NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 14/11/2022

عايز اناا بس اقترح عليك حاجه
 
انت ممكن تخلي رضا هي التتحكم ف رضوي وتمنع حوار العميد ده عشان معلش يعني انا م بحب الدياثه
 
انت ممكن تخلي رضا هي التتحكم ف رضوي وتمنع حوار العميد ده عشان معلش يعني انا م بحب الدياثه
اولا شكرا ليك على اهتمامك بالقصه اول بأول ودي حاجه تفرح لما بشوف الناس معجبه بالقصه وبتحاول تشاركني الأفكار واقتراحك عن رضا حلو بس انا تقريبا دور رضا حددته خلاص ممكن في ادوار ثانيه اقدر اغير بس مش كثير عشان محدش يتوه وعن موضوع الدياثه انا احتمال ادخل كل حاجه عشان مع كامل احترامي لرائيك بس خنا بيدخل اكثر من جد وانا بكتب للمنتدى والقرار مش لشخص واحد يعني انا بنفسي في ميل مبحبهاش بس حطيتها عشان انا بكتب للمنتدى وشكرا ليك واتمنى متفهمش كلامي غلط والكلام ده لكل قارئ 🤍🤍🤍
 
انت ممكن تخلي رضا هي التتحكم ف رضوي وتمنع حوار العميد ده عشان معلش يعني انا م بحب الدياثه
فهمني اكثر الغي حوار العميد ازاي
 
  • عجبني
التفاعلات: mo_rw
الراجل يقصد أن رضا تسيطر علي المعلمه مش عميد الكليه
انا فهمت بس حبيت اتأكد بس بيقولك ايه اتقل عشان تاخد حاجه نظيفه 🌹
 
الراجل يقصد أن رضا تسيطر علي المعلمه مش عميد الكليه
هو لو استنى الجزء اللي جاي كان فهم انا عاوز اعمل ايه بس ازاي وهو متهور 🤣🤣🤣
 
ياخي استعجل فالاجزاء خليك زي كاتب (الخاين وعارف زوجته)
كده دلعنا حتى بفصلين فاليوم لأن قصتك بتهيجني فشخ:)
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياخي استعجل فالاجزاء خليك زي كاتب (الخاين وعارف زوجته)
كده دلعنا حتى بفصلين فاليوم لأن قصتك بتهيجني فشخ:)
لو عليا حنزلك سلسله كامله كل يوم بس انا بكتب الجزء وقتي واول مخلص ببدا في اللي بعده غير كده الجزء الواحد بياخذ وقت يعني الجزء التاسع بدأت اكتبه من ٧ ساعات دا ربع يوم راح ولسه مخلص بس فاضل المراجعه يمكن يكون الكاتب اللي بتقول عنه مع احترامي ليه كاتب القصه من زمان او اي حاجه تانيه ف استحملني عشان حنزل كل يوم جزء واحد بس دي مقدرتي واتمنى الكل يقدر ضرفي وابعت تحيه لكاتب قصه الخاين و معارف زوجته بس مبحبش المقارنات 🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: haeshm و ميدو مجهول الهوية
المتسوله هانم الجزء التاسع

وقفنا في الجزء اللي فات عند جابر ..
بيتصل بسيكا
جابر: كله تمام يا حبي البيت كله كاميرات وتقظر تشوف وتسمع كل حاحه عندك من المطبخ لغرفه رضوى بس متحرمنيش من زبرك يا سيكا سلام وقفل الخط ...
فجأه كان حد بيبعبصه.......
اتخض جابر وبيلف.. قامت رضا حاطه ايدها على بقه وعملت هششش وسحبته على المطبخ واول مدخلو
رضا: تحب اروح لرضوى واقولها ولا تسمع الكلام وكأني مشفتش حاجه
جابر:وهو خايف وبيرجف :بلاش رضوى وانا اعملك اللي تطلبيه وحشيل الكاميرات كلها من بكره
رضا: كده نقدر نتفاهم ومفيش حاجه حتتشال روح دلوقتي وبكره لما الكل ينزل ليا كلام معاك
جابر: حاضر وبيلف عشان يمشي بس رضا ادته بعبوص تاني وقالت ارحم حالك يا بتعاع سيكا ... جابر خد البعبوص ومشي على اوضته ومش فاهم رضا عاوزه ايه ....
رضا كده حلو اوي أسرار البيت كلها عندي وحقدر عن طريق الكاميرات اعرف أكثر وجابر بقى خاتم بس لازم سيكا اخليه في صفي بردو بس ازاي ..... لقيتها من بكره اعمل كده وهنا شافت لازم تكون شديده مع حابر وتكون شخصيتها قويه مع اللي تحت ايدها ودخلت تنام

تاني يوم الصباح
ريهام بتخش تصحي رضا عشان تتجنب غضب رضوى لو صحيت ولقتها نايمه
ريهام: اصحي يا رضا
رضا: بتفتح عنيها وتقوم حاضر قايمه يا مدام ريهام
ريهام: مدام فعينك اسمي ريهام وبس انتي زي اختي

رضا: حاضر يا ريهام
ريهام: بصي انتي تروحي تغسلي وترجعي تعملي الفطار وأهم حاجه قهوه ماما اهم من الفطار
رضا: حاضر حاجه تانيه يا ريهام
ريهام: اه تعاليلي الاوضه بعد متخلصي كل ده
رضا:حاضر ومشت على الحمام غسله وشها وراحت تعمل الفطار والقهوه وبعد كده راحت لريهام خبطت واول مدخلت عند ريهام
ريهام: بصي خدي دول ليكي وكانت ادتها كيس فيه ملابس لرضا دول شريتهملك مبارح وادتها أدوات نظافه كامله وبشكير نظيف برضو
رضا: متشكره بس ملوش لزوم كل ده
ريهام: قلتلك انتي اختي مش خدامه يلا غوري ههههه
رضا خرجت وراحت حطت الهدوم في المطبخ وكانت رضوى تنده عليها
رضوى: انتي يا زفته هاتيلي القهوه
رضا: حاضر يا معلمه وخدت القهوه وخبطت على الباب ودخلت حطت القهوه
رضا: تؤمري بحاجه يا معلمه لا غوري ..... خرجت رضا على المطبخ وبعد شويه الكل خرج يفطر ... رضا حطت الفطار وبعد مخلصو نزلت رضوى و ريهام واحمد
رضا لجابر: بص من اللحظه دي متعملش خطوه غير باذني
جابر: حاضر
رضا: انت بعد مركبت الكاميرات سيكا حيشوفهم ازاي
جابر: عن طريق المبايل بعد موصل مبايله بالكاميرات
رضا: ووصلته بالكاميرات ولا لسه
جابر: لسه
رضا: يبقا متوصلوش سيكا بالكاميرات ودلوقتي تنزل تشتريلي مبايل وتوصله بالكاميرات وحسك عينك حد غيري يخش على الكاميرات
جابر: بس كده سيكا حقوله ايه
رضا: سيب سيكا عليا بس تنزل تروح لرضوى وتقولها تخليني اروح اشتري أغراض البيت وتكلم سيكا يقابلني في الخرابه اللي كان بينكك فيها يا جبورتي
جابر اتصدم اللي هو ازاي عرفت دي
رضا: يلا روح اعمل اللي قلت عليه
جابر: ممكن سوال
رضا: اتفضل
جابر: وانتي حتستفيدي ايه من كل ده
رضا: مع انه ملكش فيه بس حقولك اصل رضوى جت عليا وعلى ناس غيري كثير فانا حزلها واشفي غليلي
جابر: فهمتك حاضر حنزل حالا ..... جابر شاف انه يكون في صف رضا احسن عشان لا رضوى راضيه تسامحه وتاني حاجه رضا لو قالت لرضوى موضوع الكاميرات حتكون نهايته وشكلها مش سهله........
رضا:ولا اقولك وتنزل ليه اتصل بيها من هنا وحطه سبيكر
جابر: بيتصل في رضوى اللي ردت عليه
رضوى: خير المتناك عاوز ايه عالصبح
جابر: في حاجات ناقصه فالبيت ورضا حتنزل تجيبهم
رضوى: متروح انت هو وراك حاجه يا متناك
جابر: رضوى اروح ازاي شكلي حيبقى ايه قدام الناس
رضوى: وشكلك حيبقى ايه لما يعرفو اني قفشتك بتخوني و راجل راكب طيزك
جابر: ساكت
رضوى: ماشي تروح رضا و حعملك مقام بس مش عارفه لغايه امتى حمسك نفسي وقفلت في وشه
رضا: هيا قفشتك مع مين
جابر: واحد كان يشتغل عندها
رضا: شكلك بتحب الصبيان .. منا بردو بشتغل عندها ولا بتحب الخشن بس ومسكت طيزه
جابر: بتوتر ومش بيرد
رضا: عموما دا مش وقته يلا كلم سيكا وقوله بعد عشر دقايق في الخرابه قدامي يلا
جابر بيتصل بسيكا...
سيكا: هلا بحبيب قلبي اللي حدلعه عشان طلع جدع وعمل اللي نفسي فيه
جابر: قابلني في الخرابه بعد عشر دقايق
سيكا: ومالو مستعجل دايما انت سلام
رضا: كده تمام بص يا جابر انت مش هاممني في حاجه تنيك تتناك مليش فيه بس لما تبيع بنتك ومراتك لغريب عشان تتناك دا يبقى عيب وتنزل على وشه بقلم خلى جابر يوصل روسيا حسابك معايا بعدين لما افوق لك دلوقتي عندي حاجات اهم ونزلت على وشه بقلم ثاني حسك عينك حد يعرف يلا من هنا وهات مبايلك لحد مترجع ... رضا كانت مغلوله من عمله جابر وخاصه بعد معرفت انه عمل كده عشان سيكا يفضل ينيكه وبرضو عشان افتكرت ايام الملجأ وايه بيكون احساس الشخص لما يتغدر بيه خاصه في موضوع الشرف ....
نزل جابر من البيت رايح يعمل اللي قالت عليه رضا

حسن كان نزل المحل عند رضوى وقاعد في المكتب مش عارف هو لزمته ايه ... رضا بتخش للمعلمه
رضا: ممكن فلوس يا معلمه عشان اروح اشتري الحجات
المعلمه: ومخدتيش من جابر ليه
رضا: عشان نزل
رضوى: خدي دول 1000 جنيه اشتري كل اللي ناقص وترجعي الباقي
رضا: حاضر ومشيت رايحه للخرابه اللي دخلت شافت سيكا هناك واستغرب
سيكا: بتعملي ايه هنا
رضا: تعالى نخش بس ثواني ... راحت لغرفه نوسه تشوف اذا كانت موجوده بس ملقتهاش ... رجعت لسيكا
رضا: تحب اقطع عيشك
سيكا: وعلى أي أساس يا معلمه رضا اصلي حترجاكي يا خدامه
رضا: بكل ثقه خدامه اه بس اللي اقدر اعمله كثير خاصه لو رحت قلت لرضوى ان سيكا مقضيها نيك في جابر ومخليه يركب كاميرات في البيت كله اعتقد ده كفايه يخليك تترفد ولا انا غلطانه
سيكا: بثقه زايده كاميرات مين ونيك مين انتي تهبلتي
رضا: جابر قال كل حاجه حتى من قبل اي قلم
سيكا: بيتبلى عليا وانا مالي
رضا: باماراه ان مبايلك مربوط بالكاميرات ..بتقول كده عشان تحاصره ويعترف
سيكا: ملوش لزوم رضوى تعرف وخلينا نحلها ودي
رضا: كده انت شاطر وابتديت تفهمني ... اللي حقوله يتنفذ من غير نقاش فاهم
سيكا:فاهم بس بلاش قطع العيش
رضا: اسمع الكلام وانا حخليك تعيش ووعد اخليك تركب رضوى
سيكا: خدامك
رضا: ريهام ملكش دعوه بيها خالص ولو حصل وعرفت انك بس سلمت عليها حسابك حيكون عسير
سيكا: حاضر
رضا: من النهارده انت تابع ليا اقولك نام تنام اصحى تصحى فاهم
سيكا: فاهم اعتبريني خدامك
رضا: حتكون عيني في محل رضوى واذني اللي بسمع بيها دبت النمله حتى
سيكا: حاضر
رضا:دلوقتي حتروح تشوف نوسه فين وتبعتها على هنا وانا حبقى اكلمك ... صحيح قبل متمشي لو فكرت تلعب بديلك بس دا حيكون عند رضوى وعليه كل اللي دار ... طلعت مبايل جابر وكانت مسجله كل حاجه دارت
سيكا: طب ليه كده
رضا: عشان انا عاوزه كده غير ان حيكون ضمان لو قليت معايا في يوم وعشان تتأكد اني مش عايزه اضرك حديك مهمه لو عملتها حخليلك كاميره رضوى تبقى تشبع بيها وتشوفها كل يوم وتظرب عليها عشره
سيكا: ماشي بس بلاش التسجيل وانا اكون خدامك
رضا: جابر حيديك كاميرات تحطها في المحل في كل حته دي مهمتك سلام كلامي انتهى اعمل بس اللي قلتلك عليه ..ومشيت رضا

فبيت نجوى
احمد بيرن الجرس وتفتح نجوى

نجوى:أزيك يا احمد عاش من شافك ادخل واقف ليهة
احمد: تمام .. هيا هند موجوده
نجوى: اه في اوضتها روحلها ...
ونزلت تروح عند رضا...
مشي احمد وخبط على الباب وهند قالت له يدخل دخل احمد وفضل واقف مش عارف يبدأ ازاي
هند: قامت قفلت الباب واقف كده ليه قول اللي عندك
احمد: نوسه بعتتني
هند: عارفه وبعدين
احمد: نزل البنطلون وكان لابس كلوت حريمي
هند: فطست من الدحك على منظر احمد .. هيا نوسه عملت كده
احمد وهو بينزل الكلوت وتبان طيزه ...اقريلي مكتوب ايه هنا .... هند بتنزل تقرأ بس شافت حاجه فطيزه قامت سحبت البلوق من طيزه اللي خلى احمد يشهق
هند شافت خرم احمد بقى كده O ..
هند: ايه دا خرمك بقى نفق دخلت صباعين اللي دخلو بسهوله .. وبتقرا مكتوب ايه وفضلت تدحك هيا نوسه ناكتك
احمد: وهو بيعيط ايوا وبيزيد في العياط
هند: خلاص يا بطه متعيطيش وبكره تتعودي وراحت بالسانها على خرم احمد اللي طلع اه ولا اجدع ممثله بورنو ...هند بتلف لسانها حوالين خرم طيز احمد اللي كان في عالم ثاني و هند دخلت صباعين في خرمه وفضلت تلحس وتحرك في نفس الوقت ودا خلى احمد يسحب راس هند ناحيه طيزه اكثر
.
احمد: ايوا كده يا هند دخلي اكثرر
هند: بتدخل صباع ثالث هو عجبك يا احمد
احمد: اه لسانك دافي
هند: اتصل على نوسه تيجي
احمد: ارجوكي كلميها
هند: مش لما تقولي كلوت مين اللي لابسه
احمد: امي كلوت امي.. نوسه قالت البسه وأفضل بيه
هند: بتتصل بنوسه واول مترد عليها تدخل اصابعها وتدخلها للآخر..احمد اه كمان يا هند كلمي نوسه تيجي
هند: عملتي ايه في الواد يا مفتريه وتلف صوابعها فطيزه
نوسه: يستاهل بس ايه رايك في المفاجأه
هند: دنتي مخذتيش حق شروق وامها بس دنتي قلبتيه بنت
نوسه: عشان يحرم
هند: طب تعالي عايزك نسيت عاوزك ليه .. وبتكلم احمد عوز نوسه ليه
احمد: عشان تنيكني
هند: سامعه دا خرمه بقى نفق وطلعت صوابعها
احمد: ليه طلعتيه
نوسه: مش حينفع عندي مشوار مهم خليه يقوم يكمل المهمه
هند: ايه تاني
نوسه : حيبقى يقولك يلا حكلمك لما اخلص باي
هند: باي ... وتكلم احمد اي المهمه
احمد: حروح الجامعه واعتذر لدكتوره ليلى وابوس رجلها
هند: غريبه الدنيا دي مش انت عملت فيها راجل قوم يا خويا روح
احمد: بيقوم يحط البلوق فطيزه ويلبس الكلوت
هند: لبستهم تاني ليه
احمد: اوامر نوسه اروح كده
هند: فطست بجد غور غور وفضلت تدحك ... احمد خرج رايح عالجامعه

نوسه تخش الخرابه وتلاقي رضا وتسحبها على الغرفه المخصصه ليها وتقفل الباب من جوا

نوسه: في ايه حصلت حاجه انتي كويسه
رضا: بدحك مالك كده اهدي
نوسه: اصلي استغرب لما سيكا كلمني وبعدين ازي تبعتيلي سيكا اكيد حيقول لرضوى
رضا: ممكن تهدي وبعدين متخافيش مش حيقولها حاجه
نوسه: وايه اللي مخليكي مطمنه
رضا: قبل مقولك انتي عاوزه تنتقمي من رضوى لموت ابوكي صح
نوسه: صح
رضا: واللي يساعدك تعملي كده
نوسه: اديله عيني
رضا: انا حعملك ده بس بطرقتي وانتي تمشي على كلامي موافقه
نوسه: مع اني مبحبش حد يتحكم فيا ويديني اوامر بس ماشي
رضا: لا تحكم ولا اوامر بس الحكايه ان موقفي اقوى منك
نوسه: وليه موقفك اقوى
رضا: اسمعي ده وشغلت التسجيل وبعد مخلص
نوسه: فهمتك خلاص بس لسه مفيش حاجه ضد رضوى عشان اخذ حقي
رضا: لغايه دلوقتي اه بس اكيد قدام حتظهر حاجه وغير الحجات اللي عرفتها وقالت على موضوع جابر واحمد وحسن مع نجوى
نوسه: انتي بتتكلمي بجد
رضا: زي مقلتلك
نوسه: بان عليها الغضب والزعل على هند طبعا عشان اللي بينهم حب ومش عارفه حتعمل ايه وتتصرف ازاي
رضا: مال وشك اتقلب كده زي ميكونو اهلك انا عرافة آن هند صاحبتك بس رده فعلك اكبر من ده
نوسه: اصل انا وهند بنحب بعض وحكت كل حاجه عنها لرضا
رضا: فهمت دلوقتي بس مفيش حاجه بادينا نعملها
نوسه: لازم الاقي حل
رضا: بس كده حتفتحي عين رضوى ودا مش لصالحنا
نوسه: يعني اخليه يغتصب هند
رضا: بصي لو انا كنت مكان هند وحيتعمل فيا كده بس حاخد حقي في الاخر حوافق من سكات
نوسه: اكيد حتقولي كده عشان متعرفيش ان دا شرف مش لعب عيال
رضا: نزلت دمعتها من كلام نوسه وافتكرت الملجأ واللي حصل لها وقالت لنوسه اصلك متعرفيش عني حاجه فلازم حتقولي كده
نوسه: وحتى لو هند لا مش عشان اهلك سابوكي او هربتي منهم وعشتي في الشارع تكوني شفتي كل حاحه وحشه ..انا زيك على فكره بس الفرق عندي بيتي وورث ابويا
رضا: بعصبيه لا اللي شفته اكثر من اللي حتشوفه هند..

وانا وعيطت .....نوسه هنا هدت شويه طبطت على رضا
نوسه: مالك احكيلي نحن صحاب
رضا: وبدت تحكي حكايتها
نوسه و رضا صعبت عليها ياه انتي شفتي كثير بس سوال قلتيلي انك كنتي في ملجأ
رضا: اه وشكلهم كده كانو بيسرحو البنات او تجاره بشر
نوسه:افتكرت حمو لما كلمها عن الموضوع .. بصي انا مش متأكده بس كانت معاهم وحده اسمها انجي
رضا: هنا عنيها كانت بتطلع شرار ومسكت نوسه من رقبتها ..انتي تعرفي انجي من فين انطقي
نوسه: بتشد ايد رضا وبتكح مالك كنتي حتموتيني
رضا: انطقي بدل مولع فيكي
نوسه: اه اعرفها دي تبقى ام حمو اللي شغال عند رضوى
رضا: بتقولي ايه ولسه حتقوم سحبتها نوسه اقعدي
رضا: سيبيني دنا حولع فيها وفي الكل يعني كل اللي حصلي بسببها
نوسه: ممكن تهدي
رضا: اهدا ازاي انتي جنيتي
نوسه: رضوى متعرفش باللي حصل وحكت كل حاجه تعرفها صدقيني حمو عمل كده من وراها
رضا: برد مش حسيبها
نوسه: نحن لازم نفكر ونهدا وانا حجيبلك قرار حمو وأمه
رضا: كده بقى حسابك تقيل يا رضوى حتى لو مكنتيش تعرفي انتي اللي سيبتي ناس حقيره تدير المكان
نوسه: تعالي نفكر في كل حاجه بالهداوه كده
رضا: بصي هاتي رقمك عشان انا لازم امشي كده اتأخرت اوي وحبقى اكلمك ونشوف حنعمل ايه
وخدت الرقم وراحت تشتري لوازم البيت

عند نجوى بتتصل في رضوى
نجوى:هيا البنت رضا فين
رضوى:نزلت تشتري حجات البيت
نحوى: تمام ماشي... هنا كانت رضا بتدخل
رضا: ست نجوى
نجوى: ايديكي فاضيه ليه
رضا: بصراحه بيني وبينك كنت عايزه انزل شويه اشم هوا وكدبت على جابر بيه
نجوى: هههههه اه لو قفشتك رضوى حتكون نهايتك.. على الاقل هاتي حاجه فيدك
رضا: هيا فالمحل ولا داريه اصلا
نجوى: شكلك حتعمري يا بنت عشان رضوى محتاجه حد يكون مش سالك
رضا: حكون مش سالكه متخفيش
نجوى: طيب يلا على المطبخ يا عفريته
رضا: ممكن اكلمك في موضوع ويبقى سر بينا
نجوى: اكيد يا رضا دنتي زي هند بنتي
رضا: بس اول حاجه تكوني صريحه معايا
نحوى: انا عمري مكدبت على حد عشان اكدب عليكي
رضا: انتي بتحبي اختك ولا بتكريها
نجوى: اكيد بحبها ومستحيل اكرها لان الكره دا لازم يكون ليه سبب ومش بالساهل حد يكره حد صحيح ان معاملتها ليا قاسيه وبتحز في خاطري بس بردو اختي
رضا: بصي يا نجوى انا كنت عاوزه اعمل حاجه ترد كرامتي ومعاملتها ليا بس دا قبل مدخل هنا واعرف حجات
نجوى: عارفه حتقولي ايه بس هيا طيبه وطبعها كده رضا: لا عشان انا عايزه ادمرها
نجوى: انتي تهبلتي وتقوليها في وشي انا لازم اقولها عشان تطردك من الحاره صحيح بنت شارع ورضوى كان معاها حق
رضا: اه معاها حق زي مكان ليها الحق تقول لحسن يعمل اللي عمله معاكي تاني بدل متوقفه عند حده
نجوى: بصدمه انتي بتقولي ايه وايه اللي حسن عمله معايا
رضا: مع انك متستاهليش بس حقولك مش عشانك عشان هند بس
نجوى: مالها هند انطقي
رضا: رضوى قالت لحسن يرجع ينيكك ومش حتمانع لو عمل كده مع هند وحتبقى في ظهره
نجوى: مش عايزه تصدق الكلام انتي بتكدبي وعايزه تخربي بيني وبين اختي انا لازم اقول لرضوى
رضا: براحتك بس روحي اوضه حسن حتلاقي مبلغ يمكن ١٥ او ٢٠ وبردو لو نزلتي المحل حتشوفي حسن هناك وبيشتغل معاها ... بس قبل متعملي كده تعالي نفكر لو الكلام طلع صح حتكوني في صفي واحاول احمي بنتك من حسن ولا مع اختك ويروح شرف بنتك
نجوى رجلها مش شايلاها وقعدت على الكرسي وبتكلم رضا بنتي حتروح مني
رضا: يبقى صدقتي كلامي
نجوى: عشان دي مش غريبه على رضوى بس انا برضو حتاكد ولو كلامك طلع صح انا معاكي
رضا: المشكله الوحيده عندي دلوقتي نحمي هند ازاي ومش حينفع نقولها
نجوى: ارجوكي احمي بنتي وانا ابقى خدامه تحت رجلك
رضا: بتطبطب عليها متخافيش بس ثواني وتطلع مبايل جابر وتتصل بسيكا
رضا: سيكا تفتح عينك في المحل كويس ولو رضوى او حسن حد منهم طلع تبلغني على طول فاهم
سيكا: خلاص ياما فاهم لما ارجع البيت بقى يا ماما
رضا: كده انت شايف شغلك صح
سيكا: ماشي يا ماما عشان مشغول دلوقتي ... بتقفل وتتصل بنوسه ...
نوسه: مين معايا
رضا: انا رضا تعالي على شقه رضوى
نوسه: انتي جنيتي ازاي حد يشوفنا
رضا: تعالي متخافيش مل حاجه سيكا بيراقب
نوسه: جايه بعد شويه رم الجرس وفتحت رضا ودخلت نوسه اللي استغربت وجود نجوى
رضا: بصو بقى نحن الثالثه هدفنا واحد ازاي نحمي هند من حسن وانا عندي فكره بس حتعتمد عليكي يا نوسه وموافقته نجوى طبعا
نوسه ونجوى: في وقت واحد ايه هيا
رضا: تروح تعيش مع نوسه
نجوى: انتي بتقولي ايه
رضا: بعصبيه اسمعو انتي وهيا انا مش محتاجه حد منكم واعرف اخذ حقي بتفسي فتسمعو الكلام وتنفذو اللي بقوله بالحرف من غير نقاش لا انتي من بقيه اهلي ولا انتي ولا هند حتى فاهمين
نوسه: اهدي يا رضا
نوسه: اهدا ازاي وانا شرفي راح بسبب رضوى واهمالها وتفكيرها في الفلوس بس ...وتوجه كلامها لنجوى. وانتي تحبي يتعمل في بنتك زي متعمل فيكي حاضر امشي بس لو فتحتي بقك بكلمه حكون مولعه فيكي
نجوى خافت بجد وتأكدت ان رضا بتقول الحقيقه نوسه: خلاص قولي ونحن ننفذ
نجوى: حاضر معاكي ومش حعترض على حاجه بس بنتي تحميها
رضا: نوسه هيا هند بتحبك بجد
نحوى: اتصدمت من الجمله بس متكلمتش
نوسه: اه وانا كمان وكلمت نجوى: بصي يا خالتي انا و هند بنحب بعض وانا مستعده احميها حتى لو حسن ابنك يعمل دا معايا بس ميجيش جمب هند عشان ساعتها حيموت على ايدي
نجوى: مش عارفه تفرح ولا تزعل طب والعمل
رضا: هيا هند بترفضلك طلب
[ ] نوسه: لا الا حاجه وحده بس.. وشافت نجوى. اني أقرب منها
نجوى: هنا قامت بغضب بتقولي ايه انتي عاوزه تضيعي بنت وتقولي ححميها
رضا: شدتها استني يا نجوى لو عايزه بنتك تبقى سليمه وانا قلت اللي اقوله يمشي بمعنى لو اطر حد فينا يتناك حيتناك مفهوم
نجوى: مفهوم بس بلاش بنتي
نوسه: حاضر بلاش هند
رضا: حتعرفي تقنعي هند تعيش عندك
نوسه: على حسب
رضا: على حسب ايه
نوسه: بصي معليش يا خالتي انا لازم اقول عشان نعرف نتصرف انا وهند بنحب بعض بس وال** مجيتش ناحيتها لا من قدام ولا من ورا ولما طلبت اعمل معاها من ورا وافقت بشرط
رضا: ايه الشرط
نوسه: انتي الشرط
رضا: انا ايه مش فاهمه
نوسه: هند بتميل للبنات وانتي عاجبتها بعد مشافتك في الحاره وكان شرطها عشان اقدر افتح طيزها انها تكون معاكي
رضا: موافقه بس تقوليلها شرطك تعيش معاكي وان نجوى حتوافق
نجوى: بعني تحمي بنتي من حسن وتقومي تفتحيها انتي
نوسه: بنتك عمرها محتتجوز عشان بنتك بتحب البنات فأنا ححافض على شرفها عشان لو غيرت رأيها فيوم لكن حسن ابنك ال** العالم حيعمل ايه .. نجوى اقتنعت من كلام نوسه ....
رضا: لنجوى حديكي كميرات تركبيها في كل حته في شقتك وانتي يا نوسه اتصلي بهند وخليها تتطلع عندك
نوسه: ليه
رضا: عشان انا حطلع كمان واعمل اللي نفسها فيه وانتي يا نجوى معليش اعملي الغدا النهارده ولو حد جا قولي انك بعتيني لهند تحت واتصلي بيها عشان انزل ..... مشيت نوسه راحت لشقتها
رضا: وهيا بتدمع ومكسوفه من نجوى واعملي لحسن االي عاوزه احسن من الغصب
نحوى: بس ده ابني
رضا: مهو احسن من الغصب
نحوى: حاضر حعمل كده ...وتحركت رضا عشان تطلع لنوسه بس وهيا خارجه شافت جابر طالع
رضا:جيت في وقتك هات المبايل..وبعد مخدته تنزل تشتري 20 كاميرا عشان لو احتجت منهم حبقى اخدهم منك بعدين .... ومشيت طلعت فوق عند نوسه

في الجامعه
احمد بيدخل على الكلاس اللي كانت فيه ليلى وخبط
اجمد: ممكن ادخل
ليلى: انت مش مرفود ايه اللي جابك
اجمد: جاي اتأسف على اللي حصل مني ودخل نزل على رجل ليلى ويبوسها وليلى مستغربه والكل زيها وفي شويه من اللي كان يضحكو عليه وشروق اخر انبساط قام احمد ومشي من غير اي كلمه ومشي وهو حزين

في الشركه
عادل عند السكرتيره صفاء ...مدام مياسه موجوده
اه ادخل لها
عادل: بيخبط ويدخل
مياسه: اتفضل يا جوزي
عادل: بكلمك من امبارح مبترديش عليا ليه
مياسه: بتدلع عليك هو حرام
عادل: ودخلتنا ايه مش حرام برضو متتعملش وخلاص انتي مراتي ورسمي ....مياسه بتوقف وتروح لعادل اللي كان قاعد وقعدت قدامه وبرجلها راحت على زبره تلعب فيه
مياسه: صح حرام بس انت عندك اتنين مراتك وبنتك مش حتغلب يعني
عادل: انسي حكايتهم وكأنك معرفتيش
مياسه:حاضر وتحرك رجلها اكثرر على زبره مش انا نسيت أسألك سحبت الفلوس ولا لسه
عادل: سحبتها قبل مجي على الشركه وحولتها على حسابي
مياسه: طيب طلع مبايلك وحولهم تاني على حسابي مش بس هما تحول مليون ٤٠٠ كلها
عادل: نعم انتي حتشتغليني ولا شايفاني برياله
نوسه: عيب عليك تقول كده على نفسك كده انت جوزي وراجلي بس بالعقل كده مش انا اديتك من سيوله الشركه فلازم ارجعهم عشات اكمل الشغل وتاني حاجه فلوسي وفلوسك ايه
عادل: لا العبي غيرها ولو حتسجنيني حدفع الفلوس واطلع ولو على حكايه مراتي وبنتي مفيش دليل يلا يا كسمك وبالليل جاي ادخل يا لبوه
مياسه: بتمثل الحزن حاضر
وبيخرج عادل وهو مبسوط عشان اتجوز مياسه وفلوس مياسه

في الحاره
حسن في المكتب وبيفكر هي رضوى ليه بتعمل كده ولي عاوزاني اعمل مع امي كده وانا مالي اصلا اشغل بالي ليه بس ماما حسابها عسير دا ال****** طلع حكايه شعور جميل وانت بتنيك بنت وتشوف عياطها وتترجى فيك وفضل يتخيل نفسه بيغتصب كذا بنت من اللي يعرفهم لغايه مفاق من سراحتنه وراح لرضوى
حسن:خالتي انا ماشي الدماغ طالبه حشيش
رضوى: روح خلاص بس من بكره تيجي عشان تبدأ الشغل اللي بجد
حسن: حاضر بس مفيش مواعيد
رضوى: مفيش مواعيد وطلعت ٣٠ الف خد دول ليك ومن بكره حفهمك شغلك حيكون ايه
حسن: احلى حاجه فيكي انك بتقدري
رضوى: طب يلا روح... مشي حسن وراح للديلر
حسن: ازيك يا واطي
الديلر: طالع عليك يا جحش
حسن: بيطلع الفلوس ادامه وبيده ٥٠٠٠ جنيه خد دول حساب الحشيش اللي اديتني لشهر كامل ودي الالف جنيه
الديلر: ياراجل من فين كل ده
حسن: اصلي اشتغلت في مكان محترم ومن غير مواعيد
الديلر يسهلك

فبيت نوسه بعد مكلمت هند وقالتلها تطلع عشان محظرره ليها مفاجئه

هند: بتخبط وتفتح لها نوسه
نوسه: جاهزه
هند: جاهزه بس ايه المفاجئه
نوسه: جوه حتعرفي و راحو على الاوضه وكانت رضا قاعده
نوسه: هيا دي المفاجاه
هند: عملتيها ازاي
نوسه: هيا برضو نفسها فيكي بس عندها شرط
هند: اعملها اي حاجه
نوسه: لما نخلص حتقولك
هند: تمام اخيرا يا رضا دنتي جننتيني من يوم ما شوفتك
رضا: وانا ملكك بس جنس من غير حب
هند: انتي كده فاهماني وراحت على السرير قلعت ملط وقعدت
قلعت رضا ملط بردو وقعدت على حافه السرير وفتحت رجلها وقالت لهند مش نفسك فيه يبقا تعالي بين رجلي
هند نزله بين رجل رضا
رضا الحسيلي كسي
هند نزلت تحت وشافت كس رضا اللي كان مليان شعر و بدات تلحس بلسانها اللي كان يتحرك على كس رضا وتحاول بيدها تبعد شعر كس رضا وطلعت بايدها على صدر رضا اللي كان كبير ومكمله لحس من برع وبتشفط شفارت كس رضا اللي لاول مره بدأت تحس بهيجان رجعت رضا براسها ورا وهيا مستمتعه ودا خلى هند تعض زنبورها بالراحه وتحط لسانها عليه وتبدأ تحرك لسانها وتشفط شفارات كسها
رضا لأول مره تنطق حلو يا هند متوقفيش وتشد راسها على كسها وهند مش راحمه كس رضا وبتشفط تاني وتف عليه وبايدها تروح توزع التفه على كسها وتظرب على زنبورها هنا رضا مبقتش مستحمله دخلي صباعك ياهند
هند: بدحك دي استو يا نوسه وعييزاني افتحها وتكمل لحس
نوسه: دخلي متخافيش رضا مش بنت .. وهنا هند دخلت صباع والتاني وبقت تلحس واتحرك صباعها ...
نوسه نزلت عندن طيز هند وفتحتها..وقالت اعتقد ده من حقي
هند: فداكي ... نوسه بدأت تلحس خرم هند اللي مش راحمه رضا وكانت دخلت تلاث صوابع وبتنيك فيها جامد لغايه محست رضا انها بتجيب حركي اكثر يا هند حجيب وهند بقت بتنيك في رضا اسرع لغايه مشدت راس هند ونزلت على وش هند
هند: اي ده انتي صعبتي عليا
رضا: ساكته وسرحانه
نوسه: بتحاول تدخل صباع بس هند قالت لها لا مش النهارده تعالي الحسيلي... وكملو مع بعض لغايه منزلت هند وارتاحت وبعد مخذو راحه
نوسه: هند بتحبيني
هند: ودا سوال اكيد يعني بحبك
نوسه: طيب تيجي تعيشي معايا هنا ودا برضو شرط رضا
هند: وماما حتوافق يعني وثاتي حاجه ازاي اسيب ماما لحالها
رضا: محن الثلاثه في نفس البنايه وامك حتوافق بس انتي وافقي
هند: ان كان كده تمام

عند مياسه: عادل داخل البيت بعد مخبط فتحت مياسه وعادل دخل وقعد
مياسه: جاي بدري يعني
عادل: قلت اخذ الليله من اولها عشان ورايا دخله... واه صحيح انا حكون المدير وانتي تقعدي فالبيت
مياسه: بتضحك جامد طيب على مهلك وشوف كده فتحت الشاشه وكان فيه فولدر مكتوب عليه عادل والعابي وشغلت فيديو ليه هو بنته
عادل: متسمر مكانه
مياسه: بالظبط كده...

نهايه الجزء التاسع
❤️ professor
يسطا فين التامن انت مفوت جزء كده
 
يسطا فين التامن انت مفوت جزء كده
يسطا
يسطا فين التامن انت مفوت جزء كده
يسطا في التعليقات حتلاقيه في الصفحه اللي قبل دي بس لسه متدمجتش يسطا🤣🤣 مشاركة في الموضوع 'المتسوله هانم | حتي الجزء السابع | 12/11/2022' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/المتسوله-هانم-حتي-الجزء-السابع-12-11-2022.155760/post-1009669
 
مش ناوى تكمل؟
 
اولا شكرا ليك على اهتمامك بالقصه اول بأول ودي حاجه تفرح لما بشوف الناس معجبه بالقصه وبتحاول تشاركني الأفكار واقتراحك عن رضا حلو بس انا تقريبا دور رضا حددته خلاص ممكن في ادوار ثانيه اقدر اغير بس مش كثير عشان محدش يتوه وعن موضوع الدياثه انا احتمال ادخل كل حاجه عشان مع كامل احترامي لرائيك بس خنا بيدخل اكثر من جد وانا بكتب للمنتدى والقرار مش لشخص واحد يعني انا بنفسي في ميل مبحبهاش بس حطيتها عشان انا بكتب للمنتدى وشكرا ليك واتمنى متفهمش كلامي غلط والكلام ده لكل قارئ 🤍🤍🤍
تمام
 
تمهيد للجزء الخامس والاجزاء الجايه بس عشات محدش يتوه مني


حيتم التعديل في الأجزاء الجايه من ناحيه الشخصيات و حقلل شويه على قد مقدر و حيكون في دمج في الشخصيات يعني اللي حشيله حيروح دوره لحد تاني
كالآتي

خالد حيشيل دوره حسن
فدوى حتشيل دورها هند
انجي ام حمو حتتلغي تماما
رانيا السكرتيره حتشيل دوره صفاء مرات محمود العميد وحتكون صاحبه ريهام بدل مريم

الشخصيات
رضا المتسوله

عائله الأولى
رضوى المعلمه
جابر زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه
احمد في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى
هند تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه



سكان العماره
نوسه 22 سنه مسترجله وعايشه دور الصايع

محمود معيد الجامعه
صفاء مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف
و شروق في الجامعه
وليلى دكتوره في الجامعه

سيكا
امه دلال خدامه عند المعيد

عشان محدش يتوه مني ركز على الحته دي موقف نوسه و فدوى والمدرسة على بعضها حيتلغو من القصه وحيكون في تصادم جديد بين نوسه و هند ..... ونكمل عادي و بعتذر تاني عن اللخبطة والجزء الجاي حيكون بالليل او بكره
الجزء الخامس فين
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
تم إضافة الجزء الثامن
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%