NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد اشرف1

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
💍التهديد بالوحدة للبنات اللي اتأخرت في الجواز من وجهة نظر المجتمع من أسوأ الحاجات اللي بتواجه البنات
طول الوقت معظم اللي حواليهم بيخوفوهم بأنهم هيكبروا لوحدهم، وهيمرضوا ومش هيلاقوا حد جنبهم، ده غير ان الوحدة هتخلي نفسيتهم وحشة جدا!💔

🍁ومهما كانت البنت ناجحة وشاطرة، ومهتمة بنفسها وصحتها، وعندها صحاب، وحياة، لازم يحسسوها إن كل ده ملوش لازمة طالما متجوزتش ومخلفتش،فيه ستات أهم حاجة عندها الجواز والخلفة حتى لو هي عارفة ان الجوازة باينة من الأول انها مش هتنجح،

🍁 وكل ما ترفض حد لأنه مش مناسب أو مش قادرة تقبله تسمع جملة، بطلي تتنمردي واحمدي ****، اتجوزي وخلفي وابقي اتطلقي

🍁وكأن الطلاق ده حاجة سهلة، وكأن الطفل ده عادي يتحكم عليه من قبل ما ييجي ان باباه ومامته يطلقوا، وكأن تربية *** بدون أب حاجة سهلة،وكأن الطفل ده مش مهم نفسيته ولا سعادته المهم يونس مامته لما تكبر

💍فيه ستات كتير اتجوزت وخلفت وكبرت لوحدها، سواء جوزها اتوفى، أو اتطلقت، أو عيالها سافروا وعاشوا برا، أو مخلفتش أصلا، أو عيالها طلعوا جاحدين،أو جوزها ملوش دور في حياتها أصلا، وحاسة بوحدة وهو معاها

✨️مفيش ضمان لحاجة في الدنيا، بس احنا بناخد بالأسباب ،والأسباب بتقول تتجوزي حد مناسب وقابلاه عشان يكون ونس حقيقي ويشاركك حياتك بجد

✨️بطلوا تشوهوا حياة البنات في عنيهم، سيبوهم يشغلوا حياتهم وينجحوا ويطوروا ويحلموا، لحد ما يقابلوا اللي يناسبهم، ويكونوا مقتنعين بيه، كفاية ضغط عليهم يخليهم يتجوزوا جوازات مش مناسبة ليهم، ويعيشوا في تعاسة ونفسيتهم تتعب

💍اتجوزي لما تقابلي اللي يناسبك، اللي شبهك، اتجوزي صح عشان الجواز يكون فعلا ونس ومشاركة

✨️سن الجواز زاد في البنات والشباب كمان،وشباب كتير عايزين واحدة ناضجة وناجحة وواعية

كلام حضرتك لمس نقطة مظلمة جوايا لكن احيك على كلامك المميز وشخصك الكريم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و محمد اشرف1
كلام حضرتك لمس نقطة مظلمة جوايا لكن احيك على كلامك المميز وشخصك الكريم
اتمنى يكون فيها تطور للاحسن واتمناليك الخير ديما
ويارب اكون ضيف خفيف وميكونش كلامي سببليك اي إزعاج أو زعل

بالعكس مفيش اى ازعاج انا سعيدة ان لسة فى اشخاص بتفكر كدة وبتنشر اراءها للجميع

• حبيته
التفاعلات: محمد اشرف1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالعكس مفيش اى ازعاج انا سعيدة ان لسة فى اشخاص بتفكر كدة وبتنشر اراءها للجميع
في هنا عقول راقيه في التفكير ونضيفه في التعامل
وانا شايف انو واجب علينا أن احنا نفهم ونوعي الشباب الصغير حتى لو مش هيبقى في تفاعل في الموضوع والريتش يعلا وكدا كل دا مش فارق معيا أنا شخصيا بس كل الي يفرق أن المعلومه توصل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%