NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

...💔؟
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف بس حبيت اخد رأيكم في الموضوع ده انا شايف موضوع قذر بصراحه يعني
اي حوار نادي الرجال السري او نادي النساء السري ده سواء للبنت او الراجل اي الفايده لما الراجل يبقي عامل جروب مثلا وفي رجاله كتير وينزل صوره البنت الي ماشي معاها يسأل عنها هل دي رجوله مثلا والكلام للبنت برضه هو موضوع مقرف وتخطي الحدود بصراحه انا شايف من رأي ان الناس دي لازم تتعاقب بجد
وانتوا اي رأيكم في الموضوع ده؟!

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, S̲A̲R̲A̲H̲, AlSáíf و 3 آخرين
هو مش كانت بنات عامله الحوار ده من فتره و خلص؟
الرجاله كمان😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch، نفسي انيك اختي في طيزها و T i to
هو مش كانت بنات عامله الحوار ده من فتره و خلص؟
الرجاله كمان😂
للاسف طلع تاني ومنتشر 🙂
نفسي اعرف اي الفايده من الحوار المقرف ده😂🤦

اول مره احس اني عاوزه ابقي عنصريه 🌚
الموضوع مقرف و قله ثقه و نقص من الاتنين
بس رجاله غلطتها اكبر🌚

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبود السودانى و T i to
بس رجاله غلطتها اكبر🌚
مش عنصريه انتي صح 🙂

مش عنصريه انتي صح 🙂
لا انا عنصريه بس علي ناس معينه🌚
بس عامه انا بهزر يعني الغلط واحد علي الاتنين و فعلا حاجه زي كده غير مقبوله بالمره لو مش واثق في الطرف تاني ارتبط بيه علي اساس ايه

لا انا عنصريه بس علي ناس معينه🌚
بس عامه انا بهزر يعني الغلط واحد علي الاتنين و فعلا حاجه زي كده غير مقبوله بالمره لو مش واثق في الطرف تاني ارتبط بيه علي اساس ايه
مممم بصي ياسمين انا هقولك علي حاجه هما الاثنين غلط اه بس مهما كان بيرجع علي الراجل اكبر وفي اسباب كتير ممكن واحد من دول يقول كلمه وحشه علي البنت وتطلع عليها سمعه وغير كده في اشكال وسخه ممكن ياخدو الصور الي تتبعت ويتعدل عليها ب AI اظن انتي فهماني🙂

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony و Yasmin55
اي حوار نادي الرجال السري او نادي النساء السري ده سواء للبنت او الراجل اي الفايده لما الراجل يبقي عامل جروب مثلا وفي رجاله كتير وينزل صوره البنت الي ماشي معاها يسأل عنها هل دي رجوله مثلا والكلام للبنت برضه هو موضوع مقرف وتخطي الحدود بصراحه انا شايف من رأي ان الناس دي لازم تتعاقب بجد
عن نفسي شايف ان دا نقص من البنات انها تشرد للواد في جروب ممكن يكون فيه حد من قرايبه و ممكن كمان اللي في الجروب يمسكوه تنمر لحد ما يجيبو منه عيال
بالنسبة للولد اللي يبعت صورة حبيبته لولاد يبقا معلش في الكلمة رافع الاريال أو ماسك الفوطة 🙂

• أتفق
التفاعلات: T i to
عن نفسي شايف ان دا نقص من البنات انها تشرد للواد في جروب ممكن يكون فيه حد من قرايبه و ممكن كمان اللي في الجروب يمسكوه تنمر لحد ما يجيبو منه عيال
بالنسبة للولد اللي يبعت صورة حبيبته لولاد يبقا معلش في الكلمة رافع الاريال أو ماسك الفوطة 🙂
لخصت الموضوع بجد🚶

مممم بصي ياسمين انا هقولك علي حاجه هما الاثنين غلط اه بس مهما كان بيرجع علي الراجل اكبر وفي اسباب كتير ممكن واحد من دول يقول كلمه وحشه علي البنت وتطلع عليها سمعه وغير كده في اشكال وسخه ممكن ياخدو الصور الي تتبعت ويتعدل عليها ب AI اظن انتي فهماني🙂
كله قرف و غلط

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: Yasmin55
حاجة زي الخرة للاتنين و الي بيعمل كدة مشافش ريحة التربية ولا الزوق ولا اي حاجه سواء رجالة او ستات

• أتفق
حاجة زي الخرة للاتنين و الي بيعمل كدة مشافش ريحة التربية ولا الزوق ولا اي حاجه سواء رجالة او ستات
اتفق معاك ياكينج

• أتفق
التفاعلات: The King👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس رجاله غلطتها اكبر🌚
مش عنصرية لان صور الولد تنزل عادي هو مش محجب يعني و نزل بشعروا لكن ان الولد يبقى مرتبط ببنت و ينزل صورها انت كدا داخل على مرحلة الدياثة مش واثق فيها سيبها و ادي اخرت العيال لما ترتبط عمتا

• أتفق
الفضى بيعمل اكتر من كدا

• عجبني
كلامك صح بجد

• عجبني
اتكلمت عنوا قبل كده وقالت انوا كده كده سوء ده اوده هيتقفلوا وجروبين دول وضحولك اني مصر فيها شراميط وانجاس وخولات كتير اوي ده في كذا جروب اتعمل بعديهما او بيتعملوا دلوقتي عادي

• أتفق
الغلط على الاتنين كبير ودا يتحط تحت بند عدم الثقه وعدك الثقه يعنى شك وشك يعنى البيت باظ خلاص طالما دخل الشك مشكل زائد كمان بالنسبه ليكى انتى كا أنثى اى المفيد من انك تنزلي صورة حبيبك او خطيبك او جوزك على الجروب كدا انتى يعنى اللى فهمانه ومفيش منك اتنين اعتقد دا كدا عدم ثقتك فيه وخدى عندك بقا اى كلمه هتتقال دا هياثر عليكى وعلى حياتك سواء الكلام ده صح او غلط طب والكلام ده اللى اتقال عليه اى اللى يخليكى تصدقيهم وتكذب حبيبك وجوزك دى اسمها عدم ثقه مش فيه لا فى نفسك انتى مش واثقه فى نفسك وزيك زى الراجل ترفعى اريل وقرون
للراجل بقا البيه اللى رافعو على الآخر وبينزل صور حبيبتو او مراتو او خطيبتو انت كدا شبح ومفيش منك اتنين يامغفل تطلع اهل بيتك وتخل ناس يتغزلون فيها امت كدا مغفل يا مغفل وطالما انت مش واثق فيها ارتبط بيها ليه غلتطها انها واثقة فيك وادتك كل الأمان دى اخرتها يامغفل بيه اخرتها انك بتفضح اهل بيتك وانت اى عرفك أن الملام اللى بيتقال عليها دا صح اذا كان انت مش واثق فى نفسك
خلاصة الكلام الموضوع ده يبنى لعدم ثقتهم فى نفسهم وليس ثقتهم فى اللى مرتبطين بيه الموضوع بحد مقرف

• عجبني
التفاعلات: T i to و البرنس احمد
مش عنصرية لان صور الولد تنزل عادي هو مش محجب يعني و نزل بشعروا لكن ان الولد يبقى مرتبط ببنت و ينزل صورها انت كدا داخل على مرحلة الدياثة مش واثق فيها سيبها و ادي اخرت العيال لما ترتبط عمتا
انا بتريق 🤦🏻‍♀️
بس لو هنتكلم جد الفعلين غلط مينفعش الطرفين يكونوا بيعملوا نفس الفعل و اقول علي واحد عادي و التاني حرام ،زي ما انا برفض ان العكس يتعمل مع الستات
الفعلين غلط و بيدلوا علي النقص و عدم ثقه و خلل في علاقتهم اصلا
بعيدا عن العواقب بتاعه الفعل ما لو بنت طلعت وحشه هتقول عادي ما هي تستاهل ؟ طب لو هي كويسه؟ نفس الكلام يطبق علي الراجل ما هو ممكن يكون كويس و ممكن يكون وحش فا نرفض الفعل كله يكون احسن للمصلحه العامة
ديه قناعتي الشخصيه عامة

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%