوفتله فيديوهات بس حتي لو مشوفتوش انت عايز تشكيلة العالم تبقا من غير المدافع الوحيد في التاريخ اللي واخد 3 بالون دور؟؟

ستام ده كان المدافع الهولندي الابيضاني الاقرع لعب في اليونايتد ولاتسيو وميلان
تشافي يقدر يلعب في كل مراكز الوسط بس مكانش بيلعب ارتكاز عشان كان موجود توريه وبعديها بوسكيتس
هحط الدون علي الظاهرة او بيليه؟
متجيش يسطا 😂😂
كنت هحط بيكنباور برضو بس قولت مشفتوش انت هتعرفني ع ستام انا بتفرج عليه كنت انت يدوب لسه مولود يالا بس مكانش اللي هو هو حيوان بس زي ماتيرازي كدا بس احسن شويه كانافارو الوحيد اللي خد احسن لاعب ف العالم فرانس فوتبول تقريبا وتشافي عمره ما لعب ٦ كان ف جوارديولا وايدملسون والونسو وبوسكيتش ف المنتخب وبعدين رونالدو ع الاقل احتياطي

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
يا صديقي ان الاحا ليس لفظاً بذيئاً ولكن معناه انا حقا اعترض
ويأتي احيانا مصحوبا بجيش من حروف ال خ
هل انت شاعر لا لازم اجيب لك سيزر
@CESAR سمعوا الشعر ياكبير

• بيضحكني
شوفه ع اليوتيوب
اكتب ياب ستام واتفرج
عيب عليك يا سيد تقول كدا ع فكره انا اتفرجت ع يورو ٢٠٠٠

• بيضحكني
أنا

كنت هحط بيكنباور برضو بس قولت مشفتوش انت هتعرفني ع ستام انا بتفرج عليه كنت انت يدوب لسه مولود يالا بس مكانش اللي هو هو حيوان بس زي ماتيرازي كدا بس احسن شويه كانافارو الوحيد اللي خد احسن لاعب ف العالم فرانس فوتبول تقريبا وتشافي عمره ما لعب ٦ كان ف جوارديولا وايدملسون والونسو وبوسكيتش ف المنتخب وبعدين رونالدو ع الاقل احتياطي
ياعم لا انا حضرت ستام وهو في الميلان كان عندي بتاع 7 سنين كده 😂😂
كانافارو اخدها عشان كان في مدريد مش اكتر وعشان ايطاليا وقتها خدت كاس العالم
بس ده مش تقليل من كانافارو طبعا كانافارو كان تقيل بس مشكلته كانت قصره
تشافي يقدر يلعب مركز 6 و8 و 10 وهو قال كده في لقائات وجوارديولا برضو لما اتكلم عنه قال ان تشافي يقدر يلعب في كل مراكز خط النص
وتقريبا لعب مركز 6 بس اوقات قليلة اوي وغير كده انا حطيته مع انييستا لانهم الاتنين مع بعض احسن ما كل واحد فيهم يبقا لوحده
ولما بيبقوا مع بعض صعب فششششخ حد ياخد منهم الكورة

ماشي مش مختلف معاك ان رونالدو يبقا احتياطي بس هحطه مكان مين؟
مكان الظاهرة ولا بيليه؟
بس ممكن احطه مكان رونالدينيو فعلا

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو قولت لك دلوقتي انت مدرب وليك تعمل شكيله افضل لاعيبين علي مره التاريخ ومعاك فرصه تضم ١٦ لا عب مين اساسي ومين دكه؟

images
ودي صوره الملعب اي خدمه🥸😂
مش بحب. الكورة للأسف 🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: T i to
هل انت شاعر لا لازم اجيب لك سيزر
@CESAR سمعوا الشعر ياكبير
ابسط كلمة تقولها احا..... قول احا طالما مش مرتاح.... قول احا و بلاش صويت و نواح..... قول احا جايز ترتاح..... قول احا ع اللي ضاع و راح... بقول احا بعلو صوتي..... احا للي عايز موتى..... بقول احا بكل اعتراض..... احا لكل غدار و عضاض ...... قول احا متتكسفش.....اصل احا احسن من معلش..... قول احا لو انت مبضون.... قولها طالما العيش و الملح بقا يهون..... قول احا لو انت زعلان..... ما خلاص انتهى زمن الغلبان..... بقولها بالفم العالي.....بقول احا ولا أبالي.... قول احا و اوعي تخاف.... قول احا و خليك شواف..... قول احا و انت حزين.... قول احا لكل الخاينين..... بقول احا و انا مبسوط.... احا متبقاش برغوت ...... قول احا و خليك فرحان.... قول احا طالما مش زهقان..... قول احا في كل وقت... قول احا ف كل مكان.... قول احا لأي حد.... قولها بالفم المليان..... احا يعني تبقى من الشجعان..... قول احا و انت شغال... قول احا قبل ما كلام الغدر يتقال..... قول احا خليك عاقل.... قول احا متبقاش جاهل.... قول احا و وصل صوتك.... قول احا لو مش عايز موتك..... قول احا للاعتراض... قول احا بدل سكوتك....

# CESAR

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ و PepOoz69
  • بيضحكني
ابسط كلمة تقولها احا..... قول احا طالما مش مرتاح.... قول احا و بلاش صويت و نواح..... قول احا جايز ترتاح..... قول احا ع اللي ضاع و راح... بقول احا بعلو صوتي..... احا للي عايز موتى..... بقول احا بكل اعتراض..... احا لكل غدار و عضاض ...... قول احا متتكسفش.....اصل احا احسن من معلش..... قول احا لو انت مبضون.... قولها طالما العيش و الملح بقا يهون..... قول احا لو انت زعلان..... ما خلاص انتهى زمن الغلبان..... بقولها بالفم العالي.....بقول احا ولا أبالي.... قول احا و اوعي تخاف.... قول احا و خليك شواف..... قول احا و انت حزين.... قول احا لكل الخاينين..... بقول احا و انا مبسوط.... احا متبقاش برغوت ...... قول احا و خليك فرحان.... قول احا طالما مش زهقان..... قول احا في كل وقت... قول احا ف كل مكان.... قول احا لأي حد.... قولها بالفم المليان..... احا يعني تبقى من الشجعان..... قول احا و انت شغال... قول احا قبل ما كلام الغدر يتقال..... قول احا خليك عاقل.... قول احا متبقاش جاهل.... قول احا و وصل صوتك.... قول احا لو مش عايز موتك..... قول احا للاعتراض... قول احا بدل سكوتك....

# CESAR
كوبي بيست علطول 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • بيضحكني
  • بيضحكني
لو قولت لك دلوقتي انت مدرب وليك تعمل شكيله افضل لاعيبين علي مره التاريخ ومعاك فرصه تضم ١٦ لا عب مين اساسي ومين دكه؟

images
ودي صوره الملعب اي خدمه🥸😂
مع كامل احترامي يعني بس انا مش متابع كورة 😅

• يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ و CESAR
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل