NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 31/12/2022

يا حبيبي انا معاك في اي مساعدة انت محتاجها
تقدر تتواصل معايا ع الخاص ونشوف انا اقدر اساعدك ازاي
👍
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اقدم اعتذاري للجميع على التأخير في نزول الجزء الثالث والذي سيستمر حتى تاريخ 5 دا بسبب ظغط العمل وضيق الوقت وحتى الوقت اللي بكون في فاضي مينفعش اكتب فيه عشان مش بكون في تركيزي من التعب وشكرا للجميع
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و متهور موت
يسطا انا مستنى الجزء بقالى كتيير فشخ حاول تخلصه انهاىدة بالكتيير او ياريت دلوقتى 😂🥲
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
يسطا انا مستنى الجزء بقالى كتيير فشخ حاول تخلصه انهاىدة بالكتيير او ياريت دلوقتى 😂🥲
و**** نفسي بس مش حينفع
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اقدم اعتذاري للجميع على التأخير في نزول الجزء الثالث والذي سيستمر حتى تاريخ 5 دا بسبب ظغط العمل وضيق الوقت وحتى الوقت اللي بكون في فاضي مينفعش اكتب فيه عشان مش بكون في تركيزي من التعب وشكرا للجميع
طيب حاول تنزل اللي خلصته من الجزء الجديد والباقي يبقي تاخد فيه وقتك لحد يوم ٥
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
طيب حاول تنزل اللي خلصته من الجزء الجديد والباقي يبقي تاخد فيه وقتك لحد يوم ٥
ححاول اكيد
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Joker69
الجديد امتى يا برو
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
جامد جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الثالث

وقفنا في الجزء اللي فات عند سيكا

سيكا اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تتطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و الثلاث محلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....
رضوى: انا موافقه على كل ده بس بعد التنفيذ : بس تعالى بالليل على الشقه لازم نكمل الاتفاق
سيكا: احسن برضو بالليل عشان محدش يحس بيا
رضوى: تمام حستناك ولو وصلت قبلي حتلاقي المفتاح تحت الدواسه

في بيت عصام

عصام داخل وبينده يا ماما يا مريم تعالوو
عفاف كانت في اوضه سلمى ملط عفاف قامت بسرعه تغطي نفسها ..... مريم طلعت لعصام
مريم :مالك فيك ايه خدت علقه تاني
عصام: لا بس فين ماما ... عفاف طالعه من اوضه سلمى وسلمى وراها
عفاف: انا هنا
عصام: طيب اقعدوا عندي ليكم مفاجأة
الكل قعد عفاف جمب سلمى ومريم جمب عصام
عصام:شفتي العلقه االي بتقولي عليها ومش عجباكي ..طلع الكيسه ..جابتلي دول
مريم: وايه دول يعني لحمه وبتدحك فتحت الكيسه وكلهم فتحو بقهم مره وحده
عفاف: كل دي فلوس
مريم: يطلعو كم دول
عصام: ١٠٠ الف جنيه وحدي كل واحد فيكم ١٠ الف حتى انا حاخذ ١٠ بس و ٥٠ حخبيهم للزمن
عفاف: عين العقل
مريم: بص انت تخليك في شغلك ده ومتسيبوش طالما فيها فلوس كده
عصام: مش الشغل ده اللي مكانش عاجبك
مريم: كنت غبيه بس عقلت
عصام: صحيح وحده فيكم تنزل تشتري لوازم الاكل اصلي عزمت حسن وعيلته بكره
عفاف: ماشي بس سيب فلوس
عصام:انا حاس انك بتحبي الفلوس اكثر من عيالك منا مديكي ١٠ الف
عفاف: عاوزني اصرف عالبيت وفيه راجل ...يلا اروح اعمل الغدا
سلمى: وانا حنزل
عصام:انا حخش اريح شويه
مريم: خدني معاك .... ودخلو الاوضه
عصام بيقرب من مريم تعالي نحتفل بالفلوس وبيقفش في صدرها
مريم: لازم نحتفل يا حبيبي وراحت بيدها على زبره
عصام: خد شفايفها بوووس ومريم طلعت زبره وبلته وفضلت تلعب فيه
مريم: عصام هو انت بتحب تشوف بس ولا عادي تنيك امك واختك
عصام: انزلي مصي ... لا بشوف بس بس يمكن اغير رأيي وانيك فيوم
مريم: ولو حققت امنيتك تعملي ايه.. وحطت زبره في بوقها وفضلت تمص فيه وتلف لسانها حوالين الراس
عصام: لو عرفتي حسيبك تتناكي من اي حد عايزاه
مريم: عضت زبره: لا يا متناك منت اصلا نفسك في كده
عصام: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
مريم:أخرس احسن اقطعه وكملت مص وراحت بصباعها على خرم طيزه ودخلت صباع
عصام: اه كده صباعك حلو دخلي صباع كمان :طب انتي عاوزه ايه
مريم:حفكر واقولك الا صحيح انت اتنكت قبل كده
عصام: لا ولا عمري
مريم: تعالى اركب ونامت عالسرير عصام طلع فوقها ودخل زبره في نفس الوقت اللي مريم دخلت صبااعها فخرم طيزه وفضل عصام يرزع وزبره شاد
مريم: نيك يابن الشرموطه ... عشان انا نويت اخليها شرموطه الحاره وبفلوس هيا واختك يا عرص
عصام: لو عرفتي اعمليها هو انا ازعل دا يوم المنى
مريم: شادي وحشني اصلي مانعاه كم يوم بس بالليل حروحله ينيكني
عصام: بس صوريلي نفسي اشوفك وانتي تتناكي
مريم: دخلت صباعين للآخر : حصور يا كسمك يا عرص
عصام: مستحملش ونزل في كس مريم اللي وقته نفسي مره تطول

عفاف: كانت واقفه على باب الاوضه وسمعت كل حاجه و بتعيط..... ليه يا عصام ليه كده ليه خليت مراتك تتجرأ عليا وتخليني انام مع بنتي واعمل حجات عمري معملتها وكمان سايب اخوك ينام معاها وعاوز تشوفنا نتناك اتفوووو عليك وعلى تربيتك

في بيت رضوى
رضوى دخلت راحت لجابر الاوضه
جابر: كنتي فين
رضوى: مشوار كده يا حبيبي
جابر: تمام
رضوى:بالليل عندنا مشوار جهز نفسك وباسته وراحت تنام


رضا وريهام واحمد دخلو الشقه اللي في الطابق الأول ومقابل شقه نجوى بعد ما اجروها من جابر وكانت عباره عن ٣ اوض وحمامين وصاله
رضا: ريهام خذي الاوضه اللي فيها حمام
ريهام : لا خليها ليكي انا حاخد الاوضه التانيه
رضا: لا
ريهام: كلمي نفسك بقى وراحت على الاوضه
احمد: حنتجوز امتى يا رضا
رضا: بص يا احمد انا مش بكرهك بالعكس بحبك بس انا عازه راجل
احمد: منا راجل
رضا: انا عارفه وعشان كده تعالى ورايا ودخلته الاوضه ونزلت بنطلونه وراحت تمص زبره واحمد غمض عينه رضا راحت فاتحه طيزه وهيا بتمص واحمد متكلمش وبدأ يهيج.. رضا مكمله مص وراحت تلعب بصباعها على خرمه وبعد شويه دخلت صباعين
احمد: طلع اه ولا الشرموطه حركيه يا رضا رضا طلعت صباعها من خرمه
احمد: طلعتيه ليه رجعيه بليز
رضا: عشان انت مينفعش تتجوزني يا احمد انت راجل بس مش حتعرف تحميني عشان خرمك بيتحكم فيك وسابته ومشيت

بالليل في الشقه
جابر: نحن بنعمل ايه هنا
رضوى: مستنيين حد ولغايه مالحد ده يوصل حندردش شويه ... جابر انت ممكن تبيعني في يوم
جابر:طبعا لا انا افديكي بروحي
رضوى: طيب لو طلبت منك تقتل حد
جابر: قتل لا متوصلش للقتل يعني انتي مستغنيه عني
رضوى: طيب عاوزك تخطف رضا و نوسه وتنيك الاثنين
جابر: ها حاضر
رضوى: مالك متردد
جابر: لا بس اتفاجئت ....الجرس رن وقامت رضوى تفتح ودخل سيكا واول مشافه جابر قلبه وقف
رضوى: اعرفك على سيكا اكيد عارفه ولطشت جابر قلم ... بقى انت تبيعني لرضا وعشان ايه عشان طيزك بتاكلك وتحط كاميرا في اوضتي عشان سيكا يفضل ينيكك ومعندكش اي مانع اتناك منه وراحت نازله بقلم تاني على وشه
جابر: ساكت
رضوى: انا بقى حخليه ينيكني قدامك بجد تعالى يا سيكا واعمل اللي نفسك فيه
سيكا: راح عند رضوى حاضر بس انا اللي اقول اعمل ايه وايه يحصل ونزل على طيزها بسبانك جامد خلى طيزها تهتز
رضوى: بالراحه مش كده
سيكا: شد شعرها مسمعش صوتك انا مش الخول ده وراح ساحب شفايفها بوس وهو بيدها سبانك على طيزها وراح ساحبها ونزلها تحت وطلع زبره وفضل يضربه على وشها
سيكا: دنا حفشخ كسك النهارده افتحي بوقك
رضوى: حست بهيجان وفتحت بوقها ورايحه تمص
سيكا: لطشها قلم جامد انا قلت افتحي مش مصي افتحي بزعيق
رضوى: لا شعوريا حاضر وفتحت
سيكا: راح مدخل ثلاث أصابع في بقها وحشرهم جوه وبعد شويه طلعهم
رضوى: كحت وريلت كثير
سيكا: رجع دخلهم تاني وقال لجابر تعالى قطع ملابسها وطلع ايده
رضوى اللي كانت حتموت لا ميجيش ناحيتي
سيكا نزل على وشها بقلمين :انا قلت تتكلمي يا كسمك ورفعها قام مقطع ملابسها ونيمها على الكنبه على وشها وحط رجله على رأسها وفضل يضرب طيزها
رضوى وهيا مستمتعه بجد : اسفه خلاص مش حتكلم ونزلت للمره الأولى
سيكا: حط رجله قدام وشها بوسي رجلي وتاسفي ومكمل ضرب في طيزها
رضوى: نزلت بوس في رجلها انا اسفه يا سيكا
سيكا: لطشها قلكم اسمها سيدي سيكا وسحب الحزام ونزل البنطلون وشد رضوى من شعرها ووقفها عالحيط تعرفي تعدي
رضوى: اه بعرف
سيكا نزل على طيزها بالحزام لدرجه انه ساب علامه على طيزها
رضوى: بقت تتنطط مكانها لا انت كده زودتها قوم عني وزقته ولسه حتمشي بس سيكا نزل بالحزام على طيزها
رضوى: اي خلاص اسفه اسفه يا سيكا يا سيدي سيكا
سيكا: ارجعي مكانك عالحيط رضوى رجعت مكانها وهيا خايفه وفي نفس الوقت مستمتعه بس سيكا زودها وبتتوجع بجد
سيكا: الضربه اللي متنزلش عدل او متعديش فيها تتلغي ونرجع للصفر مفهوم
رضوى: حاضر حاضر يا سيدي وكلها خوف
سيكا نزل بأول ضربه ... رضوى واحد وكملو لغايه عشر ضربات رضا طيزها بقت حمرا ورضوى بتعيط بجد
سيكا: افتحي طيزك عالاخر ..رضوى فتحت وراح بل خرمها ودخل زبره وهو بيلعب بكسها في نفس الوقت
رضوى: اه كمان افشخني يا سيكا مترحمنيش
سيكا: طلع زبره ولطشها قلمين انا مش قلت تناديني سيدي وخد الحزام
رسوى: اسفه يا سيدي حرمت ** حرمت وبتعيط
سيكا: راح عمل نفس المره الأولى وقفها عالحيط ونزل ضرب بالجزام وبعد مخلص قالها انزلي على ايدك ورجلك وتعالي الاوضه وانت يا حيوان صباعك في خرم طيزها لغايه جوه
رضوى لسه حتتكلم بس خافت وراحو للاوضه اول ما وصلو سيكا: تعالى مص زبري وانتي الحسي رجلي
ضوى: حاضر يا سيدي بخوف وجابر دخل زبر سيكا وبدأ يمص
سيكا: من النهارده دا النظام عاوزه الاتفاق يكمل معنديش مانع بس حنغير حاجه وحده انا اللي اقول ايه يتعمل وايه لا مش عاوزه كل واحد يشوف حاله وبدل متجوزك انتي بس حتجوزكم انتو الاثنين وسحب زبره ونام على السرير اسمع ردك
رضوى: مش خايف تخسر الاتفاق
سيكا: مش مهم او بمعنى أصح مش حموت يعني فرصه وراحت بس انتي لا صعب تلاقي حد ينفذ اللي في دماغك ولو حتلاقي محتاجه وقت ويمكن تخسري اكثر في الوقت ده اما معايا من بكره اقدر انفذ
رضوى: انا مش حوافقق عشان الكلام الأهبل لا عشان انا بجد حسيت برجولتك.وعجبني اللي حصل بس انت افتريت اوي
سيكا: يبقى موافقه وحتنامي تحت النهارده وانت يا حيوان روح هات مبايلك وتعالى ... جابر خرج ..
سيكا: اول ما يرجع تربطيه عشان ميخربش التخطيط ويروح يقولهم ويفضل هنا لغايه منخلص
رضوى: طب مش حيحسو بغيابه
سيكا: متخافيش حقولهم انك بعتيه يلا روحي هاتي حاجه نربطه بيها
رضوى: بصراحه انت طلعت راجل بجد وتشوار على جسمها ودماغك شغاله بس ممكن من غير الضرب

دخل جابر وادا سيكا الموبايل
سيكا: اه صحيح حنكمل كده من غير جواز ودا امر
رضوى: اللي تشوفه يا سيدي بس ممكن اعرف ليه
سيكا: مع ان ملكيش فيه بس حقولك لما نخلص على نوسه ونسجنها لازم ترجعي بنتك وعشان ترجع لازم انا ادخل لها والعب بدماغها واتجوزها ومينفعش اتجوزها وانتي على ذمتي ولا انتي مش عايزه بنتك
رضوى: حست بزعل يعني حتتجوز ريهام
سيكا: عشان ترجع لحضنك بس ونكون وقعنا وحده وجبنا وحده لصفنا و بعد كده حسن ونجوى أمرهم سهل نديهم حاجه بسيطه من الورث ويحلو عننا وتبقى رضا لحالها ووعد مني اخليها تتناك من الرايح واللي جاي
رضوى: تصدق انت دماغك دي تستاهل تكون في مكانها الصح بص انت تخطط وانا انفذ بس كده انا حديك ٤٠ مليون ونجوى لو حديها يبقى نص الفلوس راحت
سيكا: فلوسنا واحده Heaven Lee

ونجوى كفايه عليها ١٠ مليون ... يلا روحي هاتي اللي قلت عليه
قامت رضوى وراحت جابت حبل وربطت جابر هيا وسيكا
سيكا: من بكره ماما تجي تبات هنا وتراعي الحيوان ده بتاع رضا وانتي تجيبي حاجتك و تنقلي هنا عشان بكره دخلتنا على بعض
رضوى: انت مش قلت من غير جواز
سيكا: اه من غير جواز بس اللي حصل ده كان درس ليكي عشان تعرفي انا ايه يلا نامي تحت على ايدك ورجلك وطلع عالسرير عشان ينام

تاني يوم الصبح

حسن نزل الدكان واحمد راح المحل اللي حيمسكه ونوسه برضو المحل ريام راحت الشركه وقالت حتتصل بصفاء فالطريق فضلو نجوى وهند عشان رضا نزلت

رضا ركبت عربيه نوسه وفاروق معاها واول حاجه عملتها راحت الملجأ ونزلت دخلت جوه وراحت للامن وسألت عن اللي هربها وكان اسمه سالم
رضا: ممكن اقابل الحاج سالم لو موجود
الامن: ثواني .... بعد شويه جا سالم ولما شاف رضا خدها على جمب
سالم: ازيك يا بنتي عامله ايه
رضا:الحمد**** بخير
سالم: ايه الي جايبك هنا
رضا: جيت اسأل عنك واشوف حال الملجأ بقى ايه
سالم: انا بخير بس الملجأ بعد هروبك رجع زي مكان زمان ورجعت المديره تاني بس كل فتره تحصل نفس الحكايه
رضا: هيا موجوده دلوقتي
سالم: اه روحي المكتب حتلاقيها
رضا: طيب وبجد انت ليك دين في رقبتي ومتشكره اوي على موقفك معايا بس الشخص مجاش
سالم: بيمر كل فتره بس انتي مبينتيش لغايه دلوقتي
رضا: تمام ادي الرساله دي للشخص اول ميجي ...وراحت للمديره اللي اول مدخلت قامت المديره جاريه عليها و حضناها
المديره: كنت متأكده اني حشوفك تاني
رضا: وحشتيني يا أمي
المدبره: انتي كويسه بتاكلي كويس تنامي كويس عايشه فين
رضا: كل تمام بس انا لازم اقعد معاكي ونتكلم
الميره: خلاص بعد الشغل اكلمك ونتقابل عندي في البيت
رضا: ماشي وفضلو يتكلمو في اي حاجه ... وبعد نص ساعه استأذنت رضا وراحت راكبه مع فاروق و قالتله على عنوان وراح فاروق للعنوان كان عباره عن عماره قديمه نزلت رضا وسألت حلى وحده ودلوها راحت للوحده دي اللي كانت ست كبيره في العمر يمكن ٧٠ سنه
وسلمت عليها وادتها رساله وقالت في حد حيجي ياخذها ومشيت راجعه الحاره

في الحاره
سيكا بيعدي عالمحلات ... ياه حبقى صاحب ملك واتجوز ريهام وحعيشها احلى عيشه بس انا لازم استغل وضعي واعيشلي يومين حلوين ودخل عند حسن
سيكا: اخبار الشغل ايه
حسن: ماشي اهو بتعلم واشوف
سيكا: ركز انت ولو احتجت حاجه كلمني ..سابه ومشي
واتصل بأمه
دلال: ايوا يا سيكا عاوز حاجه
سيكا: خلاص ياماما الحياه لعبت معايا
دلال: بتقول ايه انت في ايه
رضوى: بصي انا حعدي عليكي واخدك بس جهزي كل حاجتنا عشان حننقل مكان جديد وحياه جديده
دلال: ماشي ... سيكا: قفل الخط واتصل برضوى

رضوى بترد وهيا مش شايفه اصلا
سيكا: انتي لسه نايمه
رضوى: مين
سيكا: مالك يالبوه انا سيكا
رضوى: عاوز اي يا خرا
سيكا: بزعيق انتي بتقولي ايه طيب اوصل البيت واخلي الحزام يرقص على جسمك
رضوى: لسه بتستوعب اسفه مكنتش مجمعه متباقش عصبي كده اصل جسمي كله معلم وغير انك منيمني عالارض
سيكا: لما ارجع نتحاسب امي جايه خدي بالك منها مش عايزها تشتكي منك عشان عارف لسانك
رضوى: حاضر هو انا اقدر

سيكا: قفل في وشها

رضوى.... انا ازاي سايبه نفسي ليه دا حتت صبي عندي يمكن عشان محتاجاه لا يا رضوى بلاش كدب انتي حبيتي اللي عمله فيكي وياما تمنيتي تجربي ده مع محمود ولما جربتيه من سيكا عجبك بس ايه لو كان بيدحك عليكي ومتفق مع رضا .. لا مستحيل عشان رضا مش حترضى نوسه تنسجن او اي حد يتأذى دي ام قلب حنين وبعدين دا فرض عليا رجولته مش زي اللي كنت متجوزاه بيأخذ بطيزه وبيعمل راجل انا لازم اعمله اختبار وشوف رده فعله بس لو كان بيلعب عليا ورحمه ابويه لكون عامله فيه زي اللي عمله بيا في وسط الحاره ومش بس هوا هو وأمه كمان ....


في شقه الطرف الثاني
الطرف الثاني بيتصل بحد... اسمع عاوز تعرف ايه اللي بيحصل في الحاره بالظبط وتخبرني
حد: لغايه دلوقتي مفيش اي جديد غير نوسه خدت المحلات والنهارده حسن واحمد نزلو يشتغلو
الطرف الثاني: عاوز اعرف أكثر و ليه نوسه عملت كده وكل حاجه
حد: تقريبا رضا هيا اللي عملت كده عن طريق نوسه ويعتبر هيا اللي بتتحكم في الكل
طرف التاني: هيا المتسوله دي عاوزه ايه خلاص خليك مراقب الدنيا وعاوز اعرف اكثر سلام

في الحاره
شروق بترن جرس بيت نجوى وتفتح نجوى
نجوى: شروق عاش من شافك
شروق: ازيك يا طنط وحشتيني
نجوى: كدابة من يومك لو وحشتك كنتي تيجي وتزوريني خشي خشي هند جوه
شروق: مشاغل يا طنط ودخلت لهند اللي اول ما شافتها خدتها بالحضن
هند: وحشتيني يا كلبه
شروق: وانتي كمان
تعالي: احكيلي فينك كل ده
شروق: ماما كانت حرماني من الخروج بعد ما وقالت عن موقف الأمن وعن جواز امها وكل حاجه بالتفصيل
هند: لا انتي بتكدبي
شروق: ** دا اللي حصل قوليلي انتي بقى ايه حصل معاكي
هند: قالت على كل حاجه
شروق: يعني بقيتي زيي بتاخديه من ورا
هند: شفتي
شروق: طب احمد فين
هند: اكيد في المحل
شروق: اتصلي بيه خليه يجي
هند: ليه
شروق: عاوزه العب شويه
هند: طيب ثواني وراجعه ... هند خرجت برع اتصلت باحمد يجي وبعد كده اتصلت بحسن
حسن: عاوزه ايه انا مشغول
هند: لو عاوز تجرب خرم جديد تعالى البيت بعد ربع ساعه
حسن:ان كان كده طيران وقفل
هند راحت لنجوى : ماما فاكره لما قلتي متعمليش في احمد كده عشان بقى ضعيف وقلتلك حتعرفي بعدين
نجوى: اه
هند: اول ميخش احمد تعالي بعدها بعشر دقايق وحتعرفي
نجوى: ماشي و راحت للمطبح .... وهنا احمد كان بيرن الحرس وراحت هند تفتح ودخلته الاوضه وايدها على طيزه
هند: تعالى اقعد يا احمد
احمد وهو بيقعد :في ايه
هند وهيا بتمسك زبره: مفيش حنلعب شويه
شروق راحت لأحمد وخدت شفايفه في بوسه وهند طلعت زبره وتلعب فيه وقالت لشروق نامي على ظهرك وانت نام فوقها نامت شروق واحمد طلع فوقها وبيبوسو بعض واحمد يقفش في بزازها
هند: ارفع طيزك يا احمد واحمد عمل كده راحت هند تلعب بزبره وتبوس طيزه وقالت لأحمد افتح طيزك احمد فتح طيزه وراحت هند بلسانها تلحس خرمه شروق كانت مقطعه شفايف احمد مص وقالت لأحمد يقوم عنها وراحت نايمه بالعكس وبقى وشها عند زبر احمد وكسها عند وشه راحت مدخله زبر احمد في بووقها وفاتحه طيزه اكثر لهند: الحس كسي يا كسمك احمد بدا يلحس كس شروق وهند مدخله صباعين في طيزه
هند: طيزك طريه اكثر من طيزي ودخلت صباعين
شروق: لما انت بتاخذ فطيزك ازاي تعمل راجل على امي ومكمله مص في زبره اللي كان شاد على الآخر
هند لشروق بعبصيه لغايه مجيب حاجه وراحت طلعت زبر صناعي من الدرج ولبسته وراحت لخرم احمد وبلته ودخلت الزبر
احمد: اه بالراحه بيوجع يا هند .... هنا دخلت نجوى وشافت المنظر: وزعلان عشان قالتلك بيضه وراحت ضرباه على طيزه .... حسن دخل شكلي جيت في وقت غلط
هند: لا انت جيت في وقتك اسحب شروق ودوق طيزها
نجوى: طالما كده انا استأذن بس حسن سحبها خليكي يا وحش وسحب شروق من رجلها وقعدها عالارض وقال لنجوى : معاها مصولي زبري نزلت نجوى و شروق وبداو يمصون لحسن كل وحده شويه وبعدين نجوى راحت لبيوضه وشروق مع زبره
هند: قومت احمد ونامت وقالتله: اتنطط على زبري يا بيضه احمد قام وقعد على زبر هند وبلعه كله ..حسن نيم نجوى على ظهرها وخلى شروق تنام فوقها ووشهم لبعض نجوى فتحت طيز شروق لحسن اللي مكدبش خبر وراح رازع شروق جامد
شروق؛ اه يا ابن اللبوه عورتني
حسن: نزل على طيزها بسبانك جامد : متشتميش تاني وطلع زبره وراح مدخله تاني في طيزها جامد
شروق لسه حتتكلم بس نجوى سحبت شفايفه مص وحسن شغال رزع في طيز شروق اللي بتتلوى من زبر حسن قام ساحب زبره وحطه على كس نجوى ودخله في كسها وفضل يرزع فيها
شروق: تعالي بدلي يا هند نفسي اجرب
حسن: خليكي مكانك بعد ما اخلص روحي وسحب زبره دخله في طيز شروق وبقى بيبدل بين كس نجوى وطيز شروق لغايه محس انه حيجيب راح نزل في طيز شروق
شروق: احح دا سخن اوي سيب زبرك جوه وبعد شويه سحب زبره وراح لبق هند تمص فيه في نفس الوقت احمد كان بيجيب وحسن راح مطلع زبره وساحب نجوى يلا نروح نكمل في اوضتك وسحب ايدها وراحو وشروق راحت لابسه الزبر بعد مخلعته هند وراحت منيمه احمد على وشه ودخلت الزبر واشتغلت نيك فيه لغايه مهرت طيزه وبعد مخلصو
شروق: هات رقمك عشان لو عزتك
احمد: اداها الرقم وقالها انا عاوز انيكك
شروق: حفكر يلا انا ماشيه
هند: خدي احمد معاكي

في بيت عصام

عفاف كانت تطبخ وسابت الاكل على النار وراحت لسلمى ودخلت سكرت الباب
عفاف: حسالك سوال وتجاوبي من غير كدب ازاي وافقتي تعملي كده معايا
سلمى: بصراحه مريم عرفت اني انا وشادي بنريح بعض بس من غير نيك واستغلت الموضوع
عفاف: ماشي وطلعت من عند سلمى وراحت تنده على مريم اللي خرجت في ايه يا فوفتي
عفاف: تعالي ورايا وراحت لاوضتها واول مدخلت مريم عفاف: بصي انتي عاجبك انك تهيجيني وتسيبيني وانا ده بيبسطني بس طول الوقت بسأل ايه اللي جرأك تعملي كده بس مفيش اي تفسير لغايه النهارده عرفت وعشان كده لو عاوزاني اكمل وتعملي اللي في خاطرك لازم تعملي ( ............) ولو محصلش مفيش لعب تاني
مريم: تمام
عفاف: والحاجه حتعرفي تجيبيها
مريم: سهله ومشيت وهي بتفكر

عند عبدو ومراته حسنيه
عبدو: حمد*** شكلهم غيرو رأيهم
حسنيه: بص انت متكلمنيش طالما بقيت بقرون
عبدو: مخلاص يا مره ولا لازم اقوم اكسرك
حسنيه: شاطر عليا انا بس متروح للعيل اللي لبسك قرون وخلاك توافق تودي مراتك ليه يركبها عشان غلط انت عملته
عبدو: يوه انا طالع يارب تولعي واخلص


رضوى قامت وهيا مش قادره بس تحملت وخدت دش ولبست نزلت راحت تقابل شخص اللي حيجيب البضاعه ووصلت الككان وفضلت واقفه مستنيه في مكان متطرف وبعد شويه جا واحد وسلم رضوى شنطه وهيا ادته الفلوس ومشيت واتصلت بسيكا فينك
سيكا: تحت البيت حنزل امي ليه
رضوى: انا جبت الحاجه تعال خدها
سيكا: طيب مسافه السكه ابعتيلي اللوكيشن وراح نازل مع امه بصي يا ماما انتي حتطلعي حتلاقي جابر زوج رضوى مربوط متفكيش عنه سيبيه كده بس حطيله اكل و شرب لغايه مرجع
دلال: حاضر مع اني مش فاهمه حاجه وطلعت على فوق وسيكا اتحرك قابل رضوى ونزل ركب عربيتها
رضوى: بص قبل اي حاجه نحن متفقين على كل حاجه تقريبا بس انا عندي شرط
سيكا: قولي شرطك
رضوى: تعملي توكيل بعد ما تخلص واحولك كل حاجه
سيكا: مع ان الكلام ده معناه انك مخوناني بس تمام موافق
رضوى: وحاجه كمان
سيكا: قولي
رضوى: قبل متحط الحاجه عاوزه رضا تتخطف وتكون تحت ايدي
سيكا: دي سهله اعتبريها اتخطفت خلاص
بس ناويه تعملي ايه
رضوى: معرفش حشوف
سيكا: ماشي وخد الحاجه ونزل وركب عربيته وعمل مكالمه

وبعد نص ساعه
رضا: داخله الحاره ونزلت من العربيه رايحه العماره وقفت عربيه قدامها ونزلو اثنين وركبوا رضا وطلعو بالعربيه
فاروق راح طالع ورا العربيه وحاول يلحقها بس العربيه اختفت ورجع فاروق
نوسه: لحقتهم
فاروق: للأسف الاشاره وقفتني
نوسه: صالح تقلب الدنيا وتعرف رضا فين .... على دخول سيكا: مالها رضا
نوسه: اتخطفت
سيكا: ايه وازاي
نوسه: مش وقته لازم نلاقيها .... صالح خد فاروق وركب العربيه واتحركوو ..... سيكا راح على عربيته وخد حاجه من البضاعه اللي كانت كوك و حشيش وسيكا وزعهم عشان يحط في كل محل شوي وراح يحط البضاعه في المحلات واول مخلص اتصل برضوى
سيكا: كلو تمام رضا بقت تحت ايدينا والبضاعه بقت في المحلات ومش فاضل غير مكالمه صغيره للحكومه وتبقى نوسه في الحبس
رضوى: كده انت بينتلي انك معايا وفي ظهري وتستاهل كل حاجه طلبتها وخدتها تعالا البيت نحتفل وتتسلم نصيبك .......


نهايه الجزء الثالث

اسف على التأخير في الجزء ده وححاول عل قد مقدر متاخرش

professor ❤️
الجزء حلو فشخ بس حاسس بتشويق اقل مش عارف دا. عشان نزل متاخر ولا اى السبب بس مستنى الجزء الجديدد ع نار ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الجزء الثالث

وقفنا في الجزء اللي فات عند سيكا

سيكا اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تتطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و الثلاث محلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....
رضوى: انا موافقه على كل ده بس بعد التنفيذ : بس تعالى بالليل على الشقه لازم نكمل الاتفاق
سيكا: احسن برضو بالليل عشان محدش يحس بيا
رضوى: تمام حستناك ولو وصلت قبلي حتلاقي المفتاح تحت الدواسه

في بيت عصام

عصام داخل وبينده يا ماما يا مريم تعالوو
عفاف كانت في اوضه سلمى ملط عفاف قامت بسرعه تغطي نفسها ..... مريم طلعت لعصام
مريم :مالك فيك ايه خدت علقه تاني
عصام: لا بس فين ماما ... عفاف طالعه من اوضه سلمى وسلمى وراها
عفاف: انا هنا
عصام: طيب اقعدوا عندي ليكم مفاجأة
الكل قعد عفاف جمب سلمى ومريم جمب عصام
عصام:شفتي العلقه االي بتقولي عليها ومش عجباكي ..طلع الكيسه ..جابتلي دول
مريم: وايه دول يعني لحمه وبتدحك فتحت الكيسه وكلهم فتحو بقهم مره وحده
عفاف: كل دي فلوس
مريم: يطلعو كم دول
عصام: ١٠٠ الف جنيه وحدي كل واحد فيكم ١٠ الف حتى انا حاخذ ١٠ بس و ٥٠ حخبيهم للزمن
عفاف: عين العقل
مريم: بص انت تخليك في شغلك ده ومتسيبوش طالما فيها فلوس كده
عصام: مش الشغل ده اللي مكانش عاجبك
مريم: كنت غبيه بس عقلت
عصام: صحيح وحده فيكم تنزل تشتري لوازم الاكل اصلي عزمت حسن وعيلته بكره
عفاف: ماشي بس سيب فلوس
عصام:انا حاس انك بتحبي الفلوس اكثر من عيالك منا مديكي ١٠ الف
عفاف: عاوزني اصرف عالبيت وفيه راجل ...يلا اروح اعمل الغدا
سلمى: وانا حنزل
عصام:انا حخش اريح شويه
مريم: خدني معاك .... ودخلو الاوضه
عصام بيقرب من مريم تعالي نحتفل بالفلوس وبيقفش في صدرها
مريم: لازم نحتفل يا حبيبي وراحت بيدها على زبره
عصام: خد شفايفها بوووس ومريم طلعت زبره وبلته وفضلت تلعب فيه
مريم: عصام هو انت بتحب تشوف بس ولا عادي تنيك امك واختك
عصام: انزلي مصي ... لا بشوف بس بس يمكن اغير رأيي وانيك فيوم
مريم: ولو حققت امنيتك تعملي ايه.. وحطت زبره في بوقها وفضلت تمص فيه وتلف لسانها حوالين الراس
عصام: لو عرفتي حسيبك تتناكي من اي حد عايزاه
مريم: عضت زبره: لا يا متناك منت اصلا نفسك في كده
عصام: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
مريم:أخرس احسن اقطعه وكملت مص وراحت بصباعها على خرم طيزه ودخلت صباع
عصام: اه كده صباعك حلو دخلي صباع كمان :طب انتي عاوزه ايه
مريم:حفكر واقولك الا صحيح انت اتنكت قبل كده
عصام: لا ولا عمري
مريم: تعالى اركب ونامت عالسرير عصام طلع فوقها ودخل زبره في نفس الوقت اللي مريم دخلت صبااعها فخرم طيزه وفضل عصام يرزع وزبره شاد
مريم: نيك يابن الشرموطه ... عشان انا نويت اخليها شرموطه الحاره وبفلوس هيا واختك يا عرص
عصام: لو عرفتي اعمليها هو انا ازعل دا يوم المنى
مريم: شادي وحشني اصلي مانعاه كم يوم بس بالليل حروحله ينيكني
عصام: بس صوريلي نفسي اشوفك وانتي تتناكي
مريم: دخلت صباعين للآخر : حصور يا كسمك يا عرص
عصام: مستحملش ونزل في كس مريم اللي وقته نفسي مره تطول

عفاف: كانت واقفه على باب الاوضه وسمعت كل حاجه و بتعيط..... ليه يا عصام ليه كده ليه خليت مراتك تتجرأ عليا وتخليني انام مع بنتي واعمل حجات عمري معملتها وكمان سايب اخوك ينام معاها وعاوز تشوفنا نتناك اتفوووو عليك وعلى تربيتك

في بيت رضوى
رضوى دخلت راحت لجابر الاوضه
جابر: كنتي فين
رضوى: مشوار كده يا حبيبي
جابر: تمام
رضوى:بالليل عندنا مشوار جهز نفسك وباسته وراحت تنام


رضا وريهام واحمد دخلو الشقه اللي في الطابق الأول ومقابل شقه نجوى بعد ما اجروها من جابر وكانت عباره عن ٣ اوض وحمامين وصاله
رضا: ريهام خذي الاوضه اللي فيها حمام
ريهام : لا خليها ليكي انا حاخد الاوضه التانيه
رضا: لا
ريهام: كلمي نفسك بقى وراحت على الاوضه
احمد: حنتجوز امتى يا رضا
رضا: بص يا احمد انا مش بكرهك بالعكس بحبك بس انا عازه راجل
احمد: منا راجل
رضا: انا عارفه وعشان كده تعالى ورايا ودخلته الاوضه ونزلت بنطلونه وراحت تمص زبره واحمد غمض عينه رضا راحت فاتحه طيزه وهيا بتمص واحمد متكلمش وبدأ يهيج.. رضا مكمله مص وراحت تلعب بصباعها على خرمه وبعد شويه دخلت صباعين
احمد: طلع اه ولا الشرموطه حركيه يا رضا رضا طلعت صباعها من خرمه
احمد: طلعتيه ليه رجعيه بليز
رضا: عشان انت مينفعش تتجوزني يا احمد انت راجل بس مش حتعرف تحميني عشان خرمك بيتحكم فيك وسابته ومشيت

بالليل في الشقه
جابر: نحن بنعمل ايه هنا
رضوى: مستنيين حد ولغايه مالحد ده يوصل حندردش شويه ... جابر انت ممكن تبيعني في يوم
جابر:طبعا لا انا افديكي بروحي
رضوى: طيب لو طلبت منك تقتل حد
جابر: قتل لا متوصلش للقتل يعني انتي مستغنيه عني
رضوى: طيب عاوزك تخطف رضا و نوسه وتنيك الاثنين
جابر: ها حاضر
رضوى: مالك متردد
جابر: لا بس اتفاجئت ....الجرس رن وقامت رضوى تفتح ودخل سيكا واول مشافه جابر قلبه وقف
رضوى: اعرفك على سيكا اكيد عارفه ولطشت جابر قلم ... بقى انت تبيعني لرضا وعشان ايه عشان طيزك بتاكلك وتحط كاميرا في اوضتي عشان سيكا يفضل ينيكك ومعندكش اي مانع اتناك منه وراحت نازله بقلم تاني على وشه
جابر: ساكت
رضوى: انا بقى حخليه ينيكني قدامك بجد تعالى يا سيكا واعمل اللي نفسك فيه
سيكا: راح عند رضوى حاضر بس انا اللي اقول اعمل ايه وايه يحصل ونزل على طيزها بسبانك جامد خلى طيزها تهتز
رضوى: بالراحه مش كده
سيكا: شد شعرها مسمعش صوتك انا مش الخول ده وراح ساحب شفايفها بوس وهو بيدها سبانك على طيزها وراح ساحبها ونزلها تحت وطلع زبره وفضل يضربه على وشها
سيكا: دنا حفشخ كسك النهارده افتحي بوقك
رضوى: حست بهيجان وفتحت بوقها ورايحه تمص
سيكا: لطشها قلم جامد انا قلت افتحي مش مصي افتحي بزعيق
رضوى: لا شعوريا حاضر وفتحت
سيكا: راح مدخل ثلاث أصابع في بقها وحشرهم جوه وبعد شويه طلعهم
رضوى: كحت وريلت كثير
سيكا: رجع دخلهم تاني وقال لجابر تعالى قطع ملابسها وطلع ايده
رضوى اللي كانت حتموت لا ميجيش ناحيتي
سيكا نزل على وشها بقلمين :انا قلت تتكلمي يا كسمك ورفعها قام مقطع ملابسها ونيمها على الكنبه على وشها وحط رجله على رأسها وفضل يضرب طيزها
رضوى وهيا مستمتعه بجد : اسفه خلاص مش حتكلم ونزلت للمره الأولى
سيكا: حط رجله قدام وشها بوسي رجلي وتاسفي ومكمل ضرب في طيزها
رضوى: نزلت بوس في رجلها انا اسفه يا سيكا
سيكا: لطشها قلكم اسمها سيدي سيكا وسحب الحزام ونزل البنطلون وشد رضوى من شعرها ووقفها عالحيط تعرفي تعدي
رضوى: اه بعرف
سيكا نزل على طيزها بالحزام لدرجه انه ساب علامه على طيزها
رضوى: بقت تتنطط مكانها لا انت كده زودتها قوم عني وزقته ولسه حتمشي بس سيكا نزل بالحزام على طيزها
رضوى: اي خلاص اسفه اسفه يا سيكا يا سيدي سيكا
سيكا: ارجعي مكانك عالحيط رضوى رجعت مكانها وهيا خايفه وفي نفس الوقت مستمتعه بس سيكا زودها وبتتوجع بجد
سيكا: الضربه اللي متنزلش عدل او متعديش فيها تتلغي ونرجع للصفر مفهوم
رضوى: حاضر حاضر يا سيدي وكلها خوف
سيكا نزل بأول ضربه ... رضوى واحد وكملو لغايه عشر ضربات رضا طيزها بقت حمرا ورضوى بتعيط بجد
سيكا: افتحي طيزك عالاخر ..رضوى فتحت وراح بل خرمها ودخل زبره وهو بيلعب بكسها في نفس الوقت
رضوى: اه كمان افشخني يا سيكا مترحمنيش
سيكا: طلع زبره ولطشها قلمين انا مش قلت تناديني سيدي وخد الحزام
رسوى: اسفه يا سيدي حرمت ** حرمت وبتعيط
سيكا: راح عمل نفس المره الأولى وقفها عالحيط ونزل ضرب بالجزام وبعد مخلص قالها انزلي على ايدك ورجلك وتعالي الاوضه وانت يا حيوان صباعك في خرم طيزها لغايه جوه
رضوى لسه حتتكلم بس خافت وراحو للاوضه اول ما وصلو سيكا: تعالى مص زبري وانتي الحسي رجلي
ضوى: حاضر يا سيدي بخوف وجابر دخل زبر سيكا وبدأ يمص
سيكا: من النهارده دا النظام عاوزه الاتفاق يكمل معنديش مانع بس حنغير حاجه وحده انا اللي اقول ايه يتعمل وايه لا مش عاوزه كل واحد يشوف حاله وبدل متجوزك انتي بس حتجوزكم انتو الاثنين وسحب زبره ونام على السرير اسمع ردك
رضوى: مش خايف تخسر الاتفاق
سيكا: مش مهم او بمعنى أصح مش حموت يعني فرصه وراحت بس انتي لا صعب تلاقي حد ينفذ اللي في دماغك ولو حتلاقي محتاجه وقت ويمكن تخسري اكثر في الوقت ده اما معايا من بكره اقدر انفذ
رضوى: انا مش حوافقق عشان الكلام الأهبل لا عشان انا بجد حسيت برجولتك.وعجبني اللي حصل بس انت افتريت اوي
سيكا: يبقى موافقه وحتنامي تحت النهارده وانت يا حيوان روح هات مبايلك وتعالى ... جابر خرج ..
سيكا: اول ما يرجع تربطيه عشان ميخربش التخطيط ويروح يقولهم ويفضل هنا لغايه منخلص
رضوى: طب مش حيحسو بغيابه
سيكا: متخافيش حقولهم انك بعتيه يلا روحي هاتي حاجه نربطه بيها
رضوى: بصراحه انت طلعت راجل بجد وتشوار على جسمها ودماغك شغاله بس ممكن من غير الضرب

دخل جابر وادا سيكا الموبايل
سيكا: اه صحيح حنكمل كده من غير جواز ودا امر
رضوى: اللي تشوفه يا سيدي بس ممكن اعرف ليه
سيكا: مع ان ملكيش فيه بس حقولك لما نخلص على نوسه ونسجنها لازم ترجعي بنتك وعشان ترجع لازم انا ادخل لها والعب بدماغها واتجوزها ومينفعش اتجوزها وانتي على ذمتي ولا انتي مش عايزه بنتك
رضوى: حست بزعل يعني حتتجوز ريهام
سيكا: عشان ترجع لحضنك بس ونكون وقعنا وحده وجبنا وحده لصفنا و بعد كده حسن ونجوى أمرهم سهل نديهم حاجه بسيطه من الورث ويحلو عننا وتبقى رضا لحالها ووعد مني اخليها تتناك من الرايح واللي جاي
رضوى: تصدق انت دماغك دي تستاهل تكون في مكانها الصح بص انت تخطط وانا انفذ بس كده انا حديك ٤٠ مليون ونجوى لو حديها يبقى نص الفلوس راحت
سيكا: فلوسنا واحده Heaven Lee

ونجوى كفايه عليها ١٠ مليون ... يلا روحي هاتي اللي قلت عليه
قامت رضوى وراحت جابت حبل وربطت جابر هيا وسيكا
سيكا: من بكره ماما تجي تبات هنا وتراعي الحيوان ده بتاع رضا وانتي تجيبي حاجتك و تنقلي هنا عشان بكره دخلتنا على بعض
رضوى: انت مش قلت من غير جواز
سيكا: اه من غير جواز بس اللي حصل ده كان درس ليكي عشان تعرفي انا ايه يلا نامي تحت على ايدك ورجلك وطلع عالسرير عشان ينام

تاني يوم الصبح

حسن نزل الدكان واحمد راح المحل اللي حيمسكه ونوسه برضو المحل ريام راحت الشركه وقالت حتتصل بصفاء فالطريق فضلو نجوى وهند عشان رضا نزلت

رضا ركبت عربيه نوسه وفاروق معاها واول حاجه عملتها راحت الملجأ ونزلت دخلت جوه وراحت للامن وسألت عن اللي هربها وكان اسمه سالم
رضا: ممكن اقابل الحاج سالم لو موجود
الامن: ثواني .... بعد شويه جا سالم ولما شاف رضا خدها على جمب
سالم: ازيك يا بنتي عامله ايه
رضا:الحمد**** بخير
سالم: ايه الي جايبك هنا
رضا: جيت اسأل عنك واشوف حال الملجأ بقى ايه
سالم: انا بخير بس الملجأ بعد هروبك رجع زي مكان زمان ورجعت المديره تاني بس كل فتره تحصل نفس الحكايه
رضا: هيا موجوده دلوقتي
سالم: اه روحي المكتب حتلاقيها
رضا: طيب وبجد انت ليك دين في رقبتي ومتشكره اوي على موقفك معايا بس الشخص مجاش
سالم: بيمر كل فتره بس انتي مبينتيش لغايه دلوقتي
رضا: تمام ادي الرساله دي للشخص اول ميجي ...وراحت للمديره اللي اول مدخلت قامت المديره جاريه عليها و حضناها
المديره: كنت متأكده اني حشوفك تاني
رضا: وحشتيني يا أمي
المدبره: انتي كويسه بتاكلي كويس تنامي كويس عايشه فين
رضا: كل تمام بس انا لازم اقعد معاكي ونتكلم
الميره: خلاص بعد الشغل اكلمك ونتقابل عندي في البيت
رضا: ماشي وفضلو يتكلمو في اي حاجه ... وبعد نص ساعه استأذنت رضا وراحت راكبه مع فاروق و قالتله على عنوان وراح فاروق للعنوان كان عباره عن عماره قديمه نزلت رضا وسألت حلى وحده ودلوها راحت للوحده دي اللي كانت ست كبيره في العمر يمكن ٧٠ سنه
وسلمت عليها وادتها رساله وقالت في حد حيجي ياخذها ومشيت راجعه الحاره

في الحاره
سيكا بيعدي عالمحلات ... ياه حبقى صاحب ملك واتجوز ريهام وحعيشها احلى عيشه بس انا لازم استغل وضعي واعيشلي يومين حلوين ودخل عند حسن
سيكا: اخبار الشغل ايه
حسن: ماشي اهو بتعلم واشوف
سيكا: ركز انت ولو احتجت حاجه كلمني ..سابه ومشي
واتصل بأمه
دلال: ايوا يا سيكا عاوز حاجه
سيكا: خلاص ياماما الحياه لعبت معايا
دلال: بتقول ايه انت في ايه
رضوى: بصي انا حعدي عليكي واخدك بس جهزي كل حاجتنا عشان حننقل مكان جديد وحياه جديده
دلال: ماشي ... سيكا: قفل الخط واتصل برضوى

رضوى بترد وهيا مش شايفه اصلا
سيكا: انتي لسه نايمه
رضوى: مين
سيكا: مالك يالبوه انا سيكا
رضوى: عاوز اي يا خرا
سيكا: بزعيق انتي بتقولي ايه طيب اوصل البيت واخلي الحزام يرقص على جسمك
رضوى: لسه بتستوعب اسفه مكنتش مجمعه متباقش عصبي كده اصل جسمي كله معلم وغير انك منيمني عالارض
سيكا: لما ارجع نتحاسب امي جايه خدي بالك منها مش عايزها تشتكي منك عشان عارف لسانك
رضوى: حاضر هو انا اقدر

سيكا: قفل في وشها

رضوى.... انا ازاي سايبه نفسي ليه دا حتت صبي عندي يمكن عشان محتاجاه لا يا رضوى بلاش كدب انتي حبيتي اللي عمله فيكي وياما تمنيتي تجربي ده مع محمود ولما جربتيه من سيكا عجبك بس ايه لو كان بيدحك عليكي ومتفق مع رضا .. لا مستحيل عشان رضا مش حترضى نوسه تنسجن او اي حد يتأذى دي ام قلب حنين وبعدين دا فرض عليا رجولته مش زي اللي كنت متجوزاه بيأخذ بطيزه وبيعمل راجل انا لازم اعمله اختبار وشوف رده فعله بس لو كان بيلعب عليا ورحمه ابويه لكون عامله فيه زي اللي عمله بيا في وسط الحاره ومش بس هوا هو وأمه كمان ....


في شقه الطرف الثاني
الطرف الثاني بيتصل بحد... اسمع عاوز تعرف ايه اللي بيحصل في الحاره بالظبط وتخبرني
حد: لغايه دلوقتي مفيش اي جديد غير نوسه خدت المحلات والنهارده حسن واحمد نزلو يشتغلو
الطرف الثاني: عاوز اعرف أكثر و ليه نوسه عملت كده وكل حاجه
حد: تقريبا رضا هيا اللي عملت كده عن طريق نوسه ويعتبر هيا اللي بتتحكم في الكل
طرف التاني: هيا المتسوله دي عاوزه ايه خلاص خليك مراقب الدنيا وعاوز اعرف اكثر سلام

في الحاره
شروق بترن جرس بيت نجوى وتفتح نجوى
نجوى: شروق عاش من شافك
شروق: ازيك يا طنط وحشتيني
نجوى: كدابة من يومك لو وحشتك كنتي تيجي وتزوريني خشي خشي هند جوه
شروق: مشاغل يا طنط ودخلت لهند اللي اول ما شافتها خدتها بالحضن
هند: وحشتيني يا كلبه
شروق: وانتي كمان
تعالي: احكيلي فينك كل ده
شروق: ماما كانت حرماني من الخروج بعد ما وقالت عن موقف الأمن وعن جواز امها وكل حاجه بالتفصيل
هند: لا انتي بتكدبي
شروق: ** دا اللي حصل قوليلي انتي بقى ايه حصل معاكي
هند: قالت على كل حاجه
شروق: يعني بقيتي زيي بتاخديه من ورا
هند: شفتي
شروق: طب احمد فين
هند: اكيد في المحل
شروق: اتصلي بيه خليه يجي
هند: ليه
شروق: عاوزه العب شويه
هند: طيب ثواني وراجعه ... هند خرجت برع اتصلت باحمد يجي وبعد كده اتصلت بحسن
حسن: عاوزه ايه انا مشغول
هند: لو عاوز تجرب خرم جديد تعالى البيت بعد ربع ساعه
حسن:ان كان كده طيران وقفل
هند راحت لنجوى : ماما فاكره لما قلتي متعمليش في احمد كده عشان بقى ضعيف وقلتلك حتعرفي بعدين
نجوى: اه
هند: اول ميخش احمد تعالي بعدها بعشر دقايق وحتعرفي
نجوى: ماشي و راحت للمطبح .... وهنا احمد كان بيرن الحرس وراحت هند تفتح ودخلته الاوضه وايدها على طيزه
هند: تعالى اقعد يا احمد
احمد وهو بيقعد :في ايه
هند وهيا بتمسك زبره: مفيش حنلعب شويه
شروق راحت لأحمد وخدت شفايفه في بوسه وهند طلعت زبره وتلعب فيه وقالت لشروق نامي على ظهرك وانت نام فوقها نامت شروق واحمد طلع فوقها وبيبوسو بعض واحمد يقفش في بزازها
هند: ارفع طيزك يا احمد واحمد عمل كده راحت هند تلعب بزبره وتبوس طيزه وقالت لأحمد افتح طيزك احمد فتح طيزه وراحت هند بلسانها تلحس خرمه شروق كانت مقطعه شفايف احمد مص وقالت لأحمد يقوم عنها وراحت نايمه بالعكس وبقى وشها عند زبر احمد وكسها عند وشه راحت مدخله زبر احمد في بووقها وفاتحه طيزه اكثر لهند: الحس كسي يا كسمك احمد بدا يلحس كس شروق وهند مدخله صباعين في طيزه
هند: طيزك طريه اكثر من طيزي ودخلت صباعين
شروق: لما انت بتاخذ فطيزك ازاي تعمل راجل على امي ومكمله مص في زبره اللي كان شاد على الآخر
هند لشروق بعبصيه لغايه مجيب حاجه وراحت طلعت زبر صناعي من الدرج ولبسته وراحت لخرم احمد وبلته ودخلت الزبر
احمد: اه بالراحه بيوجع يا هند .... هنا دخلت نجوى وشافت المنظر: وزعلان عشان قالتلك بيضه وراحت ضرباه على طيزه .... حسن دخل شكلي جيت في وقت غلط
هند: لا انت جيت في وقتك اسحب شروق ودوق طيزها
نجوى: طالما كده انا استأذن بس حسن سحبها خليكي يا وحش وسحب شروق من رجلها وقعدها عالارض وقال لنجوى : معاها مصولي زبري نزلت نجوى و شروق وبداو يمصون لحسن كل وحده شويه وبعدين نجوى راحت لبيوضه وشروق مع زبره
هند: قومت احمد ونامت وقالتله: اتنطط على زبري يا بيضه احمد قام وقعد على زبر هند وبلعه كله ..حسن نيم نجوى على ظهرها وخلى شروق تنام فوقها ووشهم لبعض نجوى فتحت طيز شروق لحسن اللي مكدبش خبر وراح رازع شروق جامد
شروق؛ اه يا ابن اللبوه عورتني
حسن: نزل على طيزها بسبانك جامد : متشتميش تاني وطلع زبره وراح مدخله تاني في طيزها جامد
شروق لسه حتتكلم بس نجوى سحبت شفايفه مص وحسن شغال رزع في طيز شروق اللي بتتلوى من زبر حسن قام ساحب زبره وحطه على كس نجوى ودخله في كسها وفضل يرزع فيها
شروق: تعالي بدلي يا هند نفسي اجرب
حسن: خليكي مكانك بعد ما اخلص روحي وسحب زبره دخله في طيز شروق وبقى بيبدل بين كس نجوى وطيز شروق لغايه محس انه حيجيب راح نزل في طيز شروق
شروق: احح دا سخن اوي سيب زبرك جوه وبعد شويه سحب زبره وراح لبق هند تمص فيه في نفس الوقت احمد كان بيجيب وحسن راح مطلع زبره وساحب نجوى يلا نروح نكمل في اوضتك وسحب ايدها وراحو وشروق راحت لابسه الزبر بعد مخلعته هند وراحت منيمه احمد على وشه ودخلت الزبر واشتغلت نيك فيه لغايه مهرت طيزه وبعد مخلصو
شروق: هات رقمك عشان لو عزتك
احمد: اداها الرقم وقالها انا عاوز انيكك
شروق: حفكر يلا انا ماشيه
هند: خدي احمد معاكي

في بيت عصام

عفاف كانت تطبخ وسابت الاكل على النار وراحت لسلمى ودخلت سكرت الباب
عفاف: حسالك سوال وتجاوبي من غير كدب ازاي وافقتي تعملي كده معايا
سلمى: بصراحه مريم عرفت اني انا وشادي بنريح بعض بس من غير نيك واستغلت الموضوع
عفاف: ماشي وطلعت من عند سلمى وراحت تنده على مريم اللي خرجت في ايه يا فوفتي
عفاف: تعالي ورايا وراحت لاوضتها واول مدخلت مريم عفاف: بصي انتي عاجبك انك تهيجيني وتسيبيني وانا ده بيبسطني بس طول الوقت بسأل ايه اللي جرأك تعملي كده بس مفيش اي تفسير لغايه النهارده عرفت وعشان كده لو عاوزاني اكمل وتعملي اللي في خاطرك لازم تعملي ( ............) ولو محصلش مفيش لعب تاني
مريم: تمام
عفاف: والحاجه حتعرفي تجيبيها
مريم: سهله ومشيت وهي بتفكر

عند عبدو ومراته حسنيه
عبدو: حمد*** شكلهم غيرو رأيهم
حسنيه: بص انت متكلمنيش طالما بقيت بقرون
عبدو: مخلاص يا مره ولا لازم اقوم اكسرك
حسنيه: شاطر عليا انا بس متروح للعيل اللي لبسك قرون وخلاك توافق تودي مراتك ليه يركبها عشان غلط انت عملته
عبدو: يوه انا طالع يارب تولعي واخلص


رضوى قامت وهيا مش قادره بس تحملت وخدت دش ولبست نزلت راحت تقابل شخص اللي حيجيب البضاعه ووصلت الككان وفضلت واقفه مستنيه في مكان متطرف وبعد شويه جا واحد وسلم رضوى شنطه وهيا ادته الفلوس ومشيت واتصلت بسيكا فينك
سيكا: تحت البيت حنزل امي ليه
رضوى: انا جبت الحاجه تعال خدها
سيكا: طيب مسافه السكه ابعتيلي اللوكيشن وراح نازل مع امه بصي يا ماما انتي حتطلعي حتلاقي جابر زوج رضوى مربوط متفكيش عنه سيبيه كده بس حطيله اكل و شرب لغايه مرجع
دلال: حاضر مع اني مش فاهمه حاجه وطلعت على فوق وسيكا اتحرك قابل رضوى ونزل ركب عربيتها
رضوى: بص قبل اي حاجه نحن متفقين على كل حاجه تقريبا بس انا عندي شرط
سيكا: قولي شرطك
رضوى: تعملي توكيل بعد ما تخلص واحولك كل حاجه
سيكا: مع ان الكلام ده معناه انك مخوناني بس تمام موافق
رضوى: وحاجه كمان
سيكا: قولي
رضوى: قبل متحط الحاجه عاوزه رضا تتخطف وتكون تحت ايدي
سيكا: دي سهله اعتبريها اتخطفت خلاص
بس ناويه تعملي ايه
رضوى: معرفش حشوف
سيكا: ماشي وخد الحاجه ونزل وركب عربيته وعمل مكالمه

وبعد نص ساعه
رضا: داخله الحاره ونزلت من العربيه رايحه العماره وقفت عربيه قدامها ونزلو اثنين وركبوا رضا وطلعو بالعربيه
فاروق راح طالع ورا العربيه وحاول يلحقها بس العربيه اختفت ورجع فاروق
نوسه: لحقتهم
فاروق: للأسف الاشاره وقفتني
نوسه: صالح تقلب الدنيا وتعرف رضا فين .... على دخول سيكا: مالها رضا
نوسه: اتخطفت
سيكا: ايه وازاي
نوسه: مش وقته لازم نلاقيها .... صالح خد فاروق وركب العربيه واتحركوو ..... سيكا راح على عربيته وخد حاجه من البضاعه اللي كانت كوك و حشيش وسيكا وزعهم عشان يحط في كل محل شوي وراح يحط البضاعه في المحلات واول مخلص اتصل برضوى
سيكا: كلو تمام رضا بقت تحت ايدينا والبضاعه بقت في المحلات ومش فاضل غير مكالمه صغيره للحكومه وتبقى نوسه في الحبس
رضوى: كده انت بينتلي انك معايا وفي ظهري وتستاهل كل حاجه طلبتها وخدتها تعالا البيت نحتفل وتتسلم نصيبك .......


نهايه الجزء الثالث

اسف على التأخير في الجزء ده وححاول عل قد مقدر متاخرش

professor ❤️
عاش اووووى يا برو
بلاش تأخير هشان الاحداث كدا سخنت ع الاخر
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الجزء حلو فشخ بس حاسس بتشويق اقل مش عارف دا. عشان نزل متاخر ولا اى السبب بس مستنى الجزء الجديدد ع نار ❤️
يمكن عشان اللعب بقى عالمكشوف او يمكن عشان بكتب تحت ظغط شغل وكده مش عارف الصراحه اتمنى الجزء الجاي يكون احسن عن كده
عاش اووووى يا برو
بلاش تأخير هشان الاحداث كدا سخنت ع الاخر
استمر
مش بيدي التأخير وانا بحاول اخلص في أسرع وقت
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و adham44
يمكن عشان اللعب بقى عالمكشوف او يمكن عشان بكتب تحت ظغط شغل وكده مش عارف الصراحه اتمنى الجزء الجاي يكون احسن عن كده

مش بيدي التأخير وانا بحاول اخلص في أسرع وقت
بالتوفيق يا غالى خد وقتك المهم تستمر ف الابداع

استمر يا برو
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
يمكن عشان اللعب بقى عالمكشوف او يمكن عشان بكتب تحت ظغط شغل وكده مش عارف الصراحه اتمنى الجزء الجاي يكون احسن عن كده

مش بيدي التأخير وانا بحاول اخلص في أسرع وقت
هو غالبا الفكره ف الضغط اللى انت فيه لان لسه مش كل اللعب بقا ع المكشوف وفيه الغاز كتير اووى زى مين اللى ورا كل دا واى شغل ابو رضوى ونجوى الحقيقى ومين اللى بيراقبهم وسيكا لسهوراه لغز تقريبا دا غير ان ازاى هيطلعو م المطب بتاع رضوى دا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و BٍِASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%