NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت صح وغير كده الارتباط ده حوار فاضي😂😂
الارتباط دا ما هو الا وسيله اني اجيب البت اللي عاجباني وانام معاها بس انا مش عارف اوصلها ف اجيبها ف سكة حب واغرقها اهتمام ومشاعر مزيفه وهي غصب عنها هتحبني وتثق فيا لاني اديتها المشاعر والاهتمام اللي محرومه منهم و اقعد بقا اقولها ع جوازنا وبيتنا وعيالنا وكدا و واحده واحده اجيب الكلام ف سكة جنس بقا و الموضوع يبدأ ب مسكة ايد وبعدين بوسه وبعدين تقفيشه ف هي تمانع ف انت تهددها انك هتبعد عنها بعد ما اتعلقت بيك ف توافق خلاص وتثق فيك وحاجه تجر حاجه لحد ما ياخد غرضه ويقضي شهوته وبعدين يسيبها ويقولها مليش دعوه مش عايز اكمل ويسلام بقا لو فتحها ولا حملت منه تبقى هي بتذل نفسها ليه عشان يتجوزها وهو يقولها محدش ضربك ع ايدك وقابلني لو عرفت تاخد معاه حق ولا باطل وطبعا نهاية الموضع معظمها بتبقا نهايتين محتومتين ي اما الانتحار ي اما الفضيحه واهلها يفشخوها ضرب واهانه ف برضو تقوم وتلجأ للانتحار ف نصيحه لوجه اللله مترخصيش نفسك يبنت الناس وتقربي من حد زي دا عشان محدش هيندم غيرك هو لو عايزك مفيش حاجه تمنعه انه يتقدملك هيقولك مش جاهز وكدا عادي جدا يقدر يجيب ابوه وامه ويقعد مع ابوكي ويبقا ع الاقل خالص فيه كلام عليكي ويدي لابوكي كلمه انه هيجهز نفسه ويخطبك او يكتب عليكي مترخصيش نفسك يبنت الناس🤍

عارف اني رغاي بس كان نفسي اتكلم ف الموضوع دا من زمان ف جاتلي الفرصه بقا😂

عارف اني رغاي بس كان نفسي اتكلم ف الموضوع دا من زمان ف جاتلي الفرصه بقا😂
انا مش هقرأ كل ده فلخص😂😂😂

مش عارف بس حبيت اخد رأيكم في الموضوع ده انا شايف موضوع قذر بصراحه يعني
اي حوار نادي الرجال السري او نادي النساء السري ده سواء للبنت او الراجل اي الفايده لما الراجل يبقي عامل جروب مثلا وفي رجاله كتير وينزل صوره البنت الي ماشي معاها يسأل عنها هل دي رجوله مثلا والكلام للبنت برضه هو موضوع مقرف وتخطي الحدود بصراحه انا شايف من رأي ان الناس دي لازم تتعاقب بجد
وانتوا اي رأيكم في الموضوع ده؟!
عبط وهبل فكك

• أتفق
التفاعلات: T i to
  • عجبني
التفاعلات: AlSáíf
نصيحة من دكتور فكك دا حاجة عاوزين يلهوكو فيها دا انا 12 واحدة نزلو صورتي علي الجروب وكلو عرفني وعاوزيني يتفقو عليا بس عيب عليك

• بيضحكني
نصيحة من دكتور فكك دا حاجة عاوزين يلهوكو فيها دا انا 12 واحدة نزلو صورتي علي الجروب وكلو عرفني وعاوزيني يتفقو عليا بس عيب عليك
خليك ناصح ومتربطش نفسك غير بالحلال

• عجبني
مش عارف بس حبيت اخد رأيكم في الموضوع ده انا شايف موضوع قذر بصراحه يعني
اي حوار نادي الرجال السري او نادي النساء السري ده سواء للبنت او الراجل اي الفايده لما الراجل يبقي عامل جروب مثلا وفي رجاله كتير وينزل صوره البنت الي ماشي معاها يسأل عنها هل دي رجوله مثلا والكلام للبنت برضه هو موضوع مقرف وتخطي الحدود بصراحه انا شايف من رأي ان الناس دي لازم تتعاقب بجد
وانتوا اي رأيكم في الموضوع ده؟!
دي قله ثقه وانا بالنسبالي قبل معمل كدا هحط نفسي مكانها اكيد لو عرفت انها عملت كدا مش هكمل معاها دقيقه

• أتفق
دي قله ثقه وانا بالنسبالي قبل معمل كدا هحط نفسي مكانها اكيد لو عرفت انها عملت كدا مش هكمل معاها دقيقه
كلامك صح يا صديقي

• حبيته
التفاعلات: J U B A
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة