NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 14/11/2022

تم إضافة الجزء الثامن
شكرا ليك ولمجهودك بس ممكن يتم دمج التاسع والعاشر اللي حينزل حالا واكون قفلت السلسله الأول 🌹

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
شكرا ليك ولمجهودك بس ممكن يتم دمج التاسع والعاشر اللي حينزل حالا واكون قفلت السلسله الأول 🌹
نزلهم هنا و بلغني تمام

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
تم إضافة الجزء التاسع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء العاشر
وقفنا الجزء اللي فات عند مياسه في بيتها
عادل: قلت اخذ الليله من اولها عشان ورايا دخله... واه صحيح انا حكون المدير وانتي تقعدي فالبيت
مياسه: بتضحك جامد طيب على مهلك وشوف كده فتحت الشاشه وكان فيه فولدر مكتوب عليه عادل والعابي وشغلت فيديو ليه هو بنته
عادل: متسمر مكانه
مياسه: بالظبط كده...انت فاكر انك ممكن تتدحك عليا وتعمل فيها راجل تبقى غلطان من هنا ورايح تسمع الكلام وتنفذ ودا عشان مقلبش عليك
عادل: طب ليه انا عملت فيكي ايه
مياسه: عشان سرقتني.. اسمع طلع مبايلك وحول المبلغ كامل لو عايز اسامحك ونفتح صفحه جديده
عادل: منتي ممكن تبلغي عني بعد كده
مياسه: طول ما بتسمع الكلام انت في امان ودا وعد
عادل: بيطلع المبايل ويحول المبلغ كامل..بتوصل رساله لمياسه بالتحويل
مياسه: كدا نقدر نتفاهم تروح بيتك وتشوف حتقول لمراتك عن جوازنا ازاي عشان حتجيبها هيا وبنتك تعيشو هنا ...
عادل: انتي كده عايزه تخربي بيتي
مياسه: متخفش ولو مش حتعرف انا حتصرف واقولها واقنعها كمان
عادل: ودي حتعمليها ازاي
مياسه: ملكش فيه الا صحيح هيا اسمها ايه
عادل: اسمها ليلى وبنتي شروق
مياسه:تمام حتكلمها ولا اكلمها انا
عادل: حكلمها انا اول حاجه
مياسه: طيب عندك يومين عشان انا نفسي تدخل عليا
عادل: وايه دخل ده في ده
مياسه: حتعرف بعدين يلا اتكل على بيتك ..قام عادل وهو مش عارف حيقول لليلى ازاي بس قرر انه يقول كل حاجه حصلت واللي يحصل يحصل

في بيت نجوى
هند: ماما كنت عاوزه اقولك حاجه
نجوى: قولي
هند: انا قررت اروح اعيش عند نوسه
نجوى بتمثيل: يعني ايه تعيشي عندها
هند: ماما وافقي عشان خاطري
نجوى: اعملي اللي يريحك ومشيت على اوضتها... نجوى بتكلم نفسها روحي يا بنتي واحمي نفسك من رضوى وحسن وانا حشيل عنك ولازم اعمل لحسن اللي عايزه برضاي عشان اخفف على نفسي

هند جهزت حاجتها و راحت لاوضه امها اللي كانت سرحانه وحضنت امها وقالت لها حبقى ازورك
نجوى: متجيش تاني هنا وانسي امك وقامت طردتها من البيت وقفلت الباب ... هند طلعت لنوسه وهيا بتعيط عشان امها طردتها
نوسه: طيب خلاص شويه وحترضا عنك تلاقيها بس زعلانه عشان حتسيبيها
هند:بس دي طردتني يا نوسه ...
نوسه: حضنتها وكانت حتقولها الحقيقه بس سكتت

في بيت نجوى

حسن داخل البيت وراح على اوضته بس مر على هند الأول اللي كانت مش موجوده دخل اوضته وولع سجاره عشان يعمل دماغ ويروح لأمه بعد ساعه كان عمل دماغ هنا دخلت عليه نجوى ... ممكن نتكلم
حسن: اتفضلي
نجوى: اللي حصل منك كان غلط بس انا خلاص مش ممانعه ده بس بلاش تعمل كده غصبا عني اديني وقت بس وانا اكون ليك وتعمل اللي عايزه بس محتاجه شويه وقت
حسن: ساب اللي في ايده وقام قرب من نجوى وسحبها من شعرها ولزقها في الحيط .. ومين قالك اني عاوزك تهيئي نفسك أو ترضي عني أو حتى توافقي ونزل على وشها بقلم بقى تروحي لخالتي وتشكيني عندها ونزل بقلم تاني
نجوى: بتحاول تتفادى ظرب حسن ليها وبتعيط بلاش كده يا حسن خلاص حخليك تعمل اللي نفسك فيه بس بلاش ضرب
حسن: انا بستمتع كده وقطع ملابس نجوى ولفها وفضل يضرب طيزه ونجوى فضلت بدون اي رد عشان خلاص مفيش اي مفر
حسن سحب نجوى ونزلها لتحت مقابله زبره وطلع زبره وفضل يظرب زبره على وشها بس نجوى من غير رده فعل ودا خلاه يفقد متعه ال****** وبغضب لو فضلتي كده حموتك
نجوى: عاوزني اعمل ايه طيب
حسن: قاوميني ولا حفضل اضرب فيكي
نجوى: وليه كده وانا حملعك كل حاجه بس بدون ظرب جسمي مش حيستحمل
حسن نزل بقلم على بزازها خلاها تصرخ وتقوله حاضر حاضر و بتدت تقاومه بس مش تمثيل بجد وحسن بيظرب زبره على وشها وهي بتحط ايدها وتمنعه ودا خلى حسن يتجنن ويحس بمتعه وسحبها من شعرها جامد افتحي بوقك ونجوى رافضه وبيظربها جامد على بزها وهنا تفتح بوقها وحسن يحشر زبره جوا بوقها بس نجوى عضت زبره من غير قصد عشان كانت حتتخنق
حسن: يا بنت اللبوه ومسكها من رقبتها جامد دنا حموتك وفضل خانقها ونزل فيها ظرب وسابها راح للمطبخ وجاب حبل ورجع مسك ايدها وربطه ورا ضهرا وربط رجلها وساب بقها عشان يستمتع بصوتها خلاها قاعده وحط زبره عند بقها وهيا مش عايزه تفتح بس مسك رقبتها ودا خلاها تفتح بقها وحشر زبره تاني وضل ينيكها من بقها وهيا بتتمنع بعد شويه طلع زبره وحطه بين بزازها وفضل ينيك بزازها
حسن: من النهارده كل يوم في من ده ...
نجوى بتقوامه ومش حاسه باي هيجان قام حسن نيمها على بطنها وبل زبره بعد متف عليه وتف على كسها ودخله للآخر ونجوى بتقوام وترفس برجلها اللي مربوطه وتتحرك بالعافيه و حسن يضرب طيزها وينيك دنتي كسك نار وبينيكها اسرع وقام فتح طيزها وتف ودخل صباعه اللي كانت ضيقه .. نجوى لا يا حسن اعمل اي حاجه الا طيزي
حسن: اخرسي وفضل يدخل صباعه اللي كان بمثابت زبر كبير من ضيق خرم نجوى قام شالها حسن وقلبها على ضهرها ودخل زبره وفضل ينيك فيها ويفعص في بزازها ويمصهم هنا كانت نجوى نزلت من زبر حسن اللي ينيك فيها ( ممكن حد يقولي ازاي نزلت وهي مش مستمتعه حقولك البنت أو الست وخاصه الست ممكن تنزل اربع مرات واكثر وأنت متعرفش بس دول ميكونوش نفس الاورجازم orgasm دي اللي بتيجي بميه كثيرر وممكن تيجي بس من غير ميه على حسب جسم البنت وصحتها + نوع الاكل فنجوى نزلت بس من غير متعه )
حسن قام قالب نجوى تاني وجاب الحبل وربط رجل نجوى فالسرير شل حركتها وراح جاب كريم وفتح طيزها وحط شويه على الخرم وبصباعه حط على الفتحه من جوا بعد مدخله وشال شويه وحط على زبره كامل (عشان لو غرق خرمها وزبره وهو ضيق مش حيدخل وحيتزفلط الزبر) وحط زبره بالظبط على الخرم وفضل يزقه بالراحه لغايه مدخل اول راسه بس مش الرأس كله وطبعا نجوى بتعيط وعايزه تقاوم لاكن مربوطه هنا حسن قام مدخل زبره مره وحده وثبت وهوا داخل وبعد دقيقه بدا ينيك فيها جامد ونجوى حتموت وبعد دقيقتين من الرزع طلعه زبره ونزل على طيزها نجوى اللي كانت تعيط وميته قام حسن وساب نجوى
حسن: بنتك فين
نجوى: بتعيط طردتها من البيت
حسن: ليه وراحت على فين
نجوى: عايزه تعيش عند نوسه فطردتها
حسن: ايه انا تمثال فالبيت يعني ايه تعيش عند نوسه وقام نزل رايح لنوسه وساب نجوى مربوطه

وصل حسن عند شقه نوسه وفضل يخبط جامد.. هند اتخضت بس نوسه قالت لها متخفيش وخدت المطوى وخبتها في جيبها وراحت تفتح الباب
حسن: هند فين
نوسه: جوه
حسن: اندهي عليها وخليها تجيب حاجتها معاها
نوسه: طب ادخل على مقولها تجهز ..اول مدخل حسن نوسه طلعت المطوى وحطتها على رقبت حسن ولزقتها في الحيط.. اسمع انت ملكش دخل في هند وحسك عينك تجي ناحيتها عشان ساعتها حسلمك رقبتك في ايدك سامع
حسن: سامع يا نوسه سامع بس كده انتي غلطتي وبينا حساب
نوسه: امشي وملكش دعوه بيها واللي تقدر تعمله اعمله وسحبته زقته برع الشقه ...
هند: احسن حاجه عملتيها في الصايع ده بس ده ممكن يمسكني في اي وقت
نوسه: حكون معاكي متخافيش
........

فبيت رضوى
جابر بيدخل رضا على سستم الكاميرات رضا بتدخل لجابر
رضا: اسمع ركب كاميرا عندك وحتدي سيكا العدد اللي هو عايزه وأنا حشيل منهم لما اعوز خبيهم في الدولاب
جابر: حاضر...
رضا علمني ازاي استخدم المبايل و الكاميرات..وفضل يعلمها جابر لغايه معرفت كل حاجه وحملت الواتس وكله

بتخرج رضا تروح المطبخ و بعد شويه تدخل ريهام وتروح اوضتها بعد متسلم على رضا وترغي معاها ...
بعد شويه تدخل رضوى وتنده على رضا
رضا: نعم يا معلمه
رضوى: حطي الاكل هيا ريهام وصلت
رضا: ايوه يا معلمه كلمهم جوه
رضوى: طيب يا زفته حطي الاكل ونادي عليهم على ما اغير ....
رضا: حاضر ومشت راحت لريهام اللي قالت لها جايه بعدين احمد اللي قال مش عايز وبعده جابر اللي جا وراحت تحط الأكل وهما بياكلو
ريهام: ماما ممكن طلب اخير
رضوى: لا مش موافقه ورضا حتفضل في المطبخ
ريهام: ازاي عرفتي ان دا طلبي
رضوى: عشان بنتي وفهماكي وقلبك ده حيودينا في داهيه
ريهام: ماما حرام في اوضه فاضيه ومهما كان دي بنت
رضوى بعصبيه: قلت لا سديتي نفسي وقامت على اوضتها
احمد قاعد وزعلان على حاله وهو بين ان الموضوع عجبه خاصه اللي عملته هند ونفس الوقت نفسه ينيك بس مفيش حد متاح جدامه ويكون بعيد عن نوسه وبعد شويه تفكير وصل لرضا هي خدامه وملهاش حد ولو اتكلمت امه حتوقف في صفه بس ازاي بعد موقف الجامعه مع العميد وقال لازم يروح يعتذر وقام يروح لأمه.... احمد بيخبط
رضوى: مين ...انا احمد يا ماما
رضوى: تعالى خش.... دخل احمد
احمد:ماما انا اسف على اللي حصل
رضوى: قصدك ايه انك طلعت ديوث وانت شايف راجل بيعتدي على امك وكان شويه حيركبها وتلعب بزبرك دا اللي اسف عليه
احمد: ماما انا مش كده مش ديوث بس معرفش ايه اللي حصلي ساعتها
رضوى: وعاوز ايه دلوقتي
احمد: تسامحيني عشان انا مش كده
رضوى: طيب مسامحاك وحصدق انه حصل غصبا عنك
احمد: بيروح لرضوى ويحضنها.... انا مستعد ابينلك اني مش كده
رضوى: بترفع حواجبها حتبينلي ازاي
احمد: حبينلك اني اقدر انيك اي بنت ومش ديوث
رضوى: بتدحك ومين قالك ان الديوث مش بينيك اذا كان الخول اللي بياخد فطيزه بيقدر بينيك حتى اسأل ابوك
احمد: ومال ابويا في ده
رضوى: ابوك كبير وفاهم وحيعلمك .. محبتش تقضح جابر
احمد: طيب ازاي اعمل ده واثبتلك اني مش ديوث
رضوى: مش محتاج يا احمد بس يوم ما كان راجل بيعتدي عليا كنت لازم تقوم وتظربه حتى لو كان أقوى منك حتى لو معملتش كده مش تلعب في زبرك وهو مقلعني و بينيك فيا ... بص يا احمد انت ابني وانا عايزاك تكون راجل وف ضهري وتحميني واتمنى تكون كده وحتى لو كان اللي حصل يومها في مكتب العميد مش غصبا عنك اتمنى تغيره ...
احمد حاضر ماما انا عايز اتجوز
رضوى: بقى دا كله عشان تقولي عايز اتجوز ومالو خلص جامعتك واجوزك ...
قام احمد وباس رضوى على رأسها ومشي وهو بيفكر لغايه متجوز لازم انيك رضا ودي اصلا ملبن

رضوى بعد كلامها مع احمد افتكرت العميد وقالت تتصل بيه رنت عليه
محمود: ايوا مين معايا
رضوى: انا رضوى ام احمد
محمود: انتي لسه فاكره
رضوى: معليش مشغوله بس
محمود: ماشي
رضوى: ينفع نتقابل
محمود: تمام
رضوى: خلاص حكلمك على ٦ ونتقابل بس فين
محمود: شوفي اي مكان بعيد عن الناس
رضوى: خلاص حبعتلك عنوان تيجي عليه
محمود: تمام

جابر نزل وقابل سيكا عشان يديه الكاميرات
سيكا: خد الكاميرات من جابر اللي كان شويه وحيموته .... انت غبي ازاي قفشتك وازاي تجيب اسمي
جابر: دا اللي حصل اعمل ايه
سيكا: تعمل ايه عاجبك كده دلوقتي بقينا تحت رحمه خدامه ويا عالم حتعمل فينا ايه
جابر: متخفش هيا عايزه رضوى بس
سيكا: بيزقه غور من وشي

عند نجوى فالبيت
حسن: بيدخل وهو متعصب بيروح يفك نجوى
بصي حسك عينك بابك يتقفل
نجوى: حاضر
حسن: إنما نوسه دي حسابها عندي هيا والسنيوره هند
نجوى: خافت ليعمل حاجه في بنتها وقالت لازم تقول لرضا
حسن: ولع سجاره حشيش ونجوى جت تخرج بس حسن سحبها من شعرها وناكها تاني

في بيت حمو
انجي:ها عملت ايه
حمو لسه ملهوش أثر حتى البنت فص ملح وداب هما الاتنين
انجي: والعمل ايه دا بكره موعد الإيجار ومفيش غير ٥٠٠ جنيه بس
حمو: سيبك من الإيجار دلوقتي وبعدين دي شقه المعلمه لو كانت عايزه حتطردنا من زمان وسيكا هو اللي بيستلم من البواب فحتصرف مع سيكا واضبطها بس انا متأكد ان الحكايه كلها عند الدكتور وهو اللي لهف الفلوس
انجي: لا ذكي بكسمك مهي باينه زي الشمس قلتلك خلينا في شقتنا لغايه منحلص كل حاجه بس اقول ايه
حمو: حلاقيه اوعدك
انجي: مع انك متستاهلش بس تعالى نيكني انا على اخري
حمو: وده وقته وقام ومشي
انجي: كسمك عيل واطي وتروح تجيب خياره تنيك نفسها انا لازم اشوف حل عاوزه زبر حقيقي ...

سيكا في المحل بيركب الكاميرات وبعد مخلص راح دخل مبايله على سيستم الكاميرا وفاكر نفسه رضا مش حتعر عشان جابر مقلوش اصلا ان ممكن رضا تعرف وراح على بيته
في بيت رضوى

عند رضا بتدخل الحمام وتفتح الدش تتصل بنوسه
رضا: عملتو ايه
نوسه: هند عندي خلاص بس نجوى طردتها
رضا: حركه حلوه من نجوى
نوسه: وحسن جا على هنا ياخذ هند بس انا هددته بالمطوى وفضل يتوعد لي
رضا: وهو ممكن يعمل حاجه
نوسه: دنا حشرحه
رضا: تمام تعرفي توصلي لبيت حمو وانجي
نوسه: اه بس مش دلوقتي نهدا شويه عشان نعرف نخطط صح ونظرب رضوى اللي لغايه دلوقتي مفيش حاجه تخلينا نزعلها حتى مش نكسرها وحتى لو وصلتي ليهم مش حتعرفي تعملي حاجه فاسمعي كلامي واستني
رضا: ماشي انا لازم افكر بحاجه تخليني اقدر اخذ حقي من كل شخص
نوسه: لازم نبدأ ونفكر
رضا: انتي واثقه فيا
نوسه:اكيد طبعا واثقه
رضا: طيب لو اطلب حاجه تعمليها
نوسه: بصي يا رضا انا افديكي بروحي
رضا: طيب افكر وارجعلك سلام انتي ... وقفلت الخط وطلعه من الحمام وراحه عند ريهام وفضلو يرغو في اي كلام

رضوى بتبعت العنوان لمحمود اللي كان عباره كافيه بس كافيه غالبا ميكون فيه حد ونزلت تحركت على الكافيه ......
ووصلت الكافيه استنت محمود اللي دخل عليها وسلم وقعد
رضوى:تتكلم انت ولا انا اتكلم
محمود: مش لما اعرف انتي عاوزه ايه
رضوى: اتكلم انا طالما كده بص من الاخر كده عاوزاك عالسرير
محمود: انا عارف بس ليه انا بالذات وممكن تعملي ده مع أي حد وغير وجوزك موجود من الاساس
رضوى: انا وجوزي شبه منفصلين عن بعض وانا ست محرومه بس مفيش حد يملى عيني لكن انت عملت كده
محمود: ماشي بس انا متجوز وبحب مراتي يعني مش عاوز اي مشاكل
رضوى: ولا انا اللي حيكون بينا سرير وبس
محمود: بس انا مش زي اي راجل لي اطباع بحبها في الست
رضوى: زي ايه يعني
محمود: انا ماستر وبحب اللي تكون معايا سليف
رضوى: وايه دول يطلعو مين
محمود: انا بحب اكون مسيطر ومطاع واللي معايا تكون زي الكلبه
رضوى: بردو مش عارفه ايه اللي بتقوله وايه يعني كلبه منا انسانه
محمود: طلع مبايله وفتح فيديو من موقع اتفرجي وتفهمي ...
رضوى: يالهوي اي ده انا صحيح بحب العنف بس مش كده وشكلك شايفني شرموطه انا غلطانه من اساسا واللي حصل عقابه حيكون كبير
محمود بكل هدوء: حسيبك تفكري وعندك لغايه بكرا وتردي عليا وسحب المبايل ومشي من غير كلام ...
رضوى فضلت تفكر توافق ولا لا وبعد كده مشيت

في مكان ماء داخل شقه
الدكتور ( اللي بقى اسمه طارق وحيكون دوره مهم من السلسله التانيه ) بيتكلم في المبايل
ايوا انا لغايه امتى حفضل محبوس كده
الطرف الثاني: محدش قالك اتحبس بس انت خايف من حمو وانجي
طارق: حمو قالب الدنيا عليا ناس بلغوني بكده
الطرف التاني: بص اعمل اللي يريحك بس حسك عينك تجيب اسمامينا في اي حاجه
طارق: طب مسافر برع
الطرف التاني: انت تهبلت ومين حيمسك الشغل وبعدين انت اصلا كده كده لازم تروح تشوف الشغل والبضاعة اللي حنستلما وتسلمها للبوس
طارق: حاضر حعمل كده
الطرف الثاني: قوي قلبك ومتخفش من حتت عيل زي حمو
طارق: انا عندي حل اخلص على حمو وانجي وارتاح
الطرف التاني : لا مش عايزين ددمم بس انا حقولك تعمل ايه هيا البنت فين ( البنت اللي كانت معاهم وحيكون اسمها سهى وبردو حيكون ليها دور في السلسلهالتانيه)
طارق: موجوده
الطرف الثاني: خلاص حكلمها انا وافهمها تعمل ايه
طارق: نفسي افهم هيا ليه لحد دلوقتي معانا و وحمو وانجي لا
الطرف الثاني: عشان حمو وانجي كلاب فلوس وممكن يغدروا بس سهى لا وكمان ممشيا الشغل كويس
طارق: طب ليه كشفتو نفسكم قدامها
الطرف التاني: عشان تعرف ان كل حاجه بتوصل لينا واللي يلعب من ورانا نهايته بتكون واقفه على ختم وعشان تكون واثقه
طارق: فهمت خلاص
الطرف الثاني: طيب حكلمها وانت حبعتلك الموعد امتى تروح تخلص ومتخفش من حمو وانجي سهى حتظبطهم وتقفل الخط

في مكان ماء داخل شقه
سهى نايمه وبنت تعملها مساج.. مبايله بيرن بترد على طول
الطرف التاني: اخبارك الشغل ايه
سهى: ماشي تمام والسنتر زباينه بتزيد
الطرف الثاني: حلو ركزي عشان عندك مهمه تعمليه ولو تمت ليكي حلاوه كويسه
سهى: من غير حلاوه خيركم مغرقني
الطرف الثاني: حتروحي لحمو وانجي عالعنوان الجديد ولازم تقنعيهم بان اللي حصل كان لعبه من الجماعه الأجانب وطارق برع البلد وبيحاول يلاقيهم ويرجع الفلوس فاهمه
سهى: بس كده دي سهله اوي واعتبروها تمت
الطرف الثاني: الجزء اللي بعده هو الأهم تشغلي حمو وانجي عندك
سهى: بس الزباين بتدور على حد صغير وانجي فاضلها شويه وتموت وحمو اشغله ايه ده
الطرف الثاني: اتصرفي عشان طارق مش عارف يتحرك وحمو بيدور عليه عندك اسبوع تخلصي الحكايه دي اسبوع ويوم طارق حيخلص عليكم انتو التلاته مع اننا مبنحبش الدم وليكي ١٠٠ الف جنيه لو خلصتيها سلام

سهى اعملها ازاي دي بس فيها موتي لازم اتصرف وبتكمل المساج

في مول شروق تمارس هوايتها و تدخل محل وتسرق حتتين اساور وتخبيهم في كلوتها ولسه حتطلع يمسكها موظف الأمن وياخدها على المكتب
شروق: سيبني يا حيوان
الراجل: احترمي نفسك دا احسن لك
شروق: ممكن تقول انا بعمل ايه هنا
الراجل: انا شايفك وانتي بتسرقي
شروق: محصلش
الراجل: حنشوف ده مع البوليس
شروق: بتعيط بوليس ليه معملتش حاجه
الراجل:قولي ده في البوليس لما يجو باخدوكي خليكي مكانك راجعلك وقام قفل المكتب من برع ...

عند عادل فالبيت
عادل مع ليلى في غرفه النوم
ليلى: مالك كده مش على بعضك
عادل: مفيش بس شويه شغل
ليلى: عليا انا قول يا حبيبي
عادل: بصراحه في مصيبه حصلت
ليلى:وهيا مفزوعه حصل ايه انطق
عادل: من فتره كده وانا باخذ مبالغ من الشركه لغايه متمسكت
ليلى: وبعدين ايه اللي حصل وكم المبلغ ده
عادل: مليون ٤٠٠ جنيه
ليلى: يالهوي والفلوس دي فين وحيعملو معاك ايه
عادل: يا اتسجن او تسامحني مدام مياسه بس بشرط
ليلى: شرط ايه متنطق
عادل: اتجوزها
ليلى: قول كده بقى عايز تتزوجها وعامل الحوار ده
عادل: وا** لا ومفيش اي حوار دا اللي حصل
ليلى: طلقني ورح لها وتتنازل عن كل حاجه البيت والعربيات عشان لو فرضت كلامك صح تقدر ترجع الفلوس وخلاص بس انت نجس عاوزها هيا
عادل: الفلوس مش معايا خلتني ارجعهم وتسامحني وبعد مرجعتهم قالت على شرطها
ليلى انت تطلقني وتروح تعيش حياتك معاها..... وهنا مبايل عادل رن
عادل: ايوا يا شروق
شروق: بابا الحقني
عادل: في ايه
شروق: تعالى وحفهمك بس بسرعه ارجوك
عادل: طيب ابعتي العنوان وانا جاي
ليلى: مالها شروق
عادل: مش عارف بس بتقول الحقني وحروح اشوفها
ليلى: لا خليك ملكش دعوه بينا وبكره ورقتي اتكون موجوده وخدت العنوان منه بعد مبعتته شروق ونزلت ركبت عربيتها ووصلت واتصلت بشروق
ليلى: انتي فين وفي ايه خضيتيني
شروق خايفه من امها : انا عند الأمن
ليلى: ليه حصل ايه انطقي
شروق: معملتش حاجه بس خلي بابا يجي مكتب الامن
ليلى: انا جايه لوحدي ابوكي فالبيت وقفلت وبتسال على مكتب الأمن بعد ما دلوها عليه راحت وخبطت على الباب ودخلت كانت شروق قاعده على الكرسي وموظف الأمن قاعد على المكتب ليلى راحت لشروق في ايه وليه انتي هنا
الراجل: مين حضرتك
ليلى: انا امها
الراجل: تفضلي حضرتك وانا حفهمك بنت حضرتك اتمسكت وهيا بتسرق من المحل
ليلى بغضب: انتي عملتي كده يا شروق
شروق: محصلش يا ماما
ليلى: طيب ايه اثباتك على كده في كاميرات في المكان تورينا اياها ولا مفيش
الراجل: في والبوليس حييجي ونشوف الكاميرا
ليلى: وليه البوليس متورينا ولو كلامك طلع صح نشوف حل
الراجل: مقدرش افتح الكاميرا من غير اذن البوليس وتقرير
شروق: شفتي بيتبلى عليا وبيقول اي كلام
الراجل: تمام وبيرفع السماعه بس ليلى بتقوله ملوش لزمه وبتلف لشروق انطقي لو عملتيها عشان احل الموضوع
شروق: بخوف ايوا يا ماما بس مكنش قصدي اسرق حاجه هو مسكني قبل ما اروح ادفع
ليلى: نزلت على وش شروق بقلم كده تفضحينا حسابك معايا فالبيت
الراجل: لا يا حظرتك البوليس يجي والقانون ياخذ مجراه
ليلى: ليه بس منحلها ودي وانا مستعده ادفع دبل المبلغ هيا الحاجه بكم
الراجل: اسألي بنتك
شروق: ميتين جنيه
الراجل: طلعي الحاجه
شروق: لفت وادت ظهرها ليهم وطلعت الحاجه من الكلوت
ليلى: بقلم ثاني **** ياخدك ومدت ايدها في الشنطه طلعت ٢٠٠٠ جنيه تفضل دا تمن الحاجه والباقي عشانك
الراجل: ومالو بس لازم البوليس برضو
ليلى: وليه بس محنا حلينا الأشكال
الراجل: اولا عشان بنتك لازم تتفتش تفتيش ذاتي معرفش تكون خدت ايه تاني وثانيا عشان لازم اسجل ده في التقرير
ليلى: يا ابني بلاش انا دكتوره محترمه وهي في الجامعه حرام تضيع مستقبلها وسمعتي .. وقامت مطلعه ٢٠٠٠ جنيه خد دول ليك ... مد ايده وخد الفلوس
الراجل: يعني من غير بوليس ونحلها ودي صح
ليلى: صح
الراجل: يبقى تتحل بطريقتي وراح لشروق ووقفها
ليلى:انت حتعمل ايه
الراجل: حفتشها تفتيش ذاتي
ليلى: انت اكيد اتجننت
الراجل: لا تجننت ولا حاجه تحبي اعمل انا كده ونحل الموضوع ودي ولا البوليس يجي ويتصرف
ليلى: طيب هات ست تفتشها
الراجل: مفيش ستات وغير كده لو بلغت لاداره البوليس حيعرف قلتي ايه اتصل ولا تنفذو الكلام اللي اقوله
ليلى: طب افتشها انا
الراجل: بيدحك لا يا شاطره عشان انا حفتشكم انتو الاتنين مع بعض وهنا على صوته.. واي حرف تاني غير حاضر حتصل بالبوليس ولا على ايه انا اتصل وخلاص لسه بيرفع السماعه ليلى مسكت ايده خلاص بس بلاس بوليس
الراجل: زيحي كده من قدامي وجاب كرسي وقعد أوقفوا جمب بعض يلا.. وأيده على سماعه التلفون
ليلى وهيا رايحه جمب شروق **** ياخدك دنا حموتك بس نخلص من هنا
الراجل: بلاش كلام اقلعو ملط يلا
ليلى: طب انا مالي فتشها هيا
الراجل: عشان تعرفي تربي بنتك يلا اقلعووو من غير كلام الا لو اذنت ليكم ..... حكمل في السلسله التانيه

المشهد الاخير
رضا بتتصل بنوسه... انا عرفت حعمل ايه ......

حتعرفو في السلسه التانيه برضو اصل لازم اعمل زي مسلسلات رمضان واطلع دعايه في اللحظه المهمه

نهايه الجزء العاشر والسلسه الأولى من المتسوله هانم
اتمنى تعليقاتكم تكون على الأخطاء لو موجوده ولو في اي نقد ححترمه لو كان نقد بس باحترام زي كثير قراء انتقدو وفادوني بتعليقاتهم

❤️ professor
عاوزين ابدا في السلسله التانيه بكره ويكون نفس النظام كل يوم جزء ولا اغيب شويه وانزل ب كذل جزء مره وحده

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

عااااش
استمر ومتتأخرش علينا

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع
🌹🤍🤍

كل جزء فالقصة بيتفوق على اللي سبقه انت ابدعت الصراحة
ولو سمحت كترلنا من اغتصاب حسن لأمه فالسلسلة الثانية :)

كل جزء فالقصة بيتفوق على اللي سبقه انت ابدعت الصراحة
ولو سمحت كترلنا من ****** حسن لأمه فالسلسلة الثانية :)
الكلام ده بيسعدني وبيخليني اقدم الأفضل بص من وجهه نظري التكرار مش حلو بس صدقني حتكون في حاجه تعجبك وتعجب القراء

القصة عظيمة فشخ وياريت لو تطول الأجزاء ومشاهد النيك كمان شوية الواحد مش بيمل منها وتسلم جدا
مش تتأخر علينا وياريت لو كل يوم جزء كده ولا حاجه

متتأخرش في السلسله الجديده وحاول تصلح من الاخطاء الاملائيه وترتب القصه بشكل افضل من كدا

القصة عظيمة فشخ وياريت لو تطول الأجزاء ومشاهد النيك كمان شوية الواحد مش بيمل منها وتسلم جدا
مش تتأخر علينا وياريت لو كل يوم جزء كده ولا حاجه
اكيد حيكون كل يوم جزء بس اطول الجزء اكثر من كده ححاول لما يكون عندي وقت كافي 👍

متتأخرش في السلسله الجديده وحاول تصلح من الاخطاء الاملائيه وترتب القصه بشكل افضل من كدا
تمام بس ممكن توضح من اي ناحيه ارتب القصه

• عجبني
التفاعلات: hhhh126
مش ناوى تنزل بالسلسه الجديده؟

تمام بس ممكن توضح من اي ناحيه ارتب القصه
انت الفتره الاخيره فعلا وصلت لنقطه كويسه فيها بس حاول انك تفصل بين المشاهد وبعدها عشان محدش مثلا يبقي بيقرأ وبعدين يلاقي نفسه بيقرأ اسم تاني لانك اتنقلت من مشهد لمشهد فيحس انه اتلغبط يعني رتب طريقه السرد بس وعاش جدا لمجهودك ومستنين السلسله التانيه

مساء الخير يا شباب
انا قدمت اقتراح تعديل طريقة الدمج لتكون من خلال الكاتب او الناشر ياريت الي شايف الاقتراح ده كويس يعمل تصويت في
الرابط دة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%