NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة بزاز اختى و صاحبى المحروم من الرضاعه

المنيوك ابو قرون

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
فى يوم صاحبى جالى كالعاده علشان يذاكر معايا و كانت اختى قاعده قدام التليفزيون بترنج مفتوح من عند صدرها و فخادها هتفرتك البنطلون و صاحبى شافها وشه احمر و بلم و وقف يبصلها من غير ما يهتم
هى عارفه ان صاحبى بيصورها و هو معانا فى البيت و نفسه يدفس دماغه بين بزازهاا و وراكها بس بتسيبه براحته عشان هو شاطر و مبعرفش اذاكر من غيره
المهم دخل و قعدنا نذاكر شويه و انا بفكر فى اللى حصل و هيجت اوى على اختى و كنت بقالى كام يوم ما لمستهاش فقلتله هروح الحمام و اجيلك و رحت لاختى بدون مقدمات طلعت بزازها و نزلت اشلفط و ارضع و هى مش فاهمه مالى و مستغربه لحد ما هاجت و بقت تلعب فى كسها و انا ببعبص حلمات بزازها بلسانى و فجاه لقيت حد بيشدنى و اترميت على الارض لقيته صاحبى استيبنى و وسط ذهولى انا و اختى نزل شتيمه فينا يا اوساخ يا شراميط انا هنيككم و لو اتكلمتو هفضحكو يا ولاد الوسخه و راح مسقط بنطلونه و زوبره واقف نافر و بضانه كبار بيتهزو و قال لاختى افتحى بقك و راح حاشره فى بقها فضل ينيك بقها شويه و نزل على بزازها قفشها بايده و قالى يا عرص انا ماسك بزاز اختك فى ايدى و مش هتعرف تعمل حاجه خخخخخ
المشكله ان بزها اد دماغه و كل ما ييجى يمسكه بايديه الاتنين يتفلفص و يتلعبط منهم عشان منفوخ زى البالونه راح شافط الحلمه جوا بقه خلاها اعصابها سابت و بقت بتشخر من المحنه و راح زاققها على الارض و شلحها الاسترتش بغباء و نزل عزق فى كسهاا بزوبره و كسها كان جاهز من مصى لبزازها اصلا فشفط زوبره علطول و بقا ترزيعه بيعمل صوت غغغ غغغ غغغ و صوت هبده فى لحمها يهيج المخصى و فاتحه عنيها مبرقه من ذهولها و هيجانها و راحت زقاه على ضهره و حاشره زوبره فى كسها و نازله تنطيط و ندهالى ابوسها و اقفش بزازها فى اللحظه دى صاحبى جاب اخره من منظرنا و عمايل كسها فى زوبره و قام نطر اللبن على وشنا سوا و احنا بنبوس بعض بيه و كانت بدايه ركوبه على ضهر اختى و تعشيرها لحد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر, Mr fucker, Fadel و 3 آخرين
الديوث العرص ابن القحبة واخو الشرموطة وجوز المتناكة يجى افشخ شرفو تحت زوبرى تعال متعنى بلحمك يا عرص تيلجرام بسرعة

زوبرى هايج اسود ويعشرهوملك

@Popwbs

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريتها اختي

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و اردني رايق
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%