NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohammed Mohammed salah

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فى يوم كنت راجع من الشغل تعبان مهدود وصلت الفيلا قلعت هدومى مرة واحدة لقيت زبى وقف اتصلت على حبيبتى علشان اريح معاها شوية وفعلا جت ونيكتها حوالى ساعة كدا وبعدها
انا ..هاا يا حبيبتى كفاية كدة ولا عايزة كمان
حبيبتى..لا كفاية كدا
انالو عايزة كمان عادى افضل انيك فيكى
حبيبتى ..لا كفاية كدا
انا ..طيب ....وبعدها قومت من على طيازها وجيبتهم على ضهرها
انا ..ياههه لو سبتهم يجو فى كسك
حبيبتى..كنت هبقى حامل
وبعدها نمت و.حلمت ان انا بنيك واحدة وهى تقول كفاية علشان الولاد وانا ارد عليها واقول عايز اخليهم ٣ولاد وبعدها دخل عليا ولد وانا زعقت له وقولت ولد عيب ازاى تخش عليا وانا بنيك امك
وبعدها صحيت من النوم واتخضيت وبعدها نزلت استحميت وفطرت وروحت لبابا وقولت له
انا ..بابا
بابا ..نعم
انا..هو انتا خلفتنى انا واخواتي ازاى
بابا..نيكت امكم
انا..عارف طيب نيكتها فين
بابا ..فى كس امك وسيبت العشرة فيها
انا ..طب ماشى ...سلام
بابا..رايح فين
انا ..ماشى
بعدها قعدت ابحث عن الموضوع ده لقيت فيه موقع بيوفر الفرص دى ان اتنين عايزين يخلف من غير جواز وطبعا الراجل بختار الست براحته دخلت على الموقع سجلت ودفعت وصورت نفسى عريان وبرضو عليا صور اى بنت عايز اخلف منها طبعا كانو كلهم عريانين اخترت البن الى انا عايز انيكها وأخلف منها بعدها هى وافقت واتفقنا اروح لها مدينة ليل فى فرنسا فى اول معاد روحت لها واتعرفت عليها اسمها جيسي ولما عرفت ان انا مصرى انبهرت وكانت مبسوطة انها هتخلص *** مصرى و هى اصلا متعودة على أنها تخلف فى الحرام وعندها ابن فى كل بلد فى الخليج وتفتخر اوى وروحنا بعدها بيتها ونيكتها طلعت زبى من الشورت الى لبسه و دخلته فى كسها ونيكتها نيك عنيف قوى ضربتها على طيازها ورمتها لها ونيكتها زى الحصان ومسكت شعرها بايدى وزبى فى طيزها وكل ما تقول اهه اخبطها على طيزها وهاتك يا نيك نيكتها وان واقف و وانا قاعد وزنقتها فى كل حتة فى الأوضة وفضلنا كدا حوالى ٣ساعات و لما كنت هاجيبهم قولت لها [ اثبتي ابنى جه خلاص ]وبعدها جبتهم فى كسها وكنت مدخل زبى جوا خالص وسيبت زبى جوا ٧دقايق وبعدها طلعته وقولت لها فى ودانها [ده اول ابن ليا لو حصل له حاجة هقتلك ]وبعدها دخلت استحميت وانا مبسوط وطلعت لبست الشورت والتيشيرت واديت لها العنوان بتاع الفيلا الى فى باريس وقولت لعا اشوفك بكرا هناك واديت لها ألف يورو علشان لو احتاجت حاجة وبعدها روحت البيت
لقيت الكل قاعد بابا قاعد وماما بتمص له زبه واخويا بيضرب عشرة واخويا التانى قالع ملك ويتفرج على بابا وماما
انا ..على فكرة يا جماعة انا هخلف
ماما،..ايه
بابا .ل ماما...مالكيش انتى دعوة ومصى وانتى ساكتة
بابا ..طب انت واثق من البنت الى اتجوزها
انا ..لا يا بابا انا متجوزتش انا هخلف انا و البنت دى فى الحرام زى ياسين وحبيبتهوبعدين واثق منها وحتى بعد ما تخلف هعمل للولد تحليل دى ان ايه
بابا ..ماشي يا حبيبي بس انت الى هتتحمل مسؤليته
انا..طبعا مش ابنى
وبعدها اخويا ياسين طلع من اوضته
ياسين..اهلا ازيك يا عم محمد محدش عاد بشوفك
بابا ..ل ..ياسين....اخوك هيخلف فى الحرام زيك
ياسين ..ماشى ياعم هتخلف وتبقى اب
انا ..طبعا هو انت احسن منى
وبعدها بابا جابهم فى وش ماما وجه عليا وحضنى ومسك زبى وقال زبك لازم ببقى اصلب من كدا وانا قولت له حاضر
وبعدها دخلت اوضتى قعدت اجلخ فى زبى وانا بتخيل وانا عندى ابن وانا بضمه على صدرى وانا عريان واتخيلت انه عنده سبع سنين ودخل عليا وانا بنيك واحدة وبيقول مين دى يابابا واتخيلت انى شوفته بيتفرج على افلام سكس وهو عنده. ١٦سنة واتخيلت انى بعلمه ينيك واحدة ازاى وهو عنده ١٨سنة

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sinner, Bhzyman, Simon3 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%