NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohammed Mohammed salah

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا محمد عندى ٢٣سنة مصرى مولود فى مصر وعندى الجنسية الفرنسية والاسبانية والبرتقالي والالمانية بسب عيلة امى لان بابا مصرى وامى أسبانية عندى اخين من نفس سنى عندنا شركة من اكبر خمس شركات استثمار فى اوربا بابا وماما معودين على الحرية ومن واحنا عندنا 18سنة بنطلع وننيك قدام ماما وبابا عادى عندى فيلا وعربية فى كل بلد عايش فيها عندى كمان حبيبة

المهم
فى مرة فى بيت بابا فى أسبانيا وتحديدا فى فيلاتنا فى مدريد كنت بنيك حبيبتي فى اوضتى ومرة واحدة اخويا ياسين دخل عليا وانا بنيك حبيبتى من ورا
ياسين:محمد
انا :ايه ايه فيه ايه
ياسين :باركلى يا محمد
انا :فيه ايه يابنى
ياسين:حبيبتي حامل ............انا بعدها شيلت زبى من طيز حبيبتى وحطيته فى البوكسر وقولت لحبيبتى اطلعي بره
انا : متأكد انها حامل منك
ياسين :طبعا يابنى انا براقبها وهى مش بتكلم اى راجل
انا :طيب انت هتخليها تنزله
ياسين:لا طبعا مش هموت ابنى
انا :يعنى هتجوزها
ياسين:لا يعم مش مستعد اتجوز
انا :ليه ما انتا عند كل حاجة شركة وبيت وعربيات وزب عايز ايه تانى
ياسين:يعم عايز اتمتع بحياتي شوية
انا :هى حبيبتك دى عربية مسلمه زى حبيبتي
ياسين:اه
انا :طب ليه مش عايز تتجوزها
ياسين :يعم عايز حياتي فيها متعة
اخويا كده غلطان ولا عنده حق

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: l s l, I Love Bitch Girls, MADAM SOSO و شخص آخر
اهلا انا محمد عندى ٢٣سنة مصرى مولود فى مصر وعندى الجنسية الفرنسية والاسبانية والبرتقالي والالمانية بسب عيلة امى لان بابا مصرى وامى أسبانية عندى اخين من نفس سنى عندنا شركة من اكبر خمس شركات استثمار فى اوربا بابا وماما معودين على الحرية ومن واحنا عندنا 18سنة بنطلع وننيك قدام ماما وبابا عادى عندى فيلا وعربية فى كل بلد عايش فيها عندى كمان حبيبة

المهم
فى مرة فى بيت بابا فى أسبانيا وتحديدا فى فيلاتنا فى مدريد كنت بنيك حبيبتي فى اوضتى ومرة واحدة اخويا ياسين دخل عليا وانا بنيك حبيبتى من ورا
ياسين:محمد
انا :ايه ايه فيه ايه
ياسين :باركلى يا محمد
انا :فيه ايه يابنى
ياسين:حبيبتي حامل ............انا بعدها شيلت زبى من طيز حبيبتى وحطيته فى البوكسر وقولت لحبيبتى اطلعي بره
انا : متأكد انها حامل منك
ياسين :طبعا يابنى انا براقبها وهى مش بتكلم اى راجل
انا :طيب انت هتخليها تنزله
ياسين:لا طبعا مش هموت ابنى
انا :يعنى هتجوزها
ياسين:لا يعم مش مستعد اتجوز
انا :ليه ما انتا عند كل حاجة شركة وبيت وعربيات وزب عايز ايه تانى
ياسين:يعم عايز اتمتع بحياتي شوية
انا :هى حبيبتك دى عربية مسلمه زى حبيبتي
ياسين:اه
انا :طب ليه مش عايز تتجوزها
ياسين :يعم عايز حياتي فيها متعة
اخويا كده غلطان ولا عنده حق
عنده حق طالما هيعترف بالجنين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق الطيز 💋، MADAM SOSO و ماستر سوري
بغض النظر انى مش مصدق كل اللى فوق ده بس نعتبر المشكلة حقيقى و ارد
اخوك غلطان لان على ما اعتقد يعنى اللى عايش نفس عيشة اخوك حتى بعد الجواز مش هيبطل يتمتع يعنى حتى و هو متجوز هينيك غير مراته بردو فا حتة سبب عايز اتمتع بحياتي دى مش مقنع خالص مش الجواز اللى هيمنعه يعنى

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
بغض النظر انى مش مصدق كل اللى فوق ده بس نعتبر المشكلة حقيقى و ارد
اخوك غلطان لان على ما اعتقد يعنى اللى عايش نفس عيشة اخوك حتى بعد الجواز مش هيبطل يتمتع يعنى حتى و هو متجوز هينيك غير مراته بردو فا حتة سبب عايز اتمتع بحياتي دى مش مقنع خالص مش الجواز اللى هيمنعه يعنى
انا للأسف مقدرتش اكمل القصة والمشكلة بس اخويا معندوش مبرر للى هو بيعمله لان زى ما قولت احنا مولودين فى مصر ولكن عايشين طول عمرنا فى أسبانيا وكمان انا مكتبتش ان اخويا فى عيلة تانية ربيته غيرنا لما احنا كنا فى مصر وده انا مكتبتش فى القصة و هنام فى اوربا ودى حاجة انا مش مقتنع بيها بيخلفو فى الحرام عادى فاخويا عايز يبقى كده

اسبانيا مره واحده ههههههههههههههههههههههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%