NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohammed 50

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
13 يناير 2022
المشاركات
267
مستوى التفاعل
52
نقاط
627
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
البارت الـ 1
#روايهالملاكالصغير🧡

نزلت من التاكسي وهي لابسه نظاره و هوت شورت و بلوزه واسعه من فوقه وكانت رافعه شعرها كعكه لفوق فضلت واقفه لحد ما جي الراجل اللي معا مفتاح شقتها الجديده اللي هتسكن فيها من بعد ما رجعت من امريكا

الراجل بابتسامه .. يا welcome العماره نورت

هي بابتسامه رغم التعب .. thanks يا

الراجل .. عبده يا هانم خدامك عبده

هي .. شكرا يا عم عبده

عبده بابتسامه .. شكلك بتتكلمي عربي احسن مني

هي بابتسامه .. طبعا يا عم عبده هو عشان عايشه برا هنسا لغتي الام

عبده .. و**** متاخذنيش بس اللي بشوفه غير كدا يا هانم

هي بابتسامه .. مش كل الناس زي بعض وانا حبه اتمسك بلغتي وبعدين ايه هانم دي انا اسمي فيروز

عبده .. عاشت الاسامي يا ست البنات اتفضلي شقتك اهي ولو عوزتي اي حاجه قولي يا عبده بس

فيروز بابتسامه .. شكرا يا عم عبده

دخلت الشقه كانت شقه كبيره و مفروشه وكل حاجه فيها زي الفل راحت سابت الشنطه بتاعتها وراحت فكة شعرها الاصفر وراحت بقت تتفرج علي الشقه و تتعرف عليها لحد ما وصلت ل عند البلكونه وكانت زي ما هي بتحب كبيره و كلها زرع كل حاجه كانت زي ما هي اختارتها حتي الفرش مفروش زي ما هي عوزه راحت داخله علي الحمام و بقت تاخد شور و مشغله موسيقي زي العادي بتاعها

عند بطلنا كان واقف في البلكونه بيشرب السيجاره بتاعته وهو واقف لابس شورت لفت نظره خيال في البلكونه اللي جنبه بس ملحقش يدقق فيه بسبب الصوت اللي جي من وراه

هي .. سفيان

سفيان بانتباه .. ايه يا جيجي

جيجي .. انا همشي عشان اتاخرت علي البيوتي هشوفك بليل تاني

سفيان .. اوكي يا جيجي

جيجي وهي بتبوسه من خده .. سي يو يا سيفو

مشيت جيجي وطبعا سفيان راح وصلها وقبل ما يقفل الباب سمع صوت موسيقى في الشقه اللي جنبه راح عقد حواجبه بستغراب وراح نده علي عبده

عبده .. ايو يا كابتن

سفيان .. ايه الصوت ده يا عبده

عبده .. اصل الشقه اللي قدامك سكنت يا كابتن

سفيان .. اممم ماشي يا عبده روح انت

نزل عبده و فضل سفيان واقف مكانه شويا وبعدين راح داخل وقفل الباب

عند فيروز طالعة من الحمام وهي بتنشف شعرها وراحت لابسه بيجامه ولسه هتنام لقيت الفون بتاعها بيرن فيديو كول

( الحوار مترجم بالعاميه )

المتصل .. بردو عملتي اللي فدماغك و نزلتي مصر يا فيروز

فيروز .. ماما ممكن تهدي شويا انا حبه اتعرف علي بلد بابا و اشوف البلد مش اكتر

الام سيلين .. وانا قولت لا مفيش نزول مصر وحدك

فيروز .. ماما بليز انا لسه وصله وتعبانه وعوزه انام اول ما هصحي هكلامك يلا باااي

وراحت قفله وسط صراخ سيلين راحت فيروز غمضت عيونها وراحت في النوم وبعد أربع ساعات كانت صاحيه كان الوقت ليل راحت قامت وطالعه برا ودخلت المطبخ وعملت ساندوتش و النسكافيه بتاعها وراحت قاعده علي الكرسي في المطبخ وبقت تاكل الساندوتش وراحت ماسكه الماج بتاع النسكافيه وطلعت البلكونه وبقت تشرب وهي واقفه وعيونها علي شكل السماء والقمر

عند سفيان كان لابس بنطلون جينز و قميص وكان طبعا حاطت من البيرفيوم بتاعه وراح لسه هيطلع برا الشقه افتكر أن هو نسي السجائر راح دخل البلكونه لقاها علي الترابيزه راح وطي اخدهم ولسه هيطلع راح شاف واحده واقفه في البلكونه اللي جنبه فضل واقف يبص عليها لحد ما نسي نفسه مفقش غير علي صوت الفون بتاعه راح رد و هو عينه عليها

سفيان .. الو

جيجي .. ايه يا حبيبي مجتش لي السهره هتبداء وانت لسه مجتش

سفيان .. جي يا جيجي

وراح قفل الفون من غير كلام تاني وعيونه عليها وبعد شويا كان نازل من الشقه وركب الموتسكل بتاعه وبقا يسوق بسرعه

عند فيروز خلصت النسكافيه بتاعها وراحت داخله جواء بقت تسمع اغاني وراحت اندمجت مع الاغاني وبقت ترقص عليها وهي بتنط لفوق و شعرها بقا يجي علي وشها وابتسامتها علي وشها

وصل سفيان النادي الليلي و بقا قاعد وسط صحابه و جيجي كانت معاهم طبعا راح اتكلم واحد

زين .. ايه يا دنجوان مش ناوي تغير

سفيان .. ايه عندك مزه ليا وانا معرفش

زين بضحكه .. اصل اول مره تطول مع واحده بشكل ده ايه نقول مبروك

سفيان .. لا ولا مبروك ولا حاجه كل الحكايه أن لسه مجتش اللي تخطفني

زين بضحكه .. مش ممكن بقا كابتن سفيان اللي موقع بنات الجيم في هواء ممكن يقع في يوم و يلاقي واحده تلمه

سفيان .. ايه تلمه دي ما تشوف كلامك يا زين ولا بص علي نفسك الاول ما الحال من بعضه

زين .. ياخي انا نفسي في واحده تعلمني الادب من اول وجديد اصل انا بعيد عنك متربتش

فضل زين وسفيان يضحكو مع بعض لحد ما السهره خلصت وكل واحد روح بيته وصل سفيان عند العماره اللي ساكن فيها وراح طالع بالاسنسير ودخل شقته ودخل غير هدومه وراح طالع البلكونه وعيونه بقت تبص علي البلكونه اللي جنبه صباح يوم جديد نزلت فيروز وهي لابسه تيرنج رياضي و كوتشي و بقت تجري في الطريق المخصص للجري وهي كانت حاطه الهاند فري وبتسمع اغاني ولمه شعرها ديل حصان وبعد شويا كانت وصلت عند العماره اللي ساكنه فيها وراحت داخله في الوقت ده كان سفيان نازل و شافها بشكلها اللي يخطف راحت بصت لي وابتسمت وحيته برأسها وطالعه علي السلم بسرعه و سابت سفيان واقف مكانه لحد ما عبده واقف قدامه

عبده .. صباح الخير يا كابتن

سفيان .. صباح النور يا عبده مين اللي لسه طالعه دي

عبده بابتسامه .. دي السكنه الجديده اللي ساكنه قصادك يا كابتن

سفيان راح هز رأسه وراح طالع راكب الموتسكل بتاعه وهو شايف ابتسامتها قدام عينه وراح ساق بسرعه زي العادي بتاعه

تفتكرو ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا 🤔🤷

تتبع.....
 
  • عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Gattuso, قارئ, شاب نييك و 8 آخرين
البارت الـ 1
#روايهالملاكالصغير🧡

نزلت من التاكسي وهي لابسه نظاره و هوت شورت و بلوزه واسعه من فوقه وكانت رافعه شعرها كعكه لفوق فضلت واقفه لحد ما جي الراجل اللي معا مفتاح شقتها الجديده اللي هتسكن فيها من بعد ما رجعت من امريكا

الراجل بابتسامه .. يا welcome العماره نورت

هي بابتسامه رغم التعب .. thanks يا

الراجل .. عبده يا هانم خدامك عبده

هي .. شكرا يا عم عبده

عبده بابتسامه .. شكلك بتتكلمي عربي احسن مني

هي بابتسامه .. طبعا يا عم عبده هو عشان عايشه برا هنسا لغتي الام

عبده .. و**** متاخذنيش بس اللي بشوفه غير كدا يا هانم

هي بابتسامه .. مش كل الناس زي بعض وانا حبه اتمسك بلغتي وبعدين ايه هانم دي انا اسمي فيروز

عبده .. عاشت الاسامي يا ست البنات اتفضلي شقتك اهي ولو عوزتي اي حاجه قولي يا عبده بس

فيروز بابتسامه .. شكرا يا عم عبده

دخلت الشقه كانت شقه كبيره و مفروشه وكل حاجه فيها زي الفل راحت سابت الشنطه بتاعتها وراحت فكة شعرها الاصفر وراحت بقت تتفرج علي الشقه و تتعرف عليها لحد ما وصلت ل عند البلكونه وكانت زي ما هي بتحب كبيره و كلها زرع كل حاجه كانت زي ما هي اختارتها حتي الفرش مفروش زي ما هي عوزه راحت داخله علي الحمام و بقت تاخد شور و مشغله موسيقي زي العادي بتاعها

عند بطلنا كان واقف في البلكونه بيشرب السيجاره بتاعته وهو واقف لابس شورت لفت نظره خيال في البلكونه اللي جنبه بس ملحقش يدقق فيه بسبب الصوت اللي جي من وراه

هي .. سفيان

سفيان بانتباه .. ايه يا جيجي

جيجي .. انا همشي عشان اتاخرت علي البيوتي هشوفك بليل تاني

سفيان .. اوكي يا جيجي

جيجي وهي بتبوسه من خده .. سي يو يا سيفو

مشيت جيجي وطبعا سفيان راح وصلها وقبل ما يقفل الباب سمع صوت موسيقى في الشقه اللي جنبه راح عقد حواجبه بستغراب وراح نده علي عبده

عبده .. ايو يا كابتن

سفيان .. ايه الصوت ده يا عبده

عبده .. اصل الشقه اللي قدامك سكنت يا كابتن

سفيان .. اممم ماشي يا عبده روح انت

نزل عبده و فضل سفيان واقف مكانه شويا وبعدين راح داخل وقفل الباب

عند فيروز طالعة من الحمام وهي بتنشف شعرها وراحت لابسه بيجامه ولسه هتنام لقيت الفون بتاعها بيرن فيديو كول

( الحوار مترجم بالعاميه )

المتصل .. بردو عملتي اللي فدماغك و نزلتي مصر يا فيروز

فيروز .. ماما ممكن تهدي شويا انا حبه اتعرف علي بلد بابا و اشوف البلد مش اكتر

الام سيلين .. وانا قولت لا مفيش نزول مصر وحدك

فيروز .. ماما بليز انا لسه وصله وتعبانه وعوزه انام اول ما هصحي هكلامك يلا باااي

وراحت قفله وسط صراخ سيلين راحت فيروز غمضت عيونها وراحت في النوم وبعد أربع ساعات كانت صاحيه كان الوقت ليل راحت قامت وطالعه برا ودخلت المطبخ وعملت ساندوتش و النسكافيه بتاعها وراحت قاعده علي الكرسي في المطبخ وبقت تاكل الساندوتش وراحت ماسكه الماج بتاع النسكافيه وطلعت البلكونه وبقت تشرب وهي واقفه وعيونها علي شكل السماء والقمر

عند سفيان كان لابس بنطلون جينز و قميص وكان طبعا حاطت من البيرفيوم بتاعه وراح لسه هيطلع برا الشقه افتكر أن هو نسي السجائر راح دخل البلكونه لقاها علي الترابيزه راح وطي اخدهم ولسه هيطلع راح شاف واحده واقفه في البلكونه اللي جنبه فضل واقف يبص عليها لحد ما نسي نفسه مفقش غير علي صوت الفون بتاعه راح رد و هو عينه عليها

سفيان .. الو

جيجي .. ايه يا حبيبي مجتش لي السهره هتبداء وانت لسه مجتش

سفيان .. جي يا جيجي

وراح قفل الفون من غير كلام تاني وعيونه عليها وبعد شويا كان نازل من الشقه وركب الموتسكل بتاعه وبقا يسوق بسرعه

عند فيروز خلصت النسكافيه بتاعها وراحت داخله جواء بقت تسمع اغاني وراحت اندمجت مع الاغاني وبقت ترقص عليها وهي بتنط لفوق و شعرها بقا يجي علي وشها وابتسامتها علي وشها

وصل سفيان النادي الليلي و بقا قاعد وسط صحابه و جيجي كانت معاهم طبعا راح اتكلم واحد

زين .. ايه يا دنجوان مش ناوي تغير

سفيان .. ايه عندك مزه ليا وانا معرفش

زين بضحكه .. اصل اول مره تطول مع واحده بشكل ده ايه نقول مبروك

سفيان .. لا ولا مبروك ولا حاجه كل الحكايه أن لسه مجتش اللي تخطفني

زين بضحكه .. مش ممكن بقا كابتن سفيان اللي موقع بنات الجيم في هواء ممكن يقع في يوم و يلاقي واحده تلمه

سفيان .. ايه تلمه دي ما تشوف كلامك يا زين ولا بص علي نفسك الاول ما الحال من بعضه

زين .. ياخي انا نفسي في واحده تعلمني الادب من اول وجديد اصل انا بعيد عنك متربتش

فضل زين وسفيان يضحكو مع بعض لحد ما السهره خلصت وكل واحد روح بيته وصل سفيان عند العماره اللي ساكن فيها وراح طالع بالاسنسير ودخل شقته ودخل غير هدومه وراح طالع البلكونه وعيونه بقت تبص علي البلكونه اللي جنبه صباح يوم جديد نزلت فيروز وهي لابسه تيرنج رياضي و كوتشي و بقت تجري في الطريق المخصص للجري وهي كانت حاطه الهاند فري وبتسمع اغاني ولمه شعرها ديل حصان وبعد شويا كانت وصلت عند العماره اللي ساكنه فيها وراحت داخله في الوقت ده كان سفيان نازل و شافها بشكلها اللي يخطف راحت بصت لي وابتسمت وحيته برأسها وطالعه علي السلم بسرعه و سابت سفيان واقف مكانه لحد ما عبده واقف قدامه

عبده .. صباح الخير يا كابتن

سفيان .. صباح النور يا عبده مين اللي لسه طالعه دي

عبده بابتسامه .. دي السكنه الجديده اللي ساكنه قصادك يا كابتن

سفيان راح هز رأسه وراح طالع راكب الموتسكل بتاعه وهو شايف ابتسامتها قدام عينه وراح ساق بسرعه زي العادي بتاعه

تفتكرو ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا 🤔🤷

تتبع....

جامد و**** كلام جميل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البارت الـ 1
#روايهالملاكالصغير🧡

نزلت من التاكسي وهي لابسه نظاره و هوت شورت و بلوزه واسعه من فوقه وكانت رافعه شعرها كعكه لفوق فضلت واقفه لحد ما جي الراجل اللي معا مفتاح شقتها الجديده اللي هتسكن فيها من بعد ما رجعت من امريكا

الراجل بابتسامه .. يا welcome العماره نورت

هي بابتسامه رغم التعب .. thanks يا

الراجل .. عبده يا هانم خدامك عبده

هي .. شكرا يا عم عبده

عبده بابتسامه .. شكلك بتتكلمي عربي احسن مني

هي بابتسامه .. طبعا يا عم عبده هو عشان عايشه برا هنسا لغتي الام

عبده .. و**** متاخذنيش بس اللي بشوفه غير كدا يا هانم

هي بابتسامه .. مش كل الناس زي بعض وانا حبه اتمسك بلغتي وبعدين ايه هانم دي انا اسمي فيروز

عبده .. عاشت الاسامي يا ست البنات اتفضلي شقتك اهي ولو عوزتي اي حاجه قولي يا عبده بس

فيروز بابتسامه .. شكرا يا عم عبده

دخلت الشقه كانت شقه كبيره و مفروشه وكل حاجه فيها زي الفل راحت سابت الشنطه بتاعتها وراحت فكة شعرها الاصفر وراحت بقت تتفرج علي الشقه و تتعرف عليها لحد ما وصلت ل عند البلكونه وكانت زي ما هي بتحب كبيره و كلها زرع كل حاجه كانت زي ما هي اختارتها حتي الفرش مفروش زي ما هي عوزه راحت داخله علي الحمام و بقت تاخد شور و مشغله موسيقي زي العادي بتاعها

عند بطلنا كان واقف في البلكونه بيشرب السيجاره بتاعته وهو واقف لابس شورت لفت نظره خيال في البلكونه اللي جنبه بس ملحقش يدقق فيه بسبب الصوت اللي جي من وراه

هي .. سفيان

سفيان بانتباه .. ايه يا جيجي

جيجي .. انا همشي عشان اتاخرت علي البيوتي هشوفك بليل تاني

سفيان .. اوكي يا جيجي

جيجي وهي بتبوسه من خده .. سي يو يا سيفو

مشيت جيجي وطبعا سفيان راح وصلها وقبل ما يقفل الباب سمع صوت موسيقى في الشقه اللي جنبه راح عقد حواجبه بستغراب وراح نده علي عبده

عبده .. ايو يا كابتن

سفيان .. ايه الصوت ده يا عبده

عبده .. اصل الشقه اللي قدامك سكنت يا كابتن

سفيان .. اممم ماشي يا عبده روح انت

نزل عبده و فضل سفيان واقف مكانه شويا وبعدين راح داخل وقفل الباب

عند فيروز طالعة من الحمام وهي بتنشف شعرها وراحت لابسه بيجامه ولسه هتنام لقيت الفون بتاعها بيرن فيديو كول

( الحوار مترجم بالعاميه )

المتصل .. بردو عملتي اللي فدماغك و نزلتي مصر يا فيروز

فيروز .. ماما ممكن تهدي شويا انا حبه اتعرف علي بلد بابا و اشوف البلد مش اكتر

الام سيلين .. وانا قولت لا مفيش نزول مصر وحدك

فيروز .. ماما بليز انا لسه وصله وتعبانه وعوزه انام اول ما هصحي هكلامك يلا باااي

وراحت قفله وسط صراخ سيلين راحت فيروز غمضت عيونها وراحت في النوم وبعد أربع ساعات كانت صاحيه كان الوقت ليل راحت قامت وطالعه برا ودخلت المطبخ وعملت ساندوتش و النسكافيه بتاعها وراحت قاعده علي الكرسي في المطبخ وبقت تاكل الساندوتش وراحت ماسكه الماج بتاع النسكافيه وطلعت البلكونه وبقت تشرب وهي واقفه وعيونها علي شكل السماء والقمر

عند سفيان كان لابس بنطلون جينز و قميص وكان طبعا حاطت من البيرفيوم بتاعه وراح لسه هيطلع برا الشقه افتكر أن هو نسي السجائر راح دخل البلكونه لقاها علي الترابيزه راح وطي اخدهم ولسه هيطلع راح شاف واحده واقفه في البلكونه اللي جنبه فضل واقف يبص عليها لحد ما نسي نفسه مفقش غير علي صوت الفون بتاعه راح رد و هو عينه عليها

سفيان .. الو

جيجي .. ايه يا حبيبي مجتش لي السهره هتبداء وانت لسه مجتش

سفيان .. جي يا جيجي

وراح قفل الفون من غير كلام تاني وعيونه عليها وبعد شويا كان نازل من الشقه وركب الموتسكل بتاعه وبقا يسوق بسرعه

عند فيروز خلصت النسكافيه بتاعها وراحت داخله جواء بقت تسمع اغاني وراحت اندمجت مع الاغاني وبقت ترقص عليها وهي بتنط لفوق و شعرها بقا يجي علي وشها وابتسامتها علي وشها

وصل سفيان النادي الليلي و بقا قاعد وسط صحابه و جيجي كانت معاهم طبعا راح اتكلم واحد

زين .. ايه يا دنجوان مش ناوي تغير

سفيان .. ايه عندك مزه ليا وانا معرفش

زين بضحكه .. اصل اول مره تطول مع واحده بشكل ده ايه نقول مبروك

سفيان .. لا ولا مبروك ولا حاجه كل الحكايه أن لسه مجتش اللي تخطفني

زين بضحكه .. مش ممكن بقا كابتن سفيان اللي موقع بنات الجيم في هواء ممكن يقع في يوم و يلاقي واحده تلمه

سفيان .. ايه تلمه دي ما تشوف كلامك يا زين ولا بص علي نفسك الاول ما الحال من بعضه

زين .. ياخي انا نفسي في واحده تعلمني الادب من اول وجديد اصل انا بعيد عنك متربتش

فضل زين وسفيان يضحكو مع بعض لحد ما السهره خلصت وكل واحد روح بيته وصل سفيان عند العماره اللي ساكن فيها وراح طالع بالاسنسير ودخل شقته ودخل غير هدومه وراح طالع البلكونه وعيونه بقت تبص علي البلكونه اللي جنبه صباح يوم جديد نزلت فيروز وهي لابسه تيرنج رياضي و كوتشي و بقت تجري في الطريق المخصص للجري وهي كانت حاطه الهاند فري وبتسمع اغاني ولمه شعرها ديل حصان وبعد شويا كانت وصلت عند العماره اللي ساكنه فيها وراحت داخله في الوقت ده كان سفيان نازل و شافها بشكلها اللي يخطف راحت بصت لي وابتسمت وحيته برأسها وطالعه علي السلم بسرعه و سابت سفيان واقف مكانه لحد ما عبده واقف قدامه

عبده .. صباح الخير يا كابتن

سفيان .. صباح النور يا عبده مين اللي لسه طالعه دي

عبده بابتسامه .. دي السكنه الجديده اللي ساكنه قصادك يا كابتن

سفيان راح هز رأسه وراح طالع راكب الموتسكل بتاعه وهو شايف ابتسامتها قدام عينه وراح ساق بسرعه زي العادي بتاعه

تفتكرو ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا 🤔🤷

تتبع.....
كمل
 
عاش والجزء الثاني امتا
 
لو لقيت تفاعل هكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتير
تسسسسسسلم اسستمر
 
البارت الـ 3
#روايهالملاكالصغير🧡

عدا اسبوع و سفيان كل يوم يصادف فيروز من غير اي جديد ولا حتي عارف يتعرف عليها بقا عنده فضول أن هو اللي يتعرف عليها عكس اللي كان بيحصل معا أن أي واحده هي اللي كانت بتيجي تتعرف عليه بس المره دي كانت غير كل مره فيروز كانت شاغله سفيان اووي لحد ما قرر أن هو ينزل يجري في نفس الوقت اللي هي بتجري فيه عشان يبقا عنده فرصه يتعرف عليها وحصل فعلا وبعد ما نزل لقاها هي كمان نزلت و كانت بتجري زي كل يوم وكانت حاطه الهاند فري وبتسمع اغاني وهي بتجري ومكنتش واخده بالها من سفيان اللي كان بيجري جنبها وبيحاول أن هو يلفت نظرها كان حاسس ان هو مراهق بحركاته بس فضوله كان قتله أن هو يتعرف عليها ومره واحده وهو بيجري وبيبص عليها راحت فيروز بصت عليه وراحت ضاحكه ليه راح سفيان واقف مكانه وهو كله أمل أن يتعرف عليها بس اللي حصل أن فيروز كملت جري وسابت سفيان واقف مكانه والابتسامه اللي كانت علي وشه انمحت لما هي سابته وكملت جري

سفيان بضيقه .. اي ده هو مش انا وقفت لي مواقفتش هي كمان

سفيان بقا مضايق من اللي حصل عشان هو مش متعود علي كدا كان علي طول هو اللي بيحصل فيه كدا أن أي واحده تواقفه و تحاول تكلمه

بعد شويا كانت فيروز طالعه من الحمام وهي بتنشف شعرها وراحت عملت النسكافيه وطلعت البلكونه وبقت تشرب الورد مياه لحد ما قطع عليها صوت الفون وكانت مامتها راحت ردت

( الحوار مترجم بالعاميه )

سيلين .. هترجعي امتي يا فيروز

فيروز بضيقه .. مامي انا مش صغيره وبعدين ارجع ازاي وانا لسه وصله مبقليش اسبوع

سيلين .. انتي ناويه تجننيني يا فيروز قصدك ايه مكملتيش اسبوع انتي ناويه تفضلي عندك لحد امتي

فيروز .. مامي بليز بلاش نتخانق انا هرجع بس مش دلوقتي اعتبري اني في رحله سياحيه

سيلين .. رحله سياحيه وانتي عايشه لوحدك في بلد غريبه وسط ناس معرفهمش

فيروز .. مامي حصل ايه لكل ده انتي عمرك ما كنتي كدا حتي وانا كنت في امريكا كنت قاعده لوحدي معملتيش كدا ليه

سيلين .. عشان كنت مطمنه عليكي انك جنبي لكن دلوقتي انتي بعيده عني وانا معرفش عنك حاجه

فيروز بتريقه .. قصدك جواسيسك مبقوش يوصلو ليكي اخباري زي الاول بس احب اريحك انا مش هرجع دلوقتي اوكي يلا ياااي

قفلت فيروز وهي كانت مضايقه من اللي حصل هي جت مصر عشان تتعرف علي البلد اللي ابوها كان علي طول بيحكي عنها ليها وهي صغيره

عند سفيان خد شور وراح طلع واقف في البلكونه وهو لابس شورت وكان مضايق من اللي حصل راح ماسك السيجاره اللي مش بيمسكها غير وهو مضايق بس راح لسه هيولعها لقها واقفه في بلكونتها وهي بتتكلم في الفون وكان باين أن هي مش واخده بالها منه راح رامي السيجاره ودخل جوا وغير هدومه وراح نزل ركب المتسيكل بتاعه وساق بسرعه

عند فيروز كانت قاعده زهقانه فا قررت أن هي تنده ل عبده تسئله علي اماكن تقدر أن هي تروحها عشان هي من وقت ما جت مصر وهي مخرجتش خالص وبعد شويا كانت غيرت هدومها واخدت شنطتها ونزلت كان عبده طلب ليها اوبر راحت ادته العنوان اللي خدته من عبده

عند سفيان وصل الجيم بتاعه وراح دخل اول ما دخل لقي زين قدامه بلبس رياضي

زين .. ايه يا دنجوان اخرت علي معادك النهارده

سفيان بضيق .. زين اخفي من وشي عشان انا مش طايق حد

زين .. **** حصل ايه يعني

صوت من وراء سيف .. ايه يا بوب اخرت ليه

سفيان بصوت كله عصبيه .. في ايه انت و هو هتحسبوني ولا ايه

زين راح بص علي سيف بستغراب عصبيه سفيان

سيف .. مالك يا كابتن انت تعبان

سفيان .. ابعد عن وشي يا ابن ايمان

وراح سابه ومشي وراح عند المكان المخصص للبوكس

سيف .. هي حصلت ابن ايمان

زين بضحكه .. تراهن أن اللي قلب حال خالك مزه ومش اي مزه اكيد واحده ايه فورتيكه

سيف .. بقولك ايه بلاش سفيان يا زين عشان نروح بسلام النهارده انا حابب احتفظ بواسمتي

زين بسخريه .. واسمتك تب يلا روح شوف اللي وراك وانا هشوف الصروخ اللي دخله دي

نزلت فيروز من الاوبر عند الجيم اللي خدت اسمه من عبد**** وراحت داخله وهي مبسوطه ان هي قدرة تروح مكان جديد غير شقتها اللي حفظتها وراحت اول ما دخلت لقيت واحد جي عليها

زين .. اهلا وسهلا اول مره تشرفينا

فيروز بابتسامه .. ايوا اول مره

زين .. اتفضلي معايا عشان اقدر اساعدك

دخلت فيروز وهي بتتفرج علي الجيم وكانت مبسوطه وسط نظرات اللي موجودين في الجيم
بعد وقت كانت فيروز بتدرب راح وصل سفيان جنب زين اللي كان عيونه مركزه مع المشتركه الجديده راح سفيان واقف وبقا يبص عليه

سفيان .. مالك متنح لي كدا

زين بهيام .. مهو لو تشوف اللي انا شايفه هتنح انت كمان

سفيان بقا يبص حوليه و هو بيتكلم .. اشوف ايه
راح عيونه شافت فيروز راح واقف تنح مكانه

سفيان بتوهان .. مين دي

زين .. دي مشتركه جديده بس ايه وتكه

سفيان فرح أن هو شافها في الجيم وكدا بقا عنده فرصه أن يتعرف عليها معنا كدا أن هي كمان جت هنا عشان تتعرف عليه فاق علي صوتها
 
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso, Loda😉, بحبها و شخص آخر
البارت الـ 1
#روايهالملاكالصغير🧡

نزلت من التاكسي وهي لابسه نظاره و هوت شورت و بلوزه واسعه من فوقه وكانت رافعه شعرها كعكه لفوق فضلت واقفه لحد ما جي الراجل اللي معا مفتاح شقتها الجديده اللي هتسكن فيها من بعد ما رجعت من امريكا

الراجل بابتسامه .. يا welcome العماره نورت

هي بابتسامه رغم التعب .. thanks يا

الراجل .. عبده يا هانم خدامك عبده

هي .. شكرا يا عم عبده

عبده بابتسامه .. شكلك بتتكلمي عربي احسن مني

هي بابتسامه .. طبعا يا عم عبده هو عشان عايشه برا هنسا لغتي الام

عبده .. و**** متاخذنيش بس اللي بشوفه غير كدا يا هانم

هي بابتسامه .. مش كل الناس زي بعض وانا حبه اتمسك بلغتي وبعدين ايه هانم دي انا اسمي فيروز

عبده .. عاشت الاسامي يا ست البنات اتفضلي شقتك اهي ولو عوزتي اي حاجه قولي يا عبده بس

فيروز بابتسامه .. شكرا يا عم عبده

دخلت الشقه كانت شقه كبيره و مفروشه وكل حاجه فيها زي الفل راحت سابت الشنطه بتاعتها وراحت فكة شعرها الاصفر وراحت بقت تتفرج علي الشقه و تتعرف عليها لحد ما وصلت ل عند البلكونه وكانت زي ما هي بتحب كبيره و كلها زرع كل حاجه كانت زي ما هي اختارتها حتي الفرش مفروش زي ما هي عوزه راحت داخله علي الحمام و بقت تاخد شور و مشغله موسيقي زي العادي بتاعها

عند بطلنا كان واقف في البلكونه بيشرب السيجاره بتاعته وهو واقف لابس شورت لفت نظره خيال في البلكونه اللي جنبه بس ملحقش يدقق فيه بسبب الصوت اللي جي من وراه

هي .. سفيان

سفيان بانتباه .. ايه يا جيجي

جيجي .. انا همشي عشان اتاخرت علي البيوتي هشوفك بليل تاني

سفيان .. اوكي يا جيجي

جيجي وهي بتبوسه من خده .. سي يو يا سيفو

مشيت جيجي وطبعا سفيان راح وصلها وقبل ما يقفل الباب سمع صوت موسيقى في الشقه اللي جنبه راح عقد حواجبه بستغراب وراح نده علي عبده

عبده .. ايو يا كابتن

سفيان .. ايه الصوت ده يا عبده

عبده .. اصل الشقه اللي قدامك سكنت يا كابتن

سفيان .. اممم ماشي يا عبده روح انت

نزل عبده و فضل سفيان واقف مكانه شويا وبعدين راح داخل وقفل الباب

عند فيروز طالعة من الحمام وهي بتنشف شعرها وراحت لابسه بيجامه ولسه هتنام لقيت الفون بتاعها بيرن فيديو كول

( الحوار مترجم بالعاميه )

المتصل .. بردو عملتي اللي فدماغك و نزلتي مصر يا فيروز

فيروز .. ماما ممكن تهدي شويا انا حبه اتعرف علي بلد بابا و اشوف البلد مش اكتر

الام سيلين .. وانا قولت لا مفيش نزول مصر وحدك

فيروز .. ماما بليز انا لسه وصله وتعبانه وعوزه انام اول ما هصحي هكلامك يلا باااي

وراحت قفله وسط صراخ سيلين راحت فيروز غمضت عيونها وراحت في النوم وبعد أربع ساعات كانت صاحيه كان الوقت ليل راحت قامت وطالعه برا ودخلت المطبخ وعملت ساندوتش و النسكافيه بتاعها وراحت قاعده علي الكرسي في المطبخ وبقت تاكل الساندوتش وراحت ماسكه الماج بتاع النسكافيه وطلعت البلكونه وبقت تشرب وهي واقفه وعيونها علي شكل السماء والقمر

عند سفيان كان لابس بنطلون جينز و قميص وكان طبعا حاطت من البيرفيوم بتاعه وراح لسه هيطلع برا الشقه افتكر أن هو نسي السجائر راح دخل البلكونه لقاها علي الترابيزه راح وطي اخدهم ولسه هيطلع راح شاف واحده واقفه في البلكونه اللي جنبه فضل واقف يبص عليها لحد ما نسي نفسه مفقش غير علي صوت الفون بتاعه راح رد و هو عينه عليها

سفيان .. الو

جيجي .. ايه يا حبيبي مجتش لي السهره هتبداء وانت لسه مجتش

سفيان .. جي يا جيجي

وراح قفل الفون من غير كلام تاني وعيونه عليها وبعد شويا كان نازل من الشقه وركب الموتسكل بتاعه وبقا يسوق بسرعه

عند فيروز خلصت النسكافيه بتاعها وراحت داخله جواء بقت تسمع اغاني وراحت اندمجت مع الاغاني وبقت ترقص عليها وهي بتنط لفوق و شعرها بقا يجي علي وشها وابتسامتها علي وشها

وصل سفيان النادي الليلي و بقا قاعد وسط صحابه و جيجي كانت معاهم طبعا راح اتكلم واحد

زين .. ايه يا دنجوان مش ناوي تغير

سفيان .. ايه عندك مزه ليا وانا معرفش

زين بضحكه .. اصل اول مره تطول مع واحده بشكل ده ايه نقول مبروك

سفيان .. لا ولا مبروك ولا حاجه كل الحكايه أن لسه مجتش اللي تخطفني

زين بضحكه .. مش ممكن بقا كابتن سفيان اللي موقع بنات الجيم في هواء ممكن يقع في يوم و يلاقي واحده تلمه

سفيان .. ايه تلمه دي ما تشوف كلامك يا زين ولا بص علي نفسك الاول ما الحال من بعضه

زين .. ياخي انا نفسي في واحده تعلمني الادب من اول وجديد اصل انا بعيد عنك متربتش

فضل زين وسفيان يضحكو مع بعض لحد ما السهره خلصت وكل واحد روح بيته وصل سفيان عند العماره اللي ساكن فيها وراح طالع بالاسنسير ودخل شقته ودخل غير هدومه وراح طالع البلكونه وعيونه بقت تبص علي البلكونه اللي جنبه صباح يوم جديد نزلت فيروز وهي لابسه تيرنج رياضي و كوتشي و بقت تجري في الطريق المخصص للجري وهي كانت حاطه الهاند فري وبتسمع اغاني ولمه شعرها ديل حصان وبعد شويا كانت وصلت عند العماره اللي ساكنه فيها وراحت داخله في الوقت ده كان سفيان نازل و شافها بشكلها اللي يخطف راحت بصت لي وابتسمت وحيته برأسها وطالعه علي السلم بسرعه و سابت سفيان واقف مكانه لحد ما عبده واقف قدامه

عبده .. صباح الخير يا كابتن

سفيان .. صباح النور يا عبده مين اللي لسه طالعه دي

عبده بابتسامه .. دي السكنه الجديده اللي ساكنه قصادك يا كابتن

سفيان راح هز رأسه وراح طالع راكب الموتسكل بتاعه وهو شايف ابتسامتها قدام عينه وراح ساق بسرعه زي العادي بتاعه

تفتكرو ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا 🤔🤷

تتبع.....
كمل يا برنس وما تتاخر
 
متى ستكمل قصتك هذه
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
واقعية او خيالية يا



@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%