NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه إطلاااق الريح ... إيييه (خاص بمسابقة نسوانجى عرب ايدول)

ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ

نسوانجى بريمو
نمبر وان متحرر
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
20231220-091315-1

بيقولك بقا إنه (قد يعتبر بعض الأشخاص إطلاق الريح أمام شريكهم علامة على الراحة والثقة ، وقد يجدها الآخرون وقحة أو مثيرة للاشمئزاز أو غير محترمة)

أسف علي التأخير🙏🏻
مؤخرا كنت عايز اتكلم عن الموضوع ده لاني بصراحه بشوفه موضوع مهم جدا ونادر اما تلاقي حد اتكلم عنه ، وبصراحه مش بشوفه موضوع مضحك او مقرف((إلا لو الشخص اللي قدامك شخص مقرف بيتعمد يعمل كدا قدامك)) ، زي ما (السينما المصرية أو الدراما او الثقافة او العادات والتقاليد) بتقول ، لانه شئ طبيعي في كل الكائنات الحيه ،
والمشكلة الاكبر ان بيحصل مشاكل كبيره بسبب الموضوع ده وبسبب الكبرياء وفكرة إدعاء المثاليه مع بعض الأشخاص مع ان نفس الأشخاص دول بيعملو الحاجه الطبيعيه دي عادي جدا ، وممكن ينفصل عن شخص بيحبه لمجرد ان هوا عمل كدا مع ان دا شئ طبيعي ومفيش حاجه تدعو للاحراج ، وطبعا انا مش قصدي ان الموضوع يفتح على البحري كل حاجه لازم تبقي نسبه وتناسب ولازم يبقي فيه حدود ، وطبعا مش هوضح الحدود دي لان الناس الطبيعية عارفاها ، زي مثلا (انك ماينفعش تعمل كدا علي الاكل وهيا بردو نفس الكلام لان ساعتها بسسس بتبقي كدا اتحولت من حاجه طبيعيه لحاجه مقرفه و ... إلخ) لأن دي بديهيات وبردو مينفعش نقفل على نفسينا اوي ، هيا حبيبتك يعني وانتا حبيبها ايزييي مينفعش يبقي بينكم الحواجز دي ، انتا لو تعبت او حصلك حاجه هيا اللي هتهتم بيك والعكس صحيح ، وممكن يوصل الموضوع ان هيا تحميك او انتا اللي تحميها لان هوا دا الحب ببساطه ((الاهتمام والرعاية والاعتناء)) ،
فعشان كدا لازم كل واحد يعرف ان البنت اللي بيحبها مش ملاك نازل من السما لاء هيا بشر زيها زيك ولازم هيا كمان تعرف ان انتا مش ملاك انتا بشر زيك زيها ،
وشكرا لكم🤍

أراء بعض الأشخاص اللي بتفق معاها 😌🤝🏻​

Screenshot-2023-12-23-15-49-37-82 Screenshot-2023-12-23-15-55-58-70 Screenshot-2023-12-23-16-02-35-63
Funny

Screenshot-2023-12-23-16-01-38-76 Screenshot-2023-12-23-16-03-16-70

شاركني برأيك وبتجربتك ⬇️⬇️⬇️

• عجبني
التفاعلات: نتاوى مشطلة و سلطان غلبان
همممم مثير للاهتمام

• أتفق
التفاعلات: ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ
20231220-091315-1

بيقولك بقا إنه (قد يعتبر بعض الأشخاص إطلاق الريح أمام شريكهم علامة على الراحة والثقة ، وقد يجدها الآخرون وقحة أو مثيرة للاشمئزاز أو غير محترمة)

أسف علي التأخير🙏🏻
مؤخرا كنت عايز اتكلم عن الموضوع ده لاني بصراحه بشوفه موضوع مهم جدا ونادر اما تلاقي حد اتكلم عنه ، وبصراحه مش بشوفه موضوع مضحك او مقرف((إلا لو الشخص اللي قدامك شخص مقرف بيتعمد يعمل كدا قدامك)) ، زي ما (السينما المصرية أو الدراما او الثقافة او العادات والتقاليد) بتقول ، لانه شئ طبيعي في كل الكائنات الحيه ،
والمشكلة الاكبر ان بيحصل مشاكل كبيره بسبب الموضوع ده وبسبب الكبرياء وفكرة إدعاء المثاليه مع بعض الأشخاص مع ان نفس الأشخاص دول بيعملو الحاجه الطبيعيه دي عادي جدا ، وممكن ينفصل عن شخص بيحبه لمجرد ان هوا عمل كدا مع ان دا شئ طبيعي ومفيش حاجه تدعو للاحراج ، وطبعا انا مش قصدي ان الموضوع يفتح على البحري كل حاجه لازم تبقي نسبه وتناسب ولازم يبقي فيه حدود ، وطبعا مش هوضح الحدود دي لان الناس الطبيعية عارفاها ، زي مثلا (انك ماينفعش تعمل كدا علي الاكل وهيا بردو نفس الكلام لان ساعتها بسسس بتبقي كدا اتحولت من حاجه طبيعيه لحاجه مقرفه و ... إلخ) لأن دي بديهيات وبردو مينفعش نقفل على نفسينا اوي ، هيا حبيبتك يعني وانتا حبيبها ايزييي مينفعش يبقي بينكم الحواجز دي ، انتا لو تعبت او حصلك حاجه هيا اللي هتهتم بيك والعكس صحيح ، وممكن يوصل الموضوع ان هيا تحميك او انتا اللي تحميها لان هوا دا الحب ببساطه ((الاهتمام والرعاية والاعتناء)) ،
فعشان كدا لازم كل واحد يعرف ان البنت اللي بيحبها مش ملاك نازل من السما لاء هيا بشر زيها زيك ولازم هيا كمان تعرف ان انتا مش ملاك انتا بشر زيك زيها ،
وشكرا لكم🤍

Screenshot-2023-12-23-15-49-37-82 Screenshot-2023-12-23-15-55-58-70 Screenshot-2023-12-23-16-02-35-63
Funny

مش عارف ارد ب ايه الصراحة.... لان كدا العلاقة بين الشريكين هتكون قائمة على مدى جودة للكولون 🤷‍♂️🤷‍♂️🙏

• بيضحكني
  • طب!
التفاعلات: ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ و LADY MONA
1702670421267

• بيضحكني
  • هممم
التفاعلات: ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ، سلطان غلبان و CESAR
هل تتحدث عن إطلاق الريح بشكل عام ام مع الشركاء؟

• ايه ده
هل تتحدث عن إطلاق الريح بشكل عام ام مع الشركاء؟
ف كلا الحالتين.... خراااب.... و لو بيتكلم عن إطلاق الريح مع الشريك...زي ما قولت.... علاقة أساسها القاولون 🤷‍♂️😅

يعني لو جت ف مرة و هما قاعدين و مفيش ريح طلع من واحد فيهم.... التاني هيزعل

• بيضحكني
التفاعلات: BuShRa و ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ
ف كلا الحالتين.... خراااب.... و لو بيتكلم عن إطلاق الريح مع الشريك...زي ما قولت.... علاقة أساسها القاولون 🤷‍♂️😅

😂😂 روبرت قالها قبلك

😂اكيد في بعض الأسر في الطبقات الأولية
إطلاق الريح عبارة عن الراحة زي ما بيقول البعض يعني بين الحبايب مفيش زعنطة

تقريبا 😂😂سوري لو المثل غلط
المهم يعني طلام مع حبيبتك فمينفعش تتجمل شيل بقي البرستيچ والكلام ده أكن الشخص ده جزء من حياتك فخليك علي طبيعتك

😂للدرجة زي ما انت قولت لو ما اطلقش الريح في وجودها وفضل الذهاب هتزعل معني كدا أننا مش حبايب

• بيضحكني
مش عارف ارد ب ايه الصراحة.... لان كدا العلاقة بين الشريكين هتكون قائمة على مدى جودة للكولون 🤷‍♂️🤷‍♂️🙏
المفرود ترد برأيك او تجربتك
وعل فكره مش هاهاهاهاها خالث🥺
واسمه قولون😁😁😁

يسطا اهدي مينفعش كده يعم 😂

حقيقي الموضوع مهم اصلا وانا شوفت السؤال ده اكتر من مره ع السوشيال ميديا
وبين وبين نفسي مكنتش بلاقي اجاابه محدده

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا اهدي مينفعش كده يعم 😂

حقيقي الموضوع مهم اصلا وانا شوفت السؤال ده اكتر من مره ع السوشيال ميديا
وبين وبين نفسي مكنتش بلاقي اجاابه محدده
😂😂كنت ايه يا احمد؟

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
اقرأي الموضوع كامل وهتفهمي 🙂
😂أنا حفظت الموضوع

حضرتك في الصور وفي رايك الجميل كل الاحترام يعني عن الشركاء

لكن جيت كده جبت حته الأكل والكلام ده فحصل عندي جلتش في المطلوب يعني

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA

ليه خرااااب 😅😅😅
للاسف انت مفهمتش الموضوع لانك مقرأتوش حلو او ممكن تكون مقرأتوش كله او ممكن تكون قرأته بسس مش عايز تفهمه
حاول تاني
Give it a nother go

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
المفرود ترد برأيك او تجربتك
وعل فكره مش هاهاهاهاها خالث🥺
واسمه قولون😁😁😁
مش قصدي ضحكة ها ها ها ها.... لا خالص....

دا رأيي... بالتوفيق

ليه خرااااب 😅😅😅
للاسف انت مفهمتش الموضوع لانك مقرأتوش حلو او ممكن تكون مقرأتوش كله او ممكن تكون قرأته بسس مش عايز تفهمه
حاول تاني
Give it a nother go
يا عم الموضوع اصلا ريحته مش لطيفة ها ها ها...

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: CESAR
20231220-091315-1

أسف علي التأخير🙏🏻
وشكرا لكم🤍

Funny

هههههههههههه مش اوسع من الخلاء
اقصد يعنى لو كتمتها هتتسبب لك بامراض طبعا لان الموضوع حساس تيت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%