NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 14/11/2022

عاش يا وحش 💪
بس حاول ترتب الدنيا اكتر من كده
الأحداث كتيرة اوي ومتداخله شويه
كمل يا نجم
تمام بس انا بعمل كده عشان اول حاجه أطول الجزء والقصه عتمه ثانيا عشان متكونش القصه في محور واحد ثالثا والاهم انا بتكلم عن مسلسل يعني ناس كثير مش افراد بسيطه وشكرا ليك
 
  • عجبني
التفاعلات: Meedo_20032
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحاارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه

اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام

المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه **** يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند
هند : في ايه يما عاوز انام
نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي
هند: معندك حسن
نجوى: حسن بايت برع
هند : حاضر
بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك
نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك
هند:حاضر
نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده
هند انتي يا بنت
رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم
هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي
رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك
رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط
هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه
هند: ايوا يا خالتي
لمعلمه: كنتي فين
هند: بارتباك كنت كنت
المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك
هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش
المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت
في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه
ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي
ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس
مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط
ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات
مياسه: وعرفتي مين
ريهام: عادل حضرتك
مياسه: خلاص امشي انتي
في المدرسه
احمد داخل الكلاس متأخر
دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت
ليلي: كنت فين
احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه
ليلى: اخرج برع
احمد: دخل ولا عبرها
ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره
حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد*** ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor

رايكم يهمني لتحسين المستوى

هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر(
مساء الخير على الجميع وشكرا حبيت اشكركم على تفاعلكم اللي بجد مكنتش متوقعه ودا يخليني احاول اكون عند حسن ضنكم وأقدم شي اجمل و يستاهل متابعتكم بالنسبه للقصه لحد الان حتكون من ٣ إلى ٥ سلاسل على حسب وحاول انزل اسرع عشان عيونكم الحلوه والجزء الرابع حينزل خلال ساعات وشكرا
 
انا توهت منك مش عارفة مين بينيك مين ومين ابن مين وبنت مين
انت تدخل الاشخاص واحدة واحدة
 
  • بيضحكني
التفاعلات: UnIdEnTItY
انا توهت منك مش عارفة مين بينيك مين ومين ابن مين وبنت مين
انت تدخل الاشخاص واحدة واحدة
مع اني شايف ان الاحداث اتربت اثر من الجزء الأول والثاني بس من عنيا 🌹
 
بس الجزاء ده ف تطور اكتر وحوار جزاء كل يومين ده هننساا الاحداث
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس الجزاء ده ف تطور اكتر وحوار جزاء كل يومين ده هننساا الاحداث
خليني اشوف هو على حسب شغلي ولا انا نفسي انزل كل يوم والكتابه تاخد مني بتاع ٦ ساعات واكثر
 
خليني اشوف هو على حسب شغلي ولا انا نفسي انزل كل يوم والكتابه تاخد مني بتاع ٦ ساعات واكثر
تمام ربناا معاك لو احتجت مساعده ف اي حاجه او تاخدفكره مثلا وتضيفهاا اتمني تقولي واديلك رقم وكلمني واتس وقولك
 
تمام ربناا معاك لو احتجت مساعده ف اي حاجه او تاخدفكره مثلا وتضيفهاا اتمني تقولي واديلك رقم وكلمني واتس وقولك
اكيد لو عزت حاجه كلمك ✌
 
الجزء الثالث
عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤
اتمنى دمج الجزء اول والثاني والثالث وبكره حيكون الجزء الرابع اذا هذا الجزء كان مناسب واذا كان قصير حيكون الرابع والخامس وشكرا
هى القصه حلوه وكل حاجه بس الاحداث جايه كلها سريعه ومكروته والشخصيات كتير فشخ بطريقه تخلى الواحد يتوه وهو بيقرا
 
هى القصه حلوه وكل حاجه بس الاحداث جايه كلها سريعه ومكروته والشخصيات كتير فشخ بطريقه تخلى الواحد يتوه وهو بيقرا
سريعه ازاي سريعه وضحلي اكثر عشان اقدر اعدل في الحته دي وزي ما قلت قبل دي اول مره اكتب فيها قصه فملاحضاتكم حتفيدني
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%