NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 14/11/2022

سريعه ازاي سريعه وضحلي اكثر عشان اقدر اعدل في الحته دي وزي ما قلت قبل دي اول مره اكتب فيها قصه فملاحضاتكم حتفيدني
بص هى القصه حلوه اووى بس بحس انك بتبقا ف مكان ومره واحده تروح ع مكان تانى بمعنى اصح قصه زى دى محتاجه ان الواحد يبقا مندمج معاها زى مسلسل كدا بس مش بلحق اندمج ف حته الاقى نفسى روحت ف حته تانيه خالص دا غير ان الشخصيات كتير اووى ومشكله انك بتحاول تجيب كل الشخصيات ع طول وبتدخل ف الحدث ع طول م غير اى تمهيد يعنى كان احسن لو خليت جزء م الشخصيات دى تظهر ف اجزاء تانيه واحده واحده م احداث القصه
 
بص هى القصه حلوه اووى بس بحس انك بتبقا ف مكان ومره واحده تروح ع مكان تانى بمعنى اصح قصه زى دى محتاجه ان الواحد يبقا مندمج معاها زى مسلسل كدا بس مش بلحق اندمج ف حته الاقى نفسى روحت ف حته تانيه خالص دا غير ان الشخصيات كتير اووى ومشكله انك بتحاول تجيب كل الشخصيات ع طول وبتدخل ف الحدث ع طول م غير اى تمهيد يعنى كان احسن لو خليت جزء م الشخصيات دى تظهر ف اجزاء تانيه واحده واحده م احداث القصه
فهمت عليك وحيكون في تعديل من الاجزاء الجايه وحشيل منها شخصيات وحروق الدنيا
 
  • حبيته
التفاعلات: adham44
عزيزي الكاتب اهنيك علي قصتك الحلوة وياريت تبهرنا ديما
بس لما تعوز تدمج الاجزاء الجديدة انسخ رابط الجزء الجديد من التعليقيات وبعت للادارة علي الرابط دة
 
عزيزي الكاتب اهنيك علي قصتك الحلوة وياريت تبهرنا ديما
بس لما تعوز تدمج الاجزاء الجديدة انسخ رابط الجزء الجديد من التعليقيات وبعت للادارة علي الرابط دة
شكرا ليك على الكلام اتمنى اكون عند حسن ضن القراء وشكرا تأتي على المعلومه بس برضو مش حعرف انسخ من فين 😅
 
شكرا ليك على الكلام اتمنى اكون عند حسن ضن القراء وشكرا تأتي على المعلومه بس برضو مش حعرف انسخ من فين 😅
تمهيد للجزء الخامس والاجزاء الجايه بس عشات محدش يتوه مني


حيتم التعديل في الأجزاء الجايه من ناحيه الشخصيات و حقلل شويه على قد مقدر و حيكون في دمج في الشخصيات يعني اللي حشيله حيروح دوره لحد تاني
كالآتي

خالد حيشيل دوره حسن
فدوى حتشيل دورها هند
انجي ام حمو حتتلغي تماما
رانيا السكرتيره حتشيل دوره صفاء مرات محمود العميد وحتكون صاحبه ريهام بدل مريم

الشخصيات
رضا المتسوله

عائله الأولى
رضوى المعلمه
جابر زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه
احمد في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى
هند تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه



سكان العماره
نوسه 22 سنه مسترجله وعايشه دور الصايع

محمود معيد الجامعه
صفاء مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف
و شروق في الجامعه
وليلى دكتوره في الجامعه

سيكا
امه دلال خدامه عند المعيد

عشان محدش يتوه مني ركز على الحته دي موقف نوسه و فدوى والمدرسة على بعضها حيتلغو من القصه وحيكون في تصادم جديد بين نوسه و هند ..... ونكمل عادي و بعتذر تاني عن اللخبطة والجزء الجاي حيكون بالليل او بكره
 
  • عجبني
التفاعلات: Essam king
تمهيد للجزء الخامس والاجزاء الجايه بس عشات محدش يتوه مني


حيتم التعديل في الأجزاء الجايه من ناحيه الشخصيات و حقلل شويه على قد مقدر و حيكون في دمج في الشخصيات يعني اللي حشيله حيروح دوره لحد تاني
كالآتي

خالد حيشيل دوره حسن
فدوى حتشيل دورها هند
انجي ام حمو حتتلغي تماما
رانيا السكرتيره حتشيل دوره صفاء مرات محمود العميد وحتكون صاحبه ريهام بدل مريم

الشخصيات
رضا المتسوله

عائله الأولى
رضوى المعلمه
جابر زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه
احمد في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى
هند تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه



سكان العماره
نوسه 22 سنه مسترجله وعايشه دور الصايع

محمود معيد الجامعه
صفاء مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف
و شروق في الجامعه
وليلى دكتوره في الجامعه

سيكا
امه دلال خدامه عند المعيد

عشان محدش يتوه مني ركز على الحته دي موقف نوسه و فدوى والمدرسة على بعضها حيتلغو من القصه وحيكون في تصادم جديد بين نوسه و هند ..... ونكمل عادي و بعتذر تاني عن اللخبطة والجزء الجاي حيكون بالليل او بكره
ليه حتشيل انجي ام حمو . سيبها في القصة دي محارم كويسة وممكن تبني عليها قصة
 
ليه حتشيل انجي ام حمو . سيبها في القصة دي محاارم كويسة وممكن تبني عليها ق

ليه حتشيل انجي ام حمو . سيبها في القصة دي محاارم كويسة وممكن تبني عليها قصة
انت تعرف عني كده احرمك من حاجه متخفش هيا اتشالت اه بس دورها حيروح لحد تاني ويكون اكبر متخفش هدلعك
 
  • عجبني
التفاعلات: Mando00
انا بعتلك طلب دمج في الرابط ده
رابط القصة في التعليق بتجيبه من التعليق زي الصورة دي
Clip Clip-2
 
متتاخزش علينا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحاارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه

اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام

المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه **** يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند
هند : في ايه يما عاوز انام
نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي
هند: معندك حسن
نجوى: حسن بايت برع
هند : حاضر
بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك
نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك
هند:حاضر
نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده
هند انتي يا بنت
رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم
هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي
رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك
رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط
هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه
هند: ايوا يا خالتي
لمعلمه: كنتي فين
هند: بارتباك كنت كنت
المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك
هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش
المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت
في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه
ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي
ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس
مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط
ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات
مياسه: وعرفتي مين
ريهام: عادل حضرتك
مياسه: خلاص امشي انتي
في المدرسه
احمد داخل الكلاس متأخر
دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت
ليلي: كنت فين
احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه
ليلى: اخرج برع
احمد: دخل ولا عبرها
ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره
حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد*** ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor

رايكم يهمني لتحسين المستوى

هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )
السلام عليكم جميعا بالنسبه للجزء السادس جاهز حالا بس فاضل التدقيق على الأخطاء الإملائية بس حنزلها بالليل او بكره عشان لغايه دلوقتي القصه متعملش ليها دمج ودا بيخلي القارء يتوه عشان يقرأ القصه وثانيها بتخلي الكاتب نفسه يحبط انا مش بلوي دراع حد لكن انا بعمل كده من غير مقابل ولا عايز غير تقدير فليه انا ابذل مجهود ومتلاقيش مجهود من الطرف التاني انا بضيع اكثر من ٦ الي ٨
الجزء الثالث
عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤
اتمنى دمج الجزء اول والثاني والثالث وبكره حيكون الجزء الرابع اذا هذا الجزء كان مناسب واذا كان قصير حيكون الرابع والخامس وشكرا
الجزء الثالث
عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤
اتمنى دمج الجزء اول والثاني والثالث وبكره حيكون الجزء الرابع اذا هذا الجزء كان مناسب واذا كان قصير حيكون الرابع والخامس وشكرا
الجزء السادس جاهز حالا بس فاضل التدقيق على الأخطاء الإملائية بس حنزلها بالليل او بكره عشان لغايه دلوقتي القصه متعملش ليها دمج ودا بيخلي القارء يتوه عشان يقرأ القصه وثانيها بتخلي الكاتب نفسه يحبط انا مش بلوي دراع حد لكن انا بعمل كده عشان احافظ على مجهودي وعلى حق القراء اللي بيتابعو القصه من حقي ككاتب بضيع من ٦ اللي ٨اساعات اتقدر حتى ولو بدمج القصه وشكرا اتمنى الدمج من الجزء الأول للخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: Mando00
السلام عليكم جميعا بالنسبه للجزء السادس جاهز حالا بس فاضل التدقيق على الأخطاء الإملائية بس حنزلها بالليل او بكره عشان لغايه دلوقتي القصه متعملش ليها دمج ودا بيخلي القارء يتوه عشان يقرأ القصه وثانيها بتخلي الكاتب نفسه يحبط انا مش بلوي دراع حد لكن انا بعمل كده من غير مقابل ولا عايز غير تقدير فليه انا ابذل مجهود ومتلاقيش مجهود من الطرف التاني انا بضيع اكثر من ٦ الي ٨


الجزء السادس جاهز حالا بس فاضل التدقيق على الأخطاء الإملائية بس حنزلها بالليل او بكره عشان لغايه دلوقتي القصه متعملش ليها دمج ودا بيخلي القارء يتوه عشان يقرأ القصه وثانيها بتخلي الكاتب نفسه يحبط انا مش بلوي دراع حد لكن انا بعمل كده عشان احافظ على مجهودي وعلى حق القراء اللي بيتابعو القصه من حقي ككاتب بضيع من ٦ اللي ٨اساعات اتقدر حتى ولو بدمج القصه وشكرا اتمنى الدمج من الجزء الأول للخامس
معلش هو ف مشكله من الاشراف م اكتر
 
الجزء السادس
دي اول قصه ليا وبحاول على قد مقدر اني مزعلش حد وعشان كده تم اعداده انجي ام حمو للقصه من تاني

الشخصيات
رضا المتسوله 24

عائله الأولى
رضوى المعلمه 46
جابر 56 زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه 24
احمد 22 في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى 49
هند22 تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش26

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه 41



سكان العماره
نوسه مسترجله تم تغير سنها إلى 28

محمود معيد الجامعه 52
صفاء 30 مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف 49
و شروق22 في الجامعه
وليلى40 دكتوره في الجامعه

سيكا 28 صبي المعلمه
امه دلال50 خدامه عند المعيد

حمو 29
امه انجي 53

لسه في الفلاش باك

........في المحل
رضوى: حمو خلص انت في الملجأ وعين اللي تشوفه كويس انا واثقه فيك
حمو: اومرك يا معلمه وعمري محخذلك ..... في سره انتي جيتي على حجري ....


بعد مرور ايام من اللي حصل مع جابر
......... في الملجأ .....
مديره الملجأ وهي بتودع الجميع توقف عند رضا
المديره: حتوحشوني وانتي بالزات بس متخافيش حبقى ازورك لغايه ملاقي حل واغيرك
رضا:بحزن وانتي اكثر ...وبيحضنو بعض وبتمشي المديره و بعد شويه تدخل ست بتاع 53 سنه ومعاها الطاقم الجديد وتعرف بنفسها المديره: انا المديره الجديده هنا ولازم تركزو فالكلمتين اللي حقولهم كويس النظام القديم تنسوه في نظام جديد هنا وفي خلال أسبوع حيكون في نزلاء جدد المكتبه حتتشال ويكون مكانها غرفه للي يغلط ويعصى اومري مفيش تلفزيون في الغرف كلها حتتشال التمشيه حتكون ساعه بس والاكل في مواعيد واي حد يغلط حيتعاقب فاهمين .....
الكل خايف وبيردو فاهمين .....
مديره: دلوقتي حتخشو عالدكتور يكشف عليكم لو فيكم أمراض ولا اي حاجه واللي يكون فيه مرض يتعزل وهو عنده الصلاحيه يعمل اي حاجه من غير ميرجعلي وبتمشي .....
الدكتور: انا الدكتور فلان حتروحو على اوضكم وتكملو اليوم عادي والساعه 8 بالليل حبدا الكشف وتيجولي على العياده وانتو متحمسين يلا امشووو .... وبيروح على غرفه المديره
انجي ايوا هي ام حمووو : انت متأكد من اللي بنعملو
الدكتور: اه متأكد العيال هنا كثير ومن الجنسين وغالبا كلهم وكاله والمكان مش باسمنا والاكيد ان صاحب الملجأ ميعرفش هنا بيحصل ايه بدليل ان لا انتي مديره ولا انا دكتور وهما شهرين نخلص المصلحه وحمو يرجع كل حاجه زي مكانت
انجي: كلامك مفيهوش غلط بس برضو خايفه
الدكتور: متخفيش وقوي قلبك
انجي: ماشي لما نشوف..... طيب الجماعه جاهزين ولا ايه
الدكتور: كله تمام بس العيال حتجيبيهم من فين
انجي: ملكش فيه اعمل اللي عليك وبس ويلا سيبني شويه ........ بيخرج الدكتور وانجي بتتصل على حمو
انجي: ها عرفت حتعمل ايه
حمو: منا قلتك استني اضبط الدنيا الحكايه محتاجه فلوس ورجاله يعني مصاريف وانا معنديش
انجي: بس فالح تنيك فيا شغل مخك يا كسمك انت تروح لرضوى وتقولها محتاجين فلوس نعمل صيانه في الملجا و نزيد شويه حجات تبسط النزلاء وحتديك وأبقى تف على وشي لو قالت لا
حمو: دي كانت رايحه عني ازاي تمام حبقى اكلمك ... وبيقفل السكه

و جوا الغرف
بيدخل الحرس و يشيلو التلفزيونات واي حاجه من كتب وغيره عشان تبقى الغرفه بسرير وبس

وقت الغدا
رضا ماشيه عشان تروح تاكل وتشوف الاكل رز وعدس
رضا: فين الفراخ او اللحمه
البوفيه: مفيش هو دا الاكل بس
رضا: يعني ايه
البوفيه: دي اوامر مدام انجي المديره
رضا: بزعيق هيا فاكره نفسها ايه نحن بشر .....وبتمشي رايحه لمكتب انجي بتخبط عالباب
انجي: ادخل
رضا: ممكن افهم ايه اللي بيحصل هنا
انجي: بتوقف مش فاهمه ايه اللي مش عاجبك هنا
رضا: كل قراراتك نحن مش حيوانات عشان تعاملينه كده خدتي كل حاجه وحرمتينا من كل حاجه قلنا ماشي لكن توصل للأكل دا اللي مش مقبول
انجي: وهيا بتمسح على شعر رضا انتي بقى اللي عامله فيها الكبيره ماشي وتنده على الحرس..... يدخل واحد من الحرس
انجي: خدها على غرفتها ومتخرجش لغايه ماجي ... الحارس بيسحب رضا اللي بتحاول تمنعه بس بيشيلها ويكتفها ويروح بيها على غرفتها وبيقفل الباب من برع ......

انجي تروح عند الدكتور وتقوله اللي حصل
الدكتور: لازم تشوف العين الحمره عشان نسيطر والكل يخاف ويعمل حساب
انجي: طيب اعمل ايه
الدكتور: تعالي وانا اقولك ..... ومشيو ورا بعض راح للحرس اللي كانو سته افراد قال لاثنين منهم هاتو البنت اللي في غرفه 9 عالساحه وخد الاربعه وكمل على غرفه الطعام شيلو الاكل كلو ووجه كلامه للنزلاء وانتو على الساحه يلا بزعيق .... كلهم كانو يجرو على الساحه


في الساحه
رضا ومعاها اثنين من الحرس
والكل بيوصل الساحه

الدكتور: بصو دا اول يوم لينا وانا بشوف في مشاكل والخير يخص والشر يعم ووحده من زميلاتكم غلطت وتعارض القوانين وعشان تكون عبره لغيرها عقابها حيكون قدام الكل ........
وراح مطلع عصاه من ورا ضهره وقال للحرس ينيموها عشان تتمد على رجلها ...نيموها ومسكوه رجلها وبدأ الدكتور يمدها وبعد مخلص 20 مده ... رضا بتعيط وتتألم من الوجع والكل بيبص عليها ومشاعرهم بين خوف واستعطاف ..

الدكتور: تاخدوها على غرفه من الغرف الفاضيه ومتخلوش فيها أي حاجه عاوز الغرفه فاضيه وهيا فيها ومربوطه اما انتو مفيش اكل او تمشيه النهارده يلا انصراف.... ومشيو كلهم
انجي: ايه ده كله دنا اخاف منك بقى
الدكتور: دا تمهيد للي جاي دلوقتي هم مرعوبين ومهما تقوليلهم حيسمعو الكلام
انجي: انت داهيه .. بس لازم نخلص على طول اول حاجه الذكور
الدكتور: كله في وقته حيروح والبنات على حسب الطلب
انجي:تمام

عند رضا
بتعيط وموجوعه( شكلي خلاص حموت هنا دي المعامله تغيرت 180 درجه انا مش حقدر اعيش كده الا لو رضيت بالقوانين غير كده حبهدل نفسي على مفيش انا بس اخرج من الغرفه دي حمشي جمب الحيط واقول حاضر وبس حتى مش عارفه حخرج امتى من هنا وبتحاول توقف بس مش قادره من الوجع وتزحف لغايه الباب وتخبط كثير ومحدش يفتحلها بأمر من الدكتور

في الحاره

حمو ونوسه في الخرابه
حمو: بس يا بنتي دي كل الحكايه
نوسه: لا كده مش سكتي اه انا نفسي اكسرها بس مش عن طريق ناس غلابه وملهومش حد
حمو: ليه هما كانو من بقيه اهلك ولا من بقيه اهلك
نوسه: ولو يا حمو انا مش معاك و لغايه كده انت من سكه وانا من سكه ونصيحه متوقفش في وشي عشان حزعلك
حمو: وعلى ايه بس اللي عرفتييه يتدفن هنا
نوسه: مشيت... ماشي اعتبره اتدفن

في المحل
بيدخل حمو
رضوى: كنت فين يا زفت
حمو: في الملجأ و بتابع زي مقلتيلي
رضوى: ماشي
حمو: بس في حاجه
رضوى: ايه هيا
حمو: الملجأ عاوز صيانه وشويه حاجات
رضوى:بتفتح الخزنه وتطلع 100 الف خد دول ولو عزت حاجه قولي
حمو: في سره ماشي يا بنت الوسخه ... حاضر يا معلمه طب اروح اشوف الملجأ عن اذنك
المعلمه: بص خليك اليومين دول في الملجا متجيش الا لو طلبتك .... حمو خد الفلوس ومشي

في مكان مأء
حمو:بص يا صاحبي حتجيبلي ميكروباص بسايق ويستحسن يكون مسروق ورجاله بتاع 2 او 3 ماشي
الراجل: ماشي كل ده سهل بس الفلوس نظامها ايه
حمو: عاوز كم في الحكايه دي
الراجل: على حسب الشغل ايه
حمو: حتخطفو عيال
الراجل: لا كده مش معاك يا صاحبي دي فيها سجن و مؤبد
حمو: متخافش كلو مترتب وحروق عليك وبيطلع 30 الف وده ربط كلام بيني وبينك
الراجل: متردد بس الفلوس حلوه وبتقوي الإنسان .... بيقول لحمو مش قليله 30 على الليله دي
حمو: بيطلع 10خد دول كمان كلهم ليك ويطلع 20 للرجاله ولو تمام الحكايه ليك زيهم
الراجل:طالما كده يبقا انت صاحبي وحبيبي وانا خدامك امتى عاوز تخلص وكم راس عاوز
حمو: قد ما تقدر وركز عالبنات اكثر
الراجل: طالما كده حتعمل حسابك ب عشر بواكي على الرأس يا اما بلاش من ده وبيمد ايده يرجعله الفلوس
حمو: عيب عليك ترجع الهديه وهما خمسه بس
قول بسم الل*****
بعد متفقو حمو والراجل وكل واحد مشي حمو بيكلم انجي
حمو: خلاص كل حاجه تمت والتنفيذ من النهارده
انجي: صحيح ابن بطني
حمو: لا كده ازعل نسبتي كم
انجي: صحيح انك طالع واطي لبوك 20 الف على الراس لو ولد ولو بنت الدبل
حمو:كده ابقى ابن بطنك مستنيكي بالليل لازم نحتفل بالصفقه جهزي كسك عشان حيتفشخ
انجي: جاهز من دلوقتي لو نفسك تعالى ودوق ولا عاوزني ابص برع
حمو؛ يعني هيا اول مره منتي عامله كسك سبيل يا بتعاعه السباك ولا نسيتي يوم مقفشتك
انجي: اعمل ايه ابوك اللي مات وساب كسي بناره وانا بصراحه الا نداء الكس عندي لازم البيه ويلا غور يا كسمك ......قفلت في وشه الخط وراحت للدكتور وقالت كل اللي دار بينها وبين حمو ما عادا الحته الاخيره........
في الحاره
عند سيكا وجابر في القهوه
سيكا: انت تروحلها وتستسمح منها وهي حتوافق متخفش
جابر: رضوى مستحيل دي حتى مبتبصليش
سيكا: بص يا متناك انته اسف بس دي الحقيقه انك متناك تعمل اي حاجه حتى لو وصلت انك تبوس جزمتها... اه صحيح الستات الايام دي بتحب تكون مسيطره واكيد رضوى كده يا سيدي حتى لو وصلت انها تنيكك منت كده كده بتتناك
جابر: معتقدش بس حجرب مع انها عالسرير غير اللي بتشوفه برع تماما
سيكا: يعني ايه
يعني لبوه بجد تحب تتشتم وتحب اللي يكون مسيطر وعنيف في النيك
سيكا: حتى ولو حتنجج لو عملت كده وانا مش بنيكك عشان سواد عينك كلو عشان حبي ريهام
جابر: طيب اروح انا

في بيت رضوى
رضوى راجعه من المحل وبتدخل البيت على اوضتها على طول...
جابر بيخبط الباب
رضوى: ادخل
جابر: ممكن اكلمك
رضوى: انت ايه اللي جابك تاني هنا مش قلتلك مشوف وشك تاني
جابر: لازم اتكلم ارجوكي اسمعيني
رضوى: اخلص قول عشان مش طايقه ابص عليك
جابر: ارجوكي سامحيني كان غصبا عني ضعفت وغير كده عوض قفشني وكان بيهددني
رضوى: كمان كنت فاتحها بحري انا اللي افتكرتك راجل طلعت ولا الشرموطه
جابر: بينزل على رجلها زي مقال سيكا بس رضوى رفسته
رضوى: قوم يا متناك وحسك عينك تلمسني حتى في منامك يلا برع ..... وخرج جابر وهو مش عارف يعمل ايه وراح على اوضته

غرفه احمد ... انا لازم اعمل حاجه اكثر طالما هيا بقت تمصلي بشكل يومي وخايفه لاقول لماما انا لازم انيكها وبيقوم ينزل على بيت نجوى ويخبط وتفتح هند
هند: في ايه تاني يا احمد مش كفايه اللي بتعمله
احمد: مين جوا
هند:حسن
احمد:طيب مسنيكي في الخرابه اوعي متجيش احسن امي النهارده شايطه لحالها
هند:احمد ارجوك ...... كان احمد عالسلم و خارج .... هند نزلت وراه وراحت عالخرابه ودخلو.....
وبدات هند تمص للأحمد كالعاده بس متعرفش انا احمد نواي على اكثر من كده في اللحظه دي نوسه طبعا في الغرفه اللي عملاها برج مراقبه قامت تحركت وفي بالها لازم اقفشهم اليوم واتسلى بيهم عشان كانت هايجه وغير كده بقت تخطط لحالها بعد حمو وكانو هند واحمد اول خيط في الخطه اللي هي حطاها عشان تكسر رضوى بس جم اسرع من ما توقعت .... في الكبينه احمد بيقول لفي يا هند
هند:يعني ايه الف نحن اتفقنى مص بس
احمد: مش حعمل حاجه حفرشلك بس على طيزك من برع
هند: و**** حرام عليك مش حلف
احمد: لو انا عايز اعمل حاجه كنت رحت لماما وانتي عارفه قالت ايه حخليه يركبك لو زعلتيه او اشتكى منك
هند: انا بمصلك مجبوره بس اكثر من كده انسى
احمد: حروح لامي لو ملفيتيش واقولها انك بتتريقي عليا
هند: اعملها مجبوره احسن من برضايا انا مش شرموطه
احمد: طيب حنشوف ولسه بيلف شاف نوسه في وشه اللي سمعت كل حاجه وقررت بجد تبدأ باحمد وتوقفه عند حده
نوسه: زي منتا محدش يتحرك من مكانه عشان نكون حبايب وصحاب وتقفل الكاميرا وتنزلها ...هند خايفه عشان خلاص انفضحت واتصورت كمان ... واحمد مش هامه عشان هو اللي بينيك..وغير كده امه في ظهره طبعا
احمد: اوعي من سكتي بس دا اللي ناقص نوسه الصايعه اصاحبها واتكلم معاها وبيزقها ..... بس نزل على وشه حتت قلم خلى ودانه تصفر ومع الصدمه رجع ورا هند
نوسه: ايوا كده اتخبى ورا بنت كنت عامل عليها راجل وعاوز تنيكها وامك دي حسابها معايا
احمد: خلاص اسف نبقى صحاب موافق يأ نوسه
نوسه: أخرس يا كسمك مسمعش صوتك اسفه يا هند عشان شتمت خالتك بس هيا تستاهل
هند: تمثال واقف مش بترد ومش عارفه حيحصل ايه
نوسه: اسمع انت اللي اقوله حتعمله من سكات والاا قسم بال*** وبتطلع المطوى حشرحك فاهم .....
احمد: خايف من نوسه وبدون مطوى فما بالك وهي بمطوى ... حاضر حاضر اللي تؤمري بيه حعمله بس بلاش مطوى
نوسه: راجل عاوزاك كده انتي يا هند احكيلي اللي كان بيحصل بينكم من سبوع برضاكي
هند: بتهز راسها بلا
نوسه: احكي اللي حصل بدون كدب والا حتبقي حكايه الحاره بالفيديو ده ...
هند: وبدأت تعيط وحكت كل حاجه لنوسه بدون كدب
نوسه: لا راجل دنتا حتشوف ايام سوده مني ومدت ايدها بالموبايل لهند....
نوسه: أمسحي الفيديو وثبتي المبايل هنا في وضع التصوير وروحي شوفي لو حد جه تعالي قوليلي بسرعه
هند: حاضر حاضر
نوسه: هند اوعي تعملي غير كده عشان حزعل وزعلي وحش عليكي
هند: وال*** ما يحصل غير اللي تقولي عليه
نوسه بتقرب من احمد وتديه قلم تاني غير اللي كان في البدايه
احمد: بخوف وعياط طب ليه
نوسه: كده افترى انا مفتريه... تمسكه وبتلفه عالحيط وتحط ايدها على طيزه بتلاقيه طريه ولا طيز الحريم وتنزل بنطلونه
احمد: بيحاول يتمنع منها ويرفع بس بيحس بحاجه عند رقبته فبيخاف ويثبت
نوسه: ايوه اثبت كده بس ازاي انت طري كده حضك اني مليش في الولاد
احمد: هنا تنفس الصعداء وقال خلاص قلمين وتحسيس طيز مش حاجه بس حس بحاجه كده جرحت طيزه .... وبيلف وشه شاف ددمم من فرده طيزه وفضل يعيط
نوسه: كانت علمتله بأكس ( × )على طيزه وقالت دي عشان تتعلم ما تستقواش على حد وخاصه لو بنت وملهاش ظهر .... وعشان تبقى تفهم الكلام وتحفظه كويس لفلي كده ...... بيلف احمد وهو بيعيط و اول ملف شاف نوسه لابسه زبر صناعي اسود حجمه وسط وتخين .... احمد بلاش يا نوسه والل*** حرمت مش حهوب ناحيتها تاني بس بلاش تني ** وسكت
نوسه: متخفش قلتلك مليش في الولاد بس انت حتمصه عشان الفيديو يكون حلو مص يلا
احمد: بيبكي ارجوكي ابوس رجلك مش حعمل حاجه تاني بليز بلاش يا هند يا هند
نوسه: شششششش هند مش حتعمل حاجه وانت حتمص ولا تناك اختار
احمد: بيترجى في نوسه وهيا ولا هنا لغايه ما شاف مفيش فايده ونزل يمص ....
نوسه:شاطر دا القرار الصح مص كويس ياض
أحمد: بيحاول دخل الزبر في بقه بس مش قادر ياخد غير الرأس وفضل كده شويه لغايه منوسه قالت بس خلاص....
نوسه: هند تعالي
هند: نعم
نوسه: تحبي تاخدي حقك
هند: بصت لأحمد وبكل غل لطشته ثلاث قلام على وشه واحمد مبيعملش حاجه غير انه بيعيط ...
هند: حست بقوه والسند من نوسه ... انزل بوس رجلي ولا اروح لماما نوسه و اقولها ...وانت عارف حيحصل ايه ( بتقلد كلامه ) احمد نزل من غير كلام يبوس رجلها ويترجى هند تسامحه وانه خلاص مش حيقرب ناحيتها
نوسه: بس طيزك ايه ملبن وشكلي حغير رأيي في يوم واركبك ..... قوم امشي خلاص بس وقت معوزك او هند تعوزك تسيب اللي في ايدك وتجي فاهم ولا افهمك
احمد: حاضر حاضر وبيلس ويمشي ....

( ركز شويه معايا لما قلت هند حتشيل دور فدوى حتفهم ازاي في الحته دي )
هند: متشكره اوي يا نوسه بجد انتي نقضتيني منه ومن تهديد امه..... وتخطف بوسه من شفايف نوسه على السريع
نوسه: مصدومه بس بتقول متقوليش كده عشان انتي ملكيش ذنب وكان لازم اعمل كده
هند: كنت فاكره انك حد وحش وخفت اوي لا تفضحيني بس طلعتي جدعه
نوسه: شكرا يا ستي
هند:من النهارده انتي صاحبتي عشان بجد حسيتك سند ليه ودا انا محرومه منه
نوسه: وحكون دايما في ظهرك بس متخافيش من حد وتعاليلي لو حصلت معاك إي حاجه
هند: ماشي وبتخطف بوسه تانيه وبتجري
نوسه: بنت المجنونه بس البنت تستاهل ادوقها......
حسن راجع البيت ومش عارف حيقول ايه لو امه شافته او حد من اهله بيدخل البيت وعلى اوضته على طول وقعد يعط وبقى خايف بعد ما كان عامل اسد .....

في مكان ماء

الراجل اللي اتفق مع حمو بيجمع 4 رجاله و ( فان van عربيه زي بتوع العصابات في الافلام الاجنبيه )وسايق وبيحركو ويفضلو يدورو لغايه ميشوفو بنت واقفه
الراجل: جاهزين اهي وحده لحالها تركبوها وتغموها على طول وبعد كده تربطوها بس مش عايز تهور مفيش بنت تتلمس مهما كانت مغريه....
الكل بصوت واحد تمام يا كبير ... بتوقف العربيه ينزلو ويشيلو البنت وهيا بتزعق بيكتمو بقها واول متركب تتغمى و تتربط ويعملو ده مع خمس بنات نفس الحكايه ويروحو على مخزن وينزلو .....
الراجل بيكلم حمو في المبايل حصل عندي خمس بنات ....
حمو: تمام حبقى اكلمك واقول تيجي فين ....

حمو بيكلم امه انجي
حمو: اول خمس عرايس وصلو
انجي: تمام بعد الساعه ١٢ جيبهم على هنا عشان نعرف نتصرف
حمو: شكلها حتلعب يلا سلام ....

انجي وهيا رايحه لمكتب الدكتور... وتحكيله اللي قالها حمو
الدكتور: كويس اوي الوقت اللي اخترتيه بصي البنات دول يجو على طول يخشو في غرفه لوحدهم ميضهروش اابدا لغايه الوقت المناسب عشان يكونو جاهزين ومرعوبين..
انجي: ماشي الكلام يلا نعاين اللي موجود
الدكتور: بينده على الحرس بيجي واحد منهم تجيبلي البنات بالدور وبترتيب رقم الغرفه وحده وحده
الحارس: حاضر ... ويروح يجيب اول وحده
( اللي حيحصل مع أول واحده حيتعمل مع الباقي عشان بس تفهمو ومكررش الحوار الا لو في حاجه ....

انجي بص اللي حنختارهم حنعزلهم ونخليهم لوحدهم في غرفه واللي لا نبعدهم في غرفه تانيه محدش يرجع غرفته خلاص خلال شهرين نكون خلصنا الشغل وهربنا
الدكتور: منتي عندك دماغ اهو ... الباب بيخبط وتدخل اول بنت
الدكتور: حتسمعي الكلام من غير مناهده حتعيشي غير كده حتموتي
البنت: بخوف حاضر
انجي: وحتتسالي اسأله تجاوبي عليها بصراحه عشان لو كدبتي حنعرف من الجهاز .. وبتحط حاجه كده زي اللاب توب وفيها اسلاك تحطها على جسم البنت ( مش لابتوب ولا حاجه بس شكل

انجي: اقلعي ملابسك البنت قلعت وفضلت بالستيانه والكلوت..... تقوم انجي وبتلف حواليها وتعاين في جسمها وترجع تقعد الكرسي
الدكتور: بتعرفي ايه عن السكس والنيك
البنت مستغربه : بس ردت حجات بسيطه زي الراجل ينام مع الست وتضحك
انجي: جربتي النيك او لعبتي في نفسك
البنت:والل** لا محصلش
انجي: اقلعي خالص
البنت: بخوف: والل* معملتش حاجه من دي اقسم لك
انجي بزعيق: اخلعي ملط قلت
البنت في ثانيه خلعت و غطت نفسها بايدها ...
قامت انجي وبدأت تمسك صدر البنت وتحسس عليها وبعد كده نيمتها على الطاوله ووشها تحت
انجي: افتحي طيزك
البنت: بتفتح و هيا خايفه
انجي: فضلت تبص على طيزها والخرم وراحت حاطه كريم على صباعها وحطته على الخرم اللي كان ضيق انجي تمسك فردت طيز البنت اللي كانو صغار وبعد كده تروح لكسها وعملت نفس الحاجه اللي كان لسه وكاله ..
انجي قومي البسي ..... وتنده على الحارس خدها على المكتبه
البنت : والل** معملتش حاجه و عملت كل حاجه و مكدبتش في حاجه
انجي: عارفه بس انتي حتخرجي من هنا وتروحي مكان احسن من ده..... يلا خدها وهات اللي بعدها ....

وفضلو على الحال ده مع كل البنات لغايه اخر وحده بعد الكشف كانت مفتوحه من ورا
انجي: مين اللي عمل فيكي كده
البنت: الشارع يا ابلتي
انجي: ازاي
البنت:قبل ماجي هنا كنت بنام في الشارع وكنت بتناك من ورا عشان اكل او اروق على نفسي بقرشين اصل الحياه صعبه يا ابلتي
انجي: انتي بقا خبره
البنت: وهيا تحط صباعها في خرمها الحياه صعبه وبتوسع الحجات عند الواحد ولا ايه رايك
... الدكتور طبعا حيتجنن من لبونه البنت وزبره بيعيط من الموقف
البنت: بتبص على الدكتور وكلامها لانجي حتى بصي عمو شكله محتاج اهتمام شويه ولا ايه يا عمو الدكتور وراحتله نزلت على ركبها عاوزني اهتم فيك يا عمو
الدكتور: فتح السسته وطلع زبره اه يا بنتي اصل عمو عيان...
انجي: طيب حسيبكم تهتمو في بعض

وبعد شويه تخرج البنت لانجي اللي خدتها على غرفه لحالها وترجعلها كل حاجه ومعامله خاصه وبكرة ليا كلام معاكي وخرجت ....

والحرس كانو خدو اربع منهم على المكتبه و ثلاثه على غرفه 2 وبنت وحده حيخلوها في غرفه لحالها اللي كانت مع الدكتور جوه ...


في مكتب انجي

الدكتور: حتعملي ايه مع البنت اللي متعاقبه
انجي: دي سيبها شويه عشان باين كده متعافيه ومبتخافش لازم تخاف اكثر ولا ممكن تخرب كل حاجه
الدكتور: كلام سليم طب يلا شوفي حمو فين
انجي: بتتصل وتقول لحمو يجي على الساعه ١٢ ويدخلو البنات هو واللي معاه وهي حتبعت له الدكتور ....

على الساعه ١٢ كان وصل حمو والرجاله نزلو ودخلو البنات على غرفتين ومشيوا بس حمو فضل
حمو: كده تمام شوفي الجماعه عشان نودي البنات والأولاد
انجي: حمار ومبتفهمش لسه على البنات لازم اجهزهم
حمو: واحنا مالنا ياخدوهم ويتصرفو بقى
انجي: اصبر عشان تاخذ حاجه نظيفه اسبوع او اسبوعين كده ونسلم البنات بس انت شد حيلك وكمل شغلك
حمو: ماشي ... مش يلا على البيت
انجي: لا مش راجعه حفضل هنا لغايه مظبط كل حاجه
حمو: يعني ايه مش حنيك يعني المده دي
انجي: حتنيك يا كسمك بس تعالى ورايا عشان عندي ليك مفاجئه
حمو: الل* يستر منك
انجي بتمشي على غرفه البنت اللي كانت آخر وحده معاهم وتقول لحمو خليك هنا لغايه منده عليك.... وبتفتح الباب
البنت: في حاجه يا ابلتي
انجي: بس يا بنت ايه ابلتي دي هو نحن فين
البنت: في معهد للدعاره يا ابلتي مش انتي عاوزه البنات لكده
انجي: ربن* ياخدك يا دكتور من مصه وحده جبت اللي في بطنك
البنت: وال** محصل بس بالعقل يقول كده كشف عشان أمراض ومفيش حاجه اتعملت غير كشف على بضاعتي صح ولا صح اه صح
انجي: انتي طلعتي لي من فين
البنت: يا ابلتي مخلاص بقى وانا حفيدك صدقيني بس دخليني معاكو اللعبه اصل أسرار المكان ده وتشاور على صدرها هنا .
انجي: طيب حشوف واقولك حتى نسيتيني الحاجه اللي كنت جايه عشانها
البنت: اكيد كنتي جايه عشان اهتم بيكي وبتقرب منها ولا غلطانه
انجي: انتي ايه تعلمتي كل ده فين وامتى
البنت: بتمسك ايد نجوى وتحطها على طيزها .. مش انتي شفتي خرم طيزي عامل ازاي هو ده نفسه اللي علمني وبتقرب من شفايفها وتبوس فيها وبيندمجو مع بعض فالبوس وبعد شويه
انجي: طالما كده يبقى نتبسط كلنا تعالى يا حمو ... بيدخل حمو
البنت: لا كده كتير اهتم في ثلاثه في يوم واحد كثير ويطلع مين ده
انجي: ابني
البنت: بس انا مبديش دروس ببلاش
انجي: دروس ايه يا لبوه ومتخافيش أنتي حتبقي مننا
البنت: ان كان دكه ماشي سيبيه ليا وانا حظبطه ويجيلك مبسوط
نجي: لا منا حكون معاكم واشارك
البنت: ومالو حلو التجديد برضو بس انا اللي امشي الليله وراحت لحمو ومسكت زبره ...
البنت: مش بطال وبتطلعه من البنطلون وتحركه بالراحه اقلعي يا ابلتي....
انجي بتخلع هدومها ملط
اللبنت: العبي ببزازك..... وتكلم حمو شايف امك جامده ازاي تحب تدوق
حمو: طبعا
البنت: تلاقيك دوقتهم كثير قربي يا ابله ... وبتقرب انجي.... انزلي معايا نمص للواد بينزلو سوا وكل واحده تمص من ناحيه والبنت بتلعب بصدر انجي اللي كان كبير وبتمص مع انجي البنت بتسج زبر حمو تلعب فيه وشفايفها تروح لانجي ويبوسو بعض وحمو ينزل بايده على طيز البنت ويلعب فيها وفي خرمها
البنت: مستعجل على ايه نحنا معاك
حمو: خلاص عاوز اركب
البنت: نامي على ظهرك يا ابلتي ... وبتنام انجي وتقوم البنت تنام فوقها وتقول لحمو اختار حتبدى فين عندك خرمين وكس وتاخذ بز انجي في بوقها و حمو تف على زبره وعلى خرم البنت ودخل زبره فطيزها
البنت: بالراحه عليا عشان انا مش امك
حمو: وهو بينيك احلى خرم ده ولا ايه ويرزع فيها
انجي: بتروح بيدها على كس البنت تلعب فيه
البنت: حلو اوي كملي متوقفيش دخله للآخر يا حمو
حمو: بيدخله كله لغايه البيوض ويرزع
البنت: من الهيجان عضت بز انجي
انجي: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
البنت: زبر ابنك مالي طيزي وبتفت طيزها اكثر نيك كمان .... حمو بيرزع ويفضل شويه يرزع ويخرجه مره موحده
البنت: ليه خرجته ليه
جمو: بس يا بنت ويدخله في كس انجي
انجي: يابن الكلب فشختني
حمو: اهدي يالبوه
البنت: بتطلع بكسها على وش وتلف تواجه انجي الحسي يا ابلتي وانت قرب مني عاوزه ادوق شفايفك
حمو بيقرب ويبوسها وهو بينيك في انجي اللي مش راحمه كس البنت وبعد شويه تقوم وتقول لانجي اعملي ستايل الدوقي وتعمل انجي وتطلع عيا فوقها ..
البنت: نيك وبدل بين طيزي وطيزها وحمو بيعمل كده ويفضل يبدل لغايه مجابهم فطيز البنت ونزلو يمصون هما الاتنين .....
حمو: سلام انا بقى ومشي
البنت: ها اتبسطتي يا ابلتي
نجوى: بس يا لبوه
البنت: طب انا فين في الحوار ده
انجي: خلاص معانا
البنت:بس اكون براحتي يعني اطلع من هنا واعمل اللي انا عايزاه بس معاكي وتحت امرك
انجي: ماشي
البنت: تمام

بعد عشر ايام عند رضا الباب بيفتح وتدخل انجي

انجي: اتمنى تكوني تربيتي ولا تحبي تكملي الشهر هنا
رضا: حرمت خلاص حرمت
انجي: حنشوف تروحي تستحمي عشان ريحتك قرف وتنظفي كويس وتيجي على العياده الساعه عشره
رضا: حاضر وطلعت انجي وراها رضا راحت غرفتها استحمت وتنظفت وفضله قاعده مستنيا تيجي الساعه ١٠ بس كانت مستغربه البنت اللي معاها فين وليه الغرف فاضيه اغلبها بس طنشت ده وقالت انا مالي انا اسمع الكلام وخلاص مش عايزه ارجع تاني المكان ده

في غرفه في الملجأ كان اثنين من الحراس بيتكلموا
ح ١: اللي بيحصل غريب اوي دا الملجأ اتقلب حاله والناس
بتختفي وغيرهم بيجو متربطين
ح٢: واحنا مالنا خليك في حالك وكل عيش
ح١: انا متاكد الموضوع فيه تجاره بشر وبعدين ازاي مالنا انت معندكش عيال تخاف عليهم
ح٢: لا وحتى لو مليش فيه واهدا كده عشان لو كلامك صح حتودي نفسك في داهيه
ح١: مش عاجبه الكلام وبيخرج

الساعه ١٠ تروج رضا للعاياده وتخبط على الباب وتدخل بتشوف انجي والدكتور والبنت قاعده تدحك مع انجي وتستغرب
انجي: خشي واقفي هناك
رضا:حاضر
انجي: اقلعي هدومك عشان الكشف
رضا: بس
انجي من غير بس يلا
رضا بتقلع وحتخلي الكلوت والستيان
الدكتور هنا شاف جسم ولا بنت من اللي مروو عليه عندها نفس جسم رضا
انجي: كلووو
رضا: مينفعش يا مدام انجي وفي راجل هنا
انجي: دا دكتور عادي وبعدين انتي شكلك متربيتبش ونفسك ترجعي
رضا: مش قالعه ورجعيني عادي
انجي: يا حرس
دكتور:لا سبيها وبلاش حرس انا حخرج وتعالي معايا والبنت تكشف عليها خرجو برع
دكتور: بصي البنت دي من نصيبي
انجي:انت بتقول ايه
دكتور: اللي سمعتيه عشان دي ممكن تخرب كل حاجه وعنديه ومش سهله
انجي: تقوم تأخذها لنفسك يعني كده حترضا
الدكتور: انتي والبنت تكتوفها والباقي عليه ووقت منخلص الشهرين نسيبها زي مهيا
انجي: مش عارفه وخايفه
الدكتور: قوي قلبك ويلا
انجي: ماشي وتخش وتشوف رضا ملط خالص تروح للبنت وتوشوشلها باللي اتفقو عليه ...البنت راحت ناحيته رضا متخفيش ولفي
رضا: لفت
البنت: مسكت ايديها الاثنين جامد وجت انجي معاها وشلو حركتها تمام ..رضا بمحاولات فاشله تحاول تفك بس مفيش
انجي: قلتلك اسمعي الكلام بس عاندتي قابلي بقى وتنده..يا دكتور
الدكتور: خلو وشها للطاوله .. انجي والبنت عملو كده وجا الدكتور فتح طيزها وجاب كريم وحط منه على زبره و على خرم طيز رضا اللي كان ضيق تماما وحط الرأس على باب الخرم بالظبط وبكل قوته دخله كلو مره وحده لدرجه انجي والبنت حسو بالوجع هنا رضا صرخه صرخه جامده بس بقها كان مكتوم وفضل الدكتور ينيك بتاع ٣ دقايق وأقل لغايه مجاب فطيز رضا ولما طلعه كان عليه مني مخلوط بدم ورضا مكانها متحركتش حتى بعد ما سابوها .... الدكتور نظف زبره بمنديل.......

من اول مدخلت رضا كان ح١ بيسمع كل اللي بيدور واستخبى ورجع تاني

الدكتور:شيلوها على الغرفه ٩ والباب يتقفل عليها من برع بعد ما تتربط كويس ...
انجي و رضا خدوها وعملو زي ما قالهم الدكتور

فبيت عادل
عادل بعد ما عرف انه بنته بتشوفه مع امها وراقبها وعرف انها عاوزه زبر عادل قال ومالو راح لها الغرفه

عادل:قومي عاوزك
شروق: خير يا بابا
عادل: انا قلت ايه مش قلت متبصيش علينا تاني
شروق: محصلش
عادل: اداها قلم وبتكدبي كمان
شروق: بتعيط اسفه
عادل: انا حقول لمك وتتصرف معاكي
شروق: ارجوك يا بابا لا آخر مره وعد
عادل: لا حقولها
شروق: والنبي بلاش اخر مره وعد
عادل: بشرط
شروق: حعمل اي حاجه
عادل: تمصي زبري
شروق: بس كده وقامت تمصله وبعد مخلصو اتفقو الموضوع يبقا بينهم وميتطورش وصوراها كم صوره كده ......

في الملجأ
رضا كل يوم ينيكها الدكتور من طيزها وفي مره فتح كسها انجي والبنت برضو خلوها كلبه عندهم وكانو يعملو فيها كل حاجه تلحسلهم ينيكوهنا يذلوها يشخو عليها وبقت اللعبه بتاعهم وبعد شهر ونص كانو نقلو البنات على الفله المتفق عليها مع الناس والأولاد بردو خدوهم على مكان تاني وسابو المكان بعد مكلمو حمو عشان يتصرف في الملجأ في نفس الليله بعد مالكل خرج ( انجي-البنت-الدكتور )
حارس ١ دخل على رضا وقالها قومي بسرعه وقامت رضا وخرجها لعند الباب وقالها روحي مترجعيش جريت رضا بعد مشكره الحارس جريت مش عارفه حتروح فين.... ومفضلش في الملجأ حد غير الحرس والامن
رضا فضلت تمشي لغايه ما دخلت بيت مهجور ونامت وبعد كده فضلت تتسول عشان تاكل وتتنقل من مكان لمكان وبعد شهر وصلت الحاره عند المعلمه

تاني يوم الرجاله اللي كلمهم حمو كانو بيلمو اي حد في الشارع من المتسولين الصغار واي حد محتاج مكان وخدوهم على الملجأ ....

حمو رجع كل حاجه زي مكانت وعين اداره جديده بس بجد

المشهد الاخير من الفلاش باك

في غرفه رضوى ونجوى بتعملها حلاوه
رضوى: هايجه من لمس ايد نجوى ليها وتشد ايد نجوى العبي في كسي
نجوى: تحاول تشيل ايدها لا يا رضوى انتي بتقولي ايه
رضوى: بقولك العبي في كسي يا زفته
نجوى: الا ده يا رضوى
رضوى: حتعملي ولا أقوام اجيب احمد وهند وتشوفي بنتك تحت احمد
رضوى: باستسلام بتلعب في كسها حرام عليكي
رضوى: اخرسي وكملي وهيا على آخرها بقالها شهرين متناكتش وبعد شويه ..
رضوى:انزلي بلسانك على كسي
نجوى تزل تلحس كسها وبتبدا تهيج بردو وهنا تدخل صباعها وتكمل لغايه متنزل رضوى
رضوى: من النهارده كسي حيبقى شغلك وحسك عينك حد يعرف يلا غوري

نهايه الفلاش باك
و ونهايه الجزء السادس

الصراحه معرفش اكمل فالقصه ولا لا لسه متعملش دمج للاجزاء اللي نزلت والكتابه بتاخذ وقت وانا غيرت كثير من القصه عن الفكره الأولى بس عشان القراء ولسه القصه بتبتدي اصلا اتمنى من القراء يطلبو الدمج معايا لو القصه تستاهل وشكرا الجزء السابع حينزل في الوقت المناسب واتمنى يتعمل الدمج بأسرع وقت

❤️Professor
 
  • حبيته
التفاعلات: adham44
الجزء السادس
دي اول قصه ليا وبحاول على قد مقدر اني مزعلش حد وعشان كده تم اعداده انجي ام حمو للقصه من تاني

الشخصيات
رضا المتسوله 24

عائله الأولى
رضوى المعلمه 46
جابر 56 زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه 24
احمد 22 في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى 49
هند22 تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش26

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه 41



سكان العماره
نوسه مسترجله تم تغير سنها إلى 28

محمود معيد الجامعه 52
صفاء 30 مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف 49
و شروق22 في الجامعه
وليلى40 دكتوره في الجامعه

سيكا 28 صبي المعلمه
امه دلال50 خدامه عند المعيد

حمو 29
امه انجي 53

لسه في الفلاش باك

........في المحل
رضوى: حمو خلص انت في الملجأ وعين اللي تشوفه كويس انا واثقه فيك
حمو: اومرك يا معلمه وعمري محخذلك ..... في سره انتي جيتي على حجري ....


بعد مرور ايام من اللي حصل مع جابر
......... في الملجأ .....
مديره الملجأ وهي بتودع الجميع توقف عند رضا
المديره: حتوحشوني وانتي بالزات بس متخافيش حبقى ازورك لغايه ملاقي حل واغيرك
رضا:بحزن وانتي اكثر ...وبيحضنو بعض وبتمشي المديره و بعد شويه تدخل ست بتاع 53 سنه ومعاها الطاقم الجديد وتعرف بنفسها المديره: انا المديره الجديده هنا ولازم تركزو فالكلمتين اللي حقولهم كويس النظام القديم تنسوه في نظام جديد هنا وفي خلال أسبوع حيكون في نزلاء جدد المكتبه حتتشال ويكون مكانها غرفه للي يغلط ويعصى اومري مفيش تلفزيون في الغرف كلها حتتشال التمشيه حتكون ساعه بس والاكل في مواعيد واي حد يغلط حيتعاقب فاهمين .....
الكل خايف وبيردو فاهمين .....
مديره: دلوقتي حتخشو عالدكتور يكشف عليكم لو فيكم أمراض ولا اي حاجه واللي يكون فيه مرض يتعزل وهو عنده الصلاحيه يعمل اي حاجه من غير ميرجعلي وبتمشي .....
الدكتور: انا الدكتور فلان حتروحو على اوضكم وتكملو اليوم عادي والساعه 8 بالليل حبدا الكشف وتيجولي على العياده وانتو متحمسين يلا امشووو .... وبيروح على غرفه المديره
انجي ايوا هي ام حمووو : انت متأكد من اللي بنعملو
الدكتور: اه متأكد العيال هنا كثير ومن الجنسين وغالبا كلهم وكاله والمكان مش باسمنا والاكيد ان صاحب الملجأ ميعرفش هنا بيحصل ايه بدليل ان لا انتي مديره ولا انا دكتور وهما شهرين نخلص المصلحه وحمو يرجع كل حاجه زي مكانت
انجي: كلامك مفيهوش غلط بس برضو خايفه
الدكتور: متخفيش وقوي قلبك
انجي: ماشي لما نشوف..... طيب الجماعه جاهزين ولا ايه
الدكتور: كله تمام بس العيال حتجيبيهم من فين
انجي: ملكش فيه اعمل اللي عليك وبس ويلا سيبني شويه ........ بيخرج الدكتور وانجي بتتصل على حمو
انجي: ها عرفت حتعمل ايه
حمو: منا قلتك استني اضبط الدنيا الحكايه محتاجه فلوس ورجاله يعني مصاريف وانا معنديش
انجي: بس فالح تنيك فيا شغل مخك يا كسمك انت تروح لرضوى وتقولها محتاجين فلوس نعمل صيانه في الملجا و نزيد شويه حجات تبسط النزلاء وحتديك وأبقى تف على وشي لو قالت لا
حمو: دي كانت رايحه عني ازاي تمام حبقى اكلمك ... وبيقفل السكه

و جوا الغرف
بيدخل الحرس و يشيلو التلفزيونات واي حاجه من كتب وغيره عشان تبقى الغرفه بسرير وبس

وقت الغدا
رضا ماشيه عشان تروح تاكل وتشوف الاكل رز وعدس
رضا: فين الفراخ او اللحمه
البوفيه: مفيش هو دا الاكل بس
رضا: يعني ايه
البوفيه: دي اوامر مدام انجي المديره
رضا: بزعيق هيا فاكره نفسها ايه نحن بشر .....وبتمشي رايحه لمكتب انجي بتخبط عالباب
انجي: ادخل
رضا: ممكن افهم ايه اللي بيحصل هنا
انجي: بتوقف مش فاهمه ايه اللي مش عاجبك هنا
رضا: كل قراراتك نحن مش حيوانات عشان تعاملينه كده خدتي كل حاجه وحرمتينا من كل حاجه قلنا ماشي لكن توصل للأكل دا اللي مش مقبول
انجي: وهيا بتمسح على شعر رضا انتي بقى اللي عامله فيها الكبيره ماشي وتنده على الحرس..... يدخل واحد من الحرس
انجي: خدها على غرفتها ومتخرجش لغايه ماجي ... الحارس بيسحب رضا اللي بتحاول تمنعه بس بيشيلها ويكتفها ويروح بيها على غرفتها وبيقفل الباب من برع ......

انجي تروح عند الدكتور وتقوله اللي حصل
الدكتور: لازم تشوف العين الحمره عشان نسيطر والكل يخاف ويعمل حساب
انجي: طيب اعمل ايه
الدكتور: تعالي وانا اقولك ..... ومشيو ورا بعض راح للحرس اللي كانو سته افراد قال لاثنين منهم هاتو البنت اللي في غرفه 9 عالساحه وخد الاربعه وكمل على غرفه الطعام شيلو الاكل كلو ووجه كلامه للنزلاء وانتو على الساحه يلا بزعيق .... كلهم كانو يجرو على الساحه


في الساحه
رضا ومعاها اثنين من الحرس
والكل بيوصل الساحه

الدكتور: بصو دا اول يوم لينا وانا بشوف في مشاكل والخير يخص والشر يعم ووحده من زميلاتكم غلطت وتعارض القوانين وعشان تكون عبره لغيرها عقابها حيكون قدام الكل ........
وراح مطلع عصاه من ورا ضهره وقال للحرس ينيموها عشان تتمد على رجلها ...نيموها ومسكوه رجلها وبدأ الدكتور يمدها وبعد مخلص 20 مده ... رضا بتعيط وتتألم من الوجع والكل بيبص عليها ومشاعرهم بين خوف واستعطاف ..

الدكتور: تاخدوها على غرفه من الغرف الفاضيه ومتخلوش فيها أي حاجه عاوز الغرفه فاضيه وهيا فيها ومربوطه اما انتو مفيش اكل او تمشيه النهارده يلا انصراف.... ومشيو كلهم
انجي: ايه ده كله دنا اخاف منك بقى
الدكتور: دا تمهيد للي جاي دلوقتي هم مرعوبين ومهما تقوليلهم حيسمعو الكلام
انجي: انت داهيه .. بس لازم نخلص على طول اول حاجه الذكور
الدكتور: كله في وقته حيروح والبنات على حسب الطلب
انجي:تمام

عند رضا
بتعيط وموجوعه( شكلي خلاص حموت هنا دي المعامله تغيرت 180 درجه انا مش حقدر اعيش كده الا لو رضيت بالقوانين غير كده حبهدل نفسي على مفيش انا بس اخرج من الغرفه دي حمشي جمب الحيط واقول حاضر وبس حتى مش عارفه حخرج امتى من هنا وبتحاول توقف بس مش قادره من الوجع وتزحف لغايه الباب وتخبط كثير ومحدش يفتحلها بأمر من الدكتور

في الحاره

حمو ونوسه في الخرابه
حمو: بس يا بنتي دي كل الحكايه
نوسه: لا كده مش سكتي اه انا نفسي اكسرها بس مش عن طريق ناس غلابه وملهومش حد
حمو: ليه هما كانو من بقيه اهلك ولا من بقيه اهلك
نوسه: ولو يا حمو انا مش معاك و لغايه كده انت من سكه وانا من سكه ونصيحه متوقفش في وشي عشان حزعلك
حمو: وعلى ايه بس اللي عرفتييه يتدفن هنا
نوسه: مشيت... ماشي اعتبره اتدفن

في المحل
بيدخل حمو
رضوى: كنت فين يا زفت
حمو: في الملجأ و بتابع زي مقلتيلي
رضوى: ماشي
حمو: بس في حاجه
رضوى: ايه هيا
حمو: الملجأ عاوز صيانه وشويه حاجات
رضوى:بتفتح الخزنه وتطلع 100 الف خد دول ولو عزت حاجه قولي
حمو: في سره ماشي يا بنت الوسخه ... حاضر يا معلمه طب اروح اشوف الملجأ عن اذنك
المعلمه: بص خليك اليومين دول في الملجا متجيش الا لو طلبتك .... حمو خد الفلوس ومشي

في مكان مأء
حمو:بص يا صاحبي حتجيبلي ميكروباص بسايق ويستحسن يكون مسروق ورجاله بتاع 2 او 3 ماشي
الراجل: ماشي كل ده سهل بس الفلوس نظامها ايه
حمو: عاوز كم في الحكايه دي
الراجل: على حسب الشغل ايه
حمو: حتخطفو عيال
الراجل: لا كده مش معاك يا صاحبي دي فيها سجن و مؤبد
حمو: متخافش كلو مترتب وحروق عليك وبيطلع 30 الف وده ربط كلام بيني وبينك
الراجل: متردد بس الفلوس حلوه وبتقوي الإنسان .... بيقول لحمو مش قليله 30 على الليله دي
حمو: بيطلع 10خد دول كمان كلهم ليك ويطلع 20 للرجاله ولو تمام الحكايه ليك زيهم
الراجل:طالما كده يبقا انت صاحبي وحبيبي وانا خدامك امتى عاوز تخلص وكم راس عاوز
حمو: قد ما تقدر وركز عالبنات اكثر
الراجل: طالما كده حتعمل حسابك ب عشر بواكي على الرأس يا اما بلاش من ده وبيمد ايده يرجعله الفلوس
حمو: عيب عليك ترجع الهديه وهما خمسه بس
قول بسم الل*****
بعد متفقو حمو والراجل وكل واحد مشي حمو بيكلم انجي
حمو: خلاص كل حاجه تمت والتنفيذ من النهارده
انجي: صحيح ابن بطني
حمو: لا كده ازعل نسبتي كم
انجي: صحيح انك طالع واطي لبوك 20 الف على الراس لو ولد ولو بنت الدبل
حمو:كده ابقى ابن بطنك مستنيكي بالليل لازم نحتفل بالصفقه جهزي كسك عشان حيتفشخ
انجي: جاهز من دلوقتي لو نفسك تعالى ودوق ولا عاوزني ابص برع
حمو؛ يعني هيا اول مره منتي عامله كسك سبيل يا بتعاعه السباك ولا نسيتي يوم مقفشتك
انجي: اعمل ايه ابوك اللي مات وساب كسي بناره وانا بصراحه الا نداء الكس عندي لازم البيه ويلا غور يا كسمك ......قفلت في وشه الخط وراحت للدكتور وقالت كل اللي دار بينها وبين حمو ما عادا الحته الاخيره........
في الحاره
عند سيكا وجابر في القهوه
سيكا: انت تروحلها وتستسمح منها وهي حتوافق متخفش
جابر: رضوى مستحيل دي حتى مبتبصليش
سيكا: بص يا متناك انته اسف بس دي الحقيقه انك متناك تعمل اي حاجه حتى لو وصلت انك تبوس جزمتها... اه صحيح الستات الايام دي بتحب تكون مسيطره واكيد رضوى كده يا سيدي حتى لو وصلت انها تنيكك منت كده كده بتتناك
جابر: معتقدش بس حجرب مع انها عالسرير غير اللي بتشوفه برع تماما
سيكا: يعني ايه
يعني لبوه بجد تحب تتشتم وتحب اللي يكون مسيطر وعنيف في النيك
سيكا: حتى ولو حتنجج لو عملت كده وانا مش بنيكك عشان سواد عينك كلو عشان حبي ريهام
جابر: طيب اروح انا

في بيت رضوى
رضوى راجعه من المحل وبتدخل البيت على اوضتها على طول...
جابر بيخبط الباب
رضوى: ادخل
جابر: ممكن اكلمك
رضوى: انت ايه اللي جابك تاني هنا مش قلتلك مشوف وشك تاني
جابر: لازم اتكلم ارجوكي اسمعيني
رضوى: اخلص قول عشان مش طايقه ابص عليك
جابر: ارجوكي سامحيني كان غصبا عني ضعفت وغير كده عوض قفشني وكان بيهددني
رضوى: كمان كنت فاتحها بحري انا اللي افتكرتك راجل طلعت ولا الشرموطه
جابر: بينزل على رجلها زي مقال سيكا بس رضوى رفسته
رضوى: قوم يا متناك وحسك عينك تلمسني حتى في منامك يلا برع ..... وخرج جابر وهو مش عارف يعمل ايه وراح على اوضته

غرفه احمد ... انا لازم اعمل حاجه اكثر طالما هيا بقت تمصلي بشكل يومي وخايفه لاقول لماما انا لازم انيكها وبيقوم ينزل على بيت نجوى ويخبط وتفتح هند
هند: في ايه تاني يا احمد مش كفايه اللي بتعمله
احمد: مين جوا
هند:حسن
احمد:طيب مسنيكي في الخرابه اوعي متجيش احسن امي النهارده شايطه لحالها
هند:احمد ارجوك ...... كان احمد عالسلم و خارج .... هند نزلت وراه وراحت عالخرابه ودخلو.....
وبدات هند تمص للأحمد كالعاده بس متعرفش انا احمد نواي على اكثر من كده في اللحظه دي نوسه طبعا في الغرفه اللي عملاها برج مراقبه قامت تحركت وفي بالها لازم اقفشهم اليوم واتسلى بيهم عشان كانت هايجه وغير كده بقت تخطط لحالها بعد حمو وكانو هند واحمد اول خيط في الخطه اللي هي حطاها عشان تكسر رضوى بس جم اسرع من ما توقعت .... في الكبينه احمد بيقول لفي يا هند
هند:يعني ايه الف نحن اتفقنى مص بس
احمد: مش حعمل حاجه حفرشلك بس على طيزك من برع
هند: و**** حرام عليك مش حلف
احمد: لو انا عايز اعمل حاجه كنت رحت لماما وانتي عارفه قالت ايه حخليه يركبك لو زعلتيه او اشتكى منك
هند: انا بمصلك مجبوره بس اكثر من كده انسى
احمد: حروح لامي لو ملفيتيش واقولها انك بتتريقي عليا
هند: اعملها مجبوره احسن من برضايا انا مش شرموطه
احمد: طيب حنشوف ولسه بيلف شاف نوسه في وشه اللي سمعت كل حاجه وقررت بجد تبدأ باحمد وتوقفه عند حده
نوسه: زي منتا محدش يتحرك من مكانه عشان نكون حبايب وصحاب وتقفل الكاميرا وتنزلها ...هند خايفه عشان خلاص انفضحت واتصورت كمان ... واحمد مش هامه عشان هو اللي بينيك..وغير كده امه في ظهره طبعا
احمد: اوعي من سكتي بس دا اللي ناقص نوسه الصايعه اصاحبها واتكلم معاها وبيزقها ..... بس نزل على وشه حتت قلم خلى ودانه تصفر ومع الصدمه رجع ورا هند
نوسه: ايوا كده اتخبى ورا بنت كنت عامل عليها راجل وعاوز تنيكها وامك دي حسابها معايا
احمد: خلاص اسف نبقى صحاب موافق يأ نوسه
نوسه: أخرس يا كسمك مسمعش صوتك اسفه يا هند عشان شتمت خالتك بس هيا تستاهل
هند: تمثال واقف مش بترد ومش عارفه حيحصل ايه
نوسه: اسمع انت اللي اقوله حتعمله من سكات والاا قسم بال*** وبتطلع المطوى حشرحك فاهم .....
احمد: خايف من نوسه وبدون مطوى فما بالك وهي بمطوى ... حاضر حاضر اللي تؤمري بيه حعمله بس بلاش مطوى
نوسه: راجل عاوزاك كده انتي يا هند احكيلي اللي كان بيحصل بينكم من سبوع برضاكي
هند: بتهز راسها بلا
نوسه: احكي اللي حصل بدون كدب والا حتبقي حكايه الحاره بالفيديو ده ...
هند: وبدأت تعيط وحكت كل حاجه لنوسه بدون كدب
نوسه: لا راجل دنتا حتشوف ايام سوده مني ومدت ايدها بالموبايل لهند....
نوسه: أمسحي الفيديو وثبتي المبايل هنا في وضع التصوير وروحي شوفي لو حد جه تعالي قوليلي بسرعه
هند: حاضر حاضر
نوسه: هند اوعي تعملي غير كده عشان حزعل وزعلي وحش عليكي
هند: وال*** ما يحصل غير اللي تقولي عليه
نوسه بتقرب من احمد وتديه قلم تاني غير اللي كان في البدايه
احمد: بخوف وعياط طب ليه
نوسه: كده افترى انا مفتريه... تمسكه وبتلفه عالحيط وتحط ايدها على طيزه بتلاقيه طريه ولا طيز الحريم وتنزل بنطلونه
احمد: بيحاول يتمنع منها ويرفع بس بيحس بحاجه عند رقبته فبيخاف ويثبت
نوسه: ايوه اثبت كده بس ازاي انت طري كده حضك اني مليش في الولاد
احمد: هنا تنفس الصعداء وقال خلاص قلمين وتحسيس طيز مش حاجه بس حس بحاجه كده جرحت طيزه .... وبيلف وشه شاف ددمم من فرده طيزه وفضل يعيط
نوسه: كانت علمتله بأكس ( × )على طيزه وقالت دي عشان تتعلم ما تستقواش على حد وخاصه لو بنت وملهاش ظهر .... وعشان تبقى تفهم الكلام وتحفظه كويس لفلي كده ...... بيلف احمد وهو بيعيط و اول ملف شاف نوسه لابسه زبر صناعي اسود حجمه وسط وتخين .... احمد بلاش يا نوسه والل*** حرمت مش حهوب ناحيتها تاني بس بلاش تني ** وسكت
نوسه: متخفش قلتلك مليش في الولاد بس انت حتمصه عشان الفيديو يكون حلو مص يلا
احمد: بيبكي ارجوكي ابوس رجلك مش حعمل حاجه تاني بليز بلاش يا هند يا هند
نوسه: شششششش هند مش حتعمل حاجه وانت حتمص ولا تناك اختار
احمد: بيترجى في نوسه وهيا ولا هنا لغايه ما شاف مفيش فايده ونزل يمص ....
نوسه:شاطر دا القرار الصح مص كويس ياض
أحمد: بيحاول دخل الزبر في بقه بس مش قادر ياخد غير الرأس وفضل كده شويه لغايه منوسه قالت بس خلاص....
نوسه: هند تعالي
هند: نعم
نوسه: تحبي تاخدي حقك
هند: بصت لأحمد وبكل غل لطشته ثلاث قلام على وشه واحمد مبيعملش حاجه غير انه بيعيط ...
هند: حست بقوه والسند من نوسه ... انزل بوس رجلي ولا اروح لماما نوسه و اقولها ...وانت عارف حيحصل ايه ( بتقلد كلامه ) احمد نزل من غير كلام يبوس رجلها ويترجى هند تسامحه وانه خلاص مش حيقرب ناحيتها
نوسه: بس طيزك ايه ملبن وشكلي حغير رأيي في يوم واركبك ..... قوم امشي خلاص بس وقت معوزك او هند تعوزك تسيب اللي في ايدك وتجي فاهم ولا افهمك
احمد: حاضر حاضر وبيلس ويمشي ....

( ركز شويه معايا لما قلت هند حتشيل دور فدوى حتفهم ازاي في الحته دي )
هند: متشكره اوي يا نوسه بجد انتي نقضتيني منه ومن تهديد امه..... وتخطف بوسه من شفايف نوسه على السريع
نوسه: مصدومه بس بتقول متقوليش كده عشان انتي ملكيش ذنب وكان لازم اعمل كده
هند: كنت فاكره انك حد وحش وخفت اوي لا تفضحيني بس طلعتي جدعه
نوسه: شكرا يا ستي
هند:من النهارده انتي صاحبتي عشان بجد حسيتك سند ليه ودا انا محرومه منه
نوسه: وحكون دايما في ظهرك بس متخافيش من حد وتعاليلي لو حصلت معاك إي حاجه
هند: ماشي وبتخطف بوسه تانيه وبتجري
نوسه: بنت المجنونه بس البنت تستاهل ادوقها......
حسن راجع البيت ومش عارف حيقول ايه لو امه شافته او حد من اهله بيدخل البيت وعلى اوضته على طول وقعد يعط وبقى خايف بعد ما كان عامل اسد .....

في مكان ماء

الراجل اللي اتفق مع حمو بيجمع 4 رجاله و ( فان van عربيه زي بتوع العصابات في الافلام الاجنبيه )وسايق وبيحركو ويفضلو يدورو لغايه ميشوفو بنت واقفه
الراجل: جاهزين اهي وحده لحالها تركبوها وتغموها على طول وبعد كده تربطوها بس مش عايز تهور مفيش بنت تتلمس مهما كانت مغريه....
الكل بصوت واحد تمام يا كبير ... بتوقف العربيه ينزلو ويشيلو البنت وهيا بتزعق بيكتمو بقها واول متركب تتغمى و تتربط ويعملو ده مع خمس بنات نفس الحكايه ويروحو على مخزن وينزلو .....
الراجل بيكلم حمو في المبايل حصل عندي خمس بنات ....
حمو: تمام حبقى اكلمك واقول تيجي فين ....

حمو بيكلم امه انجي
حمو: اول خمس عرايس وصلو
انجي: تمام بعد الساعه ١٢ جيبهم على هنا عشان نعرف نتصرف
حمو: شكلها حتلعب يلا سلام ....

انجي وهيا رايحه لمكتب الدكتور... وتحكيله اللي قالها حمو
الدكتور: كويس اوي الوقت اللي اخترتيه بصي البنات دول يجو على طول يخشو في غرفه لوحدهم ميضهروش اابدا لغايه الوقت المناسب عشان يكونو جاهزين ومرعوبين..
انجي: ماشي الكلام يلا نعاين اللي موجود
الدكتور: بينده على الحرس بيجي واحد منهم تجيبلي البنات بالدور وبترتيب رقم الغرفه وحده وحده
الحارس: حاضر ... ويروح يجيب اول وحده
( اللي حيحصل مع أول واحده حيتعمل مع الباقي عشان بس تفهمو ومكررش الحوار الا لو في حاجه ....

انجي بص اللي حنختارهم حنعزلهم ونخليهم لوحدهم في غرفه واللي لا نبعدهم في غرفه تانيه محدش يرجع غرفته خلاص خلال شهرين نكون خلصنا الشغل وهربنا
الدكتور: منتي عندك دماغ اهو ... الباب بيخبط وتدخل اول بنت
الدكتور: حتسمعي الكلام من غير مناهده حتعيشي غير كده حتموتي
البنت: بخوف حاضر
انجي: وحتتسالي اسأله تجاوبي عليها بصراحه عشان لو كدبتي حنعرف من الجهاز .. وبتحط حاجه كده زي اللاب توب وفيها اسلاك تحطها على جسم البنت ( مش لابتوب ولا حاجه بس شكل

انجي: اقلعي ملابسك البنت قلعت وفضلت بالستيانه والكلوت..... تقوم انجي وبتلف حواليها وتعاين في جسمها وترجع تقعد الكرسي
الدكتور: بتعرفي ايه عن السكس والنيك
البنت مستغربه : بس ردت حجات بسيطه زي الراجل ينام مع الست وتضحك
انجي: جربتي النيك او لعبتي في نفسك
البنت:والل** لا محصلش
انجي: اقلعي خالص
البنت: بخوف: والل* معملتش حاجه من دي اقسم لك
انجي بزعيق: اخلعي ملط قلت
البنت في ثانيه خلعت و غطت نفسها بايدها ...
قامت انجي وبدأت تمسك صدر البنت وتحسس عليها وبعد كده نيمتها على الطاوله ووشها تحت
انجي: افتحي طيزك
البنت: بتفتح و هيا خايفه
انجي: فضلت تبص على طيزها والخرم وراحت حاطه كريم على صباعها وحطته على الخرم اللي كان ضيق انجي تمسك فردت طيز البنت اللي كانو صغار وبعد كده تروح لكسها وعملت نفس الحاجه اللي كان لسه وكاله ..
انجي قومي البسي ..... وتنده على الحارس خدها على المكتبه
البنت : والل** معملتش حاجه و عملت كل حاجه و مكدبتش في حاجه
انجي: عارفه بس انتي حتخرجي من هنا وتروحي مكان احسن من ده..... يلا خدها وهات اللي بعدها ....

وفضلو على الحال ده مع كل البنات لغايه اخر وحده بعد الكشف كانت مفتوحه من ورا
انجي: مين اللي عمل فيكي كده
البنت: الشارع يا ابلتي
انجي: ازاي
البنت:قبل ماجي هنا كنت بنام في الشارع وكنت بتناك من ورا عشان اكل او اروق على نفسي بقرشين اصل الحياه صعبه يا ابلتي
انجي: انتي بقا خبره
البنت: وهيا تحط صباعها في خرمها الحياه صعبه وبتوسع الحجات عند الواحد ولا ايه رايك
... الدكتور طبعا حيتجنن من لبونه البنت وزبره بيعيط من الموقف
البنت: بتبص على الدكتور وكلامها لانجي حتى بصي عمو شكله محتاج اهتمام شويه ولا ايه يا عمو الدكتور وراحتله نزلت على ركبها عاوزني اهتم فيك يا عمو
الدكتور: فتح السسته وطلع زبره اه يا بنتي اصل عمو عيان...
انجي: طيب حسيبكم تهتمو في بعض

وبعد شويه تخرج البنت لانجي اللي خدتها على غرفه لحالها وترجعلها كل حاجه ومعامله خاصه وبكرة ليا كلام معاكي وخرجت ....

والحرس كانو خدو اربع منهم على المكتبه و ثلاثه على غرفه 2 وبنت وحده حيخلوها في غرفه لحالها اللي كانت مع الدكتور جوه ...


في مكتب انجي

الدكتور: حتعملي ايه مع البنت اللي متعاقبه
انجي: دي سيبها شويه عشان باين كده متعافيه ومبتخافش لازم تخاف اكثر ولا ممكن تخرب كل حاجه
الدكتور: كلام سليم طب يلا شوفي حمو فين
انجي: بتتصل وتقول لحمو يجي على الساعه ١٢ ويدخلو البنات هو واللي معاه وهي حتبعت له الدكتور ....

على الساعه ١٢ كان وصل حمو والرجاله نزلو ودخلو البنات على غرفتين ومشيوا بس حمو فضل
حمو: كده تمام شوفي الجماعه عشان نودي البنات والأولاد
انجي: حمار ومبتفهمش لسه على البنات لازم اجهزهم
حمو: واحنا مالنا ياخدوهم ويتصرفو بقى
انجي: اصبر عشان تاخذ حاجه نظيفه اسبوع او اسبوعين كده ونسلم البنات بس انت شد حيلك وكمل شغلك
حمو: ماشي ... مش يلا على البيت
انجي: لا مش راجعه حفضل هنا لغايه مظبط كل حاجه
حمو: يعني ايه مش حنيك يعني المده دي
انجي: حتنيك يا كسمك بس تعالى ورايا عشان عندي ليك مفاجئه
حمو: الل* يستر منك
انجي بتمشي على غرفه البنت اللي كانت آخر وحده معاهم وتقول لحمو خليك هنا لغايه منده عليك.... وبتفتح الباب
البنت: في حاجه يا ابلتي
انجي: بس يا بنت ايه ابلتي دي هو نحن فين
البنت: في معهد للدعاره يا ابلتي مش انتي عاوزه البنات لكده
انجي: ربن* ياخدك يا دكتور من مصه وحده جبت اللي في بطنك
البنت: وال** محصل بس بالعقل يقول كده كشف عشان أمراض ومفيش حاجه اتعملت غير كشف على بضاعتي صح ولا صح اه صح
انجي: انتي طلعتي لي من فين
البنت: يا ابلتي مخلاص بقى وانا حفيدك صدقيني بس دخليني معاكو اللعبه اصل أسرار المكان ده وتشاور على صدرها هنا .
انجي: طيب حشوف واقولك حتى نسيتيني الحاجه اللي كنت جايه عشانها
البنت: اكيد كنتي جايه عشان اهتم بيكي وبتقرب منها ولا غلطانه
انجي: انتي ايه تعلمتي كل ده فين وامتى
البنت: بتمسك ايد نجوى وتحطها على طيزها .. مش انتي شفتي خرم طيزي عامل ازاي هو ده نفسه اللي علمني وبتقرب من شفايفها وتبوس فيها وبيندمجو مع بعض فالبوس وبعد شويه
انجي: طالما كده يبقى نتبسط كلنا تعالى يا حمو ... بيدخل حمو
البنت: لا كده كتير اهتم في ثلاثه في يوم واحد كثير ويطلع مين ده
انجي: ابني
البنت: بس انا مبديش دروس ببلاش
انجي: دروس ايه يا لبوه ومتخافيش أنتي حتبقي مننا
البنت: ان كان دكه ماشي سيبيه ليا وانا حظبطه ويجيلك مبسوط
نجي: لا منا حكون معاكم واشارك
البنت: ومالو حلو التجديد برضو بس انا اللي امشي الليله وراحت لحمو ومسكت زبره ...
البنت: مش بطال وبتطلعه من البنطلون وتحركه بالراحه اقلعي يا ابلتي....
انجي بتخلع هدومها ملط
اللبنت: العبي ببزازك..... وتكلم حمو شايف امك جامده ازاي تحب تدوق
حمو: طبعا
البنت: تلاقيك دوقتهم كثير قربي يا ابله ... وبتقرب انجي.... انزلي معايا نمص للواد بينزلو سوا وكل واحده تمص من ناحيه والبنت بتلعب بصدر انجي اللي كان كبير وبتمص مع انجي البنت بتسج زبر حمو تلعب فيه وشفايفها تروح لانجي ويبوسو بعض وحمو ينزل بايده على طيز البنت ويلعب فيها وفي خرمها
البنت: مستعجل على ايه نحنا معاك
حمو: خلاص عاوز اركب
البنت: نامي على ظهرك يا ابلتي ... وبتنام انجي وتقوم البنت تنام فوقها وتقول لحمو اختار حتبدى فين عندك خرمين وكس وتاخذ بز انجي في بوقها و حمو تف على زبره وعلى خرم البنت ودخل زبره فطيزها
البنت: بالراحه عليا عشان انا مش امك
حمو: وهو بينيك احلى خرم ده ولا ايه ويرزع فيها
انجي: بتروح بيدها على كس البنت تلعب فيه
البنت: حلو اوي كملي متوقفيش دخله للآخر يا حمو
حمو: بيدخله كله لغايه البيوض ويرزع
البنت: من الهيجان عضت بز انجي
انجي: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
البنت: زبر ابنك مالي طيزي وبتفت طيزها اكثر نيك كمان .... حمو بيرزع ويفضل شويه يرزع ويخرجه مره موحده
البنت: ليه خرجته ليه
جمو: بس يا بنت ويدخله في كس انجي
انجي: يابن الكلب فشختني
حمو: اهدي يالبوه
البنت: بتطلع بكسها على وش وتلف تواجه انجي الحسي يا ابلتي وانت قرب مني عاوزه ادوق شفايفك
حمو بيقرب ويبوسها وهو بينيك في انجي اللي مش راحمه كس البنت وبعد شويه تقوم وتقول لانجي اعملي ستايل الدوقي وتعمل انجي وتطلع عيا فوقها ..
البنت: نيك وبدل بين طيزي وطيزها وحمو بيعمل كده ويفضل يبدل لغايه مجابهم فطيز البنت ونزلو يمصون هما الاتنين .....
حمو: سلام انا بقى ومشي
البنت: ها اتبسطتي يا ابلتي
نجوى: بس يا لبوه
البنت: طب انا فين في الحوار ده
انجي: خلاص معانا
البنت:بس اكون براحتي يعني اطلع من هنا واعمل اللي انا عايزاه بس معاكي وتحت امرك
انجي: ماشي
البنت: تمام

بعد عشر ايام عند رضا الباب بيفتح وتدخل انجي

انجي: اتمنى تكوني تربيتي ولا تحبي تكملي الشهر هنا
رضا: حرمت خلاص حرمت
انجي: حنشوف تروحي تستحمي عشان ريحتك قرف وتنظفي كويس وتيجي على العياده الساعه عشره
رضا: حاضر وطلعت انجي وراها رضا راحت غرفتها استحمت وتنظفت وفضله
بتختفي وغيرهم بيجو متربطين
ح٢: واحنا مالنا خليك في حالك وكل عيش
ح١: انا متاكد الموضوع فيه تجاره بشر وبعدين ازاي مالنا انت معندكش عيال تخاف عليهم
ح٢: لا وحتى لو مليش فيه واهدا كده عشان لو كلامك صح حتودي نفسك في داهيه
ح١: مش عاجبه الكلام وبيخرج

الساعه ١٠ تروج رضا للعاياده وتخبط على الباب وتدخل بتشوف انجي والدكتور والبنت قاعده تدحك مع انجي وتستغرب
انجي: خشي واقفي هناك
رضا:حاضر
انجي: اقلعي هدومك عشان الكشف
رضا: بس
انجي من غير بس يلا
رضا بتقلع وحتخلي الكلوت والستيان
الدكتور هنا شاف جسم ولا بنت من اللي مروو عليه عندها نفس جسم رضا
انجي: كلووو
رضا: مينفعش يا مدام انجي وفي راجل هنا
انجي: دا دكتور عادي وبعدين انتي شكلك متربيتبش ونفسك ترجعي
رضا: مش قالعه ورجعيني عادي
انجي: يا حرس
دكتور:لا سبيها وبلاش حرس انا حخرج وتعالي معايا والبنت تكشف عليها خرجو برع
دكتور: بصي البنت دي من نصيبي
انجي:انت بتقول ايه
دكتور: اللي سمعتيه عشان دي ممكن تخرب كل حاجه وعنديه ومش سهله
انجي: تقوم تأخذها لنفسك يعني كده حترضا
الدكتور: انتي والبنت تكتوفها والباقي عليه ووقت منخلص الشهرين نسيبها زي مهيا
انجي: مش عارفه وخايفه
الدكتور: قوي قلبك ويلا
انجي: ماشي وتخش وتشوف رضا ملط خالص تروح للبنت وتوشوشلها باللي اتفقو عليه ...البنت راحت ناحيته رضا متخفيش ولفي
رضا: لفت
البنت: مسكت ايديها الاثنين جامد وجت انجي معاها وشلو حركتها تمام ..رضا بمحاولات فاشله تحاول تفك بس مفيش
انجي: قلتلك اسمعي الكلام بس عاندتي قابلي بقى وتنده..يا دكتور
الدكتور: خلو وشها للطاوله .. انجي والبنت عملو كده وجا الدكتور فتح طيزها وجاب كريم وحط منه على زبره و على خرم طيز رضا اللي كان ضيق تماما وحط الرأس على باب الخرم بالظبط وبكل قوته دخله كلو مره وحده لدرجه انجي والبنت حسو بالوجع هنا رضا صرخه صرخه جامده بس بقها كان مكتوم وفضل الدكتور ينيك بتاع ٣ دقايق وأقل لغايه مجاب فطيز رضا ولما طلعه كان عليه مني مخلوط بدم ورضا مكانها متحركتش حتى بعد ما سابوها .... الدكتور نظف زبره بمنديل.......

من اول مدخلت رضا كان ح١ بيسمع كل اللي بيدور واستخبى ورجع تاني

الدكتور:شيلوها على الغرفه ٩ والباب يتقفل عليها من برع بعد ما تتربط كويس ...
انجي و رضا خدوها وعملو زي ما قالهم الدكتور

فبيت عادل
عادل بعد ما عرف انه بنته بتشوفه مع امها وراقبها وعرف انها عاوزه زبر عادل قال ومالو راح لها الغرفه

عادل:قومي عاوزك
شروق: خير يا بابا
عادل: انا قلت ايه مش قلت متبصيش علينا تاني
شروق: محصلش
عادل: اداها قلم وبتكدبي كمان
شروق: بتعيط اسفه
عادل: انا حقول لمك وتتصرف معاكي
شروق: ارجوك يا بابا لا آخر مره وعد
عادل: لا حقولها
شروق: والنبي بلاش اخر مره وعد
عادل: بشرط
شروق: حعمل اي حاجه
عادل: تمصي زبري
شروق: بس كده وقامت تمصله وبعد مخلصو اتفقو الموضوع يبقا بينهم وميتطورش وصوراها كم صوره كده ......

في الملجأ
رضا كل يوم ينيكها الدكتور من طيزها وفي مره فتح كسها انجي والبنت برضو خلوها كلبه عندهم وكانو يعملو فيها كل حاجه تلحسلهم ينيكوهنا يذلوها يشخو عليها وبقت اللعبه بتاعهم وبعد شهر ونص كانو نقلو البنات على الفله المتفق عليها مع الناس والأولاد بردو خدوهم على مكان تاني وسابو المكان بعد مكلمو حمو عشان يتصرف في الملجأ في نفس الليله بعد مالكل خرج ( انجي-البنت-الدكتور )
حارس ١ دخل على رضا وقالها قومي بسرعه وقامت رضا وخرجها لعند الباب وقالها روحي مترجعيش جريت رضا بعد مشكره الحارس جريت مش عارفه حتروح فين.... ومفضلش في الملجأ حد غير الحرس والامن
رضا فضلت تمشي لغايه ما دخلت بيت مهجور ونامت وبعد كده فضلت تتسول عشان تاكل وتتنقل من مكان لمكان وبعد شهر وصلت الحاره عند المعلمه

تاني يوم الرجاله اللي كلمهم حمو كانو بيلمو اي حد في الشارع من المتسولين الصغار واي حد محتاج مكان وخدوهم على الملجأ ....

حمو رجع كل حاجه زي مكانت وعين اداره جديده بس بجد

المشهد الاخير من الفلاش باك

في غرفه رضوى ونجوى بتعملها حلاوه
رضوى: هايجه من لمس ايد نجوى ليها وتشد ايد نجوى العبي في كسي
نجوى: تحاول تشيل ايدها لا يا رضوى انتي بتقولي ايه
رضوى: بقولك العبي في كسي يا زفته
نجوى: الا ده يا رضوى
رضوى: حتعملي ولا أقوام اجيب احمد وهند وتشوفي بنتك تحت احمد
رضوى: باستسلام بتلعب في كسها حرام عليكي
رضوى: اخرسي وكملي وهيا على آخرها بقالها شهرين متناكتش وبعد شويه ..
رضوى:انزلي بلسانك على كسي
نجوى تزل تلحس كسها وبتبدا تهيج بردو وهنا تدخل صباعها وتكمل لغايه متنزل رضوى
رضوى: من النهارده كسي حيبقى شغلك وحسك عينك حد يعرف يلا غوري

نهايه الفلاش باك
و ونهايه الجزء السادس

الصراحه معرفش اكمل فالقصه ولا لا لسه متعملش دمج للاجزاء اللي نزلت والكتابه بتاخذ وقت وانا غيرت كثير من القصه عن الفكره الأولى بس عشان القراء ولسه القصه بتبتدي اصلا اتمنى من القراء يطلبو الدمج معايا لو القصه تستاهل وشكرا الجزء السابع حينزل في الوقت المناسب واتمنى يتعمل الدمج بأسرع وقت

❤️Professor
قاعده مستنيا تيجي الساعه ١٠ بس كانت مستغربه البنت اللي معاها فين وليه الغرف فاضيه اغلبها بس طنشت ده وقالت انا مالي انا اسمع الكلام وخلاص مش عايزه ارجع تاني المكان ده

في غرفه في الملجأ كان اثنين من الحراس بيتكلموا
ح ١: اللي بيحصل غريب اوي دا الملجأ اتقلب حاله والناس
 
جامد جدا م تتاخر عليناا
 
و الجديد امتاا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%