NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة بزاز اختى و صاحبى المحروم من الرضاعه

المنيوك ابو قرون

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
فى يوم صاحبى جالى كالعاده علشان يذاكر معايا و كانت اختى قاعده قدام التليفزيون بترنج مفتوح من عند صدرها و فخادها هتفرتك البنطلون و صاحبى شافها وشه احمر و بلم و وقف يبصلها من غير ما يهتم
هى عارفه ان صاحبى بيصورها و هو معانا فى البيت و نفسه يدفس دماغه بين بزازهاا و وراكها بس بتسيبه براحته عشان هو شاطر و مبعرفش اذاكر من غيره
المهم دخل و قعدنا نذاكر شويه و انا بفكر فى اللى حصل و هيجت اوى على اختى و كنت بقالى كام يوم ما لمستهاش فقلتله هروح الحمام و اجيلك و رحت لاختى بدون مقدمات طلعت بزازها و نزلت اشلفط و ارضع و هى مش فاهمه مالى و مستغربه لحد ما هاجت و بقت تلعب فى كسها و انا ببعبص حلمات بزازها بلسانى و فجاه لقيت حد بيشدنى و اترميت على الارض لقيته صاحبى استيبنى و وسط ذهولى انا و اختى نزل شتيمه فينا يا اوساخ يا شراميط انا هنيككم و لو اتكلمتو هفضحكو يا ولاد الوسخه و راح مسقط بنطلونه و زوبره واقف نافر و بضانه كبار بيتهزو و قال لاختى افتحى بقك و راح حاشره فى بقها فضل ينيك بقها شويه و نزل على بزازها قفشها بايده و قالى يا عرص انا ماسك بزاز اختك فى ايدى و مش هتعرف تعمل حاجه خخخخخ
المشكله ان بزها اد دماغه و كل ما ييجى يمسكه بايديه الاتنين يتفلفص و يتلعبط منهم عشان منفوخ زى البالونه راح شافط الحلمه جوا بقه خلاها اعصابها سابت و بقت بتشخر من المحنه و راح زاققها على الارض و شلحها الاسترتش بغباء و نزل عزق فى كسهاا بزوبره و كسها كان جاهز من مصى لبزازها اصلا فشفط زوبره علطول و بقا ترزيعه بيعمل صوت غغغ غغغ غغغ و صوت هبده فى لحمها يهيج المخصى و فاتحه عنيها مبرقه من ذهولها و هيجانها و راحت زقاه على ضهره و حاشره زوبره فى كسها و نازله تنطيط و ندهالى ابوسها و اقفش بزازها فى اللحظه دى صاحبى جاب اخره من منظرنا و عمايل كسها فى زوبره و قام نطر اللبن على وشنا سوا و احنا بنبوس بعض بيه و كانت بدايه ركوبه على ضهر اختى و تعشيرها لحد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Mr fucker, Fadel, Bhzyman و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الديوث العرص ابن القحبة واخو الشرموطة وجوز المتناكة يجى افشخ شرفو تحت زوبرى تعال متعنى بلحمك يا عرص تيلجرام بسرعة

زوبرى هايج اسود ويعشرهوملك

@Popwbs

ياريتها اختي

• عجبني
التفاعلات: اردني رايق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%