NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 31/12/2022



المتسوله هانم السلسلة الثالثة

الجزء الاول

في بيت نوسه

رضا و نوسه و ريهام قاعدين سوا
نوسه بتتصل في صالح وتقوله تعالى خد مفتاح العربيه وهات الشنط انت واللي معاك
صالح: جاي
رضا: انا اسفه يا ريهام اني بعدتك عن امك
ريهام: وانتي ذنبك ايه هي اللي بعدتني مش انتي
رضا: وناويه على ايه
ريهام: ولا حاجه حعيش حياتي عادي
رضا: صحيح يا نوسه ايه الشنط دي كلها
نوسه: كل ورث بابا *** يرحمه اللي في البنك
رضا: ولي سحبتيهم من البنك
نوسه: عشان تشتري المحلات وتكون تحت ايدك الفلوس وقت متجبي الشنط اللي حتطلع دلوقتي فيها ٥٥ مليون جنيه اعتبريهم تحت تصرفك
رضا: مش عارفه اقولك ايه
نوسه: متقوليش حاجه الفلوس من يوم موت ابويا ملمستش منهم حاجه وقطعت وعد على نفسي ملمسهمش الا بعد ما أخذ حقي بس بلي وصلنا ليه نحن في حرب ومحتاجين الفلوس وانا وانتي من البدايه متفقين اننا واحد وان انتي تفكري وانا معاكي ومتخفيش في غير دول ورثي من ماما
رضا: تسلمي يا نوسه بس انا اي مبلغ حاخذه منك حيكون سلف غير كده مش حاخذ حاجه
نوسه: حاضر هو انا اقدر اقول لا
رضا: بصو دلوقت انتي يا ريهام تخشي تستحمي وتنامي وحاجتك حتكون هنا وخدي اي حاجه من عندي دلوقتي
ريهام: ماشي
نوسه: ايه اللي جاي
رضا: معرفش بس بكره نقعد مع نجوى ونشوف
نوسه: تمام يلا نخش نريح شويه عشان نفوق

في بيت رضوى

جابر: حنعمل ايه دلوقتي
رضوى: في ايه
جابر: فلي نحن فيه انتي حاربتي الكل حتى بنتك
رضوى: مش حيقدرو يعملو حاجه اي حرب محتاجه دماغ وفلوس وقوه وانا عندي الثلاث لكن هم معندهمش غير شويه دماغ لا فلوس ولا قوه وبنتي حترجع لحضني بعد ميستسلمو
جابر: بس نوسه عندها فلوس من ورث ابوها وهيا اللي دفعت ١٠ مليون ورجعت ريهام
رضوى: بتدحك... انت صدقت الحوار ده هما عملو كده وطبخوها مع بعض عشان يكسروني لتكون فاكر بس اني بجد كنت بتذللهم تبقى لسه متعرفش رضوى انا عملت كده عشان يطمنو من ناحيتي واعرف هما بيفكرو في ايه ومين معايا ومين ضدي زي الكلب سيكا اللي طلع شغال معاهم ومفهمني العكس وانه وشى عليهم بس طلع دا مخطط لكن حسابه تقيل وانت ازاي كانت رضا بتناديك جابر عادي وبتديك اوامر
جابر: بكل ثقه يعني هي اللي فيدها ترجع بنتي لازم اسايرها
رضوى: عندك حق بس البنت هند افترت على خرم طيزي كان نفسي اصوت واعيش المتعه بس مسكت نفسي
جابر: انا الصراحه هجت لما شفت خرم طيزك مفشوخ بس ملحوقه
رضا: وبعدين شكلك نسيت ان رضوان كان مبيحبش البنوك وبيخلي فلوسه فالبيت وطالما نسيت حفكرك

فلاش باك

رضوان ابو نوسه كان ساكن في عماره بعد عماره رضوى بثلاث عماير وفي يوم كان قاعد في المحل الناس كانت تسرخ حريقه حريقه والكل جري وكانت الحريقه في شقه رضوان اول مشاف كده جري وهو بيقول فلوسي حلالي شقى عمري راح وجريو يطفو الحريقه وبعد مطفوها كانت الشقه كلها عباره عن رماد و كان حيتجنن وبعد ساعتين نوسه وصلت بابا ايه اللي حصل
رضوان: البيت تحرق وفلوسي راحت
نوسه: في داهيا الفلوس أهم حاجه انت سليم
رضوان: الحمد**** بس انا مديون للمعلمه رضوى وكده مش حعرف ادفع
نوسه: روح وكلمها اكيد حتوافق تديك مهله
رضوان: حروحلها وراح لرضوى ونوسه وراه: ممكن نتكلم
رضوى: تفضل سامعه
رضوان: انتي عاوزه ايه مني عشان تحرقي بيتي عملتلك ايه
رضوى:انا قلتلك محلك تبيعه ليا وبلاش تنافسني في السوق وكل يوم بايع اقل عن السعر مكل المعلمين شغالين تمام وبيسمعو الكلام بس انت مش بتسمع الكلام وفرحان بفلوسك فاطريت احرق فلوسك اللي فالبيت وارجعك حافي وطلعت عقد تبيع ولا ايه
رضوان: حاضر حبيع ووقع عقد البيت
رضوى: بكره تروح تخلص مع المحامي وتيجي هنا تاخذ فلوس المحل
رضوان: خذ نوسه حيمشي نوسه بتبص لرضوى بغل سحبها رضوان وراح

تاني يوم بعد مخلصو تسجيل المحل رضوان راح لرضوى ياخذ فلوسه
رضوى: طلعت الفلوس وقالتله حقولك على سر مراتك ماتت وانا اللي كنت ورا موتها وبتدحك
رضوان كان عنده القلب وطب مكانه ومات اول موصل المستشفى

بعد العزا منتهى
المحامي: **** يصبرك يا بنتي واعتبريني زي ابوكي
نوسه: كثر خيرك
المحامي: انا عندي رساله من المرحوم ولازم اوصلها ليكي ابوكي كان المنافس الوحيد لرضوى في السوق ودا مكانش عاجبها وغير انها عاوزه محله باي طريقه فهي اللي حرقت الشقه عشان عارفه ان كل فلوس ابوكي فيها ودا بعد ما ابوكي زل في الكلام جدامها فقررت تحرق الفلوس وتخليه يفلس ويطر بيع المحل وميكونش ليها منافس وحكالي اللي حقوله دلوقتي

قبل الحريقه ب ٣ ايام
واحد من صبيان المعلمه راح لرضوان
الصبي: معلم رضوان عاوزك ضروري
رضوان: خير
الصبي: مينفعش هنا قابلني برع الحاره بعد ساعه بس ضروري المسأله فيها موت
رضوان: ماشي ...... وبعد ساعه تقابلوو
الصبي: بص يا معلم بعد ٣ ايام شقتك حتتحرق
رضوان: انت بتقول ايه
الصبي: زي مسمعت انا سامع رضوى وهيا بتقول لعوض باذني عشان فلوسك اللي فالبيت تروح وتطر تبيع المحل وميبقاش منافس ليها فالسوق ... عارف انك مش حتصدقتي بس ارجوك حاول تطلع انت نوسه من البيت
رضوان خلاص امشي ..... طلع موبايله وكلم المحامي
رضوان: عاوز انقل الفلوس اللي فالبيت النهارده بالليل بس من غير محد يحس
المحامي: حاضر بس كم المبلغ
رضوان: ٣ مليون جنيه
المحامي: خلاص حكلمك بالليل

بالليل نقلو الفلوس
رضوان: بكره تروح تفتح حساب في البنك وتبيع كل املاكي وتاخذ الفلوس وتحطها في البنك
المحامي: واملاك المرحومه
رصوان: تسيبهم زي مهم عشان لو **** خد عمري كل حاجه تروح لنوسه عشان كده خليتك تحول املاكي من عقار لكاش
المحامي: حاضر اعتبره حصل والكاش اللي في حساب المرحومه احوله ولا اخليه
رضوان: لا خليه زي مهو هي تتصرف فيهم لو ربك خذ امانته

وبعد يومين راح عوض وقال للمرحوم تديني ١٠ مليون وامنع موضوع حرق الشقه اصلي عاوز اكبر تعبت وانا صبي بس المرحوم رفض وثالث يوم شاف عوض وهو داخل ينفذ بس عوض كان مفكر محدش شافه

ام نوسه كانت وحيده ابوها وهم من طبقه أرقى بس حبت رضوان وتجوزت منه وبعد موتها رضوان خد من ورثها حاجه بسيطه وعشان كده كان جامد في السوق بس كان راجل طيب وبيحب الخير وبعد موته نوسه بقت تملك ورث كبير بس هيا حالفه متستمتعش بحياتها الا بعد متاخذ حقها من رضوى

بعد موت رضوان رضوى افتكرت انه خلاص ومعدش يمتلك كثير عشان محد في الحاره كان يعرف حقيقه ام نوسه والكل كان مفكرها انها وحده عاديه وعندها ورث بسيط ورضوان شغله وبردو متعرفش انا رضوان عنده املاك كثير

عوده من الفلاش باك

رضوى: يعني نوسه محلتهاش حاجه غير المحل اللي انا برضو حرقته وحتى لو معاها مش حيعدو ٥٠٠ الف
جابر: هو بجد انتي ورا موت ام نوسه
رضوى: طبعا لا بس انا قلت كده عشان احرق دمه بس طلع خرع ومات
جابر: يعني متأكده ان هم اللي عملو كده ومفيش حد غيرهم
رضوى: مليون بالميه ومتخفش انا حربيهم
جابر: وايه حكايه اللي بيعدي على الناس وعاوز يشتري المحلات
رضوى: مش عارفه بس بكره حشوف ايه الحكايه ومين ده عشان مفيش حاجه تتباع الا لرضوى ...
جابر: طيب المحل اللي خدتيه من رضوان عملتي فيه ايه
رضوى: بعته في نفس اليوم
جابر: و ايه حكايه الفلوس ازاي مفيش حاجه في البنك
رضوى: عشان الفلوس في السوق


في بيت نجوى

حسن: دلوقتي ناويه على ايه
نجوى: متشغلش بالك انت وحاول تشوفلك شغلانه بدال القعده
حسن: حاضر حشتغل
نجوى: وانتي مكانش يصح تعملي اللي عملتيه او بالاصح مش الوقت المناسب
هند: مقدرتش امسك نفسي من الغل والصراحه اختك عليها طيز ولا احلى طريه وشاده في نفس الوقت
احمد: قام ومشي
هند: زعلتي يا بيضه حجي اصالحك متخفيش
نجوى: هند بلاش تبقي زيه لما كان ساند على امه
هند: بتدحك... حقك تقولي كده منتي متعرفيش حاجه بس حقولك بعدين يلا رايحه انام
حسن: ماما دلوقتي لو عرفت انا مرات صاحبي بتنام مع اخوه وهو عارف بكده وميعرفش اني اعرف وعندي دليل بده وعايز اخذ نصيبي ايه الأحسن اقول لصاحبي ولا اروح لمراته الأول
نجوى: رمته بالمخده برضو بتفكر في زبرك .. بس حقولك تروح لمراته احسن عشان يمكن تيجي معاك سكه وتكون ليك مكاسب اكبر من اللي حتحصله من صاحبك وغير انك حتحسسه انه تحت تهديد لكن هيا لو وافقت وعجبتها حتبسط الأمور اكثر دا لو كانت تعمل ده وجوزها عارف انها عارفه

حسن: انا حتجوز سلمى اخت عصام
نحوى: وده حب ولا نيك
حسن: بصراحه مش متأكد بس محسيتش ناحيتها بحاجه تدل على شهوه مع اني ناوي اركب امها ومرات عصام
نجوى: متى لحقت يبقى صاحبك ده عصام ومريم بتناك من اخو عصام
حسن: صح
نجوى: حسالك سوال ولو جاوبت بصراحه حساعدك توصل لأمها
حسن: تمام اي هو
نجوى: انت عادي لو حد ينام معايا انا أو اختك
حسن: انتي اكيد جنتي شايفاني ايه عرص ولا ديوث وقام ماشي ....نحوى مسكت ايده
حسن: مش معنى اني عملت اللي عملته يعني في جنس مخلوق حيلمسكم من غير جواز
نجوى: ونوسه عادي
حسن: مش عادي بس دي بنت
نجوى: خلاص متزعلش بس حبيت اسمع منك ده واعتبر عفاف تحت زبرك
: قام ومسك بزازها تسلم لي البزاز دي وراح على اوضته

في بيت عصام

عصام: انا بقيت احسن حنزل اشم شويه هوا واحاول اقابل حسن برضو.... وخرج
مريم: دلوقتي البيت فاضي مفيش غيري انا واللبوتين اعمل ايه اعمل ايه بس لقيتها قامت خارجه وراحت لسلمى
مريم: بتعملي ايه
سلمى: مفيش بتابع مسلسل
مريم: بصي حقولك حاجه بس عاوزك تكوني صريحه معايا ومن غير كدب
سلمى: حاضر
مريم: عاوزانا نبقى صحاب وسرنا مع بعض ولا لا
سلمى: اكيد صحاب
مريم: ازاي وصلتي مع شادي للي بينكم
سلمى: بصراحه انا اللي خططت لكده وخليته يقفشني وانا بلعب بنفسي ويعمل اللي بيعمله
مريم: وضحي اكثر
سلمي: اصلي سمعت في مره عن جنس المحاارم والفضول خلاني اعرف عنه اكثر بعد مدخلت وقريت وعجبتني الفكره وتمنيت اني اعيش كده معاكم وقلت ابدا بشادي عشان عصام عنده انتي وماما مبتعملش حاجه لا تلعب في نفسها ولا غيره مش زي اللي سمعته وقريت عنه ان الام وخاصه لو كانت محرومه بتلعب بنفسها وتكون هايجه بس ماما غير كده
مريم: وعرفتي ازاي
سلمى: فضلت اراقبها كثير يمكن شهرين أو ٣ بس مفيش
مريم:تمام كده انا فهمت ... طب واللي بحققلك ده
سلمى: اعمله اللي عايزه
مريم: على كده اتفقنى بس عندي شرط
سلمى: اي هو
مريم: لو حققتلك ده تعملي اللي انا عايزاه مع اني اقدر اعمل دا بس انا مبحبش كده
سلمى: موافقه
مريم: طالما كده بكره اقولك تعملي ايه وقامت طالعه من عند سلمى ورايحه لعفاف
دخلت على عفاف اللي كانت قاعده ترتب الملابس
مريم: فوفتي وحشتيني وراحه حضناها وقافشه في بزازها
عفاف: مريم لو حتعملي زي كل مره بلاش عشان بجد خليتين ابقى مراهقه
مريم: متفاوليش على نفسك وتنزل بيدها عند كسها ..ولا اقول بلاش عشان كسرتي خاطري بس عندي سوال وتجاوبي بصراحه ولا حزعل عليكي
عفاف: حاضر
مريم: مبارح كنتي بتتكلمي جد لما قلت شادي او عصام واحد منهم ينيكك ولا بس علشان هايجه
عفاف: عشان كنت هايجه بس اكيد لا مش حقبل بده وانا في وعيي
مريم: ولو قلت لازم تختاري واحد من ٣ يريحك عصام شادي سلمى
عفاف: مش عارفه ومش متقبله الفكره اساسا
مريم: لو عايزه ترتاحي من غير عذاب اختاري واحد من ٣و جهزي نفسك بكره عندي ليكي مفاجأه مشيت عنها

عفاف هي بتعمل كده ليه انا خلاص مبقتش قادره وعاوزه اتناك بجد *** يسامحك يا مريم صحيتي كس

مدفون بقاله سنين بس انا اختار شادي وخلاص على الاقل لسه بخيره لكن باين ان عصام مش مريح اللبوه دي وانا مش عارفه هي ناويه على ايه


في بيت مياسه

مياسه: ها ايه رايكم في اليوم
شروق: تحفه يا مياسه يا ريت نكرر ده
مياسه: اكيد بس لازم نغير كل مره عشان منحسش بملل
ليلى: انا طالعه انام اصلهم فشخوني كل واحد فيهم نزل مرتين وحاسه ان خرمي بقى نفق
عادل: تحبي أوسع النفق اكثر
ليلى: عندك مياسه و شروق وشكل مياسه كده النفق عندها لسه وكاله
مياسه: اكيد وكاله بس مش حيلمسه الا لو حيسلمني النفق بتاعه
شروق: واو فكره حلوه حيكون المنظر جميل ومياسه راكبه بابا وهو بيصوت زي الحريم ودحكت هي مياسه
عادل: ان موريتك يا جزمه .. شروق بتجري وعادل وراها
مياسه: راحت حطت التصوير بتاع ريهام في الخزنه وسابت الألعاب الجنسيه على الطاوله


في بيت انجي
انجي: بتتصل بحسن ويرد عليها
حسن: انجي اللبوه
انجي: لبوه ليك انت وبس
حسن: كدابة انتي شكلك فاتحاها بحري
انجي: اتوب على شانك
حسن: بيدحك كسمك اخلصي عاوزه ايه
انجي: بصراحه كده عاوزاك تخلص حوار مرات البواب عشان عاوزاه ينيكني اصل عليه زبر حاجه ولا بتاع الحصان
حسن: مش قلتلك بحري عموما بكرا او اللي بعده يلا سلام وقفل في وشها .....

عند سيكا وأمه دلال

سيكا: هو انتي زعلانه ليه دلوقتي اللي يشوفك يقول جوزك اللي مات مش حد كنتي تشتغلي عنده
دلال: اصلك متعرفش محمود بيه دا كان بيعاملني على اني اخته مش خدامه ... في سرها ليه صحيت السليف اللي جوايا ورحت
سيكا: *** يرحمه بس خلاص ملوش لزوم النكد ده
دلال: على قولتك .. بس انت حتعمل ايه دلوقتي
سيكا: لغايه دلوقتي رضا مرجعتش في كلمه قالتها وفاضل الفلوس اللي اتفقنى عليهم وحاجه كمان بس مينفعش اقولك ... ساعتها حكون معاها حتى على قص رقبتي اصل دول ١٠٠ الف مش شويه ومع الخمسين اللي عندك حلوين اوي
دلال: باين عليها حقانيه ومش حتدحك عليك زي رضوى اللبوه دي .. موبايلها بيرن

عند ريهام

هو انا حفضل زعلانه لغايه امتى انا اعيش حياتي وخلاص ورنت على دلال

دلال: ايوا يا هانم
صفاء: معرفش اقولك ايه بس بعد محمود انا مش محتاجه حد يخدمني فعدي عليا بكره البيت اسلم عليكي و **** يرزقكك بشغلانه وبردو حشوف لو حد محتاج خدامه حقوله عنك
دلال: حاضر ودي أرزاق اشوفك بكره سلام


طارق في الشركه

السكرتيره: الملف يا باشا
طارق خد الملف ووقع .... شوفي الوفد اللي جاي من الصين عاوزهم يكونو مبسوطين
السكرتيره: حاضر ومشيت

طارق بيتصل بحد

طارق: اخبارا البضاعه ايه
حد: وصلت المخازن وبكره تنزل السوق
طارق: طيب سلام

طارق بيتصل بحد

طارق: في كونتينر واصل حالا الميناء وحيكون في المزاد بعد ساعتين من دلوقتي تشتري كل العربيات اللي عليها هما خمس عربيات رنج روفر
حد: تمام يا فندم

عند عبدو البواب ومراته حسنيه

حسنيه: مالك ياراجل من يوم ما طلعت للوليه اللي فوق دي وانت سرحان على طول
عبدو: مليون مره قلت مفيش حاجه
حسنيه: علي انا قول في ايه
عبدو: روحي قولي لبنتك تعملي شاي
حسنيه: في ايه يا راجل مش بنتك رجعت البلد مبارح وانت موصلها عبدو قول فيك ايه لا اطلع لللبوه اللي فوق دي واعرف بنفسي
عبدو: نزل راسه الصراحه انا نمت معاها
حسنيه: وماله هو أول مره ولا اول مره شكلك نسيت العماره اللي كنا فيها اللي مفيش وحده معدتش من فوق زبرك وتمسك زبره
عبدو: مش هنا المشكله ابنها طب علينا وصورنا وعايز يبلغ او
حسنيه: او ايه قول
عبدو: او ينام معاكي زي منمت مع امه والمصيبه انهم طلعو طابخينها سوى
حسنيه: شفت آخره الرمرمه منا قلتلك بلاش وقلت حبطل بس ديل الكلب اتصرف بقى
عبدو: مفيش غير اعمل اللي عايزينه او السجن
حسنيه: مش انت راجل شيل شيلتك وانا مش حعمل كده دا اللي ناقص اخر عمري واحد عرص يركبني
عبدو: عاوزاني اتسجن
حسنيه: لا يا عبدو مش عاوزاك تطيح من عيني قول انك حتتسجن ولا تعمل كده قول ساكت ليه
عبدو: سابها ومشي


عند صالح ومدحت وفاروق

مدحت: الحكايه وسعت اوي كده وبقى فيها سلاح ودم
صالح: لو توسع اكثر من كده انا في ظهر نوسه واي حد معاها
مدحت: لا انا مليش في الكلام ده وبعدين دول الطرف الخسران حد بيعمل اللي عملوه ادفع ١٠ مليون عشان انقذ بنت اللي بتحاربني وحرقت محلي والتانيه اللي كانت حتموت بس ساعات الطيبه تكون غباء
صالح: برضو معاهم وهم يشوفو ويقررو وانا انفذ
مدحت: بصو انا اروح للصف الكسبان احسن
صالح: متقول كلمه يا فاروق
فاروق: عيل واطي زي ده حتشوف من ايه غير قله الأصل
مدحت: مسك فاروق وعايز يضربه بس صالح تدخل وسحب مدحت
صالح: دربك خضر ... مشي مدحت ....


عند الديلر

بصو ياجماعه دلوقتي عندنا عصام والاثنين دول بيصرفو البضاعه قطاعي وفي حد برضو حسن جايبه وعندنا تاجر واحد بيأخذ بالكميات والكلام ده مش حينفع خلال اسبوعين عايز عشره للبضاعه القطاعي و ٤ تجار للكميات مفهوم ..... مبايله بيرن

الطرف الثاني: اخبار الشغل ايه
الديلر: تمام
الطرف الثاني: حسن اخباره ايه
الديلر: تمام حالته تحسنت
الطرف الثاني: هو انا بقول اخطبهولي ... لو تقوله حاجه حينفذ ولا لا
الديلر: معرفش على حسب وبعدين حسن عنيد لدرجه انه مشتغلش بنفسه وشغل حد مكانه
الطرف: الثاني: شكلك مش حتطول غلطت لما شغلت واحد. عيل زيك غور وقفل في وشه


عند اللي خطفو ريهام

زعيمهم: طلع فلوس وادا كل واحد فيهم ١٥ الف جنيه
خاطف١ :على الليله دي كلها والمبلغ اللي خدوه بس دول
خاطف٢:عندك حق
الزعيم: مخلاص انت و هو بعدين من امتى بتتكلمو بعد كلامي نسيتو نفسكم ولا ايه دنتو عيال شمامه ملهاش لزمه وانا اللي مسكتكم فلوس متحلموش بيها
خاطف١: اسفين يا كبير بس دول طلبو ١٠ مليون
الزعيم: وانا قلت خلاص كل واحد يغور

عند سهى
كانت هيا ورازان بيتابعو سنتر مياسه والمكان كان روعه
رزان: بس كده مش حتيجي على شغلنا
سهى: احسن اصلا انا نفسي اسيب الشغل ده
رزان: سيبيه ايه اللي ماسكك وايه اللي مشغلك في ده وباين ان عندك فلوس و انتي مش خايفه يتقبض عليكي
سهى: عشان انا مجرد شخص بيدور الشغل
رزان: انتي بتتكلمي جد
سهى : اه بتكلم بجد
رزان: بصي لو عرفتي تسيبي الشغل تمام ولو معرفتيش انا برع الليله دي صحيح ان مفيش عليها ضرر وكله عليكي او اللي السنتر باسمه بس كده واضح انه الحكايه في ناس كبيره وانتي مجرد جندي على طاوله شطرنج وكده خطر عليا
سهى: تصدقي عندك حق انا حعمل مكالمه وارجع وخدت جمب واتصلت

سهى: عندي طلب واتمنى يتم
الطرف الثاني: قولي
سهى: انا عاوزه اسيب الشغل
الطرف الثاني: بعد ما شوفتي الفلوس اللي عمر اهلك ما كانو يحلمون بيها عاوزه تسيبي دنتي كنتي حتت حشره في الملجأ
سهى: لو على الفلوس حرجع كل حاجه
الطرف الثاني: هو كم بقى في حسابك
سهى: ٧٧٠ الف جنيه
الطرق الثاني: ومالو بكره الفلوس تتحول على الحساب وحنشوف حد تاني
سهى: ولازم الاسم يتغير
الطرف الثاني: بكره تروحي تعملي تنازل وادي المحامي الورق
سهى: سكرت الخط وكانت مبسوطه ..خلاص انا حره بس رجعت على الحديده
رزان: على الحديده احسن من السجن

عند حمو فالبيت

موبايله بيرن بيفتح عينه ويرد على طول
حمو : ياه واخيرا عمري مفكرت اني اشوف الرقم ده تاني بعد اللي حصل وط
الطرف الثاني: عاوز ترجع تشتغل
حمو: تاني وحترمي امتى المره دي
الطرف الثاني: المره دي انت الكل بالكل ولو وافقت بكره يوصلك مبلغ وغير كده عربيه ليك ولانجي بس لازم تكون صاحب مظهر ونظف نفسك
حمو: ايه الشغلانه
الطرف الثاني: قدام الناس بيوتي سنتر الحقيقه مكان للدعاره و امك حتكون المديره وصاحبه المكان
حمو: كم المبلغ
الطرق الثاني: بكره توصلك ٣٠٠ الف جنيه وعربيتين وحده منهم مع سايق لأنجي ووحده ليك
حمو: ان كان كده تمام
الطرف الثاني: مبروك عليك بكره حيكلمك المحامي تروح تسجل المكان باسمك وليك ١٠٠ فوق ال ٣٠٠
حمو: هو دا الكلام

تاني يوم الصباح

في بيت رضوى
جابر: عاجبك كده لا اكل ولا حاجه
رضوى: هات وحده تشتغل وخلاص
جابر: وتطفش بعد اسبوع
رضوى: وحجيب غيرها يلا انا نازله مش جاي
جابر: حراجع الحسابات
رضوى: ملوش داعي خلاص سيب كل حاجه زي مهيا يلا سلام

في بيت نوسه

رضا: يلا ننزل عند نجوى عشان عاوزه اقول حاجه مهمه ..... نزلو نوسه ورضا و ريهام على بيت نجوى بعد مرنو الجرس فتحت هند ودخلو
رضا: نادي امك واحمد وحسن
هند: حاضر يا ملبن
رضا: هيا البنت دي حصل لها ايه بقت منحرفه ويتخاف منها
نوسه: لا هيا من زمان كده بس زادت جرأه اكثر
الكل وصل نجوى: في ايه عالصبح
رضا: دلوقتي نوسه حتسجل المحلات باسمها وكده يعتبر المحلات كلها بتوعها هيا مش زي مهيا فاكره انهم بتوعي وانا مليش أتدخل في اي حاجه
نوسه: بس انا قلت كلو بتاعك
رضا: اسمعي للآخر دلوقتي نوسه بتطالبتي ٣٠ مليون و ٢٠٠ الف لو موافقه على اللي قلته روحي سجلي وخلصي مع الناس ولو لا متروحيش
نوسه: موافقه على كلامك
رضا: انتو شهود
كلهم تمام
رضا: بعد مترجع كلنا نتجمع هنا ونتغدى سوا ونتكلم عشان نعرف ايه اللي جاي
نجوى: حاجه تانيه سعاده الوزيره الكل بيدحك
رضا: تسلمي روحي شوفي شغلك في المطبخ وانا جايه وراكي ... وقامت سحبت نوسه على جمب
رضا: اللي حقوله يتنفذ بالحرف بعد متخلصي التسجيل تشيلي باقي الفلوس وترجعيهم البنك أأمن انا منمتش مبارح والسبب الفلوس دول يعتبرو ورث ونحن منعرفش مين اللي ورا الخطف رضوى ولا وحد تاني فعشان كده رجعيهم ارجوكي
نوسه: حاضر بس لو احتجتي حاجه
رضا: بصي روحي البنك رجعيهم وهاتي ٢ مليون ونص بس وانا اقولك تعملي ايه بس لما توصلي تحت اتصلي بيا حنزلك انا ونجوى بس صوريلي العقود قبل ماتوصلي هنا
نوسه: حاضر

بعد ٣ ساعات نوسه وصلت الحاره واتصلت برضا اللي نزلت مع نجوى وفهمتها هيا ناويه على ايه وراحت لنوسه
في نفس الوقت في محل رضوى
مدحت: ممكن اكلمك يا معلمه
رضوى: ارغي باعتينك ليه
مدحت: انا جاي من مزاجي عشان اقولك عاوز اكون من رجالتك ومستعد اقولك اي حاجه انتي عاوزاها
رضوى: متتعبش نفسك مشغلش خونه

عند رضا ونوسه نف الوقت
رضا: فين صور العقود
نوسه: راحت العربيه وجابت العقود وادتهم لرضا
رضا خذتهم الحقوني وراحت لمحل رضوى
رضوى: خير عاوزين ايه
نوسه: انت بتعمل ايه هنا يا مدحت
مدحت: انا انا
رضوى: كان جاي وقال ايه عاوز يكون مم رجالتي
نوسه صالح صالح فاروق تعالو هنا
صلاح وفاروق قامو من قدام محل نوسه وجري على محل رضوى
نوسه:خد المفتاح ده والكلب ده وخلوه في الشقه على ما ارجع
رضوى: بتصفق تستاهلو جائزه كملو معاكم
رضا: حيلك حيلك نحن بس قلتا بما انك وحده من المعلمين لازم نبلغك ان في معلمه جديده نزلت السوق وواجب نعرفك ده بنفسنا
نجوى: اعرفك بالمعلمه نجوى وبصي عندك خمس محلات واختاري اي واحد لايق عليا أكثر
رضوى: انتو حتكدبو الكدبه وتصدقوها يلا من هنا عشان اللي جاي مش حتستحملوه
رضا: طب خدي ورمه العقود في وشها اقريهم كويس
...........
رضوى بعد ما قرت العقود اتجننت ازاي دا حصل جبتو الفلوس دي كلها من فين لا اكيد في تزوير
نجوى:انتي اللي طلبتي الحرب ودي ليه اول مفاجئه وليكي عندي مفاجئه احلى من دي بس اديني شويه وقت وبرد حترجعي نصيبي بس المره دي كله مش بس ١٠ مليون
نوسه: وانا عندي ليكي مفاجئه بس لسه مش وقتها
رضا: اما انا بعد مكسرك حعمل فيكي كل اللي تعمل فيا في الملجأ بتعاك اللي انا كنت ضحيه فيه ووعد لخليكي تتناكي من طوب الارض وأولهم سيكا
رضوى: حلال عليكم المحلات بس كده انتو عاوزين رد جامد ويرجع كل واحد لعقله ومكانه الطبيعي ...

نهايه الجزء الأول

الجزء ده كان عباره عن تذكير بطريقتي بالشخصيات اللي كانو في السلسه الأولى والثانيه وتمهيد للي جاي في الأجزاء القادمه طبعا اللي متابع القصه من البدايه حيكون حفظ الشخصيات واكيد حيستوعب دخول شخصيات جديده عشان في شخصيات حتدخل بس مش عارف كم شخصيه لحد دلوقتي اتمنى الجزء ده ينال اعجابكم وميكونش ممل وشكرا

❤️ professor


الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

رضا: اما انا بعد مكسرك حعمل فيكي كل اللي اتعمل فيا في الملجأ بتاعك اللي انا كنت ضحيه وشفت الويل فيه ووعد لخليكي تتناكي من طوب الارض وأولهم سيكا
رضوى: حلال عليكم المحلات بس كده انتو عاوزين رد جامد يرجع كل واحد لعقله ومكانه الطبيعي ... وبعدين ملجأ ايه اللي بتقولي عنه انتي بتخرفي
رضا: اه بخرف بس بسبب الملجأ ده راح شرفي وتعذبت وتهنت واعتدو عليا وكل حاجه ودا كله بسبب اهمالك وانك مش دريانه بلي بيحصل في الملجأ بس ادعي ربك انك تكوني كده وملكيش ايد في حاجه عشان لو طلعتي انتي ورا اللي حصلي حتبقى نهايتك.. يلا بينا ومشيو الثلاثه طالعين العماره عند بيت نجوى
نوسه: انا طالعه فوق عند مدحت
رضا: اه صحيح انا نسيته حطلع معاكي .... نجوى جايه ولا ايه
نجوى: وماله معاكم وطلعو على شقه نوسه

في المحل عند رضوى
رضوى هي عرفه عن الملجأ ازاي بس ...اه الحيوان سيكا بس ايه الكلام اللي قالته انا فهمت عشان كده هيا حاقده عليا الحكايه كده متطمنش وانا لازم اتصرف واعرف ايه اللي بيحصل خاصه بعد حوار المحلات ده باين ان معاهم فلوس وانا كده لوحدي لازم اعمل حاجه تخليني أوقف قصادهم

في شقه نوسه

مدحت قاعد وجمبه فاروق و صالح
رضا: استفدت ايه دلوقتي من اللي عملته
مدحت: سماح يا رضا الشيطان دحك عليا
نوسه: قلتلي شيطان طيب انا حبعد الشيطان عنك وحخليك عبره لأي حد يفكر يخون ... كتفوه كويس ووشه للحيط و ونزلو بنطلونه
مدحت: سماح يا نوسه حرمت مش حخون تاني
نوسه جت من وراه وادته قلم: أخرس مش عاوزه اسمع صوتك
مدحت: يا رضا سماح ارجوكي
رضا تذكرت يوم ما طارق اغتصبها وانجي وسهى مكتفينها وشافت مدحت طارق راحت رضا وقامت خابطه راسه في الحيط: مش قالت لك أخرس
مدحت: اه يا دماغي حرام عليكم سيبوني
رضا: نجوى روحي هاتي حاجه اخرسه بيها ...نجوى راحت تدور حاجه.... نوسه طلعت المطوى وقربت من مدحت وراحت بالمطوى على طيزه
مدحت: اه يا مجنونه عملتي ايه
نوسه: ادته قلم أخرس قلت ..... نجوى جت وجايبه قماشه ولزق وادتهم لصالح: شوف شغلك .... صالح حشر القماشه في بوقه وجاب اللزق وكتم بقه
نوسه: نيموه على بطنه ... صالح و فاروق نيموه وهو بيعافر ويحاول يقاوم بس صالح اداه بكس فتحله بقه اللي نزل ددمم اثبت احسن لك
نوسه: راحت قدام وشه ونزلت الجنز اللي لبساه وطلع زبر صناعي بس متوسط الحجم تحب تقاوم واخلي فاروق وصالح ينيكو فيك لغايه بكره ولا تثبت واخلص انا
مدحت لسه بيقوم
نوسه: ثبتولي الحيوان ده صالح و فاروق ثبتو ايده ورجله راحت نوسه وحده فيكم تفتح طيزه
رضا راحت قاعده على ضهره وفشخت طيزه اللي كان مليان شعر ... نوسه راحت باله خرمه كثير وبلت زبرها وراحت مظبطاه على خرمه وقامت دايسه بس مدخلش حاولت كذا مره مفيش فايده
نوسه: حظك يا كلب مش راضي يدخل بس ملحوقه راحت جابت عصا المقشه وزيت وكسرتو وغرقت المقشه وخرمه بالزيت ومن غير ما تستنى دخلت المقشه فطيزه اللي تزفلط وفضلت تحركه بتاع ٥ دقايق ومدحت بيتوجع وبعد كده طلعته وراحت مدخله الزبر وفضلت تنيك فيه بتاع ٥ دقايق تانين في الوقت ده كانت رضا قامت وراحت قعدت والكل بيشوف اللي بيحصل
نوسه: رضا خشي جوه حتلاقي زبر اسود هاتيه
رضا راحت جابت الزبر ورجعت .. نجوى فتحت بقها من حجم الزبر اللي كان كبير بمعنى الكلمه .... نوسه لسه بتخلع الزبر .. رضا لا خليكي انا حعمل كده رفعه ملابسها لجد فخاذها اللي كانو بينورا ولبست الزبر
صالح بلع ريقه من منظر فخاذ رضا
رضا: شيل عن بقه اللزق والقماش عاوزه استمتع بصوته... صالح شالهم
رضا اول ما بق مدحت تحرر دخلت الزبر للآخر مره وحده
مدحت: اه يا بنت المتناكه
رضا: لطشته قلمين أخرس لحسن عقابك يزيد
مدحت: سكت عشان يخلص وبعد عشر دقايق رزع قامت مطلعه الزبر
نوسه: قامت راحيه بالمطوى وكتبت على طيزه نوسه ناكتني .. ارموه برع وحسك عينك المحك بالغلط في اي مكان ..شالوه ورموه برع
نجوى: لا انتو الاتنين يتخاف منكم
نوسه: دا جزاء اللي يغلط او يتجرأ على نوسه
رضا: سيبكم من ده حنعمل ايه في اللي جاي
نجوى: بصو نحن ننزل تحت سوا وبعد الغدا نقعد والكل يكون موجود
نوسه: عندها حق يلا بينا
رضا: طيب انا حريح شويه وانزل وقت الغدا لسه فاضل عليه وقت كثير ودخلت الاوضه تنام

في بيت نجوى
حسن: ريهام ممكن اكلمك
ريهام: بص يا حسن انا لايمكن اسامحك ابدا على اللي عملته في امك وهند
حسن: بس هما سامحوني واديكي شايفه نحن بقينا احسن وقريبين من بعض
ريهام: حتى لو انا مش مسامحاك وبلاش تقرب مني عشان متسمعش حاجه متعجبكش

في اوضه هند
شروق: ياه زمان عنك يا بنت الكلب
هند: معليش اصلي في حجات كثير حصلت وفتره طويله المبايل مكانش عندي
شروق: طب قولي ايه اللي حصل عشان انا برضو عندي حجات كثير اوي لازم تعرفيها
هند: طب متيجي عندي
شروق: فكره تصدقي حشوف ماما واكلمك
هند: على رأي ماما ايه مفيش مساعده هنا ولا هنا تنجحنا الامتحانات قربت خلاص
شروق: مفيش ويلا غوري حبقى اعدي عليكي
هند: مستنياكي ..الباب اتفتح ودخل حسن
حسن: فاكره حوار نوسه اللي قلتي عليه وانا بنيكك
هند: انت منسيتش اه صح ازاي وانت شايله على ظهرك
حسن: اخلصي ازاي اقدر استفيد من ده
هند: خليني اشوف وأبقى ابلغك
حسن: طيب وعاوز منك حاجه
هند: ايه تاني
حسن: تطلعي لسلمى وتصاحبيها
هند: غبي من يومك يعني عاوزني اروح اخبط واقولها تعالي نبقى صحاب .. بص انت متفكرش من الأساس انا اخطط وانت تنفذ بس فالح تغتصب .... على طاري ال****** اي رايك في رضوى
حسن: ملبن وحلاوه بالقشطه
هند: اي رايك يا مغتصب تغتصبها ووعد لو عملت ده حظبطلك ريهام
حسن: موافق بس اعملها ازاي في وسط الحرب دي
هند: بتديه قفى مش انا قلت متفكرش
حسن: قام شالها ورماها عالسرير تاني ونام فوقها وثبت ايدها تحت رجله وطلع زبره وفضل يمشيه على بوقها: تحبي اغتصبك وحط ايده على كسها
هند: لا لا بلاش انا اسفه
حسن: ايوه كده وقام عنها يلا سلام وطلع بره و جرس الباب كان بيرن راح يفتح
حسن: عصام ازيك لسه كنت حنزل عندك
عصام: انا قلت اطلع اكلمك عشان شكلك كده مش عارف بلي حصل
حسن: لا عرفت مبارح... بص انت تستناني تحت وانا خمسه ونازلك
عصام: تمام مستنيك

في بيت مياسه
شروق: ماما انا لسه متعاقبه ولا خلاص عفيتي عني
ليلى: هو انتي لسه فاكره لا عفيت عنك بعد معرفت انك لبوه
شروق: طالعه عليكي يا لوله
ليلى: انتي بجد نفسك فيا زي مقلتي مياسه
شروق: اه نفسي
ليلى: تمام حنولك مرادك بس بعدين
شروق راحت لشفايفها وباستهم وراحت بره عند مياسه
شروق:ممكن سوال
مياسه: قولي
شروق: انتي بجد عاوزه تركبي بابا زي مقلتي
مياسه: مش بالظبط
شروق: مفهمتش
مياسه: دلوقتي نحن كل شي متاح قدامنا بس النوع ده مش موجود يعني سحاق موجود شيميل موجود بس ان راجل يتناك مفيش وانا نفسي اجرب بصراحه وغير كده عاوزه اخلي كل حاجه متوفره
شروق: فهمت عليكي ... هو انا اقدر اخذ السايق يوصلني عند صاحبتي
مياسه: اه خديه ومن النهارده حبلغه يفضل معاكي على طول بس من غير تهور معاه
شروق: حاضر ومشيت على اوضتها

في بيت عصام

مريم: بصي بقى انا حوريكي حاجه حتحبيها وزي متفقنا احققلك اللي في بالك وتعملي اللي عايزاه
سلمى: تمام
مريم: دلوقتي حقولك على اول سر وهي امك
سلمى: مالها
مريم: لبوه كبيره
سلمى: ازاي
مريم: عشر دقايق وحتعرفي خليكي هنا متخرجيش وهي حتيجي بنفسها ليكي
سلمى: مستحيل انا براقبها من ثلاث شهور
مريم: لو حصل حفتحك موافقه
سلمى: موأفقه بس لو محصلش تتناكي من شادي قدامي
مريم: تمام وخرجت رايحه لعفاف اللي كانت بتعمل الغدا
مريم دخلت المطبخ بعد ما جابت الصناعي من قوضتها ( الصناعي ده مريم عملاه فالبيت عشان تريح نفسها وانا كتبت ده عشان ميكونش في خياره او اي حاجه من الاكل عشان دي نعمه وميصحش اكتب كده واسف اني كتبت في جزء من الاحزاء بس مذكرتش تفاصيل ودي وجهه نظري الشخصيه فقط ): ازيك يا فوفتي ها اختارتي مين من الثلاثه عشان انا قررت اريحك النهارده
عفاف: مريم بلاش حد يعرف دول ولادي برضه وخلينا كده احسن
مريم: براحتك بس متقوليش ريحيني وراحت مسكت بزازها تلعب فيهم
عفاف: بس يا مريم حتعب كده
مريم: منا عاوزك تتعبي سابت بزازها و راحت مطلعه من وراها الصناعي وفضلت تمص فيه شويه
مريم: ارفعي جلابيتك
عفاف: لا يا مريم سلمى هنا
مريم ادتها سبانك: اللي اقوله تعمليه ورفعت الجلابيه بنفسها اللي كان على اللحم وراحت بالصناعي على كس عفاف وفضلت تحركه على كسها ومره وحده زقته كله جوا وفضلت تحرك الصناعي وتنيكها بيه
عفاف: شهقت أه وسابت اللي في ايدها وباعدت بين رجليها
مريم: ايه يا فوفتي عجبك الصناعي
عفاف: بتحاول تكتم صوتها: اه بس سلمى هنا
مريم: متخافيش بس قوليي اخترتي مين
عفاف: بلاش حد غيرك يا مريم
مريم سحبت الصناعي مره وحده من كس عفاف
عفاف: ليه طلعتيه رجعيه
مريم: مفيش خلاص انتي مش عايزه حد منهم يبقى مفيش مريم كمان
عفاف: شادي شادي عاوزه شادي
مريم: خلاص مفيش لا شادي ولا غيره
عفاف: حرمت خلاص اللي عاوزاه حعمله بس ارجوكي كملي
مريم: اكيد ولا حتتعوجي عليا تاني
عفاف: **** حرمت حتى لو قلتي انزل الشارع كده بس كملي
مريم: مش مصدقاكي وراحت ممشيه الصناعي على كسها... وصدقك ازاي وانتي كل مره بتغيري كلامك
عفاف: وعد مش حغير كلامي
مريم:حنشوف ودخلت الصناعي في كسها وثبتته جوه ...عاوزاني احركه
عفاف: اه بليز ابوس ايدك
مريم: حيتحرك بس لما تروحي لسلمى وهيا اللي تحركه ليكي
عفاف: حاضر بس اعملها ازاي
مريم: نزلت جلابيه عفاف و ماسكه الصناعي من فوق الهدوم امشي قدامي وراحت بيها لاوضه سلمى
عفاف: حاضر ... وصلو الاتنين اوضه سلمى وعفاف متردده وبتبلع ريقها
مريم رفعت الجلابيه من ورا بس وفضلت تحرك الصناعي وقالت افتحي الباب
عفاف: بتفتح الباب بتردد بس اتفتح خلاص
سلمى اول ما شافت امها بقت مش مصدقه ان مريم عملتها : خير يا ماما عاوزه حاجه
عفاف مش عارفه ترد بايه
مريم وهيا مداريه على جمب : خشي جوه بهمس
عفاف: مش قادره تتحرك وثابتها مكانها
مريم : بهمس لو مدخلتيش حروح
سلمى: ماما انا بكلمك فيكي حاجه
عفاف: اه تعبانه يا بنتي
سلمى:مالك
عفاف مسكت الصناعي بيدها وراحت لسلمى ريحيني ارجوكي ونامت على السرير على وشها
مريم: بتصطعبط اريحك ايه مش فاهمه
عفاف: رفعت جلابيتها وكان الصناعي راشق في كسها
سلمى قالت تصطعبط اكثر: اي ده يا ماما بردو مش فاهمه اعمل ايه
عفاف: امسكيه و حركيه يا كسمك نيكي كسي
سلمى: بس ازاي انتي امي مينفعش
عفاف: مريم ارجوكي تعالي ومسكت الزبر وحركته
مريم: شيلي ايدك يا فوفتي وسلمى حتكمل ولا ازعل
عفاف: سابت الصناعي
مريم: ريحي امك يا سلمى عيب كده عشان هيا هايجه ويمكن تنزل الشارع تتناك من اي حد ونتفضح
سلمى مسكت الصناعي وبدأت تحركه: كده يا ماما
عفاف: اه كده حركيه اسرع
مريم قربت منهم وفتحت فلقات طيز عفاف
مريم: سلمى بلي خرمها من بقك
سلمى: حاضر وراحت باله خرم طيزها ..ومريم راحت مدخله صباع في خرم طيز عفاف وبدات تحركه وسلمى بتنيك كسها بالصناعي
عفاف: اه دخلي صباعين يا مريم افشخوني يا كلاب مريم راحت مدخله صباعين كمان وتحرك بسرعه وسلمى زودت السرعه عفاف فضلت تنتفض وشويه كانت بتشنج ورفعت وسطها ومسكت ايد سلمى وزقت الصناعي للآخر ونطرت ميه من كسها وهيا بتترعش وراحت نايمه على وشها
مريم: لا انتي حالتك صعبه يا فوفتي ...عفاف مش بترد ...سلما قامت وراحت نايمه قدام وش امها ورفعت راسها : مش واجب برضو تريحيني ونزلت الشورت والكلوت ونزلت راس عفاف على كسها
مريم: انا حسيب البنت وامها مع بعض ولما تخلصو لينا كلام بكره وراحت سيباهم وطالعه بره ...

عصام و حسن على القهوه
حسن: إلى حصل ده كان اختبار وانت نجحت فيه بعلامه كامله وطلع كيسه .... دول ١٠٠ الف جنيه نصيبك وحاجتك كلها موجوده جوه
عصام: فاتح بقه انت بتهزر اكيد وفتح الكيس ... وقام حاضن حسن ياخي انت تستاهل اجوزك امي على ده طبعا كلام هزار
حسن: في سره متخفش حركبها وقدامك... وراح قايله لا يا راجل امك صح انها حلوه ولسه شباب بس الزواج لسه عليه
عصام: طيب ايه النظام حيكون الشغل ازاي
حسن: انت تريح دماغك وانا ابقى اكلمك
عصام: طيب ماشي
حسن: اه صحيح بكره معزومين عندنا ومش عايز نقاش
عصام: لا **** مفيش انتو تيجو عندنا بكره
حسن: حاضر بكره عندكم يلا اطير انا بقى
عصام لما شاف الفلوس نسى حتى يسأله لو كان حد فتش فالمبايل او لا


في محل رضوى
رضى كده انا بخسر ولازم اعمل حاجه تكون ضربه قويه ليهم ...بس لقيتها وبتتصل بسيكا
رضوى: ازيك يا سيكا
سيكا: المعلمه اي الصدف دي
رضوى: قابلني برع الحاره ضروري
سيكا: ماشي

عند طارق في الشركه
موبايل طارق
طارق: في ايه تاني مش خلصنا
الطرف الثاني:خلصنا بس لازم ترجع الشغل في حجات محدش ينفع يعمله غيرك
طارق: اسف بس حبعت حد يكون مكاني حكلمه وابعت رقمه واتس عشان انا مش حستغل تاني وقفل الخط

الطرف الثاني ماشي يا طارق الكلب حسابك معايا...

برع الحاره رضوى مستنيه سيكا
رضوى:اركب
سيكا: فتح الباب وركب
رضوى تحركت وراحه لعمارة من عمايرها
رضوى: انزل يا سيكا
سيكا: خايف ينزل بس نزل
دخلو العماره اللي كانت فاضيه تماما وراحت طالعه الدور الثالث وفتحت باب الشقه ودخلو كانت الشقه عباره عن غرفتين وصاله وفيها كل حاجه
رضوى: تحب تشرب حاجه
سيكا: لا بس اعرف انا هنا ليه
رضوى: طيب ثواني وجايه دخلت جوه وراحت على الخزنه وطلت من الخزنه فلوس وراحت لسيكا
رضوى: بص يا سيكا تيجي نلعب عالمكشوف
سيكا: تمام
رضوى: بعتني بكم وليه وقبل ما تتكلم دول ٥٠٠ الف جنيه اعتبرهم عربون للاتفاق الجاي وده جزء بسيط من العربون دا غير انك انك حتكون ماسك كل محلاتي ومش بس كده حتكون الشقه دي ليك انت وامك وباسمك كمان وحكون راضيه عليك
سيكا: تقريبا قلبه وقف مش اتصدم بس ... وايه اللي يضمني كلامك
رضوى: كلمتي ضمان وغير اني اقدر اعمل اللي في دماغي من غيرك بس انا عاوزاك انت
سيكا بيفكر .. دي شكلها بتتكلم جد عشان هيا الطرف الاضعف وممكن يدفع اكثر بس ميكملش خسران ....
سيكا: بعتك عشان كنت مجبور
رضوى: رفعه حواجبها مش مصدقه قول غير كده
سيكا: بجد بصي انا حقول على كل حاجه بس تكوني قد كلمتك
رضوى: وعد عشان انت السلاح اللي ححارب بيه
سيكا: انا بصراحه بقالي فتره بنيك جابر
رضوى: فتحت عينها كمل
سيكا: بس كل ده كان لغرض وهو اني بحب ريهام و
رضوى: وايه كمل انا وعد مني حسامحك على اي حاجه تقولها
سيكا: و والصراحه خاطري فيكي اصلك جميله واي حد يتمناكي
رضوى:كمل
سيكا:لما كنت بنيك جابر كنت بجيب سيرتك انتي وريهام وهو مش بيمانع بالعكس كان يقول كلام يهيجني اكثر زي رضوى هايجه ومبتشبعش وانك لبوه عالسرير وغيره لغايه مجتني فكره اني ازرع كاميرات واشوف جسمك انتي وريهام وهنا كانت رضا بتشتغل عندك فقلت يحط في المطبخ برضو وجابر وافق عشان افضل انيكه بس اللي حصل انه بعد ما ركب الكاميرات وهو بيركب في المطبخ رضا صحيت وقفشت جابر اللي خر كل حاجه ليها وهنا رضا استغلت الوضع وخلتني اركب كاميرات في المحل بس شالت الكاميرا من اوضه ريهام بس وادتني ٥٠ الف وقالت حتديني كمان ١٥٠ وحتخليني انام معاكي وبقينا نشتغل معاها انا وجابر ولما قلتلك حكايه الكاميرات ووشيت على رضا و نوسه كانت فكره نوسه
رضوى:كده فهمت ودلوقتي لو عاوز تكون معايا حزيد على اللي فات اني حكون ليك وجابر حسابه عندي بس انا مبلعبش من تحت لي تحت زي رضا يعني اتفاقي معاك يا يكون علني او لا اصل مش بسلم نفسي لعيل خايف من نسوان
سيكا: طيب والمبلغ حيكون كم
رضوى: تعرف تعد لكام
سيكا: انا مش طماع بس الفرصه بتيجي مره وحده
رضوى: حقولك المطلوب وانت اطلب براحتك
سيكا: تمام
رضوى: حديك مخدرات حتحطها في محلات نوسه وتبلغ عن أن المحلات اجهه لبيع لتجاره المخدرات طبعا والباقي عليا شفت سهله ازاي
سيكا: طب ممكن اخذ وقتي وافكر عشان انا مش طبعي الخيانه بس كنت مجبور ولا مكنتش خنتك ابدا
رضوى: حقك تفكر بس لغايه بكره
سيكا: حاضر
رضوى: يلا على بيتك ... مشي سيكا
رضوى: بقى كده يا جابر تمام دواك عندي بس استنى عليا

سيكا وهي دي عاوزه تفكير رضا حتديك ٢٠٠ الف بس رضوى ٥٠٠ الف ودا ربط كلام بس وغير الشقه و رضوى نفسها تحتك

في السنتر

انجي داخله مع حمو وهم اخر اناقه حاجه كده جنتل
موظفه الاستقبال: نورتي حضرتك اكيد انتي المديره الجديده
انجي:ايوا انا بس د تعالي نلف كده اشوف الماكن وراحت تلف في السنتر اللي كان عباره عن ٨ اوض وكل اوضه فيها جاكوزي وفي ٤ اوض للسونا.. وبعد مالفت لا تمام
انجي: خلال ساعه تكوني عملتي ملف لكل الشغالين فيها كل بياناتهم ومتخصصين في ايه بالتفصيل كل حاجه تنكتب الا انتي اسمك ايه
ماجي: اسمي ماجي ( عندها ٢٨سنه حاجه مهلبيه كده متجوزه واحيانا تروط طلبات )
انجي: انتي استقبال بس ولا شغاله في كل حاجه
ماجي: على حسب رغبه الزبون لو ليه شوق يدوق ادوقه
انجي: يبقا كمان اعملي ملف لنفسك وتعالي اشوف شغلك كويس ولا لا
ماجي: حاضر بس انا مليش في النسوان
انجي: وماله حمو ابني يدوق ولا ايه يا حمو
حمو: ادوق ليه لا
انجي: وكل حد شغال هنا حنختبر قدراته ودا يتكتب في الملف والتقيم من ١٠اللي يجيب اقل من ٥ حيمشي
ماجي: حاضر تعالي اخدك على المكتب

في بيت مياسه

كانت قاعده مياسه مع صفاء
مياسه: كويس انك خرجتي
صفاء:بصراحه زهقت وافكر اروح السنتر تيجي معايا عشان ريهام اعتذرت عندها شويه مشاكل
مياسه: وماله نروح ... الجرس بيرن قامت مياسه تفتح وكانت سهى عالباب مع رزان
مياسه: ايه المفاجئه الحلوه دي انتو عالسيره كده على طول
سهى: تسلمي يا مياسه
مياسه: تفضلو في حد جوه حتحبوه لما تشوفوه ودخلو ...صفاء اول مشافت رزان فرحت ورزان برضه
صفاء: مش انتي اللي شغاله في السنتر
رزان: ايوه انا اسمي رزان
صفاء: وانا صفاء تشرفت بيكي
مياسه: انتو تعرفو بعض
صفاء: اه عملتلي مره مساج بس ايديها حلوه انصحك فيها
مياسه: طالما كده تعملنا مساج هنا عشان جسمي قافش
صفاء: معنديش مانع
رزان: ولا انا
مياسه: يبقى يلا مين حتبدا الأول
صفاء: انا
مياسه: خشو الاوضه دي وانا اخذ سهى واطلع فوق ولما تخلصو تعالو فوق مياسه سحبت ايد سهى وراحت فوق واول ما دخلو المكتب شالت الريموت وفتحت الشاشه على الاوضه اللي موجودين فيها صفاء و رزان
سهى: دماغك منحرفه ومتكلفه

اول ما دخلت صفاء معاها رزان
رزان: يلا اقلعي ونامي عالسرير
صفاء: مش عايزه مساج عايزه ارتاح وتكملي اللي وقفتيه اخر مره
رزان: كده ماشي ولزقتها هالحيط بظهرها وقامت فاتحه قميصه صفاء بالقوه والزرار اتقطع وقفشت بزازها ونزلت بيدها الشمال على كسها وبيدها اليمين خنقتها : عاوزه اكمل من عنيا بس بطريقتي وراحت فاتحه قميصها ولفتها عالحيط ورفعت الجيبه وادتها سبانك
صفاء وهيا بتخلع القميص : ايوا كده عاوزك تفتري
رزان قامت تفتح ستيانه صفاء وبتلحس وشها راحت صفاء منزله الكلوت وبقت ملط... رزان وهيا من وراها ماسكه رقبتها بأيدها الشمال وأيدها التانيه بتلعب فكس صفاء جامد : باعدي مابين رجليكي
صفاء: قافشه في بزازها : اه كمان كملي
رزان لفتها وخلعت قميصها وخلتها تمص بزازها ويها مكمله لعب في كس صفاء وقامت لفاها للحيط تاني ونزلت الجنز اللي لابسه وبلت زبرها وراحت مدخلاه في كس صفاء
صفاء: شهقت وقالت اي ده
رزان: حطت ايدها على بقها بلاش كلام استمتعي وبعدين حتفهمي
صفاء: عضت ايد رزان شيلي ايدك عشان اعرف استمتع بس اي ده مالي كسي وقفلت رجلها
رزان: بتنيك صفاء وهيا شاده شعرها بس مش جامد
صفاء: *** يرحمك يا محمود كنت رومنسي وحرمتني من النيك... اه اجمد يا روز دخلي صباع في خرم طيزي
رزان طلعت زبرها ولفت صفاء عشان تمص اللي قامت واخده زبر رزان في بقها وفضلت تمص قامت روان ساحبها للسرير ونيمتها على بطنها وفتحت طيزها صفاء المره الجايه النهارده كسي وبس
رزان: طيب وماله ورحت حاطه زبرها في كسها وطلعت برجلها الاتنين على السرير وراحت تنيك في صفاء
صفاء: بتفتح كسها عالاخر اه دنتي فرهدتيني حجيب متطلعيش زبرك ونزلت
رزان: طلعت زبرها بعد ما صفاء نزلت وجابت لبنها على طيز صفاء ......

سهى: دي تستاهل تنركب بس حسافه سبت الشغل
مياسه: يعني ايه وليه
سهى: اصل لو تقفشت حعفن في السجن وانا بشغل السنتر لناس بتطلع دهب ويرمولي فتافيت
مياسه: يعني مفيش سنتر تاني
سهى: اه حشغل السنتر بتاعك بس لو حتشيلي فكره الدعاره ولو عايزه تتبسطي تروحي السنتر اللي كنت فيه
مياسه: ماشي بس تسحبي رزان معاكي عشان مش عايزاها تتبهدل
سهى: اكيد اصلا هيا اللي شارت عليا ..ومدت شنطه
سهى: الشنطه دي فيها فيديوهاتك وفيها كل التسجيلات ببيانات الناس اللي في الفيديو
مياسه: تربيتي وطلعت دفتر شيكات ... دول ٨٠٠ الف ليكي حلاوه مني ليكي
سهى: خذت الشيك وبتدحك
مياسه: على فكره مدياكي فلوس مش نكت
سهى: اصل الدنيا دي غريبه مباره كان في حسابي تقريبا ٧٥٠ الف بس بعد مبلغت الناس اني حسيب الشغل رضيو بشرط اخلي حسابي صفر ووافقت ولكا دخلت كان حسابي في البنك صفر ودلوقتي رجع نفس المبلغ تقريبا
مياسه: عشان انتي حد نظيف
سهى سرحت بأيام الملجأ واللي كانو يعملوه في رضا
..............................
دخلو رزان وصفاءالمكتب ... وصفاء كان قميصها مفتوح
مياسه: ايه اللي حصل في قميصك
صفاء: اتقطع وانا بفتحه
مياسه: قلتيلي بس رزان عليها زبر تمام
صفاء: فتحت بقها ايه بتقولي ايه
مياسه: متخفيش سرك في بير اصلي جربتها قبلك
صفاء: ان كان كده دي عليها حتت زبر وبتمسكه يخليكي عاوزاه جواكي على طول
مياسه: حتقوليلي ... عموما انا حبيع الشركه وافتح مكانها بيوتي سنتر وانتي معانا يا صفاء وشوفي ريهام لو حتشتغل
صفاء: ماشي .....اه صحيح انا شفت ان مفيش حد بيخدم عندك ليه
مياسه: اصلي من مات جوزي وانا لحالي بس عاوزه شغاله دلوقتي بس مش لاقيه
صفاء: الشغاله عندي خلاص
مياسه: ماشي

في بيت نجوى
بعد الغدا
رضا: بصو اللي حيصل دلوقتي مين عاوز يشتغل
حسن رفع ايده واحمد وهند
رضا: حسن حتمسك الدكان انت المسؤول عن كل حاجه فيه واي حاجه انت اللي حتشيل... احمد انت حتمسك محل قطع الغيار ونفس الكلام عاوزاك راجل اما انتي يا هند حنشوفلك شغلانه برع الحاره ريهام حتكون مسؤوله عن حسابات المحلات والدكان وكله نوسه طبعا براحتك محلاتك وانتي حره نجوى نفس الكلام
نوسه: وانتي
رضا: انا زي منا بس بكره عندي كم مشوار مهم لازم أعملهم من زمان
رضا: يلا يا ريهام ....... الكل قام وكل واحد على مكانه
رضا: بتصل بسيكا
سيكا: ايوا
رضا: انت فين برن عليك مش بترد
سيكا: اسف بس كنت مشغول مع امي
رضا شكت عشان كانت ممشيه وراه حد : في حاجه او محتاج حاجه قول
سيكا:تمام كل حاجه تمام

سيكا: اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و ٣من المحلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....


نهاية الجزء الثاني


الجزء الثالث

وقفنا في الجزء اللي فات عند سيكا

سيكا اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تتطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و الثلاث محلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....
رضوى: انا موافقه على كل ده بس بعد التنفيذ : بس تعالى بالليل على الشقه لازم نكمل الاتفاق
سيكا: احسن برضو بالليل عشان محدش يحس بيا
رضوى: تمام حستناك ولو وصلت قبلي حتلاقي المفتاح تحت الدواسه

في بيت عصام

عصام داخل وبينده يا ماما يا مريم تعالوو
عفاف كانت في اوضه سلمى ملط عفاف قامت بسرعه تغطي نفسها ..... مريم طلعت لعصام
مريم :مالك فيك ايه خدت علقه تاني
عصام: لا بس فين ماما ... عفاف طالعه من اوضه سلمى وسلمى وراها
عفاف: انا هنا
عصام: طيب اقعدوا عندي ليكم مفاجأة
الكل قعد عفاف جمب سلمى ومريم جمب عصام
عصام:شفتي العلقه االي بتقولي عليها ومش عجباكي ..طلع الكيسه ..جابتلي دول
مريم: وايه دول يعني لحمه وبتدحك فتحت الكيسه وكلهم فتحو بقهم مره وحده
عفاف: كل دي فلوس
مريم: يطلعو كم دول
عصام: ١٠٠ الف جنيه وحدي كل واحد فيكم ١٠ الف حتى انا حاخذ ١٠ بس و ٥٠ حخبيهم للزمن
عفاف: عين العقل
مريم: بص انت تخليك في شغلك ده ومتسيبوش طالما فيها فلوس كده
عصام: مش الشغل ده اللي مكانش عاجبك
مريم: كنت غبيه بس عقلت
عصام: صحيح وحده فيكم تنزل تشتري لوازم الاكل اصلي عزمت حسن وعيلته بكره
عفاف: ماشي بس سيب فلوس
عصام:انا حاس انك بتحبي الفلوس اكثر من عيالك منا مديكي ١٠ الف
عفاف: عاوزني اصرف عالبيت وفيه راجل ...يلا اروح اعمل الغدا
سلمى: وانا حنزل
عصام:انا حخش اريح شويه
مريم: خدني معاك .... ودخلو الاوضه
عصام بيقرب من مريم تعالي نحتفل بالفلوس وبيقفش في صدرها
مريم: لازم نحتفل يا حبيبي وراحت بيدها على زبره
عصام: خد شفايفها بوووس ومريم طلعت زبره وبلته وفضلت تلعب فيه
مريم: عصام هو انت بتحب تشوف بس ولا عادي تنيك امك واختك
عصام: انزلي مصي ... لا بشوف بس بس يمكن اغير رأيي وانيك فيوم
مريم: ولو حققت امنيتك تعملي ايه.. وحطت زبره في بوقها وفضلت تمص فيه وتلف لسانها حوالين الراس
عصام: لو عرفتي حسيبك تتناكي من اي حد عايزاه
مريم: عضت زبره: لا يا متناك منت اصلا نفسك في كده
عصام: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
مريم:أخرس احسن اقطعه وكملت مص وراحت بصباعها على خرم طيزه ودخلت صباع
عصام: اه كده صباعك حلو دخلي صباع كمان :طب انتي عاوزه ايه
مريم:حفكر واقولك الا صحيح انت اتنكت قبل كده
عصام: لا ولا عمري
مريم: تعالى اركب ونامت عالسرير عصام طلع فوقها ودخل زبره في نفس الوقت اللي مريم دخلت صبااعها فخرم طيزه وفضل عصام يرزع وزبره شاد
مريم: نيك يابن الشرموطه ... عشان انا نويت اخليها شرموطه الحاره وبفلوس هيا واختك يا عرص
عصام: لو عرفتي اعمليها هو انا ازعل دا يوم المنى
مريم: شادي وحشني اصلي مانعاه كم يوم بس بالليل حروحله ينيكني
عصام: بس صوريلي نفسي اشوفك وانتي تتناكي
مريم: دخلت صباعين للآخر : حصور يا كسمك يا عرص
عصام: مستحملش ونزل في كس مريم اللي وقته نفسي مره تطول

عفاف: كانت واقفه على باب الاوضه وسمعت كل حاجه و بتعيط..... ليه يا عصام ليه كده ليه خليت مراتك تتجرأ عليا وتخليني انام مع بنتي واعمل حجات عمري معملتها وكمان سايب اخوك ينام معاها وعاوز تشوفنا نتناك اتفوووو عليك وعلى تربيتك

في بيت رضوى
رضوى دخلت راحت لجابر الاوضه
جابر: كنتي فين
رضوى: مشوار كده يا حبيبي
جابر: تمام
رضوى:بالليل عندنا مشوار جهز نفسك وباسته وراحت تنام


رضا وريهام واحمد دخلو الشقه اللي في الطابق الأول ومقابل شقه نجوى بعد ما اجروها من جابر وكانت عباره عن ٣ اوض وحمامين وصاله
رضا: ريهام خذي الاوضه اللي فيها حمام
ريهام : لا خليها ليكي انا حاخد الاوضه التانيه
رضا: لا
ريهام: كلمي نفسك بقى وراحت على الاوضه
احمد: حنتجوز امتى يا رضا
رضا: بص يا احمد انا مش بكرهك بالعكس بحبك بس انا عازه راجل
احمد: منا راجل
رضا: انا عارفه وعشان كده تعالى ورايا ودخلته الاوضه ونزلت بنطلونه وراحت تمص زبره واحمد غمض عينه رضا راحت فاتحه طيزه وهيا بتمص واحمد متكلمش وبدأ يهيج.. رضا مكمله مص وراحت تلعب بصباعها على خرمه وبعد شويه دخلت صباعين
احمد: طلع اه ولا الشرموطه حركيه يا رضا رضا طلعت صباعها من خرمه
احمد: طلعتيه ليه رجعيه بليز
رضا: عشان انت مينفعش تتجوزني يا احمد انت راجل بس مش حتعرف تحميني عشان خرمك بيتحكم فيك وسابته ومشيت

بالليل في الشقه
جابر: نحن بنعمل ايه هنا
رضوى: مستنيين حد ولغايه مالحد ده يوصل حندردش شويه ... جابر انت ممكن تبيعني في يوم
جابر:طبعا لا انا افديكي بروحي
رضوى: طيب لو طلبت منك تقتل حد
جابر: قتل لا متوصلش للقتل يعني انتي مستغنيه عني
رضوى: طيب عاوزك تخطف رضا و نوسه وتنيك الاثنين
جابر: ها حاضر
رضوى: مالك متردد
جابر: لا بس اتفاجئت ....الجرس رن وقامت رضوى تفتح ودخل سيكا واول مشافه جابر قلبه وقف
رضوى: اعرفك على سيكا اكيد عارفه ولطشت جابر قلم ... بقى انت تبيعني لرضا وعشان ايه عشان طيزك بتاكلك وتحط كاميرا في اوضتي عشان سيكا يفضل ينيكك ومعندكش اي مانع اتناك منه وراحت نازله بقلم تاني على وشه
جابر: ساكت
رضوى: انا بقى حخليه ينيكني قدامك بجد تعالى يا سيكا واعمل اللي نفسك فيه
سيكا: راح عند رضوى حاضر بس انا اللي اقول اعمل ايه وايه يحصل ونزل على طيزها بسبانك جامد خلى طيزها تهتز
رضوى: بالراحه مش كده
سيكا: شد شعرها مسمعش صوتك انا مش الخول ده وراح ساحب شفايفها بوس وهو بيدها سبانك على طيزها وراح ساحبها ونزلها تحت وطلع زبره وفضل يضربه على وشها
سيكا: دنا حفشخ كسك النهارده افتحي بوقك
رضوى: حست بهيجان وفتحت بوقها ورايحه تمص
سيكا: لطشها قلم جامد انا قلت افتحي مش مصي افتحي بزعيق
رضوى: لا شعوريا حاضر وفتحت
سيكا: راح مدخل ثلاث أصابع في بقها وحشرهم جوه وبعد شويه طلعهم
رضوى: كحت وريلت كثير
سيكا: رجع دخلهم تاني وقال لجابر تعالى قطع ملابسها وطلع ايده
رضوى اللي كانت حتموت لا ميجيش ناحيتي
سيكا نزل على وشها بقلمين :انا قلت تتكلمي يا كسمك ورفعها قام مقطع ملابسها ونيمها على الكنبه على وشها وحط رجله على رأسها وفضل يضرب طيزها
رضوى وهيا مستمتعه بجد : اسفه خلاص مش حتكلم ونزلت للمره الأولى
سيكا: حط رجله قدام وشها بوسي رجلي وتاسفي ومكمل ضرب في طيزها
رضوى: نزلت بوس في رجلها انا اسفه يا سيكا
سيكا: لطشها قلكم اسمها سيدي سيكا وسحب الحزام ونزل البنطلون وشد رضوى من شعرها ووقفها عالحيط تعرفي تعدي
رضوى: اه بعرف
سيكا نزل على طيزها بالحزام لدرجه انه ساب علامه على طيزها
رضوى: بقت تتنطط مكانها لا انت كده زودتها قوم عني وزقته ولسه حتمشي بس سيكا نزل بالحزام على طيزها
رضوى: اي خلاص اسفه اسفه يا سيكا يا سيدي سيكا
سيكا: ارجعي مكانك عالحيط رضوى رجعت مكانها وهيا خايفه وفي نفس الوقت مستمتعه بس سيكا زودها وبتتوجع بجد
سيكا: الضربه اللي متنزلش عدل او متعديش فيها تتلغي ونرجع للصفر مفهوم
رضوى: حاضر حاضر يا سيدي وكلها خوف
سيكا نزل بأول ضربه ... رضوى واحد وكملو لغايه عشر ضربات رضا طيزها بقت حمرا ورضوى بتعيط بجد
سيكا: افتحي طيزك عالاخر ..رضوى فتحت وراح بل خرمها ودخل زبره وهو بيلعب بكسها في نفس الوقت
رضوى: اه كمان افشخني يا سيكا مترحمنيش
سيكا: طلع زبره ولطشها قلمين انا مش قلت تناديني سيدي وخد الحزام
رسوى: اسفه يا سيدي حرمت ** حرمت وبتعيط
سيكا: راح عمل نفس المره الأولى وقفها عالحيط ونزل ضرب بالجزام وبعد مخلص قالها انزلي على ايدك ورجلك وتعالي الاوضه وانت يا حيوان صباعك في خرم طيزها لغايه جوه
رضوى لسه حتتكلم بس خافت وراحو للاوضه اول ما وصلو سيكا: تعالى مص زبري وانتي الحسي رجلي
ضوى: حاضر يا سيدي بخوف وجابر دخل زبر سيكا وبدأ يمص
سيكا: من النهارده دا النظام عاوزه الاتفاق يكمل معنديش مانع بس حنغير حاجه وحده انا اللي اقول ايه يتعمل وايه لا مش عاوزه كل واحد يشوف حاله وبدل متجوزك انتي بس حتجوزكم انتو الاثنين وسحب زبره ونام على السرير اسمع ردك
رضوى: مش خايف تخسر الاتفاق
سيكا: مش مهم او بمعنى أصح مش حموت يعني فرصه وراحت بس انتي لا صعب تلاقي حد ينفذ اللي في دماغك ولو حتلاقي محتاجه وقت ويمكن تخسري اكثر في الوقت ده اما معايا من بكره اقدر انفذ
رضوى: انا مش حوافقق عشان الكلام الأهبل لا عشان انا بجد حسيت برجولتك.وعجبني اللي حصل بس انت افتريت اوي
سيكا: يبقى موافقه وحتنامي تحت النهارده وانت يا حيوان روح هات مبايلك وتعالى ... جابر خرج ..
سيكا: اول ما يرجع تربطيه عشان ميخربش التخطيط ويروح يقولهم ويفضل هنا لغايه منخلص
رضوى: طب مش حيحسو بغيابه
سيكا: متخافيش حقولهم انك بعتيه يلا روحي هاتي حاجه نربطه بيها
رضوى: بصراحه انت طلعت راجل بجد وتشوار على جسمها ودماغك شغاله بس ممكن من غير الضرب

دخل جابر وادا سيكا الموبايل
سيكا: اه صحيح حنكمل كده من غير جواز ودا امر
رضوى: اللي تشوفه يا سيدي بس ممكن اعرف ليه
سيكا: مع ان ملكيش فيه بس حقولك لما نخلص على نوسه ونسجنها لازم ترجعي بنتك وعشان ترجع لازم انا ادخل لها والعب بدماغها واتجوزها ومينفعش اتجوزها وانتي على ذمتي ولا انتي مش عايزه بنتك
رضوى: حست بزعل يعني حتتجوز ريهام
سيكا: عشان ترجع لحضنك بس ونكون وقعنا وحده وجبنا وحده لصفنا و بعد كده حسن ونجوى أمرهم سهل نديهم حاجه بسيطه من الورث ويحلو عننا وتبقى رضا لحالها ووعد مني اخليها تتناك من الرايح واللي جاي
رضوى: تصدق انت دماغك دي تستاهل تكون في مكانها الصح بص انت تخطط وانا انفذ بس كده انا حديك ٤٠ مليون ونجوى لو حديها يبقى نص الفلوس راحت
سيكا: فلوسنا واحده Heaven Lee

ونجوى كفايه عليها ١٠ مليون ... يلا روحي هاتي اللي قلت عليه
قامت رضوى وراحت جابت حبل وربطت جابر هيا وسيكا
سيكا: من بكره ماما تجي تبات هنا وتراعي الحيوان ده بتاع رضا وانتي تجيبي حاجتك و تنقلي هنا عشان بكره دخلتنا على بعض
رضوى: انت مش قلت من غير جواز
سيكا: اه من غير جواز بس اللي حصل ده كان درس ليكي عشان تعرفي انا ايه يلا نامي تحت على ايدك ورجلك وطلع عالسرير عشان ينام

تاني يوم الصبح

حسن نزل الدكان واحمد راح المحل اللي حيمسكه ونوسه برضو المحل ريام راحت الشركه وقالت حتتصل بصفاء فالطريق فضلو نجوى وهند عشان رضا نزلت

رضا ركبت عربيه نوسه وفاروق معاها واول حاجه عملتها راحت الملجأ ونزلت دخلت جوه وراحت للامن وسألت عن اللي هربها وكان اسمه سالم
رضا: ممكن اقابل الحاج سالم لو موجود
الامن: ثواني .... بعد شويه جا سالم ولما شاف رضا خدها على جمب
سالم: ازيك يا بنتي عامله ايه
رضا:الحمد**** بخير
سالم: ايه الي جايبك هنا
رضا: جيت اسأل عنك واشوف حال الملجأ بقى ايه
سالم: انا بخير بس الملجأ بعد هروبك رجع زي مكان زمان ورجعت المديره تاني بس كل فتره تحصل نفس الحكايه
رضا: هيا موجوده دلوقتي
سالم: اه روحي المكتب حتلاقيها
رضا: طيب وبجد انت ليك دين في رقبتي ومتشكره اوي على موقفك معايا بس الشخص مجاش
سالم: بيمر كل فتره بس انتي مبينتيش لغايه دلوقتي
رضا: تمام ادي الرساله دي للشخص اول ميجي ...وراحت للمديره اللي اول مدخلت قامت المديره جاريه عليها و حضناها
المديره: كنت متأكده اني حشوفك تاني
رضا: وحشتيني يا أمي
المدبره: انتي كويسه بتاكلي كويس تنامي كويس عايشه فين
رضا: كل تمام بس انا لازم اقعد معاكي ونتكلم
الميره: خلاص بعد الشغل اكلمك ونتقابل عندي في البيت
رضا: ماشي وفضلو يتكلمو في اي حاجه ... وبعد نص ساعه استأذنت رضا وراحت راكبه مع فاروق و قالتله على عنوان وراح فاروق للعنوان كان عباره عن عماره قديمه نزلت رضا وسألت حلى وحده ودلوها راحت للوحده دي اللي كانت ست كبيره في العمر يمكن ٧٠ سنه
وسلمت عليها وادتها رساله وقالت في حد حيجي ياخذها ومشيت راجعه الحاره

في الحاره
سيكا بيعدي عالمحلات ... ياه حبقى صاحب ملك واتجوز ريهام وحعيشها احلى عيشه بس انا لازم استغل وضعي واعيشلي يومين حلوين ودخل عند حسن
سيكا: اخبار الشغل ايه
حسن: ماشي اهو بتعلم واشوف
سيكا: ركز انت ولو احتجت حاجه كلمني ..سابه ومشي
واتصل بأمه
دلال: ايوا يا سيكا عاوز حاجه
سيكا: خلاص ياماما الحياه لعبت معايا
دلال: بتقول ايه انت في ايه
رضوى: بصي انا حعدي عليكي واخدك بس جهزي كل حاجتنا عشان حننقل مكان جديد وحياه جديده
دلال: ماشي ... سيكا: قفل الخط واتصل برضوى

رضوى بترد وهيا مش شايفه اصلا
سيكا: انتي لسه نايمه
رضوى: مين
سيكا: مالك يالبوه انا سيكا
رضوى: عاوز اي يا خرا
سيكا: بزعيق انتي بتقولي ايه طيب اوصل البيت واخلي الحزام يرقص على جسمك
رضوى: لسه بتستوعب اسفه مكنتش مجمعه متباقش عصبي كده اصل جسمي كله معلم وغير انك منيمني عالارض
سيكا: لما ارجع نتحاسب امي جايه خدي بالك منها مش عايزها تشتكي منك عشان عارف لسانك
رضوى: حاضر هو انا اقدر

سيكا: قفل في وشها

رضوى.... انا ازاي سايبه نفسي ليه دا حتت صبي عندي يمكن عشان محتاجاه لا يا رضوى بلاش كدب انتي حبيتي اللي عمله فيكي وياما تمنيتي تجربي ده مع محمود ولما جربتيه من سيكا عجبك بس ايه لو كان بيدحك عليكي ومتفق مع رضا .. لا مستحيل عشان رضا مش حترضى نوسه تنسجن او اي حد يتأذى دي ام قلب حنين وبعدين دا فرض عليا رجولته مش زي اللي كنت متجوزاه بيأخذ بطيزه وبيعمل راجل انا لازم اعمله اختبار وشوف رده فعله بس لو كان بيلعب عليا ورحمه ابويه لكون عامله فيه زي اللي عمله بيا في وسط الحاره ومش بس هوا هو وأمه كمان ....


في شقه الطرف الثاني
الطرف الثاني بيتصل بحد... اسمع عاوز تعرف ايه اللي بيحصل في الحاره بالظبط وتخبرني
حد: لغايه دلوقتي مفيش اي جديد غير نوسه خدت المحلات والنهارده حسن واحمد نزلو يشتغلو
الطرف الثاني: عاوز اعرف أكثر و ليه نوسه عملت كده وكل حاجه
حد: تقريبا رضا هيا اللي عملت كده عن طريق نوسه ويعتبر هيا اللي بتتحكم في الكل
طرف التاني: هيا المتسوله دي عاوزه ايه خلاص خليك مراقب الدنيا وعاوز اعرف اكثر سلام

في الحاره
شروق بترن جرس بيت نجوى وتفتح نجوى
نجوى: شروق عاش من شافك
شروق: ازيك يا طنط وحشتيني
نجوى: كدابة من يومك لو وحشتك كنتي تيجي وتزوريني خشي خشي هند جوه
شروق: مشاغل يا طنط ودخلت لهند اللي اول ما شافتها خدتها بالحضن
هند: وحشتيني يا كلبه
شروق: وانتي كمان
تعالي: احكيلي فينك كل ده
شروق: ماما كانت حرماني من الخروج بعد ما وقالت عن موقف الأمن وعن جواز امها وكل حاجه بالتفصيل
هند: لا انتي بتكدبي
شروق: ** دا اللي حصل قوليلي انتي بقى ايه حصل معاكي
هند: قالت على كل حاجه
شروق: يعني بقيتي زيي بتاخديه من ورا
هند: شفتي
شروق: طب احمد فين
هند: اكيد في المحل
شروق: اتصلي بيه خليه يجي
هند: ليه
شروق: عاوزه العب شويه
هند: طيب ثواني وراجعه ... هند خرجت برع اتصلت باحمد يجي وبعد كده اتصلت بحسن
حسن: عاوزه ايه انا مشغول
هند: لو عاوز تجرب خرم جديد تعالى البيت بعد ربع ساعه
حسن:ان كان كده طيران وقفل
هند راحت لنجوى : ماما فاكره لما قلتي متعمليش في احمد كده عشان بقى ضعيف وقلتلك حتعرفي بعدين
نجوى: اه
هند: اول ميخش احمد تعالي بعدها بعشر دقايق وحتعرفي
نجوى: ماشي و راحت للمطبح .... وهنا احمد كان بيرن الحرس وراحت هند تفتح ودخلته الاوضه وايدها على طيزه
هند: تعالى اقعد يا احمد
احمد وهو بيقعد :في ايه
هند وهيا بتمسك زبره: مفيش حنلعب شويه
شروق راحت لأحمد وخدت شفايفه في بوسه وهند طلعت زبره وتلعب فيه وقالت لشروق نامي على ظهرك وانت نام فوقها نامت شروق واحمد طلع فوقها وبيبوسو بعض واحمد يقفش في بزازها
هند: ارفع طيزك يا احمد واحمد عمل كده راحت هند تلعب بزبره وتبوس طيزه وقالت لأحمد افتح طيزك احمد فتح طيزه وراحت هند بلسانها تلحس خرمه شروق كانت مقطعه شفايف احمد مص وقالت لأحمد يقوم عنها وراحت نايمه بالعكس وبقى وشها عند زبر احمد وكسها عند وشه راحت مدخله زبر احمد في بووقها وفاتحه طيزه اكثر لهند: الحس كسي يا كسمك احمد بدا يلحس كس شروق وهند مدخله صباعين في طيزه
هند: طيزك طريه اكثر من طيزي ودخلت صباعين
شروق: لما انت بتاخذ فطيزك ازاي تعمل راجل على امي ومكمله مص في زبره اللي كان شاد على الآخر
هند لشروق بعبصيه لغايه مجيب حاجه وراحت طلعت زبر صناعي من الدرج ولبسته وراحت لخرم احمد وبلته ودخلت الزبر
احمد: اه بالراحه بيوجع يا هند .... هنا دخلت نجوى وشافت المنظر: وزعلان عشان قالتلك بيضه وراحت ضرباه على طيزه .... حسن دخل شكلي جيت في وقت غلط
هند: لا انت جيت في وقتك اسحب شروق ودوق طيزها
نجوى: طالما كده انا استأذن بس حسن سحبها خليكي يا وحش وسحب شروق من رجلها وقعدها عالارض وقال لنجوى : معاها مصولي زبري نزلت نجوى و شروق وبداو يمصون لحسن كل وحده شويه وبعدين نجوى راحت لبيوضه وشروق مع زبره
هند: قومت احمد ونامت وقالتله: اتنطط على زبري يا بيضه احمد قام وقعد على زبر هند وبلعه كله ..حسن نيم نجوى على ظهرها وخلى شروق تنام فوقها ووشهم لبعض نجوى فتحت طيز شروق لحسن اللي مكدبش خبر وراح رازع شروق جامد
شروق؛ اه يا ابن اللبوه عورتني
حسن: نزل على طيزها بسبانك جامد : متشتميش تاني وطلع زبره وراح مدخله تاني في طيزها جامد
شروق لسه حتتكلم بس نجوى سحبت شفايفه مص وحسن شغال رزع في طيز شروق اللي بتتلوى من زبر حسن قام ساحب زبره وحطه على كس نجوى ودخله في كسها وفضل يرزع فيها
شروق: تعالي بدلي يا هند نفسي اجرب
حسن: خليكي مكانك بعد ما اخلص روحي وسحب زبره دخله في طيز شروق وبقى بيبدل بين كس نجوى وطيز شروق لغايه محس انه حيجيب راح نزل في طيز شروق
شروق: احح دا سخن اوي سيب زبرك جوه وبعد شويه سحب زبره وراح لبق هند تمص فيه في نفس الوقت احمد كان بيجيب وحسن راح مطلع زبره وساحب نجوى يلا نروح نكمل في اوضتك وسحب ايدها وراحو وشروق راحت لابسه الزبر بعد مخلعته هند وراحت منيمه احمد على وشه ودخلت الزبر واشتغلت نيك فيه لغايه مهرت طيزه وبعد مخلصو
شروق: هات رقمك عشان لو عزتك
احمد: اداها الرقم وقالها انا عاوز انيكك
شروق: حفكر يلا انا ماشيه
هند: خدي احمد معاكي

في بيت عصام

عفاف كانت تطبخ وسابت الاكل على النار وراحت لسلمى ودخلت سكرت الباب
عفاف: حسالك سوال وتجاوبي من غير كدب ازاي وافقتي تعملي كده معايا
سلمى: بصراحه مريم عرفت اني انا وشادي بنريح بعض بس من غير نيك واستغلت الموضوع
عفاف: ماشي وطلعت من عند سلمى وراحت تنده على مريم اللي خرجت في ايه يا فوفتي
عفاف: تعالي ورايا وراحت لاوضتها واول مدخلت مريم عفاف: بصي انتي عاجبك انك تهيجيني وتسيبيني وانا ده بيبسطني بس طول الوقت بسأل ايه اللي جرأك تعملي كده بس مفيش اي تفسير لغايه النهارده عرفت وعشان كده لو عاوزاني اكمل وتعملي اللي في خاطرك لازم تعملي ( ............) ولو محصلش مفيش لعب تاني
مريم: تمام
عفاف: والحاجه حتعرفي تجيبيها
مريم: سهله ومشيت وهي بتفكر

عند عبدو ومراته حسنيه
عبدو: حمد*** شكلهم غيرو رأيهم
حسنيه: بص انت متكلمنيش طالما بقيت بقرون
عبدو: مخلاص يا مره ولا لازم اقوم اكسرك
حسنيه: شاطر عليا انا بس متروح للعيل اللي لبسك قرون وخلاك توافق تودي مراتك ليه يركبها عشان غلط انت عملته
عبدو: يوه انا طالع يارب تولعي واخلص


رضوى قامت وهيا مش قادره بس تحملت وخدت دش ولبست نزلت راحت تقابل شخص اللي حيجيب البضاعه ووصلت الككان وفضلت واقفه مستنيه في مكان متطرف وبعد شويه جا واحد وسلم رضوى شنطه وهيا ادته الفلوس ومشيت واتصلت بسيكا فينك
سيكا: تحت البيت حنزل امي ليه
رضوى: انا جبت الحاجه تعال خدها
سيكا: طيب مسافه السكه ابعتيلي اللوكيشن وراح نازل مع امه بصي يا ماما انتي حتطلعي حتلاقي جابر زوج رضوى مربوط متفكيش عنه سيبيه كده بس حطيله اكل و شرب لغايه مرجع
دلال: حاضر مع اني مش فاهمه حاجه وطلعت على فوق وسيكا اتحرك قابل رضوى ونزل ركب عربيتها
رضوى: بص قبل اي حاجه نحن متفقين على كل حاجه تقريبا بس انا عندي شرط
سيكا: قولي شرطك
رضوى: تعملي توكيل بعد ما تخلص واحولك كل حاجه
سيكا: مع ان الكلام ده معناه انك مخوناني بس تمام موافق
رضوى: وحاجه كمان
سيكا: قولي
رضوى: قبل متحط الحاجه عاوزه رضا تتخطف وتكون تحت ايدي
سيكا: دي سهله اعتبريها اتخطفت خلاص
بس ناويه تعملي ايه
رضوى: معرفش حشوف
سيكا: ماشي وخد الحاجه ونزل وركب عربيته وعمل مكالمه

وبعد نص ساعه
رضا: داخله الحاره ونزلت من العربيه رايحه العماره وقفت عربيه قدامها ونزلو اثنين وركبوا رضا وطلعو بالعربيه
فاروق راح طالع ورا العربيه وحاول يلحقها بس العربيه اختفت ورجع فاروق
نوسه: لحقتهم
فاروق: للأسف الاشاره وقفتني
نوسه: صالح تقلب الدنيا وتعرف رضا فين .... على دخول سيكا: مالها رضا
نوسه: اتخطفت
سيكا: ايه وازاي
نوسه: مش وقته لازم نلاقيها .... صالح خد فاروق وركب العربيه واتحركوو ..... سيكا راح على عربيته وخد حاجه من البضاعه اللي كانت كوك و حشيش وسيكا وزعهم عشان يحط في كل محل شوي وراح يحط البضاعه في المحلات واول مخلص اتصل برضوى
سيكا: كلو تمام رضا بقت تحت ايدينا والبضاعه بقت في المحلات ومش فاضل غير مكالمه صغيره للحكومه وتبقى نوسه في الحبس
رضوى: كده انت بينتلي انك معايا وفي ظهري وتستاهل كل حاجه طلبتها وخدتها تعالا البيت نحتفل وتتسلم نصيبك .......


نهاية الجزء الثالث

اسف على التأخير في الجزء ده وححاول عل قد مقدر متاخرش

professor ❤️
ممتاز ياغالي كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: 7amo7ameda، ماستر مالك و Aymanx123
امتى الجزء الرابع ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
انزل بالرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الجزء صغير يا كينج بس الحوار ممتع والقصة واضح إن لسه فيها حوارات كتير وبتمتعنا بيها تسلم ايدك يا برووووف ومنتظرين الجزء الرابع..
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الرابع ي زووق
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء صغير يا كينج بس الحوار ممتع والقصة واضح إن لسه فيها حوارات كتير وبتمتعنا بيها تسلم ايدك يا برووووف ومنتظرين الجزء الرابع..
مع خالص تحياتى...
تسلم على الكلام الجميل
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
صباح الخير على الجميع اشكركم على اهتمامك بالقصه وردودكم الجميله بالنسبه للجزء الرابع وباقي الاجزاء ممكن تتأخر شويه وممكن متتاخرش فأتمنى محدش يستعلجلني وشكرا ليكم professor ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت و Aymanx123
كل ما بتطول في تنزيل الجزء اثاره القصه بتروح
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123
تسلم الايادي عالمي امته طب الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123
روعه روعه انت فنان تستحق كل التقدير تحياتى لك على القصه الروعه والاداء الممتاز يااعظم فنان
 
مش عارف لى حاسس ان سيكا هيخلى رضوى تعمله التوكيل و هى تكتبله كل حاجة بإسمه و هو يرجع تانى لنوسة بس هياخد التلت او النص
 
مش عارف لى حاسس ان سيكا هيخلى رضوى تعمله التوكيل و هى تكتبله كل حاجة بإسمه و هو يرجع تانى لنوسة بس هياخد التلت او النص
جايز بس لو هو معاه كل حاجه يرجع لرضا ويقسم ليه
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%