NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه الحل لو حقي ممكن يضيع عشان مليش في كتر الكلام والمناهدة

Slinder Man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا من الشخصيات اللي ملهاش في الكلام الكتير ومبعرفش اتكلم وممكن يكون ليا مثلا حق لكن لأني مليش في
شغل الكلام ممكن الطرف التاني بيعرف يلف ويدور وفعلا يضيع حقي لمجرد اني مليش في الكلام الكتير وغالبا
بقوم أضرب اللي قدامي في نص الكلام لما بلاقيه بيكذب أو بيلاوع أو بيلف بالكلام وانا مش عارف أجاريه
رغم ان الحق معايا

الغضب بيخليك ما تفكرش ودايما هتاخد خطوة غالبا هتغرقك
افتكر دا خلل عندك ولازم دايما تفكر نفسك بيه
الهدوء فى المواقف دى انسب حل ، و بما انك حابب تقوم تكسره على كذبه ، يبقي وسط هدوءك شوية استفزاز من اللى يخليه يبتدى هوا يمسك فيك

• عجبني
التفاعلات: Slinder Man
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خد حقك بدماغك

• عجبني
التفاعلات: Slinder Man
لو مش عارف تكسب بالكلام ... اكسب بالاستفزاز .

استفز الي ادامك لحد ما هو يغلط وفي الحاله دي لو ضربت يبقى معاك حق وتطلع بأقل الخسائر مش انت الي تطلع غلطان بس عدم ضبط النفس.

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
أنا من الشخصيات اللي ملهاش في الكلام الكتير ومبعرفش اتكلم وممكن يكون ليا مثلا حق لكن لأني مليش في
شغل الكلام ممكن الطرف التاني بيعرف يلف ويدور وفعلا يضيع حقي لمجرد اني مليش في الكلام الكتير وغالبا
بقوم أضرب اللي قدامي في نص الكلام لما بلاقيه بيكذب أو بيلاوع أو بيلف بالكلام وانا مش عارف أجاريه
رغم ان الحق معايا
كنت بتكسف اتكلم لما كنت صغير و حقي دايماً كان بيضيع
لحد ما واحد نصحني بحاجتين
أول حاجة اني مكونش كتير الكلام علشان مكونش كتير الغلط
تاني حاجة اني مهما كنت متدايق او أياً كانت حالتي لازم احسبها قبل ما اخد اي خطوة

صدقني انا محدش دخل في حوارات زي ما انا دخلت .. بس الفكرة اني دايماً كنت ببقا الطرف الصح تخيل بقا ان ممكن مشكلة كبيرة تخلص بالأسلوب

مش كل حاجة بتيجي بالدراع .. انت ممكن بدماغك تخليه يلف حوالين نفسه و محدش يقولك انت غلط

لو مش عارف تكسب بالكلام ... اكسب بالاستفزاز .

استفز الي ادامك لحد ما هو يغلط وفي الحاله دي لو ضربت يبقى معاك حق وتطلع بأقل الخسائر مش انت الي تطلع غلطان بس عدم ضبط النفس.
الست دي بتقول كلام زي الفل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%