NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا هانى عند 29سنة سينجل سافرت ايطاليا تهريب وانا عند 19سنة بعد ما بابا اتوفى وانا امى متوفية من زمان وعندى اخ احمد عنده دلوقتي 20 سنة المهم انا قعدت 10 سنين فى إيطاليا وكنت بشتغل هناك ومنزلتش مصر حتى بعد ما اخدت الإقامة وكنت ببعت لاخويا فلوس ومكنتش بتصل عليه لانى مكنتش بفضى ثانيه واحده ومتجوزتش من هناك ورجعت مصر من فترة ولما وصلت رحت ل بيت عمى علشان كنت سائب اخويا عنده وعم. قال ليا انا اخويا سابه من سنين و انا عرفت كده انو رجع بيتنا القديم روحت البيت وفتحت الباب لقيت البيت حاله متغير متجدد وفيه عفش جديد انا فرحت ودخلت اوضة احمد لان اوضتى كانت مقفولة لقيت الاوضة متبهدلة كتب مترامية و هدوم فى كل حتة ولكن لقيت سنتيالات وبوكسرات حريمى وبوكسرات رجالي انا فى نفسى قولت يمكن اخويا كان بيتشاقى مع صحبته عادى مانا اتعودت على الحاجات دى فى إيطاليا وقفات الأوضاع وفتحت اوضتى وحطيت حاجتى فى الدولاب ودخلت اخد شاور لقيت برضو الحمام متغير وفى حجات جديدة بس المفاجأة لقيت طيز سيليكون وكس سيليكون وعلبة واقى بس قولت عادى اخويا كبر ومبقاش صغير ولما يجى نتكلم معاه اخدت دش وبعد كدا لبست الشورت بتاع البيت وقعدت فى الصالة استنى اخويا واستنيت كتير لحد ما الساعة جت تلاتة ونص ولقيته داخل شارب وعمال يقول كلام مش مفهوم

انا : احمد مالك
احمد (وهو سكران) : ياوووه انت ايه الى جابك
انا : انت شارب يالا
احمد: اسكت بقا ...متفوقنيش
انا مسكنه من لياقة التيشيرت بتاعه وقولت (انت بتعمل كده ليه ...حرام عليك نفسك)
هو زقنى ودخل الاولى ونام وانا كنت ببص له باستحقار وشفقة وقعدت افكر اعمل ايه معاه ونمت وانا قاعد على الكنبة تانى يوم هو صحى ودخل الحمام ومشفنيش تقريبا كان فاكرنى حلم دخل وطلع وانا صحيت وهو قعد فى الاوضة عريان ومشفنيش وكان بيكلم واحدة وبيقول كلام وسخ وانا سامعه وقفل التليفون ونام و كان بيجلخ فى زبه ومغمض عينه وانا دخلت عليه الاوضة ولما فتح عينه وشافنى اتخض وجابهم عليا وانا كنت ماسك نفسى بالعافيه وقولت

انا : ينفع الى انت عملته ده ليه بتعمل فى نفسك كده ليه حرام عليك نفسك
احمد : هو انت جيت بجد ولا انا بحلم ولا ايه
انا : لا انت مش بتكلم انت بتسكر
وسيلته ودخلت مسحت القرف الى هو عمله عليا ولقيته لبس شورت وطلع ليا وقال

احمد(بصوت حزن ) : بسكر ليه مانا بسكر علشان انسى الهم الى انا فيه بسكر علشان انسى انى لوحدى ومحدش بيحبينى واخويا الكبير ناسينى
انا :هم وناسيك هم ايه وانت قاعد هنا مش وراك حاجة غير القرف الى بتعملي ده انا كنت بشتغل علشان ابعتلك الفلوس الى تخليك تعرف تعمل اى حاجة ومتعيش معندكش حاجة زى
احمد (بصوت عالى ) :طظ فى فلوسك انا مكنتش عايز فلوس انا كنت عايز اخويا يفضل جنبى كان عندى انى ميكونش عندى حاجة بس يكون عندى اخ انا كنت بشوف ولاد عمك وهما كل واحد بيدافع عن اخوه لما حد يمد أيده عليه و كنت بشوف صحابة إخواتهم بيخافو عليهم وبيجو ياخدوهم من المدرسة اوعى تكون فاكر أن كنت عايش مع عمك احسن عيشة لا انا كنت مذلول مع عمك والراجل الى كنت بتبعته بالفلوس علشانى مكنش حتى ليلحق يكلمنى وكان عمك بياخد فلوسك ويصرفها على ولاده وانا هربت من عنده بعد سنتين من سافرك علشان مستحملتش العيشة معاه وروحت عند خالتك والراجل كتر خيره كان بيجيب فلوسك على عندها بس خالتك كانت بتصرف عليا من معاه وكانت بتقول أن دى تعبك وشقاك وهى مش هتمد ايديها عليهم غير فى أقصى حاجة وبرغم انا خالتك كانت بتعاملنى معاملة حلوة إلا أن ولادها مكنوش بيطيقونى ولما كبرت واعتمد على نفسى وخالتك اتوفت سيبت البيت وجيت قعدت هنا وجددت الشقة زى كانتا شايف وكل ده وانت متعرفش حاجة ولما بداءت اشرب سجاير وجت فترة الثانوية العامة بطلتها وتعبت وذاكرت وجيت مجموع ٩٤ ونص وقدمت فى الكلية الى انا عايزها وكل ده وانت متعرفش ولما جيت اتصل على صاحبة علشان نخرج سمعت أبوه وهو بيقول له (انا مش قولتلك معنتش تكلم الواد ده تانى ده واد فاشل بيشرب سجائر وهيجرك معاه وانا مش هخليك تبقى زيوه ليه معندكش اهل )يعنى صاحبة أهله حافز عليه منى وانا محدش خاف عليا لما صاحبت صحاب سوء وحتى بعد ما يساهم وانا سيبت السجائر واتجهت للخمرة بدرى بدرى ولما كان بيبقى شكلى وحش وانا ماشى سكران وانا بسمع حد ماشى وبيقول (لا ح و ل لله أهله فين دول ) ولما كنت بعمل مشاكل فى الكلية والعميد يسالنى فين يتبنى اهلك واقول له ابويا وامى متوفين يا فندم امال فين اخوك او اختك او اى حد كنت اقول له ايه ولما. كنت بتعب مرة وتأمين وتلاتة وعشرة وكنت يبقى لوحدى خايف اموت ومحدش يعرف عنى حاجة كنت انت فين من كل ده كنت انت هناك متعرفش عنى حاجة يا هانى انت مكلفتش خاطرك تتصل علشان تطمن عليا انا كنت هفترك حد غريب لولا انى عارف شكلك من صورك الى على الفيس بوك انا لما ايدى انكسرت يا هانى ولاد الناس خدونى وجبسونى وبعد كدا سابونى ومحدش بعدها جه يسأل عليا حتى
كنت انت فين يا هانى يا خويا يا كبير يا الى ابوك قبل ما يموت وصاك عليا فاكر قالك ايه قالك (يا هانى اخوك يا هانى خلى بالك منو انت هتبقى امه وأبوه وأخوه وصاحبه)بس انت معملتش بوصيته

انا :ياههه كل ده كان بيحصللك
احمد : اكتر من ده كمان

بعد الكلام ده حاولت اضمه فى حضنى ولكن هو زقنى وبعد عنى وقال ليا( اعتبر أن اخوك مات خلاص وانت كده كده متعود يعنى مفيش حاجه هتأثر عليك )ويتبنى ودخل الاوضة وقفل على نفسه وانا قعدت افكر مع نفسى هل انا وانا برا وكنت بشتغل علشانه وعلشانى علشان ميحاجش حاجة من حد كان احسن ولا لو كنت قعدت معاه وعرفت مشاكله مكنش هيوصل للحالة الى هو فيها دى ممكن حد يساعدني ممكن حد يقول ليا انا كنت صح والغلط ولو انا غلط اعمل ايه علشان اصلح غلطى وممكن محدش يسخر من المشكلة لان الكلمة فعلا بتوجع الواحد

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%