NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أول مرة انام مع حد مكانتش كويسة

Damian

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
الموضوع سايكولوجيكال شوية، بس انا من زمان بكرة السكس عموما، ممكن اشوفه أو اتخيل ناس بتعمله بس اني ادخل نفسي في الموضوع مش فكرة مستساغة على دماغي من زمان

فا اول مرة الموضوع حصل، او بمعنى اصح اتطلب مني انا فعلا مكنتش عايز اعمله، بس مع الألحاح المستمر وافقت وكرهت نفسي بعدها لأني نوعا ما حسيت أن تم انتهاكي بشكل أو بأخر، هي حاجة بتاعة نسوان نيك انها تتقال لأن مفيش راجل بيُنتهك أو بيتاخد منه حاجة غصب عنه أو على الأقل ده اللي بقوله لنفسي، بس فكرة اني اسامح نفسي على ده بقت سهلة شوية مع الوقت

مفيش اي عبرة هنا لو كنت مستنيها، انا بس حبيت ارغي.

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى
الموضوع سايكولوجيكال شوية، بس انا من زمان بكرة السكس عموما، ممكن اشوفه أو اتخيل ناس بتعمله بس اني ادخل نفسي في الموضوع مش فكرة مستساغة على دماغي من زمان

فا اول مرة الموضوع حصل، او بمعنى اصح اتطلب مني انا فعلا مكنتش عايز اعمله، بس مع الألحاح المستمر وافقت وكرهت نفسي بعدها لأني نوعا ما حسيت أن تم انتهاكي بشكل أو بأخر، هي حاجة بتاعة نسوان نيك انها تتقال لأن مفيش راجل بيُنتهك أو بيتاخد منه حاجة غصب عنه أو على الأقل ده اللي بقوله لنفسي، بس فكرة اني اسامح نفسي على ده بقت سهلة شوية مع الوقت

انت عملته وخلاص
مش هقدر اتكلم وانصحك على حاجه حصلت
بس اقدر اقولك ده مهما حد الح عليك او عاوزك تعمل حاجه انت مش عاوز تعملها وحاسس ان ضميرك هايأنبك بالطريقه دي
ارفضها رفض قاطع حتي لو فيها خسارة الشخص نفسه
مش تيجي على نفسك عشان حد تاني عشان عاوز ده وتخسر انت نفسك طظ فيه
الأهم انك تكون راضي وبس عن قرارك ومش تكون ندمان عليه زي دلوقت

• أتفق
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
انت عملته وخلاص
بس اقدر اقولك ده مهما حد الح عليك او عاوزك تعمل حاجه انت مش عاوز تعملها وحاسس ان ضميرك هايأنبك بالطريقه دي
مهو ده كان الدرس المستفاد في الاخر

• عجبني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨

انت عملته وخلاص
اللى يقدرك وبيحبك بجد عمره ما يفرض حاجه عليك حط دي فى دماغك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

يعني انتا اصلا مبتحبش الجنس عموما ولا عايز تجربوا صح كدا؟

مهو ده كان الدرس المستفاد في الاخر
المهم انك استفدت من الدرس ومش تقع فيه تاني
لأن فى ناس مستغله لده

اللى يقدرك وبيحبك بجد عمره ما يفرض حاجه عليك حط دي فى دماغك
ايوه مهي مكانتش بتحبني اصلا ده جزء من الموضوع

• عجبني
ايوه مهي مكانتش بتحبني اصلا ده جزء من الموضوع
ممكن اسألك هو الشخص قريب منك اوي (( مش قصد حبيب )) قصدي صديقه قريب !؟

ممكن اسألك هو الشخص قريب منك اوي (( مش قصد حبيب )) قصدي صديقه قريب !؟
كانت، بعد الموضوع تقريبا مبقتش اقدر ابص في وشها او اسمعها بتضحك من غير ما احس أن العالم كلة بقا ضيق وبضان، وطلبت منها منتكلمش تاني

ازاي الموضوع دا المفروض تكون حتى بتنجذب جنسيا ولو بسيط حتى لاي نوع
قعدت فترة فاكر اني مثلي بسبب الموضوع ده، بس طلعت demisexual في الاخر، اقدر انام مع بنت عادي بس لو بحبها، وانا مكنتش بحب الشخصية دي وهي كانت عارفة ده كويس اصلا، بس كانت مازالت عايزاني

كانت، بعد الموضوع تقريبا مبقتش اقدر ابص في وشها او اسمعها بتضحك من غير ما احس أن العالم كلة بقا ضيق وبضان، وطلبت منها منتكلمش تاني
هي اللى طلبت انك تنام معاها وانت كنت رافض وهي كانت بتلح على ده

• عجبني
قعدت فترة فاكر اني مثلي بسبب الموضوع ده، بس طلعت demisexual في الاخر، اقدر انام مع بنت عادي بس لو بحبها، وانا مكنتش بحب الشخصية دي وهي كانت عارفة ده كويس اصلا، بس كانت مازالت عايزاني
اها كده فهمت

نكت من الطيز ولا الكس
طب يعني ايه لازمة كسم السؤال ده؟ يعني لو من الطيز هتسألني لو كنت لابس كوندوم ولا لا يعني؟

طب يعني ايه لازمة كسم السؤال ده؟ يعني لو من الطيز هتسألني لو كنت لابس كوندوم ولا لا يعني؟
لأنك اول مره تنيك
واكيد هاتحس بأم القرف من الطيز وهاتكره اليوم اللى نكتها فيه

لأنك اول مره تنيك
واكيد هاتحس بأم القرف من الطيز وهاتكره اليوم اللى نكتها فيه
كده او كده كرهته يعني كسم الضحك

• عجبني
كده او كده كرهته يعني كسم الضحك
انت اه كرهته
بس ذكري العلاقه دي هاتفضل فى دماغك طول الوقت

المواضيع المشابهة

عودة