NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة الحياة السعيدة | السلسلة الثانية | ـ حتى الجزء الثالث

marwafadycouple

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكم عاملين ايه يا اجمل ناس متابعين منتدى نسوانجي معلشى بقى اسفين على التاخير لأن كنا مسافرين وشوية ضغط فى الشغل ده الا أخرنا عليكم يا اجمل ناس .
السلسلة التانية .

الجزء الاول :

بعد ما منى حكيت لمروة على ممارسة مابينها بين الشيميل وحبيبها ومروة نزلت عسلها ومنى رفعت ليها الجيبة ولحست كسها ومروة استمتعت بلحس كس منى ليها عند على لسان مروة مراتى .
بعد لحس منى لكسي قومت خت شاور وبعد ماخلصت ولبست هوت شورت وبضي حمالة منى قامت لبست خدت شاور هى كمان ولبست لانجيرى بس very very sexy وكمان منى جسمها حلو ومشدود مخليها بصراحة ملكة جمال
انا : منى هنتغدى أنا جعانة
منى : أنا زهقانة من أكل برة نفسي اكل ملوخية يامروة نفسي رايحلها

أنا : اجمل ملوخية لاجمل منى
منى : تسلميلى ياقلبى مروة أنا عايزة اقولك حاجة

أنا : اتفضلى ياقلبى 🤔 قولى سامة فيكى عايزة تقولى ايه 🤣🤣🤣🤣🤣
منى : بصي يامروة أنا وياسر جوزى اتعرفنا على ناس كتير وصحبنا ناس كتيير بس بصراحة انتم اول ناس نحبكم بجد من قلبنا وحاسين براحة نفسية جدا معاكم علشان والموضوع مش جنس وبس الموضوع فعلا انتم بقيتوا جزء مننا انتى وفادى جوزك بلاش نتخدع فيكم يامروة لأن احنا اتخدعنا قبل كدا 😭😭😭😭😭
أنا : حضنت منى اوى وبقيت امسح دموعها بتعيطى ليه دلوقتى أنا مرهفة الاحساس وهعيط 😭😭😭 خلاص بقى يابت يامنى انتى مش صحبتى انتى بقيتى اختى خلاص وانتى أنا وانا انتى يعنى أنا وانتى واحد وحياتى حياتك وحياتك حياتى خلاص بقى ياروحى عملت الملوخية وخرجنا وعبيت كل واحدة فينا طبق ملوخية وعيش بقى واديلوا وكانت احلى غدا كلنا وشبعنا ومنى عملت لينا شاي وكانت بصراحة استاذة فى عمايل الشاي
منى : هنعمل ايه دلوقتى يامملة
أنا : هننزل نروح الاتيلية علشان اظبط الحسابات علشان اقبض الناس
منى : لسه يابنتى بدرى على نهاية الشهر
انا: لازم احس بظروف الناس علشان فاتحيين بيوت ومحتاجيين مصاريف فبحاول اقرب ليهم مسافات القبض
منى : باين عليكى شاطرة وبتعرفى تديرى كويس
أنا : فادى هو السبب فى كل ده علشان ذكى فى إدارة الشغل علمنى وقالى مكسب المحل مش ف أن ابيع لزبون وعلى كدا مكسبنا الموظف الا معانا هو أساس اساس نجاحى
منى : مش فاهمة
أنا :افهمك كنت أنا بصراحة كنت فى الشغل بشد شوية على الناس إلا معايا لما فادى ساب شركته وجيه اشتغلنا مع بعض ووسعنا وفتحنا فى كل بلد محل ومحلين بقى هو المسؤول الأول فى التعامل مع الموظفين لأن لسانه كان حلو جدا مع الناس وبيحببهم فى المكان وكان بيخلى الموظف أو الموظفة من دول يحب المكان قبل مايحب الشغل
منى : اها فهمت كدا **** يخليكم لبعض وتكبروا شغلكم كمان وكمان
أنا : تسلميلى يامنى يالهوى مرنتيش على فادى خالص هيزعل كدا رنيت على فادى فيديو وتس مردش ماسنجر مردش كذا مرة مبيردش قلقلت اوى
منى : فى ايه يامروة
أنا : برن على فادى مبيردش أنا قلقانة اوى عليه
منى : أهدى بس يمكن نايم ولا حاجة
انا : حاضر وقلقانة والخوف ملك قلبى وخائفة اوى على فادى
عندى أنا بقى ونعرف أنا مبردش على مروة ليه هتبقى مفاجأة جامدة بس قبله فى نقطة بسيطة
منى: بتتصل على ياسر
ياسر : حبيبى ايه ياقلبى معاكى
منى : بقولك ياحبيبى فادى مكلمكش أو انت كلمته علشان بنتصل عليه مردش كذا مرة وقلقانين عليه
ياسر : لا مكلمتهوش بصي يامنمن هحاول معاها ولو مكنش هكلمك حد تبعى فى تركيا يحاول يوصلنا ليه
منى : ماشي ياحبيبى امووووووه
عندى أنا بقى .
ياسر : انت ليه يافادى مكلمتش مروة وقولتلها انك راجع
أنا : عيد ميلاد مروة النهاردة وحابب اعملها مفاجأة وطبعا مروة مراتك لو قولنا ليها هتبوظ المفأجاة
ياسر : هتعمل ايه طيب ده انت مصيبة
أنا : اتقل عليا مدبر الحوار
رنيت على نانسي بنت خالت مروة
انا: الو يانانسي بقولك عايزك تتصلى بمروة وتخليها تنزل علشان عايز اعمل حاجة فى الشقة
نانسي : ليه عايز تجيب واحدة الشقة
أنا : يارخمة عيد ميلادها النهاردة وهى طبعا مش مركزة تركيزها كله فى أن أنا مبردش وقلقانة عايزة تعملى اى حوار تنزليها وبعد كدا هبعتلك رسالة وتيجى
نانسي : تمام يافادى بيه سلام بقى علشان اكلمها
نانسي اتصلت بمروة
نانسي : مارو عاملة ايه واحشتينى
مروة : اذيك يانانسي
نانسي : اذيك يانانسي 🤔 مالك يابنتى فى ايه
مروة : مضايقة شوية
نانسي : لا ده انا هجيلك بالعربية البسي وأجهزى جاية ليكى نشم شوية هوا
مروة : لا مليش مزاج
منى : مين
مروة : دى نانسي بتقولى البسي وتعالى علشان نخرج
منى : خلاص ماشي يانانسي هنلبس اهو مستنينك
مروة : مش قادرة بجد 😭😭😭😭
منى : متقلقيش خير ياقلبى
نانسي : ايه يارومانسية انتى وهى هفضل على الخط كتيير الرصيد بفلوس
منى : خلاص تعالى يانانسي هنلبس وهنستانكى
مروة : ماشي يانانسي وبعد مالبست أنا ومنى ونانسي جيت خدتنا وخرجنا قاعدنا فى الكافيه
.
وكدا تبقى نهاية الجزء الاول .
الجزء التانى :
بعد مانزلم راحوا الكافيه
جالى رسالة من نانسي احنا فى الكافيه دلوقتى
روحنا أنا وياسر البيت وظبطنها البيت وجبنا مستلزمات اعياد الميلاد وعلقنها وظبطنها وخلينا البيت تمام ونزلت أنا وياسر تانى اشترينا هديه لمروة وجبنا التورتة وكانت عليها صورة مروة
وبعت رسالة لنانسي احنا خلصنا تعالوا يلى كانت نانسي اشتريت الهدية وعرفت منى من غير ماتحسس مروة بحاجة وجم على البيت مروة دخلت البيت واتفاجئت وبكل حاجة وكنت مستخبى وياسر قالها ايه رايك يامروة كل ده ياجميل علشان عيد ميلادك
مروة : هحتفل ازاى بعيد ميلادى وروحى مش موجودة معايا

ياسر : قالها ايه ده بقى احنا مش اخواتك ولا ايه ينفع كدا الدموع دى .
جيت من ورا مروة وخبيت عنياها قولتلها هو انتى مفكرة أن أنا أقدر فى يوم من الايام محتلفش با اجمل يوم ولدت فيه ملكة جمال قلبى وعشقى الوحيد مروة لفت حبيبى ياناس وحضنتانى وعيطت قولتلها لا من غير عياط حد يعيط يوم عيد ميلاده وبوستها فى دماغها وخدها وجبنا الشمع وولعنها وحطينها فى التورتة واحتلفنا بعيد ميلادها وسهرنا للصبح ونانسي روحت ومنى وياسر روحوا بردك وفضلنا أنا ومروة مع بعض فى حضن بعض للصباح الباكر ونمنا وبدأنا يوم جديد
مروة : صباح الخير يافادى
أنا : صباح الفل يانور عين فادى
مروة : فادى عايزة اتكلم معاك فى موضوع
أنا : اتفضلي ياحبيبتى
مروة : احنا عندنا دلوقتى 5 فروع
اتنين فى المنصورة
وتلاتة هنا فى القاهرة

كنت حابة نوسع المجال والنشاط ونخلى فى كل بلد فرع أو فرعين ايه رايك
أنا : قعدت افكر شوية قولتلها موافق بس كدا بقى هنعمل شركة ونظام وسيستم ولو تمت هيبقى في حاجات كتير هنعملها
مروة: ايه هى الحاجات
أنا : اول حاجة سيستم شامل كل حاجة بس ده احنا الا هنعملوا هنحتاج ناس متخصصة فى كذا مجال سيبى الموضوع ده عليا وانا هتصرف وهظبطلك أنا الدنيا.
مروة : ماشي يابيبى
أنا : بيبى ماشي ياقلب البيبي ناوية على ايه دلوقتى
مروة : هلبس هنزل هروح ال3 الفروع اطمن عليهم
وهكلم البنات الا فى فروع المنصورة اطمن على الشغل
أنا : خلاص ماشي هنزل كدا اشوف القماش وصل ولا لا
أنا : ضربتها على طيزها ووقفت وراها بيبى وبوستها من رقبتها بحبك اوى ياروحي
مروة : وانا كمان يانور عينى انت
أنا : يلى بقى علشان لو فضلت هتاخر
قبل ماانزل جالى تليفون من رقم مجهول
المتصل : الو استاذ فادى
أنا : ايوه مين
المتصل : معاك الرائد نور
أنا : اتفضل حضرتك يافندم
الرائد : محمود كنا محتاجينك ضرورى فى قسم المنصورة علشان فى مشكلة حصلت
أنا : طيب حضرتك ايه المشكلة لأن أنا عايش فى القاهرة لحد ما اجى لحضرتك
الرائد محمود : محلات الاتيلية بتاعتك كلها اتسرقت الفرعين وكنا محتاجينك ضرورى
أنا : حضرتك بتقول ايه مسافة السكة وهكون جاى
الرائد محمود : تمام يافندم
أنا : مروة اتصلى بالبنات الا فى المنصورة يامروة انتى يابنتى مروة مبتردش ليه دخلت لقيتها مرمية على الارض مروة كلمت ياسر الحقني ياياسر مروة مغمى عليها بسرعة الحقنى
ياسر جيه هو ومنى وطلب الإسعاف وروحنا المستشفى وصلنا وعملوا اللازم ومروة لسه فى غيبوبة تامة والدكتورةة عملت اللازم كله لحد مافاقت وهى بتعيط با انهيار جامد ادولها حقنة مهدأ ونامت والدكتورة الا كانت وقفة اسما دكتورة نسرين شكل رانيا يوسف بالظبط نفس جسمها ووشها صاروووووووخ وحاجة كدا رقيقة فى كلامها ورومانسية اوى فى صوتها مهما احكى حقها مهضوم بردك .

أنا : خير يادكتور
الدكتورة : هى دخلت فى صدمة عصبية شديدة ومعانا لحد 48 ساعة وان شاء*** حالتها هتكون اتحسنت
أنا : يعنى هى دلوقتى يادكتور ملهاش خروج دلوقتى
الدكتورة : زى ماقلت لحضرتك 48 ساعة
أنا : شكرا يادكتور وتعبت حضرتك معايا
ا لدكتورة: ولا اى حاجة ده شغلى
أنا : ياسر انا لازم اسافر المنصورة دلوقتى خلى بالك منها انتى ومنى
ياسر : لا أنا جاى معاك ومش هاسيبك منى كلمى نانسي خليها تيجى تقف معاكى
أنا: هكلمها أنا اتصلت على نانسي

قولتلها روحى لمروة فى المستشفى يانانسي علشان تعبانة مستشفى ****** يلى سلام يانانسي واتصلت على مصطفى
أنا : الو ايوه ياديشا معلشي خليك مع البنات فى المستشفى لحد ما ارجع
مصطفى الديشا: فى ايه يابنى طيب انت فين اجيلك
أنا : بص يادرش روحى مستشفى ***** علشان لو احتاجوا حاجة وانا لما ارجع من المنصورة هكلمك
الديشا: خلاص ماشي تمام يافادى سلام
ياسر : يابنى أنا مش فاهم حاجة فى ايه ومروة مالها وانت مالك فهمنى
أنا : الخمس اتيليهات اتسرقوا فى وقت واحد ومش فاهمين اى حاجة أنا
ياسر : بصدمة انت بتقول ايه يابنى
أنا : زى مابقولك كدا والقماش ألا أنا جايبه اتسرق هو كمان يعنى معنديش اى فتلة بضاعة
ياسر : كل خير متقلقش خير
انا: خير
وصلت المنصورة ودخلت القسم وبصراحة الظابط كان فى انتظارى وقعد يتكلم معايا
الظابط : طبعا حضرتك عايز تسأل ايه الا حصل
أنا : اكيد يافندم
الظابط : جالنا مكالمة تليفون ببلاغ روحنا لقينا الاتيليهن مسروقين وفاضين والا يجننك جينا نفرغ الكاميرات لقيناها مفصولة
أنا وياسر بصينا لبعض باستغراب وقعدت افكر شوية
انا : طيب يافندم ايه العمل دلوقتى
الظابط : انت بتتهم حد أو انت عامل مشاكل مع حد
أنا : لا يافندم أنا ولا بتهم ولا عامل مشاكل مع حد وانا قاعد مع الظابط تليفونى رن من رقم

برايفت استغربت
الظابط : فى ايه
أنا : ده رقم برايفت
الظابط : رد وشغل الاسبيكر
أنا : الو ايوه مين لقيت واحد بيتكلم
البرايفت : ها ها ها ها ها ها تباركلى على ضربة المعلم دى متحاولش تقف فى طريقى تاني علشان دى قرصت ودن مش اكتر المرة الجاية هخلعلك ودنك خالص
أنا : مين حضرتك أنا معرفكش
البرايفت : افتكر كدا لما كنت فى تركيا ايه الا حصل ساعتها هتعرف أنا مين ها ها ها ها ها
انا : الوو الو الو كدا انا عرفت مين
الظابط : مين ده بما انك عرفتوا
أنا : واحد حصلت بينى وبينو مشادة من سبب البضاعة
الظابط : احكى يمكن اقدر اساعدك
أنا : ده واحد كنت رايح اجيب بضاعة وكل ما اختار حاجة يختار زيها وفضل متابعينى مرة فى مرة اتعرفت عليه كان اسمه دانيال هو مصري الجنسية بس عايش فى تركيا اتعرفت عليه وقولت ليه حضرتك متابعينى ليه وكدا
فلاش باك فى تركيا ،،،،،،
أنا: مين حضرتك ومتابعينى وبتختار نفس الموديلات
الشخص : اسمى دانيال مصري بس عايش هنا أنا عارف اسمك وعايش فين وعارف كل حاجة عنك احنا طالبين منك خدمة بسيطة عايزين توصلك حاجة معاك مصر وانت راجع مصر
أنا : حاجة ايه وانا مالى أنا
دانيال : اولا انت وقع عليك الاختيار
ثانيا 50 مليوووون دولار هتوصلهم لجماعتنا هناك علشان محتاجينهم
أنا : جماعة مين وفلوس لسه العنوان غلط ياباشا وياريت تشيل الموضوع ده من دماغك
دانيال : ههههههههه مفيش مشكلة عادى شكرا استاذ فادى سلام
أنا : سلام قال جماعتنا قال
عودة من الفلاش بااااااك ،،،،،
الظابط : دانيال موسي واحد من رجال المافيا الا فى العالم وجماعته هنا فى مصر يبقى فى نصيبة هتحصل
ياسر : أنا عارف دانيال ده وده مش من رجال المافيا ده هو المافيا نفسه
الظابط : حضرتك تعرفه
ياسر : ايوه عارفه ومعنى أنو طلب من فادى كدا يبقى فى ضربة قاضية هتتعمل
أنا : ايه العمل طيب
ياسر : مفيش عمل كدا دانيال قرصك قرصت رفضك لطلبه بعد كدا لو قولت لا هيأذى اقرب ما ليك
الظابط : المهم لازم نعرف مين الجماعة إلا هنا والضربة الا هتحصل

أنا : شكرا يافندم على تعبك واكيد لو حصل اى جديد هبلغ حضرتك خرجنا من عند الظابط ومشينا روحنا للمحلات والبنات والشباب كلهم هناك بصوا ياشباب الا حصل مش زنبكم ليكم راتب كل شهر علشان انتم ملموس زنب لحد ما أحل المشكلة بس عجبتني فكرة انكم بلغتوا الشرطة على طول
الشباب : فى صوت واحد احنا مبلغناش
أنا : ازاى أمال الظابط بيقولى أن حد فيكم قدم البلاغ
شاب اسمه ياسين : ياريس كل الا حصل السرقة دى حصلت بعد الفجر
أنا : عرفت منين
ياسين :
أنا خطيبتى ساكنة فى العمارة وصورة والواقعة كلها طيب
أنا : الفيديو ممكن بعد اذنك
ياسين : اهو ياباشا

أنا : تسلم اتفرجنا على الفيديو أنا السرقة عربيتين جامبو و5 مسلحين ولفين وشهمو5 رجالة تانين بيحملوا الشغل وبعدها بساعة جيه الظابط الا اسمه محمود ده واقف معاهم ومشي
معلشي ياياسين هى صورة لحد كدا
ياسين : اها
أنا: ممكن تندهلها
ياسين : الو ايوه يامنة انزل عايزك
منة :حاضر
وقفنا منتظرين منة واول مانزلت شوفت ملكة جمال قدام عينى شكل هايدى كرم الممثلة بالظبط ومفيش ويمكن احلى منها
أنا : ازيك يامنة
منة : بتبص ليا سين قالها ده صاحب الاتيلية
قالتلى. ازاى حضرتك
أنا : ممكن تحكيلى ايه الا حصل بعد كدا
منة : حضرتك شوفت الفيديو اها وفي حاجة اخر واحد ده جيه بعدها بساعة وكان معاها عربية الشرطة على أساس حد بلغ ومحدش بلغ
أنا : شكرا يامنة شكرا ياياسين متشكر اوى ياشباب وطبعا الرواتب بتاعتكم هتوصلكوا كل اول شهر سلام .
منة دى بقى عود فرنساوى اصلى بزازى مشدودة شدة معلمين كبيرة شوية طيز الا هى مقلوبة كدا لفوق حاجة مرسومة رسم كنت أنا وياسر رغم المشاكل احنا كنا مبحلقين فيها اوى من جمالها وجمال جسمها
ياسر : ايه النظام
أنا : النظام شكلى هرجع لشغل الهاكرز تانى
ياسر : احااااااا انت هاكرز
أنا : اها
ياسر : وناوى على ايه
أنا : ارجع بس اطمن على مروة والبنات وساعتها نشوف الحل
ياسر : ماشس ياعم
أنا : ماشي فى تفكيرى بقى أنا اتحارب ويحصل كدا ياترى يامروة عاملة ايه أنا لازم احسبها صح علشان خاطر الا أنا فيه ده مش طبيعى اكيد الموضوع اكبر علشان ارفض اخد فلوس معايا يعنى كدا اكيد فى حاجة.
ياسر : ايه ياعمنا سرحت فى ايه
أنا : بفكر فى الا حصل
ياسر : سيبها ***** وهتتحل
أنا : ونعمة *****
وصلنا المستشفى وطلعت اطمن على مروة الدكتورة: استاذ فادى الأستاذة مروة فاقت وخرجت
أنا : شكرا يادكتورة
كلمت مروة انتى فين يامارو
مروة : أنا عند الاتيليه
أنا : جايلك روحنا أنا وياسر. وهديتها وفهمتها
مروة: أنا مش زعلانة على البضاعة تغور أنا زعلانة على الناس إلا عيشها هيتقطع
أنا : ومين قالك أنا هسببهم زي ماهما وبرواتب كمان مروة فرحت وحضنيتني
مروة : بحبك اوى
أنا : وانا كمان ب جواموووت فيكى اوى
ياسر : بالمناسبة دى هتيجى تقعدوا عندى فى الفيلا كلكم

مصطفى : معلشي انا مسافر الامارات رايح اخلص شوية شغل بصم نانسى معاكم لحد ما اسافر وارجع
أنا : ماشي ياديشا خلى بالك من نفسك
وطبعا كل ده انا مش عايز أبين لمروة حاجة ومبين ليها خير علشان نفسيتها واتحركنا على فيلا ياسر ووصلنا كلناةومعانا شنط هدومنا
اتفضلوا الفيلا نورت ومن هنا انتهت الجزء التانى أنا عارف أن مفهوش جنس خالص بس الأجزاء الجاية نار 🔥🔥🔥🔥🔥
الجزء التالت :

بعد ما دخلنا الفيلاياسر هنتغدا كلنا مع بعض وطلب دليفري من مطعم بازووووووكا
كلنا وشبعنا وكل واحد فينا دخل أوضته وخت شاور وغيرنا ومروة نامت فى حضنى لبناني يوم نمنا من الارهاق واليوم الشاق ده
مروة : فادى فادى فادى صباح الخير

أنا : صباح النور يامارو وحطيت شفايفى على شفايفها ودخلنا فى بوسة طويلة وبناكل شفايف بعض جامد ولسه هكمل قالتلى نسيت
مروة : عندى ظروف
أنا : خلى الظروف تنفعك اوعى كدا أنا زعلان 😔😔😔
مروة : خلاص بقى مش با ايدى ايه ده بقى
أنا : مش زعلان وحد بردك يزعل من نفسه
مروة : بحبك يافادى بس عايزة اقولك حاجة نبتدى من جديد اكن لسه معملناش حاجة هو أنا اضايقتى ودخلت فى صدمة بس نبتدى من الاول اعتبرها ياسيدى بنفكر نفتح مشروع جديد وانا معايا فلوس فى البنك تخلينى افتح من جديد واحدة واحدة نكبر المشروع تانى
أنا :مروة تفتح تانى عادى بس انا مش هسكت غير لما اجبلك حقك وقوعك فى الارض والصدمة الا كانت عندك دى تمنها غالى اوى ولا كنوز الدنيا تكفينى ويلى اوعى لما انزل اقعد تحت اتفرج على التلفزيون هتقومى معايا
مروة : لا أنا هنام شوية
أنا : ماشي ياقلبى أنا خارج من باب الاوضة وماشي فى الممر بتاع الاوض لقيت نانسي واقفة يتجسس على ياسر ومنى وبتلعب فى كسها وبزها انسحبت براحة وقفت وراها وقمت حاطط ايدى على بزها التانى بتعملى ايه يانانسي
نانسي : يالهوى ايه يافادى خضيتنى حد يعمل كدا بردك
أنا : لا مينفعش حد يعمل كدا أنا المفروض اعمل كدا وحطيط شفايفى على شفايفها وهى مقاومتش وفضلنا نبوس فى بعض وبنقطع فى شفايف بعض وانا ببوسها قلعتها البلوزة الا لبساها ونزلت حمالة الصدر بتاعت السنتيانة بتاعته وبقيت اقفش فى بزها اليمين وانا ببوسها من شفايفها وهى مستمتعة والبت كانت خبرة ممتعانى لفيتها وخليت ضهرها ليا وبقيت ابوس فى رقبتها وأمسك بزازها الاتنين وهى بطلع صوت كله شهوة اها اها اها اها اها اها اها يالهوى يافادى لمستك كلها حنان وممتعة فضلت أبوس فى رقبتها ونزلت ايدى على كسها بدعك فيه وعسلهها فى ايدى وحطيت ايدى التانية على بزها بقيت امص فى رقبتها ونزلت وقلعتها ملط ودخلنا على منى وياسر اول ماشافونا منى قامت تبوس فى نانسي وتعض فى شفايفها جامد ونزلت واحدة واحدة تمص فى صدرها وانا موطى بلحس فى طيز نانسى وقام ياسر بيرضع فى بزاز نانسي بقيت ادخل صابع والتانى والتالت فى طيز نانسي مع اللحس فى طيز وقمت خليت منى تمص زبى شوية وقمت مدخلوا فى طيز نانسي وياسر دخل زبو فى كس نانسي بتصوت من الشهوة اها اها اهاااااااااا براحة ياخربيتكم بموت اهاااااا براحة اهااااا دخلوا كمان اوووووووى احساس جميل زبين فى وقت واحد اهاةاها متعة حلوة اوى اوى اوى
وانا ياسر قعدنا تقريبا ربع ساعة ننيك فيها ومنى قاعدة على السرير فشخها رجليها بتدعك فى كسها اوى وبتعض فى شفايفها وبعد ربع ساعة من النيك فى نانسي كنا هنجيب خلينا الاتنين يحطوا شفايفهم فى شفايف بعض ونزلنا السائل المنوى على وشهم وفضلوا يلحسوا وشوش بعض ودخلنا فى بوسة جماعية ودخلنا تحت الدش وقعدنا أنا وياسر ننيك فى منى لحد ماجبنا تانى فى كسها وطيزها وبعديها خدنا الشاور ونزلنا نتفرج على التلفزيون وبعد مرووووور سااااعة واحنا بتتفرج على التلفزيون
صحيت القمر بتاعى مروة ونزلت سلمت علينا وهى بتسلم علينا ياسر شدها فى حجره وقعد يبوس فى شفايفها جامد وبعض فى شفتها ومروة اندمجت معاها وقالتلوو بعد البوسة الطويلة عندى ظروف ومش هينفع وقالها مين قالك ان هلمس ده ومسك كسها قالها أنا عايز ادوق الشفايف دى وقعدوا يبوسوا فى بعض ويقفش فى صدرها وطيزها وهى مستمتعة واول مرة احس بغيرة وبنفس الوقت جسمى مولع نار من الشهوة والمتعة الا أنا شايفها وبعد البوسة دى وخلصوا مروة جيت جنبى قولت ليها ايه عجبك البوسة قالتلى اوى .
واحنا قاعدين جاتلى رسالة من مجهول وبعتلى عرفت مين سرقك ولا لسه على العموم مدورش وراها علشان مش سايب وراها أى أثر خالص
رنيت على الرقم لقيته مقفول .
بعد مرور أسبوع من حوار السرقة😔
نزلت اول محل فتحتو مروة ونزلت فتحته واتفقت مع المصانع توردلى بضاعة لحد مانقف على رجلينا وجبنا بضاعة احلى من المرة الا قاتت وعملنا افتتاح كسر الدنيا وقولت لمروة انزل انتى اقفي فيه اول يوم ورجعى زكرياتك

وكدا انتهينا من الجزء الثالث شكرا

• عجبني
التفاعلات: ستي مروضتي, kuraa, tikoo و 7 آخرين
قصه جميله ننظر جديده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انا الوحيد اللى مش بيظهر عندى الجزء الثاني والثالث ولا فى حاجه عندى

• عجبني
التفاعلات: love you may
الجزء التاني والثالث مش ظاهر🤣🤣

الجديد امتى ي غالى

ازيكم عاملين ايه يا اجمل ناس متابعين منتدى نسوانجي معلشى بقى اسفين على التاخير لأن كنا مسافرين وشوية ضغط فى الشغل ده الا أخرنا عليكم يا اجمل ناس .
السلسلة التانية .

الجزء الاول :

بعد ما منى حكيت لمروة على ممارسة مابينها بين الشيميل وحبيبها ومروة نزلت عسلها ومنى رفعت ليها الجيبة ولحست كسها ومروة استمتعت بلحس كس منى ليها عند على لسان مروة مراتى .
بعد لحس منى لكسي قومت خت شاور وبعد ماخلصت ولبست هوت شورت وبضي حمالة منى قامت لبست خدت شاور هى كمان ولبست لانجيرى بس very very sexy وكمان منى جسمها حلو ومشدود مخليها بصراحة ملكة جمال
انا : منى هنتغدى أنا جعانة
منى : أنا زهقانة من أكل برة نفسي اكل ملوخية يامروة نفسي رايحلها

أنا : اجمل ملوخية لاجمل منى
منى : تسلميلى ياقلبى مروة أنا عايزة اقولك حاجة

أنا : اتفضلى ياقلبى 🤔 قولى سامة فيكى عايزة تقولى ايه 🤣🤣🤣🤣🤣
منى : بصي يامروة أنا وياسر جوزى اتعرفنا على ناس كتير وصحبنا ناس كتيير بس بصراحة انتم اول ناس نحبكم بجد من قلبنا وحاسين براحة نفسية جدا معاكم علشان والموضوع مش جنس وبس الموضوع فعلا انتم بقيتوا جزء مننا انتى وفادى جوزك بلاش نتخدع فيكم يامروة لأن احنا اتخدعنا قبل كدا 😭😭😭😭😭
أنا : حضنت منى اوى وبقيت امسح دموعها بتعيطى ليه دلوقتى أنا مرهفة الاحساس وهعيط 😭😭😭 خلاص بقى يابت يامنى انتى مش صحبتى انتى بقيتى اختى خلاص وانتى أنا وانا انتى يعنى أنا وانتى واحد وحياتى حياتك وحياتك حياتى خلاص بقى ياروحى عملت الملوخية وخرجنا وعبيت كل واحدة فينا طبق ملوخية وعيش بقى واديلوا وكانت احلى غدا كلنا وشبعنا ومنى عملت لينا شاي وكانت بصراحة استاذة فى عمايل الشاي
منى : هنعمل ايه دلوقتى يامملة
أنا : هننزل نروح الاتيلية علشان اظبط الحسابات علشان اقبض الناس
منى : لسه يابنتى بدرى على نهاية الشهر
انا: لازم احس بظروف الناس علشان فاتحيين بيوت ومحتاجيين مصاريف فبحاول اقرب ليهم مسافات القبض
منى : باين عليكى شاطرة وبتعرفى تديرى كويس
أنا : فادى هو السبب فى كل ده علشان ذكى فى إدارة الشغل علمنى وقالى مكسب المحل مش ف أن ابيع لزبون وعلى كدا مكسبنا الموظف الا معانا هو أساس اساس نجاحى
منى : مش فاهمة
أنا :افهمك كنت أنا بصراحة كنت فى الشغل بشد شوية على الناس إلا معايا لما فادى ساب شركته وجيه اشتغلنا مع بعض ووسعنا وفتحنا فى كل بلد محل ومحلين بقى هو المسؤول الأول فى التعامل مع الموظفين لأن لسانه كان حلو جدا مع الناس وبيحببهم فى المكان وكان بيخلى الموظف أو الموظفة من دول يحب المكان قبل مايحب الشغل
منى : اها فهمت كدا **** يخليكم لبعض وتكبروا شغلكم كمان وكمان
أنا : تسلميلى يامنى يالهوى مرنتيش على فادى خالص هيزعل كدا رنيت على فادى فيديو وتس مردش ماسنجر مردش كذا مرة مبيردش قلقلت اوى
منى : فى ايه يامروة
أنا : برن على فادى مبيردش أنا قلقانة اوى عليه
منى : أهدى بس يمكن نايم ولا حاجة
انا : حاضر وقلقانة والخوف ملك قلبى وخائفة اوى على فادى
عندى أنا بقى ونعرف أنا مبردش على مروة ليه هتبقى مفاجأة جامدة بس قبله فى نقطة بسيطة
منى: بتتصل على ياسر
ياسر : حبيبى ايه ياقلبى معاكى
منى : بقولك ياحبيبى فادى مكلمكش أو انت كلمته علشان بنتصل عليه مردش كذا مرة وقلقانين عليه
ياسر : لا مكلمتهوش بصي يامنمن هحاول معاها ولو مكنش هكلمك حد تبعى فى تركيا يحاول يوصلنا ليه
منى : ماشي ياحبيبى امووووووه
عندى أنا بقى .
ياسر : انت ليه يافادى مكلمتش مروة وقولتلها انك راجع
أنا : عيد ميلاد مروة النهاردة وحابب اعملها مفاجأة وطبعا مروة مراتك لو قولنا ليها هتبوظ المفأجاة
ياسر : هتعمل ايه طيب ده انت مصيبة
أنا : اتقل عليا مدبر الحوار
رنيت على نانسي بنت خالت مروة
انا: الو يانانسي بقولك عايزك تتصلى بمروة وتخليها تنزل علشان عايز اعمل حاجة فى الشقة
نانسي : ليه عايز تجيب واحدة الشقة
أنا : يارخمة عيد ميلادها النهاردة وهى طبعا مش مركزة تركيزها كله فى أن أنا مبردش وقلقانة عايزة تعملى اى حوار تنزليها وبعد كدا هبعتلك رسالة وتيجى
نانسي : تمام يافادى بيه سلام بقى علشان اكلمها
نانسي اتصلت بمروة
نانسي : مارو عاملة ايه واحشتينى
مروة : اذيك يانانسي
نانسي : اذيك يانانسي 🤔 مالك يابنتى فى ايه
مروة : مضايقة شوية
نانسي : لا ده انا هجيلك بالعربية البسي وأجهزى جاية ليكى نشم شوية هوا
مروة : لا مليش مزاج
منى : مين
مروة : دى نانسي بتقولى البسي وتعالى علشان نخرج
منى : خلاص ماشي يانانسي هنلبس اهو مستنينك
مروة : مش قادرة بجد 😭😭😭😭
منى : متقلقيش خير ياقلبى
نانسي : ايه يارومانسية انتى وهى هفضل على الخط كتيير الرصيد بفلوس
منى : خلاص تعالى يانانسي هنلبس وهنستانكى
مروة : ماشي يانانسي وبعد مالبست أنا ومنى ونانسي جيت خدتنا وخرجنا قاعدنا فى الكافيه
.
وكدا تبقى نهاية الجزء الاول .
الجزء التانى :
بعد مانزلم راحوا الكافيه
جالى رسالة من نانسي احنا فى الكافيه دلوقتى
روحنا أنا وياسر البيت وظبطنها البيت وجبنا مستلزمات اعياد الميلاد وعلقنها وظبطنها وخلينا البيت تمام ونزلت أنا وياسر تانى اشترينا هديه لمروة وجبنا التورتة وكانت عليها صورة مروة
وبعت رسالة لنانسي احنا خلصنا تعالوا يلى كانت نانسي اشتريت الهدية وعرفت منى من غير ماتحسس مروة بحاجة وجم على البيت مروة دخلت البيت واتفاجئت وبكل حاجة وكنت مستخبى وياسر قالها ايه رايك يامروة كل ده ياجميل علشان عيد ميلادك
مروة : هحتفل ازاى بعيد ميلادى وروحى مش موجودة معايا

ياسر : قالها ايه ده بقى احنا مش اخواتك ولا ايه ينفع كدا الدموع دى .
جيت من ورا مروة وخبيت عنياها قولتلها هو انتى مفكرة أن أنا أقدر فى يوم من الايام محتلفش با اجمل يوم ولدت فيه ملكة جمال قلبى وعشقى الوحيد مروة لفت حبيبى ياناس وحضنتانى وعيطت قولتلها لا من غير عياط حد يعيط يوم عيد ميلاده وبوستها فى دماغها وخدها وجبنا الشمع وولعنها وحطينها فى التورتة واحتلفنا بعيد ميلادها وسهرنا للصبح ونانسي روحت ومنى وياسر روحوا بردك وفضلنا أنا ومروة مع بعض فى حضن بعض للصباح الباكر ونمنا وبدأنا يوم جديد
مروة : صباح الخير يافادى
أنا : صباح الفل يانور عين فادى
مروة : فادى عايزة اتكلم معاك فى موضوع
أنا : اتفضلي ياحبيبتى
مروة : احنا عندنا دلوقتى 5 فروع
اتنين فى المنصورة
وتلاتة هنا فى القاهرة

كنت حابة نوسع المجال والنشاط ونخلى فى كل بلد فرع أو فرعين ايه رايك
أنا : قعدت افكر شوية قولتلها موافق بس كدا بقى هنعمل شركة ونظام وسيستم ولو تمت هيبقى في حاجات كتير هنعملها
مروة: ايه هى الحاجات
أنا : اول حاجة سيستم شامل كل حاجة بس ده احنا الا هنعملوا هنحتاج ناس متخصصة فى كذا مجال سيبى الموضوع ده عليا وانا هتصرف وهظبطلك أنا الدنيا.
أنا : بيبى ماشي ياقلب البيبي ناوية على ايه دلوقتى
مروة : هلبس هنزل هروح ال3 الفروع اطمن عليهم
وهكلم البنات الا فى فروع المنصورة اطمن على الشغل
أنا : خلاص ماشي هنزل كدا اشوف القماش وصل ولا لا
أنا : ضربتها على طيزها ووقفت وراها بيبى وبوستها من رقبتها بحبك اوى ياروحي
مروة : وانا كمان يانور عينى انت
أنا : يلى بقى علشان لو فضلت هتاخر
قبل ماانزل جالى تليفون من رقم مجهول
المتصل : الو استاذ فادى
أنا : ايوه مين
المتصل : معاك الرائد نور
أنا : اتفضل حضرتك يافندم
الرائد : محمود كنا محتاجينك ضرورى فى قسم المنصورة علشان فى مشكلة حصلت
أنا : طيب حضرتك ايه المشكلة لأن أنا عايش فى القاهرة لحد ما اجى لحضرتك
الرائد محمود : محلات الاتيلية بتاعتك كلها اتسرقت الفرعين وكنا محتاجينك ضرورى
أنا : حضرتك بتقول ايه مسافة السكة وهكون جاى
الرائد محمود : تمام يافندم
أنا : مروة اتصلى بالبنات الا فى المنصورة يامروة انتى يابنتى مروة مبتردش ليه دخلت لقيتها مرمية على الارض مروة كلمت ياسر الحقني ياياسر مروة مغمى عليها بسرعة الحقنى
ياسر جيه هو ومنى وطلب الإسعاف وروحنا المستشفى وصلنا وعملوا اللازم ومروة لسه فى غيبوبة تامة والدكتورةة عملت اللازم كله لحد مافاقت وهى بتعيط با انهيار جامد ادولها حقنة مهدأ ونامت والدكتورة الا كانت وقفة اسما دكتورة نسرين شكل رانيا يوسف بالظبط نفس جسمها ووشها صاروووووووخ وحاجة كدا رقيقة فى كلامها ورومانسية اوى فى صوتها مهما احكى حقها مهضوم بردك .

أنا : خير يادكتور
الدكتورة : هى دخلت فى صدمة عصبية شديدة ومعانا لحد 48 ساعة وان شاء*** حالتها هتكون اتحسنت
أنا : يعنى هى دلوقتى يادكتور ملهاش خروج دلوقتى
الدكتورة : زى ماقلت لحضرتك 48 ساعة
أنا : شكرا يادكتور وتعبت حضرتك معايا
ا لدكتورة: ولا اى حاجة ده شغلى
أنا : ياسر انا لازم اسافر المنصورة دلوقتى خلى بالك منها انتى ومنى
ياسر : لا أنا جاى معاك ومش هاسيبك منى كلمى نانسي خليها تيجى تقف معاكى
أنا: هكلمها أنا اتصلت على نانسي

قولتلها روحى لمروة فى المستشفى يانانسي علشان تعبانة مستشفى ****** يلى سلام يانانسي واتصلت على مصطفى
أنا : الو ايوه ياديشا معلشي خليك مع البنات فى المستشفى لحد ما ارجع
مصطفى الديشا: فى ايه يابنى طيب انت فين اجيلك
أنا : بص يادرش روحى مستشفى ***** علشان لو احتاجوا حاجة وانا لما ارجع من المنصورة هكلمك
الديشا: خلاص ماشي تمام يافادى سلام
ياسر : يابنى أنا مش فاهم حاجة فى ايه ومروة مالها وانت مالك فهمنى
أنا : الخمس اتيليهات اتسرقوا فى وقت واحد ومش فاهمين اى حاجة أنا
ياسر : بصدمة انت بتقول ايه يابنى
أنا : زى مابقولك كدا والقماش ألا أنا جايبه اتسرق هو كمان يعنى معنديش اى فتلة بضاعة
ياسر : كل خير متقلقش خير
انا: خير
وصلت المنصورة ودخلت القسم وبصراحة الظابط كان فى انتظارى وقعد يتكلم معايا
الظابط : طبعا حضرتك عايز تسأل ايه الا حصل
أنا : اكيد يافندم
الظابط : جالنا مكالمة تليفون ببلاغ روحنا لقينا الاتيليهن مسروقين وفاضين والا يجننك جينا نفرغ الكاميرات لقيناها مفصولة
أنا وياسر بصينا لبعض باستغراب وقعدت افكر شوية
انا : طيب يافندم ايه العمل دلوقتى
الظابط : انت بتتهم حد أو انت عامل مشاكل مع حد
أنا : لا يافندم أنا ولا بتهم ولا عامل مشاكل مع حد وانا قاعد مع الظابط تليفونى رن من رقم

برايفت استغربت
الظابط : فى ايه
أنا : ده رقم برايفت
الظابط : رد وشغل الاسبيكر
أنا : الو ايوه مين لقيت واحد بيتكلم
البرايفت : ها ها ها ها ها ها تباركلى على ضربة المعلم دى متحاولش تقف فى طريقى تاني علشان دى قرصت ودن مش اكتر المرة الجاية هخلعلك ودنك خالص
أنا : مين حضرتك أنا معرفكش
البرايفت : افتكر كدا لما كنت فى تركيا ايه الا حصل ساعتها هتعرف أنا مين ها ها ها ها ها
انا : الوو الو الو كدا انا عرفت مين
الظابط : مين ده بما انك عرفتوا
أنا : واحد حصلت بينى وبينو مشادة من سبب البضاعة
الظابط : احكى يمكن اقدر اساعدك
أنا : ده واحد كنت رايح اجيب بضاعة وكل ما اختار حاجة يختار زيها وفضل متابعينى مرة فى مرة اتعرفت عليه كان اسمه دانيال هو مصري الجنسية بس عايش فى تركيا اتعرفت عليه وقولت ليه حضرتك متابعينى ليه وكدا
فلاش باك فى تركيا ،،،،،،
أنا: مين حضرتك ومتابعينى وبتختار نفس الموديلات
الشخص : اسمى دانيال مصري بس عايش هنا أنا عارف اسمك وعايش فين وعارف كل حاجة عنك احنا طالبين منك خدمة بسيطة عايزين توصلك حاجة معاك مصر وانت راجع مصر
أنا : حاجة ايه وانا مالى أنا
دانيال : اولا انت وقع عليك الاختيار
ثانيا 50 مليوووون دولار هتوصلهم لجماعتنا هناك علشان محتاجينهم
أنا : جماعة مين وفلوس لسه العنوان غلط ياباشا وياريت تشيل الموضوع ده من دماغك
دانيال : ههههههههه مفيش مشكلة عادى شكرا استاذ فادى سلام
أنا : سلام قال جماعتنا قال
عودة من الفلاش بااااااك ،،،،،
الظابط : دانيال موسي واحد من رجال المافيا الا فى العالم وجماعته هنا فى مصر يبقى فى نصيبة هتحصل
ياسر : أنا عارف دانيال ده وده مش من رجال المافيا ده هو المافيا نفسه
الظابط : حضرتك تعرفه
ياسر : ايوه عارفه ومعنى أنو طلب من فادى كدا يبقى فى ضربة قاضية هتتعمل
أنا : ايه العمل طيب
ياسر : مفيش عمل كدا دانيال قرصك قرصت رفضك لطلبه بعد كدا لو قولت لا هيأذى اقرب ما ليك
الظابط : المهم لازم نعرف مين الجماعة إلا هنا والضربة الا هتحصل

أنا : شكرا يافندم على تعبك واكيد لو حصل اى جديد هبلغ حضرتك خرجنا من عند الظابط ومشينا روحنا للمحلات والبنات والشباب كلهم هناك بصوا ياشباب الا حصل مش زنبكم ليكم راتب كل شهر علشان انتم ملموس زنب لحد ما أحل المشكلة بس عجبتني فكرة انكم بلغتوا الشرطة على طول
الشباب : فى صوت واحد احنا مبلغناش
أنا : ازاى أمال الظابط بيقولى أن حد فيكم قدم البلاغ
شاب اسمه ياسين : ياريس كل الا حصل السرقة دى حصلت بعد الفجر
أنا : عرفت منين
ياسين :
أنا خطيبتى ساكنة فى العمارة وصورة والواقعة كلها طيب
أنا : الفيديو ممكن بعد اذنك
ياسين : اهو ياباشا

أنا : تسلم اتفرجنا على الفيديو أنا السرقة عربيتين جامبو و5 مسلحين ولفين وشهمو5 رجالة تانين بيحملوا الشغل وبعدها بساعة جيه الظابط الا اسمه محمود ده واقف معاهم ومشي
معلشي ياياسين هى صورة لحد كدا
ياسين : اها
أنا: ممكن تندهلها
ياسين : الو ايوه يامنة انزل عايزك
منة :حاضر
وقفنا منتظرين منة واول مانزلت شوفت ملكة جمال قدام عينى شكل هايدى كرم الممثلة بالظبط ومفيش ويمكن احلى منها
أنا : ازيك يامنة
منة : بتبص ليا سين قالها ده صاحب الاتيلية
قالتلى. ازاى حضرتك
أنا : ممكن تحكيلى ايه الا حصل بعد كدا
منة : حضرتك شوفت الفيديو اها وفي حاجة اخر واحد ده جيه بعدها بساعة وكان معاها عربية الشرطة على أساس حد بلغ ومحدش بلغ
أنا : شكرا يامنة شكرا ياياسين متشكر اوى ياشباب وطبعا الرواتب بتاعتكم هتوصلكوا كل اول شهر سلام .
منة دى بقى عود فرنساوى اصلى بزازى مشدودة شدة معلمين كبيرة شوية طيز الا هى مقلوبة كدا لفوق حاجة مرسومة رسم كنت أنا وياسر رغم المشاكل احنا كنا مبحلقين فيها اوى من جمالها وجمال جسمها
ياسر : ايه النظام
أنا : النظام شكلى هرجع لشغل الهاكرز تانى
ياسر : احااااااا انت هاكرز
أنا : اها
ياسر : وناوى على ايه
أنا : ارجع بس اطمن على مروة والبنات وساعتها نشوف الحل
ياسر : ماشس ياعم
أنا : ماشي فى تفكيرى بقى أنا اتحارب ويحصل كدا ياترى يامروة عاملة ايه أنا لازم احسبها صح علشان خاطر الا أنا فيه ده مش طبيعى اكيد الموضوع اكبر علشان ارفض اخد فلوس معايا يعنى كدا اكيد فى حاجة.
ياسر : ايه ياعمنا سرحت فى ايه
أنا : بفكر فى الا حصل
ياسر : سيبها ***** وهتتحل
أنا : ونعمة *****
وصلنا المستشفى وطلعت اطمن على مروة الدكتورة: استاذ فادى الأستاذة مروة فاقت وخرجت
أنا : شكرا يادكتورة
كلمت مروة انتى فين يامارو
مروة : أنا عند الاتيليه
أنا : جايلك روحنا أنا وياسر. وهديتها وفهمتها
مروة: أنا مش زعلانة على البضاعة تغور أنا زعلانة على الناس إلا عيشها هيتقطع
أنا : ومين قالك أنا هسببهم زي ماهما وبرواتب كمان مروة فرحت وحضنيتني
مروة : بحبك اوى
أنا : وانا كمان ب جواموووت فيكى اوى
ياسر : بالمناسبة دى هتيجى تقعدوا عندى فى الفيلا كلكم

مصطفى : معلشي انا مسافر الامارات رايح اخلص شوية شغل بصم نانسى معاكم لحد ما اسافر وارجع
أنا : ماشي ياديشا خلى بالك من نفسك
وطبعا كل ده انا مش عايز أبين لمروة حاجة ومبين ليها خير علشان نفسيتها واتحركنا على فيلا ياسر ووصلنا كلناةومعانا شنط هدومنا
اتفضلوا الفيلا نورت ومن هنا انتهت الجزء التانى أنا عارف أن مفهوش جنس خالص بس الأجزاء الجاية نار 🔥🔥🔥🔥🔥
الجزء التالت :

بعد ما دخلنا الفيلاياسر هنتغدا كلنا مع بعض وطلب دليفري من مطعم بازووووووكا
كلنا وشبعنا وكل واحد فينا دخل أوضته وخت شاور وغيرنا ومروة نامت فى حضنى لبناني يوم نمنا من الارهاق واليوم الشاق ده
مروة : فادى فادى فادى صباح الخير

أنا : صباح النور يامارو وحطيت شفايفى على شفايفها ودخلنا فى بوسة طويلة وبناكل شفايف بعض جامد ولسه هكمل قالتلى نسيت
مروة : عندى ظروف
أنا : خلى الظروف تنفعك اوعى كدا أنا زعلان 😔😔😔
مروة : خلاص بقى مش با ايدى ايه ده بقى
أنا : مش زعلان وحد بردك يزعل من نفسه
مروة : بحبك يافادى بس عايزة اقولك حاجة نبتدى من جديد اكن لسه معملناش حاجة هو أنا اضايقتى ودخلت فى صدمة بس نبتدى من الاول اعتبرها ياسيدى بنفكر نفتح مشروع جديد وانا معايا فلوس فى البنك تخلينى افتح من جديد واحدة واحدة نكبر المشروع تانى
أنا :مروة تفتح تانى عادى بس انا مش هسكت غير لما اجبلك حقك وقوعك فى الارض والصدمة الا كانت عندك دى تمنها غالى اوى ولا كنوز الدنيا تكفينى ويلى اوعى لما انزل اقعد تحت اتفرج على التلفزيون هتقومى معايا
مروة : لا أنا هنام شوية
أنا : ماشي ياقلبى أنا خارج من باب الاوضة وماشي فى الممر بتاع الاوض لقيت نانسي واقفة يتجسس على ياسر ومنى وبتلعب فى كسها وبزها انسحبت براحة وقفت وراها وقمت حاطط ايدى على بزها التانى بتعملى ايه يانانسي
نانسي : يالهوى ايه يافادى خضيتنى حد يعمل كدا بردك
أنا : لا مينفعش حد يعمل كدا أنا المفروض اعمل كدا وحطيط شفايفى على شفايفها وهى مقاومتش وفضلنا نبوس فى بعض وبنقطع فى شفايف بعض وانا ببوسها قلعتها البلوزة الا لبساها ونزلت حمالة الصدر بتاعت السنتيانة بتاعته وبقيت اقفش فى بزها اليمين وانا ببوسها من شفايفها وهى مستمتعة والبت كانت خبرة ممتعانى لفيتها وخليت ضهرها ليا وبقيت ابوس فى رقبتها وأمسك بزازها الاتنين وهى بطلع صوت كله شهوة اها اها اها اها اها اها اها يالهوى يافادى لمستك كلها حنان وممتعة فضلت أبوس فى رقبتها ونزلت ايدى على كسها بدعك فيه وعسلهها فى ايدى وحطيت ايدى التانية على بزها بقيت امص فى رقبتها ونزلت وقلعتها ملط ودخلنا على منى وياسر اول ماشافونا منى قامت تبوس فى نانسي وتعض فى شفايفها جامد ونزلت واحدة واحدة تمص فى صدرها وانا موطى بلحس فى طيز نانسى وقام ياسر بيرضع فى بزاز نانسي بقيت ادخل صابع والتانى والتالت فى طيز نانسي مع اللحس فى طيز وقمت خليت منى تمص زبى شوية وقمت مدخلوا فى طيز نانسي وياسر دخل زبو فى كس نانسي بتصوت من الشهوة اها اها اهاااااااااا براحة ياخربيتكم بموت اهاااااا براحة اهااااا دخلوا كمان اوووووووى احساس جميل زبين فى وقت واحد اهاةاها متعة حلوة اوى اوى اوى
وانا ياسر قعدنا تقريبا ربع ساعة ننيك فيها ومنى قاعدة على السرير فشخها رجليها بتدعك فى كسها اوى وبتعض فى شفايفها وبعد ربع ساعة من النيك فى نانسي كنا هنجيب خلينا الاتنين يحطوا شفايفهم فى شفايف بعض ونزلنا السائل المنوى على وشهم وفضلوا يلحسوا وشوش بعض ودخلنا فى بوسة جماعية ودخلنا تحت الدش وقعدنا أنا وياسر ننيك فى منى لحد ماجبنا تانى فى كسها وطيزها وبعديها خدنا الشاور ونزلنا نتفرج على التلفزيون وبعد مرووووور سااااعة واحنا بتتفرج على التلفزيون
صحيت القمر بتاعى مروة ونزلت سلمت علينا وهى بتسلم علينا ياسر شدها فى حجره وقعد يبوس فى شفايفها جامد وبعض فى شفتها ومروة اندمجت معاها وقالتلوو بعد البوسة الطويلة عندى ظروف ومش هينفع وقالها مين قالك ان هلمس ده ومسك كسها قالها أنا عايز ادوق الشفايف دى وقعدوا يبوسوا فى بعض ويقفش فى صدرها وطيزها وهى مستمتعة واول مرة احس بغيرة وبنفس الوقت جسمى مولع نار من الشهوة والمتعة الا أنا شايفها وبعد البوسة دى وخلصوا مروة جيت جنبى قولت ليها ايه عجبك البوسة قالتلى اوى .
واحنا قاعدين جاتلى رسالة من مجهول وبعتلى عرفت مين سرقك ولا لسه على العموم مدورش وراها علشان مش سايب وراها أى أثر خالص
رنيت على الرقم لقيته مقفول .
بعد مرور أسبوع من حوار السرقة😔
نزلت اول محل فتحتو مروة ونزلت فتحته واتفقت مع المصانع توردلى بضاعة لحد مانقف على رجلينا وجبنا بضاعة احلى من المرة الا قاتت وعملنا افتتاح كسر الدنيا وقولت لمروة انزل انتى اقفي فيه اول يوم ورجعى زكرياتك

وكدا انتهينا من الجزء الثالث شكرا
بانتظار الباقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%