NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 31/12/2022

جايز بس لو هو معاه كل حاجه يرجع لرضا ويقسم ليه
عشان هو كده كده كسبان سواء من الاتنين و كمان هيبقا مباعهمش و كمان عشان امه ترضى عنه
 
جايز بس لو هو معاه كل حاجه يرجع لرضا ويقسم ليه
و اكيد رضوى ممكن م مضمونة عشان هو باعها ف الاول و كمان بتقول ان باع رضا فانا متأكد ان رضوى م واثقة فيه ولو بربع جنيه رضوى دلوقتى ماشية بكسها انما لو رجعت فكرت ولو ثانية هتنيك سيكا
 
و اكيد رضوى ممكن م مضمونة عشان هو باعها ف الاول و كمان بتقول ان باع رضا فانا متأكد ان رضوى م واثقة فيه ولو بربع جنيه رضوى دلوقتى ماشية بكسها انما لو رجعت فكرت ولو ثانية هتنيك سيكا
كلام منطقي بس حنشوف الاجزاء الجايه حيحصل ايه بس فعلا رضوى دلوقتي ماشيه بكسها
 
  • حبيته
التفاعلات: زب سوداني حايم فس مصر
عاش اووووى يا برو

الجزء دا صغير شويه

استمر
 
الجزء الرابع

وقفنا في الجزء اللي فات عند

سيكا: كلو تمام رضا بقت تحت ايدينا والبضاعه بقت في المحلات ومش فاضل غير مكالمه صغيره للحكومه وتبقى نوسه في الحبس
رضوى: كده انت بينتلي انك معايا وفي ظهري وتستاهل كل حاجه طلبتها وخدتها تعالا البيت نحتفل وتتسلم نصيبك .......
سيكا: مش قبل معمل مكالمه للحكومه عشان نوسه تشرف عندهم
رضوى: اعمل كده وهات رضا على الشقه اللي تحت وانا حروح البنك واحصلك على هناك
سيكا: ماشي وقفل السكه وعمل مكالمه وبلغ عن نوسه

في الحاره

نوسه بتفكر تعمل ايه ورضا مخطوفه واكيد رضوى ورا خطفها ..... الحكومه داخله الحاره وراحت على نوسه
الظابط: انتي نوسه
نوسه: ايوا انا خير
الظابط: لا خير ممكن توريني محلاتك فين
نوسه: ورته المحلات
الظابط: فتشو كل المحلات
نوسه: ممكن افهم في ايه
الظابط:حتعرفي متستعجليش... وبعد عشر دقايق كانو خلصو تفتيش وطلعو البضاعه
الظابط: خدوها على البكس
نوسه: مشيت معاهم من سكات واتصلت بالمحامي

احمد طالع جري على بيت نجوى ورن الجرس وفتحت هند
هند: مالك هي طيزك لحقت تاكلك
احمد: الحكومه جت وخدت نوسه وطلعو من المحلات مخدرات
هند:انت بتقول ايه.... حسن يا حسن
حسن جاي جري في ايه مالك
هند: نوسه خدتها الحكومه وبيقول احمد انهم لاقو مخدرات في المحل
احمد: مش بس كده حتى رضا اتخطفت
حسن: حصل كل ده امتى وازاي خليني اتصل في سيكا واشوف... راح جوه وخد موبايله واتصل بسيكا
سيكا: ايوا يا حسن عاوز ايه
حسن: نوسه خدتها الحكومه
سيكا: عشان لاقو عندها مخدرات ورضا اتخطفت عارف عاوز ايه انت دلوقتي
حسن: تعالى عشان نشوف حنعمل ايه
سيكا: نون الجمع دي تشيلها من دماغك وقاموسك ولو عايز نصيحتي سيبك من الحرب وشوف حياتك عشان رضا ونوسه خلاص انتهو وبقى في المعلمه رضوى والمعلم سيكا
حسن: انت بتقول ايه
سيكا: اه صحيح نسيت اقولك انا اللي خطفت رضا وحطيت المخدرات في محلات نوسه اصلي اخترت صف رضوى سلام
حسن: يعني ايه كده خلاص رجعت تاني لنقطه الصفر اروح تاني لحضن خالتي ولا اعمل ايه انا اروح واشوف ماما حتقول ايه وطلع راح لنجوى اللي كانت قاعده مع هند واحمد
نجوى: ها سيكا قالك ايه
حسن: رضوى هيا اللي عملت كده في رضا ونوسه ودا طبعا بعد ما ساعدها سيكا اللي طلع في صفها وبيقولي اعقل وارجع لخالتك احسن
نجوى: وانت رايك ايه
حسن: مش عارف بس كده نحن بنخسر انا اشوف بلاها يا ماما نروح نستسمح خالتي وخلاص
نجوى: ونرجع نعيش خدامين عندها صح دا اللي عايزه يا حسن
حسن: خدامين احسن من اللي في بالها واللي محدش يتوقعه
نجوى: بص لو عايز تروح روح انا حبقى زي منا وحرجع حقي حتى لو على موتي
هند: انا مع ماما
احمد: انا حبقى زي منا وحفضل معاكي يا خالتي
حسن: بس هيا مش حتسيب حد افهمو انا مش خايف على نفسي خايف عليكو انتو يعني فكرك يا هند رضوى حتسيبك بعد اللي عملتيه لما ريهام كانت مخطوفه تبقي هبله ولا انتي يا ماما حتسيبك بعد ماوقفتي في وشها
نجوى: وفكرك هيا حتديك الأمان لو رحتلها تبقى غبي
حسن: اقل حاجه انها متأذيش حد منكم وانا برأيي انتو كمان تروحو عندها وتستسمحوها
نجوى: على قص رقبتي اروح عايز تروح روح طالما تفكيرك بجد زي مقلت بس اول حاجه تروح لنوسه وتشوفها مش حسيبها لوحدها ولو مش عايز انا اروح
حسن: لا حروح بعد الغدا
نجوى: مفيش غدا مش معزومين عند عصام
حسن: طب يلا حتصل بيه واشوف واتصل بعصام اللي قاله لسه كنت حرن عليك يلا تعالو .... وقامو نجوى وحسن وهند واحمد قال حيستنى ريهام لما ترجع

في شقه رضوى
دلال بعد ما حطت الحاجه في الاوض ورتبت الدنيا طلعت وكانت رضوى قاعده مستنيه سيكا
دلال: هو دا مش جوزك .. مربوط كده ليه
رضوى: اسألي سيكا لما يجي
دلال: طيب بس انا هنا ليه وايه اللي بيحصل فهميني
رضوى: بصي انا مليش خلق اتكلم وارغي لما يجي ابنك يقولك ...... سيكا بيفتح الباب ودخل وراح بايس امه على رأسها
سيكا: ايه رايك في بيتك يا ماما
دلال : مش لما افهم الأول اي الحكايه وليه دا مربوط
سيكا: مفيش لا حكايه ولا غيره بس انا رجعت اشتغل مع رضوى وان شاء ***** قريب حتجوز ريهام بنتها وبالنسبه لده وأشر على جابر كنت رابطه عشان ميروحش لرضا وجماعتها ويخرب تخطيطي
دلال: تعال جوه عاوزاك
سيكا: طيب روحي وانا جاي وراكي ...
مشيت دلال على الاوضه
سيكا: رضا تحت بس قبل اي حاجه ناويه على ايه لازم اعرف وافهم كل حاجه وبعدين متنسيش مينفعش تطول وهي مخطوفه مش عاوزين الحكومه في وسطنا كل شويه كفايه موضوع نوسه
رضوى: متخفش مش حتطول بس لازم نتكلم شويه انا وهيا على انفراد
سيكا: وهو رافع حواجبه يعني ايه هو ليكون شايفاني زي المتناك جوزك
رضوى: يتقطع لسان اللي يقول كده بس انا عاوزه اتكلم معاها بنفسي
سيكا: ماشي مش حزعلك .... مع اني مغلول منها ونفسي ادخل واعلمها الأدب
رضوى: اي رايك نلعب بيها شويه
سيكا: فكره حلوه بس ملهاش طعم دلوقتي عاوزها وهيا بقوتها وهي اللي تطلب مني ارحمها دي لسه فيها الروح ومش حتسلم
رضوى: مش بعد ما تعرف ان نوسه اتسجنت تعالى ننزل لها وانت استناني بره لغايه مندهلك
سيكا: قبل ده الفلوس فين اصلي مش شايف ملايين
رضوى: في الاوضه جوه متخفش
سيكا: مش خايف بس بحب اخذ حقي اول بأول
رضوى: نرجع ويكونو في حضنك و عليهم انا كمان عاوز ايه تاني
سيكا: ماشي اروح اشوف ماما وننزل

في بيت مياسه

مياسه: اسمع يا عادل تروح الشركه وتتسلمها انت عشان انا قررت اريح فالبيت بس لو شيطانك وزك ورجعت للي عملته حسجنك ومراتك وبنتك سامعين
عادل: مخلاص يا ستي غلطه وراحت
مياسه: ماشي
ليلى: وانا قدمت استقالتي بردو وحاخذ فتره كده ادلع نفسي وبعد كده حقرر اعمل ايه
شروق: ماما بابا انا حتجوز ... الاثنين بصو عليها
ليلى: انتي شاربه حاجه جواز ايه اللي بتتكلمي عنه وانتي لسه في الجامعه ويطلع مين ده ... من يوم معرفت انك بتاخدي في طيزك وانا متأكده ان في حد مخلي طيزك بلاعه
مياسه : هو انتو شايفينها داخله والعريس في ايدها خلونا نسمع البنت كملي
شروق: اولا الجامعه خلاص حتخرج منها وثانيا *** محدش لمسني غير راعي الأمن كان اول واحد والنهارده حسن اخو هند
ليلى: هو انتي لحقتي تطلعي من البيت عشان تتناكي بصي انتي تتجوزي احسن انا عن نفسي موافقه من غير مسمع
مياسه: استني يا ليلى كملي
شروق: انا عاوزه اعمل زي مياسه اتجوز جواز يكمل متعتي عشان كده قلت اخلي أحمد يتجوزني اولا عشان حقدر اسيطر عليه ومش حيقول لا واعمل اللي انا عايزاه وثاني حاجه عشان احمد انا نكته النهارده و حيكمل الحاجه اللي مش موجوده عندنا وعادي نركبه
ليلى: مش احمد ده اللي مد ايده عليا في الجامعه وبعدها جاني وباس رجلي قدام الكلاس وانا اقول ايه اللي غيره وقلب حالة اتاريه طلع سوسو بصي انا موافقه
شروق : دا عليه حتت طيز ولا طيزك
مياسه: يبقا مبروك ونفس يوم ليله دخلتك على احمد عادل حيدخل عليا
عادل : يبقا كلميه عشان نخلص بسرعه
كلهم ضحكووو

في بيت عصام
بعد مخلصو اكل عفاف بتتكلم مع نجوى وسلمى مع هند و مريم وعصام مع حسن
حسن: عصام كنت عاوز منك خدمه بس محرج منك
عصام: قول يا حسن متتكسفش
حسن: بصراحه حاسس بوجع مكان الجرح اللي في بطني وكنت بقول لو مدام مريم تشوف ليكون اتفتح ولا حاجه
عصام: بس كده انا قلت حتقول جوزني امك
حسن: يا ريت بس وافق انت
ودحكو مع بعض.... قام عصام ونده مريم اللي جت
عصام: مريم روحي شوفي جرح حسن شكله فتح
مريم: جرح برضو يا عرص كلهم هنا
عصام: لا متخافيش الجرح بس
مريم: طيب دخله اوضه شادي و خليك معايا
عصام: متروحي هو حيخطفك
مريم: لو مش حتيجي مش رايحه
عصام: طيب جاي
حسن بعت مسج لنجوى تنادي على عصام وترغي معاه وتعطله
عصام: يلا يا حسن تعال اوضه شادي قام حسن ودخلو الثلاثه
نجوى: عملت نفسها دايخه
عفاف: مالك يا نجوى
نجوى: عاوزه ارجع البيت مش قادره اصلب طولي اندهي عصام بس يسندني لتحت
عفاف: تعالي خشي اوضتي وريحي
نجوى: لا خليني انزل احسن
عفاف: طيب وندهت عصام اللي جا على طول ... تعال نسند خالتك ونزلها تحت
عصام طيب

في اوضه شادي
كان حسن واقف ورافع التيشيرت ومريم بتشوف الجرح ماله بس كان تمام
مريم: لا مفيش حاجه يمكن والوجع عادي ابقى خد مسكن بس
حسن: اخبار شادي ايه
مريم: **** كويس
حسن: اكيد كويس طالما معاه فرسه زيك
مريم: مرتبكه انت بتقول ايه
حسن: بصي من الاخر كده انا عارف بحكايتك مع شادي وعارف كمان ان عصام عندو علم بس هو ميعرفش اني عارف وانا محبيتش اواجهه بدا وقلت اجي ونتفاهم وبيحط ايده على طيزها
مريم: وهيا بتشيل ايده بالراحه بس مينفعش لا هنا ولا دلوقتي
حسن: وماله بس حتمصي دلوقتي وبعدين نبقى نتفاهم بعد ما أخذ رقمك وراح مطلع زبره
مريم: بتعمل ايه كلهم هنا
حسن: بسرعه مفيش وقت الا لو كنتي عايزه حد يدخل ويشوفنا كده
مريم نزلت على رجلها وحطت زبر حسن في بوقها وراحت تمص فيه وحسن سند عالحيط ومسك راس مريم وهيا شغاله في زبره مص باحتراف بمعنى الكلمه
حسن: لما انتي لبوه عملتي فيها المحترمه عندي فالبيت ليه ...مريم مكمله مص وبعد ٥ دقايق سحبت بيوضه وفضلت تظربله عشره
حسن: حجيب حجيب .. مريم راحت مقربه حاطه زبره في بوقها وخدت اللي نزل كله وراحت طالعه عالمطبخ وجابت كوب ونزلت كل لبن حسن فيه وراحت على اوضتها......حسن خرج ملقاش حد في الصاله وخد بعضه ونزل وهو نازل شاف عصام طالع
حسن: انت رحت فين
عصام : مفيش امك تعبت ورحت انا وامي نزلناها تحت وامي معاها هناك
حسن: طيب انا نازل واتشكر من مريم الجرح خف كثير ومشي

في شقه رضوى

دلال :ممكن تفهمني معنا كلامك ايه انت بعت رضا ورجعت تاني لللبوه دي
سيكا: انا رحت للمكسب واول المكاسب الشقه دا غير الفلوس اللي جايه بس استني شويه
دلال: انا مش عايزه حاجه وحرجع بيتي
سيكا: مفيش رجوع واسمعي الكلام يما وبلاش تخربي كل تخطيطي
دلال: ايه حتربطني زي جوزها يعني
سيكا: قلت مفيش ترجعي البيت وسابها ومشي وطلع لرضوى ونزلو عند رضا ودخلت رضوى سيكا استنى بره
...
رضا كانت مربوطه ووشها متغطي رضوى: شالت الغطى عن وشها
رضوى: رضا وحشتيني بس انا زعلانه منك عشان اللعب معاكي طلع سهل اوي شفتي وصلتي نفسك لأيه ولطشتها قلم .... تعرفي انا ممكن اعمل فيكي ايه تحبي تتناكي من الحاره كلها ونزلت على وشها بقلم تاني
رضا: اعملي اللي تقدري عليه عشان اللعب لسه بيبتدي والجاي كثير
رضوى: وعشان كلامك ده انا حسيبك بس مش بعد معلمك أصول اللعب ..... ادخل يا حبيبي
دخل سيكا وراح حاضن رضوى.. ورضا انصدمت
رضا: بعتني يا سيكا وتفت عليه
سيكا: مسح وشه من التفه ونزل على وشها بقلم وراه التاني وبعد خمس قلام سحبها من شعرها
سيكا: انا مكنتش عاوز انيكك بس انتي جبتيه لنفسك
رضوى: سيكا متخليهاش تستفزك وبعدين انت متلمسش حد غيري
سيكا: ايه حتقولي اعمل ايه ومعملش ايه
رضوى: بص انا اسمع كلامك في اي حاجه لكن تنيك غيري لا وخاصه لو كانت دي
سيكا: دي اخر مره تدخلي في قراراتي وبص لرضا رحمتك مني
رضا: كل واحد حيجي يوم حسابه
رضوى: ومين بقى اللي حيحاسبني انتي في حالتك دي ولا نوسه اللي ممسوكه بتاجر في المخدرات ولا نجوى اللي لسه طالع لها لسان
رضا: نوسه اتمسكت *** مش حرحمك
رضوى: خفت تصدقي بصي انا بقولك اهو انتي بكره مش حترجعي الحاره غير لما اكمل باقي الخطه وارجع المحلات ونصيحه مني تشوفي حياتك بعيد عني عشان لو جبتك مره ثانيه حتتمني الموت يلا بينا يا سيكا وخدت سيكا وطلعت فوق

في الحاره شخص بيتصل

الطرف الثاني :قول في جديد
شخص: رضا اتخطفت ونوسه خدتها الحكومه عشان بتاجر في المخدرات بعد مطلعو البضاعه من محلاتها
الطرف الثاني: خليك مراقب وبلغني بأي جديد وسكر الخط وراح متصل على الرقم اللي بعته طارق
الشخص: ايوا مين
الطرف الثاني: رشاد معايا
رشاد: ايوا
الطرف الثاني: انا اللي كلمك عني طارق جاهز للشغل
رشاد: طول ما الفلوس جاهزه انا جاهز
الطرف الثاني: تمام حقولك تعمل ايه تروح القسم وتقابل نوسه وتقولها انك حتطلعها من القضيه بس تبيعلك المحلات وانت تاجر وعاوز تشتري منها حتى جزء من المحلات
رشاد:تمام وقفل الخط

في السنتر

انجي بتشوف الملفات وكان الشغالين عباره عن ٦ ذكور منهم اربعه افارقه وثمان بنات راحت مكلمه ماجي تبعت الأربع رجاله الافارقه
حمو: ايه يا لبوه حتجربيهم كلهم مره وحده
انجي: وانت مالك روح شوف حتعمل ايه زلا حتنيك مين من البنات
حمو قام طالع و بعد شويه دخلو الأربع ومعاهم ماجي
انجي: قوليلهم ان دا اختبار ليهم ولو معجبنيش الأداء والشغل حمشيهم
ماجي: حاضر وقالت نفس الكلام
انجي: يلا على شغلك وراحت قاعده على الكنب اللي في المكتب وقعد جمبها اثنين وبقت هيا فالنص واثنين وقفو وراها وراحت انجي تمشي ايدها على ازبار اللي قعدو جمبها وهما بيحسسو على وراكها والاثنين اللي ورا بيقفشو في بزازها انجي فتحت رجلها ونزلت الكلوت وبأن كسها قام واحد منهم وقلع البنطلون وطلع زبره وكلهم عملو زيه راحت انجي واخذه زبره في بوقها ومصته وبعد كام ثانيه كان الثاني قرب منها وبعده الاثنين الثانين بقت انجى بين اثنين واثنين قدامها وفضلت تمص للاول وماسكه زب الثاني بأيد والايد الثانيه ماسكه زبر الثالث انجي بقت بتمص في زبر وبتلعب بزبرين في نفس الوقت وبعد شويه راحت تمص زبر الثاني وبتلعب للثلاث والرابع راح الأول لكس انجي وبيلعب بكسها وهيا خدت زبر الثالث في بوقها قام الأول و نزل يلحس كس انجي ورقم اربعه خلعها ملط راح رقم اثنين ساحب راس انجي ودخل زبره وفضل ينيك في بوقها وشويه راح رقم اربع مخليها تاخذ وضع الدوجي على الكنب وراح بال كسها ودخل زبره والثلاثه الباقين وقفو قدامها وبدأت تمص لكل واحد شويه والرابع شغال رزع فيها انجي اه افشخني مترحمش كسي ارزع اجمد وبتمص زبر الثاني جامد راح الاول موقفها ونام على الارض وحط زبره في كسها وجا الثالث وبل خرم طيزها ودخل زبره في طيزها وبقو الاثنين بينيكوها وهي بتمص للرابع والثاني وفضلو يبدلو عليها بتاع نص ساعه وبعد كده نيموها على الارض ونزلو على وشها وفضلت تمصلهم وراحت نايمه مكانها من التعب وهما طلعو بره وبعد شويه دخل حمو وشاف انجي وفضل يدحك
انجي: بتدحك ليه يا كسمك مش كفايه اني اتفشخت
حمو: حد قالك تنامي تحتهم
انجي: أخرس انت شعرفك انا صحيح اتفشخت بس عمري معشت الاحساس ده وشكلي حعمل يوم في الأسبوع
حمو: بيقرب وينزل لكس انجي ويلحس فيه
انجي: اه الحس كمان انا عاوزه اتناك تأني لسه مشبعتش
حمو: طلع زبره ودخله في كس انجي وفضل ينينك فيها

عند سهى ورزان في شقه رزان
رزان: والعمل ايه
سهى: انا حشتغل مع مياسه بس في نفس الوقت حشتغل مكان تاني
رزان: فين
سهى: عند حد معرفه
رزان: لو شغل مش شمال شوفيلي معاكي
سهى: لا مش شمال وطلعت موبايلها واتصلت بطارق
طارق: ياه سهى انتي لسه عايشه ها قولي باعتينك ليه
سهى: اه عايشه وبعدين محدش بعتني انا سبت الشغل معاهم
طارق: ليه
سهى: كده احسن بدل مروح فالرجلين
طارق: احسن حاجه عملتيها ... طب قولي عاوزه ايه عشان اكيد اتصالك ده في وراه حاجه
سهى: انت بتعمل ايه دلوقتي بعد مسبت الشغل
طارق: اتجوزت وماسك شغل مراتي من الألف للياء
سهى: طب متشغلني عندك بدل القعده
طارق: ماشي اصلا كده كده انا محتاج موظفين
سهى: وانا حجيب معايه وحده كمان لو عايز موظفين
طارق: ماشي حبعتلك العنوان وتعالي بكره
سهى: تمام مستنيه وقفلت الخط .... خلاص حصلنا شغل
رزان: كده

في القسم

المحامي: احسن حاجه انك انكرتي في التحقيق
نوسه: دي ملعوبه صح من رضوى
المحامي: مفيش مجال انك تخرجي الا لو حد شال عنك وقلنا انك متعرفيش عن أي حاجه
نوسه: ملوش لزوم انا جايباك هنا عشان تعدي عالناس وتقولهم يكملو الشغل عادي ومفيش اي حاجه حتظرهم
المحامي: تمام وانتي حتعملي ايه
نوسه: سيبها زي ما تيجي
حسن: طب ايه العمل دلوقتي بعد ما رضوى طلعت ورا كل ده وسيكا اللي باعنا
نوسه: تهدي اللعب لغايه منشوف انت عاوز تكمل ولا ترجع لخالتك
حسن: انا معاكم بس حروح لخالتي عشان اعرف احمي امي واختي
نوسه: ماشي
العسكري الزياره انتهت وقامت نوسه داخله جوه

في شقه رضوى
سيكا بعد مخد الفلوس كامله
رضوى: ارتحت بالفلوس
سيكا: اكيد بس مرتاح اكثر عشان انا معاكي
رضوى: انت بتحبني يا سيكا
سيكا: حكون كداب لو قلت اه بس مفيش يوم مر عليا وانتي مش في بالي يا فرس انتي
رضوى: انا باينلي حبيتك ولا ايه بس موضوع ريهام لازم يعني جواز
سيكا: لازم ولا حنرجعها ازاي
رضوى: نخلي رضا تقولها وهي حتسمع كلامها انا متأكده
سيكا: بس كده لو حصل يعني مش حتكون بمزاجها واي يوم ممكن تروح عكس لو كانت مراتي
رضوى: بزعل ماشي
سيكا: دلوقتي الجاي ايه
رضوى: بكره نروح القسم ونقدم عرض وافقت تمام ما وافقتش نتصرف
سيكا قام رايح لرضوى وساحب شفايفها وراحو في بوسه وبعد شويه قام ساحب شعرها وفضل يضرب طيزها بايده دنا حفشخ كسمك يا بنت الكلب
رضوى: افشخني يا سيدي
سيكا: راح مدخل صباعه في خرم طيز رضوى وقالها افتحي بوقك
رضوى: فتحت بقها راح سيكا مدخل ايده في بقها وهو بينيك طيزها بصباعه وخرج ايده ورضوى كانت حتتخنق راح منزلها تمص زبره رضوى فتحت الحزام وطلعت زبره ودخلته في بوقها وفضلت تمص وسيكا مش راحم طيزها بعبصه وضرب وبعد شويه قام رايح نايم عالسرير
سيكا: على ايدك ورجلك تعالي بوسي رجلي والحسيها كويس وهاتي الحزام ببوقك
رضوى: عملت زي ما قالها ..... سيكا خد الحزام ولفه على رقبت رضوى اللي راحت تبوس وتلحس رجله وهو شغال ضرب بايده في بزازها و وطيزها وبعد شويه قام ساحب الحزام وخلاها تنام عل السرير وبل خرم طيزها وراح رازع زبره فيه
رضوى: اه نيكني يا سيدي نيك لبوتك وكلبتك
سيكا: بينيك طيزها وأيده شغاله ضرب على فلقاتها
رضوى: احح زبرك فشخني طيزي اتشرمت يا سيدي وبتفتح فلقاتها اكثر
سيكا: راح مطلع زبره ورازعه في كسها ومكمل رزع فيها رضوى: بقت ترتعش ونزلت وسيكا مكمل مش راحمها وفضل ينيك كسها وصباعه في خرم طيزها وراح مطلع زبره ورازعه في طيزها وفضل ينيك بتاع ٥ دقايق ونزل في خرم طيزها ونام فوقها
سيكا: طيزك دي حكايه
رضوى: فداك طيزي وكل حاجه..... موبايل رضوى بيرن وشافت مين وكان حسن
رضوى: نعم عاوز ايه
حسن: ازيك يا خالتي
رضوى: لخص
حسن: انا عاوز استسمحك واكون في صفك من تاني بس طلعي امي واختي من اللعبه
رضوى: خلاص شطبنا وبعدين لا انت تفرق معايا ولا امك واختك بس انا كنت معتبراك راجل بس طلعت عيل
حسن: واللعيل غلط وعرف غلطته ايه وطالب السماح
رضوى: حفكر يلا سلام وقفلت في وشه
سيكا: غلطانه المفروض تسحبيه لصفك وتخليه يرجع يسيطر تاني عشان يغير فكر امه ولا نسيتي رضا حترجع
رضوى: تصدق عندك حق انا اكلمه بكره
سيكا: هو انتي عندك كام
رضوى: قد اللي اديتك ٣ مرات تقريبا
سيكا: يبقا تجيبي حسن وتديه ١٠ مليون وتخليه يبعد امه عشان رضا تبقى لحالها
رضوى: ماشي بس نوسه حترجع وتبقا مع رضا
سيكا: مفيش خوف عشان حنكون سيطرنا على كل حاجه
رضوى: كلامك صح
سيكا: يلا سيبيني انام عشان بكره اروح البنك وانتي روحي لنوسه
رضوى: حاضر


في بيت نجوى

نجوى: ها قالتلك ايه
حسن: حتفكر بس بتقول ملهاش دعوه بيكم
انجي:يعني مش عاوز حقك وحق اختك
حسن: في الوقت الحالي نهدي اللعب لغايه منفهم في ايه بس مش حنتنازل عن حاجه لكن نشوف اليومين اللي جايين مخبيلنا ايه
نجوى: ماشي يا حسن ... وعملت ايه مع مريم
حسن: ولا حاجه دي كانت تكشف عالجرح
نجوى: عليا انا قول متخفش
حسن: خليتها تمصلي بس عشان الكل موجود
نجوى: وطبعا انت عاوز تركب صح
حسن: هيا وعفاف أصلها حاجه بلدي كده
نجوى: اتجوز سلمى وانت تركب الكل
حسن: كلامك صح بس مش يمكن تطلع بتتناك
نجوى: حتفضل طول عمرك اهبل مريم عندك يعني أسرار البيت كلها عندها يا غبي
حسن: اه صحيح
نجوى: بس فالح تنيك لكن مخ مفيش ... الا صحيح خلاص بطلت ال******
حسن: مش حكايه اني بطلت بس هي حلاوتها طول مالطرف التاني ممانع وحاليا مفيش حد قدامي
نجوى: وجهه نظر برضو

في بيت عصام

مريم : مش تباركلي يا عرص
عصام : مبروك على ايه
مريم : مش صاحبك حسن خلاك بقرون ودخلتني ليه الغرفه عشان امصله
عصام: العبي غيرها
مريم: طلعت الكوب خد دوق منت عارف طعمه كويس يا كسمك
عصام : مش يمكن لبن شادي
مريم: انت بتهزر صاحبك عرف ازاي
عصام: مش عارف
مريم: امال مين يعرف يا كسمك
عصام:افتكرت الموبايل حسن اللي جابه من الجماعه اللي شغال معاهم
مريم: ليه هو انت سايب موبايلك مفتوح ونزلت عليه بقلم ولاول مره تعمل كده
عصام مصدوم: انتي بتمدي ايدك عليا
مريم: أخرس مسمعش صوتك يا غبي دلوقتي حتعمل ايه يا عرص انا الغلطانه اني سبت عرص زيك يصورني
عصام ساكت
مريم: رد قول حاجه تعرف انا اكلم حسن واشوف اي الحكايه وانت خليك كده بس تعرف لو حد تاني غير حسن عرف او معاه الفيديو انا حفشخك فاهم خليني اروح لشادي احسن .. وراحت لشادي وخبطت
شادي: خير يا مريم
مريم: ايه موحشتكش
شادي: وحشتيني بس عاوز افهم ليه كنتي تتهربي مني
مريم: واهرب ليه بس كان عندي ظروف
شادي: كذابه عشان قبلها بأسبوع كانت الظروف خلصت
مريم: اوهو عاوز ولا لا
شادي: اعرف الأول السبب وبعدين
مريم: اه كنت بتهرب عندك مانع يا بتاع سلمى
شادي: برق سلمى ايه مين سلمى
مريم: بص هبل واستعباط مش عايزه انا شفتك مع سلمى وصورت كمان عشان كده لا هيا بتقرب منك ولا انا وتصبح على خير......

تاني يوم

سيكا صحي وراح يودي الفلوس و بعده بشويه صحيت رضوى واستحمت ولبست وراحت لدلال
رضوى: ممكن تعمليلي القهوه
دلال: عندك ايد روحي اعمليها لنفسك مش خدامه عندك
رضوى: **** طولك يا روح وراحت نازله من غير القهوه وطلعت عالقسم وطلبت زياره نوسه وبعد شويه نوسه جت شافت رضوى
رضوى: قلبي عندك يا نسنوسه
نوسه: اخلصي جايه لي انا لو كنت اعرف انك انتي مكنتش خرجت اصلا
رضوى: بصي انا مش حضيع وقت معاكي عاوزه تخرجي من هنا الحل واللي حيشيل الليله عندي بس في شرط مقابل ده
نوسه: هاتي من الاخر
رضوى: المحلات تتسجل باسمي ومن غير مدفع ولا جنيه والا خليكي هنا لغايه متعفني وحرجعلك رضا فوق البيعه
نوسه: موافقه حبعت المحامي يخلص معاكي بس رضا ترجع الأول
رضوى: وماله ورفعت موبايلها واتصلت بسيكا ... حبيبي تقدر تسيب رضا و جابر اول متقابل المحامي عشان يخلص تسجيل نوسه وافقت على العرض
سيكا: بس حسجل ازاي وانا معنديش توكيل لازم محامي
رضوى: بص انا جايه اعملك التوكيل عشان من النهارده انت تخلص كل حاجه .........


نهايه الجزء الرابع

أصعب جزئين واتقل جزئين على قلبي الجزء ده والثالث معرفش خلصتهم ازاي **** يعيني على السلسله دي

❤️ professor
**** يعينك❤️ ف انتظار الجديد
 
جامد جدا وربنا معاك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الزئبق
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: بروفيسور
كده عظمه ميعاد الجزء امته
 
كده عظمه ميعاد الجزء امته
العصر او بالليل واحتمال انزل جزئين مع بعض بس ادعي اكون فاضي
 
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%